TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 26055 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Arayüzüyle dikkat çeken iOS uyumlu yeni takvim uygulaması: Peek Calendar ST Microelectronics, optik imaj dengeleme teknolojisini üçüncü taraf akıllı telefon üreticilerine de açıyor HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (2224) YORUM YAZ

tarafından 29 Ocak 2014, Çarşamba 22:24 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

GM Discovery Elite Hakkında Her Şey "Özel Röportaj"
Cep Telefonları Mesut Çevik "Speed-Step" 2224 189559 00:25:00
GM Discovery ile fiyat/ performans kategorisinde liderliği ele geçiren General Mobile, gözünü yükseklere dikti. En hızlı Snapdragon 800 versiyonu, 3GB bellek, 16MP kamera, 5,5" Full HD ekran ile donatılan Elite, hem özellikleri hem de fiyatı ile çok konuşulacak.
 
 

Sık sorulan sorulara cevaplar;
 
Elite ne zaman piyasada olacak:
Şubat ayı içerisinde ilk partinin satışa çıkması ve etiketin 1199TL civarı olması bekleniyor.

Elite Lite ne zaman piyasada olacak:
Henüz kesin bir tarih ve fiyat belirlenmiş değil.

Discovery 2 ne zaman piyasada olacak:
Mart ayı içinde piyasada olması bekleniyor.

Discovery Elite'in öne çıkan teknik özellikleri: 
4 Çekirdek Snapdragon 800 İşlemci
Adreno 550MHz Adreno 330 GPU
3GB Sistem belleği / 32GB ROM
5,5" Full HD JDI Gorilla Glass 3 Ekran
16MP arka, Optik odaklamalı 8MP ön kamera
2500mAh Batarya
Wifi, Bluetoth 4.0, GPS - Glonass

Discovery Elite Lite'ın öne çıkan teknik özellikleri: 
4 Çekirdek Snapdragon 800 İşlemci
Adreno 550MHz Adreno 330 GPU
2GB Sistem belleği / 16GB ROM
5,5" Full HD JDI Gorilla Glass 3 Ekran
16MP arka, Optik odaklamalı 8MP ön kamera
2500mAh Batarya
Wifi, Bluetoth 4.0, GPS - Glonass
URL
Embed
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
ebulfeth 2 gün önce (20:15)
Arkadaslar bildirim cubugunu duzenliyorum ama teli yeniden baslatinca eskiye donuyor.Nasil halledebilirim bu isi ?
keşkecastin 13.10.2014 21:09:04
güzel telefon
Öner 7.10.2014 06:56:16
Nasıl telefon kullanıyorsun merak ettim.
byvatan 7.10.2014 03:31:33
bir telefon bana 1 yıl gitisn mükkemmel bir telefondur. şuana kadar buda sayılı markalaırın kı gitti generalin ilk çıkardığı q serisi telefonlardan ikisi ve daha sonra aldığım general bozuk cıkınca samsunga döndüm samsung ta 2 ayda 2 ekran değiştirmek zorunda kaldım cebimde durduğu yerde bile ekran kırıldı. 3 haftadır kullanıyorum elit 32 gb bakalım ne kadar gidecek bu ha diğer telefonum samsung not2 idi ekrandan dolayı 1 yıl anca dayandı diğer kullandığım tel samsung xcover2 ve bunuda 16 aydır filan kullanıyorum bataryası halen iyi gidiyor 2 gün konuşmalara rağmen dayanıyor
ecrasniann 2.10.2014 21:41:50
quote:

Orijinalden alıntı: Aresrw

Bu ürünü kullanan veya takip eden arkadaslara bir sorum olucak urunun bataryası cıkmıyor dendı gomulu kasa herhangi bir batarya arızası veya sısme veya kasanın acılması gereken durumlarda sonuc ne olur atıyorum 23 sene sonra batarya bozuldu?

23 sene olayına sesli güldüm
BerkCan58 2.10.2014 18:52:27
Aldığn G2 telefonunu güle güle kullanmak yerine neden hep elitin konusunda karalayıcı yorum yapmaya zaman harcıyorsun ?
stevejones 2.10.2014 18:24:27
Yav hehe

Allah bilcumle hisim akraba es dost kardesine sabir versin
crazyknight 2.10.2014 18:03:09
Yazmayı öğren öyle gel. Senin telefonun sanki çok farklı sanki? En azından G2 gibi ısınma ve ekranda sararma sorunu yok. Daha telefonu görmüşlüğün yok ama her konuda bitip bol keseden kendi kendine şizofrenik yazılar yazıyorsun. Allah anana babana sabır versin.
stevejones 2.10.2014 17:56:59
quote:

Orijinalden alıntı: Aresrw

Bu ürünü kullanan veya takip eden arkadaslara bir sorum olucak urunun bataryası cıkmıyor dendı gomulu kasa herhangi bir batarya arızası veya sısme veya kasanın acılması gereken durumlarda sonuc ne olur atıyorum 23 sene sonra batarya bozuldu?

Telefoun kendisi bataryadan dh kis omurlu klitesiz zaten 2~3 sene kullanmak icin discvery flan almayin.
crazyknight 2.10.2014 17:49:44
quote:

Orijinalden alıntı: barkodd

Bu sararma sorunu belli bir partiye özgü bir sorun olabilir, farklı 2 yerde inceleme fırsatı bulduğum 4 elite'de de aynı sorun hepsinde de ekranın alt kısımlarında olmak üzere değişik derecelerde vardı, ben de hem aradaki fiyat farkı (800 TL daha ôdemem gerekiyordu) hem de zaten G3'e de çok fazla ısınamamamdan dolayı incelediğim bu cihazlar arasında sararma sorunu en az-belli belirsiz olanını aldım, hayırlısı...

Şimdilik cihazdan (özellikle G3 için 800 TL daha vermem gerektiğini düşününce) memnunum, ancak bu şarj olayına bir çözüm bulmak lazım (aslında takasta kullandığım S4'ten daha kötü değil, pek çok kullanıcı için 1 günü rahat çıkarır, ancak ben zaten kullanım alışkanlığı olarak ekranı çok açık tutan-internette çok gezinen biriyim, bir de arada kamerayı kullanınca 1 gün içerisinde şarjın sorun olmayacağını düşünmek çok zor...) şu harici mobil şarj ünitelerinden almaktan başka alternatif var mı bilmiyorum, ki onlarda da taşınabilirlik ciddi sorun...

Bir de cihaz ses kaydı yapıyor görünüyor, ama yapmıyor, bu konuda bilgisi olan var mı?

BatteryGuru deneyin belki şarj probleminize çözüm olabilir bir nebze, ekranda sararma hiç rastlamadım birkaç aydır kullanıyorum bende de yok benzeri bir sorun.

Ses kayıdı var dostum ben sürekli konferansları falan kaydettiğimden kullanıyorum. Ana menüde mikrofon şeklinde "Ses Kaydedici" uygulaması var.
Aresrw 2.10.2014 05:42:56
2 veya 3 sene demek istedim
Öner 2.10.2014 05:39:55
quote:

Orijinalden alıntı: Aresrw

Bu ürünü kullanan veya takip eden arkadaslara bir sorum olucak urunun bataryası cıkmıyor dendı gomulu kasa herhangi bir batarya arızası veya sısme veya kasanın acılması gereken durumlarda sonuc ne olur atıyorum 23 sene sonra batarya bozuldu?

23 sene kullanamazsın zaten
Aresrw 2.10.2014 05:19:46
Bu ürünü kullanan veya takip eden arkadaslara bir sorum olucak urunun bataryası cıkmıyor dendı gomulu kasa herhangi bir batarya arızası veya sısme veya kasanın acılması gereken durumlarda sonuc ne olur atıyorum 23 sene sonra batarya bozuldu?
barkodd 2.10.2014 00:31:30
Bu sararma sorunu belli bir partiye özgü bir sorun olabilir, farklı 2 yerde inceleme fırsatı bulduğum 4 elite'de de aynı sorun hepsinde de ekranın alt kısımlarında olmak üzere değişik derecelerde vardı, ben de hem aradaki fiyat farkı (800 TL daha ôdemem gerekiyordu) hem de zaten G3'e de çok fazla ısınamamamdan dolayı incelediğim bu cihazlar arasında sararma sorunu en az-belli belirsiz olanını aldım, hayırlısı...

Şimdilik cihazdan (özellikle G3 için 800 TL daha vermem gerektiğini düşününce) memnunum, ancak bu şarj olayına bir çözüm bulmak lazım (aslında takasta kullandığım S4'ten daha kötü değil, pek çok kullanıcı için 1 günü rahat çıkarır, ancak ben zaten kullanım alışkanlığı olarak ekranı çok açık tutan-internette çok gezinen biriyim, bir de arada kamerayı kullanınca 1 gün içerisinde şarjın sorun olmayacağını düşünmek çok zor...) şu harici mobil şarj ünitelerinden almaktan başka alternatif var mı bilmiyorum, ki onlarda da taşınabilirlik ciddi sorun...

Bir de cihaz ses kaydı yapıyor görünüyor, ama yapmıyor, bu konuda bilgisi olan var mı?
BerkCan58 1.10.2014 17:06:37
quote:

Orijinalden alıntı: barkodd

Aslında bu telefonu almadan önce bir yerde deneme şansım oldu, orda da hızına hayran kalmıştım, ama onda da yine aynı sorundan vardı, ve forumlardan okuduğum kadarıyla g.m.ın discovery vb. tlf'larında bu sık karşılaşılan bir sorun, ancak bu seriden emin olamadım...
Bir de şu an yanımda bir arkadaşımın yeni aldığı LG G3 de var, arkadaşımın da kullanıp onayladığı üzere kağıt üzerinde G3 daha üstün görünse de internette gezinmede elite bariz daha hızlı, ve açıkçası G3 e de fazla ısınamadım... Ama G3 alınırsa can sıkıcı problemlerle karşılaşma ihtimalinin daha düşük olacağı bir gerçek...

Elite kullanıcı olarak sararma olayını llk defa duymama ragmen sizin iki kere karsılasmış olmanız ilgimi cekti. Dediğiniz gibi Elite biraz daha hızlı fakat iki cihazda son derece tatmin edici.
barkodd 30.9.2014 00:46:04
Aslında bu telefonu almadan önce bir yerde deneme şansım oldu, orda da hızına hayran kalmıştım, ama onda da yine aynı sorundan vardı, ve forumlardan okuduğum kadarıyla g.m.ın discovery vb. tlf'larında bu sık karşılaşılan bir sorun, ancak bu seriden emin olamadım...
Bir de şu an yanımda bir arkadaşımın yeni aldığı LG G3 de var, arkadaşımın da kullanıp onayladığı üzere kağıt üzerinde G3 daha üstün görünse de internette gezinmede elite bariz daha hızlı, ve açıkçası G3 e de fazla ısınamadım... Ama G3 alınırsa can sıkıcı problemlerle karşılaşma ihtimalinin daha düşük olacağı bir gerçek...
QRX 30.9.2014 00:39:29
quote:

Orijinalden alıntı: barkodd

Merhabalar
Bugün ani bir kararla çok ince düşünüp sorgulamadan 32 GB elite aldım, mağazada çok kurcalamadım, ama eve geldiğimde ekran alt kısımlarında sararma olduğunu farkettim, tlf gerçekten çok hızlı, internette dolaşırken oldukça tatmin edici, ancak bu sararma işi gerçekten sinir bozucu, ekran özellikle beyaz renkte -bence- başarılıyken yine beyaz renkte belli olan bu sararma insanın keyfini oldukça kaçırıyor, yarın telefonu ya yenisiyle değiştireceğim, ya da artık sırf bu tarz bir sorunla karşılaşmamak için o kadar para vermeyi hiç istemediğim halde LG G3 alacağım (3 GB RAM dolayısıyla)
Acaba bu sorunla çok karşılaşan var mı,akibeti nasıl oluyor (bu sararma böyle kalır mı, gittikçe artar mı, başka yerde de çıkar mı), sararma problemi olmayan bir elite'le değiştirsem onda da çıkma ihtimali yüksek midir (elite'lerde bu bir kronik sorun mu) cevap verebilecek olan varsa çok sevinirim, yarına kadar kesin bur karara varmış olarak telefoncuya geri gitmem lazım...

Ben daha hiçbir elite kullanicisinin sararma sorunu ile karsilastigini duymadim. Fakat G3 (3gb ram olan) alacak bütçe varsa G3 alın bence.
barkodd 30.9.2014 00:25:49
Merhabalar
Bugün ani bir kararla çok ince düşünüp sorgulamadan 32 GB elite aldım, mağazada çok kurcalamadım, ama eve geldiğimde ekran alt kısımlarında sararma olduğunu farkettim, tlf gerçekten çok hızlı, internette dolaşırken oldukça tatmin edici, ancak bu sararma işi gerçekten sinir bozucu, ekran özellikle beyaz renkte -bence- başarılıyken yine beyaz renkte belli olan bu sararma insanın keyfini oldukça kaçırıyor, yarın telefonu ya yenisiyle değiştireceğim, ya da artık sırf bu tarz bir sorunla karşılaşmamak için o kadar para vermeyi hiç istemediğim halde LG G3 alacağım (3 GB RAM dolayısıyla)
Acaba bu sorunla çok karşılaşan var mı,akibeti nasıl oluyor (bu sararma böyle kalır mı, gittikçe artar mı, başka yerde de çıkar mı), sararma problemi olmayan bir elite'le değiştirsem onda da çıkma ihtimali yüksek midir (elite'lerde bu bir kronik sorun mu) cevap verebilecek olan varsa çok sevinirim, yarına kadar kesin bur karara varmış olarak telefoncuya geri gitmem lazım...
QRX 29.9.2014 23:58:19
quote:

Orijinalden alıntı: smyc

quote:

Orijinalden alıntı: QRX

quote:

Orijinalden alıntı: smyc

arkadaşlar vodafone da gm elite için kampanyta var ay vadeli. ben gm discoveryi almayı düşünüyordum bu kampanyada kafamı karıltırdı. iyi bir foto çekim var kalitesi video konusunda güzel olması vs. özellikler arıyorum sizce gm elite mi yokca gm discovert mi? ha birde huawei ascend p7 var oda güzel duruyor sizin tercihiniz bu 3 ü arasında hangisi olurdu.

İçlerinde en iyisi Elite. Ama biraz büyük. Eğer ben 5.5 Inc telefon kullanabilirim dersen Elite al. Discoverynin modasi gecti artik. Bu saatten sonra alınmaz.P7nin de kameraları on numara.. Telefon çok şık. Çok güzel. Boyutu da 5 Inc. Tam ele oturuyor. Fakat işlemcisi Elite'e göre çok güçsüz. İşlemcisi biraz daha iyi olsaydı düşünmeden P7 alırdım.



kıyaslamalarda huawei daha iyi çıkıyor ben anlamadım bu işi.

Hangi kıyaslamada P7nin işlemcisi daha iyi diyor. ben sadece gülerim buna. P7 nin işlemcisi Elite ile yarışacak düzeyde bile değil. Elite Ferrari ise P7 Toyotadır.
smyc 29.9.2014 22:49:22
quote:

Orijinalden alıntı: QRX

quote:

Orijinalden alıntı: smyc

arkadaşlar vodafone da gm elite için kampanyta var ay vadeli. ben gm discoveryi almayı düşünüyordum bu kampanyada kafamı karıltırdı. iyi bir foto çekim var kalitesi video konusunda güzel olması vs. özellikler arıyorum sizce gm elite mi yokca gm discovert mi? ha birde huawei ascend p7 var oda güzel duruyor sizin tercihiniz bu 3 ü arasında hangisi olurdu.

İçlerinde en iyisi Elite. Ama biraz büyük. Eğer ben 5.5 Inc telefon kullanabilirim dersen Elite al. Discoverynin modasi gecti artik. Bu saatten sonra alınmaz.P7nin de kameraları on numara.. Telefon çok şık. Çok güzel. Boyutu da 5 Inc. Tam ele oturuyor. Fakat işlemcisi Elite'e göre çok güçsüz. İşlemcisi biraz daha iyi olsaydı düşünmeden P7 alırdım.



kıyaslamalarda huawei daha iyi çıkıyor ben anlamadım bu işi.
QRX 28.9.2014 22:45:26
quote:

Orijinalden alıntı: smyc

arkadaşlar vodafone da gm elite için kampanyta var ay vadeli. ben gm discoveryi almayı düşünüyordum bu kampanyada kafamı karıltırdı. iyi bir foto çekim var kalitesi video konusunda güzel olması vs. özellikler arıyorum sizce gm elite mi yokca gm discovert mi? ha birde huawei ascend p7 var oda güzel duruyor sizin tercihiniz bu 3 ü arasında hangisi olurdu.

İçlerinde en iyisi Elite. Ama biraz büyük. Eğer ben 5.5 Inc telefon kullanabilirim dersen Elite al. Discoverynin modasi gecti artik. Bu saatten sonra alınmaz.P7nin de kameraları on numara.. Telefon çok şık. Çok güzel. Boyutu da 5 Inc. Tam ele oturuyor. Fakat işlemcisi Elite'e göre çok güçsüz. İşlemcisi biraz daha iyi olsaydı düşünmeden P7 alırdım.
smyc 28.9.2014 22:12:24
arkadaşlar vodafone da gm elite için kampanyta var ay vadeli. ben gm discoveryi almayı düşünüyordum bu kampanyada kafamı karıltırdı. iyi bir foto çekim var kalitesi video konusunda güzel olması vs. özellikler arıyorum sizce gm elite mi yokca gm discovert mi? ha birde huawei ascend p7 var oda güzel duruyor sizin tercihiniz bu 3 ü arasında hangisi olurdu.
armozgur 24.9.2014 14:25:26
Kitkat geldi mi bu tele?
ecrasniann 24.9.2014 13:54:50
bu telefonun 16gb lık modelinin sıfırını bulabileceğim biyer var mı?
kurunc 24.9.2014 13:30:24
Koş git al ozaman ne duruyosun
Hayret bişey ya, biz kimseye gidin Elite alın demiyoruz da sizin bu alerjiniz ne kardeşim ?
Elit kullanıyorum taş gibi canavar gibi telefon, en ufak bir sıkıntı yaşamadım.
S4 ne G2 ne bunun yanında ? Testlerde ve incelemelerde hepsini ezmiş geçmiş neyin kafasını yaşıyosunuz anlamadımki ?
Geçen gün arkadaşım LG G2 almış geldi karşılaştırdık Antutu yaptık G2 34 Bin puan aldı Benim Elite 40 Bin !
G2 ateş gibi ısındı Elite ılımadı bile !
Kameraları açıp baktık bariz Elite çok net ve canlı !
Zaten elemanda bozuldu biraz , G2 iyidir ya falan desemde az pişman oldu sanki.
oscar15 24.9.2014 09:28:27
arkadaşlar kimseyi yargılamak gibi bir niyetim yok ama bu fiyata bu telefon alınır mı? 1100 tlye lg g2 1000 tlye s4 1300 tlye xperia z1 varken bu telefonun tercih edilmesini anlayamıyorum. n11 gittigidiyor gibi sitelerde sıfır italatçı firma garantili olarak bu ürünleri bulmak çok kolay. firma güvencesi olmayan yazılım desteği sorunlu olan kasa kalitesi düşük ve stabil çalışma sorunları olan bir telefona bu parayı vermeyin zaten telefon tutmadı da. uygun fiyatlı ve performanslı telefon düşünenlere asus zenfone tavsiye ederim 2gb rami olan bir teli çok uygun fiyata satıyorlar ve arkasında asus var artık çok seçenek var arkadaşlar 1000tl üstüne çıktından sonra geçen senenin amiral gemilerini almak çok daha mantıklı geliyor z1 olsun g2 olsun s4 olsun hala canavar makineler ve yazılımsal olarak en az 1 yıl daha destek alacakları kesin zira milyonlar sattılar ve markaların vitrin ürünleri...
Yanlışlık Çarşamba, 09:03
Telpa stabilite konusunda bir güncelleme yapmalı birde weather denen saçmalığı kaldırmalı ne durduruluyor ne kapanıyor
revelax Salı, 20:55
Telefonu bugün inceledim işlemci rem falan güçlü olabilir ama telefon okadar dandik ve ucuz duruyor.bu fiyata bu telefon bence alınmaz
SeFfAh-1903 Pazar, 21:27
herkeze selamlar arkadaşlar

bu telefonu almak istiyorum ama bazı çekincelerim var yardımcı olursanız sevinirim

öncelikli olarak bu telefon alınırmı ?
kronik yada çeşitli sorunlar hakkında bazı duyumlar aldım (telefonun sorunları nedir?)

kullanan arkadaşlar bu telefonu önerir mi yoksa başka seçenek sunarlar mı ?

yardımcı olan herkeze şimdiden teşekkürler
DH Misafiri 12.9.2014 14:21:38
Bazı oyunlar sürümle uyumsuz (nova 2, san andreas, fifa 14)

Neden Mesut abi
crazyknight 7.9.2014 14:57:24
Tüm mesajları tekrar tekrar açtığım halde gitmedi, ben de hepsini sildim ve böylece düzelmiş oldu, bir daha da benzer bir sorun yaşamadım.
ailkem 7.9.2014 14:53:19
mesajlarında içeriğine bakmadığın mesaj varsa onu da gösteriyor. koyu siyah olan mesajını bul ya sil ya da oku.
crazyknight 23.8.2014 21:42:26
Merhaba dostlar, telefonun bataryası hızlı iniyor gibi görünüyor telefon boştayken ancak kullanım halindeyken çok hızlı bir düşüş görmedim, gün boyu gps ve navigasyon kullandım, sürekli veri ve wi-fi bağlantısı açıktı ve whatsapp üzerinden yazıştım yine de batarya kullanımı gayet başarılı diyebilirim.

Ancak bir sorunum var, telefona gelen yeni bir mesaj vb. hiçbir şey olmamasına rağmen sürekli kilit ekranında 1 yeni mesaj şeklinde bir bildirim var ve o neredendir acaba bileniniz var mı?
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
ronaldınhogaucho 23.8.2014 15:17:47
Arkadaşlar diğer markaların fanları sürekli elite i kullanmadan kötülüyorlar.Bunlara pek kafa takmayın.Telefonu yaklaşık 2 aydır kullanıyorum ve gerçekten çok memnunum.Hiçbir sorunla karşılaşmadım.Telefonun mükemmel bir ekranı var.Dizi film oyun çok ayrı bir zevk veriyor.Gelen güncellemeyle çift dokunarak kapama da geldi.Bu çok önemli bir eksiklikti giderildi.Telefon çok stabil.3gb ram ben burdayım diyor.Ön kamera birçok telefonun arka kamerası gibi.Daha önce bu kadar iyisini görmemiştim.Arka kamera için de aynı şekilde .Zaten için kullanılan lensler kamera çıkıntısan da da anlaşılıyor.Gayet kaliteli lenslerle desteklenmiş bir 16 megapiksel kamera var.Ayrıca gm güzel bir arayüz yapmış ben .çok beğendim.Geçiş efektleri gerçekten çok hoş ve stabil bir arayüzü var.Aklıma gelenler bunlar.Cihazın lite modelini yani 2gb ramli olanı nı da düşünebilirsiniz.Çok yakın cihazlar özellik olarak.
mu5tafa 22.8.2014 17:17:55
quote:

Orijinalden alıntı: 42 AKK 42

Merhabalar benim elite de söyle bir sorun var rehberde isimler iç içe birbirine giriyor.Atıyorum Ahmet ve Mehmet bi bakıyorum rehberden kaybolmuş bi bakıyorum ikisi de mustafanın nosunun içinde kayıtlı whatsapta bi bakıyorum ahmet ve mehmetin karşısında da mustafa yazıyor sonra rehberde mustafa ya girip o ikisini ordan ayırıyorum düzeliyor ama öbür günde başka başka isimler birbirine giriyor bu sorun sürekli devam ediyor çözemedim bir türlü yardımcı olacak birisi var mı ?

http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=96251374

Bu konuya yazın.
42 AKK 42 22.8.2014 14:41:09
Merhabalar benim elite de söyle bir sorun var rehberde isimler iç içe birbirine giriyor.Atıyorum Ahmet ve Mehmet bi bakıyorum rehberden kaybolmuş bi bakıyorum ikisi de mustafanın nosunun içinde kayıtlı whatsapta bi bakıyorum ahmet ve mehmetin karşısında da mustafa yazıyor sonra rehberde mustafa ya girip o ikisini ordan ayırıyorum düzeliyor ama öbür günde başka başka isimler birbirine giriyor bu sorun sürekli devam ediyor çözemedim bir türlü yardımcı olacak birisi var mı ?
HainKostok157 3 saat önce
Arkadaslar birde buraya sorayim. Telefonu tvye baglayip goruntu aktarmak icin hangi kabloyu nerden ne kadara alirim. Kablosuz ozelligi vqr demeyin biliyorum zaten. Biktim artik bu konuyu cozmeye calismaktan. Yarin telpayi arayip soracam belki yardimci olurlar diye. Olmadi nalet olsun derim ugrasmam bidahada gm elite yanaşmam. Samsung a o kadar laf soyledim ama galiba samsung bir numara. Valla beni bu telefonu almak icin ikna ettikleri gune nalet okuyorum. Bi abim bnm telefonumun desteklemedigi kabloyu 3 senelik telefonunu kullanarak calistirdi.
indiana79 Cumartesi, 17:42
ulan bu telpa nası bıyermıs.sımdı bısey yazacaktımda neyse.telefon sarjdayken açılıp kapanıyo dıye yolamıstım forumda yazmıştım bılende bılıyo zaten.okadar açıklama yazım kâğıda adamlar telı aynen arıza bulunamadı dıye yollamıslarya.ellerını surmemısler tele format bıle atmamışlar gogle play hesaplarım hepsı aynen duruyo.yazıkların olsun boşuna beklemısım 20 gun.bu ülkede doğru bı ıs olmazmı.herıfler resmen dalga gecıyolar.
ful6630 10.8.2014 11:08:25
quote:

Orijinalden alıntı: depeche35

Arkadaşlar ya discovery 2 yada elite almayı düşünüyorum. Ama kararsız kaldım. Donanım farkını biliyorum.
Kameraya önem veriyorum. Hangisi net olarak daha iyidir ?
Ne dersiniz ?

Elite nin gece çekimi Nokia n6-01 den zayıf ama gündüz mükemmel digerini bilmiyorum
ful6630 10.8.2014 11:05:33
Hayret bende guncelledim bi problem yok hatta yeni özellikler geldi daha güzel oldu
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla