TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 27166 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech Kariyer.net
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
iOS uyumlu bir diğer yeni duvar kağıdı oluşturma uygulaması: Blurify Final Fantasy 7 mobil platformlara çok geç gelecek HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (23) YORUM YAZ

tarafından 19 Ekim 2013, Cumartesi 13:35 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Galaxy Note 3 Kalem Penceresi üzerinde tüm uygulamalar açılabiliyor
Günlük Haber Ekrem71
23

Galaxy Note 3 modelinde sunduğu önemli yazılım özellikleri ile kullanıcıların hayatını kolaylaştırma amacı güden Samsung, bazı nedenlerden ötürü uygulamaların pek çoğunu kısıtlıyor. Örneğin Kalem Penceresi özelliği ekran üzerine çizdiğiniz bir çerçeve içerisinde belirli uygulamaları çalıştırmanızı sağlıyor.

Ancak Xda geliştiricileri, root edilmiş bir Galaxy Note 3 modelinde Kalem Penceresi ile tüm uygulamaları çalıştırmayı başarmış. Pen Window Manager adlı uygulama doğrudan Play mağazası üzerinden indirilip kurulabiliyor. 

Uygulama istediğiniz uygulamayı Kalem Penceresi fonksiyonuna atayabilmenizi sağlıyor. Değişikliklerin geçerli olması için cihazın açıp kapanması gerekebiliyor.

Garanti riskini göze alan kullanıcılar Samsung'un yeni bir çoklu görev türevi olan Kalem Penceresi özelliğini daha kapsamlı bir şekilde kullanabilir.  
 
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
Pachenkov 20.10.2013 14:00:43
quote:

Orijinalden alıntı: Zordion


quote:

Orijinalden alıntı: Pachenkov


quote:

Orijinalden alıntı: psyshock


quote:

Orijinalden alıntı: Pachenkov


quote:

Orijinalden alıntı: psyshock

quote:

Orijinalden alıntı: Pachenkov


quote:

Orijinalden alıntı: furkann20

quote:

Orijinalden alıntı: Pachenkov


quote:

Orijinalden alıntı: furkann20

Gün gelecek size de o ram miktarı yetmeyecek, güncelleme geç gelecek ey note 3 ve s 4 sahipleri !!!!

İphone da olan tüm ramden daha fazla boş ram var şu an. (1,5gb) Siz kendinize yanın, ip5leri gördük iOS 7 sonrası.

Sadece iphone 4'lerde performans sıkıntısı var, diğer tüm üst modeller yağ gibi akıyor kardeşim.... Ayrıca androidin feci derecede ram optimizasyon sıkıntısı var kabul et... Bu konuda yeniliğe ihtiyaçları var..

Annem 5 te ki takılma ve güncelleme sonrası sarj sorunu yüzünden htc aldı, kardeşimin 4s'i ayarlar sekmesinde bile takılıyor. Android te ram sıkıntısı olduğu dogrudur ama Apple tek güncelleme ile herseyi fazlasıyla batırdı.

Sarjin icine ettigi dogru ama pek takilma gormedim 5 te sadece home tusu gecikme yapiyor bir sure birde multitasking yetenegi cok dustu eskiden hersey acikta kalirdi nerdeyse artik hemen kapatmaya basliyor programlari.

Ama toparlarlar hep ilk ciktiginda sorunlari oluyor iphone 5 in sarji 6.0 ile de cok kotuydu sonra duzelmisti.

6.3 le de wifi antenini bozmuslardi 4S lerin. Herşey düzelmiyor ne yazık ki.

Hersey duzelir demedim zaten ama toplarlar oyle kalmaz yani. Bug kalmaz ama yavaslamanin gecicegini sanmam.

Bug olmayıp yavaşlama yapması bence kabul edilecek birsey değil ne yazık ki. Sonuçta 3000 lira verilen cihazın 1800 liralık note dan daha akıcı olmasını beklerim. (Gecen sene ki amiral gemilerinin Onsiparis fiyatlarını baz aldım) Alana da saygı duyarım o başka.

Apple gelip 3000 TLye onsiparis mi acti? Hayir. 3000TL fiyatli iPhone yok. iPhone 5 ve Note 2 es fiyatli cihazlardir, note 2 nin farki degerini cabuk kaybetmesidir.

iOS7 ye gelince i5 de yag gibi akiyor, 4s de de. 4 dersen tamam. Ama gayet akici ve hizli 5 ve 4s te.

Onsiparis fiyatından bahsettim. Kaldı ki ben 5'in sorunlarını çok iyi biliyorum merak etme. Ne eskisi kadar akıcı ne de batarya süresi eski haline kıyasla iyi. Hatta daha kötü.
http://www.istanbulbilisim.com.tr/apple-iphone-5s-16gb-gumus-cep-telefonu-fiyati,69101.html
Zordion 20.10.2013 13:50:16
quote:

Orijinalden alıntı: Pachenkov


quote:

Orijinalden alıntı: psyshock


quote:

Orijinalden alıntı: Pachenkov


quote:

Orijinalden alıntı: psyshock

quote:

Orijinalden alıntı: Pachenkov


quote:

Orijinalden alıntı: furkann20

quote:

Orijinalden alıntı: Pachenkov


quote:

Orijinalden alıntı: furkann20

Gün gelecek size de o ram miktarı yetmeyecek, güncelleme geç gelecek ey note 3 ve s 4 sahipleri !!!!

İphone da olan tüm ramden daha fazla boş ram var şu an. (1,5gb) Siz kendinize yanın, ip5leri gördük iOS 7 sonrası.

Sadece iphone 4'lerde performans sıkıntısı var, diğer tüm üst modeller yağ gibi akıyor kardeşim.... Ayrıca androidin feci derecede ram optimizasyon sıkıntısı var kabul et... Bu konuda yeniliğe ihtiyaçları var..

Annem 5 te ki takılma ve güncelleme sonrası sarj sorunu yüzünden htc aldı, kardeşimin 4s'i ayarlar sekmesinde bile takılıyor. Android te ram sıkıntısı olduğu dogrudur ama Apple tek güncelleme ile herseyi fazlasıyla batırdı.

Sarjin icine ettigi dogru ama pek takilma gormedim 5 te sadece home tusu gecikme yapiyor bir sure birde multitasking yetenegi cok dustu eskiden hersey acikta kalirdi nerdeyse artik hemen kapatmaya basliyor programlari.

Ama toparlarlar hep ilk ciktiginda sorunlari oluyor iphone 5 in sarji 6.0 ile de cok kotuydu sonra duzelmisti.

6.3 le de wifi antenini bozmuslardi 4S lerin. Herşey düzelmiyor ne yazık ki.

Hersey duzelir demedim zaten ama toplarlar oyle kalmaz yani. Bug kalmaz ama yavaslamanin gecicegini sanmam.

Bug olmayıp yavaşlama yapması bence kabul edilecek birsey değil ne yazık ki. Sonuçta 3000 lira verilen cihazın 1800 liralık note dan daha akıcı olmasını beklerim. (Gecen sene ki amiral gemilerinin Onsiparis fiyatlarını baz aldım) Alana da saygı duyarım o başka.

Apple gelip 3000 TLye onsiparis mi acti? Hayir. 3000TL fiyatli iPhone yok. iPhone 5 ve Note 2 es fiyatli cihazlardir, note 2 nin farki degerini cabuk kaybetmesidir.

iOS7 ye gelince i5 de yag gibi akiyor, 4s de de. 4 dersen tamam. Ama gayet akici ve hizli 5 ve 4s te.
Fenomenon 20.10.2013 12:55:14
quote:

Orijinalden alıntı: cemaltr18

Ulan böyle gereksiz şeyler ile kandırdın bizi senelerce samsung allah belanı verecek az kaldı.

4 inçlik ayponundan mültitasking yapamayan adamın acı dıramı. episode 21
psyshock 19.10.2013 22:44:09
o yüzden ios1 ipod touch 1.nesille başlayan sonra 4s dahil bütün iphonelarla devam eden apple kullanımım geçen sene bitti sadece ipad kullanıyorum ios cihaz. apple eskiyen cihazlarını çok güzel yavaşlatır hata bırakmaz (genelde) ama yavaşlatır yoksa her sene 2 kat hızlı nasıl diycekler yeni iphone a en kolay yolu eskisini yavaşlatmak.
Pachenkov 19.10.2013 22:28:47
quote:

Orijinalden alıntı: psyshock


quote:

Orijinalden alıntı: Pachenkov


quote:

Orijinalden alıntı: psyshock

quote:

Orijinalden alıntı: Pachenkov


quote:

Orijinalden alıntı: furkann20

quote:

Orijinalden alıntı: Pachenkov


quote:

Orijinalden alıntı: furkann20

Gün gelecek size de o ram miktarı yetmeyecek, güncelleme geç gelecek ey note 3 ve s 4 sahipleri !!!!

İphone da olan tüm ramden daha fazla boş ram var şu an. (1,5gb) Siz kendinize yanın, ip5leri gördük iOS 7 sonrası.

Sadece iphone 4'lerde performans sıkıntısı var, diğer tüm üst modeller yağ gibi akıyor kardeşim.... Ayrıca androidin feci derecede ram optimizasyon sıkıntısı var kabul et... Bu konuda yeniliğe ihtiyaçları var..

Annem 5 te ki takılma ve güncelleme sonrası sarj sorunu yüzünden htc aldı, kardeşimin 4s'i ayarlar sekmesinde bile takılıyor. Android te ram sıkıntısı olduğu dogrudur ama Apple tek güncelleme ile herseyi fazlasıyla batırdı.

Sarjin icine ettigi dogru ama pek takilma gormedim 5 te sadece home tusu gecikme yapiyor bir sure birde multitasking yetenegi cok dustu eskiden hersey acikta kalirdi nerdeyse artik hemen kapatmaya basliyor programlari.

Ama toparlarlar hep ilk ciktiginda sorunlari oluyor iphone 5 in sarji 6.0 ile de cok kotuydu sonra duzelmisti.

6.3 le de wifi antenini bozmuslardi 4S lerin. Herşey düzelmiyor ne yazık ki.

Hersey duzelir demedim zaten ama toplarlar oyle kalmaz yani. Bug kalmaz ama yavaslamanin gecicegini sanmam.

Bug olmayıp yavaşlama yapması bence kabul edilecek birsey değil ne yazık ki. Sonuçta 3000 lira verilen cihazın 1800 liralık note dan daha akıcı olmasını beklerim. (Gecen sene ki amiral gemilerinin Onsiparis fiyatlarını baz aldım) Alana da saygı duyarım o başka.
psyshock 19.10.2013 22:21:22
quote:

Orijinalden alıntı: Pachenkov


quote:

Orijinalden alıntı: psyshock

quote:

Orijinalden alıntı: Pachenkov


quote:

Orijinalden alıntı: furkann20

quote:

Orijinalden alıntı: Pachenkov


quote:

Orijinalden alıntı: furkann20

Gün gelecek size de o ram miktarı yetmeyecek, güncelleme geç gelecek ey note 3 ve s 4 sahipleri !!!!

İphone da olan tüm ramden daha fazla boş ram var şu an. (1,5gb) Siz kendinize yanın, ip5leri gördük iOS 7 sonrası.

Sadece iphone 4'lerde performans sıkıntısı var, diğer tüm üst modeller yağ gibi akıyor kardeşim.... Ayrıca androidin feci derecede ram optimizasyon sıkıntısı var kabul et... Bu konuda yeniliğe ihtiyaçları var..

Annem 5 te ki takılma ve güncelleme sonrası sarj sorunu yüzünden htc aldı, kardeşimin 4s'i ayarlar sekmesinde bile takılıyor. Android te ram sıkıntısı olduğu dogrudur ama Apple tek güncelleme ile herseyi fazlasıyla batırdı.

Sarjin icine ettigi dogru ama pek takilma gormedim 5 te sadece home tusu gecikme yapiyor bir sure birde multitasking yetenegi cok dustu eskiden hersey acikta kalirdi nerdeyse artik hemen kapatmaya basliyor programlari.

Ama toparlarlar hep ilk ciktiginda sorunlari oluyor iphone 5 in sarji 6.0 ile de cok kotuydu sonra duzelmisti.

6.3 le de wifi antenini bozmuslardi 4S lerin. Herşey düzelmiyor ne yazık ki.

Hersey duzelir demedim zaten ama toplarlar oyle kalmaz yani. Bug kalmaz ama yavaslamanin gecicegini sanmam.
Pachenkov 19.10.2013 22:16:40
quote:

Orijinalden alıntı: psyshock

quote:

Orijinalden alıntı: Pachenkov


quote:

Orijinalden alıntı: furkann20

quote:

Orijinalden alıntı: Pachenkov


quote:

Orijinalden alıntı: furkann20

Gün gelecek size de o ram miktarı yetmeyecek, güncelleme geç gelecek ey note 3 ve s 4 sahipleri !!!!

İphone da olan tüm ramden daha fazla boş ram var şu an. (1,5gb) Siz kendinize yanın, ip5leri gördük iOS 7 sonrası.

Sadece iphone 4'lerde performans sıkıntısı var, diğer tüm üst modeller yağ gibi akıyor kardeşim.... Ayrıca androidin feci derecede ram optimizasyon sıkıntısı var kabul et... Bu konuda yeniliğe ihtiyaçları var..

Annem 5 te ki takılma ve güncelleme sonrası sarj sorunu yüzünden htc aldı, kardeşimin 4s'i ayarlar sekmesinde bile takılıyor. Android te ram sıkıntısı olduğu dogrudur ama Apple tek güncelleme ile herseyi fazlasıyla batırdı.

Sarjin icine ettigi dogru ama pek takilma gormedim 5 te sadece home tusu gecikme yapiyor bir sure birde multitasking yetenegi cok dustu eskiden hersey acikta kalirdi nerdeyse artik hemen kapatmaya basliyor programlari.

Ama toparlarlar hep ilk ciktiginda sorunlari oluyor iphone 5 in sarji 6.0 ile de cok kotuydu sonra duzelmisti.

6.3 le de wifi antenini bozmuslardi 4S lerin. Herşey düzelmiyor ne yazık ki.
psyshock 19.10.2013 22:05:27
quote:

Orijinalden alıntı: Pachenkov


quote:

Orijinalden alıntı: furkann20

quote:

Orijinalden alıntı: Pachenkov


quote:

Orijinalden alıntı: furkann20

Gün gelecek size de o ram miktarı yetmeyecek, güncelleme geç gelecek ey note 3 ve s 4 sahipleri !!!!

İphone da olan tüm ramden daha fazla boş ram var şu an. (1,5gb) Siz kendinize yanın, ip5leri gördük iOS 7 sonrası.

Sadece iphone 4'lerde performans sıkıntısı var, diğer tüm üst modeller yağ gibi akıyor kardeşim.... Ayrıca androidin feci derecede ram optimizasyon sıkıntısı var kabul et... Bu konuda yeniliğe ihtiyaçları var..

Annem 5 te ki takılma ve güncelleme sonrası sarj sorunu yüzünden htc aldı, kardeşimin 4s'i ayarlar sekmesinde bile takılıyor. Android te ram sıkıntısı olduğu dogrudur ama Apple tek güncelleme ile herseyi fazlasıyla batırdı.

Sarjin icine ettigi dogru ama pek takilma gormedim 5 te sadece home tusu gecikme yapiyor bir sure birde multitasking yetenegi cok dustu eskiden hersey acikta kalirdi nerdeyse artik hemen kapatmaya basliyor programlari.

Ama toparlarlar hep ilk ciktiginda sorunlari oluyor iphone 5 in sarji 6.0 ile de cok kotuydu sonra duzelmisti.
Pachenkov 19.10.2013 22:01:53
quote:

Orijinalden alıntı: furkann20

quote:

Orijinalden alıntı: Pachenkov


quote:

Orijinalden alıntı: furkann20

Gün gelecek size de o ram miktarı yetmeyecek, güncelleme geç gelecek ey note 3 ve s 4 sahipleri !!!!

İphone da olan tüm ramden daha fazla boş ram var şu an. (1,5gb) Siz kendinize yanın, ip5leri gördük iOS 7 sonrası.

Sadece iphone 4'lerde performans sıkıntısı var, diğer tüm üst modeller yağ gibi akıyor kardeşim.... Ayrıca androidin feci derecede ram optimizasyon sıkıntısı var kabul et... Bu konuda yeniliğe ihtiyaçları var..

Annem 5 te ki takılma ve güncelleme sonrası sarj sorunu yüzünden htc aldı, kardeşimin 4s'i ayarlar sekmesinde bile takılıyor. Android te ram sıkıntısı olduğu dogrudur ama Apple tek güncelleme ile herseyi fazlasıyla batırdı.
furkann20 19.10.2013 21:45:35
quote:

Orijinalden alıntı: Pachenkov


quote:

Orijinalden alıntı: furkann20

Gün gelecek size de o ram miktarı yetmeyecek, güncelleme geç gelecek ey note 3 ve s 4 sahipleri !!!!

İphone da olan tüm ramden daha fazla boş ram var şu an. (1,5gb) Siz kendinize yanın, ip5leri gördük iOS 7 sonrası.

Sadece iphone 4'lerde performans sıkıntısı var, diğer tüm üst modeller yağ gibi akıyor kardeşim.... Ayrıca androidin feci derecede ram optimizasyon sıkıntısı var kabul et... Bu konuda yeniliğe ihtiyaçları var..
WolftimeTR 19.10.2013 21:11:28
quote:

Orijinalden alıntı: cemaltr18

Ulan böyle gereksiz şeyler ile kandırdın bizi senelerce samsung allah belanı verecek az kaldı.


Tamam sensörle, 8 çekirdek vs. ile kandırdı ama bunlar note serisi için geçerli değil. Note serisinin özelliği uzun şarj, kalem, büyük ekran. Hepsinde de çok başarılı. Örneğin ben bir phablet alacak olsam note serisi alırım. Neden ? Androidi neden alıyorsam o yüzden. "Özelleştirme" . O Kalem ile her türlü özelleştirmeyi yaparsın. Note Serisine diyecek laf yok. Segmentinin en iyisi .
Pachenkov 19.10.2013 19:57:39
quote:

Orijinalden alıntı: furkann20

Gün gelecek size de o ram miktarı yetmeyecek, güncelleme geç gelecek ey note 3 ve s 4 sahipleri !!!!

İphone da olan tüm ramden daha fazla boş ram var şu an. (1,5gb) Siz kendinize yanın, ip5leri gördük iOS 7 sonrası.
EmreTheBand 19.10.2013 19:53:08
quote:

Orijinalden alıntı: furkann20

Gün gelecek size de o ram miktarı yetmeyecek, güncelleme geç gelecek ey note 3 ve s 4 sahipleri !!!!

Kanka ne diyorsun sen ya adam halka seslenmis
furkann20 19.10.2013 19:32:11
Gün gelecek size de o ram miktarı yetmeyecek, güncelleme geç gelecek ey note 3 ve s 4 sahipleri !!!!
Google Chrome 19.10.2013 16:58:00
quote:

Orijinalden alıntı: Pachenkov

quote:

Orijinalden alıntı: imagerial

Şu resimde görülen özelliği Note 2'de de çalıştırdıklarını bir videoda izledim. Güncelleme ile bu olmasa bile buna benzeyen yeniliklerle karşılaşırız umarım.

Bildiğim kadarıyla işlemci ve sensörlerin desteklediği her uygulama Note 2'ye de gelecek.( S health -vs dahil)

Bilgilendirme için teşekkürler. Eğer dediğiniz doğruysa bu kadar beklediğimize değecek bir güncelleme olur.
Pachenkov 19.10.2013 16:55:52
quote:

Orijinalden alıntı: imagerial

Şu resimde görülen özelliği Note 2'de de çalıştırdıklarını bir videoda izledim. Güncelleme ile bu olmasa bile buna benzeyen yeniliklerle karşılaşırız umarım.

Bildiğim kadarıyla işlemci ve sensörlerin desteklediği her uygulama Note 2'ye de gelecek.( S health -vs dahil)
Google Chrome 19.10.2013 16:53:21
Şu resimde görülen özelliği Note 2'de de çalıştırdıklarını bir videoda izledim. Güncelleme ile bu olmasa bile buna benzeyen yeniliklerle karşılaşırız umarım.
ALBAY 19.10.2013 16:45:06
Markette bulamadım link yok mu?
CooL_ROMEO 19.10.2013 16:40:35
quote:

Orijinalden alıntı: cemaltr18

Ulan böyle gereksiz şeyler ile kandırdın bizi senelerce samsung allah belanı verecek az kaldı.


Bu ne kin arkadaş ?
Master_Evil 19.10.2013 14:37:51
kalem ve diğer akıllı telefonlar, olay budur, snapdragon vs hikaye
ВAВA 19.10.2013 14:21:00
quote:

Orijinalden alıntı: balcis

note ailesi samsung'un anlayışını en iyi temsil eden ürün ailesi bence. büyük ekran, ekstra donanım (s-pen) ve kullan ya da kullanma bir sürü özellik; üstte görüldüğü gibi. sevmiyorum ama günün birinde samsung alacak olsam en özgün ürünleri olan note serisinden bir telefon alırım.

Katılıyorum.
balcis 19.10.2013 14:14:21
note ailesi samsung'un anlayışını en iyi temsil eden ürün ailesi bence. büyük ekran, ekstra donanım (s-pen) ve kullan ya da kullanma bir sürü özellik; üstte görüldüğü gibi. sevmiyorum ama günün birinde samsung alacak olsam en özgün ürünleri olan note serisinden bir telefon alırım.
Allahdiyenspen 19.10.2013 13:49:33
Ulan böyle gereksiz şeyler ile kandırdın bizi senelerce samsung allah belanı verecek az kaldı.
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla