TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 29828 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (4829) YORUM YAZ

tarafından 29 Ocak 2014, Çarşamba 22:24 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

GM Discovery Elite Hakkında Her Şey "Özel Röportaj"
Cep Telefonları Mesut Çevik "Speed-Step" 4829 202430 00:25:00
GM Discovery ile fiyat/ performans kategorisinde liderliği ele geçiren General Mobile, gözünü yükseklere dikti. En hızlı Snapdragon 800 versiyonu, 3GB bellek, 16MP kamera, 5,5" Full HD ekran ile donatılan Elite, hem özellikleri hem de fiyatı ile çok konuşulacak.
 
 

Sık sorulan sorulara cevaplar;
 
Elite ne zaman piyasada olacak:
Şubat ayı içerisinde ilk partinin satışa çıkması ve etiketin 1199TL civarı olması bekleniyor.

Elite Lite ne zaman piyasada olacak:
Henüz kesin bir tarih ve fiyat belirlenmiş değil.

Discovery 2 ne zaman piyasada olacak:
Mart ayı içinde piyasada olması bekleniyor.

Discovery Elite'in öne çıkan teknik özellikleri: 
4 Çekirdek Snapdragon 800 İşlemci
Adreno 550MHz Adreno 330 GPU
3GB Sistem belleği / 32GB ROM
5,5" Full HD JDI Gorilla Glass 3 Ekran
16MP arka, Optik odaklamalı 8MP ön kamera
2500mAh Batarya
Wifi, Bluetoth 4.0, GPS - Glonass

Discovery Elite Lite'ın öne çıkan teknik özellikleri: 
4 Çekirdek Snapdragon 800 İşlemci
Adreno 550MHz Adreno 330 GPU
2GB Sistem belleği / 16GB ROM
5,5" Full HD JDI Gorilla Glass 3 Ekran
16MP arka, Optik odaklamalı 8MP ön kamera
2500mAh Batarya
Wifi, Bluetoth 4.0, GPS - Glonass
URL
Embed
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
bentasdemir 28.4.2015 11:21:41
Şu Kitkat güncellemesi geldikten sonra şarj çok hızlı gitmeye başladı. Acaba elinde güncelleme öncesine ait system yedeği olan var mı veya jellybean rom u olan 32 gb discovery elite.... :(( 0
aerosm1th Cuma, 19:04
arkadaslar almayi dusunen varsa uygun fiyata satiyorum sifir 0
MrGrey 18.2.2015 22:31:52
Arkadaşlar benim bir sorum olacak. Benim eliti aldığım günden beri kasasında fark ettiğim birsey var. Bu ekranın tam sağ alt ve sağ üst köşesinde camın kazayla birleştiği yerlerde fabrikasyon olduğunu sandığım bir şişme yada çatlama benzeri toplu iğne başı kadar bir çıkıntı var. Dümdüz değil yani. Varmı kasasında boyle birşey olan? 0
barkodd 18.2.2015 16:17:05
Foruma çok sık bakamadığım için nerede konuşulduğunu tam hatırlayamamakla birlikte ses kaydedicide problem yaşayanlar olduğunu hatırlıyorum, en son ocak güncellemesinden sonra ses kaydedici çalışmıyor, bu sorunu yaşayanların buldukları bir çözüm var mı? 0
benjamin00732 15.2.2015 22:26:23
Kaç saat ekran süresi alıyor ve bu sürede ne yaptıklarınızı söylermisiniz? 0
benjamin00732 14.2.2015 14:27:51
quote:

Orijinalden alıntı: StevieRayVaughan








800 e bulduysan kaçırma derim bende 900 e almistim kacirmadim



Peki sorularıma cevapta verirseniz çok sevinirim kolay gelsin
0
PaRTiLuX 14.2.2015 14:06:13
arkadaşlar bende de bir sıkıntı var. telefonun wifisi açık, modemin kapsama alanına girince otomatik bağlanması gerek bağlanmıyor. İlla kapatıp açacam. Bazende belli zaman geçince bağlantı kopuyor 0
StevieRayVaughan 14.2.2015 13:57:14
quote:

Orijinalden alıntı: benjamin00732



Arkadaşlar bn bu telefonun 2.el ini buldum telefoncuda baya temiz Beyaz 32gb 800 tl tavsiye eder misiniz.?



1)şarj performansı nasıl kaç saat ekran süresi veriyor?

2)Oyunlarda hiç problem çıkarıyor mu?

3)yazılımı şuan son hali ile nasıl?

4) bi kronik sorunu var mı?

5)Kamerası nasıl?

6)Şuanki varsa hataları neler telefonun?



800 e bulduysan kaçırma derim bende 900 e almistim kacirmadim
0
benjamin00732 14.2.2015 12:23:35
Arkadaşlar bn bu telefonun 2.el ini buldum telefoncuda baya temiz Beyaz 32gb 800 tl tavsiye eder misiniz.?



1)şarj performansı nasıl kaç saat ekran süresi veriyor?

2)Oyunlarda hiç problem çıkarıyor mu?

3)yazılımı şuan son hali ile nasıl?

4) bi kronik sorunu var mı?

5)Kamerası nasıl?

6)Şuanki varsa hataları neler telefonun?
0
Kurşuni tessisatçı Pazartesi, 03:37
Ayrıca ben bu nova gibi uygulamaları sistem uygulaması haline getirdim daha stabil çalışıyorlar 0
Kurşuni tessisatçı Pazartesi, 03:31
Arkadaşlar yazdan beri elite kullanıyorum ve mevcut sorunlarına bulduğum çözümleri yazmak istiyorum. Ama en baştan belirtmeliyim telefon rootlanmazsa adam olmuyor.



Sorun 1: launcher çirkinliği ve hataları

Çözüm 1: full nova yüklemek



Sorun 2: kilit ekranı resim ayarlayamama ve başka bir kilit ekranı yüklendiğinde stabil çalışmaması.

Cevap 2: öncelikle elitein kendi kilit ekranını build prop programlarından biriyle kapatıyoruz(tarifini yapmıyorum google amcada mevcut). Gelelim cevabı google amcada olmayan kısma. Sonrasında gm discovery ninkine benzer bir kilit ekranı aktif hale geliyor. Daha stabil çalışmasına rağmen Bunun da resmi değiştirilmiyor. Bunu aşmak için rootbrowser gibi bir programla system klasöründe app kısmına giriyoruz ve amigonavikeyguard apk sını yedeğini alıp siliyoruz ve teli yeniden başlatıyoruz. Sonrasında ben bir çok locker denedim ve cm locker da aradığımı buldum yani isteğe bağlı cml yüklüyoruz. Cml yi stabil kullanmak içinde telefon ayarlarından kilit ekranı bildirimlerini kapatıyoruz ve programın kendi bildirim ayarlarını istediğimiz gibi ayarlıyoruz.



Soru 3:mesajlarda ki sıkıntılar.

Cebap 3:textra sms uygulamasıyla aradığımı buldum. Yeşil led ışığı ve kilit ekranı bildirimlerine kadar herşeyi stabil kullanıyorum ayar yapamayanlar sorabilirler.



Soru 4: gelen çağrıda resimlerin küçük görünmesi

Cevap 4: ben bunu full screen caller id nin full sürümü ile kalıcı olarak çözdüm. Siz başka bir programla da çözebilirsiniz.bilinmeyen numara resmine kadar ayarlandığı ve resimler kalite kaybı yaşamadan seçtiğiniz gibi gözüktüğü için ben bunu seçtim.



Soru 5: rehberin kullanışsız olması.

Cevap 5: exdialler full sürüm işinizi görür. Kişi ismini kaydırarak arama falan stabil bir şekilde çalışıyor.



Soru 6: whatsapp mesajlarının hemen gelmemesi ve programların kendiliğinden kapanması.

Cevap 7: kesin çözümü söylüyorum elite in kendi ram temizleme Widget ını kullanmayın!!! Arka planda çalışması gereken programlarıda kapatıyor. Bunun yerine clean master ın ram temizleme Widget ıyla sorun yaşamıyorum. Tabi onda da arka planda çalışmasını istediğiniz programları kilitlemelisiniz yüzen Widget tan. Ve tüm bunlara ek olarak discovery gücü adlı tasarruf modu saçmalığında oto temizlik gibi tüm ayarları pasif hale getirin. Ben ordaki tüm ayarları pasif yaptım ve yokluğunu hissetmiyorum. Sonuçta şarjım az kaldığında ekran ışığını kısmak veya veri bağlantısını kapatmak karmaşık birşey değil.



Daha yaptığım çok ayar var ama Uykum geldi şimdilik bu kadar eğer sormak istedikleriniz varsa sorun ççözümlerimi sıralamaya devam ederim daha sonra.
0
sariduru 31.1.2015 22:41:42
Almayin, elite 32 var, artik sacmaliklarindan biktim iphone aldim bunu da babama verecegim.



Ucuz etin yahnisi yavan oluyormus, bir daha da bilindik markalardan sasmam.
0
MrGrey 31.1.2015 20:56:46
Disco 2 mi satıp Elite 32gb almayı düşünüyorum tavsiyeleriniz neler 0
DeSpHoT 28.1.2015 14:13:04
quote:

Orijinalden alıntı: kinay16









Yazilimi gionee hazirliyor olmasi beni hic baglamiyor hocam. Elite kitkat guncellemesi diye arat google da nisan ayinin haberleri cikiyor, son hatalar duzeltiliyor yayinlanacak diye. Hala gionee hazirliyo subat yada martda gelecek diye bekliyoruz. Hep bir umut ama ortada bisey yok. Ben telefonu gionee almadim general mobile aldim, muhattabim general mobile dogal olarak. Kitkati bosver telefonun hatalari var duzeltilmesi gerek aylardir guncelleme gelmiyo.



Haklısın aylar önce gaza gelip böyle bir açıklama yapılması yanlış. Mart ayında gelecektir buna eminim. Zaten artık çıkacak cihazlarında yazılım sorunu yaşamayacaklar. Özellikle mart ayından sonra çıkacak cihazında.
0
talhagul 28.1.2015 11:23:35
quote:

Orijinalden alıntı: mustafa.berk



Yok hocam estağfurullah ne sövmesi



Yarın gündüz gözüyle denerim bi belki işe yarar



Peki hocam. İşe yarayıp yaramadığı hakkında beni de bilgilendirin
0
vizart 28.1.2015 10:24:05
Sakın bulaşmayın dadik bir telefon kasa olarak da ekran kenarlarından açılma yapıyor. 0
kinay16 28.1.2015 07:07:02
quote:

Orijinalden alıntı: DeSpHoT







Anlıyorum dostum ancak dediğim gibi cihazın yazılımını gionee hazırlıyor. Bunlar da sadece türkçeleştirip yayınlıyorlar.



Yazilimi gionee hazirliyor olmasi beni hic baglamiyor hocam. Elite kitkat guncellemesi diye arat google da nisan ayinin haberleri cikiyor, son hatalar duzeltiliyor yayinlanacak diye. Hala gionee hazirliyo subat yada martda gelecek diye bekliyoruz. Hep bir umut ama ortada bisey yok. Ben telefonu gionee almadim general mobile aldim, muhattabim general mobile dogal olarak. Kitkati bosver telefonun hatalari var duzeltilmesi gerek aylardir guncelleme gelmiyo.
0
mustafa.berk 28.1.2015 01:28:56
Yok hocam estağfurullah ne sövmesi



Yarın gündüz gözüyle denerim bi belki işe yarar
0
talhagul 28.1.2015 01:27:24
quote:

Orijinalden alıntı: mustafa.berk



Telefonu fabrika ayarına dönüp sistem güncellemelerinden son güncellemeyi mi yükleyim yani? Böyle anladım eğer düzeliyosa hemen yaparım



Bende öyle düzeldi. Ama dostum şimdi sende nolur bilmem sonra sövme bana da, ama denerdim yerinde olsam
0
raashed21 28.1.2015 00:24:41
meizu mx4 türkiyeye yeni giriş yaptı hiç düşünmeden al 1050 tl ,



discovery elite i bende aldım kullanamadım hanıma verdim o kullanıyor, şerefsizler güncelleme gelecek diye kandırdılar 1 sene oldu nerdeyse hala gelecek adi şerefsizler diyecek birşey bulamıyorum bunlara, ulan şu discovery türkiyeye geldiğinde ilk alanlardan ve tonlarca insana da aldıranlardan biriyim ama gözümden öyle bi düştüler ki oppo r5 i getirip 100 tl ye verseler almayacağım o kadar gözümden düştüler... sakın bulaşma elite e
0
mustafa.berk 27.1.2015 23:18:46
Telefonu fabrika ayarına dönüp sistem güncellemelerinden son güncellemeyi mi yükleyim yani? Böyle anladım eğer düzeliyosa hemen yaparım 0
talhagul 27.1.2015 22:36:09
quote:

Orijinalden alıntı: mustafa.berk








Kitkat benim icin gercekten onemli degil. Ufak bi guncelleme yeterli. Veriye bastigimda acmak istiyorum, gpsi kapatmak istiyorum. İlla bunlar icin cihazi yeniden baslatmak istemiyorum tek dileğim bu yani



Dostum o sorun bende de vardı, sanırım o ilk güncellemeleri yaparken bi hata olmuş. Telefonu fabrika ayarlarına dündürürsen düzelecektir. Bende düzeldi.
0
DeSpHoT 27.1.2015 14:53:35
quote:

Orijinalden alıntı: mustafa.berk









Kitkat benim icin gercekten onemli degil. Ufak bi guncelleme yeterli. Veriye bastigimda acmak istiyorum, gpsi kapatmak istiyorum. İlla bunlar icin cihazi yeniden baslatmak istemiyorum tek dileğim bu yani



Anlıyorum dostum ancak dediğim gibi cihazın yazılımını gionee hazırlıyor. Bunlar da sadece türkçeleştirip yayınlıyorlar.
0
mustafa.berk 27.1.2015 12:04:58
quote:

Orijinalden alıntı: DeSpHoT







Güncelleme üzerinde şuan çalışıyorlar muhtemelen en geç mart ayında (şubat da olabilir) yayınlayacaklar. Yazılım süreçleri biraz uzun ancak onlarda Gionee den yazılım bekliyorlar ki gionee bile daha kendi cihazına kitkat çıkartmadı.



Kitkat benim icin gercekten onemli degil. Ufak bi guncelleme yeterli. Veriye bastigimda acmak istiyorum, gpsi kapatmak istiyorum. İlla bunlar icin cihazi yeniden baslatmak istemiyorum tek dileğim bu yani
0
DeSpHoT 27.1.2015 11:19:11
quote:

Orijinalden alıntı: mustafa.berk









7 aydir kullaniyorum, alma. Samsungda alma. Lg falan bak. Gm çöp. Ozellikler harika, kamerasina bayiliyorum, kasma 0 ama oyle aptal hatalar varki cildirirsin. Guncellemeyle duzeltilecek seyler ama guncelleme cikmiyo. Eger o salak hatalar olmasa kesinlikle öneririm



Güncelleme üzerinde şuan çalışıyorlar muhtemelen en geç mart ayında (şubat da olabilir) yayınlayacaklar. Yazılım süreçleri biraz uzun ancak onlarda Gionee den yazılım bekliyorlar ki gionee bile daha kendi cihazına kitkat çıkartmadı.
0
mustafa.berk 26.1.2015 19:35:03
quote:

Orijinalden alıntı: umutguven



merhaba arkadaşlar, telefona sahip olan arkadaşlar bu telefonu tavsiye eder misiniz acaba? yoksa hiç bulaşmayın 1200-1400 gibi rakamlara gidip x markayı mı al derler? menü gezintileri nasıl? donma, uygulamadan atma, geç açılma, fotoğraf çekerken bekletme gibi sıkıntıları var mı? kasa olarak nasıl?

benim görüntü ve özellik olarak hoşuma gitti. samsung bu özellikleri bu fiyata üretse rekor kırar. ama general mobile olunca insan biraz düşünüyor. satış sonrası hizmetleri nasıldır vb. hiç bilmiyorum

teşekkür ederim.



7 aydir kullaniyorum, alma. Samsungda alma. Lg falan bak. Gm çöp. Ozellikler harika, kamerasina bayiliyorum, kasma 0 ama oyle aptal hatalar varki cildirirsin. Guncellemeyle duzeltilecek seyler ama guncelleme cikmiyo. Eger o salak hatalar olmasa kesinlikle öneririm
0
kinay16 26.1.2015 18:53:55
Birkere telefon guncelleme almiyor. Ayrica kendi Launcher'i cok cok kotu. Nova kullaninca biraz kendine geliyor. Malzeme kalitesi fena degil ama iyide degil. Ben aldigima pismanim. Sirf guncelleme almadigi icin tavsiye etmiyorum. General Mobile yoneticilerinide kiniyorum. Nisandan beri kitkat gelecek diye sattilar telefonu. Piyasada kitkat almayan bir biz kaldik. Alabiliyosan G3 al hic bulasma buna. 0
umutguven 26.1.2015 01:27:28
merhaba arkadaşlar, telefona sahip olan arkadaşlar bu telefonu tavsiye eder misiniz acaba? yoksa hiç bulaşmayın 1200-1400 gibi rakamlara gidip x markayı mı al derler? menü gezintileri nasıl? donma, uygulamadan atma, geç açılma, fotoğraf çekerken bekletme gibi sıkıntıları var mı? kasa olarak nasıl?

benim görüntü ve özellik olarak hoşuma gitti. samsung bu özellikleri bu fiyata üretse rekor kırar. ama general mobile olunca insan biraz düşünüyor. satış sonrası hizmetleri nasıldır vb. hiç bilmiyorum

teşekkür ederim.
0
StevieRayVaughan Dün (23:12)
quote:

Orijinalden alıntı: sercandk












Arkadaşın verecek cevabı kalmamıştır herhal
0
sercandk Dün (21:50)
quote:

Orijinalden alıntı: StevieRayVaughan



http://i.hizliresim.com/z23Ebg.png



0
StevieRayVaughan Dün (16:54)
http://i.hizliresim.com/z23Ebg.png 0
StevieRayVaughan Dün (07:26)
quote:

Orijinalden alıntı: caglar_sss








İste yok

Sorun burada senin gibi Facebook ta yazdi diyenler var ama asli olmadigi için kaynak gösteremiyor sallayip duruyor



Eve geldigim ilk vakitlerde pc yi acip ss yi aticam ve susacaksın
0
caglar_sss 2 gün önce (22:17)
quote:

Orijinalden alıntı: StevieRayVaughan








Bilmiyorsan boş konuşma gionee india facebook sayfasına gir elife e7 sorularının hepsine bak february 2015 diyor burda gelip kulaktan dolma bilgilerle konusma



İste yok

Sorun burada senin gibi Facebook ta yazdi diyenler var ama asli olmadigi için kaynak gösteremiyor sallayip duruyor
0
StevieRayVaughan 2 gün önce (19:29)
quote:

Orijinalden alıntı: xkalatax18



General mobile yazılım yapıyor şirketinde devasa bir yazılım ekibi barındırdıgını söylemişti mesut çevik



Tabletleri icin bilmiyorum ama telefonlari icin yapmadigine adim kadar eminim çin,hindistan gibi ulkelerdeki firmalarin telefonlarin isim hakkini alip turkiyede satiyorlar haliylede guncellemeleri o firmalar cikariyor
0
xkalatax18 2 gün önce (18:03)
General mobile yazılım yapıyor şirketinde devasa bir yazılım ekibi barındırdıgını söylemişti mesut çevik 0
StevieRayVaughan 2 gün önce (18:00)
quote:

Orijinalden alıntı: xkalatax18



İyide gione elf 7 ile ne alakası varki yazılımı general mobile yapmadımı guncellemeyi onlar getirmesi gerek degil mi ?



Hayir general mobile yazilim yapmiyor telefonun asil ureticisi gionee firmasi guncellemeyide onlar cikariyor gm turkcelestirip bize sunuyor
0
xkalatax18 2 gün önce (17:02)
İyide gione elf 7 ile ne alakası varki yazılımı general mobile yapmadımı guncellemeyi onlar getirmesi gerek degil mi ? 0
StevieRayVaughan 2 gün önce (13:43)
quote:

Orijinalden alıntı: caglar_sss








Yok kardeşim

Hatta biri şubatta kitkat geleceğini gionee nin facebook sayfasında gördüğünü yazdi xda developers forumuna



Sonra kimse kaynak gösteremedi

Çünkü boyle birşey yok



Bilmiyorsan boş konuşma gionee india facebook sayfasına gir elife e7 sorularının hepsine bak february 2015 diyor burda gelip kulaktan dolma bilgilerle konusma
0
caglar_sss 2 gün önce (13:16)
quote:

Orijinalden alıntı: StevieRayVaughan








Var kardeşim var



Yok kardeşim

Hatta biri şubatta kitkat geleceğini gionee nin facebook sayfasında gördüğünü yazdi xda developers forumuna



Sonra kimse kaynak gösteremedi

Çünkü boyle birşey yok
0
StevieRayVaughan 2 gün önce (10:16)
quote:

Orijinalden alıntı: caglar_sss








Boyle bir aciklama yok?



Var kardeşim var
0
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla
EDİTÖRÜN SEÇİMİ VİDEO
Playstation GT Academy Türkiye'de Gerçek yarış pilotu olma şansı yakalayın!
5.5.2015, 17:04 - Mesut Çevik "Speed-Step"
Sony'nin Nissan ile birlikte dünya çapında yürüttüğü ve belki de oyun dünyası açısından en iddialı organizasyonlardan biri olan GT Academy, Gran Turismo oyuncularına gerçek bir yarış pilotu olma şansı veriyor. Nissan tarafından eğitilip dünyanın en ünlü pistlerinde gerçek bir yarış deneyimi yaşamak istiyorsanız bu videoyu mutlaka izleyin.
Siz de DonanımHaber hesabınızı kullanarak bu haber ile ilgili veya teknolojik içerikli başka bir video yüklemek için tıklayınız.