TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 25124 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
İddia: Sony, PlayStation 4'te geriye dönük uyumluluk sağlamak için Gaikai'den faydalanacak Noctua, 120 mm çapındaki üçüncü nesil fanı NF-S12A'yı tanıttı HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (85) YORUM YAZ

tarafından 17 Şubat 2013, Pazar 15:01 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

TTNET'in 2013 planlarını Yeni genel müdürü anlatıyor
Diğer Erdi ÖZÜAĞ "Fx57" 85 10773 00:04:00
TTNET yeni yıla yeni bir genel müdürü Abdullah Orkun Kaya ile girdi. Şirketin 2013'te yapacaklarını bizzat ilk ağızdan dinliyoruz.
 
URL
Embed
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
Tekno moomce 19.3.2013 14:05:13
birileri de bizim sesmizii duysun akılı usturuplu akk siz kesintisiz pingsiz lagsız gerçek sınırsız tarife bekliyoruz daha çok bekleri de neyse
musti198080 18.3.2013 12:16:17
quote:

Orijinalden alıntı: peters

Para kazanmayı biliyorlar.Siz ilkönce doğrudüzgün hızlı,kullanım kotası saçmalığı olmayan,ikidebir kopmayan bağlantıyı verin ondan sonra ek hizmetler sunun.Arada bağlantım gidiyor,santrale uzağım diye mevcut hızı kullanamıyorum birde adil kullanım kotası saçmalığı yüzünden hızım iyicene düşüyor birde bunun üzerine arayıp şukadar daha verin hem hızınız artsın hemde kullanım kotanız yükselsin diyorlar.Yahudilerde bile birbirini kazıklamak yasak.Biz nebiçim milletiz be.Biz iş bulamıyoruz nekadar kazanırlarsa kazansınlar gözleri doymuyor hala yolacak tavuk arıyorlar.

olurmu .....biz turkler neyin iyisine layikizki internetimiz duzgun olsun.....her konuda "preslenip-torpulendigimiz" gibi bu konudada ustlerine duseni yapiyorlar.....
antares079 18.3.2013 12:04:28
Dün akşam Bloomberg TV'de gördum. Altyapimiz tamam simdi sira diger seylerde. TTNET 360 diye bir seyle musterilerimizi dondurmeden halledecez demek istedi. Bir de evdeki olayini anlatti. Ben smart tv'de, esim tablette alisveriste cocugum da pc'de nette. diye bir seyler geveledi ben de kapattim. Ulan Üsküdar'da fiberim yok (eger bir sey ifade ederse Üsküdar telekom/ttnet mudurlugune 15 dk. yurume mesafesindeyim) sen ne altyapisindan bahsediyon, millet 8 mb. parasi oduyor ama netim en azindan kopmasin diye 2 mb.e razi olmus.
Blindfire 18.3.2013 11:30:06
quote:

Orijinalden alıntı: Remzi_izmir

TTNET'i hiç sevmem fakat TTNET'in Ceo'su olsam bende para peşinde koşardım. Koşmam diyene de inanmam. "Daha az kazanayım, daha hızlı internet vereyim" diyen Ceo'yu bulmak, un çuvalında bir toz tanesi bulmakla aynı şey

CEO dediğiniz adam az kazandıran yöneticileri Görevden almak veya değiştirmek için vardır. O yüzden Telekomun Bütün Yönetici Durumudaki çalışanları Olaya Ticari odaklı bakmaya mecburlar yoksa koltuk gider 1yılda kaç tane müdür, kaç tane direktör değişiyor
nedim@tm 18.3.2013 10:38:38
Ne yazıkki halen ttnet alt yapısı yetersiz hizmet adı altında yapılanların çalışmaların çoğunluğunlu ise İnternet Kullanıcılarını sömürmekten ibaret...
aaahmet61 18.3.2013 10:20:32
quote:

Orijinalden alıntı: Just In Time

quote:

Orijinalden alıntı: londoner23

TTNET = Türk Toplumunu Nasıl Ederimde (T)ikerim

inceeeeee

tövbe tövbe bu nasıl bir ince zeka
Zero Limit 18.3.2013 09:41:19
quote:

Orijinalden alıntı: londoner23

TTNET = Türk Toplumunu Nasıl Ederimde (T)ikerim

inceeeeee
arf40 18.3.2013 00:51:41
quote:

Orijinalden alıntı: CoreXXX

quote:

istanbuldaki applestore beyler ;) http://www.youtube.com/watch?v=1FGD5kBc8_s
Blindfire 14.3.2013 10:32:16
Telekoma Para getirmeyen genel müdürlerin ipini hemen çekiyolar CEO'lar bunun için var
Tekno moomce 13.3.2013 17:42:32
alternatif var mı ki hepsi aynı tarifeyi aynı fiyata satıyolar uydu nert olsa hemen geç gitsin yada interneti iptal ettir ne uplad ver ne uygun fiyat var nede stabilik var ee o zaman tintin netin mtek yaptığı cebimize hortum yoluyla başaltmak
oyunbaz84 13.3.2013 17:34:04
ttnetten daha can sıkıcı bir şey varsa o da bıtbıtlanmaktan başka bir şey yapmayan, alternatif aramayan ttnet müşterileridir. Her halk hakettiği gibi yönetilir.
DH Misafiri 13.3.2013 00:44:58
her eve sınırsız akk siz 256 kbit internet ( 49 tl )
DH Misafiri 13.3.2013 00:44:54
Bıkadar zeki ileriye dönük düşüne biliyorlarda adil kullanım kotasını niye düşünemiyorlar.
Blindfire 11.3.2013 17:06:56
Kota koyarak herkesin bir anda internete geçmesinin önüne geçiyorlar bu sayede en az yatırım ile en çok gelir elde edilmiş oluyor. Ticari düşünüyorlar anlayacağınız. Kim takar yalova kaymakamını
altugyenice 27.2.2013 21:35:06
Hepsi sadece lafta

bknz: http://forum.donanimhaber.com/m_72114653/tm.htm
londoner23 27.2.2013 21:26:58
TTNET = Türk Toplumunu Nasıl Ederimde (T)ikerim
sxd 27.2.2013 20:14:10
ağalar ben bu adamları seviyorun ya stres ilacım oldular. 3 ögün yemek 6 ögün küfür ediyorum bunlara. ahada şimdi online futbol oyunu oynadım resmen ucuyordu rakip. bende ise pas alışverişimde saniyelik geçikme ile oynadım hele bazı zaman lar resmen oyun agır çekim oldu. ben sevmeyimde kim sevsin bunları. açtım agzımı yumdum gözümü. allah ne verdiise şıçtım sıvadım oh be rahatladım şimdi bazzılarınız günah diyecek ne günahı kardeşim parasını veriyorum ediyorum küfürü. oh be allah razı olsun. ttnet senden.
Remzi_izmir 27.2.2013 12:33:33
TTNET'i hiç sevmem fakat TTNET'in Ceo'su olsam bende para peşinde koşardım. Koşmam diyene de inanmam. "Daha az kazanayım, daha hızlı internet vereyim" diyen Ceo'yu bulmak, un çuvalında bir toz tanesi bulmakla aynı şey
formulamurat 26.2.2013 13:44:00
quote:

Orijinalden alıntı: ugrzhr36

Türktelekomun başına Yahudileri,Hristiyanları hatta Ateistleri koyun yemin ediyorum insanları bu kadar kazıklamaz.Biz ancak tutturmuşuz herkez bize düşman.Asıl bize en büyük kötülüğü yapanlar kendi içimizde.İsmi Abdullah ama milyonlarca insanın hakkını yiyiyor..Kardeşim iktidardan biriside çıkıp kardeşim 2013 de adamlar mobil cihazlarla 75 mb internete bağlanıyorlar siz insanlara 1 mb için ev telefonuyla birlikte yaklaşık 80 milyon ücret alıyorsunuz demiyor..Daha geçenlerde Japonyaya gittiler hiçmi utanmadılar adamların bilişimde ne kadar ileri gittiklerini gördüklerinde.2023 de dünyanın en büyük 10 ekonomisi olacakmışız.Bu bilişim altyapısıyla 10 bırak afrika ülkeleri gelip bizi geçicekler..

hiçbir zaman teknoloji şirketleirnin başına tkenik konulardan anlayan kişiler gelmez.devlette de bu böyledir.ama laf sokmaya gelince geri durmazlar.şuan 4 gb yi çok büyük birşey 1 mbiti çok büyük bir hız sanıyorlar.so bakalım kaı evidne 1 mbit kullanıyor
ugrzhr36 26.2.2013 13:40:21
Türktelekomun başına Yahudileri,Hristiyanları hatta Ateistleri koyun yemin ediyorum insanları bu kadar kazıklamaz.Biz ancak tutturmuşuz herkez bize düşman.Asıl bize en büyük kötülüğü yapanlar kendi içimizde.İsmi Abdullah ama milyonlarca insanın hakkını yiyiyor..Kardeşim iktidardan biriside çıkıp kardeşim 2013 de adamlar mobil cihazlarla 75 mb internete bağlanıyorlar siz insanlara 1 mb için ev telefonuyla birlikte yaklaşık 80 milyon ücret alıyorsunuz demiyor..Daha geçenlerde Japonyaya gittiler hiçmi utanmadılar adamların bilişimde ne kadar ileri gittiklerini gördüklerinde.2023 de dünyanın en büyük 10 ekonomisi olacakmışız.Bu bilişim altyapısıyla 10 bırak afrika ülkeleri gelip bizi geçicekler..
ugrzhr36 26.2.2013 13:31:55
Arkadaşlar hiç TTNete küfür etmeyin..Belki siz şirketin başında olsanız sizde aynılarını yapıcakdınız.Burda önemli olan nokta devletin vatandaşın hakkını herzaman özel şirketlere,tekellere karşı korumasıdır.Bunu yapmıyan devletin devlet olma özelliği gitmiştir.Şuan kendimizi ilerde gördüğümüz bir çok devletten internet hızı olarak çoook gerilerdeyiz..Finlandiyada 1mb internet ücretsiz iken biz 60 tl ödüyoruz.Bizdekide devlet Finlandiyadakide devlet..
formulamurat 26.2.2013 11:40:28
yeni planlarda hangi veri neye kullanılıyor ona göre şirketlerden ücret talep etme gelecek.duruma göre adamalr facebook google u kesebilir
aaahmet61 19.2.2013 21:51:21
quote:

Orijinalden alıntı: ilker_xxx

Türkiye de iki firma bu ödülü alabilir.

Telekom (TTnet) ve Aral Game



bu ödülü nerde veriyorlar.kim organize ediyor.tahsin dayı bu ödülü hakedecek ne yaptı.
epsiloncopy 19.2.2013 21:09:38
yav boşverin ttneti ofisten bi süperonline hız testi yapın şuraya bi videosunu koyun gözümüz gönlümüz hız görsün......
ilker_xxx 19.2.2013 17:07:09
Türkiye de iki firma bu ödülü alabilir.

Telekom (TTnet) ve Aral Game

Virinom 19.2.2013 14:29:17
Arttırın upload hızını evimizde server kuralım kaçak lig tv yayını yapalım her evimizdeki hattan syn flood yapalım biz yapalım siz gerekirse kanunlar çerçevesinde cezasını kesin ama yapmamıza izin verin maksat özgür bir ortam olsun
y_yesilbas 19.2.2013 11:28:48
verdikleri hizmet de iyi olsa bari.Yaklaşık 1 ay dır gayrettepe yurt dışı çıkışlarında %70 lere varan paket kayıpları var.arayıp söylediğimiz halde Adamların umrunda değil. Anca zam yapıp vatandaşı nasıl daha fazla çıldırtırım onun hesabını yapsınlar.
olağan_şüpheli 18.2.2013 23:57:18
hala adil kotalı internet için +60 tl ödüyoruz... ben kapatacam TTNETi.
brkaknc 18.2.2013 23:36:36
Yazılan yorumlara şöyle baktım da ttnet hakkında iyi birşey söyleyen hiç kimse olmamıs.İnsan bi kulak kesilir bu insanların derdi ne diye 1-2 tane olsa neyse ama heryerde bu böyle. ttnet tekel olmanın kaymagını yiyiyor bir tane de devlet görevlisi çıkıpda bu insanlar niye bu kadar sitemkar diyemiyo.
sadoby 18.2.2013 22:34:48
mecburiyet diyorum yoksa ttnet yazısını okumak bile zaman kaybı boş adamlar boş işler
Düşünen Biri 18.2.2013 18:11:28
Akk oldukça fiber bir işe yaramaz.
Sevincim Gözyaşım Kadar 18.2.2013 17:07:35
Ttnet in 2013 planıyla ilgili birçok arkadaş gerekeni söylemiş ama ben yinede yazmadan duramıycam ttnet in 2013 yol haritası;

- yeni zamlar
- daha fazla sınırlı kota
- düşük hız
-Akk... diye uzayıp gider, bu yıl olmuş ttnet yüzünden internet bağlatamıyorum cepnetle düşe kalka idare ediyorum.Yazık resmen milleti sömürüyolar ve daha kötüsü elimizden gelen birşey yok.
hakemzsr 18.2.2013 16:28:42
*adil kullanım kotasını icat ettiler süperonline gibi bir firmanın ekmegine yag sürdüler onların hızına yetişmek yerine bu çözümü getirttiler olan sana bana oldu öyle de kazanıyorlardı böylede kazanacaklar

*Adana gibi büyük bir sehirde ikamet ediyorum satıs noktalarında işten anlayan bir insan evladı bulamazsınız cahil cühela yuvası jak çakmayı bilmeyen adamların elindeyiz (sadece parama bakarım zihniyeti)

*tüm bunların üstüne benzinde oldugu gibi dünyanın en pahalı hizmetini sunuyorlar hala cıkmıs genelmüdür beyefendi gevrek gevrek gülüyor gelecek planı diyor

son bir not: küfürbaz olmak istemiyorsanız ttnet ten uzak durun ...
gonca90 18.2.2013 16:08:21
quote:

Orijinalden alıntı: SystemApps

2013 planları:her zamanki gibi kullanıcıları başka nasıl yolarızın yollarını bulmak...

kullanıcı şikayetlerini daha iyi bir şekilde değerlendirmelerini bekliyoruz
liebenswert 18.2.2013 15:37:51
3 yıl önce bile 8 mb internet kullanırken şimdi tarife değişmemesine rağmen 4 mb interneti zor görüyorum kalite artacağına düşüyor bu videoyu bile 15 dakika yüklensin sonra izleyeyim diyorum kalite sıfır müşteri hizmetleride cahil bir firma . Bunların para toplamaktan başka yapacak işleri ve yetenekleri yok cep telefonum bile adsl den hızlı çoğunlukla :)
Escapetolife 18.2.2013 15:12:55
Geçmiş dönemde vatandaşı yolarak rekor gelir elde eden firmanın yeni genel müdürü müşteri memnuniyetini yükselteceğim diye bu gelirin altına düşebilir mi hiç ? aksine bakın önceden şu kadar gelir vardı şimdi bu kadar katladık diyecek ki kalitesi artsın adamın, kısaca yolmaya devam.
isolmaz 18.2.2013 14:57:18
O değilde xperia z ile çekmiş :D
lideramca 18.2.2013 14:28:12
bende tivibu dan kazık yedim.hakkımı helal etmiyorum.ahiret te yatacak yeriniz yok sizin.
Dexter61 18.2.2013 14:20:40
Şunları adam yerine koyup birde röportaj yapıyorsunuz ya helal olsun size
Gerginix 18.2.2013 13:43:58
TTNET... İğrenç - tiksindirici - art niyetli - yasal hırsız...

Adını andıkları an - TV'de reklamını gördüğüm an kanal değiştiriyorum. Nefret ediyorum. Kelimelerle anlatılacak türden bir nefret değil bu... Her fırsatta uzak durun diyorum. Desem ne yazar tek rakibi Turksat ve onların da hizmetlerini yaymak gibi bir dertleri yok. TTNET'i peşkeş çekenler, çekerken de tekel tutanlar bu işin asıl sorumlusudur. TTNET ve onun uşağı BTK... İkiniz de cehennemin dibine gidin.

Edit: Bu yeni yöneticinin gravat takmadığı gibi üstüne gömleğinin altından fanilası görünüyor. İyice iğrendim.
LimeLight 18.2.2013 11:25:12
Şu superonline altyazılarını çeksede adil kullanımsız bir internetimiz olsa :) gerçi ben yine superonline abonesiyim ama ttnet sağ olsun superonline adil kullanım koyuyor.
Batuist 18.2.2013 11:20:32
ya arkadaş bu firmanın adını duyunca neden sinirlerim çıkıyor anlamıyorum... 5 tane full hd film indirdikmi kota doluyor böyle internet mi olur.. dünya kadar da para veriyoruz. birisi birşey dediği zamanda yukarıda arkadaşın dediği gibi hemen diğer ülkeleri örnek gösteriyorlar.. onlar kadar hız ver kota ver sonra onları örnek göster...
dockhanger 18.2.2013 11:16:46
yeni bi sistem getirmeden kablo takmadan eski sistemle zam ustune zam bunlar baska bişiden anlamazlar zaten
moffaka 18.2.2013 10:32:06
Ben bu kadar Sado mazo bir firma görmedim.. Sen ne cesaretle geri zekalı tüketicinin olmadıgı bir platforma konuşursun.. Demek bunlarda böyle zevkleniyor..
mutercim 18.2.2013 10:24:01
quote:

Orijinalden alıntı: Jezxy

şöyle bir adam bulmuşsunuz 2013 soracağınıza 2 soru sorsanız zati hem tüm üyelerin merakı giderdi hem 2013 nasıl geçecegi belli olurdu 1 - AKK Kalkıcakmı (Öyle Bişeyki Sanki Örgüt Kısaltması Çok Aramış Olmalılar)2 - Fiyatlar Hep Böyle Kazıkmı Kalıcak Avrupada Yıllardır Ucuz Kalan Bizde Benzin Gibi Pahalı Olan FiyatlarCesaret Var İse Bunları Sorun Bırakın Bu TTNET İle Teknolojiyi Falan Firmanın Amacı Belli Siz Kibarlıktan (Sponsorluktan) Adamlara Bu Soruları Soramıyorsunuz.


Bu sorulara verecekleri yanıtı ben söyleyeyim size:

"Biz de çok istiyoruz tabi AKK'yi kaldırmayı ama ne yapalım ki BTK elimizi kolumuzu bağladı. Onlar onaylamadan kaldıramıyoruz. Fiyatları da BTK onaylıyor. Vallaha bizim elimizde değil. Olsa dükkan sizin."

O yüzden sormaya değmez. Verdikleri cevaba daha beter fitil oluruz ancak.
Tekno moomce 18.2.2013 09:33:50
kotalılar için anlatalım gerçi bizde 50 gb kotalıyız ama neyse bulut sistemi geliyor denmekte ama ne bulut 0,65 uploadla bulut yaptırcaz size sayın müşterilerimiz denmekte vede hiç umutlanmayın kesintisiz kaliteli sınırsız paketler beklemeyin zam gelecek vede internet hızını her eve 3 mbt olcak sabit 50gb sonra tabi 4 dakikamı caltın bide hd izledim neyse buda bende olsun ayrıca evdeki tv beyin ekliceklermiş tabi o tv ekraında süper can reklamları gelcek kesin bende söylemesi ayrıca video biraz daha uzun olamazmıydı hani azcık soru cevap upload hız malüm forum donamı da vede pahalı internet kulandırmıyoruz siz yanlış biliyosunuz denmekte şaka şaka insanlarımızın çoğu hala interneti ucuz olduğunu düşünmekte fakat ufak bir arşrtırma yapsalar acı gerçeği görürler
maxmania 18.2.2013 05:18:20
quote:

Orijinalden alıntı: miracsu

yahu şu titinet ! le röpörtaj yapan bütün siteleri izliyorum ama hiçbir site bu bağlantı hızlarını , kopmaları ,fiyatları ,müşteri memnuniyetsizliklerini sormuyor.artık bu internet siteleri de cesur olup pembe gözlükleri çıkarıp,kullanıcı seviyesine inipte öyle röpörtaj yapmalı.


o zaman röportaj yaptırmaz, üstüne siteye yasal adı altında gayri meşru engeller döşerdi ttnet.
miracsu 18.2.2013 02:26:07
yahu şu titinet ! le röpörtaj yapan bütün siteleri izliyorum ama hiçbir site bu bağlantı hızlarını , kopmaları ,fiyatları ,müşteri memnuniyetsizliklerini sormuyor.artık bu internet siteleri de cesur olup pembe gözlükleri çıkarıp,kullanıcı seviyesine inipte öyle röpörtaj yapmalı.
wustti 18.2.2013 02:17:45
fazladan ödediğim her kuruş için hakkımı helal etmiyorum...
Gladiotürk 18.2.2013 01:37:03
Özelleştiği Halde Tekelleşen Tek Kurum Telekom TTnet oldu!!! Halkın kanını göz göre göre emdiren hükümetimiz bu yanlıştan dönmeli derhal!!
s.b. 18.2.2013 01:29:14
Şubat dönemi faturam geldi 63 TL olmuş. Görünce şaşırdım, önceden borç falan mı var diye ama fiyatlar güncellenmiş (!). 23 TL de telefon faturası. Nasıl bir kumpasın içindeyiz anlamadım.
med_cezir91 18.2.2013 00:08:16
Adında Türk lafı geçsede kar amacı gütmekten başka bir şey yapmayan kan emici bir şirket haline gelmiştir benim gözümde ülkemizde tekel olan bir şirket nasıl özelleştirildi anlamıyorum ne kadar kötü yönetilseydide kar edebilecek bir konumda bir şirketti.
herter_12 17.2.2013 23:56:06
Bu bela firma ilk önce çağ dışı adil kullanım kotasını kaldırsın inanılmaz pahalı fiyatları indirsin 50gb kadar 8 megabit oda herkeze 8 deil 50gb aşınca 3megabit 63 lira para alıyolar 120 tl de 8 megabit alıyolar yeter bee yeter bizim artık ses çıkartmamız lazım millet 1 dolar bile vermezken bu hızlara biz 38 dolarlara kadar veriyoz böle bi adalet var bu ülkede ttnet böle fiyatlarla olunca öbür firmalarda inanılmaz fark olmuyo ne olcak bizim halimiz.
GoldPunch 17.2.2013 23:15:19
Televizyonlarımıza beyin nakli geliyormuş.
seksenyedi.87 17.2.2013 23:06:35
gelir gelmez ilk icraatı zam olan bi adamı dinlemek pek mantıklı gelmedi bana...
capoeira_GS 17.2.2013 22:40:59
TTnet'in 2013 planı
1)zam
2)zam
3)zam...
aspirin_00 17.2.2013 22:27:39
TTNET gibi adi bir firma görmedim bütün kullanıcıların bilgilerini satan şahsiyetsizler firması, olmadık yerden telefonlar geliyor şimdide ttnet üzerinden mp3 player kazandınız şeklinde aramalar geliyor bütün bilgilerimi saydılar TTNET bu tip firmalara bilgilerimizi satılmıştır. Yalan diyen varsa , vurun gebertin.
istanbul2007 17.2.2013 22:19:21
Uc kurusluk reklam yapacakti adamlar icine ettiniz.
istanbul2007 17.2.2013 22:15:18
Uc kurusluk reklam yapacakti adamlar icine ettiniz.
znmr 17.2.2013 21:57:18
TTNET ve TürkTelekom gibi firmalar Türkiyedeki iletişim ve internet alt yapısını değil kendi kazançlarını ön plana alıyorlar.

Hatta öyle ki müşterilerinin bilgilerini dahi satarak para kazanıyorlar!!!

Ayrıca günümüzün TELEFON SAPIKLARI diyebileceğimiz düzeyde TACİZVARİ diyebileceğimiz bir biçinde "SPAM(istenmeyen) ARAMALAR" ile promosyon, kampanya, vs. ile de VATANDAŞI RAHATSIZ EDİYORLAR.

TürkTelekom'un sabit hatta uyguladığı SABİT ÜCRET ise TürkTelekom'a bahşedilmiş bir BELEŞTEN PARA KAZANMA yoludur!

Şöyle adam gibi bir muadili olsa da TürkTelekom ve TTNET'ten kurtulabilsek, bir yakamızı sökebilsek ellerinden...

Devlet tarafına gelince, bu TTNET ve TürkTelekom'a niye bir dur demiyor ki. Herifler TürkTelekomu bilmem ne kadara aldı, ilk yıl gelirleri ile o parayı çıkardılar!!!

Ne diyeyim ALLAH VAR. Elbet bunun HESABINI BİR GÜN VERECEKSİNİZ...

Yaşasın Zalimler İçin Cehennem...
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla