TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 28303 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech Kariyer.net
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (371) YORUM YAZ

tarafından 16 Ocak 2013, Çarşamba 20:24 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Temple Run 2 ile koşu kaldığı yerden devam ediyor
Günlük Haber Mazhar Taylan
371 24423
  
 
Mobil platformda adı sonsuz koşu türüyle bir anılan ve kısa bir süre içinde fenomen haline gelen Temple Run'ın ikinci oyunu "Temple Run 2" nihayet yayınlandı

İlk oyundaki sonsuz koşu dinamikleri korunduğu yapımda ilk dikkatimizi çeken değişiklik grafiklerdeki iyileştirmeler ve yeni bölüm tasarımları oluyor. Grafiklerdeki iyileştirme karakter detayları ve yakın çevre detaylarında oldukça kendini gösterirken, uzak çevre detayları gelişi güzel yapıştırılmış bir duvar kağıdının yarattığı yetersiz görünümden öteye gidemiyor. İlk oyunu deneyen bir oyuncunun alışmak için zamana ihtiyaç duyacağı yeni bölüm tasarımları ilk oyunun kasvetli havasını biraz olsun yumuşatırken, eğimli yolları yeni tasarımları ile bir hayli dikkat çekici. Tapınak ve maymun temasının korunduğu yapımda artık 3 küçük maymun yerine iri yarı bir maymunun peşimize düştüğünü de belirtelim. 
 
Mükemmel ses efektlerine ve tınılara sahip olmasa da ses unsurlarının oyunun genel yapısını düşündüğümüz Temple Run 2'de ilk oyundaki kontrol şeması kullanıyor. Ancak, bu kontrol şemasının da grafikler gibi elden geçtiğini ve karakterinizin artık daha keskin tepkiler verebildiğini de belirtelim. Üzerinde küçük oynamalar yapılan bu kontrol sisteminin ilk oyundan geçiş yapan oyuncular için kısa bir alışma sürecini de beraberinde getirebileceğini belirtmekte fayda var.
 
Dört farklı oynanabilir karakter sunan Temple Run 2, çeşitli güç arttırmaları ve bonus içerikleri de beraberinde sunuyor. Bu içerikler oyun içerisinde kazandığınız altınlar ile alınabildiği gibi belirli bir ücret karşılığında da satın alınabiliyor. İçerik bakımından ilk oyuna göre biraz yetersiz bulduğumuz yapımın ilerleyen günlerde yapılacak güncellemeler ile birlikte bu durumu telafi edeceğini düşünüyoruz.

Eğlence odaklı bir mobil oyun deneyimi sunan Temple Run 2'nin genel olarak sonsuz koşu türündeki ilk oyununun izinden giden, yeni çevre betimlemeleri ve daha kaliteli grafikleriyle yeterli bir görsel deneyimde sunan bir sonsuz koşu oyunu olduğunu söyleyebiliriz. Şu an için Appstore üzerinden ücretsiz olarak erişilebilen yapımın Android versiyonunun çıkış tarihi hakkında kesin bir bilgi bulunmadığını da belirtelim. 
Güncelleme: Temple Run 2, Google Play'deki yerini almıştır.

 
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
Zig Zag 05.01.2015 19:56:29
Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: sybercomp

Tamam öyle var ama en basitinden arıyorum şu tarz oyunlar diye çıkan sonuçlar 2-3 taneyi geçmiyor ve çok dandik yapımlar. Mesela mario, metal slug yada role play oyunlar ya yok ya çok az yada hep basit tarzda yapılmışları var. Yani 6600 zamanında o kadar eğlenceli oyunlar varken sınırsızca burada hep sonsuz koşu türü oyunlar dolmuş.

iOS'ta Vain Glory var, Infinity Blade 1-2-3 var..
Assasin's Creed var, world of tanks, Bioshock..

Bu gibi oyunlar pek duyulmadığı için bilmiyorsunuz sanırım.
Hele Vain Glory efsane bir oyundur mükemmel grafikleri var.
sybercomp 05.01.2015 19:51:10
Tamam öyle var ama en basitinden arıyorum şu tarz oyunlar diye çıkan sonuçlar 2-3 taneyi geçmiyor ve çok dandik yapımlar. Mesela mario, metal slug yada role play oyunlar ya yok ya çok az yada hep basit tarzda yapılmışları var. Yani 6600 zamanında o kadar eğlenceli oyunlar varken sınırsızca burada hep sonsuz koşu türü oyunlar dolmuş.
DH_Türk Rock 05.01.2015 19:34:36
Alternatif bol bu oyunların yeri ayrı zaten Mesela modern combat 5 , gt racing 2 , real racing 3 gibi oyunların ps4 kalitesine yakın grafikleri var
sybercomp 05.01.2015 19:12:20
Elimizde 6600 varken öyle güzel oyunlar oynardık o kadar kötü imkanlarla, şimdi pc ile yarışan akıllı telefonlarla sonsuz koşu , candy crush ve angry bird gibi basit ve saçma oyunlarla oyalıyorlar milleti o kadar yetenekli telefonlara bu kadar basit oyunlar yapılması çok üzücü.
Innovative 05.01.2015 18:40:45
Hala oynayan var mı ya bu oyunu
mustafayasir926 24.12.2014 22:22:10
Hileyi yaptıktan sonra oyundan soğudum keşke hilesi olmasaydı hepsini açtım tadı kaçtı
Cris Murhpy 24.12.2014 14:44:56
Güzel oyun bence
transformers6a 19.12.2014 14:39:41
iPHONEMİZ OLSA DA BİZ DE OYNASAK :)
DH Misafiri 17.12.2014 22:58:25
Arkadaşlar bende oynuyorum 8.level de yim power up lar sık sık ve art arda geliyor ayrıca sol üst köşedeki şeyde dolmuyor nedense bi bilgisi olan varsa şimdi den tşkkr ler
sedasinem 26.04.2014 13:01:13
10.000.000 lifetime meters nasıl yapılır. ne yapmam lazım? 9. leveldeyim bir tek o kaldı.
mehmedaltair 29.10.2013 17:48:32
57 m'di rekorum
Granes 29.10.2013 17:45:06
Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: Paul Scholes

Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: Granes


Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

arkadaşlar head start nedir?nasıl yapılır?

Önde başlama gibi bir şey olması lazım.

Bence arkadaş çoktan çözmüştür sorununu.

Up'lamışlar görmüşken söyleyeyim dedim.
Paul Scholes 29.10.2013 17:42:05
Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: Granes


Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

arkadaşlar head start nedir?nasıl yapılır?

Önde başlama gibi bir şey olması lazım.

Bence arkadaş çoktan çözmüştür sorununu.
UçamayanZüperGahraman 29.10.2013 17:39:12
Çöp, kontrollerı 2-3 sn geç algılıyor.
Granes 29.10.2013 17:36:47
Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

arkadaşlar head start nedir?nasıl yapılır?

Önde başlama gibi bir şey olması lazım.
Till.Lindeman 29.10.2013 17:34:17
24 milyon yaptım ymn ederim
PatatesliDondurma 29.10.2013 17:32:15
Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: Granes


Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: king_adam

Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: Granes


Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: king_adam

Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: Granes

Güzel oyun

bunun için mi up yaptın

Kardeş, ben up yapmadım benden bir önce yorum yazan uplamış.Ben de yorum yazdım.

bnde yeni bir temple oyunu çıktı zannettim



Granes 29.10.2013 17:28:26
Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: king_adam

Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: Granes


Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: king_adam

Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: Granes

Güzel oyun

bunun için mi up yaptın

Kardeş, ben up yapmadım benden bir önce yorum yazan uplamış.Ben de yorum yazdım.

bnde yeni bir temple oyunu çıktı zannettim

king_adam 29.10.2013 17:26:38
Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: Granes


Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: king_adam

Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: Granes

Güzel oyun

bunun için mi up yaptın

Kardeş, ben up yapmadım benden bir önce yorum yazan uplamış.Ben de yorum yazdım.

bnde yeni bir temple oyunu çıktı zannettim
Granes 29.10.2013 17:23:51
Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: king_adam

Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: Granes

Güzel oyun

bunun için mi up yaptın

Kardeş, ben up yapmadım benden bir önce yorum yazan uplamış.Ben de yorum yazdım.
king_adam 29.10.2013 17:20:48
Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: Granes

Güzel oyun

bunun için mi up yaptın
Granes 29.10.2013 16:46:37
Güzel oyun
DH Misafiri 24.10.2013 13:13:59
benim rekorum 78.674.058 9. lw deym ama 10 na gecemiyorum bende anlamadım neden olmuyor acaba ? bilgisi olan varmı
DH Misafiri 10.09.2013 21:58:43
ya arkadaşlar bırakın 8 ide 9 nasıl geçilir bu görevler neci 3üde aynı görev anlamıda cimri koşu bu nedir asıl bundan bahsedelim
sioner 25.08.2013 02:15:45
Subway Surfers ve Minion Rush çok daha iyi oyunlar bana göre.
Michael Joseph Jackson 25.08.2013 02:04:54
rekor bir buçuk milyon
Roosevelt 25.08.2013 00:58:49
rekorum 150000. bir ben beceremiyorum herhalde bunu. bataryama da kıyamıyorum zaten
Don Quilote 24.08.2013 22:37:34
Güzel oyun devam
DH Misafiri 24.08.2013 22:36:36
arkadaşlar ben oyuna yeni başladım sayılır görevler arasında unlacl a 2nd powerup yazıyo ne yapılacağını bilen?
tahaak 19.08.2013 00:06:17
Oyuna başladığında ipten atlamadan önce ekranın üstünde 2000 altın karşılığında 1000 metrelik hızlı koşu aldığın özelliktir.
OnRe 18.08.2013 21:42:32
Level 8 i kadar gelmekte bişey yokta ondan sonrası bayıyor. Bence Temple Run 3 ün vakti geldi
DH Misafiri 15.08.2013 14:54:42
arkadaşlar head start nedir?nasıl yapılır?
DH Misafiri 05.07.2013 16:28:19
arkadaşlar mesela 3000 altınım varken baslıyorum oyuna, oyunda altın kazanmama ragmen oyun bitince bir bakıyorum ki altınlar azalmış. nedenini bilen var mı?
gfbekir 30.06.2013 02:09:24
Gereksiz yere görüntü kirliliği yapmışlar. Sade daha iyiydi.
erdemtas 30.06.2013 02:07:46
Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: hatunkisii

Bu kadar abartılacak bir oyun değil

2. Oyunu özellikle hiç beğenmedim. İlk oyun basit ve daha güzeldi. Bazı şeylerin tadında kalması gerekiyor
hatunkisii 29.06.2013 18:39:29
Bu kadar abartılacak bir oyun değil
ReQueM_87 29.06.2013 16:56:15
Level 9 açan ya da yaklaşan arkadaşlar gamedata.txt dosyasını paylaşabilirler mi?
android/data/com.imangi.templerun2/files konumunda bulunuyor
kungfukid 27.06.2013 18:26:46
35.919.198 e iyi diyordm 60milyonu geçen bile varmış
kungfukid 27.06.2013 18:25:43
http://img.donanimhaber.com/upfiles/1303214/19cfb9fb-803e-4cae-8010-3a25a1db26c8.PNG
[simage]http://img.donanimhaber.com/upfiles/1303214/19cfb9fb-803e-4cae-8010-3a25a1db26c8.PNG[/simage]
kungfukid 17.06.2013 00:11:17
Gizlenen Alıntıları Genişlet
quote:

Orijinalden alıntı: alican09turk

10 milyon metre koşuyu doldurduğumda 9. level'a geçicem de kolay kolay dolmuyor.
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın


ağır işsiz detected
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla