TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 28407 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech Kariyer.net
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (4818) YORUM YAZ

tarafından 29 Ocak 2014, Çarşamba 22:24 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

GM Discovery Elite Hakkında Her Şey "Özel Röportaj"
Cep Telefonları Mesut Çevik "Speed-Step" 4818 197793 00:25:00
GM Discovery ile fiyat/ performans kategorisinde liderliği ele geçiren General Mobile, gözünü yükseklere dikti. En hızlı Snapdragon 800 versiyonu, 3GB bellek, 16MP kamera, 5,5" Full HD ekran ile donatılan Elite, hem özellikleri hem de fiyatı ile çok konuşulacak.
 
 

Sık sorulan sorulara cevaplar;
 
Elite ne zaman piyasada olacak:
Şubat ayı içerisinde ilk partinin satışa çıkması ve etiketin 1199TL civarı olması bekleniyor.

Elite Lite ne zaman piyasada olacak:
Henüz kesin bir tarih ve fiyat belirlenmiş değil.

Discovery 2 ne zaman piyasada olacak:
Mart ayı içinde piyasada olması bekleniyor.

Discovery Elite'in öne çıkan teknik özellikleri: 
4 Çekirdek Snapdragon 800 İşlemci
Adreno 550MHz Adreno 330 GPU
3GB Sistem belleği / 32GB ROM
5,5" Full HD JDI Gorilla Glass 3 Ekran
16MP arka, Optik odaklamalı 8MP ön kamera
2500mAh Batarya
Wifi, Bluetoth 4.0, GPS - Glonass

Discovery Elite Lite'ın öne çıkan teknik özellikleri: 
4 Çekirdek Snapdragon 800 İşlemci
Adreno 550MHz Adreno 330 GPU
2GB Sistem belleği / 16GB ROM
5,5" Full HD JDI Gorilla Glass 3 Ekran
16MP arka, Optik odaklamalı 8MP ön kamera
2500mAh Batarya
Wifi, Bluetoth 4.0, GPS - Glonass
URL
Embed
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
sariduru 31.1.2015 22:41:42
Almayin, elite 32 var, artik sacmaliklarindan biktim iphone aldim bunu da babama verecegim.

Ucuz etin yahnisi yavan oluyormus, bir daha da bilindik markalardan sasmam.
MrGrey 31.1.2015 20:56:46
Disco 2 mi satıp Elite 32gb almayı düşünüyorum tavsiyeleriniz neler
DeSpHoT 28.1.2015 14:13:04
Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: kinay16


Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: DeSpHoT

Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: mustafa.berk


Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: DeSpHoT

Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: mustafa.berk


Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: umutguven

merhaba arkadaşlar, telefona sahip olan arkadaşlar bu telefonu tavsiye eder misiniz acaba? yoksa hiç bulaşmayın 1200-1400 gibi rakamlara gidip x markayı mı al derler? menü gezintileri nasıl? donma, uygulamadan atma, geç açılma, fotoğraf çekerken bekletme gibi sıkıntıları var mı? kasa olarak nasıl?
benim görüntü ve özellik olarak hoşuma gitti. samsung bu özellikleri bu fiyata üretse rekor kırar. ama general mobile olunca insan biraz düşünüyor. satış sonrası hizmetleri nasıldır vb. hiç bilmiyorum
teşekkür ederim.

7 aydir kullaniyorum, alma. Samsungda alma. Lg falan bak. Gm çöp. Ozellikler harika, kamerasina bayiliyorum, kasma 0 ama oyle aptal hatalar varki cildirirsin. Guncellemeyle duzeltilecek seyler ama guncelleme cikmiyo. Eger o salak hatalar olmasa kesinlikle öneririm

Güncelleme üzerinde şuan çalışıyorlar muhtemelen en geç mart ayında (şubat da olabilir) yayınlayacaklar. Yazılım süreçleri biraz uzun ancak onlarda Gionee den yazılım bekliyorlar ki gionee bile daha kendi cihazına kitkat çıkartmadı.

Kitkat benim icin gercekten onemli degil. Ufak bi guncelleme yeterli. Veriye bastigimda acmak istiyorum, gpsi kapatmak istiyorum. İlla bunlar icin cihazi yeniden baslatmak istemiyorum tek dileğim bu yani

Anlıyorum dostum ancak dediğim gibi cihazın yazılımını gionee hazırlıyor. Bunlar da sadece türkçeleştirip yayınlıyorlar.

Yazilimi gionee hazirliyor olmasi beni hic baglamiyor hocam. Elite kitkat guncellemesi diye arat google da nisan ayinin haberleri cikiyor, son hatalar duzeltiliyor yayinlanacak diye. Hala gionee hazirliyo subat yada martda gelecek diye bekliyoruz. Hep bir umut ama ortada bisey yok. Ben telefonu gionee almadim general mobile aldim, muhattabim general mobile dogal olarak. Kitkati bosver telefonun hatalari var duzeltilmesi gerek aylardir guncelleme gelmiyo.

Haklısın aylar önce gaza gelip böyle bir açıklama yapılması yanlış. Mart ayında gelecektir buna eminim. Zaten artık çıkacak cihazlarında yazılım sorunu yaşamayacaklar. Özellikle mart ayından sonra çıkacak cihazında.
talhagul 28.1.2015 11:23:35
Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: mustafa.berk

Yok hocam estağfurullah ne sövmesi

Yarın gündüz gözüyle denerim bi belki işe yarar

Peki hocam. İşe yarayıp yaramadığı hakkında beni de bilgilendirin
vizart 28.1.2015 10:24:05
Sakın bulaşmayın dadik bir telefon kasa olarak da ekran kenarlarından açılma yapıyor.
kinay16 28.1.2015 07:07:02
Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: DeSpHoT

Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: mustafa.berk


Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: DeSpHoT

Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: mustafa.berk


Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: umutguven

merhaba arkadaşlar, telefona sahip olan arkadaşlar bu telefonu tavsiye eder misiniz acaba? yoksa hiç bulaşmayın 1200-1400 gibi rakamlara gidip x markayı mı al derler? menü gezintileri nasıl? donma, uygulamadan atma, geç açılma, fotoğraf çekerken bekletme gibi sıkıntıları var mı? kasa olarak nasıl?
benim görüntü ve özellik olarak hoşuma gitti. samsung bu özellikleri bu fiyata üretse rekor kırar. ama general mobile olunca insan biraz düşünüyor. satış sonrası hizmetleri nasıldır vb. hiç bilmiyorum
teşekkür ederim.

7 aydir kullaniyorum, alma. Samsungda alma. Lg falan bak. Gm çöp. Ozellikler harika, kamerasina bayiliyorum, kasma 0 ama oyle aptal hatalar varki cildirirsin. Guncellemeyle duzeltilecek seyler ama guncelleme cikmiyo. Eger o salak hatalar olmasa kesinlikle öneririm

Güncelleme üzerinde şuan çalışıyorlar muhtemelen en geç mart ayında (şubat da olabilir) yayınlayacaklar. Yazılım süreçleri biraz uzun ancak onlarda Gionee den yazılım bekliyorlar ki gionee bile daha kendi cihazına kitkat çıkartmadı.

Kitkat benim icin gercekten onemli degil. Ufak bi guncelleme yeterli. Veriye bastigimda acmak istiyorum, gpsi kapatmak istiyorum. İlla bunlar icin cihazi yeniden baslatmak istemiyorum tek dileğim bu yani

Anlıyorum dostum ancak dediğim gibi cihazın yazılımını gionee hazırlıyor. Bunlar da sadece türkçeleştirip yayınlıyorlar.

Yazilimi gionee hazirliyor olmasi beni hic baglamiyor hocam. Elite kitkat guncellemesi diye arat google da nisan ayinin haberleri cikiyor, son hatalar duzeltiliyor yayinlanacak diye. Hala gionee hazirliyo subat yada martda gelecek diye bekliyoruz. Hep bir umut ama ortada bisey yok. Ben telefonu gionee almadim general mobile aldim, muhattabim general mobile dogal olarak. Kitkati bosver telefonun hatalari var duzeltilmesi gerek aylardir guncelleme gelmiyo.
mustafa.berk 28.1.2015 01:28:56
Yok hocam estağfurullah ne sövmesi

Yarın gündüz gözüyle denerim bi belki işe yarar
talhagul 28.1.2015 01:27:24
Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: mustafa.berk

Telefonu fabrika ayarına dönüp sistem güncellemelerinden son güncellemeyi mi yükleyim yani? Böyle anladım eğer düzeliyosa hemen yaparım

Bende öyle düzeldi. Ama dostum şimdi sende nolur bilmem sonra sövme bana da, ama denerdim yerinde olsam
raashed21 28.1.2015 00:24:41
meizu mx4 türkiyeye yeni giriş yaptı hiç düşünmeden al 1050 tl ,

discovery elite i bende aldım kullanamadım hanıma verdim o kullanıyor, şerefsizler güncelleme gelecek diye kandırdılar 1 sene oldu nerdeyse hala gelecek adi şerefsizler diyecek birşey bulamıyorum bunlara, ulan şu discovery türkiyeye geldiğinde ilk alanlardan ve tonlarca insana da aldıranlardan biriyim ama gözümden öyle bi düştüler ki oppo r5 i getirip 100 tl ye verseler almayacağım o kadar gözümden düştüler... sakın bulaşma elite e
mustafa.berk 27.1.2015 23:18:46
Telefonu fabrika ayarına dönüp sistem güncellemelerinden son güncellemeyi mi yükleyim yani? Böyle anladım eğer düzeliyosa hemen yaparım
talhagul 27.1.2015 22:36:09
Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: mustafa.berk


Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: DeSpHoT

Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: mustafa.berk


Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: umutguven

merhaba arkadaşlar, telefona sahip olan arkadaşlar bu telefonu tavsiye eder misiniz acaba? yoksa hiç bulaşmayın 1200-1400 gibi rakamlara gidip x markayı mı al derler? menü gezintileri nasıl? donma, uygulamadan atma, geç açılma, fotoğraf çekerken bekletme gibi sıkıntıları var mı? kasa olarak nasıl?
benim görüntü ve özellik olarak hoşuma gitti. samsung bu özellikleri bu fiyata üretse rekor kırar. ama general mobile olunca insan biraz düşünüyor. satış sonrası hizmetleri nasıldır vb. hiç bilmiyorum
teşekkür ederim.

7 aydir kullaniyorum, alma. Samsungda alma. Lg falan bak. Gm çöp. Ozellikler harika, kamerasina bayiliyorum, kasma 0 ama oyle aptal hatalar varki cildirirsin. Guncellemeyle duzeltilecek seyler ama guncelleme cikmiyo. Eger o salak hatalar olmasa kesinlikle öneririm

Güncelleme üzerinde şuan çalışıyorlar muhtemelen en geç mart ayında (şubat da olabilir) yayınlayacaklar. Yazılım süreçleri biraz uzun ancak onlarda Gionee den yazılım bekliyorlar ki gionee bile daha kendi cihazına kitkat çıkartmadı.

Kitkat benim icin gercekten onemli degil. Ufak bi guncelleme yeterli. Veriye bastigimda acmak istiyorum, gpsi kapatmak istiyorum. İlla bunlar icin cihazi yeniden baslatmak istemiyorum tek dileğim bu yani

Dostum o sorun bende de vardı, sanırım o ilk güncellemeleri yaparken bi hata olmuş. Telefonu fabrika ayarlarına dündürürsen düzelecektir. Bende düzeldi.
DeSpHoT 27.1.2015 14:53:35
Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: mustafa.berk


Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: DeSpHoT

Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: mustafa.berk


Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: umutguven

merhaba arkadaşlar, telefona sahip olan arkadaşlar bu telefonu tavsiye eder misiniz acaba? yoksa hiç bulaşmayın 1200-1400 gibi rakamlara gidip x markayı mı al derler? menü gezintileri nasıl? donma, uygulamadan atma, geç açılma, fotoğraf çekerken bekletme gibi sıkıntıları var mı? kasa olarak nasıl?
benim görüntü ve özellik olarak hoşuma gitti. samsung bu özellikleri bu fiyata üretse rekor kırar. ama general mobile olunca insan biraz düşünüyor. satış sonrası hizmetleri nasıldır vb. hiç bilmiyorum
teşekkür ederim.

7 aydir kullaniyorum, alma. Samsungda alma. Lg falan bak. Gm çöp. Ozellikler harika, kamerasina bayiliyorum, kasma 0 ama oyle aptal hatalar varki cildirirsin. Guncellemeyle duzeltilecek seyler ama guncelleme cikmiyo. Eger o salak hatalar olmasa kesinlikle öneririm

Güncelleme üzerinde şuan çalışıyorlar muhtemelen en geç mart ayında (şubat da olabilir) yayınlayacaklar. Yazılım süreçleri biraz uzun ancak onlarda Gionee den yazılım bekliyorlar ki gionee bile daha kendi cihazına kitkat çıkartmadı.

Kitkat benim icin gercekten onemli degil. Ufak bi guncelleme yeterli. Veriye bastigimda acmak istiyorum, gpsi kapatmak istiyorum. İlla bunlar icin cihazi yeniden baslatmak istemiyorum tek dileğim bu yani

Anlıyorum dostum ancak dediğim gibi cihazın yazılımını gionee hazırlıyor. Bunlar da sadece türkçeleştirip yayınlıyorlar.
mustafa.berk 27.1.2015 12:04:58
Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: DeSpHoT

Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: mustafa.berk


Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: umutguven

merhaba arkadaşlar, telefona sahip olan arkadaşlar bu telefonu tavsiye eder misiniz acaba? yoksa hiç bulaşmayın 1200-1400 gibi rakamlara gidip x markayı mı al derler? menü gezintileri nasıl? donma, uygulamadan atma, geç açılma, fotoğraf çekerken bekletme gibi sıkıntıları var mı? kasa olarak nasıl?
benim görüntü ve özellik olarak hoşuma gitti. samsung bu özellikleri bu fiyata üretse rekor kırar. ama general mobile olunca insan biraz düşünüyor. satış sonrası hizmetleri nasıldır vb. hiç bilmiyorum
teşekkür ederim.

7 aydir kullaniyorum, alma. Samsungda alma. Lg falan bak. Gm çöp. Ozellikler harika, kamerasina bayiliyorum, kasma 0 ama oyle aptal hatalar varki cildirirsin. Guncellemeyle duzeltilecek seyler ama guncelleme cikmiyo. Eger o salak hatalar olmasa kesinlikle öneririm

Güncelleme üzerinde şuan çalışıyorlar muhtemelen en geç mart ayında (şubat da olabilir) yayınlayacaklar. Yazılım süreçleri biraz uzun ancak onlarda Gionee den yazılım bekliyorlar ki gionee bile daha kendi cihazına kitkat çıkartmadı.

Kitkat benim icin gercekten onemli degil. Ufak bi guncelleme yeterli. Veriye bastigimda acmak istiyorum, gpsi kapatmak istiyorum. İlla bunlar icin cihazi yeniden baslatmak istemiyorum tek dileğim bu yani
DeSpHoT 27.1.2015 11:19:11
Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: mustafa.berk


Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: umutguven

merhaba arkadaşlar, telefona sahip olan arkadaşlar bu telefonu tavsiye eder misiniz acaba? yoksa hiç bulaşmayın 1200-1400 gibi rakamlara gidip x markayı mı al derler? menü gezintileri nasıl? donma, uygulamadan atma, geç açılma, fotoğraf çekerken bekletme gibi sıkıntıları var mı? kasa olarak nasıl?
benim görüntü ve özellik olarak hoşuma gitti. samsung bu özellikleri bu fiyata üretse rekor kırar. ama general mobile olunca insan biraz düşünüyor. satış sonrası hizmetleri nasıldır vb. hiç bilmiyorum
teşekkür ederim.

7 aydir kullaniyorum, alma. Samsungda alma. Lg falan bak. Gm çöp. Ozellikler harika, kamerasina bayiliyorum, kasma 0 ama oyle aptal hatalar varki cildirirsin. Guncellemeyle duzeltilecek seyler ama guncelleme cikmiyo. Eger o salak hatalar olmasa kesinlikle öneririm

Güncelleme üzerinde şuan çalışıyorlar muhtemelen en geç mart ayında (şubat da olabilir) yayınlayacaklar. Yazılım süreçleri biraz uzun ancak onlarda Gionee den yazılım bekliyorlar ki gionee bile daha kendi cihazına kitkat çıkartmadı.
mustafa.berk 26.1.2015 19:35:03
Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: umutguven

merhaba arkadaşlar, telefona sahip olan arkadaşlar bu telefonu tavsiye eder misiniz acaba? yoksa hiç bulaşmayın 1200-1400 gibi rakamlara gidip x markayı mı al derler? menü gezintileri nasıl? donma, uygulamadan atma, geç açılma, fotoğraf çekerken bekletme gibi sıkıntıları var mı? kasa olarak nasıl?
benim görüntü ve özellik olarak hoşuma gitti. samsung bu özellikleri bu fiyata üretse rekor kırar. ama general mobile olunca insan biraz düşünüyor. satış sonrası hizmetleri nasıldır vb. hiç bilmiyorum
teşekkür ederim.

7 aydir kullaniyorum, alma. Samsungda alma. Lg falan bak. Gm çöp. Ozellikler harika, kamerasina bayiliyorum, kasma 0 ama oyle aptal hatalar varki cildirirsin. Guncellemeyle duzeltilecek seyler ama guncelleme cikmiyo. Eger o salak hatalar olmasa kesinlikle öneririm
kinay16 26.1.2015 18:53:55
Birkere telefon guncelleme almiyor. Ayrica kendi Launcher'i cok cok kotu. Nova kullaninca biraz kendine geliyor. Malzeme kalitesi fena degil ama iyide degil. Ben aldigima pismanim. Sirf guncelleme almadigi icin tavsiye etmiyorum. General Mobile yoneticilerinide kiniyorum. Nisandan beri kitkat gelecek diye sattilar telefonu. Piyasada kitkat almayan bir biz kaldik. Alabiliyosan G3 al hic bulasma buna.
umutguven 26.1.2015 01:27:28
merhaba arkadaşlar, telefona sahip olan arkadaşlar bu telefonu tavsiye eder misiniz acaba? yoksa hiç bulaşmayın 1200-1400 gibi rakamlara gidip x markayı mı al derler? menü gezintileri nasıl? donma, uygulamadan atma, geç açılma, fotoğraf çekerken bekletme gibi sıkıntıları var mı? kasa olarak nasıl?
benim görüntü ve özellik olarak hoşuma gitti. samsung bu özellikleri bu fiyata üretse rekor kırar. ama general mobile olunca insan biraz düşünüyor. satış sonrası hizmetleri nasıldır vb. hiç bilmiyorum
teşekkür ederim.
StevieRayVaughan 5.1.2015 23:12:49
Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: sercandk


Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: StevieRayVaughan

http://i.hizliresim.com/z23Ebg.png



Arkadaşın verecek cevabı kalmamıştır herhal
sercandk 5.1.2015 21:50:11
Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: StevieRayVaughan

http://i.hizliresim.com/z23Ebg.png

StevieRayVaughan 5.1.2015 16:54:38
http://i.hizliresim.com/z23Ebg.png
StevieRayVaughan 5.1.2015 07:26:05
Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: caglar_sss


Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: StevieRayVaughan


Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: caglar_sss


Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: StevieRayVaughan


Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: caglar_sss


Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: sercandk


Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: Kloroform

Android 4.4 niçin gelmiyor?Yazık valla

Gionee kitkati Şubat ayında yayinlayacagini duyurdu.

Boyle bir aciklama yok?

Var kardeşim var

Yok kardeşim
Hatta biri şubatta kitkat geleceğini gionee nin facebook sayfasında gördüğünü yazdi xda developers forumuna

Sonra kimse kaynak gösteremedi
Çünkü boyle birşey yok

Bilmiyorsan boş konuşma gionee india facebook sayfasına gir elife e7 sorularının hepsine bak february 2015 diyor burda gelip kulaktan dolma bilgilerle konusma

İste yok
Sorun burada senin gibi Facebook ta yazdi diyenler var ama asli olmadigi için kaynak gösteremiyor sallayip duruyor

Eve geldigim ilk vakitlerde pc yi acip ss yi aticam ve susacaksın
caglar_sss 4.1.2015 22:17:01
Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: StevieRayVaughan


Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: caglar_sss


Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: StevieRayVaughan


Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: caglar_sss


Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: sercandk


Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: Kloroform

Android 4.4 niçin gelmiyor?Yazık valla

Gionee kitkati Şubat ayında yayinlayacagini duyurdu.

Boyle bir aciklama yok?

Var kardeşim var

Yok kardeşim
Hatta biri şubatta kitkat geleceğini gionee nin facebook sayfasında gördüğünü yazdi xda developers forumuna

Sonra kimse kaynak gösteremedi
Çünkü boyle birşey yok

Bilmiyorsan boş konuşma gionee india facebook sayfasına gir elife e7 sorularının hepsine bak february 2015 diyor burda gelip kulaktan dolma bilgilerle konusma

İste yok
Sorun burada senin gibi Facebook ta yazdi diyenler var ama asli olmadigi için kaynak gösteremiyor sallayip duruyor
StevieRayVaughan 4.1.2015 19:29:34
Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: xkalatax18

General mobile yazılım yapıyor şirketinde devasa bir yazılım ekibi barındırdıgını söylemişti mesut çevik

Tabletleri icin bilmiyorum ama telefonlari icin yapmadigine adim kadar eminim çin,hindistan gibi ulkelerdeki firmalarin telefonlarin isim hakkini alip turkiyede satiyorlar haliylede guncellemeleri o firmalar cikariyor
xkalatax18 4.1.2015 18:03:05
General mobile yazılım yapıyor şirketinde devasa bir yazılım ekibi barındırdıgını söylemişti mesut çevik
StevieRayVaughan 4.1.2015 18:00:54
Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: xkalatax18

İyide gione elf 7 ile ne alakası varki yazılımı general mobile yapmadımı guncellemeyi onlar getirmesi gerek degil mi ?

Hayir general mobile yazilim yapmiyor telefonun asil ureticisi gionee firmasi guncellemeyide onlar cikariyor gm turkcelestirip bize sunuyor
xkalatax18 4.1.2015 17:02:36
İyide gione elf 7 ile ne alakası varki yazılımı general mobile yapmadımı guncellemeyi onlar getirmesi gerek degil mi ?
StevieRayVaughan 4.1.2015 13:43:40
Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: caglar_sss


Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: StevieRayVaughan


Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: caglar_sss


Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: sercandk


Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: Kloroform

Android 4.4 niçin gelmiyor?Yazık valla

Gionee kitkati Şubat ayında yayinlayacagini duyurdu.

Boyle bir aciklama yok?

Var kardeşim var

Yok kardeşim
Hatta biri şubatta kitkat geleceğini gionee nin facebook sayfasında gördüğünü yazdi xda developers forumuna

Sonra kimse kaynak gösteremedi
Çünkü boyle birşey yok

Bilmiyorsan boş konuşma gionee india facebook sayfasına gir elife e7 sorularının hepsine bak february 2015 diyor burda gelip kulaktan dolma bilgilerle konusma
caglar_sss 4.1.2015 13:16:21
Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: StevieRayVaughan


Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: caglar_sss


Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: sercandk


Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: Kloroform

Android 4.4 niçin gelmiyor?Yazık valla

Gionee kitkati Şubat ayında yayinlayacagini duyurdu.

Boyle bir aciklama yok?

Var kardeşim var

Yok kardeşim
Hatta biri şubatta kitkat geleceğini gionee nin facebook sayfasında gördüğünü yazdi xda developers forumuna

Sonra kimse kaynak gösteremedi
Çünkü boyle birşey yok
StevieRayVaughan 4.1.2015 10:16:39
Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: caglar_sss


Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: sercandk


Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: Kloroform

Android 4.4 niçin gelmiyor?Yazık valla

Gionee kitkati Şubat ayında yayinlayacagini duyurdu.

Boyle bir aciklama yok?

Var kardeşim var
caglar_sss 4.1.2015 09:42:52
Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: sercandk


Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: Kloroform

Android 4.4 niçin gelmiyor?Yazık valla

Gionee kitkati Şubat ayında yayinlayacagini duyurdu.

Boyle bir aciklama yok?
sercandk 4.1.2015 01:29:09
Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: Kloroform

Android 4.4 niçin gelmiyor?Yazık valla

Gionee kitkati Şubat ayında yayinlayacagini duyurdu.
Kloroform 4.1.2015 00:26:33
Android 4.4 niçin gelmiyor?Yazık valla
tr-enigma 2.1.2015 21:45:22
Çok sık olabilen bir sorun rehber sim kartta olduğu için oluyor numaraları telefona tasi sim kartta numara kalmasin bir de yedek al gmailine düzelir
diqen 2.1.2015 15:56:07
Rehber sorununu çözen varmı ?
talhagul 29.12.2014 17:36:59
Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: life-i

Arkadaşlar merhabalar, eşime discovery elite aldık. Yakin zamana kadar çok memnunduk ama birden telefon kendine reset atmaya başladı sürekli. Fabrika ayarlarına döndürdük bütün programları sildik ama problem ÇÖZÜLMEDİ. Servise yolladım, sistem güncellemesi yapmışlar ama sorun devam ediyor, sürekli reset atıyor durduk yerde. Öneriniz nedir ne yapmalıyım?

Hocam telefon cebinizdeyken güç tuşuna basılı kalıyodur. Tek çözümü sağlam bir kap ne yazık ki. Ayakkabı giyerken falan cebe sığmadığı için bende de oluyor ne yazık ki..
diqen 28.12.2014 08:13:37
telefon bana göre çok güzel ben memnunum.canımı sıkan tek şey rehberin karışması.çözümü bilen varmı.
Berrrkk1905.Baydal 1.12.2014 19:14:24
Ben GMyi silmiştim kafamdan şimdi kafa karıştı zenfone mi GM mi
salinux 1.12.2014 19:03:06
Merhabalar

Elite modeli(3gb 32gb) kablosuz olarak smart tv ye bağlanabiliyor mu?
Mesela telefonda çekilmiş bir videoyu tvde izletmeyi başarabiliyor mu?
life-i 26.11.2014 20:23:25
Arkadaşlar merhabalar, eşime discovery elite aldık. Yakin zamana kadar çok memnunduk ama birden telefon kendine reset atmaya başladı sürekli. Fabrika ayarlarına döndürdük bütün programları sildik ama problem ÇÖZÜLMEDİ. Servise yolladım, sistem güncellemesi yapmışlar ama sorun devam ediyor, sürekli reset atıyor durduk yerde. Öneriniz nedir ne yapmalıyım?
JumperJack 25.11.2014 17:12:28
General mobile bizi şaşırtmaya devam ediyor..
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla