TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 24850 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Samsung, IFA 2010'da 3D teknolojili ürünlerini duyurdu AMD Radeon HD 6870'e ait olduğu iddia edilen 3D Mark Vantage puanları ortaya çıktı HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (34) YORUM YAZ

tarafından 30 Ağustos 2010, Pazartesi 17:50 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Pro2000 Netbox: Modem Boyutunda PC video inceleme
Hazır PC Mesut Çevik "Speed-Step" 34 17961 00:06:20

Intel'in atom platformu sayesinde PC'ler modem boyutlarına kadar indiler. Pro2000 Pd301 modem kadar alanda tam fonksiyonlu bir PC'nin özelliklerini sunuyor. Parlak beyaz kasası ve kablosuz ağ anteniyle görünüş olarak da ADSL modemleri andıran Pd301, bakalım oturma odalarımızda ya da ofislerde yer bulabilecek kadar yetenekli mi?

URL
Embed
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
Turkforce 30.08.2010 18:47:04
Internette her yerde yazan bilgi bu 320 GB SATA 2,5" Disk

ama sanki sır gibi harddisk ile ilgili başka bilgi yok. 5400rpm ? 7200rpm ?



Windows açılış ve office çalıştırma hızları gayet iyi görünüyor. Tabi birkaç megabaytlık excel dosyaları ile veya birkaç gigabaytlık outlook dosyası ile sonuç ne olur denemek lazım.
acbold 30.08.2010 18:49:03
flash video eksikliği fazla hissedilceğini sanmıyorm.media bilgisayarı olarak ideal mkv ler sorunsuz.fiyat da güzel olursa ,neden alınmasın :)
aspirin_00 30.08.2010 18:57:42
altındaki mıknatıslı ayaklıklar tamamen vasat çıvatalı gibi olsa daha sağlam olurdu. burmalı şeklinde hdd yerine sdd koyulsa açılış hızarı bir nebze daha hızlı olurdu küçük olması dvı dhm gibi çıkışları çok güzel bana sorarsanız ne isterdin gibisinde

-i7 950 işlemci 8 gb ram ssd harddisk orta üstü ekran kartı :D:D:D usb 2 ve 3 desteği ne güzel olurdu. ama neredeee :D:D:D:D

videodaki performansa aklımdaki fiyat 300 tl veririm yoksa çok fazla :D
aspirin_00 30.08.2010 18:58:45
bu arada ilk açılışları her zaman hızlı olur 1 aylık kullanımdan sonra o hızları aratır. disk içinde dosya parçaçıkları vsss nedeniyle yavcaşlama olacağı söz konusu
EnemyTerritory 30.08.2010 19:21:16
Bu platformu bilmiyorum ama uygun fiyatlı olursa download için uygun bence.
santanio 30.08.2010 19:44:46
Cihazın resmini gördüğüm an viewsonic vot-132 bu dedim. pro2000 de nerden çıktı derken video yu izlemeye koyuldum bu sefer de foxcoon dediniz.. kafam karıştı 6-7 ay önce ilk defa viewsonic yaptı sanıyordum ?

şimdi bu cihazın anası kim babası kim :) ??!!
teknoCat 30.08.2010 23:24:44
off bu ses ne böyle -1
exeter 30.08.2010 23:32:08
Pro2000 alacagima gider sokaga para atarim daha iyi.
Teknosadan alinan bir Pro2000 in anakarti 6100Nforce cikmasi kasada ise 740G yazilmasindan sonra tamamen bir hayal kirikligi olan makine olarak aklimda. Ayrica bu durumu bilmeyen adamlara uygulama yontemi ile gozumden cok dusmus bir firma.
SkyLord4u 31.08.2010 03:10:39
Gerçekten çok güzel bir ürün beğendim her yönü ile...Donanımsal destekleri gayet başarılı ve olması gereken düzeyde.İnceleme için çok teşekkür ederim...Satın almayı düşünebileceğim bir ürün.Download PC ve HD video pc olarak kullanmayı düşünüyorum
Batuist 31.08.2010 06:29:22
hangi sistemde olursa olsun.. windows7nin yüklü olduğu bir bilgisayarda 1GB belleğe karşıyım... o işletim sistemi asgari 2GB ram ile kullanılmalı... her ne kadar min. gereksinim 1GB olsada 1 ile 2 GB bellekte windows7 performans olarak çok farkediyor.. tabi bu dosyalar klasörler arasında geçiş yaparkenken değil elbet.. program kullanırken bunu çok rahat hissediyorsunuz... 1GB bellek çok büyük bir handikap.. Ha XP değil olmaz belki ama win7de en az bellek 2GB olmalı...
Kulak Misafiri 31.08.2010 06:47:40
Arkadaşlar şöyle olsa böyle olsa demişler de, hepsi hazırdır aslında. Hele şunu bi kakalasınlar millete, diğer özellikler sonra eklenir.

Aslında boyutu çok çok iyi ama işte ticari strateji konusunda kandırılmak sinirlendiriyor beni. alacaksın 1 yıl sonra daha iyisi çıkacak.
Ruoja 31.08.2010 07:10:58
küçücük fıçıcık üçü dolu turşucuk,harbiden öyleymiş
Closs 31.08.2010 12:22:14
Görünüm olarak, kullanım alanları olarak güzel ama teknik içerik açısından baya bi düşük çünkü o mini şeyde ancak internette dolaşma, biraz film izleme,ve ofis uygulamalarından başka bişey yapılamaz.

Arkadaşlar videoda kullanılan klavye ve farenin marka modeli nedir?
arrivederci 31.08.2010 14:58:56
razer klavye mause
ENIGMA 31.08.2010 18:59:15
2gb ram ile ofis icin ideal..tabi fiyatina gore...
DH Misafiri 31.08.2010 21:07:29
aslinda urun hardware olarak foxconn'un urunu, viewsonic de foxconn. urun uzerindeki mıknatısların temel fonksiyonu opsiyonel olarak gelen optik surucu ile butunluk saglanması. optik surucu alirsaniz şık bir sekilde kullanabiliyorsunuz, muknatıslar optik surucuyu tutuyor..dikkat ederseniz videodaki beyaz ayakta gorebilirsiniz, ayagin bir tarafi daha genis, optigi kullandiginizda bu genis tarafa cihazi yerlestiriyorsunuz. urunun ion yaninda d510 modeli de var bu model uzerinde ayrica broadcom yongasi kullanarak HD destegi guclendirilmis. ayrica urunun parlak beyazi yaninda parlak siyah rengi de bulunuyor.
CASmIO 01.09.2010 02:05:39
firefox 4.0 beta ve chrome 7.0 beta ION ve diğer grafik hızlandırıcıları destekliyor, saygılar.
prosecutor 01.09.2010 10:07:24
Bu fiyata satılmaz o ne öyle 800 tl
aspirin_00 01.09.2010 12:04:01
gerçekten 800 tl mi o fiyata iyi masaustu toplanır.
THE SUBTİTLE 01.09.2010 16:08:48
quote:

Orijinalden alıntı: aspirin_00

gerçekten 800 tl mi o fiyata iyi masaustu toplanır.


bu zamanda iyi para 800 tl, bizim kapıcının maaşı
=lachesis= 01.09.2010 16:27:39
netbook alırım daha iyi
wardak 03.09.2010 01:05:42
830 tl civarına başka markaların daha güçlü donanımlı olanı var. 2GB ram ve 500 GB hdd gibi. aynı özellikte netbook lar varken bu ürünleri almak mantıksız gibi. bu ürünlerin en donanımlısı en fazla 400 500tl civarında olmalı ki oyle boyle satılsın. bu videodaki ürünse bence en fazla 300tl eder. eger gercekten 800tl yse ne kadar satarlar merak ediom.
aytacikomadrid 03.09.2010 10:00:35
bence çok kullanışlı ilerde dsha üst modelleri de destekleyecegini umuyorum şu anda biraz pahalı ama fiyatları da zamanla düşecektir artık dana gibi kasalardan kurtulmanın vakti gelmişte geçiyordu bile...
Kaan* 03.09.2010 10:09:21
Buna ekstradan hdd takılıyorsa download pc olabilir. (videonun tamamını izlemedim)
istavrit59 03.09.2010 10:41:48
Ürüne değilde ürün incelemesine odaklandım. Bu kadar akıcı, doyurucu içerikle bu tanıtımı hazırlayan DH ekibine teşekkürler. İzlerken hiç sıkılmadım. Sunan Editör Mesut Çevik'i de tebrik ederim. Çok akıcı ve güzel anlattı.



Bu şekilde daha çok ürün incelemesi bekliyorum haliyle.
terapi_triyaki 03.09.2010 10:49:25
quote:

Orijinalden alıntı: exeter

Pro2000 alacagima gider sokaga para atarim daha iyi.
Teknosadan alinan bir Pro2000 in anakarti 6100Nforce cikmasi kasada ise 740G yazilmasindan sonra tamamen bir hayal kirikligi olan makine olarak aklimda. Ayrica bu durumu bilmeyen adamlara uygulama yontemi ile gozumden cok dusmus bir firma.


Hakkaten düşük bir firma
yok aga bugün iş çıkmaz 13.09.2010 02:29:04
netbook alırım daha iyi
yigidola 13.09.2010 03:07:12
şimdi bu cihazın anası kim babası kim :) ??!!
soulstuff 13.09.2010 03:07:16
2gb ram ile ofis icin ideal..tabi fiyatina gore...
Antor 10.02.2011 18:28:01
Önce o fiyat 300-400 e düşmediği, sonra HD video problemleri çözülmediği, (ses kalitesi hakkında bilgilendirilme yapılmamış bu arada) sürece alınmaz.



Ofis diyince neden hep akla sekreter işi microsoft office ürünleri geliyor anlamış değilim. Autocad gibi diğer programlarla da test edilse bence iyi olurdu.
prosecutor 11.02.2011 06:26:31
Cihazı denedim kesinlikle 720p mkv leri bile takılarak oynatıyor. Fanı gürültülü. Wireless çekim gücü çok zayıf. Yani 300-400 tl'ye bile alınmaz. Bu arada donanimhaber incelemesinin firmayı ve ürünü kayırıcı olduğunu tüketiciyi bu nedenle yanlış yönlendirdiğini düşünüyorum.
exeter 12.02.2011 22:27:50
quote:

Orijinalden alıntı: terapi_triyaki


quote:

Orijinalden alıntı: exeter

Pro2000 alacagima gider sokaga para atarim daha iyi.
Teknosadan alinan bir Pro2000 in anakarti 6100Nforce cikmasi kasada ise 740G yazilmasindan sonra tamamen bir hayal kirikligi olan makine olarak aklimda. Ayrica bu durumu bilmeyen adamlara uygulama yontemi ile gozumden cok dusmus bir firma.


Hakkaten düşük bir firma

6 ay geçti halen değişen birşey yok!!!! makine bana gene geldi. pro2000 in asil firmasi inselberg e mesaj attim dönen bile olmadı. Düşük hepsiburada gibi firmalar. Bu firma düşüktende kötü. 2 kere garantiye anakart degistirin diye yolladim halen değişmedi. Adamlarin actim yüzlerine hakaret ettim hala tık yok! ve bütün büyük firmalar hala satıyor bu markayı. Diyecek birşey bulamıyorum. nitelikli dolandırıcılık bu ve bu olaya TEKNOSA, VATAN, TEKNOLOJIX gibi firmalarda alet oluyor. Kamu davası açılabilse de cezalarını bulsalar.
head-breaking 12.02.2011 22:30:22
Süper bişi bu minik
snadboy 13.08.2011 22:15:26
bu kadar küçük bir masaüstünü bu fiyata topla ilk müşterin benim. at gözlüğüyle bakmayın diğer yönlerini de düşünerek konuşun. bu pc bir ofis için gayet ideal ve sade
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla
EDİTÖRÜN SEÇİMİ VİDEO
Mobilite: iPhone 6'nın pil ve RAM kapasitesi, Samsung Galaxy Alpha değerlendirmesi, HTC Butterfly 2 ve daha fazlası...
19.08.2014, 21:22 - Erdi ÖZÜAĞ "Fx57"
Mobilite'nin yeni bölümü yine dopdolu. Sunucularınız Erdi Özüağ ve Ender Yıldız, Samsung Galaxy Alpha'yı enine boyuna değerlendiriyor, 20nm Exynos 5430 işlemcisini detaylandırıyor, Sharp'ın neredeyse çerçevesiz tasarımlı telefonuna saygı ile bakıyor, Sony'nin IP68 sertifikalı Xperia M2 Aquası'nı suya sokmak için can atarken, iPhone 6'nın pil ve ram kapasitesi üzerine fikirlerini iletiyor, ayrıca
Siz de DonanımHaber hesabınızı kullanarak bu haber ile ilgili veya teknolojik içerikli başka bir video yüklemek için tıklayınız.