TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 25176 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Apple, Pegatron'un ASUS Zenbook üretiminden vazgeçmesini istedi Canon PowerShot SX260 HD Travel Zoom ön siparişte HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (45) YORUM YAZ

tarafından 13 Şubat 2012, Pazartesi 16:16 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

AMD Radeon HD 7770'in teknik özellikleri ve çıkış tarihi resmiyet kazandı
Günlük Haber Erdi ÖZÜAĞ "Fx57"
45
 
Yüksek performans segmenti için hazırladığı Radeon HD 7900 serisi ekran kartlarını geçtiğimiz ay içerisinde kullanıma sunan AMD, 15 Şubat'ta Radeon HD 7700 serisini lanse etmeye hazırlanıyor.
 
AMD'nin 200 dolar altı fiyat segmentinde rekabet gücünü arttırmayı hedeflediği Radeon HD 7700 serisi, Radeon HD 6700 serisinin yerini, Graphics Next Core mimarisinin özellikleriyle alacak.
 
Cape Verde kod adı verilen 28nm grafik yongasının kullanıldığı Radeon HD 7770, 10 işlem ünitesi ile birlikte 640 paralel işlem birimi (Radeon çekirdeği), 40 doku ünitesi ve 16 ROP birimi ile geliyor.
 
128-bit bellek veri yolu desteğine ve 1GB GDDR5 bellek kapasitesine sahip olan HD 7770'in piksel doldurma performansı 16 GPiksel/saniye, doku doldurma performansı ise 40GTexel/saniye.
 
Standart tasarım için 1GHz GPU hızına sahip ilk ekran kartı olarak dikkat çeken Radeon HD 7770'in yine standart tasarım için belirlenen bellek çalışma frekansı ise 4600MHz olarak resmiyet kazandı.
 
Graphics Next Core mimarisinin PCI Express 3.0 ve DirectX 11.1 desteği gibi yenilikçi özelliklerini bünyesinde barındıran Radeon HD 7770'in tavsiye edilen son kullanıcı fiyatı ise henüz açıklanmadı. 
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
DH Misafiri 14.3.2012 20:50:09
kusura bakmayın ama çok gereksiz bir linç kampanyası yürütüyorsunuz. yahu seri yeni, gpu mimarisi yeni, oyunlar eski, driver eski...

directx 11.1 e göre sıfırdan yazılmış oyunlar çıksın, kartın daha stabil çalışmasını sağlayacak yeni driverlar gelsin, ondan sonra karar vermek lazım.

sprinteri antik yunan sandaletiyle tarlaya bırakıp "bak usain bolt 9.58 yaptı, sen daha 100 metreyi 10 saniyenin altında koşamıyorsun, senden olmaz arkadaşım" diye fırça atıyorsunuz.

bence amd'nin 1-2 ay kredisi olmalı yazılımsal süreç için.
shady_cool 28.2.2012 18:31:29
ekran kartımı çok iyi fiyata SATIYORUM SAPPHİRE HD6970 2GB 600 TL FİYAT. İLGİLENENLER MSJ ATABİLİR
despair 28.2.2012 15:43:07
quote:

Orijinalden alıntı: Just In Time

quote:

Orijinalden alıntı: despair

quote:

Orijinalden alıntı: Just In Time

quote:

Orijinalden alıntı: Byfe 3D Mark 11 performans Modu: 3421 puan genel sonuç/ 3138 Puan grafik Sonucu Extreme Modu: 1077 Puan Genel Sonuç/ 965 Puan Grafik Sonucu sonuçlara göre gtx560 Ti yi geçmiş vaziyette ama bir 6850 değil tabikide. enerji tüketimi düşük bir kart olacağa çünkü bir tane güç girişi ve tek fanı var. Yükte 100w geçmez gibi. Orta seviye sistem kuracaklar için iyi bir alternatif olabilir.
560 ti yi nasıl geçmiş arkadaş, araştırmadan mı yazıyorsunuz. 560ti yi geç 460 ı bile geçememiş.


460 ı geçememiş mi? 480 olmasın o bahsettiğin ki oysa bile 480'i sakın hafife alma büyük bir hata yaparsın.

güzel kardeşim sen konuyu baştan bir daha oku.

şimdi okuyunca niye böyle bir şey yazdığımı düşünüyorum.. k. bakma kardeş.
metinyap 19.2.2012 20:09:12
ekran kartı seçerken modellerin numaralarına bakıpmı seçmek lazım arkadaşlar
demek istediğim bu konuda örnek alırsak 7700 ekran kartı almak yerine 7750 yada 7770,7790 ı seçersek daha iyi bir seçimmi olur ? Bütün bunların aralarındaki fark dağlar kadarmıdır? Verdiğim model numaraları misal dir!:
P3rF3cT55 15.2.2012 19:50:10
ismi çok şekil bence
M@U 15.2.2012 18:59:17
HD7700 serisi sunuldu ancak DH'de konusu bile açılmıyor. Demek ki giriş-orta seviye kartlara ilgi sıfır.
filips 15.2.2012 18:33:05
casper 64 bit ve 3gb olan versiyonu çıkarsa 10.000 sipariş verecekmiş
Zero Limit 15.2.2012 17:41:41
quote:

Orijinalden alıntı: despair

quote:

Orijinalden alıntı: Just In Time

quote:

Orijinalden alıntı: Byfe 3D Mark 11 performans Modu: 3421 puan genel sonuç/ 3138 Puan grafik Sonucu Extreme Modu: 1077 Puan Genel Sonuç/ 965 Puan Grafik Sonucu sonuçlara göre gtx560 Ti yi geçmiş vaziyette ama bir 6850 değil tabikide. enerji tüketimi düşük bir kart olacağa çünkü bir tane güç girişi ve tek fanı var. Yükte 100w geçmez gibi. Orta seviye sistem kuracaklar için iyi bir alternatif olabilir.
560 ti yi nasıl geçmiş arkadaş, araştırmadan mı yazıyorsunuz. 560ti yi geç 460 ı bile geçememiş.


460 ı geçememiş mi? 480 olmasın o bahsettiğin ki oysa bile 480'i sakın hafife alma büyük bir hata yaparsın.

güzel kardeşim sen konuyu baştan bir daha oku.
funnyboyy 15.2.2012 14:38:23
22 nm olsa iyi olurdu diyor zaten arkadaş illaki niye yapmamışlar gibide bir cümle kullanmamış ;)



Doğrusu bende böyle teknolojiyi uzaktan takip edipte bir anda en iyisinin istenmesinin karşısındayım :)





Amd king
ankaland 14.2.2012 15:11:08
ben 1nm olanını beklyeceğim 460 oc ile durmak yok yola devam.
M@U 14.2.2012 14:22:35
quote:

Orijinalden alıntı: playstyle

kart sistemi olarak güzel gözüküyor olsada
28nm olması biraz üzücü olmuş !
gönül isterdiki 22nm olsaydı !
gerçekten gönül rahatlığı ile
gözü kapalı alınabilinecek bir kart olabilirdi. ! :(

Afedersiniz ama ne saçmalıyorsunuz?

22nm olmaması mı üzücü? Tabi; bu adamlar zaten çıkardıkları her kartta yeni üretim tekniğine geçiyorlar değil mi? Normalde bu kartın 22nm, bir sonrakinin de 14nm olması gerekir. Yani şimdi bu kartın gpu'su 22nm ile üretilmediği için alırken 40 kere düşünmemiz lazım öyle mi?

Şaka gibisiniz.
Hykr0 14.2.2012 14:07:16
2 gune bir kart basıyorlar hocam bu kadar hızlı olmamalı :D
despair 14.2.2012 12:29:41
quote:

Orijinalden alıntı: Just In Time

quote:

Orijinalden alıntı: Byfe 3D Mark 11 performans Modu: 3421 puan genel sonuç/ 3138 Puan grafik Sonucu Extreme Modu: 1077 Puan Genel Sonuç/ 965 Puan Grafik Sonucu sonuçlara göre gtx560 Ti yi geçmiş vaziyette ama bir 6850 değil tabikide. enerji tüketimi düşük bir kart olacağa çünkü bir tane güç girişi ve tek fanı var. Yükte 100w geçmez gibi. Orta seviye sistem kuracaklar için iyi bir alternatif olabilir.
560 ti yi nasıl geçmiş arkadaş, araştırmadan mı yazıyorsunuz. 560ti yi geç 460 ı bile geçememiş.
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın


460 ı geçememiş mi? 480 olmasın o bahsettiğin ki oysa bile 480'i sakın hafife alma büyük bir hata yaparsın.
Suppordle 14.2.2012 11:55:53
GTX 460 768 MB dan hala düşük ama eminim onun üzerinde bir fiyata satısa sunulacaktır.
yerroner 14.2.2012 10:51:46
2012'de 8800 gt performansı bakalım kaç dolar olacak?

Ban.
playstyle 14.2.2012 10:40:26
kart sistemi olarak güzel gözüküyor olsada
28nm olması biraz üzücü olmuş !
gönül isterdiki 22nm olsaydı !
gerçekten gönül rahatlığı ile
gözü kapalı alınabilinecek bir kart olabilirdi. ! :(
Rainbow6 14.2.2012 04:00:09
Bu karttan bi cacik olmaz orta seviye bile degil bence .. yorumlari gorunce cok sasirdim kartta 640 paralel islemci var ve 128 bit daha once bu klasmanlardaki kartlarda 800 paralel islemci vardi adamlar ileri gidecegine geriye gidiyolar buna karsilik bu klasmandaki kartlar ilk cikislarinda 120 dolar civarinda daha sonada 98 dolar gibi yuz dolar alti seviyeye gelirken bu fiyatlandirma 160 dolara cikti .. yani uretim teknolojisini kucultup maliyeti azaltirken ozelliklerini kirpip maliyeti biraz daha azaltip karti pahaliya satiyo tabi bu performans milleti kesmediginden dolayi 7790 gibi bi klasman daha uydurup bize eski 4770 seviyesi bi karti daha da pahaliya satmaya calisacak nvidia da akilli piyasayi bos birakiyo bi sure amd at kostursun diye kendide dandik karta yuksek fiyat isterken kendini hakli gosterecek rakibini isaret edip
diemcizone 14.2.2012 02:17:11
quote:

Orijinalden alıntı: Hobar

5770 ile benzer performans verecek bir kart bu. Arada 2 nesil olmasına rağmen hiç artış yok. Üstelik daha ucuza mal olmasına rağmen 5770 in çıkış fiyatına satılacak muhtemelen. Asıl beklediğim kart 7850 de ne yapacaklar bakalım. 6950 performansını vermez de direk 6850 nin aynısını yaparlarsa ve 200$ fiyat koyarlarsa dümdüz kayarım Amd ye. Nvidia ile dalga geçiyordu. Yeniden isinlendirme yapıyor diye. Şimdi kendi daha beterini yapıyor.


HD7850 bekliyorum bende, 249$'den satılacak, 1408 Shader birimini 1280'e indirgediler, fiyatıda 199$'den 219$ ve 249$ olarak yükselttiler, hergün yurt dışı ve türkiye sitelerinde en son haberlere bakıyorum, hergün hiç aksatmadan 2, 3 kere haberleri okuyorum.
HD6850 Cyclone o.c. edition modeli ekran kartımı geri iade ettim, tabi 249$'den satılması çok büyük bi eksiklik, fiyatı yükseltip shader düşürüp resmen enayisiniz almak zorundasınız diyor.
ve ekleme yapmak gerekirse fiyatlandırmada
1GB Versiyonu 219$ 2GB versiyonu 249$
ben 2gb olanını bekliyorum, Duruma göre 6930-6950 arasında performans vereceği "KESİN" oc performansı ve ocye vereceği tepkime tartışılır.
turbo-powwer 14.2.2012 01:34:31
Komedi yahu sen halen 640 paralel işlemci kullan
asterisk* 14.2.2012 01:06:26
önemli bi seri. 7770'in 6790'ı geçmesini umuyurom. geçerse ne ala.
asıl önemli ve alınabilir seri 7800 serisi olacak. en çok o kartları bekliyorum.
Statistik 14.2.2012 00:44:36
eskiden 5770 orta seviye kartti, ama 6xxx serisi ve 6850-6850'den sonra alt-orta (low-mid) seviyesine gerildi ve onun yerine 6850 gecti, 7850 ve 7870'i beklemek lazim eger fiyat/performans urunu bekliyorsak
yenerbalcı 14.2.2012 00:14:53
HD5770 - HD6770
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın

Yürü be amd aynı karın HD 8770 ni istiyorum

HD5770 - HD6770 - HD7770 ( Kartların performansı hemen hemen aynı performansa sahip ) aradaki tek fark zihniyet ) Kaç yıl oldu HD5770 çıkalı

İşlemcide battın inşallah ekran kartında da bu duruma düşersin nasıl olsa bu fiyatlardan yüksek olmaz



Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
CyberDiamond 14.2.2012 00:08:03
quote:

Orijinalden alıntı: Hobar

5770 ile benzer performans verecek bir kart bu. Arada 2 nesil olmasına rağmen hiç artış yok. Üstelik daha ucuza mal olmasına rağmen 5770 in çıkış fiyatına satılacak muhtemelen. Asıl beklediğim kart 7850 de ne yapacaklar bakalım. 6950 performansını vermez de direk 6850 nin aynısını yaparlarsa ve 200$ fiyat koyarlarsa dümdüz kayarım Amd ye. Nvidia ile dalga geçiyordu. Yeniden isinlendirme yapıyor diye. Şimdi kendi daha beterini yapıyor.


7850 6950 nin 28nm hali olacak. Tasarım aynı. 28nm verdiği avantaj ile iyi o.c olacağını düşünüyorum. Çok da iyi performans/watt değerine sahip olacak. Sadece tek bir sorun var FİYAT.
alpa07 13.2.2012 22:39:34
Arkadaşı yok etmişler
Bundeskanzler 13.2.2012 21:19:48
Pardon beyler gtx 550 ti yazacağıma 560ti yazmışım kusura bakmayın.
Valla bir yanlış yazdım linç ettiniz yav.
fozdemir 13.2.2012 21:10:59
şu 128 bitle 256 bit in ne farkı var? geçen ekran kartı aldım eskisi bozulduğundan adam fiyat/performans ı en iyi 256 bit hd4850 dedi, ben de onu aldım. iyi etmişmiyim sizce?
Hiper-Nova 13.2.2012 20:56:39
Casper, Beko vs. gibi firmaların gözbebeği, bu ekran kartıyla 2000 tlye satıp milleti kazıkladıkları bilgisayarları bu sefer 2500 tlye satacaklar.
cenkyyy 13.2.2012 20:48:27
quote:

Orijinalden alıntı: Byfe

3D Mark 11

performans Modu: 3421 puan genel sonuç/ 3138 Puan grafik Sonucu
Extreme Modu: 1077 Puan Genel Sonuç/ 965 Puan Grafik Sonucu

sonuçlara göre gtx560 Ti yi geçmiş vaziyette ama bir 6850 değil tabikide.
enerji tüketimi düşük bir kart olacağa çünkü bir tane güç girişi ve tek fanı var. Yükte 100w geçmez gibi.

Orta seviye sistem kuracaklar için iyi bir alternatif olabilir.



sen diyorsunki hali hazır zaten 6850 560ti dan daha iyi bir kart 7770 560 ti geçmiş ama 6850 i geçememişmi diyorsun dostum çok büyük yanlıştasın
cenkyyy 13.2.2012 20:47:17
quote:

Orijinalden alıntı: Byfe

3D Mark 11

performans Modu: 3421 puan genel sonuç/ 3138 Puan grafik Sonucu
Extreme Modu: 1077 Puan Genel Sonuç/ 965 Puan Grafik Sonucu

sonuçlara göre gtx560 Ti yi geçmiş vaziyette ama bir 6850 değil tabikide.
enerji tüketimi düşük bir kart olacağa çünkü bir tane güç girişi ve tek fanı var. Yükte 100w geçmez gibi.

Orta seviye sistem kuracaklar için iyi bir alternatif olabilir.



sen diyorsunki hali hazır zaten 6850 560ti dan daha iyi bir kart 7770 560 ti geçmiş ama 6850 i geçememişmi diyorsun dostum çok büyük yanlıştasın
Zero Limit 13.2.2012 20:41:00
quote:

Orijinalden alıntı: Byfe

3D Mark 11

performans Modu: 3421 puan genel sonuç/ 3138 Puan grafik Sonucu
Extreme Modu: 1077 Puan Genel Sonuç/ 965 Puan Grafik Sonucu

sonuçlara göre gtx560 Ti yi geçmiş vaziyette ama bir 6850 değil tabikide.
enerji tüketimi düşük bir kart olacağa çünkü bir tane güç girişi ve tek fanı var. Yükte 100w geçmez gibi.

Orta seviye sistem kuracaklar için iyi bir alternatif olabilir.



560 ti yi nasıl geçmiş arkadaş, araştırmadan mı yazıyorsunuz. 560ti yi geç 460 ı bile geçememiş.

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın


Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
Bundeskanzler 13.2.2012 20:10:06
3D Mark 11

performans Modu: 3421 puan genel sonuç/ 3138 Puan grafik Sonucu
Extreme Modu: 1077 Puan Genel Sonuç/ 965 Puan Grafik Sonucu

sonuçlara göre gtx560 Ti yi geçmiş vaziyette ama bir 6850 değil tabikide.
enerji tüketimi düşük bir kart olacağa çünkü bir tane güç girişi ve tek fanı var. Yükte 100w geçmez gibi.

Orta seviye sistem kuracaklar için iyi bir alternatif olabilir.
aziz77 13.2.2012 19:57:10
640 paralel işlemci,1.5 milyar transistör,128 bit 16 rop bence yeterli değil.en azından ati parelel işlemciler 1000 olsa daha iyi olabilirdi veya 256 bit olsa daha iyi olabilirdi.gddr5 ama 5770 gördük aynı manzarayı gdd5 olması yetmiyor,direct x11 performansı çok kötüydü 5770'in.Bu kart alınmaz.alınırsada 2 tane alınıp crossfire+overclock belki bi şeyler yapar yoksa alınmaz...tek artısı 28 nm ile üretilmesi iyi overclock yiyer...
Batuist 13.2.2012 19:33:07
bu kartların özellikle masa üstünde çekecekleri güç tüketimleri ob grafik yongalarını aratmaz sanırım. daha üst modellerinde ki güç tüketim seviyelerini görünce bununkini merak ettim şimdi..
batkent 13.2.2012 19:17:37
Amd Türkiye pazarına girmek istiyorsa 7850 ve 7870'i piyaya sunsun 7900 serisi türklerin bütçesine göre değil
M@U 13.2.2012 18:00:11
Şimdi bu kart HD6770'in (yani HD5770'in) yerine gelen kart. Ancak performans artışı yine minimal düzeyde kalacak gibi. Tahminen HD6790, HD5830 gibi bir performansa sahip olacaktır sanıyorum.
Hobar 13.2.2012 17:59:34
5770 ile benzer performans verecek bir kart bu. Arada 2 nesil olmasına rağmen hiç artış yok. Üstelik daha ucuza mal olmasına rağmen 5770 in çıkış fiyatına satılacak muhtemelen. Asıl beklediğim kart 7850 de ne yapacaklar bakalım. 6950 performansını vermez de direk 6850 nin aynısını yaparlarsa ve 200$ fiyat koyarlarsa dümdüz kayarım Amd ye. Nvidia ile dalga geçiyordu. Yeniden isinlendirme yapıyor diye. Şimdi kendi daha beterini yapıyor.
createemir 13.2.2012 17:25:09
640 paralel işlemci olur mu ? HD 4850'de bile 800 tane var. 28Nm olması performansı artırır ama 640 paralel işlemci işi bozmuş.
Confusion 13.2.2012 16:51:29
referans model için 28nm grafik yongası sayesinde 1ghz gpu hızı çok iyi ====>sadece ram hızı zayıf bunu da maliyet ve segment belirlemek için yaptıkları belli.
ismi devşirilmiş 6770 serisinden sonra üzerine çalışılmış, güzel bir kart ortaya çıkmış.
KKochaKK 13.2.2012 16:44:33
Laptopların gözdeleri.
MeGaDave06 13.2.2012 16:43:03
6700 serisinin yerinimi alacak ? E 6800 serisinede 7800 serisimi olacak ? Başka bi başlıkta 7800 serisi için 28nm lik 6950 ve 6970 olarak belirtilmişti. Tutarsızlık görüyorum.

7800 Serisi ne zaman gelecek
isyankar_emre 13.2.2012 16:40:12
quote:

Orijinalden alıntı: wesker7

bu ne yaw biz hala kulusturler ile oyun oynuyoruz


Aynen.. Arkadaş AMD basttı gidiyor her çeşit ekran kartlarını çıkarmay abaşlıyo döngüye bak.:)AMD işlemci sektöründen uzaklaştı ekran kartı sektörüne baskın şuan Nvidia ise Tegra ile ününe kavuşmuş durumda GPU'Da daha bişiler yapmıyor.:)
kerokeso 13.2.2012 16:38:50
640 paralel islem birimi nedir ya? %35 daha verimli desek 900 bile olmaz. HD 6850'yi bile gecemeyecek... 5870'm ile mutluyum :D
OTTOMAN_67 13.2.2012 16:36:43
bu ne yaw biz hala kulusturler ile oyun oynuyoruz
rtsbora 13.2.2012 16:35:02
bu da 6870 ile benzer fiyata satılır.
alirezzak 13.2.2012 16:21:50
77900 serisi yazılmış düzeltilsin bari hatasız kul olmaz :D Kartalar da güzelse benziyor
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla