TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 27222 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech Kariyer.net
Rovio perakende ağını genişletiyor, Starbucks kafelerde artık Angry Birds sanal ürünleri satılacak Kazaa uygulaması iOS cihazları için çevrimiçi müzik yayını getiriyor HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (222) YORUM YAZ

tarafından 21 Eylül 2011, Çarşamba 08:45 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

AMD'nin Bulldozer FX işlemcileri için resmi çıkış tarihi ve fiyatlar!
Günlük Haber Erdi ÖZÜAĞ "Fx57"
222
 
 
Donanimhaber.com olarak AMD'nin Bulldozer FX tabanlı yeni nesil işlemcileriyle ilgili pek çok detayı dünyada ilk defa önce bu sayfalardan sizlerle paylaştık. Çıkışına artık günler kalan FX serisi işlemciler için şimdi artık fiyatlardan ve çıkış tarihinden bahsetme zamanı. Elimize ulaşan resmi bilgilere göre AMD, Bulldozer mimarisini kullanan FX işlemci ailesinin resmi lansmanını 12 Ekim'de gerçekleştirecek. Bu noktada hatırlanacağı üzere pek çok yayın organı, AMD'nin yayınladığı FX işlemci videosundan yola çıkarak işlemcilerin Eylül ayında çıkacağını öne sürmüş ancak biz haftalarca öncesinden yayınladığımız pek çok haberde işlemcilerin Ekim ayında lanse edileceğini ifade etmiştik, bu haberimizle birlikte artık kesinleşmiş çıkış gününü de netleştirmek olduk; 12 Ekim 2011!
 
Peki AMD'nin yeni nesil işlemcileri hangi fiyat seviyesinden sunulacak ? Açıkçası şimdiye kadar pek çok fiyat bilgisi ortaya atıldı ve genel kanı olarak en hızlı işlemcinin 350$'ın biraz altında bir fiyatla sunulacağı konuşuldu. Ancak bu noktada AMD daha da agresif olacak. Şu an gizli gizlilik nedeniyle az sayıda insana ulaşan ve bize de AMD içerisinden sağlanan dökümanlara göre AMD yeni nesil FX işlemcilerini fiyat olarak, Intel'in Core i5 ailesine karşı konumlandırıyor.
 
AMD'nin standart olarak 3.6GHz'de çalışan ve Turbo Core 2.0 teknolojisiyle 4.2GHz'e kadar otomatik olarak çıkabilen 8 çekirdekli FX-8150 işlemcisi 245$ seviyesinden sunulacak yani hız aşırtma ile 5GHz üzerine çıkabileceği konuşulan, çekirdek sayısı açısından piyasanın en agresif modeli olacak işlemci 250$'ın altında bir fiyatla sunulmuş olacak. AMD'nin 3.1GHz'de çalışan ve Turbo Core 2.0 ile 4GHz'e kadar otomatik olarak çıkabilen 8 çekirdekli ikinci işlemcisi FX-8120 ise 205$ seviyesinden sunulacak. 6 çekirdekli model olan ve 3.3GHz'deki standart çalışma hızını otomatik olarak 3.6GHz'e çıkartabilen FX-6100 işlemcisi ise 175$ seviyesinden pazara giriş yapacak.
 
Haberimizde yer alan tüm bilgiler resmi detaylardır. Her zaman olduğu gibi ilk defa bu sayfalarda okudunuz. AMD FX işlemci ailesi için elimizde çok sayıda bilgi ve belge bulunuyor, lansman öncesinde, ilerleyen günlerde bu detayları da sizlerle paylaşıyor olacağız, bizi izlemeye devam edin :)
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
selim2531 4.8.2012 00:29:17
bendede bi takıntı vardı yıllardan beri intel ve nvidia olarak ama hata yapmışım yeni p.c toplamak için vatanın siteye girdim ki bütçemle 1155 pin i3 zor toplanıyo amd ye yöneldim mecburen FX 6100 aldım vede gayet başarılı bir işlemci olmuş fiyatıda 263 tl cik :)
Foxbat 2.8.2012 19:59:21
Konu dağılmasın diye buraya yazıyorum. Jim Keller AMD'ye dönüş yapmış ve İşlemci grubunun başına getirilmiş. Keller AMD'nin Athlon fx ve 64 döneminin tasarım ekibinin önemli isimlerinden biriydi. Apple'dan AMD'ye geçen Keller bakalım fark yaratabilecek mi?
CONQUER. 31.7.2012 02:27:00
Bu islemcilerin guc tuketimi ne alemde? Birde soyle.bir sey var dolar almis basini gitmis 250dolar alti deniyor ama 600liradan assagi satilmaz bu islemci.600lirayida haketmez zaten hele dandik eski sogutucularla gelirse yuh derim.x4 955-965 le devam bu seri daha cok islemci eskitir.
DH Misafiri 30.7.2012 18:12:39
amd nin fx6100 ünü aldım ve kullanıyorum. önemli olan işlemci ve anakart uyumu gerisi isteğe bağlı çok memnunum. intelin sadece adı var. şiddetle tavsiyemdir. win7 işlemciye 7,2 veriyor.
kurunc 1.10.2011 11:14:47
buldozer fiyat olarak i5 ten daha ucuz değil !
performans olarak daha iyi değil !
8 çekirdekle 4 çekirdekli i5'e ancak yetişebiliyor ! üstelik daha pahalı !
birileride hala f/p ürünü diyor !
ALBAY 29.9.2011 15:13:12
Ya şu intel israilin muhabbetini bırakın artık.Görende AMD Nur cemaatininde biz almıyoruz sanacak Hepsi aynı şey işte.Konuşturmayın beni
suatbabatan 26.9.2011 08:31:40
quote:

Orijinalden alıntı: ec38

intelin başı fena ağrıyacak bu gidişle :D

+1
Hirotaro 26.9.2011 05:26:08
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Şu An bu işlemcili pc bulabilirmiyiz

hayır
ugurmurat360x 26.9.2011 02:24:46
Oyunlar için 1920x1080 çözünürlükte 2600k ile aynı mhz'de 1090t veya 1100t karşılaştırması yokmu?bilen bir arkadaş yayınlar veya link atarsa memnun olurum.
DH Misafiri 26.9.2011 00:51:40
Şu An bu işlemcili pc bulabilirmiyiz
Hirotaro 25.9.2011 18:52:02
FX4100 ün fiyatını merak ediyorum
PROOF# 24.9.2011 16:20:31
işlemci konusunda haber yaparken, İntel konusu ve AMD konusu diye farklı klasör veya gruplarda haber yapmak gerek, 2 firma fanatizmi haberin cılkını çıkarıyor.
fatsali1 24.9.2011 12:47:32
Bu olsa olsa yurtdışı fiyatıdır. Türkiyede 4 çekirdekli amd işlemciler bile 300 tl civarında satılırken yıllardır ertelenen bulldozer serisinin 4 çekirdeklisi bile 400 den aşağıya olmayacağını sanıyorum. Yani o 250$ lıkda mantıken 500+ tl civarında çıkar gibime geliyor. 990xa-ud3 Anakartı aldım bende beklemedeyim ama tahmin ettiğim fiyattan satarsa diğer işlemcilerin fiyatı düşer bende phenom II x4 be almak zorunda kalacağım gibime geliyor.
NowOrN3wer 23.9.2011 23:41:27
quote:

Orijinalden alıntı: Erwin

quote:

Orijinalden alıntı: veto1214

quote:

Orijinalden alıntı: Erwin

Bir kaç ay sonra Upgrade yapıcam

En rahat benim valla, 9550 halen rahat rahat yetiyor. Böyle keyifle yavaş yavaş incelemeleri okuyor, kavgaları seyrediyorum.




:D gerçekten guzel bir işlemciniz var bendede Vardı O.C le 3.0 yapılabılırse Size rahat rahat yeter 3.0yaparsanız Zaten 3.2-3.0ghz athlon2 perfromnası alıyorsunuz

9550 derken Q9550. 4Ghz'de kullanıyorum.

Atlon II x3 450 4.045ghz
deathrose6 23.9.2011 22:12:45
quote:

Orijinalden alıntı: sadtneverdie

quote:

Orijinalden alıntı: deathrose6

quote:

Orijinalden alıntı: sadtneverdie

quote:

Orijinalden alıntı: F.@.T.İ.H

quote:

Orijinalden alıntı: CoMRaDe1923

quote:

Orijinalden alıntı: Erasmus78

quote:

Orijinalden alıntı: Epicus

@sadtneverdie
sana - vermeye bile değmez intelin tr ceosumusun nedir anlamadık valla

Sadece Intel mi?
Nvidia ve Microsoft'u aynı derecede sever. :))


Adam haklı beyler bende şüpheleniyorum acaba hissesi mi var?

Microsoft'u bilmem ama intel-nvidia hissesi olduğu kesin..

bu kadar savunmaya değiyor demek ki dolgun maaş+ssk+yok vs.. veriyordur kesin yoksa ayıp eder nvidia ve intel..


işkembeden sallayın başka işiniz gücünüz yok. 3d yle uğraşan adam intel ve nvidia sevecek tabii yazılım desteği sıfır ati yi yada render konusunda yavaşlığıyla nam salmış amd yi mi sevecektim? ben ekmeğime bakarım sizin gibi "aaaaa ama amd oyunlarda daha ucuza oluyomuşşşş" diye bakmam. işimi nasıl yetiştirdiğime bakarım.


bu arada 39 eksiyle rekor kırdınız helal olsun. şurada çıkıp pkk lehine slogan yazsam bu kadar "-" almam.

sadece oyun için alıyoruz fazla polemiğe girme fanlık yapma.

şu fan fan diyip duranların hepsi benden daha katı taraf tutuyor ama kıvırmakta da bir o kadar iyisiniz.

Şakamısın güzel kardeşim o zaman alanların için aşşağıla AMD'yi ( render 3dmax vs vs..) tamam amd bu konuda iyi olmaya bilir ama oyunlarda 2500K veya 2600K bir fark etmez 2-3 fps fazla gelir oda o.c ile kapanıcak farklardır sen neden bu kadar uzatıyorsunki konuyu?
sadtneverdie 23.9.2011 22:09:56
quote:

Orijinalden alıntı: deathrose6

quote:

Orijinalden alıntı: sadtneverdie

quote:

Orijinalden alıntı: F.@.T.İ.H

quote:

Orijinalden alıntı: CoMRaDe1923

quote:

Orijinalden alıntı: Erasmus78

quote:

Orijinalden alıntı: Epicus

@sadtneverdie
sana - vermeye bile değmez intelin tr ceosumusun nedir anlamadık valla

Sadece Intel mi?
Nvidia ve Microsoft'u aynı derecede sever. :))


Adam haklı beyler bende şüpheleniyorum acaba hissesi mi var?

Microsoft'u bilmem ama intel-nvidia hissesi olduğu kesin..

bu kadar savunmaya değiyor demek ki dolgun maaş+ssk+yok vs.. veriyordur kesin yoksa ayıp eder nvidia ve intel..


işkembeden sallayın başka işiniz gücünüz yok. 3d yle uğraşan adam intel ve nvidia sevecek tabii yazılım desteği sıfır ati yi yada render konusunda yavaşlığıyla nam salmış amd yi mi sevecektim? ben ekmeğime bakarım sizin gibi "aaaaa ama amd oyunlarda daha ucuza oluyomuşşşş" diye bakmam. işimi nasıl yetiştirdiğime bakarım.


bu arada 39 eksiyle rekor kırdınız helal olsun. şurada çıkıp pkk lehine slogan yazsam bu kadar "-" almam.

sadece oyun için alıyoruz fazla polemiğe girme fanlık yapma.

şu fan fan diyip duranların hepsi benden daha katı taraf tutuyor ama kıvırmakta da bir o kadar iyisiniz.
şoray uzun yolda 23.9.2011 21:33:27
aceba bios güncellemesiyle falan 790 çipset anakartlarda kulanılabilir mi öyle olsa süper olur valla.
790 çipsetler zaten am2+ oldugundan am3 destekliyorlar bios update ile kullanılabilirse amd gerçekten kullanıcı dostu olur.
deathrose6 23.9.2011 21:25:39
quote:

Orijinalden alıntı: sadtneverdie

quote:

Orijinalden alıntı: F.@.T.İ.H

quote:

Orijinalden alıntı: CoMRaDe1923

quote:

Orijinalden alıntı: Erasmus78

quote:

Orijinalden alıntı: Epicus

@sadtneverdie
sana - vermeye bile değmez intelin tr ceosumusun nedir anlamadık valla

Sadece Intel mi?
Nvidia ve Microsoft'u aynı derecede sever. :))


Adam haklı beyler bende şüpheleniyorum acaba hissesi mi var?

Microsoft'u bilmem ama intel-nvidia hissesi olduğu kesin..

bu kadar savunmaya değiyor demek ki dolgun maaş+ssk+yok vs.. veriyordur kesin yoksa ayıp eder nvidia ve intel..


işkembeden sallayın başka işiniz gücünüz yok. 3d yle uğraşan adam intel ve nvidia sevecek tabii yazılım desteği sıfır ati yi yada render konusunda yavaşlığıyla nam salmış amd yi mi sevecektim? ben ekmeğime bakarım sizin gibi "aaaaa ama amd oyunlarda daha ucuza oluyomuşşşş" diye bakmam. işimi nasıl yetiştirdiğime bakarım.


bu arada 39 eksiyle rekor kırdınız helal olsun. şurada çıkıp pkk lehine slogan yazsam bu kadar "-" almam.

sadece oyun için alıyoruz fazla polemiğe girme fanlık yapma.
gokooo 23.9.2011 19:10:58
Sırf israil şirketi diye bir markayı tercih etmemek sadece yobazların oyunlarına kapılmaktır bence
ThbrK 23.9.2011 18:47:21
quote:

Orijinalden alıntı: [T]Yudmud[R]

quote:

Orijinalden alıntı: bjk_th1903


quote:

Orijinalden alıntı: [T]Yudmud[R]

Fiyatlar şaka dimi?

yes but amd better than

AMD better than what? .D .D

amd better than intel yes but low speed
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla