TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 24942 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Microsoft'ta 1000 mühendis, Windows 8'in ARM versiyonu üzerinde çalışıyor Intel iki Xeon işlemcisinde %48'e varan fiyat indirimi yaptı HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (133) YORUM YAZ

tarafından 20 Şubat 2011, Pazar 21:15 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Vodafone 945 video inceleme
Cep Telefonları LesEnfantsTerribles 133 109848 00:06:00

Bu videomuzda Vodafone'nun merak edilen telefonu 945'i inceledik. Vodafone 945, bütün detaylarıyla bu videoda.

URL
Embed
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
DH Misafiri 08.12.2012 21:11:36
Merhaba; telefon kısa bi süre önce fabrika ayarlarına getirildi. Şu anda hiçbir uygulamayı indiremiyorum. Hem wifi hem de hattın internetinden deniyorum hiçbir şekilde inmiyor. Uygulama indiriliyor diyor fakat saatlerce öyle beklemesine ragmen inmiyor. Yardımcı olursanız sevinirim. :(
DH Misafiri 06.11.2012 22:53:37
945 telefonumun dokunmatiği kırıldı.TELESERVİCE gönderdim işte cevap:

Kargo Giriş Tarihi:
2012-10-10
Geliş Tarihi:
2012-10-11
Bitiş Tarihi:
2012-10-12
Tamir Bilgisi:
CIHAZINIZDA FIZIKSEL HASAR TESPIT EDILMISTIR., DEGISIM UCRETI: 335 TL'DIR., TAMIRSIZ IADE.
Durum:
Cihazınız 13.10.12 tarihinde kargoya teslim edilmiştir.
Bu mudur servis ? nasıl hizmet cam kırıldı işi bitti telefonun
StoryLine 22.03.2012 10:43:17
Telefonu bir akrabama aldım güzel gerçekten ama,android market bulamadım telefonda hesabımı felan ekledım ama ek uygulama felan kurmam lazım sanırım
rcelik21 16.03.2012 21:56:34
Parası olan biri tabi ki de gide galaksi s bilmem ne alır ancak fiyat olarak uygun seviyede bir telefon
Mekanikizm 16.03.2012 01:12:10
güzel telefon
security26 10.03.2012 19:41:31
mrb lar arkadaslar bende vodafone 945 kullanıcısıyım benim cihazım durdugu yerde çantamda yada cebimde kapanıyor tekrar acılıyor tekrar acıldıgındada şarjı doluyken bitme aşamasına gelmiş oluyor servise gitmesi gerektiğini söyledi vodafone bayii bilgisi olan varsa bu konuda paylaşırsa sevinirim bekliyorum
DH Misafiri 10.02.2012 21:57:24
slm arkadaslar allahını seven bu telofonun mesaj kaydetmesinin yerini bana bildirsin yada taslaklar nerde bilen varmii

ilk okulu hec kalmadan 9 sene de bitirdim dee ::)))
DH Misafiri 10.02.2012 21:53:57
arkadaslar ben bluted ve mms gönderemiyorum....calısmıyor beni yönlendirirseniz sevinirim....
DH Misafiri 25.12.2011 18:49:12
çok faydalı bir paylaşım ve fikir edindirici. ama yorumlar çok karışık. şimdi kamupanya.comda 299 tlye satılıyor alsammı diye düşünüyorum.
Bukalemun 14.12.2011 19:28:51
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

size bir şey sorcam cvp verirseniz teşekkür ederim vodofone 945 i kim üretiyor nokıa mı samsıng mu ve ya başka markamı

ZTE alman fitrması, ama hepsi ÇİN çıkışlıdır büyük ihtimal:)) foxcoon bile ÇİN de :))
DH Misafiri 14.12.2011 18:48:25
size bir şey sorcam cvp verirseniz teşekkür ederim vodofone 945 i kim üretiyor nokıa mı samsıng mu ve ya başka markamı
Bukalemun 08.12.2011 23:24:17
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

valla ben aldım çokta memnununm tavsiye ederim ama sesi az çıkıyo:))

,

EVET DIŞARI ZİL SESİ AZ ÇIKIYOR SANIRIM MELODİ SEÇİMİ İLE ALAKALI VE GERÇEK BİR KALİTELİ FABRİKA SESİ OLMAMASI. YAZILIM İLE DÜZELİR AMA ÇIKARTAN YOK:((
Bukalemun 08.12.2011 23:13:56
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

arkadaşlar bi arkadaşımdan 250 liraya almayı düşünüyorum bu telefonu.ilk defa android işletim sistemli bir telefon kullanıcam,acemiyim yani :)alayım mı sizce?yada bu fiyatlara daha iyi bi telefon var mı?

daha iyisi yok ama T20 - İDEOS X5 ucuzlarsa ileri dönük onları tavsiye ederim. vdf 945 e 200 - 220 tl verebilirsiniz. sonuçta 1 yıldır piyasada ver froyo 2.2 gelmedi :((
Bukalemun 08.12.2011 23:12:43
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

bende iphone kullanıcısıyım ama memnun değilim iphone'dan.kamera o kadar önemli değil benim içn ama bu telefon nasıldır ipone'a göre???

alınmaz varsa 3 gs ile yoluna devam et. bu tür marka / ürünler kamera ve anlatılan özelliklerin % 50 si yalan
Bukalemun 08.12.2011 23:11:33
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

arkadaslar telefon güzel ama ben youtube vaya izlesene den videoları acamıyorum msn desen zaten yok ama facebookta videoları cok rahat izliyorum flaş desteği vermese facebooktanda izletmemesi lazım video bilgisi olan varsa msn nin nasıl kurulacagını bilen varsa bana mail atarsa sevinirim adresim isyankarhoroz_20@hotmail.com bekliyorum

cihazda;

msn / facebook / twitter / skype / viber süper çalışıyor. skyfire ile hiç bir video da sorun yaşamazsınız ( % 80 - 90 )
Bukalemun 08.12.2011 23:10:12
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

İdeos x5 i geçememiş :)

ideos x5 = 800 mhz ve ekran büyük / çözünürlük daha iyi zaten. önemli olan cihazlara ulaştığınız TL bedeli. millet 24 TL ile aldığı ve o dönemde T10 dan çok iyi olduğu için aldı / sahip oldu. ( froyo 2.2 çıkar diye ümitlendik o da başka bir konu ) cihaz iyi ancak yazılımsız hiç bir işe yaramıyor......
Bukalemun 08.12.2011 23:08:47
quote:

Orijinalden alıntı: Atila

Merhaba arkadaşlar,
945 için Adroid 2.2 güncellemesi resmi veya illegal olarak yapıldımı acaba?


hayır ( tarih 08 / aralık / 2011 ) resmi olarak kesin gelmeyecek , aktif uğraşanda yok.
DH Misafiri 08.12.2011 22:59:45
arkadaşlar bi arkadaşımdan 250 liraya almayı düşünüyorum bu telefonu.ilk defa android işletim sistemli bir telefon kullanıcam,acemiyim yani :)alayım mı sizce?yada bu fiyatlara daha iyi bi telefon var mı?
DH Misafiri 08.12.2011 22:59:39
bende iphone kullanıcısıyım ama memnun değilim iphone'dan.kamera o kadar önemli değil benim içn ama bu telefon nasıldır ipone'a göre???
DH Misafiri 08.12.2011 22:59:39
valla ben aldım çokta memnununm tavsiye ederim ama sesi az çıkıyo:))

,
DH Misafiri 08.12.2011 22:59:37
arkadaslar telefon güzel ama ben youtube vaya izlesene den videoları acamıyorum msn desen zaten yok ama facebookta videoları cok rahat izliyorum flaş desteği vermese facebooktanda izletmemesi lazım video bilgisi olan varsa msn nin nasıl kurulacagını bilen varsa bana mail atarsa sevinirim adresim isyankarhoroz_20@hotmail.com bekliyorum
DH Misafiri 08.12.2011 22:51:51
ben nu 945 te bir turlu video seyredemiyorum ne yaptiysam olmuyor oyun yukleyeyim diyorum oyun sitesini bile acmiyo acsada oyunu ondiriyorum hep eslesmeyen dosya yazisi cikiyo yeni alcaklara tavsiyem yaninizda ev telefonu gezdirin daha iyi olur
korkut dede korkut 11.11.2011 11:57:29
Bildiğim kadarıyla güncelleme yapılmadı, heyecanla bekliyoruz. Çünkü telefon uçar bu güncellemeden sonra...
DH Misafiri 10.11.2011 15:07:18
İdeos x5 i geçememiş :)
Atila 11.09.2011 02:32:18
Merhaba arkadaşlar,
945 için Adroid 2.2 güncellemesi resmi veya illegal olarak yapıldımı acaba?
DH Misafiri 26.08.2011 20:57:02
arkadaşlar HTC WILDFIRE S ile karşılaştırırsanız sizce hangisi daha iyidir ? lütfen düşüncelerinizi ozguntotos@hotmail.com mail atın. c.tesi günü alıcam telefonu ikisi arasında kaldım :(
DH Misafiri 18.05.2011 14:15:45
bende almayı düşünüyorum android 2.2 ye güncellenirse cpu yu çok rahat 800 e çekersek 2.2 de çok mennun kalabileceğimiz bir telefona benziyor ve fiyatı hakikaten çok uygun bunu giriş seviyesi olarak düşünüyorum asıl almak istediğim orta seviye galaxy fit ekranı çok güzel işlemcisi gayet iyi ama fiyat 550 den aşşağı olmaz gibi
muco555555 10.05.2011 08:17:38
Hocam garantiye gonderdiniz ve yedek parca yokmu yapmiyozmu dediler sanayi ve ticaret bakanligina bir sikayet mektubu yaz durumunudabelirt bak yapiyolarmi yapmiyolarmi elektronik bi alet satiyolarsa bildigim 7 yil yedek parca destegi vermek zorunda nasil parcasi yok dediler seni magdur edemezler servis kurduysalar bunu yapmak zorundalar
Bukalemun 09.05.2011 12:57:27
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri
arkadaşlar .. sakın ama sakın almayıın telefon güzel özeliiklerine bişey dedigimiz yokk ama aldıgınızz zaman kesinlikle ama kesinlikle yere düşürmeyin veya bi tarafını kırmayın yedek parçası bulunmamaktadır..



geçenlerde ben vodafone 945 cihazımın üstüne oturdum yanlıslıkla olur insanlık hali . sadece ama sadece dış camı çatladı servise gönderdim cihazın yedek parçasının bulunmadıgıını istersem degişim yapılacagını fiyatında 335.00 tl oldugunu söylediler ..

vodafoneyi aradım durumu anlattım .sorumluluk yetkili satıcının ve italatçı firmanın oldugunu söylediler vodafonede kabul etmedi

aldıgım yere gittim orada kabul etmedi. serviste kabul etmedi .

yetkili serviste kabul etmedi .



şimdi günlerdir ankara istanbul bulundugum ilden çin malı cam cıkmasını bekliyorrum



ne varsa çin malında var



şimdi karar sizin ister alın ister almayn



O kadar cok aldik ki :)) ve cihaz hala +1 kampanyasi ile satilsa bir o kadar alacagiz ki ! Sasarsiniz:))

Cihazin TR da oturmamis olmasi, guncel cihazlara FW / VERSİYON uretmeyen Fİrmalar suc u gibi dusunun. Yakinda Dogal Yollarla Arizalanan cihazlarin 2. el satidi patlar.

Cihazin eksikleri 2 aydir biliniyor ve ben cok memnunum.
Bukalemun 09.05.2011 12:52:54
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri
quote:

Orijinalden alıntı: The Griff



quote:

Orijinalden alıntı: m4y Giriş seviyesi için çok iyi telefon fakat birazdaha beklemekte yarar var. Hadi bakalım sıra Aveada




vodafone 945 i aldımözlellikleri kulanışı çok güzel ama hattıma para yüklediğim zmn hiç bişi yapmasamda para gidiyor bunu nasıl engelleyebilirim yardımcı olursanız sevinirim???

VF 945 icin ozel konu basligina bakabilirsiniz. Cihazin veri baglantilarini kapatiyorsunuz veya vodafone cep net e uye olun :)) ayda 8 Tl sinirsiz internet.
Çokacıktım 09.05.2011 12:41:43
Her olumsuz yorum yapan neden eksi oylanıyor ki ? Kusursuz mu yani bu telefon onu mu diyorsunuz ?
DH Misafiri 09.05.2011 12:39:33
arkadaşlar .. sakın ama sakın almayıın telefon güzel özeliiklerine bişey dedigimiz yokk ama aldıgınızz zaman kesinlikle ama kesinlikle yere düşürmeyin veya bi tarafını kırmayın yedek parçası bulunmamaktadır..



geçenlerde ben vodafone 945 cihazımın üstüne oturdum yanlıslıkla olur insanlık hali . sadece ama sadece dış camı çatladı servise gönderdim cihazın yedek parçasının bulunmadıgıını istersem degişim yapılacagını fiyatında 335.00 tl oldugunu söylediler ..

vodafoneyi aradım durumu anlattım .sorumluluk yetkili satıcının ve italatçı firmanın oldugunu söylediler vodafonede kabul etmedi

aldıgım yere gittim orada kabul etmedi. serviste kabul etmedi .

yetkili serviste kabul etmedi .



şimdi günlerdir ankara istanbul bulundugum ilden çin malı cam cıkmasını bekliyorrum



ne varsa çin malında var



şimdi karar sizin ister alın ister almayn
DH Misafiri 09.05.2011 12:37:34
quote:

Orijinalden alıntı: The Griff



quote:

Orijinalden alıntı: m4y Giriş seviyesi için çok iyi telefon fakat birazdaha beklemekte yarar var. Hadi bakalım sıra Aveada




vodafone 945 i aldımözlellikleri kulanışı çok güzel ama hattıma para yüklediğim zmn hiç bişi yapmasamda para gidiyor bunu nasıl engelleyebilirim yardımcı olursanız sevinirim???
Bukalemun 18.04.2011 00:21:29
ANDROİD OYUN ARŞİVİ ;

içinde applanet var bunu kurup güncelleyip çoğu şeyi BEDAVA İNDİRME ve verdiğimOYUN ları güncelleme imkanınız var.

H O T F İ L E ye yükledim. link i buna göre siz tamamlayıp , indirebilirsiniz.



http://hotfile.com/dl/114823026/3941a32/OYUN.rar.html

[URL=http://hotfile.com/dl/114823026/3941a32/OYUN.rar.html]http://hotfile.com/dl/114823026/3941a32/OYUN.rar.html[/URL]
Bukalemun 17.04.2011 23:34:45
ANDROİD UYGULAMA ARŞİVİ ;

içinde applanet var bunu kurup güncelleyip çoğu şeyi BEDAVA İNDİRME ve verdiğim UYUGLAMALARI güncelleme imkanınız var.

H O T F İ L E ye yükledim. link i buna göre siz tamamlayıp , indirebilirsiniz.

http://hotfile.com/dl/114820536/8771902/PRG.rar.html

[URL=http://hotfile.com/dl/114820536/8771902/PRG.rar.html]http://hotfile.com/dl/114820536/8771902/PRG.rar.html[/URL]
airsilver960 17.04.2011 17:06:22
quote:

Orijinalden alıntı: BluePage

lg gt540 yerine keşke bunu alsaydım..

Öyle deme hocam,optimusun ekranını görmedim ama bence 945 den daha iyi.
Boyut olarak da çok bi fark yok 3.0 ve 3.2 inch..
BluePage 17.04.2011 15:06:47
lg gt540 yerine keşke bunu alsaydım..
Tusina 17.04.2011 14:58:53
igo mağ , turgutsinal@yahoo.com adresine gönderebilirmisin ?
EASTWOOD1981 13.04.2011 23:13:15
güzel telefon ,,,,
DH Misafiri 11.04.2011 19:09:29
Slm arkadaslar tel fiyat ve ozellikeri karsilastirilirsa cok guzel eksik yonleri

-ekran,kamera, 250 liraya bukadar

Android 2.1 olmasi cok iyi android marketten istedigin uygulamayi indir kullan
tgezer 05.04.2011 16:09:23
Bir akrabam da aldı . ekranına bakmadan sakın karar vermeyin. ekranı hiç beğenmedim .
Cherkez26 03.04.2011 21:53:33
Anlatım harika, telefon müthiş.



Teşekkürler
krkmz 25.03.2011 22:47:35
her yöne cep avantaj paketine geçince 1 TL farkla bu telefonu veriyoruz dediler. ben desire kullandığım için eşime aldım ama dokunmatik telefona alışamadı. İsteyen olursa 300 TL ye verecem. Uygulama olarak desirede ne varsa bunda da var. çözünürlük düşük, kamerası gündüz çekimleri eh idare eder ama gece kötü.
DH Misafiri 25.03.2011 17:43:34
2 ci kamera varmı görüntülü konuşm için
DH Misafiri 25.03.2011 17:43:19
arkadaşlar ben aldım telefonu çok harika bir telefon,arayıpta bulamayan arkadaşlar,media markt ta kontratsız olarak satılıyor 359 TL 6 taksit bence kaçırmayın,
endersson 24.03.2011 14:03:48
istanbul içi satın alabileceğim bir bayi arıyorum
Bukalemun 21.03.2011 13:30:13
DH MİSAFİRİ olarak girdiğiniz için PM atılamıyorsunuz , ve tekrar girmenizde ne zaman sürer belli değil,

İGO yu imkan varsa R A P İ D e yükelyip burada LİNK verin [:'(]
DH Misafiri 21.03.2011 13:06:27
Telefonu 1 aydır kullanıyorum.

İGO navigasyon kurdum ve en çok 8 saniyede uyduya bağlanıyor.

ses düşük denmiş ama telefonun içindeki melodilerde gercekten düşük fakat dışarıdan yükleme yapılan müzikler nasıl oluyorsa gayet güzel çıkıyor.

hız fena değil.fotoğraf çekimi 10 üzerinden 4.

şarj 2gün gidiyor.uygulama kullanılmış halde.

isteyen olursa igo proramı ücretsiz mailinize gönderebilirim.
DH Misafiri 19.03.2011 10:38:54
ARKADASLAR BEN BIR TURLU SIM KARTTAKI NUMARALARI TELEFONA KOPYALAYAMADIM NASIL YAPILIYOR.
nurisexygüzel 11.03.2011 21:55:44
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

androıd marketer nssı grcez yada nası yuklucez acba?



googledan applanet indir .Telefona yükle
DH Misafiri 11.03.2011 21:20:35
androıd marketer nssı grcez yada nası yuklucez acba?
Bukalemun 08.03.2011 01:37:06
@exFAT

1 hafta dır kimse EKRANI KÖTÜ demedi , biz DH de kıl ı kırk yarıyoruz ve sonuçta İYİ TAVSİYE amaçlı tarafsız belirtmek gerek

ben çok fazla beklenti ile almadım ( android olsun - dokunmatik iyi olsun sadece ) ama çok memnunum, hatta android froyo 2,2 gelirse süper olacak. applanet - slide me ile cihaz a herşey kurmak mümkün , İŞLEMCİ hızı zaten sabit - oyun elbette seçecek ( apple daki 1 ghz işlemci - İOS yok sonuçta ),

T10 a rakip , android e giriş için uygun / ucuz ve kutu içeriği eksiksiz ( 8gb kart taktım ) güzel bir ürün diyebilirim.

250/290 tl arası alanlar çok çok şanslı cihaz değerlenecek ve daha iyi olacak kesinlikle.
FalloutNV 08.03.2011 01:30:48
quote:

Orijinalden alıntı: Bukalemun
5800 = 470 / 480 tl ( 3 yıldır var ve fw sorunlu )
bu cihaz 300 tl ye alınabiliyor, vodafone kullananlar için SÜPER bir kampanya,
cihaz browser / film / oyunda ekran olarak başarılı, ama masaüstü - ikonlar da iyi değil ,ancak ZTE BLADE ye bakılabilir,
android 2,2 gelirse hızlanır ve adobeflash PLAYER 10,1 desteği kazanır +sd karta uygulama / oyun yükleme,
KÖTÜLEN ARKADAŞLARA aldırmayın, 1 haftadır bende cihaz sorunsuz. DONANIMSAL olarak ekran kalıcı, diğer her şey ROM / ROOT / UYGULAMA ile düzeltilebilir;
dışarı ses - OC - kulaklık sesi / android froyo 2,2 ile daha da hızlanma / kamera çekim / kayıt kalitesi vb.

Birtek ekran sorunsa benim gibi uzun zamandır 320x240 çözünürlükde telefon kullananlar bundan fazlasıyla memnun olur, yani hiçbir eksisi yok gibi aynı fiyat sınıfındaki (hatta daha yukardaki) diğer telefonlara bakıldığında.
Bukalemun 08.03.2011 01:15:36
5800 = 470 / 480 tl ( 3 yıldır var ve fw sorunlu )

bu cihaz 300 tl ye alınabiliyor, vodafone kullananlar için SÜPER bir kampanya,

cihaz browser / film / oyunda ekran olarak başarılı, ama masaüstü - ikonlar da iyi değil ,ancak ZTE BLADE ye bakılabilir,

android 2,2 gelirse hızlanır ve adobeflash PLAYER 10,1 desteği kazanır +sd karta uygulama / oyun yükleme,

KÖTÜLEN ARKADAŞLARA aldırmayın, 1 haftadır bende cihaz sorunsuz. DONANIMSAL olarak ekran kalıcı, diğer her şey ROM / ROOT / UYGULAMA ile düzeltilebilir;

dışarı ses - OC - kulaklık sesi / android froyo 2,2 ile daha da hızlanma / kamera çekim / kayıt kalitesi vb.
DreamingLight 07.03.2011 01:51:57
çözünürlüğü rezalet.
ujkdhtyfhed 07.03.2011 01:50:39
Kampanyası hiç mantıklı değil, işlemci de yetmez bana.
Nétwork 06.03.2011 16:18:47
quote:

Orijinalden alıntı: TaunMilitary

Telefon üzerinden ek program yükleyerek istediğinizi yapabilirsiniz. Sonuçta koskocaman Android var içinde. Ben kullanıyorum AndroidPazari, 1mobile, apkmarketim, SAM3,5...vb tonla uygulama indirme sitemi kurdum. İhtiyaç duyduğumu buradan temin edebiliyorum. İhtiyaç duyan arkadaşlar biraz araştırma yaptıklarında çok basit olduğunu görecekler. Video izlenmiyor diyen arkadaşlar var, çok ilginç. Bence yeterince araştırma yapmamışlar. Zira o cihazın değil işletim sisteminin özelliği. Bizler de buna ek uygulama yükleyerek çözüm buluyoruz. Örneğin DolphinHD Browser kurarak istediğiniz gibi video izleyebilirsiniz. Facebook'tan bile izlenebiliyor bu çok iyi bir özellik.



Uygulamalardaki (özellikle oyunlardaki) hız ve takılmalara kusur bulan arkadaşlar 1500 TL'ye HTC Desire HD alsınlar o halde, bu fiyata alınan telefonda o uygulamaları çalıştırmaya kalkarsan ne olur :) Bu cihazla Android işletim sisteminin keyfini yaşayacaksınız. Doğrudur ses az çıkıyor, rom yüklendiğinde bu sorun aşılıyor ama o çok profesyonelce yapılması gereken bir iş, iyi bir telefoncuya hallettirebilirsiniz. (Not: Bu işlem cihazınızı garanti kapsamı dışında bırakabilir.)



Sonuç olarak bu fiyata alınabilecek en iyi, en mükemmel cihaz. Hâlâ 400 lira civarında Nokia 5800 alanlar var :)





Herkese hayırlı olsun, bu cihazı bu fiyata piyasaya sürenlere de helal olsun.


24 ay boyunca 56 TL verilmez ya. Tahhütsüz alalım diyoruz, yok satmıyorlar. 20-30 TL bi tarife olsa öyle verseler gidip şimdi alırım ama yok vermiyorlar. 1300 TL'ye mal oluyor kullanmadığım tarife yüzünden.
TaunMilitary 06.03.2011 16:00:15
Telefon üzerinden ek program yükleyerek istediğinizi yapabilirsiniz. Sonuçta koskocaman Android var içinde. Ben kullanıyorum AndroidPazari, 1mobile, apkmarketim, SAM3,5...vb tonla uygulama indirme sitemi kurdum. İhtiyaç duyduğumu buradan temin edebiliyorum. İhtiyaç duyan arkadaşlar biraz araştırma yaptıklarında çok basit olduğunu görecekler. Video izlenmiyor diyen arkadaşlar var, çok ilginç. Bence yeterince araştırma yapmamışlar. Zira o cihazın değil işletim sisteminin özelliği. Bizler de buna ek uygulama yükleyerek çözüm buluyoruz. Örneğin DolphinHD Browser kurarak istediğiniz gibi video izleyebilirsiniz. Facebook'tan bile izlenebiliyor bu çok iyi bir özellik.



Uygulamalardaki (özellikle oyunlardaki) hız ve takılmalara kusur bulan arkadaşlar 1500 TL'ye HTC Desire HD alsınlar o halde, bu fiyata alınan telefonda o uygulamaları çalıştırmaya kalkarsan ne olur :) Bu cihazla Android işletim sisteminin keyfini yaşayacaksınız. Doğrudur ses az çıkıyor, rom yüklendiğinde bu sorun aşılıyor ama o çok profesyonelce yapılması gereken bir iş, iyi bir telefoncuya hallettirebilirsiniz. (Not: Bu işlem cihazınızı garanti kapsamı dışında bırakabilir.)



Sonuç olarak bu fiyata alınabilecek en iyi, en mükemmel cihaz. Hâlâ 400 lira civarında Nokia 5800 alanlar var :)





Herkese hayırlı olsun, bu cihazı bu fiyata piyasaya sürenlere de helal olsun.
nurisexygüzel 04.03.2011 21:29:06
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

bu telefonu pc ye baglayıp modem olarak kulana bilirmiyiz




Ben kablosuz modem olarak kullanıyorum.
DH Misafiri 04.03.2011 21:16:59
bu telefonu pc ye baglayıp modem olarak kulana bilirmiyiz
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla
EDİTÖRÜN SEÇİMİ VİDEO
Nokia Lumia 930 video inceleme "Nokia'nın en yenisi ne kadar iddialı?"
31.08.2014, 06:55 - Erdi ÖZÜAĞ "Fx57"
Nokia'nın üst segmentteki en yeni akıllı telefon modeli Lumia 930, tasarım özellikleri, Windows Phone 8.1'in yenilikleri ve başta kamerası olmak üzere teknik detayları ile dikkat çekiyor. Peki ama bu telefon ne kadar iddialı, merak ettiğiniz tüm sorulara videomuzda yanıt vermeye çalıştık. İyi seyirler...
Siz de DonanımHaber hesabınızı kullanarak bu haber ile ilgili veya teknolojik içerikli başka bir video yüklemek için tıklayınız.