TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 27157 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech Kariyer.net
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Arayüzüyle dikkat çeken iOS uyumlu yeni takvim uygulaması: Peek Calendar ST Microelectronics, optik imaj dengeleme teknolojisini üçüncü taraf akıllı telefon üreticilerine de açıyor HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (2251) YORUM YAZ

tarafından 29 Ocak 2014, Çarşamba 22:24 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

GM Discovery Elite Hakkında Her Şey "Özel Röportaj"
Cep Telefonları Mesut Çevik "Speed-Step" 2251 192475 00:25:00
GM Discovery ile fiyat/ performans kategorisinde liderliği ele geçiren General Mobile, gözünü yükseklere dikti. En hızlı Snapdragon 800 versiyonu, 3GB bellek, 16MP kamera, 5,5" Full HD ekran ile donatılan Elite, hem özellikleri hem de fiyatı ile çok konuşulacak.
 
 

Sık sorulan sorulara cevaplar;
 
Elite ne zaman piyasada olacak:
Şubat ayı içerisinde ilk partinin satışa çıkması ve etiketin 1199TL civarı olması bekleniyor.

Elite Lite ne zaman piyasada olacak:
Henüz kesin bir tarih ve fiyat belirlenmiş değil.

Discovery 2 ne zaman piyasada olacak:
Mart ayı içinde piyasada olması bekleniyor.

Discovery Elite'in öne çıkan teknik özellikleri: 
4 Çekirdek Snapdragon 800 İşlemci
Adreno 550MHz Adreno 330 GPU
3GB Sistem belleği / 32GB ROM
5,5" Full HD JDI Gorilla Glass 3 Ekran
16MP arka, Optik odaklamalı 8MP ön kamera
2500mAh Batarya
Wifi, Bluetoth 4.0, GPS - Glonass

Discovery Elite Lite'ın öne çıkan teknik özellikleri: 
4 Çekirdek Snapdragon 800 İşlemci
Adreno 550MHz Adreno 330 GPU
2GB Sistem belleği / 16GB ROM
5,5" Full HD JDI Gorilla Glass 3 Ekran
16MP arka, Optik odaklamalı 8MP ön kamera
2500mAh Batarya
Wifi, Bluetoth 4.0, GPS - Glonass
URL
Embed
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
meliii Pazar, 23:48
yani bende 5 saat civarı süre alıyorum ama bana 2 gün gidiyor mesela kullanıma bağlı tabi
QRX Pazar, 22:52
quote:

Orijinalden alıntı: emre4335

quote:

Orijinalden alıntı: meliii

bende bol miktarda eleştiriyorum ama batarya performansında eleştirilecek birşey yok kesinlikle ... tek problem yazılım sıkıntıları başkada eksik yok

Bence batarya sknti bu telefonda.5.5 inc ve 2500 Mah cok az.Ben size benim G2 nin ekran suresini paylasayim.Genelde parlaklik yuksek kullanirim.Burda G2 iyi Elite iyi diye yaris yapmayacagim.Ama benm telefon 1 gunu anca cikariyo.Ama telefon elimden dusmez benim.Ekran suresinden de anlasilacagi gibi.Tabi birazda kullanima bagli siz cok kullanmazsaniz 1 gun cikar galiba
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın


Ben de elite ile 5 saat civarı ekran süresi alıyorum. Batarya konusunda G2 ile Elitein çok farkı olduğunu düşünmüyorum.
emre4335 Pazar, 22:46
quote:

Orijinalden alıntı: meliii

bende bol miktarda eleştiriyorum ama batarya performansında eleştirilecek birşey yok kesinlikle ... tek problem yazılım sıkıntıları başkada eksik yok

Bence batarya sknti bu telefonda.5.5 inc ve 2500 Mah cok az.Ben size benim G2 nin ekran suresini paylasayim.Genelde parlaklik yuksek kullanirim.Burda G2 iyi Elite iyi diye yaris yapmayacagim.Ama benm telefon 1 gunu anca cikariyo.Ama telefon elimden dusmez benim.Ekran suresinden de anlasilacagi gibi.Tabi birazda kullanima bagli siz cok kullanmazsaniz 1 gun cikar galiba
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
Aske Pazar, 11:42
ilk defa duyuyorum. Biraz geri kaldım sanırım :)
ZexaLoo Pazar, 11:13
Peki bu telefon 2-3 yıl rahat kullanılabilir mi ?
meliii Pazar, 11:13
bende bol miktarda eleştiriyorum ama batarya performansında eleştirilecek birşey yok kesinlikle ... tek problem yazılım sıkıntıları başkada eksik yok
meliii Pazar, 11:11
evet operator üzerineden yok, gionee vermemiş bizim GM yazılım ekibi!! ninde aklına gelmemiş herhalde diyecemde gioneenin amigo sunun aynısını verdikleri için beklemek saçma olurdu...
emre4335 Pazar, 10:57
Zamaninda G2 yerine bu telefonu almak icin baya bi arastirma yapmistim.Hatta arka kamera modülünü bile arastirmistim.Iyi ki almamisim.Dusuk batarya performansi olmayan yazilim destegi.Beni tek cezbeden noktasi on kamerasi ve buyuk ekrani olmustu
meliii Pazar, 10:49
elitte sarj soketi sorunu hiçbir zaman olmadı.
ZexaLoo Pazar, 10:09
Telefonda 3G Görüntülü konuşma özelliği yok dediler doğru mu acaba ?
ugur5392 31.10.2014 01:07:36
Bu telefonu kullananlar nasil telefon oldugunu bizle paylasabilirmi? Alinirmi ?
sariduru 31.10.2014 00:53:21
Arkadaşlar HDR ile fotoğraf çekiminde 2 adet kayıt kayıt yapıyor telefon,

Biri normal fotoğraf biri de HDR sürümü,

İphone kullanırken ayarlarda sadece HDR olanı kaydet diye bir ayar vardı böylece çektiğim her fotoğraftan 2 adet olarak kaydedilmiyordu galeriye,

Acaba bu telefonda bu ayarı yapabileceğim bir yer var mıdır?
acer_sahibi77 30.10.2014 16:09:50
Hocam kusura bakma ama hangi istihdamdan bahsediyorsun? Hangi üretimden? Adamların var olan bir ürünün üstüne kendi markalarını basmaktan başka bir şey yaptıkları yok. Telefonu kendileri mi tasarladı?

Boş yere kendimizi kandırmayalım. Discovery ile bir başarı yakaladılar o kadar. O da o özelliklerde öyle bir telefonun ve rakibin piyasada olmamasından dolayı. Şimdi durum değişti. Tek değiller o kadar da uygun fiyatlı telefon satmıyorlar artık...

Yanlış anlaşılması kişisel bir sorunum yok. Sadece gerçekleri söylüyorum.
okyay251 30.10.2014 14:00:53
arkadaşlar elbette hepimiz biliyoruz cihazın çin de İMAL edildiğini, bunun sebeplerinide tabii. Ekonomik nedenlerle tüm dünya ve bütün baba markalarda dahil buna.yerlilik konusundaki vurgum şununla ilgiliydi; Alcatel firmasının Türk tüketicinin kullanım tarzına uygun yazılım ve fiyatına göre daha üst özellikler yüklenerek oluşturulmuş bi telefon olması. Burada bir diğer sebep te şu benim açımdan yerli bir veya daha fazla firmanın bu işlere cesaret ederek girişimde bulunması Mutluluk verici. Evet eksikleri olabilir, sıkıntıları olabilir diğer markalarda da olabildiği gibi. Kullanıcının professonelliğine göre ihtaiyaca cevap verip vermeme durumu değişebiliyor. Üst düzey bir kullanıcıyı etkileyen sebeplerle orta ve alt düzey bir kullanıcının etkilendiği sebepler aynı olmayabir. Önemli olan şey bu ülkeden de bir kısım insanların cesaretle başladığı işleri teşvik edip ilerlemelerini sağlamak ve belki inşallah dünyaya da açılabilmeleri konusunda ümitlenmek.Bu ne demek, güçlenen yerli firmalar bu ülke içinde istihdam demek, üretim demek,refah demek. Bu ülkenin gençlerinin işsiz olmadığı bir dünya hayal edelim ve unutmayalım ki herşey hayal etmekle başlar. Ayrıca mevcut ekonomik yapı içerisinde hiç bir firma ürünlerinin tüm parçalarını da kendisi üretmiyor artık unutmayalım:) Bu arada soruma cevap alamadım, soket arızası konusu halledilmiş mi.
Öner 29.10.2014 23:05:25
quote:

Orijinalden alıntı: okyay251

elitenin şarj soket sorunu çözüldümü acaba,sanırım bu da halledilirse piyasada üstüne telefon olmayacak.ayrıca yerli ürünümüz olması da ayrıca gurur verici.

Yerli derken "yerli yerinde" demek istedin herhalde?
Türk yapımı olduğunu kastetmiyorsun umarım
crazyknight 29.10.2014 22:11:10
quote:

Orijinalden alıntı: okyay251

elitenin şarj soket sorunu çözüldümü acaba,sanırım bu da halledilirse piyasada üstüne telefon olmayacak.ayrıca yerli ürünümüz olması da ayrıca gurur verici.

Şatj soketi? Sen çok yanlış gelmişsin kardeş.
acer_sahibi77 29.10.2014 21:49:11
Hangi yerli telefon hocam? Elite mı? Neresi yerliymiş çok merak ettim. Adamlar ismini bile yerli tercih etmediler. Telefon bildiğin Gionee Elife E7, ismini değiştirip GM Elite yaptılar kardeşim... Böyle yalanlara kanmayın...
Joker80 29.10.2014 21:48:21
quote:

Orijinalden alıntı: okyay251

elitenin şarj soket sorunu çözüldümü acaba,sanırım bu da halledilirse piyasada üstüne telefon olmayacak.ayrıca yerli ürünümüz olması da ayrıca gurur verici.

Yerli ?
okyay251 29.10.2014 21:44:44
elitenin şarj soket sorunu çözüldümü acaba,sanırım bu da halledilirse piyasada üstüne telefon olmayacak.ayrıca yerli ürünümüz olması da ayrıca gurur verici.
salvo 27.10.2014 11:10:08
Bu telefonun SAR değeri hakkında kaynak göstererek bilgi verebilecek olan var mı?
kingetka Dün (19:40)
lg g2 alırsam yanında bir de yedek ekran almak zorundayım. 1500+500 2000 lira eder. onun yerine fantezi yapar yeni kampanyasıyla 1100e elite alırım. baktım sevmedim 700-800e satarım g2 ile aradaki 400 lira fark ile g2nin ekranını kırdım var sayar 500 daha katarım 1600-1700e Z2 alırım.
memnun kalırsam elitten 900 lira kar ederim ucuza performanslı bi telefon sahibi olurum. olmadı çıt kırıldım g2 yerine canavar gibi Z2 almış olurum.
ısrarla g2 önerenlere bu da benim önerim :))
crazyknight Dün (15:15)
Kardeşim bak şimdi fanboyluğu bir kenarı bırak. Tamam discovery iyi bir telefon değildi kronik sorunlar çoktu, malzeme kalitesi kötüydü. Ama Elite daha iyi, ekran paneli kaliteli; sararma piksel ölmesi vb sorunlar yaşanmıyor. Kamerası hakkında kötü bir şey söylenemez zaten bu fiyata alınabilecek en iyi kameralı telefonlardan biri. Ön kamerası klasmanında en iyi. İşlemcisi Mediatek değil, 3 gb ram var. Arttırılabilir hafıza yok ama şahsen bana 32 gb yetiyor. Tamam bataryası 2500 mAh 5.5 inç ekranlı bir telefon için yetersiz gibi görünebilir ama kullanımla bağlı olarak 6-10 saat ekran süresi alabilirsin ve yinede bu günü kurtarmana yeter. Telefonun tek sorunu yazılım hataları. LG G2 ile yanyana koyup ekranlarını karşılaştırdım, batarya dayanımlarına baktım ve çekilen fotoğrafları karşılaştırdım. "Bence" G2'nin bir artısı yok.
ROUGE44 Dün (05:47)
Ya hersey icindeki bir islemcinin markasimi.Lg ile bir tuttugun firmaya bak hele.Gidip snapdragon dan bi islemci alip evde bi telefon yapsam alican yani oyle bi konusuyorsunuz ki.Ben discovery kullandim firma kalitesini gordum gm de ve servisinde
crazyknight Dün (04:44)
quote:

Orijinalden alıntı: ROUGE44

Su telefona bu parayi verenleri hakkaten anlamiyorum.Hani bu donanima 850 falan olsa hadi neyse diyicem ama 1300

Snapdragon 800 işlemcili telefon ve donanım özellikleri düşük de değil. Sen aklını peynir ekmekle mi yedin kardeş? O zaman G2'ye de para vermesinler. Beğenmiyorsan git Mediatek'den farksız, "Exynos" denen çöp işlemcili çöp telefonları kullan.
ROUGE44 Dün (01:57)
Su telefona bu parayi verenleri hakkaten anlamiyorum.Hani bu donanima 850 falan olsa hadi neyse diyicem ama 1300
byvatan Dün (00:30)
günlük en az konuşma sayım 50 civarı farklı kişiyle oluyor yani günlük 100 ile 200 kez cebe koy çıkar vs oluyor sadece konuşmak için bile ve bunu bir çok kez trafikte yapıyorsun veya oto servis işletmecii olduğum için araçlarla ilgilenirkende yaptığında telefonun kullanım ömrü kısalıyor.
ebulfeth Pazar, 20:15
Arkadaslar bildirim cubugunu duzenliyorum ama teli yeniden baslatinca eskiye donuyor.Nasil halledebilirim bu isi ?
keşkecastin 13.10.2014 21:09:04
güzel telefon
Öner 07.10.2014 06:56:16
Nasıl telefon kullanıyorsun merak ettim.
byvatan 07.10.2014 03:31:33
bir telefon bana 1 yıl gitisn mükkemmel bir telefondur. şuana kadar buda sayılı markalaırın kı gitti generalin ilk çıkardığı q serisi telefonlardan ikisi ve daha sonra aldığım general bozuk cıkınca samsunga döndüm samsung ta 2 ayda 2 ekran değiştirmek zorunda kaldım cebimde durduğu yerde bile ekran kırıldı. 3 haftadır kullanıyorum elit 32 gb bakalım ne kadar gidecek bu ha diğer telefonum samsung not2 idi ekrandan dolayı 1 yıl anca dayandı diğer kullandığım tel samsung xcover2 ve bunuda 16 aydır filan kullanıyorum bataryası halen iyi gidiyor 2 gün konuşmalara rağmen dayanıyor
ecrasniann 02.10.2014 21:41:50
quote:

Orijinalden alıntı: Aresrw

Bu ürünü kullanan veya takip eden arkadaslara bir sorum olucak urunun bataryası cıkmıyor dendı gomulu kasa herhangi bir batarya arızası veya sısme veya kasanın acılması gereken durumlarda sonuc ne olur atıyorum 23 sene sonra batarya bozuldu?

23 sene olayına sesli güldüm
BerkCan58 02.10.2014 18:52:27
Aldığn G2 telefonunu güle güle kullanmak yerine neden hep elitin konusunda karalayıcı yorum yapmaya zaman harcıyorsun ?
stevejones 02.10.2014 18:24:27
Yav hehe

Allah bilcumle hisim akraba es dost kardesine sabir versin
crazyknight 02.10.2014 18:03:09
Yazmayı öğren öyle gel. Senin telefonun sanki çok farklı sanki? En azından G2 gibi ısınma ve ekranda sararma sorunu yok. Daha telefonu görmüşlüğün yok ama her konuda bitip bol keseden kendi kendine şizofrenik yazılar yazıyorsun. Allah anana babana sabır versin.
stevejones 02.10.2014 17:56:59
quote:

Orijinalden alıntı: Aresrw

Bu ürünü kullanan veya takip eden arkadaslara bir sorum olucak urunun bataryası cıkmıyor dendı gomulu kasa herhangi bir batarya arızası veya sısme veya kasanın acılması gereken durumlarda sonuc ne olur atıyorum 23 sene sonra batarya bozuldu?

Telefoun kendisi bataryadan dh kis omurlu klitesiz zaten 2~3 sene kullanmak icin discvery flan almayin.
crazyknight 02.10.2014 17:49:44
quote:

Orijinalden alıntı: barkodd

Bu sararma sorunu belli bir partiye özgü bir sorun olabilir, farklı 2 yerde inceleme fırsatı bulduğum 4 elite'de de aynı sorun hepsinde de ekranın alt kısımlarında olmak üzere değişik derecelerde vardı, ben de hem aradaki fiyat farkı (800 TL daha ôdemem gerekiyordu) hem de zaten G3'e de çok fazla ısınamamamdan dolayı incelediğim bu cihazlar arasında sararma sorunu en az-belli belirsiz olanını aldım, hayırlısı...

Şimdilik cihazdan (özellikle G3 için 800 TL daha vermem gerektiğini düşününce) memnunum, ancak bu şarj olayına bir çözüm bulmak lazım (aslında takasta kullandığım S4'ten daha kötü değil, pek çok kullanıcı için 1 günü rahat çıkarır, ancak ben zaten kullanım alışkanlığı olarak ekranı çok açık tutan-internette çok gezinen biriyim, bir de arada kamerayı kullanınca 1 gün içerisinde şarjın sorun olmayacağını düşünmek çok zor...) şu harici mobil şarj ünitelerinden almaktan başka alternatif var mı bilmiyorum, ki onlarda da taşınabilirlik ciddi sorun...

Bir de cihaz ses kaydı yapıyor görünüyor, ama yapmıyor, bu konuda bilgisi olan var mı?

BatteryGuru deneyin belki şarj probleminize çözüm olabilir bir nebze, ekranda sararma hiç rastlamadım birkaç aydır kullanıyorum bende de yok benzeri bir sorun.

Ses kayıdı var dostum ben sürekli konferansları falan kaydettiğimden kullanıyorum. Ana menüde mikrofon şeklinde "Ses Kaydedici" uygulaması var.
Aresrw 02.10.2014 05:42:56
2 veya 3 sene demek istedim
Öner 02.10.2014 05:39:55
quote:

Orijinalden alıntı: Aresrw

Bu ürünü kullanan veya takip eden arkadaslara bir sorum olucak urunun bataryası cıkmıyor dendı gomulu kasa herhangi bir batarya arızası veya sısme veya kasanın acılması gereken durumlarda sonuc ne olur atıyorum 23 sene sonra batarya bozuldu?

23 sene kullanamazsın zaten
Aresrw 02.10.2014 05:19:46
Bu ürünü kullanan veya takip eden arkadaslara bir sorum olucak urunun bataryası cıkmıyor dendı gomulu kasa herhangi bir batarya arızası veya sısme veya kasanın acılması gereken durumlarda sonuc ne olur atıyorum 23 sene sonra batarya bozuldu?
barkodd 02.10.2014 00:31:30
Bu sararma sorunu belli bir partiye özgü bir sorun olabilir, farklı 2 yerde inceleme fırsatı bulduğum 4 elite'de de aynı sorun hepsinde de ekranın alt kısımlarında olmak üzere değişik derecelerde vardı, ben de hem aradaki fiyat farkı (800 TL daha ôdemem gerekiyordu) hem de zaten G3'e de çok fazla ısınamamamdan dolayı incelediğim bu cihazlar arasında sararma sorunu en az-belli belirsiz olanını aldım, hayırlısı...

Şimdilik cihazdan (özellikle G3 için 800 TL daha vermem gerektiğini düşününce) memnunum, ancak bu şarj olayına bir çözüm bulmak lazım (aslında takasta kullandığım S4'ten daha kötü değil, pek çok kullanıcı için 1 günü rahat çıkarır, ancak ben zaten kullanım alışkanlığı olarak ekranı çok açık tutan-internette çok gezinen biriyim, bir de arada kamerayı kullanınca 1 gün içerisinde şarjın sorun olmayacağını düşünmek çok zor...) şu harici mobil şarj ünitelerinden almaktan başka alternatif var mı bilmiyorum, ki onlarda da taşınabilirlik ciddi sorun...

Bir de cihaz ses kaydı yapıyor görünüyor, ama yapmıyor, bu konuda bilgisi olan var mı?
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla