TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 26336 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Yeni bir fotoğraf filtreleme uygulaması Streamzoo ASUS, Computex 2012 fuarında tanıtacağı teknolojilerin ipuçlarını verdi HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (122) YORUM YAZ

tarafından 28 Mayıs 2012, Pazartesi 16:45 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

PowerColor'dan GeForce GTX 690'a rakip: Çift GPU'lu Radeon HD 7970 X2 Devil 13
Günlük Haber Erdi ÖZÜAĞ "Fx57"
122
 
Çift grafik işlemcili Radeon HD 7990 için AMD'nin ağzını bıçak açmazken, bazı üreticilerin GeForce GTX 690'a karşı Radeon HD 7970 X2 tasarımı üzerinde çalıştığını dünyada ilk defa bu sayfalardan sizlerle paylaşmıştık. Bu konuda ilk adım AMD'nin ayrıcalıklı iş ortaklarından birisi olan PowerColor cephesinden geldi ve şirketin ilk görüntüsü bir süre önce ortaya çıkan yeni Devil 13 modelinin, tahminlerin aksine 6GB GDDR5 bellekli Radeon HD 7970 değil, özel olarak dizayn edilmiş çift grafik işlemcili Radoen HD 7970 X2 modeli olduğu anlaşıldı. 
 
 
  
AMD'nin 28nm üretim teknolojisiyle geliştirdiği Tahiti XT grafik yongasından çiftinden güç alan ekran kartının çalışma frekansları bilinmese de elde ettiğimiz duyumlar, GeForce GTX 690'a karşı hazırlanan Radeon HD 7970 X2 modellerinin GHz Edition etiketi taşıyabileceğini yani GPU'ların 1GHz seviyesinde çalışabileceği mesajı veriyor. 2x 384 bit bellek veri yolu desteğine, 2x 2048 paralel işlem birimine ve 6GB GDDR5 bellek kapasitesine sahip olan PowerColor'ın özel kartı, aynı zamanda AMD platformunda Radeon HD 7000 serisinin çift grafik işlemcili ilk temsilcisi olma unvanını da taşıyor. PowerColor mühendisleri tarafından geliştirilen bu özel kartta üç adet 8pin PCI Express güç konnektörü bulunuyor ve bu sayede kart toplamda 525 Watt güç kullanabiliyor.
 
 
Üzerinde yer alan üç slot tasarımlı soğutucusunda üç adet fan bulunan ekran kartının arka kısmında, Turbo özelliğini akıllara getiren özel bir butona da yer veriliyor. Quad Crossfire kurulumunu da destekleyen çift grafik işlemcili PowerColor Radeon HD 7970 X2 Devil 13, görüntü aktarımı içinse çift DVI, çift Mini DisplayPort ve HDMI konnektörlerine sahip olan DirectX 11.1 destekli ekran kartı aynı zamanda AMD'nin Graphics NextCore mimarisi çerçevesinde PCI Express 3.0 desteği de sunuyor. Henüz netlik kazanmasa da GPU'ların haberleşmesi için PLX üretimi köprü yonganın kullanıldığı düşünülen kartla ilgili olarak soğutucu tasarımının final versiyon olmadığı ve piyasaya sürülecek versiyonun görünüm anlamında farklılıklar içerebileceği bildiriliyor. PowerColor Radeon HD 7970 X2 Devil 13'ün Computex 2012 Fuarı'nda detaylanması bekleniyor. 
 
 
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
KaRaPeNa 20.07.2012 17:17:36
3D MARK BMARK VE Oyun testlerinde görmek isterim sonuçları karta verilen para+gelicek elektirk parası fiyat performans konusunda ? bırakıyor insanda
bocekgrafik 20.07.2012 17:00:32
Konu Dışı üslubuyla yazmışsın mesajını. Ben de senin mesajını kullanarak, başka kişilere üst sınıf kartlarla ilgili bir fikir vermek istedim.
theheartless 20.07.2012 16:11:12
quote:

Orijinalden alıntı: bocekgrafik

quote:

Orijinalden alıntı: CryBaris

arada ekran kartını kapatır mahallenin eletriğini karşılarım

Bunu alacak kişinin maddi durumu gayet yerinde olan birisi olacağından, kartın ne kadar elektrik tüketeceğini emin ol ki düşünmeyecektir.

Sadece espri yaptım,espriden anlamıyosan bu senin sorunun.Maddi durumum gayet yerinde güç tüketimi umrumda değil, peki mesajı neden yazdım?
DuffyDuck205 18.07.2012 11:36:20
mars ııı çıkar yakında bunun artisliği kime :D
[link]http://rog.asus.com/116862012/graphics-cards-2/first-look-asus-mars-iii/[/link]
mertguz 09.06.2012 16:49:36
Kaçak elektrik çekeceksin başka yolu yok
İstan34bul 09.06.2012 15:26:06
quote:

Orijinalden alıntı: cocoloccomaya

quote:

Orijinalden alıntı: suleymangonca

İş bankası kart edindirme kredisi çıktı Başvuru için ayranım yok içmeye 7970x2 i istiyorum yaz gönderNe hale düştük dolar aldı başını gitti gtx690 3000tl civarı Buda 2500tl olur


son zamanlarda duyduğum en güzel fikir hocam..valla turkcell'in bilmem ne şeysine girseymişsin halkla ilişkiler veya pazarlama sorumlusu olarak alırlardı seni.. :)
tabi ben orda müdür olsam :P
Valla ne iyi olurdu şöyle 10,000 TL'lik ihtiyaç kredisi tadında PC'ini topla gel kredisi :D

Alıntıyı daha yeni gördüm eyvallah hocam Sagolasin
Foxbat 08.06.2012 19:07:05
Bu sınıf bir karta binlerce lira veren adam ay sonu elektrik faturasına eklenecek 2-3 liraya mı bakar?!

Bu arada, Mars III te 525 watt haberiniz olsun.
bocekgrafik 08.06.2012 19:01:49
quote:

Orijinalden alıntı: CryBaris

arada ekran kartını kapatır mahallenin eletriğini karşılarım

Bunu alacak kişinin maddi durumu gayet yerinde olan birisi olacağından, kartın ne kadar elektrik tüketeceğini emin ol ki düşünmeyecektir.
aoktar 08.06.2012 18:51:20
Bana ne saçmalıyorsun diyen arkadaşa cevap:
Sende fazlaca düşük bir çevre bilinci ve umarsızca tüketme motivasyonu hissediyorum. Yazdıklarından fazlaca kaale alıp cevap vermekle vakit kaybetmemem gerektiğini görüyorum. İlla istersen müsait bir zamanda
daha ayrıntılı açıklama yaparım.
theheartless 03.06.2012 12:33:21
arada ekran kartını kapatır mahallenin eletriğini karşılarım
DH Misafiri 02.06.2012 19:54:07
Bunu kartı türkiyeden biri alacak olursa mardin muş bitlis van tarafından biri almalı bence nedeni ise orda zaten bi çok vatandaş elektrigi beleş kulanıyo alacak vatandaşta burdaki anime resimlerinden deilde.. Üstüne bi troll resmi koyup peki ya problem ne ? diyebilmeli :)
Undisclosed 02.06.2012 09:22:57
bunu crossfirelı ve o.c li şekilde pc ye bağlayan kişinin elektrik faturasını merak ediyorum
ana muhalefet 01.06.2012 21:06:29
Yakında Tedaşla Anlaşıp Elektrik Direklerini Ekran Kartına Bağlıycam
capoeira_GS 01.06.2012 18:27:44
grx 690 nı zorlayacak acaip bir ekran kartı 525 watt güç crosfire yapsan 1200 watt
dJ_bLoW 01.06.2012 18:21:55
Bune Lan. Yuhhhh..
mr.creative 01.06.2012 17:07:49
hacı bune ya!
525watt 3slotluk tasarım 3 tane fan
tamam en iyisini istiyoruz ama böle heyvansal bi şe olmasına gerek yok sanırım
hayır niye hava sogutmada israr ediyolar anlamiyorumlki
yap baba gibi su soğutma hem daha minimalist olur hemde daha sesiz.

amma yazdım yav.:D
rezes 01.06.2012 14:11:53
bu ne la! tuğla
urazs 01.06.2012 14:02:55
quote:

Orijinalden alıntı: OnLyLoveMe

kimsede demiyor aga bu nedir?

Ahahah hakkaten ya

Aga bu nedir ?
urazs 01.06.2012 12:57:13
quote:

Orijinalden alıntı: Foxbat

God of War III oynamak için 1000tl verip Ps3 alırım ama BF3ü ultra ayarda oynamak için 800tlye ekran kartı almam. Umarım ne demek istediğimi anlamışsınızdır.


Birincisi PS 3 1000 tl değil. İkincisi 800 tl lik kartla BF 3 ü ultra zar zor oynarsın AA açık 1920 1200 de. Hele hele Multide ultra da kolay gelsin.

Üçüncüsü PS 3 alan bir zahmet yığınla çok kaliteli exclusive lerini de alsın oynasın.

Dördüncüsü hala gönderme yaptığın o cümlem 800 tl lik falan değil GTX 680, GTX 670 sli GTX 680 sli GTX 590 GTX 690 HD 7970 HD 7970 crossfire sistem kurup ta SADECE BF 3 KASAN BAŞKA BİR OYUN OYNAMAYAN BİLMEYEN PARASINI OYUN OYNAMAK İÇİN DEĞİL, ss atmak bench kasıp forum da varolma mücadelesi vermek için harcayan insanlaraydı...

Ha sen 800 tl lik yada 1500 tl lik ekran kartı al yığınla oyun var oyna hakkını ver o zaman ekran kartının hakkını veriyor amacına uygun kullanıyorsun demektir.

SIFR BF 3 için bench alıp Donanımhaber de göstermek için ( amaç bir sürü kaliteli oyunu yüksek ayarlarda oynamak değilse yani ) dünyanın parasını saçıp duruyorsa takıntılı ego tatmini peşinde demektir, dalga da geçilir kafa da bulunur.

O kafayla o harcamaları yapacağına insan gitsin PS3 alsın mis gibi exclusivelerini oynasın. Kendileri de huzura erer bende ifrit olmam. 10 FPS fazla aldı almadı diye ömür tüketiyorlar yazık... Ne oyun oynuyorlar ne bir şey, bench kasıp her çıkan kartı almayı hobi zanneden insanlarla kaynıyor site... İçine bir uğraşın emeğin girmediği şeye ne zamandır hobi deniyorsa artık... tek yapılan para basıp almak, aha büyük emek. Oyun oynamak hobidir, bench in start butonuna basıp ne alacağı belli sonuçları almak değil, o kartların amacıda bu değil zaten... Sözüm oyun oynamayıp sırf bu amaçla kart alanlara, bench alanlara değil.

Yani konsol fanlığı yok burada. Konsollar üzerinden bir şey anlatılıyor. Nasıl ki konsollar oyun içinse üst seviye ekran kartlarıda OYUN lar için caka satmak için değil...

PC de kartın hakkını vermedikten bir BF 3 iki bench le kartı mundar ettikten sonra ne anlamı var o kadar para saçmanın, akıl fikir...


Edit: Sanırım bana yapıyorsun o cümlede ki göndermeyi, o cümleyi ben kurmuştum sende tartışmadaydın sanırım, tam hatırlayamadım şimdi, eğer yanlış hatırlıyorsam kusura bakma, mesajı üstüne alma o durumda, emin olamadım şimdi, üstüme alınmışta olabilirim. [:'(]
Undisclosed 31.05.2012 15:24:53
baya heybetli bir karta benziyo maşallah yani her alanda kullanılır kas yapamak için falan :D
Satisfaction45 31.05.2012 02:07:18
beyler nu kartda bilionuzdur madem konuyu görüp girmişiniz.İlk devil 13 6970 resmi siteden alıntıdur



en az 550w psu istiyor





[image]local://upfiles/1184230/4392F16EFF1D407B8B528354CEE216DB.jpg[/image]
-The Stig- 31.05.2012 01:43:53
quote:

Orijinalden alıntı: suleymangonca

İş bankası kart edindirme kredisi çıktı Başvuru için ayranım yok içmeye 7970x2 i istiyorum yaz gönderNe hale düştük dolar aldı başını gitti gtx690 3000tl civarı Buda 2500tl olur


son zamanlarda duyduğum en güzel fikir hocam..valla turkcell'in bilmem ne şeysine girseymişsin halkla ilişkiler veya pazarlama sorumlusu olarak alırlardı seni.. :)
tabi ben orda müdür olsam :P
Valla ne iyi olurdu şöyle 10,000 TL'lik ihtiyaç kredisi tadında PC'ini topla gel kredisi :D
Abazzers 31.05.2012 00:13:06
kartın isimlendirmesini sevmedim, çok şeytanca
Foxbat 31.05.2012 00:07:48
God of War III oynamak için 1000tl verip Ps3 alırım ama BF3'ü ultra ayarda oynamak için 800tl'ye ekran kartı almam.

Umarım ne demek istediğimi anlamışsınızdır.
TiesTorN 31.05.2012 00:00:39
quote:

Orijinalden alıntı: OnlyChaos

Şu an oyunlar için GTX 670 ve HD 7970 seviyesindeki ekran kartları fazlasıyla yeterli. İnsanların böylesi bir ekran kartına para yatırması için yeni konsolları beklemeleri gerekir. İşte o zaman böylesi kartların hakkı verilir.

her kart çıktığında aynı hikayelerin dönmesi de baya efsane oldu artık...

Yeni konsollar gelene kadar GTX 560-580 ve HD 6970 üstünde karta gerek bile yokki... 670 ve 7970 fazla bile. Aslında çoğu oyuna 580 bile fazla da, neyse...
thunderwatcher 30.05.2012 20:18:03
Bu kart bana yetmez quad crossfire yapmam lazım. 12 slot yer kaplıyor zuhahahaha... Bu kartı hakkını vererek kullanabilecek tek kişi James Cameron agalar. Avatar 2'nin renderları için kullanabilirler. Ya da lord of the rings'in savaş sahneleri için :))) Bu kartla 4xcf yapınca görünecek makina: http://www.vizworld.com/2009/12/wetas-datacrunching-powerhouse-avatar/
Tekrar ediyorum: Her kurtlu baklanın bir kör alıcısı vardır. 2x690 bile yetmeyen uygulamalar olabilir ama siz ya da ben pek göremeyiz onları. Siz 670'inizi alın oyununuza bakın fazla kurcalamayın :D
perseepona 30.05.2012 17:31:23
bu kartı alan overclock yapar.e darboğaz yapmaması için işlemciyi de overclocklar. 700watt-800 watt yeter diyen arkadaşlar, tek bir overclock edilmiş 7970'in bulunduğu bir sistemde,3930k gibi bir sandy bridge-e cpu ile tüm sistemin çektiği enerjinin 550 watt olduğunu bilmiyolar galiba.7970 den iki tane koyun ikisini de overclock edin, bir de üstüne işlemciyi overclock edip bunları soğutmak için en az 4-5 fanlı kasaya bağlayın.tüm sisteme bir de 700-800 wattlık psu bağlarsanız 6 ay sonra kartı komple elinize alırsınız.bu forumda anlamadığım tek şey var o da herkesin gerekmez diye psu'nun watt değeri açısından hiç bir esneklik payı bırakmadan psu tavsiyesi yapması.üst sınıf kart alan birisi gerçekten hem karta hem gpuya oc uyguluyorsa en az 750-850 watt civarı psu almalı. iki gpu da ise minimum 1000watt gerekir.bunun 28 nm ile filan alakası yok.850 wattlık bronz psunun zaten kafadan 90-100 wattlık kısımı verimden dolayı kaybedilen enerji oluyor.bronze psu yüzde 80-85 verimliliktedir.85'den hesaplarsanız her 100 watta 15 watt kayıp içerir.850 wattda bu 90 watt kayıptır.7970x2 gibi enerji tüketimi muadilleri arasında devasa sayılabilecek bir karta 700-800 watt bağlamak bu şartlar altından gerçekten cesaret ister ya da gereğinden çok daha fazla zenginlik.
scutaro 30.05.2012 12:11:51
quote:

Orijinalden alıntı: Satisfaction45

PowerColoru seviyom referans tasarıma hiç bağlı kalmıyo kartı gelistirio ah bi testini görsem

Hangi referans tasarım ?
marseltalon 30.05.2012 10:50:14
ooo yeeee...
ekmekcibu 30.05.2012 10:38:49
fanlar küçük gibi
alp0007 30.05.2012 10:30:51
Komik...
Santino Santorelli 30.05.2012 00:39:14
quote:

Orijinalden alıntı: 865pe


quote:

Orijinalden alıntı: H@$@N

quote:

Orijinalden alıntı: Alcatraz79

Bence ilk önce 7970 x2 yapıyolar 680i geçebilirmiyiz diye geçerlerse nvidia 680 x2 yapar amd yine 7990a uğraşmaya başlar.

bencede

Arkadaşlar biraz mantıklı yorumlar yapin..

ne demek 680 ni geçerse?

7970 oyununa göre ortalama GTX 680 nin %10-15 gerisinde.

Şimdi 2 tame 7970 Tahiti GPU nun GTX 680 nin gerisinde kalma ihtimali varmi sizce?

GTX 690 deseniz tamam gersinde kalabilir, Ama GTX 680 nin gersinde kalir denirse, sadece pes yani denir

adam haklı beyler dağılın..
aziz77 30.05.2012 00:05:12
1000 watt bunu anca adam eder...
H@$@N 29.05.2012 22:48:38
quote:

Orijinalden alıntı: 865pe


quote:

Orijinalden alıntı: H@$@N

quote:

Orijinalden alıntı: Alcatraz79

Bence ilk önce 7970 x2 yapıyolar 680i geçebilirmiyiz diye geçerlerse nvidia 680 x2 yapar amd yine 7990a uğraşmaya başlar.

bencede

Arkadaşlar biraz mantıklı yorumlar yapin..

ne demek 680 ni geçerse?

7970 oyununa göre ortalama GTX 680 nin %10-15 gerisinde.

Şimdi 2 tame 7970 Tahiti GPU nun GTX 680 nin gerisinde kalma ihtimali varmi sizce?

GTX 690 deseniz tamam gersinde kalabilir, Ama GTX 680 nin gersinde kalir denirse, sadece pes yani denir

sakin ol reyiz.
DH Misafiri 29.05.2012 22:14:51
7970 in crossfire halinden ne farkı olabilirki
865pe 29.05.2012 21:34:13
quote:

Orijinalden alıntı: H@$@N

quote:

Orijinalden alıntı: Alcatraz79

Bence ilk önce 7970 x2 yapıyolar 680i geçebilirmiyiz diye geçerlerse nvidia 680 x2 yapar amd yine 7990a uğraşmaya başlar.

bencede

Arkadaşlar biraz mantıklı yorumlar yapin..

ne demek 680 ni geçerse?

7970 oyununa göre ortalama GTX 680 nin %10-15 gerisinde.

Şimdi 2 tame 7970 Tahiti GPU nun GTX 680 nin gerisinde kalma ihtimali varmi sizce?

GTX 690 deseniz tamam gersinde kalabilir, Ama GTX 680 nin gersinde kalir denirse, sadece pes yani denir
OGuz51 29.05.2012 20:36:45
quote:

Orijinalden alıntı: Fingolfin `

quote:

Orijinalden alıntı: OGuz51

quote:

Orijinalden alıntı: bocekgrafik

quote:

Orijinalden alıntı: Leone-510 1 kw psu yeter artık
Bu kartı alan adamın en az 1kwlik PSUsu vardır zaten.


Doğru söylüyorsunuz eminim GTX590 dan 10fps daha fazla alıyor diye hem dünya para hemde dünya elektrik sarfiyatı yapan bu kartı alıcak insanlar var şaşıyorum sırf hava atmak için olduğunu düşünüyorum buna GTX690 da dahil.Bence günümüzdeki oyunlar için hayla yeterli olduğunu düşündüğüm birçok ekran kartı var.. Bunun fakirlikle zenginlikle alakası yok israf!!

Ya arkadaşım bu kartı adam alan belli bir gelir düzeyinin üstündedir zaten neden israf olsun. O zaman şöyle de bakalım olaya; şahinde araba istediğin yere götürür bmw x6 da. Fakat parası olan konfor isteyen en iyisini alır bu böyledir.

Öyle demedim hocam demek istediğim farklı GTX580 kullanında gideri var GTX690 kullanında ama zaten şuanki teknolojiyle bench testlerinden başka kastıracak şey bulamıyosan ne anlamı var okadar para basmanın. Bak kendimden biliyorum GTX590 çiftini kullanıyorum teki bile zaten fazlasıyla yetiyor neden iki tane mi aldım ihtiyaçtan değil egomu tatmin etmek için
treamer 29.05.2012 20:35:27
o hava tahliye kısmındaki kırmızı düğme de neyin
Ironist 29.05.2012 20:28:05
quote:

Orijinalden alıntı: OGuz51

quote:

Orijinalden alıntı: bocekgrafik

quote:

Orijinalden alıntı: Leone-510 1 kw psu yeter artık
Bu kartı alan adamın en az 1kwlik PSUsu vardır zaten.


Doğru söylüyorsunuz eminim GTX590 dan 10fps daha fazla alıyor diye hem dünya para hemde dünya elektrik sarfiyatı yapan bu kartı alıcak insanlar var şaşıyorum sırf hava atmak için olduğunu düşünüyorum buna GTX690 da dahil.Bence günümüzdeki oyunlar için hayla yeterli olduğunu düşündüğüm birçok ekran kartı var.. Bunun fakirlikle zenginlikle alakası yok israf!!

Ya arkadaşım bu kartı adam alan belli bir gelir düzeyinin üstündedir zaten neden israf olsun. O zaman şöyle de bakalım olaya; şahinde araba istediğin yere götürür bmw x6 da. Fakat parası olan konfor isteyen en iyisini alır bu böyledir.
OGuz51 29.05.2012 20:14:09
quote:

Orijinalden alıntı: bocekgrafik

quote:

Orijinalden alıntı: Leone-510 1 kw psu yeter artık
Bu kartı alan adamın en az 1kwlik PSUsu vardır zaten.


Doğru söylüyorsunuz eminim GTX590 dan 10fps daha fazla alıyor diye hem dünya para hemde dünya elektrik sarfiyatı yapan bu kartı alıcak insanlar var şaşıyorum sırf hava atmak için olduğunu düşünüyorum buna GTX690 da dahil.Bence günümüzdeki oyunlar için hayla yeterli olduğunu düşündüğüm birçok ekran kartı var.. Bunun fakirlikle zenginlikle alakası yok israf!!
OnlyChaos 29.05.2012 19:22:09
Şu an oyunlar için GTX 670 ve HD 7970 seviyesindeki ekran kartları fazlasıyla yeterli. İnsanların böylesi bir ekran kartına para yatırması için yeni konsolları beklemeleri gerekir. İşte o zaman böylesi kartların hakkı verilir.
Santino Santorelli 29.05.2012 16:30:59
quote:

Orijinalden alıntı: aoktar

oyun oynamak için bu kartlara saldıranlara bol akıl fikir diliyorum. Verdikleri paraya mı acısak, tükettikleri enerjiye mi? Çevre bilinci ne zaman, hırslarımızın önüne geçecek çok meraktayım

arkadaşım ne çevre bilinci ne saçmalıyorsun sen?..sanki görende pc kullanıcıları olarak gece gündüz V-10 V-12 araçlarla dolaşıp soyu-nesli tükenmekte olan hayvanları zevk için vuruyor yolun ortasına ihtiyaç görüp çerçöp ne varsa çöpe değilde sağ sola çöp dağları yapıyoruz..saçma sapan konuşmayın allah aşkına arkadaşın yukardada yazdığı gibi etki edeceği elektrik faturasına en fazla 30 lira bi rakam..adamlar ares çıkardı laf mars 2 çıkardı laf 6gb ekran kartı çıkarıyorlar yok elektrik yakar yok takla atar börek açmaz şarkı söylemez oldu olacak bide uzanmasını fln isteseydiniz..mars 2 'i bile şuan bir çok sli yapılan kartlardan tek başınada olsa geçerli ve üstün bir kart..hee ses ve elektrik sarfiyatı çok fazla powercolor'da umarım bu açığını görmüştür mars 2 nin ve düzeltmiştir..mars 2 i kadar elektrik harcamıyor..birde d.h test etsin bakalım ses oranı nasılmış..mars 2 ninki tam bir felaket..powercolor elektrikden yana işi kurtarmış sesden yanada kurtardıysa özel ve güzel pc toplayan arkadaşlar için şuanda alınabilecek en iyi ekran kartı powercolor devil.. hee hiç 2 tane şundan yaparım şöyle geçerim 2 tane bundan yaparım 3dmark da tarumar ederim fln filan boş yani..şuan piyasada en hızlı ve en iyi kart asus gtx-690 2 tane 690 yapsan 2 tane powercolor devil'ı geçebilirmisin bi düşün bakalım..ama 2 tane gtx 690 ile 2 tane mars 2'yi tarumar edersin..
isyankar_emre 29.05.2012 16:05:15
Açıkcası bu ilk büyük adımı PowerColor'dan görmek şaşırtıcı belkide bir taktikdir bilinmez ama, Nvidia'nın ard arda yaptığı ataklarından atılımlarından sonra bence bunun kesinlikle bir AMD stratejisi olduğunu düşünüyorum ve tam olarak performasını dört gözle bekliyorum, artık bundan iki tan ealıp CF yapmakda para israfı olur herhalde :))
Zeytinbey 29.05.2012 14:59:52
3 slot yer kaplıyor, pcb büyük duruyor (aklıma son günlerdeki küçük pcb kalitesiz komponent tartışmaları da geldi...) 30 cm den aşağı değil. bunu kasaya yerleştirmek ayrı dert, ağır soğutucuyu taşıması için destek bulmak ayrı dert... Backplate de koymamışlar, gerçi bu nihai ürün olmayabilir ama aklıma gelenler bunlar... Büyük soğutucuların ağır olduğu ve kartı eğmek suretiyle zarar verebileceğine dair kanaat uyandı bende son 2 yıldır...
True Romance 29.05.2012 14:42:19
quote:

Orijinalden alıntı: bocekgrafik

quote:

Orijinalden alıntı: OnLyLoveMe

kimsede demiyor aga bu nedir?

Yukarıdaki mesajım.

quote:

Orijinalden alıntı: bocekgrafik

NVIDIA'nın 590'ı yandığında da Asus Mars II'yi çıkarmıştı. Oluyor arada böyle şeyler. O zaman Mars II ucubeydi, şimdi de bu.





cem yılmaz geldide aklıma hocam yoksa okudum hepsini
aRiSe* 29.05.2012 12:13:15
Aşırı standart dışı bir ürün...
melihdeniz 29.05.2012 12:07:56
O kadar güç kullanımı ile süper kart olsa kaç yazar. Fabrika gibi makina.
VurqunCu 29.05.2012 11:29:48
Video zannettim :S
TrMhMt 29.05.2012 11:07:26
Ben cok begendim karti. Fiyati ucukta olsa cok enerji tuketiyorda olsa elbet alicisi vardir.
bocekgrafik 29.05.2012 10:33:51
quote:

Orijinalden alıntı: OnLyLoveMe

kimsede demiyor aga bu nedir?

Yukarıdaki mesajım.

quote:

Orijinalden alıntı: bocekgrafik

NVIDIA'nın 590'ı yandığında da Asus Mars II'yi çıkarmıştı. Oluyor arada böyle şeyler. O zaman Mars II ucubeydi, şimdi de bu.
DH Misafiri 29.05.2012 10:30:45
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

amd radeon 7990da 1000 bit çıkarsın bak bakalım piyasada donan oyunmu kalır piyasada amd artislik yapan şirketmi kalır çıkarsınlar ya 384+384: 768 bit çıkarcaklarını düşünüyolarmış kıscaklarmış galiba ne kısıyosunuz olm salakmısınız çıkarında meydan adam görsün


Tutmayın küçük enişteyi :D
met@lrock 29.05.2012 10:05:16
tedaş saolsun. fiyat+elektrik of cok masraflı bi kart.
alikiziltoprak 29.05.2012 10:03:58
Güç tüketimi konusunda dezavantaja sahip bu kart. Biraz abartı olmuş.
DH Misafiri 29.05.2012 09:56:23
Bu karta para vereceğine oyunları çek mediuma oyna aga hem elektrik faturasından hemde yeni kart parası cepte şimdi bu kart öyle bişey ki NASA da çalışan elemanlar gibi hissettiriyor adama kendini :D
DH Misafiri 29.05.2012 09:47:53
amd radeon 7990'da 1000 bit çıkarsın bak bakalım piyasada donan oyunmu kalır piyasada amd artislik yapan şirketmi kalır çıkarsınlar ya 384+384: 768 bit çıkarcaklarını düşünüyolarmış kıscaklarmış galiba ne kısıyosunuz olm salakmısınız çıkarında meydan adam görsün
H@$@N 29.05.2012 08:57:21
quote:

Orijinalden alıntı: Alcatraz79

Bence ilk önce 7970 x2 yapıyolar 680i geçebilirmiyiz diye geçerlerse nvidia 680 x2 yapar amd yine 7990a uğraşmaya başlar.

bencede
eXaeL@DH 29.05.2012 08:44:06
Gerçek şu ki 1GHz olarak gelirse GTX680 ile rahat yarışır. OC yapılırsa geçer. Güç tüketimi çok yüksek olacaktır gerçi böyle bir kart alan adamın son düşündüğü şey güç tüketimi olur.

NOT : Kral öldü yaşasın yeni kral.
Ryu_Hayabusa 29.05.2012 08:05:29
bu kartları alıpta 1920x1080 de oynayan varmı acaba varsada o çözünürlükte oynayan adama akıllı gözüyle bakmam açıkcası.
parası olan alıyodur zaten 3000tl gibi bi para veriyosam gider birtanede ultra hd tv alırım 1080p de oynamak akıl karı değil bana göre.
1080p de kullanıpta karta küfür etmem doğrusu.
dodomoco 29.05.2012 07:39:51
Cok iyi olmus gii duruyor saat hizlarida 2. Biosla 1150 olursa 690 tarih olur
TiesTorN 29.05.2012 01:54:39
7970x2 referans tasarım var da bizim mi haberimiz yok?
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla