TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 25143 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
HTC Desire HD ve Desire Z ön inceleme Google, günde 300,000'den fazla Android'li telefon etkinleştiriyor HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (24) YORUM YAZ

tarafından 9 Aralık 2010, Perşembe 18:03 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

İşte MSI'ın yeni amiral gemisi: P67 çipsetli Big Bang Marshall
Günlük Haber Erdi ÖZÜAĞ "Fx57"
24

Intel'in Sandy Bridge tabanlı yeni nesil işlemcileriyle birlikte anakart üreticileri arasındaki rekabette de yeni bir sayfa açılacak. Intel, soket değişikliğine giderek LGA1155 formuna geçiş yaptığı Sandy Bridge işlemcileriyle birlikte ürün gamını hızlı bir şekilde güncellemeyi ve 2011 sonu itibariyle güncel işlemci gamınının büyük bir kısmında Sandy Bridge kod adlı ikinci jenerasyon Core işlemci modelleriy sunmayı hedefliyor. Intel'in bu planı doğrultusunda anakart üreticileri de, yeni oluşacak Sandy Bridge pazarından en büyük payı kapmaya çalışacaklar. Sektörün iddialı isimlerinden MSI da oyuncuları hedef alan, güçlü özelliklere sahip anakartlarıyla pastadaki en büyük dilimlerden bir tanesini almaya çalışacak.

Ocak ayında yapılacak Sandy Bridge lansmanıyla eş zamanlı olarak P67 çipsetli LGA1155 anakartlartını pazara sunmaya başlayacak MSI'ın amiral gemisi ise Big Bang serisi altında sunacağı Marshall isimli model olacak. Fotoğraflardan da görülebileceği üzere kaslı bir yapıya sahip olan Big Bang Marshall, Military Class konsepti çerçevesinde yüksek kaliteli komponentlerle geliyor. Sandy Bridge işlemci ailesinin tüm modelleriyle uyumlu olan anakart üzerinde dört adet DIMM slotu bulunuyor ve 2GHz'in üzerinde çift kanal DDR3 bellek desteği sunuluyor. Lucid Hydra teknolojisini ilk kullanan üretici olarak bu teknolojiye yatırımlarını sürdüren MSI, Marshall modeline de Hydra teknolojisini kullanıyor. AMD ve Nvidia ekran kartlarının birlikte kullanılmasına olanak tanıyan bu teknoloji ile birlikte MSI, Marshall modelinde tam 8 adet PCIe x16 slotuna yer veriyor.

Hem AMD hem de Nvidia cephesinde mümkün olan tüm çoklu ekran kartı kurulumlarına destek sunan Big Bang Marshall, hız aşırtmacılara yönelik çok sayıda özel teknolojiyi de bünyesinde barındırıyor. OC Genie gibi yeni nesil MSI anakartlarda görmeye alışık olduğumuz tek tuşla hız aşırtma özelliğine de sahip olan anakart, kart üst gü, reset ve cmos clear butonlarına da sahip. MSI detaylı özelliklerini şu an için gizli tutsa da Big Bang Marshall, firmanın hız aşırtmacılar için hazırladığı en güçlü anakartlardan bir tanesi olacak gibi görünüyor. Yeni nesil teknolojilerin desteklendiği anakart üzerinde birden fazla NEC kontrolcüsü bulunuyor ve bu sayede ikiden daha fazla sayıda USB 3.0 konnektörünün kullanımı mümkün kılınıyor. Sadece iki adet SATA-III portunu desteklene P67 çipsetine ek olarak MSI, üçüncü parti kontrolcü ile SATA-III port sayısını da arttırma yoluna gitmiş.

Ocak ayında satışa sunulacak MSI Big Bang Marshall için henüz herhangi bir fiyat bilgisi bulunmuyor.

Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
OTTOMAN_67 04.01.2011 19:44:33
vaşşş okadar e.k slotu olurmu yaw ne yapmaya çalışıyor bu MSI
CrySystem 02.01.2011 20:57:33
MSI Military Class üretimi tuttu bence...
Volkanbaba 02.01.2011 19:41:21
Vay soketlere bak onlar ne öyle
=lachesis= 01.01.2011 20:36:57
quote:

Orijinalden alıntı: Iron Mask

quote:

yaptıgı anakartların oc kapasitesi cok ztn cok dusuk




çaktırma
Iron Mask 01.01.2011 18:35:40
quote:

yaptıgı anakartların oc kapasitesi cok ztn cok dusuk

PROOF# 01.01.2011 17:49:47
quote:

Orijinalden alıntı: F.@.T.İ.H


quote:

Orijinalden alıntı: tiger cage

tamamen şişirme bir kart


+1 üzerine ekliyecek bişey bulamadım...

para duzagi
Angry006 30.12.2010 13:50:35
şu msi kadar boş iş yapan firma görmedim kim alır abi bunu şimdi yaptıgı anakartların oc kapasitesi cok ztn cok dusuk bu kadar özellige sahip bir anakartda ztn overclock yapmak zor olur bütcelerini böyle sacma anakart yaparak harcar
No Way Out 30.12.2010 12:47:22

ozkan_tpc 10.12.2010 22:02:19
çok az kullanıcıya hitap ediyor
hacı.basat 10.12.2010 21:08:20
MSI ürünlerini çokca kullandım ama son 2 yıldır çıkardığı ürünlerde özellikle AMD tabanlı sistemler için aradığım çeşitliliği bulamıyorum, Mini-ITX ve Via platformlarında bu sene ciddi gelişmeler bekliyorum, umarım bu platformlarda da MSI'ın güzel ürünleri olur.
UzmaN345 10.12.2010 14:03:22
Valla dostum GTX580SLI 3DMark Vantage'de adam performans testtinde 53 220 kare çivarı aldı ve genelde 65 ile 120 kare civarı idi son kullanıcı ne yapıcak bu anakartı ve alan kişi karici bir ses kartı aldı nereye takıcak bana sorarsanız sade rekor kırmak için yoksa normal bir kullanıcı için gereksiz bir ürün
WinteR 10.12.2010 11:13:54
Çok iyi görünüyor, soğutucular da eklenince daha da iyi olacak tabi görünüş ile anakart değerlendirmek ne kadar doğruysa. Teknik olarak da pek geçebilecek görünmüyor.
Edit: DH special haber sanırım, tebirikler.
MÜŞAVİR 10.12.2010 10:34:43
quote:

Orijinalden alıntı: F.@.T.İ.H


quote:

Orijinalden alıntı: tiger cage

tamamen şişirme bir kart


+1 üzerine ekliyecek bişey bulamadım...


+2

Kartı da (tipi yönünden) beğenmedim. Albenisi yok kartın.
peters 10.12.2010 10:16:08
Tek slot tasarımlı kartlardan 9xxx üretilirse sekiztane koyarsın ram ve işlemciyi yüksek tutup yanınada ssd koyarsın rüya gibi bilgisayar olur:)
pckopatx 09.12.2010 22:23:49
"Lucid Hydra" benim bildiğim suanki teknoloji ile gerksizdi.Verim alınamıyordu.Ne kadar geliştirdiler merak ettim şimdi. Destek verdiklerine göre ya geliştirdiler ya da sadece fazladan özellikle olsun diye koymuslardır 8 pcı ex gibi
oltanoltan 09.12.2010 21:21:29
ZENGİN olsam tam benlik
F.@.T.İ.H 09.12.2010 20:57:01
quote:

Orijinalden alıntı: tiger cage

tamamen şişirme bir kart


+1 üzerine ekliyecek bişey bulamadım...
dhsacit 09.12.2010 20:21:15
bazıları sadece 3dmark rekoru için sistem topluyo alan olur bence
Batuist 09.12.2010 20:06:22
son kullanıcı için biraz abartı bir kart..!!
Nevfel 09.12.2010 19:38:35
MSI'dan bir arkadaş dedi ki üretim hatası olmuş herhalde ard arda 8 tane pci-ex çıkmış, durdurmasalar 15-20 tane Pci-ex olacakmış; o sırada biride fotolayıp nete vermiş:)
ceycey11 09.12.2010 19:07:32
bence gereksiz olmauş 8 pci e üstelik sayısı nedeni ile çok yakın olmuş 2 slot kaplayan kartlarla yarısı zaten gereksiz oluyor. hadi birine ses kartı tak
tiger cage 09.12.2010 19:03:10
tamamen şişirme bir kart
aydogdu1453 09.12.2010 18:30:29
Bu ekran karı girişlerinin bollugu ne anlamadım yawww.Anakartlara 2 pcı ex yeter de artar bile gerisi israftır.Yazıktır bu anakarta verilen paraya.

Bu arada amd 9xx serisi anakartlar ne zaman geliyor.Amd cephesinden çıt yok yoksa 1155 soketle yarışamıyacaklar mı böyle sessiz ve sinsice bekleme yapıyorlar.
No Way Out 09.12.2010 18:24:16
Gerçek bir military class 2 anakart.

CPU için 18 faz
İşlemci için tamamen HI-C
Remler için 3+1 SFC
Diğer bileşenler içinde SFC fazlar
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla