TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 26141 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
AMD'nin Fusion LIano serisi yeni mobil işlemcilerinin tamamı detaylandı HIS, Radeon HD 6970 IceQ ve Radeon HD 6970 IceQ Turbo modellerini duyurdu HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (18) YORUM YAZ

tarafından 23 Mayıs 2011, Pazartesi 11:16 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

ECS de "Bulldozer" anakartını gösterdi; İşte 990FX çipsetli A990FXM-A
Ekspres Haber Erdi ÖZÜAĞ "Fx57"
18

AMD'nin yeni nesil Bulldozer FX işlemcileri için 990FX çipsetli anakart modeli ortaya çıkan üreticilerden biri de ECS oldu. Black serisi anakart modelleriyle özellikle AMD cephesinde hatırı sayılır satış rakamlarına ulaşan firma, 990FX+SB950 çipsetini kullanan A990FXM-A model isimli yeni anakart modelini gün ışığına çıkardı.

Bulldozer FX serisi dört, altı ve sekiz çekirdekli yeni nesil işlemcilerle birlikte Soket AM3 formundaki mevcut Phenom II ve Athlon II işlemcilerine destek sunan anakart, sahip olduğu tasarım özellikleriyle oyuncuları ve performans tutkunlarını hedef alıyor. Dört adet DIMM slotu ile 1866MHz+ seviyesinde çift kanal DDR3 bellek desteği sunan anakart, çoklu ekran kartı kurulumları için üç adet PCIe x16 slotu ve diğer dahili donanımlar için iki adet PCIe x1 ile bir adet geleneksel PCI slotunu da bünyesinde barındırıyor.

ECS'nin yeni ürün gamındaki en güçlü AMD çözümü olması beklenen A990FXM-A model isimli yeni anakart, üçüncü parti kontrolcünün yönettiği iki adet USB 3.0 portuna ve SB950 güney köprüsünün kontrolünde 8 adet SATA-III portuna sahip. Bu sınıftaki beklentileri karşılayabilmek adına eSATA ve FireWire gibi çok sayıda porta da sahip olan anakart üzerinde profesyonel kullanıcılar ve hız aşırtmacılar için güç ve reset gibi donanımsal butonlara ve geniş seçenekli BIOS menülerine yer verildiği belirtiliyor.

Diğer özellikleri arasında 8 kanal yüksek tanımlı ses desteği ve çift Gigabit Ethernet gibi detaylara yer verilen ECS A990FXM-A için resmi tanıtımın başlamasına yaklaşık bir hafta kalan Computex 2011'de yapılması bekleniyor. A990FXM-A için henüz net bir fiyat bilgisi olmasa da aynı segmentteki rakip çözümlerden daha ucuz olması bekleniyor.

Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
tahir40 26.5.2011 01:28:10
"profesyonel kullanıcılar ve hız aşırtmacılar için" derken herhalde parası çıkışmayan, Asus, MSI, Gigabyte alamayan profesyonel kullanıcılar ve hız aşırtmacılar için demek istemişler?
@wise 24.5.2011 19:36:33
quote:

Orijinalden alıntı: dreamblue35

quote:

Orijinalden alıntı: Zıp.Zıp

benim işimi görecek yeterli bir kart.ama türkiyeye gelir mi gelmez mi bilemedim.


emin ol gelmez, hiç bir distrübütör evga gibi bir markayı getirmiyor ecs sanmıyorum



xfx bile yeni yeni yer buluyor.
bir sürü ekran kartı ve anakart üreticileri burada yok.
dreamblue35 24.5.2011 12:19:54
quote:

Orijinalden alıntı: Zıp.Zıp

benim işimi görecek yeterli bir kart.ama türkiyeye gelir mi gelmez mi bilemedim.


emin ol gelmez, hiç bir distrübütör evga gibi bir markayı getirmiyor ecs sanmıyorum
Zıp.Zıp 24.5.2011 12:07:55
benim işimi görecek yeterli bir kart.ama türkiyeye gelir mi gelmez mi bilemedim.
diemcizone 24.5.2011 10:59:00
250 Lira helalinden veririm sonuçta 990FX chipset var.
@wise 24.5.2011 02:46:21
Adamlar harika tasarlamış. Ben esc pek sevmem. Ama, cidden gözüme girdiler. >Tasarım dehşet.
Victoяiatus 24.5.2011 00:28:44
ECS aştı vallahi Black serisi bunun sinyallerini veriyordu ah bi TR de adam gibi dist. bulsa!!
7Mhz 24.5.2011 00:08:55
Renk tercihleri ilginç olmuş, kart oyun hamurundan yapılmış gibi duruyor.
Kuzey köprüsünü Vrm'lere yaklaştırıp aynı soğutucu altına koymuşlar (gibi), buna rağmen pci slotları aşağıya sıkışmış gibi görünüyor.
crowland 24.5.2011 00:07:06
baba içim bir hoş oldu bu ne boyle anakartlar yaaaaaaaa:D
superrr ecs alasım geldı....
asilturk4646 23.5.2011 21:45:37
Anakart Tasarımı cok güzel.
ated90 23.5.2011 21:36:27
Anakart tasarımı hoşuma gitti .
drserk 23.5.2011 20:19:30
quote:

Orijinalden alıntı: ensaronline

Renkler soğuk olasına rağmen değişik olmasıyla dikkat çekiyor.Soğutma yeterli ve güzel.konumlandırmalar çok iyi fakat tek eksiklepciex 1x slotun ilk slot olması gerekiyordu. Bu eksisiyle bir çok kullanıcının tercih nedeni olmayabilir.diğer yönlerini çalışmasını görmeden eleştirmek mümkün değil.Tercih edebileceğim bir ürün olmamasına rağmen pciex1 kullanmayacak olanlar için güzel bir ürün.



2.sıradaki pciex16 nın altına hemen bi tane pcie yuvası koyarak bunu kullanılmaz hale getiren konumlandırmaya sahip anakart tasarımlarını anlamayıyorum. slı düzeneği ile ses kartı eklemeyi baltalamaya yarıyor.
alpa07 23.5.2011 20:07:12
ooooooohhhhyyyyşşşş
QrY! 23.5.2011 15:14:31
bulldozerler çıkmadan piyasa kızışıyor :)
ensaronline 23.5.2011 13:34:38
Renkler soğuk olasına rağmen değişik olmasıyla dikkat çekiyor.

Soğutma yeterli ve güzel.

konumlandırmalar çok iyi fakat tek eksikle

pciex 1x slotun ilk slot olması gerekiyordu. Bu eksisiyle bir çok kullanıcının tercih nedeni olmayabilir.

diğer yönlerini çalışmasını görmeden eleştirmek mümkün değil.

Tercih edebileceğim bir ürün olmamasına rağmen pciex1 kullanmayacak olanlar için güzel bir ürün.
Tolgá 23.5.2011 13:07:31
Bu yeni amd çipset anakartların tasarımları harika.buda öyle renkleri hoş olmuş
Batuist 23.5.2011 13:07:30
işlemci güç girişi çok güzel tasarlanmış. ben her seferinde o kabloları çıkarmak için powerıda sökmek zorunda kalıyorum. herşey çok güzel tasarlanmış sataların ve idenin yerleşimi vesaire hiçbir pürüz yok. bazı anakartlarda ekran kartları sataları iptal ediyor ama bu şekilde olunca sorun çıkmıyor. adamlar herşeyi ince düşünmüş. Bu markayı hiç kullanmadım ama gözüme girdi. asus gibi 12V güç kablosunu anakartın ortasına koyduğu bir kartını görmedim henüz :)
ScreamAiMFire 23.5.2011 12:33:19
Bu ECS kartların tasarımına hayranım ya süper walla
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla