TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 24661 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Google, uygulama içi ödeme sisteminin 3. versiyonunu duyurdu Lenovo ThinkPad X1 Carbon Touch resmen duyuruldu HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (18) YORUM YAZ

tarafından 12 Aralık 2012, Çarşamba 02:11 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Instagram, fotoğraf düzenleme özellikleriyle güncellendi
Günlük Haber Ekrem71
18

Twitter'ın kendi filtre ve fotoğraf düzenleme araçlarını duyurmasının hemen ardından, Instagram da iOS ve Android için yeni bir güncelleme yayınladı.

Güncelleme, Instagram'ın filtrelerine ek olarak Willo adlı tek renkli ve pembe tonların ağırlıkta olduğu yeni bir filtreyi uygulamaya ekliyor.

Diğer önemli yenilik ise Instagram'a ilk kez resim düzenleme araçlarını getiriyor. Artık fotoğrafları kırpmak ve ölçeklemek uygulama içerisinden yapılabilecek. Ayrıca perspektif düzeltme ile de alanın derinliği daha gerçekçi olarak işlenecek.

Ayrıca fotoğraf çekme bölümünde de tasarım değişiklikleri göze çarpıyor. Deklanşör butonları yeni tasarıma göre optimize edilmişken, bölümde son kullanılan fotoğraflar da alt kısımda seçilebilir bir şekilde sıralanıyor olacak. Son olarak kullanıcı profiline gelen sınırsız kaydırma, filtreli resimlerin Instagram albümü altında fotoğraf rulosuna kaydedilmesi, lokasyon sayfalarının Foursquare'den bilgi çekebildiği buton ve haber kaynağında optimizasyon, güncelleme ile gelen diğer yenilikler.


https://itunes.apple.com/us/app/instagram/id389801252?mt=8

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.instagram.android&hl=en 
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
Commander 12.12.2012 03:10:04
Yerini kaybetme korkusuylami acaba ?

Ayrica tum teknoloji hizmeti sunan sirketlerin elindeki teknolojileri direk paylasmadiklarini silahlarini piyasayanin nabzina gore one cikardiklarini herkes cok iyi gormustur.



Duzeltme:İmla
0
Celtic Warrior 12.12.2012 03:23:37
quote:

Orijinalden alıntı: Commander

Yerini kaybetme korkusuylami acaba ?

Ayrica tum teknoloji hizmeti sunan sirketlerin elindeki teknolojileri direk paylasmadiklarini silahlarini piyasayanin nabzina gore one cikardiklarini herkes cok iyi gormustur.



Duzeltme:İmla

Etkisi büyük tabiki bunda. Instagram'a darbe indirebillir bu ama insanlar instagram vazgeçmez çünkü orası apay ayrı bir platform ve çok daha az insan var Twitter'a göre.
0
Anakhaa 12.12.2012 09:26:13
ben bir fark göremedim açıkçası... 0
Vapors 12.12.2012 09:33:28
Güncelleme ile itunesle senkronize olan klasörümdeki fotoğraflara ulaşamıyorum. Aynı sorunu yaşayan var mı ? 0
bluerdem 12.12.2012 11:21:56
Bı de fotoları kaydedebilme özelliği ekleselerdi iyi olurdu aslında. -1
Zenci Forvet 12.12.2012 15:15:16
Ben pek fark göremedim. 0
Tony 12.12.2012 17:23:02
Kaybetme korkusuyla hemen çıkartmış yeni özelliği. 0
YB) 18.12.2012 12:51:52
Eski hali daha guzeldi 0
Vapors 18.12.2012 13:39:05
quote:

Orijinalden alıntı: YB)

Eski hali daha guzeldi

Kesinlikle daha güzeldi. Artık camera roll haricinde klasör görüntülenemiyor ne saçma bir olay ya
0
napijackson 18.12.2012 13:44:16
İnstagram bitti artık! 0
Gurkαn 18.12.2012 14:01:51
quote:

Orijinalden alıntı: bluerdem

Bı de fotoları kaydedebilme özelliği ekleselerdi iyi olurdu aslında.

kaydedebiliyorsun zaten.. ayrica guncellemeden sonra iPhoneda instagram diye klasor acmis oraya kaydediyor eger resmi kaydedip ama instagramda paylasmak istmeiyorsan , interneti kes failed diyecek o zaman kaydediyor yada ucak moduna al
0
Gurkαn 18.12.2012 14:10:24
quote:

Orijinalden alıntı: Kdrncr


quote:

Orijinalden alıntı: YB)

Eski hali daha guzeldi

Kesinlikle daha güzeldi. Artık camera roll haricinde klasör görüntülenemiyor ne saçma bir olay ya

goruntuluyor yukari dogru cikin goreceksiniz
0
bluerdem 18.12.2012 15:04:51
quote:

Orijinalden alıntı: Gurkαn

quote:

Orijinalden alıntı: bluerdem

Bı de fotoları kaydedebilme özelliği ekleselerdi iyi olurdu aslında.

kaydedebiliyorsun zaten.. ayrica guncellemeden sonra iPhoneda instagram diye klasor acmis oraya kaydediyor eger resmi kaydedip ama instagramda paylasmak istmeiyorsan , interneti kes failed diyecek o zaman kaydediyor yada ucak moduna al

bu kaydetme olayını bi ben mi çözemiyorum?
0
Gurkαn 18.12.2012 15:07:29
quote:

Orijinalden alıntı: bluerdem

quote:

Orijinalden alıntı: Gurkαn

quote:

Orijinalden alıntı: bluerdem

Bı de fotoları kaydedebilme özelliği ekleselerdi iyi olurdu aslında.

kaydedebiliyorsun zaten.. ayrica guncellemeden sonra iPhoneda instagram diye klasor acmis oraya kaydediyor eger resmi kaydedip ama instagramda paylasmak istmeiyorsan , interneti kes failed diyecek o zaman kaydediyor yada ucak moduna al

bu kaydetme olayını bi ben mi çözemiyorum?

instagram ayarlarindan belki kaydetmeyi kapatmissindir en asagida olmasi lazim oraya bak
0
bluerdem 18.12.2012 15:10:13
quote:

Orijinalden alıntı: Gurkαn

instagram ayarlarindan belki kaydetmeyi kapatmissindir en asagida olmasi lazim oraya bak

tamam ya şimdi oldu. biz farklı kaydetmelerden bahsediyoruz hocam

ben diğer kullanıcıların paylaştıkları fotoğrafları kaydetmeyi kastetmiştim. ekran görüntüsünü al, sonra onu kırp filan uğraşmak yerine direkt kaydet seçeneği olsa daha iyi olurdu.
0
Vapors 18.12.2012 16:01:12
quote:

Orijinalden alıntı: Gurkαn

quote:

Orijinalden alıntı: Kdrncr


quote:

Orijinalden alıntı: YB)

Eski hali daha guzeldi

Kesinlikle daha güzeldi. Artık camera roll haricinde klasör görüntülenemiyor ne saçma bir olay ya

goruntuluyor yukari dogru cikin goreceksiniz

Yanlış söylemişim. iTunesle senk olan klasördeki fotoğraflar görünmüyor. Diğer albümler görünüyor evet
0
Vapors 18.12.2012 16:07:07
quote:

Orijinalden alıntı: bluerdem

quote:

Orijinalden alıntı: Gurkαn

instagram ayarlarindan belki kaydetmeyi kapatmissindir en asagida olmasi lazim oraya bak

tamam ya şimdi oldu. biz farklı kaydetmelerden bahsediyoruz hocam

ben diğer kullanıcıların paylaştıkları fotoğrafları kaydetmeyi kastetmiştim. ekran görüntüsünü al, sonra onu kırp filan uğraşmak yerine direkt kaydet seçeneği olsa daha iyi olurdu.


instasync diye uygulama var o yapıyor dediğiniz şeyi :) geçenler de tam da bi fotoğrafı kaydetmek isterken , ücretsizken indirdiğim o uygulamaç geldi aklıma bir de baktım beğendiklerimi veya arkadaşlarımın paylaşımlarını vs senkronize şekilde kaydediyor bir albüm oluşturup :) ücretli olmadı ise indirin derim bir an önce :)
0
bluerdem 18.12.2012 22:03:31
quote:

Orijinalden alıntı: Kdrncr


quote:

Orijinalden alıntı: bluerdem

quote:

Orijinalden alıntı: Gurkαn

instagram ayarlarindan belki kaydetmeyi kapatmissindir en asagida olmasi lazim oraya bak

tamam ya şimdi oldu. biz farklı kaydetmelerden bahsediyoruz hocam

ben diğer kullanıcıların paylaştıkları fotoğrafları kaydetmeyi kastetmiştim. ekran görüntüsünü al, sonra onu kırp filan uğraşmak yerine direkt kaydet seçeneği olsa daha iyi olurdu.


instasync diye uygulama var o yapıyor dediğiniz şeyi :) geçenler de tam da bi fotoğrafı kaydetmek isterken , ücretsizken indirdiğim o uygulamaç geldi aklıma bir de baktım beğendiklerimi veya arkadaşlarımın paylaşımlarını vs senkronize şekilde kaydediyor bir albüm oluşturup :) ücretli olmadı ise indirin derim bir an önce :)