TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 29137 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (18) YORUM YAZ

tarafından 12 Aralık 2012, Çarşamba 02:11 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Instagram, fotoğraf düzenleme özellikleriyle güncellendi
Günlük Haber Ekrem71
18 1435

Twitter'ın kendi filtre ve fotoğraf düzenleme araçlarını duyurmasının hemen ardından, Instagram da iOS ve Android için yeni bir güncelleme yayınladı.

Güncelleme, Instagram'ın filtrelerine ek olarak Willo adlı tek renkli ve pembe tonların ağırlıkta olduğu yeni bir filtreyi uygulamaya ekliyor.

Diğer önemli yenilik ise Instagram'a ilk kez resim düzenleme araçlarını getiriyor. Artık fotoğrafları kırpmak ve ölçeklemek uygulama içerisinden yapılabilecek. Ayrıca perspektif düzeltme ile de alanın derinliği daha gerçekçi olarak işlenecek.

Ayrıca fotoğraf çekme bölümünde de tasarım değişiklikleri göze çarpıyor. Deklanşör butonları yeni tasarıma göre optimize edilmişken, bölümde son kullanılan fotoğraflar da alt kısımda seçilebilir bir şekilde sıralanıyor olacak. Son olarak kullanıcı profiline gelen sınırsız kaydırma, filtreli resimlerin Instagram albümü altında fotoğraf rulosuna kaydedilmesi, lokasyon sayfalarının Foursquare'den bilgi çekebildiği buton ve haber kaynağında optimizasyon, güncelleme ile gelen diğer yenilikler.


https://itunes.apple.com/us/app/instagram/id389801252?mt=8

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.instagram.android&hl=en 
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
bluerdem 18.12.2012 22:03:31
quote:

Orijinalden alıntı: Kdrncr

instasync diye uygulama var o yapıyor dediğiniz şeyi :) geçenler de tam da bi fotoğrafı kaydetmek isterken , ücretsizken indirdiğim o uygulamaç geldi aklıma bir de baktım beğendiklerimi veya arkadaşlarımın paylaşımlarını vs senkronize şekilde kaydediyor bir albüm oluşturup :) ücretli olmadı ise indirin derim bir an önce :)
hemen bakıp indiriyorum varsa hocam, çok sağol
0
Vapors 18.12.2012 16:07:07
quote:

Orijinalden alıntı: bluerdem

tamam ya şimdi oldu. biz farklı kaydetmelerden bahsediyoruz hocam ben diğer kullanıcıların paylaştıkları fotoğrafları kaydetmeyi kastetmiştim. ekran görüntüsünü al, sonra onu kırp filan uğraşmak yerine direkt kaydet seçeneği olsa daha iyi olurdu.
instasync diye uygulama var o yapıyor dediğiniz şeyi :) geçenler de tam da bi fotoğrafı kaydetmek isterken , ücretsizken indirdiğim o uygulamaç geldi aklıma bir de baktım beğendiklerimi veya arkadaşlarımın paylaşımlarını vs senkronize şekilde kaydediyor bir albüm oluşturup :) ücretli olmadı ise indirin derim bir an önce :)
0
Vapors 18.12.2012 16:01:12
quote:

Orijinalden alıntı: Gurkαn

goruntuluyor yukari dogru cikin goreceksiniz
Yanlış söylemişim. iTunesle senk olan klasördeki fotoğraflar görünmüyor. Diğer albümler görünüyor evet
0
bluerdem 18.12.2012 15:10:13
quote:

Orijinalden alıntı: Gurkαn instagram ayarlarindan belki kaydetmeyi kapatmissindir en asagida olmasi lazim oraya bak
tamam ya şimdi oldu. biz farklı kaydetmelerden bahsediyoruz hocam ben diğer kullanıcıların paylaştıkları fotoğrafları kaydetmeyi kastetmiştim. ekran görüntüsünü al, sonra onu kırp filan uğraşmak yerine direkt kaydet seçeneği olsa daha iyi olurdu.
0
Gurkαn 18.12.2012 15:07:29
quote:

Orijinalden alıntı: bluerdem

bu kaydetme olayını bi ben mi çözemiyorum?
instagram ayarlarindan belki kaydetmeyi kapatmissindir en asagida olmasi lazim oraya bak
0
bluerdem 18.12.2012 15:04:51
quote:

Orijinalden alıntı: Gurkαn

kaydedebiliyorsun zaten.. ayrica guncellemeden sonra iPhoneda instagram diye klasor acmis oraya kaydediyor eger resmi kaydedip ama instagramda paylasmak istmeiyorsan , interneti kes failed diyecek o zaman kaydediyor yada ucak moduna al
bu kaydetme olayını bi ben mi çözemiyorum?
0
Gurkαn 18.12.2012 14:10:24
quote:

Orijinalden alıntı: Kdrncr

Kesinlikle daha güzeldi. Artık camera roll haricinde klasör görüntülenemiyor ne saçma bir olay ya
goruntuluyor yukari dogru cikin goreceksiniz
0
Gurkαn 18.12.2012 14:01:51
quote:

Orijinalden alıntı: bluerdem Bı de fotoları kaydedebilme özelliği ekleselerdi iyi olurdu aslında.
kaydedebiliyorsun zaten.. ayrica guncellemeden sonra iPhoneda instagram diye klasor acmis oraya kaydediyor eger resmi kaydedip ama instagramda paylasmak istmeiyorsan , interneti kes failed diyecek o zaman kaydediyor yada ucak moduna al
0
napijackson 18.12.2012 13:44:16
İnstagram bitti artık! 0
Vapors 18.12.2012 13:39:05
quote:

Orijinalden alıntı: YB) Eski hali daha guzeldi
Kesinlikle daha güzeldi. Artık camera roll haricinde klasör görüntülenemiyor ne saçma bir olay ya
0
YB) 18.12.2012 12:51:52
Eski hali daha guzeldi 0
Tony 12.12.2012 17:23:02
Kaybetme korkusuyla hemen çıkartmış yeni özelliği. 0
Zenci Forvet 12.12.2012 15:15:16
Ben pek fark göremedim. 0
bluerdem 12.12.2012 11:21:56
Bı de fotoları kaydedebilme özelliği ekleselerdi iyi olurdu aslında. -1
Vapors 12.12.2012 09:33:28
Güncelleme ile itunesle senkronize olan klasörümdeki fotoğraflara ulaşamıyorum. Aynı sorunu yaşayan var mı ? 0
Anakhaa 12.12.2012 09:26:13
ben bir fark göremedim açıkçası... 0
Celtic Warrior 12.12.2012 03:23:37
quote:

Orijinalden alıntı: Commander Yerini kaybetme korkusuylami acaba ? Ayrica tum teknoloji hizmeti sunan sirketlerin elindeki teknolojileri direk paylasmadiklarini silahlarini piyasayanin nabzina gore one cikardiklarini herkes cok iyi gormustur. Duzeltme:İmla
Etkisi büyük tabiki bunda. Instagram'a darbe indirebillir bu ama insanlar instagram vazgeçmez çünkü orası apay ayrı bir platform ve çok daha az insan var Twitter'a göre.
0
Commander 12.12.2012 03:10:04
Yerini kaybetme korkusuylami acaba ? Ayrica tum teknoloji hizmeti sunan sirketlerin elindeki teknolojileri direk paylasmadiklarini silahlarini piyasayanin nabzina gore one cikardiklarini herkes cok iyi gormustur. Duzeltme:İmla 0
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla