TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 24919 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
CyanogenMod kendi uygulama mağazasını hazırlıyor Araştırmacılar akıllı telefonu sanal bir projeksiyon cihazına dönüştürmeyi başardı HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (65) YORUM YAZ

tarafından 23 Ocak 2012, Pazartesi 13:42 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

DH Özel: AMD Radeon HD 7950 için ilk test sonucu ve GPU-Z görüntüsü
Günlük Haber Erdi ÖZÜAĞ "Fx57"
65

 
9 Ocak'ta piyasaya sunduğu Radeon HD 7970 modeli ile yeni nesil ekran kartlarını endüstrinin beğenisine sunmaya başlayan AMD cephesinde ikinci durak Radeon HD 7950 olacak. Resmi tanıtımı 31 Ocak'ta yapılacak HD 7950'nin üst model olan HD 7970 ile kıyaslandığında 150$'a varan oranda daha ucuz olacak ve bu açıdan değerlendirildiğinde daha fazla sayıda kullanıcıya ulaşacak. 28nm üretim teknolojisiyle geliştirilen Tahiti Pro grafik yongasından güç alan DirectX 11.1 destekli ekran kartı, 384-bit bellek veri yolu desteği ile geliyor.
 
3GB GDDR5 bellekli versiyona ek olarak 1,5GB GDDR5 bellekli alternatif versiyonları da olacak HD 7950 için piyasaya referans tasarımlı kart girmesi beklenmiyor. Ekran kartı üreticilerinin özel tasarımlı modelleri üzerinde çalıştığı Radeon HD 7950'de baz çalışma frekansları GPU için 800MHz ve bellekler için 5000MHz olarak belirlenirken, özel tasarımlı kartların fabrika çıkışı hız aşırtmalı olarak gelmesi ve Radeon HD 7970 hızında çalışan modellerin çıkması bekleniyor.
 
Fark yaratan temel detay olarak Radeon HD 7970'deki 2048 paralel işlem biriminin Radeon HD 7950'de 1792'ye düşürüldüğünü ve saat hızlarının aşağı çekildiğini söyleyebiliriz. Graphics Core Next kod adlı yeni GPU mimarisinin tüm yeniliklerini bünyesinde barındıran Radeon HD 7950'nin, Nvidia'nın şu anki en hızlı çözümü olan GeForce GTX 580 karşısında nasıl performans göstereceği merak ediledursun 880MHz GPU hızına sahip HD 7950'nin ilk test sonucu şu şekilde;
 
 
Bu arada merak edenler için testlerin Core i7-965X işlemci ve AMD Radeon HD 7970 lansmanında yayınlanan Catalyst sürücüsü ile gerçekleştirildiğini de not düşelim. 

Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
Steve Jobs 12.02.2013 19:52:07
quote:

Orijinalden alıntı: DHzgn

quote:

Orijinalden alıntı: besttrr

ya şu ekran kartı olayına bende sarmıştım bir aralar şimdi bakıyorumda ne saçmalamışım gereksiz bir takip gereksiz bir zaman ve para kaybı. alıcaksın bir hd 6850 tipi 300 tl ye bir kart takacaksın hemen hemen her oyunu full ayarda oynıcaksın bi kaç oyunda biraz fedakarlık yapacaksın. 2-3 tane cins oyun için 1500 tl bayılmak ne kadar mantıklı. hiç mantıklı değil elbette sadece işte sokağa para atacak kadar zengin olanların yapacağı bişey onada lafım yok ne diyelim bende olsam okadar zengin bende alırım ne yalan söleyeyim :D


Haklısın ama BF 3 ve Crysis 3 HD 6870 ile high bile oynanmıyor. Fps düşük oynanıyor...

Hic mesajin ne zaman atildigina bakdin mi ?
DHzgn 12.02.2013 19:42:53
quote:

Orijinalden alıntı: besttrr

ya şu ekran kartı olayına bende sarmıştım bir aralar şimdi bakıyorumda ne saçmalamışım gereksiz bir takip gereksiz bir zaman ve para kaybı. alıcaksın bir hd 6850 tipi 300 tl ye bir kart takacaksın hemen hemen her oyunu full ayarda oynıcaksın bi kaç oyunda biraz fedakarlık yapacaksın. 2-3 tane cins oyun için 1500 tl bayılmak ne kadar mantıklı. hiç mantıklı değil elbette sadece işte sokağa para atacak kadar zengin olanların yapacağı bişey onada lafım yok ne diyelim bende olsam okadar zengin bende alırım ne yalan söleyeyim :D


Haklısın ama BF 3 ve Crysis 3 HD 6870 ile high bile oynanmıyor. Fps düşük oynanıyor...
Armin van Buuren* 03.02.2012 19:00:59
quote:

Orijinalden alıntı: musti545

amd anca konuşuyor ama nvidia şimdi neler yapıyor allah bilir...


canım kardeşim, bu yorumu amd kart çıkarmamışken nvidia 670 konusu altında yazmış olsaydın ve amd ceosu nvidia dan daha fazla performans bekliyorduk dese kesinlikle haklıydın...
Rwenzori 30.01.2012 14:21:07
Çanlar nvidia için çalmaya başlar.
ugacomtr 30.01.2012 09:17:21
Fiiyatlar el değil tüm vücudu yakacak cinsten..! bütün oyunları 1680x 1050 yüksek detayda oynayacak bir ekran kartı alınsa bunun yarı fiyatından daha ucuza alınır. Bence çok gereksiz bir fiyattan çıkan üst seviye kart... o fiyata normal bir işçi 1 ay çalışıyor. insaf..!
ozgur0785 30.01.2012 02:21:32
Allah aşkına bırakalım artık şu amd ezer nvidia ezer biz bunları düşünürken adamlar trilyonları cebe indiriyor.Tamam üretiyolar uğraşıyolar para kazanmayı hak ediyolar ama şimdi bu fiyatlar ne biri bana bunu anlatsın.Bir ekran kartı 1000 tl küsür olurmu ya ha olurdu eğer 10 sene sorunsuz çalışacaksa herşeyi yapabilcekse 2000 tl olsun alalım bi kere senelerce kullanalım ama gözümüzü açıp şu duruma bakmak lazım 8800gt çıktığında deli paralar vermişti insanlar çokta eski deil bundan birkaç sene önce nooldu şimdi 50 tl ye sat satabiliyosan neyi kaldırıyo günümüz hangi oyunlarına yetebiliyo herşer ortada işte tek .Anlamıyorum nedir bu her sene senenin ayrı dönemleri boyunca bi sürü yeni teknoloji yeni kart filan ya bunu yapacağına bi kere üret en babasını yanınada koy bi kaç tane daha düşüğünü oyun firmaları ile eş zamanda belli bir süre sonra yeni teknolojiler geliştir.Herşeyi geçtim eskiyen elektroniklerin atıldığını ve bunların içersinde olduğumuz dünyamızı nasıl kirlettiğini görüyoruz yakında artık yaşayacağımız bir dünyamız kalmiycak o kadar israf ediyoruz ki .Dünyayı böyle kirletmeye özelliklede elektronik atıklarla doldurmaya devam edersek artık o 7970 bilmem yeni kepler isterse 1 kuruş olsun onu alacak yaşayan irileri kalacak mı acaba dünyada :(( Ben bu durumlara üzülüyorum açıkçası..
Bunun dışında yine tekrarlıyorum bu fiyatlar anlamsız şekilde yüksek benim artık e insaf yuhh diyesim geliyor..
Şunuda eklemek istiyorum sadece Türkiye ekonomisine göre yüksek sanmayın fiyatları bana göre avrupada da aynı sorun var onlarda artık eskisi gibi kazanamıyor . amd si nvidiası inteli yakında müşteri bulamiycak..Her iki sebepten ötürü..
FantasyFiRe 26.01.2012 16:29:01
ya iyi güzel hoş da nvdia dan hiç ses yok bu adamlar ne zaman çıkarıcaklar 600 serisini bazı sitelerde mart falan deniyo o zamana kadar bekliceksek işimiz var. bir an önce çıksada fiyat/performans dengesine göre birini alsam. bu kadar geç çıktığına göre baya sağlam bişey çıkarırlar umarım hatta nvdia ati ile ilgili onlardan daha fazlasını beklerdik diyormuş.
Mutlu Dal 24.01.2012 18:48:33
valla hd 6870 cf kullanıyorsa o zaman bir şey diyemiyeceğim ama ms sorunu var çoklu kartın micro sturing gibi herneyse video incelemede görmüştüm cf kartlar ile oyun oynarken anlık takılmalar oluyormuşş bu bilgi ile yola çıkarak yorum yapmak istedim
M@U 24.01.2012 18:17:23
quote:

Orijinalden alıntı: Mutlu Dal

bi arkadaş yazmış 2 tane hd 6850 al cf yap gtx580'i geçer diye ama hayatında cf yapmamış belli oluyor ve ms sorunu olduğunuda bilmiyor çoklu kartların anlık takılmalar oluyor.

O arkadaşın imzasına bakacak olursak HD6870 Crossfire kullanıyor.
demircibu 24.01.2012 18:11:23


karşılaştırma yapmak için aklınızda bulunsun ama benim için 3dmark sonuçları önemsizdir oyun testleri herzaman birinci sıradadır özellikle son kullanıcı testleri.
Mutlu Dal 24.01.2012 16:29:22
Edit. HD 7950 KDV ler cart curtu 1.5 gb 900'ü geçmez gibi geliyor ama türkiyede 1.100 den aşağı satılamaz.
ahmet__01 24.01.2012 12:27:19
quote:

Orijinalden alıntı: beray07

quote:

Orijinalden alıntı: ahmet__01
quote:

Orijinalden alıntı: inuYŞu AMD CPU/GPU olaylarını bir türlü anlayamıyorum.O kadar çalışıp didinip ediyorlar, AMDnin 8 çekirdekli FX-8150 işlemcisinin ne hallere düştüğünü gördük hepimiz değil mi 2600Kya karşı.Şimdi bu çıkan erkan kartının özelliklerinde mimari yapısıda göze hoş geliyor.Fakat işin icraat kısmında neden hep geride kalıyor, tamam tabloda birinci sırada gözükmekte ama örneğin GTX580e ufak bir O/C ayarlaması ile başabaş bir seviyede olabiliyor.O zaman ne anladım ki yeni ekran kartı çıkarıp, diğerlerinin gerisinde kalıyorsa.İnanın objektif yaklaşıyorum konuya ama nedense pek fazla olumlu bir şey göremiyorum.
bu çok objektif olmuş :Ddaha ucuza 7950 GTX 580i geçiyor yine yaranamıyor.birde az oc ile şu bunu geçer bu bunu geçer demek çok saçma GTX580 oc oluyorda 7950 olmuyormu sanıyorsun 7950 daha iyi oc olur hatta.bu şuna benziyor benim tofaş şahin ferrariyi geçiyor ama ferrari 50km hız limitini aşmayacak hacıııı.not: bu kartlar şu anda bana hitap edecek kadar ucuz değil hiçbir markaya fanatikliğim yok allah sahiplerine bağışlasın.
Demek istedigi farkli arkadasin ve bende katılıyorum.herseyi gectim 28 nm ile uretilmis bir kart.gtx 680 serisi olmucakmis gibi gtx 580 e %5-10 fark atsa ki oda 3d markta,tesellation veya phsyx kullanan bi testte yine sürüncek.gercekci olalim 5870 veya 6870 disinda amd gpu almak gereksiz.


şahsen ben 28nm ilk seri GPU'lar verimsiz olur ikinci seri daha iyi olur diye bekliyordum bu sonuçlar beklentimin üstünde geldi. NVIDIA'nın avantajları sürücü , Phsyx bunlara dediğim birşey yok tamamen katılıyorum benim takıldığım olay şu karta az OC yap şundan iyi tarzında konuşmalar. birine yaparken diğeri neden yapımasın değilmi. ayrıca sıfır alınacaksa 5870 ben tercih etmezdim.
DH Misafiri 24.01.2012 12:13:03
quote:

Orijinalden alıntı: isyankar_emre

7970 e göre geride kalmış sanki testlerde ama daha ilk testler sonuçta.:)


u mad bro?
Dampierre 24.01.2012 10:23:18
Tabloda dikkat çekmem gereken bir yer var, transistör sayısına baktınız mı, 7970 ile aynı değer, bana mod lama gibi bir şey çağrıştırdı :D Umarım modlanabilir.
ahmet__01 24.01.2012 09:15:45
quote:

Orijinalden alıntı: inuY

Şu AMD CPU/GPU olaylarını bir türlü anlayamıyorum.O kadar çalışıp didinip ediyorlar, AMDnin 8 çekirdekli FX-8150 işlemcisinin ne hallere düştüğünü gördük hepimiz değil mi 2600Kya karşı.Şimdi bu çıkan erkan kartının özelliklerinde mimari yapısıda göze hoş geliyor.Fakat işin icraat kısmında neden hep geride kalıyor, tamam tabloda birinci sırada gözükmekte ama örneğin GTX580e ufak bir O/C ayarlaması ile başabaş bir seviyede olabiliyor.O zaman ne anladım ki yeni ekran kartı çıkarıp, diğerlerinin gerisinde kalıyorsa.İnanın objektif yaklaşıyorum konuya ama nedense pek fazla olumlu bir şey göremiyorum.


bu çok objektif olmuş :D
daha ucuza 7950 GTX 580'i geçiyor yine yaranamıyor.
birde az oc ile şu bunu geçer bu bunu geçer demek çok saçma GTX580 oc oluyorda 7950 olmuyormu sanıyorsun 7950 daha iyi oc olur hatta.
bu şuna benziyor benim tofaş şahin ferrariyi geçiyor ama ferrari 50km hız limitini aşmayacak hacıııı.
not: bu kartlar şu anda bana hitap edecek kadar ucuz değil hiçbir markaya fanatikliğim yok allah sahiplerine bağışlasın.
UzmaN345 24.01.2012 09:06:30
880 Mhz çalışıyor özel sogutma ile 1000Mhz garanti uç solot kaplıyan sogutu ile 1100 Mhz rahat çıkılır.
Statistik 24.01.2012 05:41:54
quote:

Orijinalden alıntı: ghost recon advanced

0 fiatlar çok el yakıyor ancak vatanda yada büyük mağazalardaki indirimlerden yararlanılarak bu tür kartlar alınabilir

ona da indirim demek cok yanlis olur bence, gercek fiyat yada normal fiyati asil ozaman(sozde indirim oldugu zaman) oluyor yada ona cok yaklasiyor, kartin orjinal fiyatina %30 ekleyip sonra %25 indirim ile satmak ancak bizde oluyor.


gecen haftasonunda sozde indirim vardi, 4 tane 7970 modeli vardi, 2 tanesi hic stock'ta yok, 2 tanesi de magaza stockunda var,bunlardan 1 tanesi (sapphire modeliyidi sanirim) 1390 tl fiyata sahipti ama Istanbul subelerinde yok, diger de istanbul subelerinde vardi ama indirimli fiyati 1500 tlydi!! bu saydigim 4 kart da stock kartlardi (ozel sogutmali falan degil), yani insanlari bole aptal yerine koyuyorlar iste.
Battlestar DH 24.01.2012 04:30:07
quote:

Orijinalden alıntı: inuY

Şu AMD CPU/GPU olaylarını bir türlü anlayamıyorum.O kadar çalışıp didinip ediyorlar, AMDnin 8 çekirdekli FX-8150 işlemcisinin ne hallere düştüğünü gördük hepimiz değil mi 2600Kya karşı.Şimdi bu çıkan erkan kartının özelliklerinde mimari yapısıda göze hoş geliyor.Fakat işin icraat kısmında neden hep geride kalıyor, tamam tabloda birinci sırada gözükmekte ama örneğin GTX580e ufak bir O/C ayarlaması ile başabaş bir seviyede olabiliyor.O zaman ne anladım ki yeni ekran kartı çıkarıp, diğerlerinin gerisinde kalıyorsa.İnanın objektif yaklaşıyorum konuya ama nedense pek fazla olumlu bir şey göremiyorum.


gerçekten çok objetif yaklaşmıssınız.
inuY 23.01.2012 23:52:25
Şu AMD CPU/GPU olaylarını bir türlü anlayamıyorum.

O kadar çalışıp didinip ediyorlar, AMD'nin 8 çekirdekli FX-8150 işlemcisinin ne hallere düştüğünü gördük hepimiz değil mi 2600K'ya karşı.

Şimdi bu çıkan erkan kartının özelliklerinde mimari yapısıda göze hoş geliyor.

Fakat işin icraat kısmında neden hep geride kalıyor, tamam tabloda birinci sırada gözükmekte ama örneğin GTX580'e ufak bir O/C ayarlaması ile başabaş bir seviyede olabiliyor.

O zaman ne anladım ki yeni ekran kartı çıkarıp, diğerlerinin gerisinde kalıyorsa.

İnanın objektif yaklaşıyorum konuya ama nedense pek fazla olumlu bir şey göremiyorum.
ghost recon advanced 23.01.2012 22:10:50
0 fiatlar çok el yakıyor ancak vatanda yada büyük mağazalardaki indirimlerden yararlanılarak bu tür kartlar alınabilir
suleymangonca 23.01.2012 21:56:09
Dolar 1.6 olmadan gpu haram
musti545 23.01.2012 21:40:22
amd anca konuşuyor ama nvidia şimdi neler yapıyor allah bilir...
bkadem 23.01.2012 21:29:34
Stok değer'de 2200 civarı puan alır ki gtx 580'den %5-%7 oranda hızlı oluyor. Çoğu kişi için oyunlardaki performansı önemli ama benim için 3dmark skoru daha önemli. Çünkü aradan geçen zamanlarda bazı oyunlar sürücü güncellemesi sayesinde fps artışı sağlayabiliyor. Örnek crysis ilk çıktığında nvidia baskın durumdaydı, şimdi amd önde.
atiktuk 23.01.2012 21:25:13
quote:

Orijinalden alıntı: 0ldboy

Orijinalden alıntı: besttrr

ya şu ekran kartı olayına bende sarmıştım bir aralar şimdi bakıyorumda ne saçmalamışım gereksiz bir takip gereksiz bir zaman ve para kaybı. alıcaksın bir hd 6850 tipi 300 tl ye bir kart takacaksın hemen hemen her oyunu full ayarda oynıcaksın bi kaç oyunda biraz fedakarlık yapacaksın. 2-3 tane cins oyun için 1500 tl bayılmak ne kadar mantıklı. hiç mantıklı değil elbette sadece işte sokağa para atacak kadar zengin olanların yapacağı bişey onada lafım yok ne diyelim bende olsam okadar zengin bende alırım ne yalan söleyeyim :D

Artık olayın boyutu oyun açıp açmamayı geçti zaten. 2 katı para verdiğin kartın sana getirisi belki 10 fps bile olmuyor, çektiği güç de cabası. 7970, bundan 2.5 sene önce çıkmış olan 5850'nin belki 2 katı performansı anca veriyordur. O da benchmarklarda tabii. Harcadığı gücü de katarsak pek bir anlamı kalmıyor onun da aslında. Sapphire toxicler ilk çıktığında 450 liraya satılıyordu. Hatta geçenlerde teknobiyotik 300 liradan satmıştı 3-4 günde stoklar tükenmişti. 7970'in referans tasarımı 1700 liradan giriş yapıyor. Fiyatlar katlanırken performans gıdım gıdım artıyor. 30 fps ile oynadığınız oyunu, 2 katı para vererek 40 fps ile oynayabilirsiniz. Ekran kartları artık gereklilikten çıkıp lüks haline geldi. Parası olan alıyor.

+1
al 300tl den 2 adet 6850 yap crossfire,gtx 580 ile aynı performans,

veya al 400tl den 2 adet 6870 yap crossfire gtx 580 den daha iyi performans elde et...


gidip de 1500tl bir karta verilmez..
EMRES754 23.01.2012 21:08:28
7950 şu görüntüsüyle gtx 580 ile aynı durumda.Şimdi bütün iş 7950 nin fiyatında.Eğer fiyat gtx580 nin altında olursa gtx 580 almak için herhangi bi sebep kalmaz.Eğer gtx 580 den hatrı sayılır yüksek olursa salla gitsin derim.
xlmnt13 23.01.2012 20:53:37
sadece özelliklerini kısmışlardır bence. Yani biostan kapatmışlardır aynı 6950 de olduğu gibi :)
MeGaDave06 23.01.2012 20:48:27
HD 7950'yi ben 320 bitle falan gelirde gtx570'le kıyaslanır diye düşünüyordum ama öyle değilmiş. E madem 3 gblık ve 1.5 gblık alternatifleri var 384 bit ve saat hızlarıda biraz oc ile HD 7970 le denk geliyorsa HD 7970 almak kesinlikle çok büyük bir hata olur.

HD 7950 yinede GTX580'i geçerse HD 7970 sadece parası olup FPS egosu yaşamak isteyenlerin kartı olacaktır. Ama hd 7970 almak akıl kârı değil HD 7950 ile benzer özelliklere sahipken
Foxbat 23.01.2012 20:47:15
quote:

Orijinalden alıntı: aziz77

amd testlerde iyi ama oyunda nvidianın yarısını vermiyor..sadece hd film izlemek için alınır.oyun için kesinlikle nvidia..

?!
aziz77 23.01.2012 20:43:20
amd testlerde iyi ama oyunda nvidianın yarısını vermiyor..sadece hd film izlemek için alınır.oyun için kesinlikle nvidia..
bogaban 23.01.2012 20:22:38
Çok güzel bir ekran kartı ancak fiyat olarak çoğu kişi memnun kalmayacaktır.
oRHaN_7 23.01.2012 20:08:41
quote:

Orijinalden alıntı: canerpense

Halbuki ben 7970'den daha iyi olmasını beklemiştim.

:):)
iOC 23.01.2012 20:07:38
Halbuki ben 7970'den daha iyi olmasını beklemiştim.
0ldboy 23.01.2012 20:03:02
Orijinalden alıntı: besttrr

ya şu ekran kartı olayına bende sarmıştım bir aralar şimdi bakıyorumda ne saçmalamışım gereksiz bir takip gereksiz bir zaman ve para kaybı. alıcaksın bir hd 6850 tipi 300 tl ye bir kart takacaksın hemen hemen her oyunu full ayarda oynıcaksın bi kaç oyunda biraz fedakarlık yapacaksın. 2-3 tane cins oyun için 1500 tl bayılmak ne kadar mantıklı. hiç mantıklı değil elbette sadece işte sokağa para atacak kadar zengin olanların yapacağı bişey onada lafım yok ne diyelim bende olsam okadar zengin bende alırım ne yalan söleyeyim :D

Artık olayın boyutu oyun açıp açmamayı geçti zaten. 2 katı para verdiğin kartın sana getirisi belki 10 fps bile olmuyor, çektiği güç de cabası. 7970, bundan 2.5 sene önce çıkmış olan 5850'nin belki 2 katı performansı anca veriyordur. O da benchmarklarda tabii. Harcadığı gücü de katarsak pek bir anlamı kalmıyor onun da aslında. Sapphire toxicler ilk çıktığında 450 liraya satılıyordu. Hatta geçenlerde teknobiyotik 300 liradan satmıştı 3-4 günde stoklar tükenmişti. 7970'in referans tasarımı 1700 liradan giriş yapıyor. Fiyatlar katlanırken performans gıdım gıdım artıyor. 30 fps ile oynadığınız oyunu, 2 katı para vererek 40 fps ile oynayabilirsiniz. Ekran kartları artık gereklilikten çıkıp lüks haline geldi. Parası olan alıyor.
highgen 23.01.2012 19:46:33
7950 stok 800 mhz değil miydi eğer öyleyse o zmn bu kart 580 le kafa kafaya baklım fiyatlar umarım gümrük, vergi derken fırlamaz
adilazimdegilx 23.01.2012 19:30:17
quote:

Orijinalden alıntı: fx57

quote:

Orijinalden alıntı: adilazimdegilx

Sadece %10 fark var 7970 ile arasında

EDIT:
Bu arada GPU-Z görüntüsünde GPU hızı 880 olarak görülüyor. 3DMark testi bu hızlarda mı yapıldı yoksa 800Mhzde mi? Eğer 880 de yapıldı ise 7970 ile arasında %20 fark var demektir ki bu da normal bir değer.

Merhaba,

Evet ilgili test sonucu 880MHz'de alınan skordur.

Teşekkürler, iyi forumlar.

Teşekkürler Erdi Bey :)
O zaman 7950 GTX580 ile eşit demek doğru olur. Geriye Nvidia'yı beklemek kaldı.
Mutlu Dal 23.01.2012 19:10:57
quote:

Orijinalden alıntı: beray07


quote:

Orijinalden alıntı: Mutlu Dal

quote:

Orijinalden alıntı: besttrr

ya şu ekran kartı olayına bende sarmıştım bir aralar şimdi bakıyorumda ne saçmalamışım gereksiz bir takip gereksiz bir zaman ve para kaybı. alıcaksın bir hd 6850 tipi 300 tl ye bir kart takacaksın hemen hemen her oyunu full ayarda oynıcaksın bi kaç oyunda biraz fedakarlık yapacaksın. 2-3 tane cins oyun için 1500 tl bayılmak ne kadar mantıklı. hiç mantıklı değil elbette sadece işte sokağa para atacak kadar zengin olanların yapacağı bişey onada lafım yok ne diyelim bende olsam okadar zengin bende alırım ne yalan söleyeyim :D


dostum tam ne kadar düşüncem varsa yazmışsın tebrik ederim ÇOK DOĞRU.

hd 6850 değilde hd 6870 civarı :D bende hd 7850 bekliyorum

Gtx 280 sli döncem bende.Yeni kart çıktıkça eskiye dönüş artıyor :D


Bence o kadar eski kart kullanmanın bir + sı yok :D
Ben hep 400 500 liralık kartlar alırm yeni nesil kullanırım 500 e aldıysam 1 yıl sonra 350 den satarım zararım 150 lira olur ama 1500 liralık kart aldınmı satarken en fazla 800 liraya falan satarsın 700 lira zararrın olur.
Bide bazı arkadaşlar diyor ya bir kere alırım 1400 liralık 3, 4 yıl kullanırım iyide 2 yıl sonra eskiyecek zaten bu kart yeni teknolojiler olmayacakki boşuna o kadar vereceğime 400 liralık alırım kullanırım 1 yıl içinde herşeyime yeter sonra satarım 300 den falan :D daha iyi.

hd 5000 serisi altı eski gerçekten ama hd 5870'im bile olsa kullanırım arkadaş herşeye yeter oyunda sırf 4 aa açmıyor 2 aa açıyor diye kartı satıyorlar :D
xlmnt13 23.01.2012 18:59:46
bundan 2 tane alıp cf yapmak lasım :)
Mutlu Dal 23.01.2012 18:52:21
quote:

Orijinalden alıntı: besttrr

ya şu ekran kartı olayına bende sarmıştım bir aralar şimdi bakıyorumda ne saçmalamışım gereksiz bir takip gereksiz bir zaman ve para kaybı. alıcaksın bir hd 6850 tipi 300 tl ye bir kart takacaksın hemen hemen her oyunu full ayarda oynıcaksın bi kaç oyunda biraz fedakarlık yapacaksın. 2-3 tane cins oyun için 1500 tl bayılmak ne kadar mantıklı. hiç mantıklı değil elbette sadece işte sokağa para atacak kadar zengin olanların yapacağı bişey onada lafım yok ne diyelim bende olsam okadar zengin bende alırım ne yalan söleyeyim :D


dostum tam ne kadar düşüncem varsa yazmışsın tebrik ederim ÇOK DOĞRU.

hd 6850 değilde hd 6870 civarı :D bende hd 7850 bekliyorum
besttrr 23.01.2012 17:05:52
ya şu ekran kartı olayına bende sarmıştım bir aralar şimdi bakıyorumda ne saçmalamışım gereksiz bir takip gereksiz bir zaman ve para kaybı. alıcaksın bir hd 6850 tipi 300 tl ye bir kart takacaksın hemen hemen her oyunu full ayarda oynıcaksın bi kaç oyunda biraz fedakarlık yapacaksın. 2-3 tane cins oyun için 1500 tl bayılmak ne kadar mantıklı. hiç mantıklı değil elbette sadece işte sokağa para atacak kadar zengin olanların yapacağı bişey onada lafım yok ne diyelim bende olsam okadar zengin bende alırım ne yalan söleyeyim :D
musAKka 23.01.2012 16:35:01
Piyasaya çıkmasıyla GTX580 ve GTX570'lerde indirim yaşanması olası.

Standart hızlarda oyun performansı GTX580 ile GTX570 arasında, GTX580'e biraz daha yakın olacaktır diye düşünüyorum.
isyankar_emre 23.01.2012 16:26:26
quote:

Orijinalden alıntı: *Furious*

quote:

Orijinalden alıntı: isyankar_emre

7970 e göre geride kalmış sanki testlerde ama daha ilk testler sonuçta.:)

Şaka mı yapıyorsun sen

Hayır Sadece düşüncelim eşliğinde farklı yorum getirdim
B.M.W 23.01.2012 16:24:17
quote:

Orijinalden alıntı: cenkyyy

evet beklenen tablo geldi sonunda ben stok lightining ile bu skoru zaten alıyorum 7950=gtx 580 hiç bir fark yok bana göre

Aynen bende GTX570 ile daha yükseğini alıyorum:

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
GoldPunch 23.01.2012 16:18:14
quote:

Orijinalden alıntı: isyankar_emre

7970 e göre geride kalmış sanki testlerde ama daha ilk testler sonuçta.:)

Çünkü o 7970.
fx57 23.01.2012 16:15:27
quote:

Orijinalden alıntı: adilazimdegilx

Sadece %10 fark var 7970 ile arasında

EDIT:
Bu arada GPU-Z görüntüsünde GPU hızı 880 olarak görülüyor. 3DMark testi bu hızlarda mı yapıldı yoksa 800Mhzde mi? Eğer 880 de yapıldı ise 7970 ile arasında %20 fark var demektir ki bu da normal bir değer.

Merhaba,

Evet ilgili test sonucu 880MHz'de alınan skordur.

Teşekkürler, iyi forumlar.
0ldboy 23.01.2012 16:12:10
7970'ler bile bu kadar hızlı tükendiyse, bu kart 400$'a kapış kapış gider.
_Dominic_Toretto_ 23.01.2012 16:08:05
quote:

Orijinalden alıntı: isyankar_emre

7970 e göre geride kalmış sanki testlerde ama daha ilk testler sonuçta.:)

Şaka mı yapıyorsun sen
imam003 23.01.2012 16:06:27
beyler neyse ne her zaman nvidıa önde gtx 600 serisi gelince ne olcak bakalım ..........
setek01 23.01.2012 15:57:06
Bize bir hayrı dokunmuyor. 7950 150 USD daha ucuz olacakmış. Kapış kapış gider.
Hiç değilse rakibi biraz indirime zorlamak diye birşey vardı, artık o devir
bitmiş. Nvidia GTX580'in fiyatını indirmeyecek anlaşılan bu şartlarda. Hatta kasıtlı olarak keppler gecikecektir. Olay tamamen danışıklı olmuş....
ugacomtr 23.01.2012 15:38:59
oyun testlerine bakmak lazım. eger 580e yakın ve ucuz olursa alınır. sırf nvidia logolu oyunlardan dolayı aynı performansta biraz ucuz olsa bile nvidia kazanır gibime geliyor...
Foxbat 23.01.2012 15:26:12
7950 tam da benim ve birçoğumuzun beklediği seviyede performans sunuyor. Oc ile de default 7970 performansı vereceği kesin gözükmekte. Eğer Nvidia elini çabuk tutmazsa 7950 gtx580'in önünü kesebilir.
isyankar_emre 23.01.2012 15:25:38
7970 e göre geride kalmış sanki testlerde ama daha ilk testler sonuçta.:)
Thailano 23.01.2012 15:25:31
quote:

Orijinalden alıntı: boox

Bu kart 7970e modlanırmı, birde referans tasarımlı soğutmayla o/c limitleri nedir acaba?



Daha önce yapılan bir açıklamada 6000 serisindeki gibi bir modlanmanın olmayacağını okumuştum sanki yanlış hatırlamıyorsam.
rtsbora 23.01.2012 15:09:42
fiyatı da güzel olsaydı keşke...
hsanlukk 23.01.2012 15:08:45
bu kartın gtx 580 den daha ucuza çıkacağını düşünürsek Nvidia'nın yeni seride gerçekten büyük bir atılım yapması lazım hem fiyat bazında hem performans bazında
ra1dz 23.01.2012 15:06:42
eğer performans testleri de 7970 ile bu kadar yakın olursa daha tercih edilebilir bir kart olur
atiktuk 23.01.2012 14:54:18
amd bu seriyle çok iyi iş çıkarttı..
boox 23.01.2012 14:53:21
quote:

Orijinalden alıntı: rabitelli

quote:

Orijinalden alıntı: boox

Bu kart 7970'e modlanırmı, birde referans tasarımlı soğutmayla o/c limitleri nedir acaba?

hani 6950'de olduğu gibi
o zaman 7970'e çuvalla para dökenler direk sektirirler amd'ye

bekleyeceksin o yüzden çıkar çıkmaz almaz mantıksız.
lakin genede parası bol olanların ve bu durumun hastalık olduğu insanların alması gerek.
onlar alacak, enine boyuna inceleyecekki ilerde bizde alalım.
rabitelli 23.01.2012 14:44:55
quote:

Orijinalden alıntı: boox

Bu kart 7970'e modlanırmı, birde referans tasarımlı soğutmayla o/c limitleri nedir acaba?

hani 6950'de olduğu gibi
o zaman 7970'e çuvalla para dökenler direk sektirirler amd'ye
schumi0411 23.01.2012 14:33:54
helal olsun donanımhaber size elinizde kart var demekki en kısa zamanda incelemeyi bekliyoruz kart eğer 50$ ucuz olursa gtx 580 dan ve performansı aşağı yukarı aynı olursa gerçekten çok satar
boox 23.01.2012 14:32:56
Bu kart 7970'e modlanırmı, birde referans tasarımlı soğutmayla o/c limitleri nedir acaba?
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla