TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 24605 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Microsoft'ta 1000 mühendis, Windows 8'in ARM versiyonu üzerinde çalışıyor Intel iki Xeon işlemcisinde %48'e varan fiyat indirimi yaptı HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (133) YORUM YAZ

tarafından 20 Şubat 2011, Pazar 21:15 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Vodafone 945 video inceleme
Cep Telefonları LesEnfantsTerribles 133 109679 00:06:00

Bu videomuzda Vodafone'nun merak edilen telefonu 945'i inceledik. Vodafone 945, bütün detaylarıyla bu videoda.

URL
Embed
En Çok Beğenilen Yorumlar Yorum Yaz ▼
WriterHuman 20.2.2011 23:11:51
Gerizekalı gibi 5800 aldığıma çok ama çok pişmanım. +20
Farwynd 21.2.2011 08:04:11
5800'la karşılatırmayın şu aleti.5800 Nokia'nın Türkiye'ye soktuğu en yeni kazıklama girişimiydi.Lakin herkes yedi, telefon feci sattı ve çıktıktan 1 sene sonra müthiş fiyat indirimine uğradı.5800'ın
...
Yorumun devamı ▼
+7
Master_Evil 21.2.2011 01:30:27
f/P olmuş +6
Cremiesto 21.2.2011 01:05:32
direk kötü diyenlerin çoğu iphone4 ile karşılaştırıyor galiba internetten video izleyemiyorsun okadar başka neresi kötü ? +4
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
dr.bahaeddin 20.2.2011 21:27:30
Elinize saglik kaan bey cok guzel inceleme olmus. +2
Bluepower 20.2.2011 21:32:59
böyle salak telefonlar bile oyun konusunda 5800 ı geçiyorya deli oluyorum ne halta yararsın sen nokia? 0
people66 20.2.2011 21:35:39
arkadan matkap sesimi geliyo ? +2
stii 20.2.2011 21:35:57
İnceleme için teşekkürler .Bu incelemeyi bekliyordum 0
Hyperchondriac 20.2.2011 21:39:50
quote:

Orijinalden alıntı: Bluepower

böyle salak telefonlar bile oyun konusunda 5800 ı geçiyorya deli oluyorum ne halta yararsın sen nokia?

Nokia 6600 ilk çıktığında symbian sayesinde liderdi ozamanlar çok ekmek yedi fakat şuanda hiçbir işe yaramaz bundan sonrada yarayacağını sanmıyorum

Symbian>WP7 iş yapmaz.
+1
Volkanbaba 20.2.2011 21:44:14
Bence güzel giriş seviyesi bir telefon. +1
india_ipekyolu 20.2.2011 21:45:57
Vodafone 547 incelemesi var mı? -3
Jason Becker 20.2.2011 21:52:12
Giriş seviyesi için çok iyi telefon fakat birazdaha beklemekte yarar var. Hadi bakalım sıra Avea'da +1
FYL 20.2.2011 21:57:03
MeSajım bulunsuN -10
cemalefendi 20.2.2011 23:06:11
angry birdde takılmalar var mı? bana öle geldi. 0
WriterHuman 20.2.2011 23:11:51
Gerizekalı gibi 5800 aldığıma çok ama çok pişmanım. +20
amon35 20.2.2011 23:17:25
Hız aşırtma olayı olursa çok daha iyi olur :) (800mhz) +2
Ak Ejderha 20.2.2011 23:18:36
Bence çok kötü bir telefon. Arayüz değiştirirken bile bariz bir takılma söz konusu. -4
crowland 20.2.2011 23:37:02
quote:

Orijinalden alıntı: people66

arkadan matkap sesimi geliyo ?

aynen arkadan matkap sesi geliyor baba adamlar harbıden cok calısıyor tesekurler dh :D
+1
northernlights 21.2.2011 00:04:41
Takılmalar çok belli oluyor. -2
fatihcanery 21.2.2011 00:17:06
aylık en az 30 lira kontör yüklüyorum ve ihtiyacımı karşılamıyo,alsam mı ki böyle birsey .Sizce standart satılsaydı kaç lira ederdi bu telefon ? +2
DH Misafiri 21.2.2011 00:26:44
slm donanımhaber site gerçekten çok iyi donanım yazılım yeni çıkan ürünler hakkında bilgileniyoruz sayende ama benim bi sorunnum var videoları izleerken sürekli duruyor 2 mbps internetm olmasına rağmen sürekli duruyor böylece videoları uzun bekleyişlerden sonra zlyorum bu da can sıkıyor ve internet download managerle izlediğim videoları indiremiyor acaba bu neyden kaynaklı ve indirme imkanı da sunsanız çok iyi olur şimdiden teşekkürler donanımhaber:) 0
last_legant 21.2.2011 00:28:12
quote:

Orijinalden alıntı: fatihcanery

aylık en az 30 lira kontör yüklüyorum ve ihtiyacımı karşılamıyo,alsam mı ki böyle birsey .Sizce standart satılsaydı kaç lira ederdi bu telefon ?


400 lira etmezdi hatta 5 para etmezdi dicem de piyasada bunca beş para etmez telefona 500-600 çekip satanlar var... Alanlarda var tabi...
-4
TRaMbLeN 21.2.2011 00:49:45
birçok kullanıcı 5-6 taksit ile 350 liraya almış.
doğru diyorlar ise 320 liraya alanlarda mevcut F/p oranı iyi sayılır ...
+2
EHABERDAR 21.2.2011 00:59:36
ben 300 tl ye aldım..bunu almadan once ip4 kullanıyordum fakat satmak zorunda kaldım. ılk 1-2 gun alısmam zor oldu ama bence 300 tl ye alınabılecek ıyı bır telefon. takılma felanda olmuyor. ınternetıde gayet yeterlı ve hızlı. 300 tl lık telefondan da cok fazla bırsey beklememek lazım dıye dusunerek aldım ama benı gercekten memnun ettı dıyebılırım. kamerası kotu onuda belırteyım kamera demeye 1000 sahıt lazım. kasa kalıtesıde orta sevıyede. ama ısletım sıstemı ve kullanımı gayet ıyı stabıl..ben almayı dusunenlere tavsıye ederım. kamera ve kasa kalıtesı ıcın soyledıklerımı daha once ıphone 4 kullandıgım ıcın sanırım boyle yorum yaptım.. +1
Cremiesto 21.2.2011 01:05:32
direk kötü diyenlerin çoğu iphone4 ile karşılaştırıyor galiba internetten video izleyemiyorsun okadar başka neresi kötü ? +4
Master_Evil 21.2.2011 01:30:27
f/P olmuş +6
oranj001 21.2.2011 01:48:53
videoda cihaz kötü görünüyor normalde öyle takılmalar yok ben kullanıyorum.Şunu diyebilirim ki işletim sistemi sayesinde 5800 dan çok daha üstün bir cihaz ancak videoda denildiği gibi işlemci ve ekran çözünürlüğü dışında telefon çok iyi diyebilirim.Uygulama bakımından çok iyi bir cihaz ben tavsiye ederim. +3
Rock_Rage 21.2.2011 02:32:21
Sevgiliye alınabilir 300TL ise :)

SAYGILARLA
+2
MajestiC 21.2.2011 04:44:49
çok ağır ya -2
Farwynd 21.2.2011 08:04:11
5800'la karşılatırmayın şu aleti.5800 Nokia'nın Türkiye'ye soktuğu en yeni kazıklama girişimiydi.Lakin herkes yedi, telefon feci sattı ve çıktıktan 1 sene sonra müthiş fiyat indirimine uğradı.
5800'ın 369 Mhz'lik işlemcisi var.O yüzden Vodafone 945 her yönden üstün.
+7
huseyincarnege 21.2.2011 08:53:36
gercekten iyi telefon 0
ugacomtr 21.2.2011 09:04:51
merhabalar. acaba 2.2 ye güncellemesi gelir mi? onu merak ettim. inceleme için tşk. 0
YGA 21.2.2011 10:39:57
Ekran ve tasarımını beğendim. +1
FalloutNV 21.2.2011 10:46:43
quote:

Orijinalden alıntı: ugacomtr
merhabalar. acaba 2.2 ye güncellemesi gelir mi? onu merak ettim. inceleme için tşk.

Ek olarak birde batarya kapasitesi nedir acaba?
edit:Sitede yazıyormuş;

1200 mAH
Konuşma süresi (maksimum): 240 dak
Bekleme süresi (maksimum): 200 saat
0
oranj001 21.2.2011 10:57:32
quote:

Orijinalden alıntı: exFAT
quote:

Orijinalden alıntı: ugacomtr
merhabalar. acaba 2.2 ye güncellemesi gelir mi? onu merak ettim. inceleme için tşk.

Ek olarak birde batarya kapasitesi nedir acaba?
edit:Sitede yazıyormuş;

1200 mAH
Konuşma süresi (maksimum): 240 dak
Bekleme süresi (maksimum): 200 saat

Batarya 1500 mah
0
FalloutNV 21.2.2011 11:46:10
quote:

Orijinalden alıntı: oranj001
quote:

Orijinalden alıntı: exFAT
quote:

Orijinalden alıntı: ugacomtr
merhabalar. acaba 2.2 ye güncellemesi gelir mi? onu merak ettim. inceleme için tşk.

Ek olarak birde batarya kapasitesi nedir acaba?
edit:Sitede yazıyormuş;
1200 mAH
Konuşma süresi (maksimum): 240 dak
Bekleme süresi (maksimum): 200 saat

Batarya 1500 mah

1200 yazıyor ama http://www.vodafone.com.tr/Cihazlar/vodafone-945.php
1500 ise çok iyi.
0
Nétwork 21.2.2011 11:55:22
quote:

Orijinalden alıntı: exFAT

quote:

Orijinalden alıntı: oranj001
quote:

Orijinalden alıntı: exFAT
quote:

Orijinalden alıntı: ugacomtr
merhabalar. acaba 2.2 ye güncellemesi gelir mi? onu merak ettim. inceleme için tşk.

Ek olarak birde batarya kapasitesi nedir acaba?
edit:Sitede yazıyormuş;
1200 mAH
Konuşma süresi (maksimum): 240 dak
Bekleme süresi (maksimum): 200 saat

Batarya 1500 mah

1200 yazıyor ama http://www.vodafone.com.tr/Cihazlar/vodafone-945.php
1500 ise çok iyi.


Türkiyede bulunan cihazlarda 3G kamera yok ama batarya 1500 mAH diye biliyorum. Yanlış olabilir.
0
EHABERDAR 21.2.2011 12:29:09
Cihanda 3g var arkadaşlar tabi kamerada pil1500 -1
aceleciburak 21.2.2011 12:42:38
Samsung Galaxy 551 i5510 incelemesinide bekliyoruz yakın zamanda editörümüze duyrulur... -1
oranj001 21.2.2011 12:45:58
quote:

Orijinalden alıntı: exFAT

quote:

Orijinalden alıntı: oranj001
quote:

Orijinalden alıntı: exFAT
quote:

Orijinalden alıntı: ugacomtr
merhabalar. acaba 2.2 ye güncellemesi gelir mi? onu merak ettim. inceleme için tşk.

Ek olarak birde batarya kapasitesi nedir acaba?
edit:Sitede yazıyormuş;
1200 mAH
Konuşma süresi (maksimum): 240 dak
Bekleme süresi (maksimum): 200 saat

Batarya 1500 mah

1200 yazıyor ama http://www.vodafone.com.tr/Cihazlar/vodafone-945.php
1500 ise çok iyi.





Orda öyle yazıyor ama kutudan çıkan cihaz 1500mah ayrıca cihazda görüntülü görüşme için önde kamera yoktur.
+1
lapya 21.2.2011 12:55:14
quote:

Orijinalden alıntı: Cremiesto
direk kötü diyenlerin çoğu iphone4 ile karşılaştırıyor galiba internetten video izleyemiyorsun okadar başka neresi kötü ?

skyfire yuklenirse bu sorun kalmaz hocam...
+2
YGA 21.2.2011 13:12:35
Telefonda 3G ön kamera yok fakat bende bataryayı 1200 mah olarak biliyorum.Kullanan arkadaş var mı? +1
oranj001 21.2.2011 13:38:30
quote:

Orijinalden alıntı: Léo

Telefonda 3G ön kamera yok fakat bende bataryayı 1200 mah olarak biliyorum.Kullanan arkadaş var mı?



Ben kullanıyorum 1500mah
+1
madmax50 21.2.2011 14:32:58
Kapasitif ekranlı android işletim sistemli zte üretimi bir cihazı,basmatik ekranlı ,aptal arayüzlü uygulama oyun sıkıntısı yaşayan bir nokia saçmalığıyla karşılaştıranlar var.Gerçi onlarda haklı adam 500 lira para saymış 350 liraya satılanı hemde normal tarifeyle verilen bir telefon gördüklerinde inanamıyolar,mutlaka sorunludur,yavaştır,berbat diyolar hiçbiri değil şuan telefon yok satıyor ve incelemelerde çok başarılı vodafone önünde saygı ile eğiliyorum.Turkcelliler t10 ile devam etsinler avealılarada allah sabır versin. +2
DH Misafiri 21.2.2011 14:58:25
satışı fazla olursa telefon güzelleşir.forumlar coşar 0
DH Misafiri 21.2.2011 14:58:28
İncelemeyi akşam izleyeceğim umarım ayrıntılıdır. 0
DH Misafiri 21.2.2011 14:58:37
Pyloge size katılmıyorum fiyatı her geçen gün artıyor yada stabil kalıyor düsme yok artıs var psp gibi düsünün fiyatı düsmüyor artıyor 5800 xpress'in 0
DH Misafiri 21.2.2011 15:30:56
Çok kötü. Programların açılış hızı, grafiksel öğelerin animasyonlarındaki takılmalar profesyoneller için kabul edilemeyecek oranda. Düşük bütçesi olan ve performans aramayanların telefonu bu cihaz. -2
Psychedelic_Grunge 21.2.2011 15:32:14
Telefon alacaktım bunu da ekleyeyim mi listeme, tavsiye edermisiniz? 0
THE SUBTİTLE 21.2.2011 16:25:21
bu sektör baş döndürmeye devam etmekte paylaşım için teşekkürler 0
yu--gi--oh 21.2.2011 16:31:04
lüzumsuz bir cihaz bence -2
FalloutNV 21.2.2011 17:12:28
En iyi f/p oranına sahip android cihaz bu sanırım, buda cihazı çok lüzumlu yapıyor. +1
YGA 21.2.2011 17:14:18
quote:

Orijinalden alıntı: oranj001


quote:

Orijinalden alıntı: Léo

Telefonda 3G ön kamera yok fakat bende bataryayı 1200 mah olarak biliyorum.Kullanan arkadaş var mı?



Ben kullanıyorum 1500mah

Hocam menü akışı,ekran kalitesi vs. memnun musun?Eksileri,artıları nedir?

EDİT:Şarjı kullanıma göre kaç gün gidiyor bu arada?
0
oranj001 21.2.2011 17:20:18
quote:

Orijinalden alıntı: Léo

quote:

Orijinalden alıntı: oranj001


quote:

Orijinalden alıntı: Léo

Telefonda 3G ön kamera yok fakat bende bataryayı 1200 mah olarak biliyorum.Kullanan arkadaş var mı?



Ben kullanıyorum 1500mah

Hocam menü akışı,ekran kalitesi vs. memnun musun?Eksileri,artıları nedir?

EDİT:Şarjı kullanıma göre kaç gün gidiyor bu arada?



Hızı herşeyi yerinde çok kaliteli cihaz parasını hakkediyor tek eksiği ekran çözünürlüğü ve işlemcisi biraz yavaş ( kime göre yavaş dersen avatar,nova,gangster vs. gibi kaliteli oyunları oynatmıyor ) Yoksa normal kullanımda yavaş değil
0
FalloutNV 21.2.2011 17:20:52

Bu resimde üstteki yuvarlaklar Türkiye'deki modeldede varmı videoda göremedim sanki ben.
0
waltran 21.2.2011 17:28:28
fiyat bilgisi tam olarak nedir? 0
dogustansaman 21.2.2011 17:32:25
wave 723 aldim memnunum amma bu da android yaa 0
Maedhros Cutleth 21.2.2011 17:37:45
Ben de aldım, kullanıyorum ama iki ana sorunum var gibi.
1-Şarjı pek gitmiyor, zamanla pilin performansı artar diye bekliyorum, şu an 2 gün dayanabiliyor.
2-Zil sesi az çıkıyor ama zamanla bunun için de bir çözüm bulunabilir sanırım.

bunların dışında güzel telefon, alınabilir.
+2
madmax50 21.2.2011 17:38:08
quote:

Orijinalden alıntı: waltran

fiyat bilgisi tam olarak nedir?

sahibinden ve ankara piyasasında 350 liradan başlayıp 500 liralara kadar satanlar var.

edit link :http://www.sahibinden.com/search.php?b[search_text]=vodafone+945
+1
YGA 21.2.2011 17:39:47
quote:

Orijinalden alıntı: oranj001


quote:

Orijinalden alıntı: Léo

quote:

Orijinalden alıntı: oranj001


quote:

Orijinalden alıntı: Léo

Telefonda 3G ön kamera yok fakat bende bataryayı 1200 mah olarak biliyorum.Kullanan arkadaş var mı?



Ben kullanıyorum 1500mah

Hocam menü akışı,ekran kalitesi vs. memnun musun?Eksileri,artıları nedir?

EDİT:Şarjı kullanıma göre kaç gün gidiyor bu arada?



Hızı herşeyi yerinde çok kaliteli cihaz parasını hakkediyor tek eksiği ekran çözünürlüğü ve işlemcisi biraz yavaş ( kime göre yavaş dersen avatar,nova,gangster vs. gibi kaliteli oyunları oynatmıyor ) Yoksa normal kullanımda yavaş değil

Ses seviyesi,kamera kalitesi nasıl hocam?
0
oranj001 21.2.2011 17:41:16
Sesi normal yoksek çıkmıyor yeterli seviyede,kamerası kaliteli ama kendi ekranından kalitesi belli olmuyor pcye atmak lazım 0
artenis 21.2.2011 19:15:12
LOL DH 0
YGA 21.2.2011 19:44:42
quote:

Orijinalden alıntı: oranj001

Sesi normal yoksek çıkmıyor yeterli seviyede,kamerası kaliteli ama kendi ekranından kalitesi belli olmuyor pcye atmak lazım

Teşekkür ederim,biraz internetten araştırma yaptım.Genellikle işlemci hızının yetersiz olduğunu düşünüyorlar.
0
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla