TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 26050 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
1e1:Haber "Canlı" 18 Mayıs 2012 Amazon, Kindle Fire başlangıç sayfasına reklam alacak HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (71) YORUM YAZ

tarafından 18 Mayıs 2012, Cuma 13:19 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Angry Birds Heikki geliyor!
Günlük Haber Mazhar Taylan
71

Angry Birds serisi ile büyük bir başarı yakalayan Rovio Heikki adlı yeni Agry Birds oyununun tanıtım sitesini yayınladı.

Finlandiyalı Formula 1 pilotu 'Heikki Kovalainen' ile sıra dışı bir reklam kampanyası yürüten Rovio Haziranın 18’inde çıkış yapacak yeni oyunu ile pistlerin tozunu domuzlara yutturmayı planlıyor. Angry Birds’ün figürleriyle süslenen Heikki Kovalainen'in kaskı domuzlar tarafından çalınıyor ve bu kaskın peşine düşmek sinirli kuşlarımıza düşüyor.

Agry Birds Space’deki başarısı ile mobil oyun severlerin gölünde yeniden taht kuran Rovio yeni oyunu ile yaz aylarında adından sıkça söz ettirecek gibi görünüyor.
 

 

Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
phantom_coal 20.5.2012 22:08:55
Bu oyun nasil bu kadar populer oldu anlamiyorum,15-20 dk oynanicak birq oyun,hele yastiklari tshirtleri nevresimleri filan cikiyor,ona hic anlam veremiyorum.
gfbekir 20.5.2012 21:21:19
bi bitmedi
Vaas. 20.5.2012 20:48:28
Orijinal Angry Birds en güzeliydi
Erdm24 20.5.2012 18:18:04
quote:

Orijinalden alıntı: 0ldboy

Bu kuşlar niye bu kadar sinirli ya

Yumurtalarini domuzlar calmis tavada pisiriyolar ondan sinirli kuslar
Leper Messiah 20.5.2012 11:34:41
Büyük ihtimalle yine Andorid için ücretsiz iOS için ücretli olur diye tahmin ediyorum.
sonic47 20.5.2012 10:02:38
quote:

Orijinalden alıntı: J. MacTavish

quote:

Orijinalden alıntı: Tolga*

İyi de Space'e yeterince bölüm çıkarmadılar nedir bu açgözlülük? Space'i çıktığı gibi indirdim (gerçek anlamda diyorum çıktıktan 1 saat bile geçmeden indirdim). Yani yazıklar olsun 25 bölüm yapmışlar 1$ istiyolar, üstüne üstlük utanmadan özel bölümler de 1$ olarak koymuşlar. İnanın parasında değilim 1$ büyük bi miktar değil fakat diğer uygulamalarla karşılaştırınca şaşırıyorsunuz. Yani ben gene alırım yeni oyununu fakat biraz daha bölüm eklesinler en azından Space'e. Yeni oyunu da böyle olmaz umarım.

Hocam sonradan uptadelerle yeni bölüm gelecek kesmezler yeni bölüm yapmayı kolay kolay.

ayda bir geliyo zaten
sonic47 20.5.2012 10:00:23
yakında online da olur
Oberyn 20.5.2012 09:55:54
Windows Phone'lara çıkacak mı ?
BarVan 20.5.2012 09:46:51
bekliyoruz
Error 404 20.5.2012 09:17:36
Tadında bırakmak lazım.
Gibson Les Paul 20.5.2012 09:11:50
Insallah guzel olur
ysakay 20.5.2012 03:36:54
adamlarda pazarlama sıfır.angry birds kadıköy koy gittsin 1 milyar ilk günde inmesse neyim!





















Kosünüs mü o 20.5.2012 03:28:25
quote:

Orijinalden alıntı: Tolga*

İyi de Space'e yeterince bölüm çıkarmadılar nedir bu açgözlülük? Space'i çıktığı gibi indirdim (gerçek anlamda diyorum çıktıktan 1 saat bile geçmeden indirdim). Yani yazıklar olsun 25 bölüm yapmışlar 1$ istiyolar, üstüne üstlük utanmadan özel bölümler de 1$ olarak koymuşlar. İnanın parasında değilim 1$ büyük bi miktar değil fakat diğer uygulamalarla karşılaştırınca şaşırıyorsunuz. Yani ben gene alırım yeni oyununu fakat biraz daha bölüm eklesinler en azından Space'e. Yeni oyunu da böyle olmaz umarım.

Hocam sonradan uptadelerle yeni bölüm gelecek kesmezler yeni bölüm yapmayı kolay kolay.
[ILKER] 20.5.2012 03:24:50
quote:

Orijinalden alıntı: HAAltuntas

HTC gibi 2 haftada bir versiyon çıkarmasınlar

Bu gidişle öyle olucak gibi,paranın kokusunu aldılar
Think Again 20.5.2012 02:52:46
quote:

Orijinalden alıntı: acizcool

Oynamıyorum.

Çok doğal
IgorStravinsky 19.5.2012 20:52:02
İyi de Space'e yeterince bölüm çıkarmadılar nedir bu açgözlülük? Space'i çıktığı gibi indirdim (gerçek anlamda diyorum çıktıktan 1 saat bile geçmeden indirdim). Yani yazıklar olsun 25 bölüm yapmışlar 1$ istiyolar, üstüne üstlük utanmadan özel bölümler de 1$ olarak koymuşlar. İnanın parasında değilim 1$ büyük bi miktar değil fakat diğer uygulamalarla karşılaştırınca şaşırıyorsunuz. Yani ben gene alırım yeni oyununu fakat biraz daha bölüm eklesinler en azından Space'e. Yeni oyunu da böyle olmaz umarım.
TuffkiLLe 19.5.2012 20:39:50
içlerinde en sevdiğim oyun space olmuştu,, standarttan uzak yörünge mantığıyla oynandığından öyle geldi belki de ancak ilk oyunlar gibi olacak ise heikki, pek ilgimi çekmeyecektir sanıyorum.
1OO1 19.5.2012 16:18:59
Arkadaş ne angry birdsmüş. Oynamıyorum oynamamda. Hiç zevkli değil bana göre
ikista 19.5.2012 16:11:50
quote:

Orijinalden alıntı: williamwallace88



quote:

Orijinalden alıntı: ikista
quote:

Orijinalden alıntı: Nightmare70
quote:

Orijinalden alıntı: furky86
quote:

Orijinalden alıntı: Nehalem
quote:

Orijinalden alıntı: furky86 Herseyi geçim de niye heiki??? Formula 1de çok daha meşhur ve iyi pilotlar var :)) Paraları mı yetmemiş diyeceğim ama komik olur...
Finlandiyalı olduğu için olabilir mi?
Raikkonen ve mika hakkineni tanıyor olabilir misiniz?
Raikkonene para mı yeter ya :D Rovioyu satın alır kimi :D
Kovalainen, 3 sene önce Briatorenin emriyle bilerek aracını çarptığı için eski renault f1 takımının dağılmasına neden olan olayları başlatmıştı. bilerek çarpmak ve kovalainen birbirine yabancı kelimeler değil ;)
Nelson Piquet jrla karıştırdınız.




şimdi baktım da haklısın, düzeltme için sağol :)
williamwallace88 19.5.2012 13:42:56
quote:

Orijinalden alıntı: ikista

quote:

Orijinalden alıntı: Nightmare70



quote:

Orijinalden alıntı: furky86
quote:

Orijinalden alıntı: Nehalem
quote:

Orijinalden alıntı: furky86 Herseyi geçim de niye heiki??? Formula 1de çok daha meşhur ve iyi pilotlar var :)) Paraları mı yetmemiş diyeceğim ama komik olur...
Finlandiyalı olduğu için olabilir mi?
Raikkonen ve mika hakkineni tanıyor olabilir misiniz?
Raikkonene para mı yeter ya :D Rovioyu satın alır kimi :D




Kovalainen, 3 sene önce Briatore'nin emriyle bilerek aracını çarptığı için eski renault f1 takımının dağılmasına neden olan olayları başlatmıştı.



bilerek çarpmak ve kovalainen birbirine yabancı kelimeler değil ;)

Nelson Piquet jr'la karıştırdınız.
ikista 19.5.2012 13:29:09
quote:

Orijinalden alıntı: Nightmare70



quote:

Orijinalden alıntı: furky86
quote:

Orijinalden alıntı: Nehalem
quote:

Orijinalden alıntı: furky86 Herseyi geçim de niye heiki??? Formula 1de çok daha meşhur ve iyi pilotlar var :)) Paraları mı yetmemiş diyeceğim ama komik olur...
Finlandiyalı olduğu için olabilir mi?
Raikkonen ve mika hakkineni tanıyor olabilir misiniz?
Raikkonene para mı yeter ya :D Rovioyu satın alır kimi :D




Kovalainen, 3 sene önce Briatore'nin emriyle bilerek aracını çarptığı için eski renault f1 takımının dağılmasına neden olan olayları başlatmıştı.



bilerek çarpmak ve kovalainen birbirine yabancı kelimeler değil ;)
The Catalyst 19.5.2012 13:16:52
hadi bakalım bekliyorum. her zaman orjinal bir konu bulmayı başarıyorlar gerçekten.
JonnyCaqe 19.5.2012 09:59:40
Angry birds nitro kart isteriz
acizcool 19.5.2012 09:30:43
Oynamıyorum.
HAAltuntas 19.5.2012 04:42:26
HTC gibi 2 haftada bir versiyon çıkarmasınlar
Kobrakai 19.5.2012 04:34:26
Space i beğenmedim, yüklememle silmem bir oldu. Umarım bu oyunda öyle çıkmaz.
-Pisagor- 19.5.2012 04:31:46
Oldukça güzel bir oyuna benzeyecek gibime geliyor. Space kadar başarılı olur ise süper sonuçlar çıkacak ortaya.
-Pisagor- 19.5.2012 04:30:43
quote:

Orijinalden alıntı: Nein

bb lerde var mı bu

Blackberry'lerde olmuyor dokunmatik telefonlarda ve IOS ve Android tabanlı işletim sistemlerinde oluyur. Blackberry OS için olduğunu zannetmiyorum [:'(]
Face Of Melinda 19.5.2012 01:18:46
Space'yi yeni bitirdim.Bu ne hız.
CaPAxA 19.5.2012 00:31:47
Çıksın bakalım bu da..
Yeni oyun çıkartınca eskisini unutmuyorlar hiç değilse.. Güncellemelerle yeni bölüm ekliyorlar hep.. Seviyorum bu yönünü.
Not Today! 19.5.2012 00:14:14
şimdiki zamanın tetrisi diyebilirim.pcde bile yüklü oderece
07ugur 19.5.2012 00:11:22
Başarılı :)
Espa 19.5.2012 00:09:12
Oynadıkça sıkıyor, hiçbir serisini tam olarak bitiremedim hep yarım
RevivaL 18.5.2012 23:56:19
Birini bitirelim de sonra çıkartın yahu.
XanthiN 18.5.2012 23:44:49
en iyi oyun spaceydi bence
Mangalay 18.5.2012 23:41:39
oyunu sevmiyorum aslında ama konu F1 olunca tabi ki yükleyip bitireceğim
VagueMan 18.5.2012 23:38:56
kazandıkları para yetmedi adamlara
napolyon94 18.5.2012 23:26:54
quote:

Orijinalden alıntı: GencayA

Space'i daha yeni çıkardılar ya bu ne hız.

Bu oyunu kodlamak tasarlamak 1 hafta surmuyordur
X-FI 18.5.2012 19:09:17
çok güzel.. hayranıyım bu oyunun.
escapethelife 18.5.2012 19:01:29
Bu ne hız
furkant1 18.5.2012 18:54:38
Hakiki angıri börts ;)
Recharged 18.5.2012 18:39:42
Her zamankinden biraz daha farklı olacak sanırım.
What is love 18.5.2012 16:39:23
bende space i beğenmedim ama bu iyi olur gibi
kml_sri 18.5.2012 16:34:16
ücretsiz cıkarabılır rovio kıral şirket
Gencay 18.5.2012 15:47:55
Space'i daha yeni çıkardılar ya bu ne hız.
Nightmare70 18.5.2012 15:47:09
quote:

Orijinalden alıntı: furky86

quote:

Orijinalden alıntı: Nehalem
quote:

Orijinalden alıntı: furky86 Herseyi geçim de niye heiki??? Formula 1de çok daha meşhur ve iyi pilotlar var :)) Paraları mı yetmemiş diyeceğim ama komik olur...
Finlandiyalı olduğu için olabilir mi?
Raikkonen ve mika hakkineni tanıyor olabilir misiniz?


Raikkonen'e para mı yeter ya :D Rovio'yu satın alır kimi :D
furky86 18.5.2012 15:42:20
quote:

Orijinalden alıntı: Nehalem

quote:

Orijinalden alıntı: furky86

Herseyi geçim de niye heiki??? Formula 1de çok daha meşhur ve iyi pilotlar var :)) Paraları mı yetmemiş diyeceğim ama komik olur...


Finlandiyalı olduğu için olabilir mi?

Raikkonen ve mika hakkineni tanıyor olabilir misiniz?
Nef'i 18.5.2012 15:40:11
Maliyet kazandı paraya göre yok denecek kadar az. Ardı ardına sürüyorlar piyasaya oyunları. Güzel iş...
Sam0 18.5.2012 15:31:52
Sıktı artik bu kızgın kanatlilar.
Adolf Mogolo 18.5.2012 15:28:41
bunun gibi binlerce oyun yapıldı aynı mantık ile hiç biri tutulmadı angary bird nasıl tutuludu ayret
lumpazivagabundus 18.5.2012 15:28:18
bi sevemedim şu oyunu
firebird8 18.5.2012 15:24:35
Bi kere tutturdular ya. Somururler insanlari boyle kopya oyunlarla.
Düşbaz 18.5.2012 15:15:28
Space kötüydü.
EknCn 18.5.2012 14:53:31
Oyun güzel'de çok abarttılar bu seriyi sürekli yenisini çıkartıyorlar ama hep aynı Space değişik ve güzel olmuştu en azından oyuna bir şey eklenmiş ve yer çekimsiz alanda kuş uçurma zevkini yaşıyorduk. (!)
SoNTHERoK 18.5.2012 14:42:43
Başta eğlendirse de, uzun soluklu oynanmıyor.
0ldboy 18.5.2012 14:33:52
Bu kuşlar niye bu kadar sinirli ya
one million 18.5.2012 14:24:09
ilk angry birdsi beceremiyordum ama spaca çok hoşuma gitti ve zevk alarak oynadım umarım buda böyle olur
Nehalem 18.5.2012 14:17:00
quote:

Orijinalden alıntı: furky86

Herseyi geçim de niye heiki??? Formula 1de çok daha meşhur ve iyi pilotlar var :)) Paraları mı yetmemiş diyeceğim ama komik olur...


Finlandiyalı olduğu için olabilir mi?
furky86 18.5.2012 14:05:58
Herseyi geçim de niye heiki??? Formula 1de çok daha meşhur ve iyi pilotlar var :)) Paraları mı yetmemiş diyeceğim ama komik olur...