TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 24881 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Arayüzüyle dikkat çeken iOS uyumlu yeni takvim uygulaması: Peek Calendar ST Microelectronics, optik imaj dengeleme teknolojisini üçüncü taraf akıllı telefon üreticilerine de açıyor HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (2200) YORUM YAZ

tarafından 29 Ocak 2014, Çarşamba 22:24 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

GM Discovery Elite Hakkında Her Şey "Özel Röportaj"
Cep Telefonları Mesut Çevik "Speed-Step" 2200 183560 00:25:00
GM Discovery ile fiyat/ performans kategorisinde liderliği ele geçiren General Mobile, gözünü yükseklere dikti. En hızlı Snapdragon 800 versiyonu, 3GB bellek, 16MP kamera, 5,5" Full HD ekran ile donatılan Elite, hem özellikleri hem de fiyatı ile çok konuşulacak.
 
 

Sık sorulan sorulara cevaplar;
 
Elite ne zaman piyasada olacak:
Şubat ayı içerisinde ilk partinin satışa çıkması ve etiketin 1199TL civarı olması bekleniyor.

Elite Lite ne zaman piyasada olacak:
Henüz kesin bir tarih ve fiyat belirlenmiş değil.

Discovery 2 ne zaman piyasada olacak:
Mart ayı içinde piyasada olması bekleniyor.

Discovery Elite'in öne çıkan teknik özellikleri: 
4 Çekirdek Snapdragon 800 İşlemci
Adreno 550MHz Adreno 330 GPU
3GB Sistem belleği / 32GB ROM
5,5" Full HD JDI Gorilla Glass 3 Ekran
16MP arka, Optik odaklamalı 8MP ön kamera
2500mAh Batarya
Wifi, Bluetoth 4.0, GPS - Glonass

Discovery Elite Lite'ın öne çıkan teknik özellikleri: 
4 Çekirdek Snapdragon 800 İşlemci
Adreno 550MHz Adreno 330 GPU
2GB Sistem belleği / 16GB ROM
5,5" Full HD JDI Gorilla Glass 3 Ekran
16MP arka, Optik odaklamalı 8MP ön kamera
2500mAh Batarya
Wifi, Bluetoth 4.0, GPS - Glonass
URL
Embed
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
crazyknight 1 saat önce
Merhaba dostlar, telefonun bataryası hızlı iniyor gibi görünüyor telefon boştayken ancak kullanım halindeyken çok hızlı bir düşüş görmedim, gün boyu gps ve navigasyon kullandım, sürekli veri ve wi-fi bağlantısı açıktı ve whatsapp üzerinden yazıştım yine de batarya kullanımı gayet başarılı diyebilirim.

Ancak bir sorunum var, telefona gelen yeni bir mesaj vb. hiçbir şey olmamasına rağmen sürekli kilit ekranında 1 yeni mesaj şeklinde bir bildirim var ve o neredendir acaba bileniniz var mı?
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
ronaldınhogaucho 7 saat önce
Arkadaşlar diğer markaların fanları sürekli elite i kullanmadan kötülüyorlar.Bunlara pek kafa takmayın.Telefonu yaklaşık 2 aydır kullanıyorum ve gerçekten çok memnunum.Hiçbir sorunla karşılaşmadım.Telefonun mükemmel bir ekranı var.Dizi film oyun çok ayrı bir zevk veriyor.Gelen güncellemeyle çift dokunarak kapama da geldi.Bu çok önemli bir eksiklikti giderildi.Telefon çok stabil.3gb ram ben burdayım diyor.Ön kamera birçok telefonun arka kamerası gibi.Daha önce bu kadar iyisini görmemiştim.Arka kamera için de aynı şekilde .Zaten için kullanılan lensler kamera çıkıntısan da da anlaşılıyor.Gayet kaliteli lenslerle desteklenmiş bir 16 megapiksel kamera var.Ayrıca gm güzel bir arayüz yapmış ben .çok beğendim.Geçiş efektleri gerçekten çok hoş ve stabil bir arayüzü var.Aklıma gelenler bunlar.Cihazın lite modelini yani 2gb ramli olanı nı da düşünebilirsiniz.Çok yakın cihazlar özellik olarak.
mu5tafa Dün (17:17)
quote:

Orijinalden alıntı: 42 AKK 42

Merhabalar benim elite de söyle bir sorun var rehberde isimler iç içe birbirine giriyor.Atıyorum Ahmet ve Mehmet bi bakıyorum rehberden kaybolmuş bi bakıyorum ikisi de mustafanın nosunun içinde kayıtlı whatsapta bi bakıyorum ahmet ve mehmetin karşısında da mustafa yazıyor sonra rehberde mustafa ya girip o ikisini ordan ayırıyorum düzeliyor ama öbür günde başka başka isimler birbirine giriyor bu sorun sürekli devam ediyor çözemedim bir türlü yardımcı olacak birisi var mı ?

http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=96251374

Bu konuya yazın.
42 AKK 42 Dün (14:41)
Merhabalar benim elite de söyle bir sorun var rehberde isimler iç içe birbirine giriyor.Atıyorum Ahmet ve Mehmet bi bakıyorum rehberden kaybolmuş bi bakıyorum ikisi de mustafanın nosunun içinde kayıtlı whatsapta bi bakıyorum ahmet ve mehmetin karşısında da mustafa yazıyor sonra rehberde mustafa ya girip o ikisini ordan ayırıyorum düzeliyor ama öbür günde başka başka isimler birbirine giriyor bu sorun sürekli devam ediyor çözemedim bir türlü yardımcı olacak birisi var mı ?
HainKostok157 2 gün önce (00:50)
Arkadaslar birde buraya sorayim. Telefonu tvye baglayip goruntu aktarmak icin hangi kabloyu nerden ne kadara alirim. Kablosuz ozelligi vqr demeyin biliyorum zaten. Biktim artik bu konuyu cozmeye calismaktan. Yarin telpayi arayip soracam belki yardimci olurlar diye. Olmadi nalet olsun derim ugrasmam bidahada gm elite yanaşmam. Samsung a o kadar laf soyledim ama galiba samsung bir numara. Valla beni bu telefonu almak icin ikna ettikleri gune nalet okuyorum. Bi abim bnm telefonumun desteklemedigi kabloyu 3 senelik telefonunu kullanarak calistirdi.
indiana79 Cumartesi, 17:42
ulan bu telpa nası bıyermıs.sımdı bısey yazacaktımda neyse.telefon sarjdayken açılıp kapanıyo dıye yolamıstım forumda yazmıştım bılende bılıyo zaten.okadar açıklama yazım kâğıda adamlar telı aynen arıza bulunamadı dıye yollamıslarya.ellerını surmemısler tele format bıle atmamışlar gogle play hesaplarım hepsı aynen duruyo.yazıkların olsun boşuna beklemısım 20 gun.bu ülkede doğru bı ıs olmazmı.herıfler resmen dalga gecıyolar.
ful6630 10.08.2014 11:08:25
quote:

Orijinalden alıntı: depeche35

Arkadaşlar ya discovery 2 yada elite almayı düşünüyorum. Ama kararsız kaldım. Donanım farkını biliyorum.
Kameraya önem veriyorum. Hangisi net olarak daha iyidir ?
Ne dersiniz ?

Elite nin gece çekimi Nokia n6-01 den zayıf ama gündüz mükemmel digerini bilmiyorum
ful6630 10.08.2014 11:05:33
Hayret bende guncelledim bi problem yok hatta yeni özellikler geldi daha güzel oldu
mcebi001 04.08.2014 08:45:24
Şu anda elit lite modeli var bende güncelleme yaptım cihaz kafayı yedi üstten bildirim ekranı artık inmiyor bazen donuyor öylece kalıyor anlamıyorum bir şirket güncellemeyi cihazı geliştirmek için verir bunlar bozmak için vermişler ...bir daha gm alacagımı düşünmüyorum kimseyede tavsiye etmiyorum küçük şirketlerin tüm hizmetleri küçük ne yazıkki...
kutay2455 03.08.2014 14:46:25
arkadaşlar discovery için kılıf arıyorum kullananlardan tavsiye alabilirmiyim... pencereli olnalar nasıl acaba..
depeche35 02.08.2014 19:45:52
Arkadaşlar ya discovery 2 yada elite almayı düşünüyorum. Ama kararsız kaldım. Donanım farkını biliyorum.
Kameraya önem veriyorum. Hangisi net olarak daha iyidir ?
Ne dersiniz ?
oguz677 02.08.2014 12:49:30
Arkadaşlar bende elite lite var. Öncelikle şunu belirtmeliyim ki ön ve arka kameraları şahane bir önceki versiyonun arka kamerasıyla eş değer bir ön (selfie) kamerası var. çekimleri gayet net, hoş. Telefonun görüntü kalitesi harika, eğer dizi-filmciyseniz, film izlemek için ideal bir telefon, ekran boyutuda şahane, oyunlarda hiç bir şekilde donma olmuyor. real racing ve modern combat 3 ü hiç kasmadan rahat bir şekilde ve harika bir görüntü kalitesinde oynayabildim. Film izlerken özellikle 1080p yükleyip izlediğinizde veya internetten izlediğinizde rahat bir şekilde gözle görülür bir kalite farkı var. 4k desteklemesi ayrı bir + sı. Ben general mobile discovery kullanıyordum mennun kalınca hiç düşünmeden gittim hemen elite aldım. Ancak bir önceki versiyona yazılımsal anlamda daha detaylı olarak yatırım yaparken bunun üzerine fazla düşmemişler . Biraz aceleye gelmiş sanki, bazı eksiklikler var. Mesela tema ve ekran koruyucu değiştirmek için kolay bir ulaşım vardı o yok. Menü tuşuna tıkladığımızda bir önceki versiyonda üstte arama özelliği vardı, istediğinizi kolayca bulabilmeniz için bunda yok. 3g yi hala bulamadım =), ekran parlaklığı ayarları hoşuma gitmedi, güç tasarruf modu bir öncekine göre daha kötü ve emin olun bir önceki telefonda o kadar oyun oynamama rağmen şarjı rahat 1 gün gidiyordu elitte ise kullanıma bağlı olarak bir günde iki defa şarj etmek zorunda kalabilirsiniz. Ayrıca oyunlarda ve filmlerde uzun süre telefonu elimden düşürmememe rağmen aşırı bir ısınma olmuyordu, farkedilecek bir aşırı ısınma olayı yoktu ancak elitedeki ısınmayı rahat bir şekilde fark edebiliyorsunuz, yinede i phonedan daha az ısınıyor diyebilirim. Bir önceki versiyonun yazılımsal olarak basit olması hoştu ama yazılımsal anlamda üzerine bir şeyler katmak yerine içini boşaltmak hiç olmamış. Umuyorum en yakın zamanda kitkat güncellemesi telefona gelir ve kitkat'da da bütün bu saydığım sorunlara çözüm getiren bir yazılım olur. Olmadı ek bir yazılımla bunlar düzeltilir. Bu saydıklarımın yapılması general mobile markasına olan güvenimin devam etmesini ve itibarını çevreme discovery markasında olduğu gibi şiddetle savunmamı sağlar (ki aşırı mennundum discoveryden) aksi halde bana danışanlara malesef =( discoveryi tavsiye ederim elite bulaşma demek zorunda kalacağım... Her şeye rağmen alınabilir bir telefon, saydığım eksiklikler giderildiği takdirde hiç düşünmeden alın derim. Umarım objektif bir bakış açısı ile aklınızdaki karanlık noktalara ışık tutabilmişimdir.
ClearNOS 31.07.2014 18:27:23
Röportajı telefonla mı yapmışlar?
smyrnaa35 31.07.2014 18:26:27
quote:

Orijinalden alıntı: crazyknight

Dostum ben de aynı durumdayım şu an, S4'üm kırıldığı için yeni telefon alacağım ve g2 ile Elite arasında kaldım. Elite ile ilgili birçok inceleme ve kullanıcı görüşü okudum ve gördüğüm kadarıyla kronik olarak yazılımla ilgili problem var. Onun dışında donanım hatası ile karşılaşan birkaç arkadaş var ancak marka fanboyu olan kişiler bunu milletin gözüne sokmakta ısrar ediyor. Aynı durum ben Monster Notebook alırken de olmuştu, Lenovo fanboyları markaya çamur ata ata aklımı bulandırdı ama ben yine de Monster aldım ve 6 aydır sorunsuz kullanıyorum.

Diyeceğim o ki bahsi geçen yazılım sorunları benim için önemli değil dersen Elite alınabilir. Ama ben çok kılım telefonun her şeyi stabil olmalı diyorsan g2 al kafan rahat olsun. Ben tasarımından dolayı g2'yi pek beğenmedim Lumia serisinin görünüşünü beğeniyordum ve Elite'in şu benzer görünüşü benim ilgimi çekti.

valla ben discovery i araştırıken neler neler dediler.şu anda 1 yılım doldu bir sıkıntı yaşamadım telefonla ilgili o yüzden general m.markasına sıcak bakıyorum.ama araştırdığım kadarıyla çok sorunlu bir telefonmuş elite..ayrıca tasarımıda pek hoşuma gitmedi açıkcası.şu anda ibre g2 den yana arada bir aklım z1 e kayıyorya bakalım hayırlısı :)
crazyknight 31.07.2014 15:29:04
Dostum ben de aynı durumdayım şu an, S4'üm kırıldığı için yeni telefon alacağım ve g2 ile Elite arasında kaldım. Elite ile ilgili birçok inceleme ve kullanıcı görüşü okudum ve gördüğüm kadarıyla kronik olarak yazılımla ilgili problem var. Onun dışında donanım hatası ile karşılaşan birkaç arkadaş var ancak marka fanboyu olan kişiler bunu milletin gözüne sokmakta ısrar ediyor. Aynı durum ben Monster Notebook alırken de olmuştu, Lenovo fanboyları markaya çamur ata ata aklımı bulandırdı ama ben yine de Monster aldım ve 6 aydır sorunsuz kullanıyorum.

Diyeceğim o ki bahsi geçen yazılım sorunları benim için önemli değil dersen Elite alınabilir. Ama ben çok kılım telefonun her şeyi stabil olmalı diyorsan g2 al kafan rahat olsun. Ben tasarımından dolayı g2'yi pek beğenmedim Lumia serisinin görünüşünü beğeniyordum ve Elite'in şu benzer görünüşü benim ilgimi çekti.
smyrnaa35 31.07.2014 11:45:49
arkadaşlar discovery kullanıyorum.telefon değiştiricem ya elite alıcam ya da g2 ama burda pek olumlu şeyler görmüyorum açıkcası.siz ne önerirsiniz?
ByHpTeaM 30.07.2014 15:41:18
batarya hususunda haklı olabilirsiniz size katılıyorum
crazyknight 30.07.2014 15:20:30
Dostum aynı donanıma sahip Çin menşeili telefonları bir incele derim. O telefon kullanım halinde o bataryayla günü çıkaramaz; MT6589T fiyatına göre gayet iyi bir işlemciye ve ona keza görüntü işlem birimine sahip. Ancak sekiz çekirdekli olmasının dezavantajı olarak 2500 mAh bir batarya ile kullanımı pek olası değil bence.
ByHpTeaM 30.07.2014 14:38:39
1 hafta bekleyin gmd 2 alın
crazyknight 30.07.2014 02:22:39
Merhaba arkadaşlar bu telefonu almayı düşünüyorum ancak Vatan'ın internet sitesinde verilen bilgilerde 4g olduğu yazılmış. Bildiğim kadarıyla bu telefonda 4g yoktu acaba siteye mi yanlış girilmiş bir yardımcı olabilir misiniz?

Link: http://www.vatanbilgisayar.com/general-mobile-discovery-elite-white-32gb.html#genel-bakis

Edit: Bir de Kitkat 4.4.2 yazılmış bu da yanlış değil mi? Vatan'dan böyle bir hata beklemezdim.
barin 28.07.2014 12:50:18
telefonu almayı düşünüyorum.Şu an kalmamış ve sipariş ile getiriyorlar sanırım vodafone üzerinden.Kullanan arkadaşlar ne düşünüyor. ?
cerrah44 28.07.2014 10:32:21
Elite kitkat ne zaman gelecek bilgisi olan var mı bide güncellemeyle radyo ekleme ihtimalleri var mı
55relax 27.07.2014 00:48:04
1 HAFTA ÖNCE DİSCOVERY ELİT LİTE ALDIM HİÇ SORUNU YOK DENİLECEK KADAR AZ ŞARJ FAZLA GİTMİYOR BATARYA YETERSİZ BİRDE ASPHALT 8 OYNARKEN VEYA BAŞKA OYUNLARI OYNARKEN AŞIRI ISINIYOR AMA GRAFİKLERDEN BİR DÜŞÜŞ FELAN YAŞAMIYOR VEYA KASMA FELAN YOK SADECE ISINIYOR NEDENSE ANLAMADIM GİTTİ FORMDA BİLGİSİ OLAN VARSA BİLGİ VEREBİLİRLER Mİ LÜTFEN ?
indiana79 26.07.2014 15:29:53
böyle telefonmu olur yaa 2 ci şarz aletinide yaktı.adaptör ısnıyordu zaten ve tel kendı kendıne açılıp kapannıyodu sarz ederken.sımdı 3 cuyude yaktı.yakınd apatlayıp evı yakacak dıye korkuyorum.
sımdı servıse gonderıcem bakacaklar bunda bısey yok sarj yapıyo atacaklar yazılımı yollıcaklar.daha 1 ylık telefonla ugrastıgınamı yanarsın verdıgın parayamı sınırlerının gerılmesınemı.ugras dur sımdı sınoptan istanbula gıtsın gelsın sureklı.sansıma..
serhatlı 25.07.2014 03:09:44
RESTART atma sorunu yok bende. Ama dediğin gibi cihaz kapalıyken şarja takıldığında önce mavi ekranlı yazı çıkıyor sonra şarj yüzdesi.
indiana79 24.07.2014 22:33:18
benımkı gıbı derken.sızdedemı açılıp kapanma sorunu var yoksa sarjla ılgılı mı benımkı gıbı.yani önce açılıp mavı ekran general mobıle yazıyor sarza takınca sonra sarj yüzdesi geliyor.
ful6630 24.07.2014 21:47:16
Evet bendeki elitede seninki gibi...
indiana79 24.07.2014 15:11:59
arkadaşlar bısey sormak ıstıyorum lütfen yardım.telın sarzdayken kapanma açılma sorun devam edıyor.
bısey dıkkatımı cektı eger dusundugum gıbıyse hemen arızasını yazıp basta böyle oluyor sonrada açılıp kapanıyor sazdyaken dıcem
ama yardımıza ıhtıyacım var çevremde kımse general mobıle elıte yok.sız telınızı kapalıyken sarza taktıgınzda mavı ekran açılıp dısocovery yazısı gelıyormu
yoksa dırek sarz yuzdesımı geliyor. esımın normal dıscovery telınde sadece sarz yuzdesı geliyor mavı ekranda acılıyomus gıbı general yazısı çıkmıyor.ondna suphelendım.
benımkınde dırek acılackamıs gıbı dısvoery yazısı geliyor ama açılmıyor tabıkı sonra sarz yuzdesını göstermeye başlıyor yanı sarjın dolmasını.bırı bunu deneyebılırmı benım ıcın.
game-thrones Pazar, 11:47
bu discovery 2 tam çıkış tarihini bilen yok şuan ucuz piyasada moto g iyi diyolar ama begenmedim discovery 2 bekliyom
yener44 26.06.2014 18:33:37
Millet bana Discovery elite almam için nedenler almam için nedenler söyleyin tarafsız olun lütfen.Nasılsa 4 g lisi çıkmıyor bari bunu alalım.
Guaire 26.06.2014 13:18:34
İhtimal dahilinde çıkabilir, ama çok fazla bu konuya bel bağlanmaz.

Yanlış hatırlamıyorsam Elite'ten 2 hafta sonra çıkacaktı Elite Lite. Aylar oldu tık yok. MSM8974AC diye çıkacak demişlerdi. Sonra Qualcomm daha çıkarmadı onu dediler bu halde çıktı. Piyasada Snapdragon 801 dolu artık, hatta Snapdragon 805 çıkacak nerdeyse, ama güncellemediler.

İki haftada çıkacak dedikleri şey aylardır yok. Tabi Elite daha karlı. Arada 11-12$'lık bir maliyet farkı var, ama fiyatı 300TL oynuyor.
yener44 26.06.2014 12:56:11
çıkacak dediler bende onu bekliyorum neye dayanarak çıkmaz diyorsunuz? [mentioned]Guaire[/mentioned]
Guaire 26.06.2014 00:16:23
Çıkmaz.
yener44 25.06.2014 23:41:41
Discovery Elite nin 4g modeli ne zaman çıkar tahmini bilen yazsın lütfen tahminde olur :D
yener44 25.06.2014 23:39:53
Discovery Elite nin 4g modeli ne zaman çıkar tahmini bilen yazsın lütfen tahminde olur :D
losttime35 25.06.2014 05:20:23
[:'(]

Çok guzelll....
Kumkapı 25.06.2014 05:06:47
BENİM general mobile elite düstü dışkısmı kötü soyuldu dış kısım kaplaması ne kadardır bilen
pro_to_tip Dün (00:51)
Şaomi çıksın bakalım gm diye bir marka kalacak mı!
beyazotesi1 2 gün önce (23:48)
quote:

Orijinalden alıntı: Stewie G.

quote:

Orijinalden alıntı: beyazotesi1

quote:

Orijinalden alıntı: Stewie G.

quote:

Orijinalden alıntı: beyazotesi1

Ekranda düşük ışıklandırmalı durumlarda dalgalanmalar olan varmı ben bu nedenle servise verdim telefonu dün ana konudada baktım böyle olanlar varmış bu normal bir durum ise ben servisten aldığım gibi satıcam telefonu.

hocam bendede var dalgalanmalar değişimi nasıl yaptılar bu arada

Dostum şöyleki ben telefonu bu ayın başında almıştım sim kart girişi arızalı çıkmıştı hemen servise vermiştim onun yerine verdikleri telefondada bu dalgalanma olayını gördüm servise yarım sayfaya yakın bir yazı yazarak (durumdan dolayı yaşadığım sıkıntıyı ve haklılığımı anlatmaya çalıştım) tekrar geri verdim fırsat buldukçada gidip yüzyüze durumu sorup sıkıntımı dile getirdim o şekilde değiştirdiler korka korka açtım kutuyu ama şu an bir sıkıntı yok cihazda gayet memnunum darısı seninde başına.

tamam anladım yüzyüze görüşmeniz zaten etkili olmuştur benim gibi başka ilde oturanlar için tam bi bela bu servis değişim olması lazım olan cihaza format atıyorlar bu arada sizde dalgalanma nasıl ara aramı oluyor yoksa çokmu sıktı

anladım inşallah çözülür senin sorununda. Bende önemsemiyordum ama sonradan canımı sıkmıştı durum anlıyorum seni. bendeki dalgalanma ışığın azaldığı durumlarda belli oluyordu mesela uygulamaları açtığın ekranda renklı halka sımgesıne bastıgında cıkan ya da resim çekince üstüne tıklıyorsun ya resmin alt ve üst kısmı siyah oluyor o anda iken çektigim resimde bile dalgalanma oluyordu ama normal ana menüde iken ekran parlak ve hıcbır titreme olmuyordu
Stewie G. 2 gün önce (23:12)
quote:

Orijinalden alıntı: beyazotesi1

quote:

Orijinalden alıntı: Stewie G.

quote:

Orijinalden alıntı: beyazotesi1

Ekranda düşük ışıklandırmalı durumlarda dalgalanmalar olan varmı ben bu nedenle servise verdim telefonu dün ana konudada baktım böyle olanlar varmış bu normal bir durum ise ben servisten aldığım gibi satıcam telefonu.

hocam bendede var dalgalanmalar değişimi nasıl yaptılar bu arada

Dostum şöyleki ben telefonu bu ayın başında almıştım sim kart girişi arızalı çıkmıştı hemen servise vermiştim onun yerine verdikleri telefondada bu dalgalanma olayını gördüm servise yarım sayfaya yakın bir yazı yazarak (durumdan dolayı yaşadığım sıkıntıyı ve haklılığımı anlatmaya çalıştım) tekrar geri verdim fırsat buldukçada gidip yüzyüze durumu sorup sıkıntımı dile getirdim o şekilde değiştirdiler korka korka açtım kutuyu ama şu an bir sıkıntı yok cihazda gayet memnunum darısı seninde başına.