TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 26142 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
HP TouchPad satışları eBay'i kilitledi Archos G9 model tabletler 2012 ilk çeyrekte Android Ice Cream Sandwich güncellemesi alacak HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (51) YORUM YAZ

tarafından 12 Aralık 2011, Pazartesi 16:00 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Resmi: AMD Radeon HD 7900 serisinin lansman tarihi kesinleşti
Günlük Haber Erdi ÖZÜAĞ "Fx57"
51
AMD'nin Radeon HD 7900 serisi ekran kartları için cevabı merakla beklenen en önemli sorulardan biri olan kartların çıkışı tarihi bugün itibariyle resmiyete kavuşmuş oldu. AMD tarafından Radeon HD 7900 serisinin ön basın bilgilendirmesine yönelik telekonferans davetinde yer alan ilgili yayın yasağı tarihi kartların çıkışı tarihini gözler önüne serdi; 9 Ocak 2012.
 
Las Vegas'da gerçekleştirilecek Tüketici Elektroniği 2012 Fuarı ile eş zamanlı olarak dünya kamuoyunun beğenisine sunulacak ekran kartları için resmiyet kazanmış özellikler henüz ortaya çıkmış olmasa da yeni nesil grafik işlemci mimarisini temel alan Tahiti grafik yongasından güç alan Radeon HD 7900 serisi ile birlikte AMD, R600 GPU'lu Radeon HD 2900 serisinden bu yana ilk defa 256-bit'in üzerine çıkarak 384-bit seviyesinde bellek veri yolu desteği sunacak.
 
Tahiti Pro GPU'sunun Radeon HD 7950, Tahiti XT GPU'sunun ise Radeon HD 7970 modeline güç vereceği yeni nesil ekran kartları için en azından üst model olan Radeon HD 7970'te 2048x paralel işlem birimine, 128x doku ünitesine ve 48x ROP birimi ile gelmesi bekleniyor. Kullanılacak bellek yongasının hızına bağlı olarak 240 ile 264GB/saniye seviyesinde bellek bantgenişliği sunacak olan ekran kartı, aynı zamanda geliştirilmiş Crossfire verimliliği, GPGPU odaklı yeni özellikler ve 3D odaklı grafik-performans geliştirmeleri sunacak.
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
Zero Limit 15.12.2011 09:57:13
bizim 580 nin 2. el değeri 400tl ye düşecek yine. aynı filmi gtx285 tede yaşamıştım
BatlleStar_TR 15.12.2011 09:38:31
Güzel haber yalnız tercihim nvidia'dan yana olacak.Rakebet ortamı oluşsun,fahiş fiyatlar ödemeyelim.
SKIPPER84 15.12.2011 09:27:22
ati kullanıyorum ama hala bir sürü oyunda sorun yaşıyorum.(örn: TDU2, MW3)Ati ile uzun bir süre vedalaşma planları yapıyorum...

gerçekten nvidia daha sıkıntısız, daha verimli.Her ne kadar bazıları kabul etmesede bu böyle....
Mutlu Dal 15.12.2011 03:33:06
Artık amd ve nvidia da sorun yaşamadım şuana kadar ati redeon hd 5000 serisi öncesi kartlarda özellikle driver sorunları çok oluyordu tecrübeliyim bu konuda ama şuanda 1 yıl hd 6870 kullandım hiç bir sorun yaşamadım :)

Türkiyede nVidia kartlar muadillerinden %5 veya %10 pahalı oluyor buna değecek kartda olmadığı için genelde amd gpu alıyorlar ama nVidia kartlar gerçekten daha iyi yani her türlü uygulamada vb nVidia derim ben

İntel (Mercedez) AMD (Renault)

nVidia (Wolsvagen) AMD Ati (Fiat)

nVidia KALİTESİ Bambaşka.
soar.kerrigan 15.12.2011 01:09:06
Oha nasil kacirmisim lan bu yerroner nasil biseymis boyle


quote:

Kaç oyunda release tarihinde sorun yaşadı AMD kartlar.


Vida kokusu aliyorum
Noobsmoke 13.12.2011 16:20:09
quote:

Orijinalden alıntı: yerroner

Paranızla rezil olmak istemiyorsanız Nvidia'dan şaşmayın yahu, hala öğrenemediniz mi? Kaç oyunda release tarihinde sorun yaşadı AMD kartlar. AMD Bir grup amatör tarafından yönetiliyor, en azından grafik departmanı. Hala 50 100 lira kar edicem diye, ucuz olana kaçıyorsuınuz. Sonra okuyoruz merak etmeyin 600 dolarlık crossfire ile rezil olanları.

Oyuncu adam = Nvidia. Bu kadar basit. Cüzdanındaki 10 liranın hesabını yapan adama diyecek birşeyim olmaz. Oyunculuk hobiniz varsa rezil etmeyin kendiniz.


15 yıldır oyuncuyum ve kullandığım 5 ekran kartının 4'ü Ati.

Problem?
yerroner 13.12.2011 16:19:17
quote:

Orijinalden alıntı: SaLVaToRe

quote:

Orijinalden alıntı: cmt

quote:

Orijinalden alıntı: yerroner

AMD iyi ki oyun üretmiyor zaten de bahsedilen o değil. Kimi yeni çıkan oyunlarda sürücü güncellemesi olmadan söz konusu oyun oynanmayabiliyor, AMD bu konuda ün yaptı. Hatta monitör değiştirdikten sonra 16:9 monitörde tam ekran görüntü alamamak falan AMD sürücülerle mümkünmüş, bu aralar yeni monitör için araştırma yaparken böyle ilginç şeyler de öğreniyorum dünya gözüyle.

Monitör ve ekran kartı ayarlarından biraz anlıyorsan, açar 1 dakikada istediğin gibi ayarlarsın.
Ati'yi karalamak için çok istekli olduğun anlaşılıyor ama biraz daha sağlam bilgiler bulmalısın. Elbet Ati'ninde, diğer donanım üreticilerinde olduğu gibi, hatalı olduğu noktalar vardır.

@cmt
bastan sona haklı, sayet oı bılgıye sahıp degılsen 1080 p de bıle nvıdıa goruntusunu almak ıstıyor ısen sana nvdia kartları onerırım.
ama ısı bılen anlayan parasının degerını bılende ızın verki amd ati kullansın.


Olay bilgisayardan anlayıp anlamamak değil, 20 yıllık PC kullanıcısıyım. Oyunların Anti-alaising ayarlarını bozan, monitörün aspect ayarını kafasına göre bozan Catalyst gibi şeyler yapmak, oyun geliştiricileriyle ilişkileri yürütememek, performans artışı yapacak sürücü konusunda rakipten geri kalmak vs.

Ucuzluk konusunda haklısın ona birşey demiyorum zaten ilk postta belirtmiştim.
Carfreak 13.12.2011 16:11:37
Kim ne derse desin Nvidia
Havana_Brown 13.12.2011 16:06:05
quote:

Orijinalden alıntı: cmt

quote:

Orijinalden alıntı: yerroner

AMD iyi ki oyun üretmiyor zaten de bahsedilen o değil. Kimi yeni çıkan oyunlarda sürücü güncellemesi olmadan söz konusu oyun oynanmayabiliyor, AMD bu konuda ün yaptı. Hatta monitör değiştirdikten sonra 16:9 monitörde tam ekran görüntü alamamak falan AMD sürücülerle mümkünmüş, bu aralar yeni monitör için araştırma yaparken böyle ilginç şeyler de öğreniyorum dünya gözüyle.

Monitör ve ekran kartı ayarlarından biraz anlıyorsan, açar 1 dakikada istediğin gibi ayarlarsın.
Ati'yi karalamak için çok istekli olduğun anlaşılıyor ama biraz daha sağlam bilgiler bulmalısın. Elbet Ati'ninde, diğer donanım üreticilerinde olduğu gibi, hatalı olduğu noktalar vardır.

@cmt
bastan sona haklı, sayet oı bılgıye sahıp degılsen 1080 p de bıle nvıdıa goruntusunu almak ıstıyor ısen sana nvdia kartları onerırım.
ama ısı bılen anlayan parasının degerını bılende ızın verki amd ati kullansın.
7Mhz 13.12.2011 14:25:05
quote:

Orijinalden alıntı: yerroner

AMD iyi ki oyun üretmiyor zaten de bahsedilen o değil. Kimi yeni çıkan oyunlarda sürücü güncellemesi olmadan söz konusu oyun oynanmayabiliyor, AMD bu konuda ün yaptı. Hatta monitör değiştirdikten sonra 16:9 monitörde tam ekran görüntü alamamak falan AMD sürücülerle mümkünmüş, bu aralar yeni monitör için araştırma yaparken böyle ilginç şeyler de öğreniyorum dünya gözüyle.

Monitör ve ekran kartı ayarlarından biraz anlıyorsan, açar 1 dakikada istediğin gibi ayarlarsın.
Ati'yi karalamak için çok istekli olduğun anlaşılıyor ama biraz daha sağlam bilgiler bulmalısın. Elbet Ati'ninde, diğer donanım üreticilerinde olduğu gibi, hatalı olduğu noktalar vardır.
yerroner 13.12.2011 14:12:03
AMD iyi ki oyun üretmiyor zaten de bahsedilen o değil. Kimi yeni çıkan oyunlarda sürücü güncellemesi olmadan söz konusu oyun oynanmayabiliyor, AMD bu konuda ün yaptı. Hatta monitör değiştirdikten sonra 16:9 monitörde tam ekran görüntü alamamak falan AMD sürücülerle mümkünmüş, bu aralar yeni monitör için araştırma yaparken böyle ilginç şeyler de öğreniyorum dünya gözüyle.
veleciraptor 13.12.2011 13:11:55
quote:

Orijinalden alıntı: yerroner

Kaç oyunda release tarihinde sorun yaşadı AMD kartlar.

Pardon hangi oyunlarmış bu AMD tarafından release edilen? Haberim yok AMD'in oyun üretimi işine soyunduğundan da...
Havana_Brown 13.12.2011 12:35:23
vatan ındırımde sıfır powerclor 6850 282 tl ıken,
7850 nın tr ye gelısı ılk fıyat bındırımı ve kdv ve bu dolar kuru varken 480 tl den asagıya olacagını, vede bu fıyat varkına bu serı den ekran kartı alınması ne kadar dogrudur tartısılır.
aksı yada olumlu yorumlarınız varsa + yada - olarak belırtınız.
born2bemad 13.12.2011 12:05:50
quote:

Orijinalden alıntı: *Furious*

quote:

Orijinalden alıntı: born2bemad

Lansmandan ne kadar zaman sonra satışa çıkacak acaba? 6000 serisi çıkalı 1 sene olmadı bu ne hızdır. İyice yetişemez olduk. Artık güncel bir sistemi 2 seneden fazla muhafaza etmek imkansız.

Yetişmene gerek var mı

6950/6970 kullanıyorsan hiç bulaşma derim. Veya nVidia'daki muadilleri herneyse.

Yok alacağımdan değil de piyasayı takip etmek ve gelişmeler açısından kastetmiştim. Ama 28nm nin ne denli fark yaratacağını da merak etmiyor değilim. Az enerjiyle çok iş diyorlar, ne kadar çok iş görecez bakalım. Bu firmaların her sene oyun çıkarır gibi ekran kartı piyasaya sürmesine gerçekten sinir oluyorum. Yeni çıkan seriyle bir önceki arasında büyük fark olsa tamam. Arpa boyu kadar yol alıp sürüyorlar piyasaya. Bu sefer de öyle olmaz umarım.
_Dominic_Toretto_ 13.12.2011 11:38:03
quote:

Orijinalden alıntı: born2bemad

Lansmandan ne kadar zaman sonra satışa çıkacak acaba? 6000 serisi çıkalı 1 sene olmadı bu ne hızdır. İyice yetişemez olduk. Artık güncel bir sistemi 2 seneden fazla muhafaza etmek imkansız.

Yetişmene gerek var mı

6950/6970 kullanıyorsan hiç bulaşma derim. Veya nVidia'daki muadilleri herneyse.
yerroner 13.12.2011 11:33:33
Paranızla rezil olmak istemiyorsanız Nvidia'dan şaşmayın yahu, hala öğrenemediniz mi? Kaç oyunda release tarihinde sorun yaşadı AMD kartlar. AMD Bir grup amatör tarafından yönetiliyor, en azından grafik departmanı. Hala 50 100 lira kar edicem diye, ucuz olana kaçıyorsuınuz. Sonra okuyoruz merak etmeyin 600 dolarlık crossfire ile rezil olanları.

Oyuncu adam = Nvidia. Bu kadar basit. Cüzdanındaki 10 liranın hesabını yapan adama diyecek birşeyim olmaz. Oyunculuk hobiniz varsa rezil etmeyin kendiniz.
born2bemad 13.12.2011 11:24:52
Lansmandan ne kadar zaman sonra satışa çıkacak acaba? 6000 serisi çıkalı 1 sene olmadı bu ne hızdır. İyice yetişemez olduk. Artık güncel bir sistemi 2 seneden fazla muhafaza etmek imkansız.
KarinDesenJack 13.12.2011 11:14:48
7990 diye bir model çıkarıcakmı amd?
soar.kerrigan 13.12.2011 01:15:19
quote:

Orijinalden alıntı: setek01

quote:

Orijinalden alıntı: soar.kerrigan

quote:

Orijinalden alıntı: redoracle

Nvidia da maket filan bi kartla bişeyler açıklasada ocakta rekabet başlasa bari yoksa fiyatlar tuzlu olucak anlaşılan.



Bunda gülünecek birşey yok ama. Sonra 600 TL'ye 5850, 900 TL'ye 5870 satılıyordu bir zamanlar, Nvidia DX 11 kart çıkarmadı diye 6 ay boyunca. Birkaç ay geçip fiyatları yarıya inince ağlatır sonra Hangisi en iyi performansı verirse onu kullanacağım ben. 6870' de kullandım, sonra Nvida 560 TI 'da aldım. Hatta shader açma imkanı yok dendi, ASUS 6950 DC II almaktan vazgeçtim. Yapanı görseydim ASUS DC II 6950 de alacaktım.

Kart ile teknik detayların naçizane fikrime göre değerlendirilmesi kısmına gelince:

6970 vs 7970
1536 Shader****** 2048 Shader %33
32 rop ****** 48 rop %33
96 doku ünitesi *** 128 doku ünitesi %33
176 Bandwidht *** 40-260 Bandwidht %35-40
8+6 pin *******6+6 Şüpheli, yani geçen gün verilen habere göre böyle bir beklenti var.
2,7 Teraflop işlem gücü *** ? En çok bunu merak ediyorum.
250w TDP ********* 200w beklenti şu an böyle
380 mm2 zar alanı***** 389 mm2 Bugün başka haberde okudum.


Bu gelişmeler ışığında 6990 ve 590 performansı bana göre mümkün değil gibi. Üretimde yapılan %33'lük geliştirme acaba skorlara aynı oranda ya da daha başarılı bir mimariyle daha fazla yani iddia edildiği gibi %45 civarı yansır mı bilemem? Bir de bu kartın fiyatı 6970'ten % 33 en az daha pahalı olur sanırım. En kötü durumda GTX580'i % 15-20 geçecektir bu kart en azından böyle olmalı ama, fiyat olarak aynı seviyede yada biraz daha pahalı bir çıkış fiyatı olacaktır.

Gelelim 7950'ye. Aynı şekilde %33'lük bir iyileştirme ile GTX580 karşısında bir kart olursa ve fiyatı, GTX 570 ile GTX 580 arasında konumlandırılırsa, hele bir de 6+6 pin ve 200w sınırında olursa bunun bir de X2 tasarımını ayrıca düşünmek ve ivedilikle görmek isterim. Fiyatı GTX580 ile aynı olursa yine GTX580 fazla satar bu değişmez. Sadece TR olarak baknmayın olaya. Aslında özellikle kuzey Amerika ve Asya pazarlarında daha hakim Nvidia. Mutlaka fiyat avantajı olmalı ama son 3 yıldır AMD bunu başlangıçta yapmıyor
rakibini gördükten sonra da insafszı fiyat kırılması olunca kullanıcının kalbi kırılıyor.

Son olarak 7800 serisi gerçek kullanıcılara hitap edecek gibi bir beklenti de var. Ama onlardan haber yok ve bu sınıfta zaten elini çabuk tutması da gerekmiyor. Zaten ihtiyaç yok. 7970 biraz da AMD'nin son 1,5 yılda kaybettiği performans liderliğini geri alma amaçlı ve moral getirecek bir hamle gibi sanki. İnşallah tek GPU'da liderlik onlara geçer. En azından Nvida kartlar çıkana kadar. Sıralı olması bana göre daha heyecanlı ama bir o kadar da masraflı........



Ya babane abi tabi olan bana oluyor ama bu vida fanlarini gormek istiyorum ya sadece istegim bu.

O birimlerin artmasi disinda bazi seylerde eklendi sanirsam yeni bilmiyorum. Zaten o yuzden sicrama olacak diyorlar 7800 serisi eski seri olarak geciyor.
setek01 13.12.2011 00:50:29
4 teraflops. Bu etkileyici. Aslında 2.7 de çok sağlam rakamdı. Ama sanki 6900'lerin mimari tasarımı bu gücü yansıtamadı hiç bir zaman. Umarım bunda daha başarılı olurlar. Her şeyi arttırarak başarı elde etmek yetmiyor. GTx480'de 3,2 olan transistor sayısı GTX580'de 3'e düşürüldü ama mimari dizaynla GTX480'e göre daha iyi bir performans elde edildi. Hatta kırpılmış GTX570 aynı performansı verdi 480 ile nerdeyse. Gerçi 570 mi 480 mi dendiğinde ben 570'e karşılık 480'i tercih ederim. Hele şu son fiyatlarına bir tane zalman soğutucu ekleyince 570'ten yine ucuz olur. 384 bit 1536 mb bellek ve daha güçlü GPU ile özellikle zorlu alanlarda farkı ortaya çıkar.
7Mhz 12.12.2011 23:30:24
Pclabs, 3DCenter'ın tahminlerini şu şekilde yayınladı;

MeGaDave06 12.12.2011 23:17:59
Bence bizim için en uygun yol orta halli 500-600 lira verebilecek bi insan için bence 7000 serisi çıktıktan sonra 6000 serisinde çok makul bir ucuzlama yoksa 7000 serisi ile şahlanacağız. Bence şimdi sistem dizecekler 7000 serisini beklemeli. Hemde gerçekten beklemeli. Çünkü 7000 serisi çıkınca 6000 serisinde makul bir ucuzlama olursa 6000 serisi alsınlar ama şimdi kesinlikle sistem dizmemeleri gerekir
ghost recon advanced 12.12.2011 22:57:11
hadi hayırlısı bakalım bu akrtları zorlıyacak ve yoracak kadar iyi oyunlarda gelecekmi yoksa sadece bu kartlar puan anmayamı yarıyacak
gunman233 12.12.2011 22:42:37
Kartlar yine pahalı olacak.. Önceden üst seviye ekran kartı alınan fiyata artık orta seviye alınıyor aldı gitti başını bu sektöre biri dur desin. Şahsen laptopa geçtim aza kanaat etmeyi öğrendim, geçen 60 gb bi ssd aldım upgrade olarak başka da bişeye gerek yok.. Oyun da arada oynarım zaten Core i3 ve nvidia 240m yetiyor hemen her oyunda.
Nm küçüldükçe fiyatlar artıyor haydi hayırlısı basın paraları yeni Leyla'lara:)
setek01 12.12.2011 21:40:34
quote:

Orijinalden alıntı: MeGaDave06

Donanım Haber editörleri;

Yeni nesil GTX560Tİ (448 Cores) 29 Kasımda lanse edilmişti ama sizin tarafınızdan bi inceleme gelmedi kart için. 7900 serisi lanse edildikten sonra veya öncesinde bi inceleme gelecek mi ?

Kartın Tr'ye gelişi şüpheli. İlk üretimden sonraki satışlar Kuzey Amerika'da başarılı olursa sonraki üretim belki ama, arada keppler mimarisi var ve Nvida da TMSC'ye göbekten bağlı üretim hatlarında......
setek01 12.12.2011 21:34:11
quote:

Orijinalden alıntı: soar.kerrigan

quote:

Orijinalden alıntı: redoracle

Nvidia da maket filan bi kartla bişeyler açıklasada ocakta rekabet başlasa bari yoksa fiyatlar tuzlu olucak anlaşılan.



Bunda gülünecek birşey yok ama. Sonra 600 TL'ye 5850, 900 TL'ye 5870 satılıyordu bir zamanlar, Nvidia DX 11 kart çıkarmadı diye 6 ay boyunca. Birkaç ay geçip fiyatları yarıya inince ağlatır sonra Hangisi en iyi performansı verirse onu kullanacağım ben. 6870' de kullandım, sonra Nvida 560 TI 'da aldım. Hatta shader açma imkanı yok dendi, ASUS 6950 DC II almaktan vazgeçtim. Yapanı görseydim ASUS DC II 6950 de alacaktım.

Kart ile teknik detayların naçizane fikrime göre değerlendirilmesi kısmına gelince:

6970 vs 7970
1536 Shader****** 2048 Shader %33
32 rop ****** 48 rop %33
96 doku ünitesi *** 128 doku ünitesi %33
176 Bandwidht *** 40-260 Bandwidht %35-40
8+6 pin *******6+6 Şüpheli, yani geçen gün verilen habere göre böyle bir beklenti var.
2,7 Teraflop işlem gücü *** ? En çok bunu merak ediyorum.
250w TDP ********* 200w beklenti şu an böyle
380 mm2 zar alanı***** 389 mm2 Bugün başka haberde okudum.


Bu gelişmeler ışığında 6990 ve 590 performansı bana göre mümkün değil gibi. Üretimde yapılan %33'lük geliştirme acaba skorlara aynı oranda ya da daha başarılı bir mimariyle daha fazla yani iddia edildiği gibi %45 civarı yansır mı bilemem? Bir de bu kartın fiyatı 6970'ten % 33 en az daha pahalı olur sanırım. En kötü durumda GTX580'i % 15-20 geçecektir bu kart en azından böyle olmalı ama, fiyat olarak aynı seviyede yada biraz daha pahalı bir çıkış fiyatı olacaktır.

Gelelim 7950'ye. Aynı şekilde %33'lük bir iyileştirme ile GTX580 karşısında bir kart olursa ve fiyatı, GTX 570 ile GTX 580 arasında konumlandırılırsa, hele bir de 6+6 pin ve 200w sınırında olursa bunun bir de X2 tasarımını ayrıca düşünmek ve ivedilikle görmek isterim. Fiyatı GTX580 ile aynı olursa yine GTX580 fazla satar bu değişmez. Sadece TR olarak baknmayın olaya. Aslında özellikle kuzey Amerika ve Asya pazarlarında daha hakim Nvidia. Mutlaka fiyat avantajı olmalı ama son 3 yıldır AMD bunu başlangıçta yapmıyor
rakibini gördükten sonra da insafszı fiyat kırılması olunca kullanıcının kalbi kırılıyor.

Son olarak 7800 serisi gerçek kullanıcılara hitap edecek gibi bir beklenti de var. Ama onlardan haber yok ve bu sınıfta zaten elini çabuk tutması da gerekmiyor. Zaten ihtiyaç yok. 7970 biraz da AMD'nin son 1,5 yılda kaybettiği performans liderliğini geri alma amaçlı ve moral getirecek bir hamle gibi sanki. İnşallah tek GPU'da liderlik onlara geçer. En azından Nvida kartlar çıkana kadar. Sıralı olması bana göre daha heyecanlı ama bir o kadar da masraflı........
MeGaDave06 12.12.2011 21:22:00
Donanım Haber editörleri;

Yeni nesil GTX560Tİ (448 Cores) 29 Kasımda lanse edilmişti ama sizin tarafınızdan bi inceleme gelmedi kart için. 7900 serisi lanse edildikten sonra veya öncesinde bi inceleme gelecek mi ?
6.cadde 12.12.2011 21:09:54
Amd önce yazılım işini halletmeli. 3d konusunu 3. Parti yazılımlara emanet etmemeli.
musti545 12.12.2011 21:04:52
Bakalım bu sefer atı beni nvidia AŞKINDAN vazgeçirebilecek mi?
MinPayne 12.12.2011 20:53:52
quote:

Orijinalden alıntı: redoracle

Nvidia da maket filan bi kartla bişeyler açıklasada ocakta rekabet başlasa bari yoksa fiyatlar tuzlu olucak anlaşılan.

Risk budur.
soar.kerrigan 12.12.2011 20:49:22
quote:

Orijinalden alıntı: redoracle

Nvidia da maket filan bi kartla bişeyler açıklasada ocakta rekabet başlasa bari yoksa fiyatlar tuzlu olucak anlaşılan.

adilazimdegilx 12.12.2011 20:49:06
Niye PSUları hazırlıyorsunuz beyler? 570-580-6970-480 gören PSUlar bu kartlarla rahata kavuşacak.

Ben 2. nesillerini bekliyorum şahsen. Son çeyreğe doğru alınabilir olurlar herhalde.
musti545 12.12.2011 20:47:26
Bakalım bu sefer atı beni nvidia AŞKINDAN vazgeçirebilecek mi?
crowland 12.12.2011 20:43:36
quote:

Orijinalden alıntı: KarinDesenJack

elim kaşınıyor

Biraz paramiz gidecek ondandir baba bu kartlarla nvidiadan tekrar amd ye gecmeyi dusunuyorum bu sefer yapacak amd bu isi ;)
Dovahkiin 12.12.2011 20:32:38
Çoğu sallamasyon "... olabilir" haberleri yerine böyle haberleri görmek isteriz işte.
maverick99 12.12.2011 20:06:50
Çok güzel bir haber.İncelemeleri merakla bekliyoruz şimdiden
meposion 12.12.2011 19:49:28
Ülkemizde satılır umarım bu kartlar. Bazı cpu'lar halen ülkemizde satılmamakta....
Lethian 12.12.2011 19:44:13
AMD FX 8xxx serisi işlemciler Türkiye'de aylardır piyasaya çıkamadı umarım aynısını ekran kartlarında da yaşamayız.
By_57 12.12.2011 19:25:44
Gercekten PSU'lari hazirlayalim.HD 6000 serisi bir onceki seri olan HD 5000 serisine gore pek fark yaratamamisti.Ama bu sefer gercekten onemli degisiklikler olmasi bekleniyor anlasilan.Ozellikle HD 7850 ve HD 7870 ekran karti modelleri HD 5870'in uzerinde olursa HD 7000 serisi ekran kartlari piyasayi onemli derece etkileyecegini soyleyebilirim.Bakalim Nvidia cephesinden nasil bir cevap gelecek.GTX690 gibi yeni bir kralda ortaya cikabilir.Her seyi zaman gosterecek.
rodri 12.12.2011 19:19:12
quote:

Orijinalden alıntı: KarinDesenJack

arkadaşlar 7990 diye kart çıkarmıyormu amd? lütfen alıntı yapark cevap verin çok meak ettim hiç 7990 haberi yok ?


önceki haberlere bakın. mart ayına doğru çıkabilir diyor.

http://forum.donanimhaber.com/m_55434246/mpage_1/f_/key_//tm.htm#55434246
KarinDesenJack 12.12.2011 19:13:07
arkadaşlar 7990 diye kart çıkarmıyormu amd? lütfen alıntı yapark cevap verin çok meak ettim hiç 7990 haberi yok ?
S 12.12.2011 19:09:22
Ne var ne yok 2.elden sattım bu kartları bekliyorum 5 aydır :)
KarinDesenJack 12.12.2011 18:45:55
elim kaşınıyor
mebrar 12.12.2011 18:22:34
Güzel haber...
Mutlu Dal 12.12.2011 18:20:50
İnş 7800 serisinide ocak sonunda ya da en geç şubat başında piyasaya UYGUN fiyata sunarlar.
MichaeL JacksoN qkN 12.12.2011 18:17:09
28 güN sora
7000 serisi inceleme güzel olcak ..
highgen 12.12.2011 18:09:56
dört gözle bekliyoruz canavarları
redoracle 12.12.2011 18:05:57
Nvidia da maket filan bi kartla bişeyler açıklasada ocakta rekabet başlasa bari yoksa fiyatlar tuzlu olucak anlaşılan.
ra1dz 12.12.2011 17:58:30
resmi haberin geldiği iyi oldu,teşekkürler
napolyon94 12.12.2011 17:58:02
Psu lari hazirlayin!
_Dominic_Toretto_ 12.12.2011 17:57:54
Eline sağlık FX yine DH farkı.

Heyecan artıyor merakla testleri bekliyoruz
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla