TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 27514 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech Kariyer.net
Gigabyte, WindForce 2X soğutuculu GeForce GTX 460 modelini yeniledi Samsung Galaxy S, 9.3 milyon sattı; 10 milyon barajının aşılması için geri sayım başladı HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (22) YORUM YAZ

tarafından 21 Aralık 2010, Salı 14:39 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

MSI'ın Sandy Bridge anakartı P67A-GD65 32GB bellek desteği sunuyor
Ekspres Haber Erdi ÖZÜAĞ "Fx57"
22

Yaklaşan Sandy Bridge lansmanı öncesinde anakart üreticileri fark yaratacak özelliklerini göstermeye devam ediyorlar. Anakart üretiminde sektörün lider isimlerinden birisi olan MSI, P67 çipsetli P67A-GD65 modelinde 32GB bellek desteği sunduğunu belirtiyor. Bilindiği üzere üzere Sandy Bridge tabanlı yeni nesil Intel işlemcilerin ilk çıkacak modelleri çift kanal bellek desteği ile gelecek dolayısıyla anakartlarda da en fazla dört adet DIMM slotuna yer verilecek. MSI'ın cephesinden gelen CPU-Z görüntüsüne göre firmanın P67A-GD65 modeinde her bellek slotu için 8GB DDR3 kullanımı mümkün kılınıyor ki bu son kullanıcılar için şimdiye kadar sunulan en yüksek bellek desteği olarak dikkat çekiyor.

Bilindiği üzere Intel'in üç kanal bellek desteği sunan Core i7-900 serisi işlemcileri için hazırlanan X58 çipsetli anakartlarda 6 adet bellek slotu bulunuyor ve toplamda 24GB DDR3 bellek desteği sunuluyordu. Görünen o ki Sandy Bridge tabanlı yeni nesil işlemcilerle birlikte yüksek işlem gücü ve bellek kapasitesine sahip son kullanıcı odaklı iş istasyonları daha düşük maliyetlerle kurulabilecek. Öte taraftan Ocak ayında yapılacak Sandy Bridge lansmanıyla eş zamanlı olarak bellek üreticilerinin 32GB kapasiteli DDR3 kitleri duyurmaya başladığını da göreceğiz. MSI ile başlayan 32GB destekli P67 anakart akımının diğer üreticilerle devam etmesi bekleniyor.

Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
DH Misafiri 26.07.2011 00:09:33
arkadaşlar bu anakartın fiyatını bilenler yazabilirmi tahminim 600$ felandır
Drysdale 13.06.2011 17:42:41
verdiğiniz link için teşekkür ederim. inceledim de cidden x8-x8 ile x16-x16 arasında belli bir çözünürlüğe kadar -ki ben o limitlerde çözünürlük kullanmayacağım- pek bi sorun yok.

fps neredeyse aynı çıkmış çoğu oyunda.
Tolgá 13.06.2011 14:35:09
quote:

Orijinalden alıntı: Drysdale

quote:

Orijinalden alıntı: Tolgá

tek kart bazında nvidia yada ati takabilirsin.
yada cf veya slı yapabilirsin.
ama bir ati veya bir nvidia kartı beraber çalışmaz çünkü lucid yongası yok.
ayrıca slı veya cf modunda pci express slotları X8-X8 çalışıyor




SLI ya da CF modunda slotların X8-X8 hızında çalışması performans
açısından çok farkediyor mu ? bu anakart üzerinde MSI r6870 hawk model
ekran kartları ile CF yapmayı düşünüyordum. sizce istediğim performansı sağlayabilecek bi anakart mı?

www.hardocp.com/article/2010/08/23/gtx_480_sli_pcie_bandwidth_perf_x16x16_vs_x8x8/1

X8-X8 birşey farkettirmez.yukarıdaki linke bakarsan gtx480 gibi bir karta bile yetiyor slıda x8-x8.
6870 cf ye hayli hayli yeter.
Drysdale 13.06.2011 13:30:01
quote:

Orijinalden alıntı: Tolgá

tek kart bazında nvidia yada ati takabilirsin.
yada cf veya slı yapabilirsin.
ama bir ati veya bir nvidia kartı beraber çalışmaz çünkü lucid yongası yok.
ayrıca slı veya cf modunda pci express slotları X8-X8 çalışıyor




SLI ya da CF modunda slotların X8-X8 hızında çalışması performans
açısından çok farkediyor mu ? bu anakart üzerinde MSI r6870 hawk model
ekran kartları ile CF yapmayı düşünüyordum. sizce istediğim performansı sağlayabilecek bi anakart mı?
Tolgá 13.06.2011 01:34:26
quote:

Orijinalden alıntı: Drysdale

quote:

Orijinalden alıntı: Tolgá


quote:

Orijinalden alıntı: Drysdale
fusion desteği var mı?

Intel tabanlı anakart o yüzden fusion takılmaz sandy bridge takılır.
fusion amd tabanlı işlemcidir anakartı ayrıdır


sanırım öğrenmeye çalıştığım şeyi yanlış ifade ettim :)
demek istediğim nvidia ekran kartı ile birlikte ati ekran kartı da kullabiliyor mu bu anakartta ?
bilgilendirirseniz sevinirim.

tek kart bazında nvidia yada ati takabilirsin.
yada cf veya slı yapabilirsin.
ama bir ati veya bir nvidia kartı beraber çalışmaz çünkü lucid yongası yok.
ayrıca slı veya cf modunda pci express slotları X8-X8 çalışıyor
Drysdale 12.06.2011 23:27:47
quote:

Orijinalden alıntı: Tolgá


quote:

Orijinalden alıntı: Drysdale
fusion desteği var mı?

Intel tabanlı anakart o yüzden fusion takılmaz sandy bridge takılır.
fusion amd tabanlı işlemcidir anakartı ayrıdır


sanırım öğrenmeye çalıştığım şeyi yanlış ifade ettim :)
demek istediğim nvidia ekran kartı ile birlikte ati ekran kartı da kullabiliyor mu bu anakartta ?
bilgilendirirseniz sevinirim.
Tolgá 12.06.2011 22:54:10
quote:

Orijinalden alıntı: Drysdale
fusion desteği var mı?

Intel tabanlı anakart o yüzden fusion takılmaz sandy bridge takılır.
fusion amd tabanlı işlemcidir anakartı ayrıdır
Drysdale 12.06.2011 21:04:14
fusion desteği var mı?
vatan1991 29.12.2010 12:14:09
msı yaptığı güzel kartlardan birtanesi alan arkadaş verdği paranın hakkını kesinlikle alacağını düşünüyorum.
OverClocK1ng 22.12.2010 03:47:51
quote:

Orjinalden Alıntı: sabe
Bu kadar çok belleğe kim ihtiyaç duyuyor acaba biri bilgilendirirse sevinirim.New York borsası serverları falan mı?


"Görünen o ki Sandy Bridge tabanlı yeni nesil işlemcilerle birlikte yüksek işlem gücü ve bellek kapasitesine sahip son kullanıcı odaklı iş istasyonları daha düşük maliyetlerle kurulabilecek."

Sanırım yazıyı okumadan yazmışsın. "İş İstasyonu" diyor...
karmaşık 22.12.2010 00:58:29
quote:

Orijinalden alıntı: CrySystem


quote:

Orijinalden alıntı: karmaşık


quote:

Orijinalden alıntı: renklem

64bit işletim sistemi sanırım en fazla 24GB'lik ramleri destekliyor, 32 GB'lik ramleri destekleyen anakartların çıkması bir sinyal olabilir..


64 bit windows 7 ultimate maksimum 128 gb destekliyor.


64 bit sistem destekliyor bunu , sadece win7 ultimate 64 değil


burada 128 gb vista için windows 7 ultimate 192 gb mış. işletim sistemi ile alakası yok 64 bit ile alakalı diyorsun emin misin istersen şuradaki tabloya bir bak



http://msdn.microsoft.com/en-us/library/aa366778(v=vs.85).aspx
CrySystem 22.12.2010 00:27:31
quote:

Orijinalden alıntı: karmaşık


quote:

Orijinalden alıntı: renklem

64bit işletim sistemi sanırım en fazla 24GB'lik ramleri destekliyor, 32 GB'lik ramleri destekleyen anakartların çıkması bir sinyal olabilir..


64 bit windows 7 ultimate maksimum 128 gb destekliyor.


64 bit sistem destekliyor bunu , sadece win7 ultimate 64 değil
coolrecep 22.12.2010 00:14:42
Bileşenler çok iyi. Military Class 2 var. Hi-C Cap, Server Grade Mosfet bir de Super Ferrite Choke...
Lacano 21.12.2010 23:05:01
Bu ana kart kaç yüz milyon olacak ?
karmaşık 21.12.2010 22:31:24
quote:

Orijinalden alıntı: renklem

64bit işletim sistemi sanırım en fazla 24GB'lik ramleri destekliyor, 32 GB'lik ramleri destekleyen anakartların çıkması bir sinyal olabilir..


64 bit windows 7 ultimate maksimum 128 gb destekliyor.
cato16 21.12.2010 22:00:14
64 bit 128 gb ram destekleyebiliyor..
renklem 21.12.2010 21:51:56
64bit işletim sistemi sanırım en fazla 24GB'lik ramleri destekliyor, 32 GB'lik ramleri destekleyen anakartların çıkması bir sinyal olabilir..
theyapici 21.12.2010 20:28:40
32 gb bellek bugün için bilmem ama 3-5 yıla gerekli olabilir
sabe 21.12.2010 18:56:15
Bu kadar çok belleğe kim ihtiyaç duyuyor acaba biri bilgilendirirse sevinirim.New York borsası serverları falan mı?
No Way Out 21.12.2010 18:01:39
Gereksiz göz boyama, onun yerine komponent kalitesini dahda yükseltseler daha yararlı bir iş yapmış olurlardı.
DH Misafiri 21.12.2010 17:49:12
Anakart güzelmiş, derli toplu, ısınma durumu nasıl acaba?
azk 21.12.2010 16:48:12
gayet iyimiş
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla