Nvidia’nın DLSS teknolojisi artık kullanıcıların satın alım tercihini etkileyecek düzeye geldi. AMD kanadı ise halen somut bir adım atmış değil.
Çapraz platform ölçekleme teknolojisi yolda
Linus Sebastian’ın gönderisine göre AMD arka planda hazırlıklarını sürdürüyor. Linus’a göre AMD Fidelity FX’i sunmadan önce ölçekleme teknolojisini konsollarda da çalışacak şekilde çapraz platform uyumlu hale getirmeyi amaçlıyor.
RX 6000 tanıtımıyla birlikte neden DLSS alternatifi bir teknoloji sunulmadı sorusu oyuncular tarafından uzun süredir sorulsa da kırmızı ekipten soru işaretlerini giderecek bir adım gelmedi. DLSS 1.0 ile 2.0 arasındaki farkı göz önünde bulundurduğumuzda AMD ölçekleme teknolojisini olgun bir şekilde sunmak istiyor da olabilir.
Bu haberi, mobil uygulamamızı kullanarak indirip,istediğiniz zaman (çevrim dışı bile) okuyabilirsiniz:
O ışık efektleri sadece yanlarda değil üstte de olmalıydı. Böylece tabancayı kullanan, kafasını yana eğmek zorunda kalıp, fıtık olmaz. Aynısını küçükken ışıklı ayakkabımda yaşamıştım oradan biliyorum. Ayakkabıma yan bakmaktan düz yürüyemiyordum. Hava atmaktan ziyade o havayı yaşamayı tercih ederim. 7 de olsam 70 de olsam kararım değişmeyecek.
hocam 4x daha iyi direk hs attirir
Evet ama 6x scop daha iyi gider buna daha uzaktaki hedefler için. Gerektiğinde 3x'e de çekebilirsin falan :D
1 Kişi Okuyor (0 Üye, 1 Misafir) 1 Masaüstü
GENEL İSTATİSTİKLER
8842 kez okundu.
11 kişi, toplam 12 yorum yazdı.
HABERİN ETİKETLERİ
amd fidelity fx, PS 5 ve