TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 24605 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Apple tarihin ilk "trilyon dolarlık" şirketi olma yolunda Lenovo'dan iPad boyutunda yeni tablet; IdeaTab S2019 HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (144) YORUM YAZ

tarafından 9 Nisan 2012, Pazartesi 14:33 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Nokia'nın 41MP kameralı telefonu PureView 808 fiyatlandı
Günlük Haber Erdi ÖZÜAĞ "Fx57"
144
 
 
Şubat ayında düzenlenen Mobil Dünya Kongresi'nin en büyük sürprizi kuşkusuz Nokia'nın 41 Megapiksel çözünürlüğünde kameraya sahip yeni telefonu PureView 808 oldu. Henüz 8 Megapiksel'in üzerinde kameraya sahip üst seviye akıllı telefonlar yaygınlaşmamışken, Nokia'nın 41MP iddiası ile sahneye çıkması, mobil teknoloji tutkunlarını heyecanlandırmaya yetmişti.
 
Kamera konusunda çıktığı dönemin en iyilerinden biri olan N8 modelinin yerini alması beklenen PureView 808'in yakın zamanda piyasaya sunulacağı yönündeki en güçlü sinyal bizzat Nokia cephesinden geldi ve telefonun fiyatı da netleşmiş oldu. Sahip olduğu Carl Zeiss lensli kamera ve PureView görüntüleme teknolojisine ek olarak 4-inç büyüklüğünde nHD ClearBlack AMOLED ekrana, 16GB depolama kapasitesine ve Dolby Digital Plus 5.1 ses desteğine sahip olan akıllı telefon, İtalya'da ön siparişe sunulurken bizzat Nokia İtalya'nın sitesinde yer alan son kullanıcı satış fiyatı ise 600 Avro yani başka bir değişle 785 dolar ki, karşılaştırma açısından bu fiyat seviyesinin HTC One X gibi iddialı Android telefonlarla benzer seviyede olduğunu da not düşmek gerekiyor.
 
 
 
Bu haberin bağlantısı
URL
En Çok Beğenilen Yorumlar Yorum Yaz ▼
JohnLord 9.4.2012 15:13:44
kanıtla sana ayfon alıcam senden hayatta telefoncu felan olmaz, 2. el veya 0 telefon dükkanı açma 2 güne batarsın biri gelicek aaa 41 megapixellik telefon gelmiş vayy nokia hemde hemen alalım :D
...
Yorumun devamı ▼
+66
Húrin 9.4.2012 14:44:14
Hani belki cep telefonu fotoğrafçılığıyla ilgilenenler alır dedim de bu fiyata gider profesyonel makine alır insan. +27
quzman 9.4.2012 15:27:52
quote:

Orijinalden alıntı: MrHxor

bunun 41 mp kamerası iPhone un 8 mp kamerasıyla aynı değerde.



+22
Nétwork 9.4.2012 15:03:06
iPhone'a verilen paraya acırdım ama sağolsun Nokia bu konuda iPhone'u devirdi. +15
erci501 9.4.2012 15:31:12
Nikon D3100 SLR Camera 599 DOLAR
Nokia PureView 808 785 DOLAR
Nokia dünyanın en akıllı şirketi
+9
Mr. Jingles 9.4.2012 20:04:45
Daha önce yazmıştım ama burası tam yeri. O fiyata HD ekranlı, çift çekirdekli ve marketi de binlerce içerikle dolu cihazlar varken neye güvenip de bu fiyata satıyorlar aklım almıyor. Işlemci desen ARM
...
Yorumun devamı ▼
+9
Silent Guardian 9.4.2012 14:42:11
Yav he he. +6
Nightmare70 9.4.2012 14:43:12
Bu fiyata zor gibi bence..Hiç olmazsan fiyatta bari rekabet et Nokia :) +6
esTFyz 9.4.2012 17:17:31
41 MP kötü demicem, gereksiz dicem. Önemli olan 8 - 10 MP'de ISO'yu Diyaframı ve Perde Hızı'nı başarılı yapabilmektir zaten telefonlara 8 - 10 MP yeter Gökzüyü çekmiyoruz o kadar yüksek çö
...
Yorumun devamı ▼
+5
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
Silent Guardian 9.4.2012 14:42:11
Yav he he. +6
DH Misafiri 9.4.2012 14:42:16
super telefon ve ilk yorum :)) -43
Nightmare70 9.4.2012 14:43:12
Bu fiyata zor gibi bence..Hiç olmazsan fiyatta bari rekabet et Nokia :) +6
MrHxor 9.4.2012 14:43:26
bunun 41 mp kamerası iPhone un 8 mp kamerasıyla aynı değerde. -58
Húrin 9.4.2012 14:44:14
Hani belki cep telefonu fotoğrafçılığıyla ilgilenenler alır dedim de bu fiyata gider profesyonel makine alır insan. +27
yousuff 9.4.2012 14:45:41
daha akıllı telefonlarda 10,15,20 mp görmeden bunu görmek bi acaip kamerasını görmeden inanasım gelmiyo 0
darkaura 9.4.2012 14:51:37
nokia akilli telefon isinin bilgisayar isi oldugunu hala anlamadi ya. linuxdan gelen gercek bir bilgisayar platformu meego yu iptal edip, onun yerine kameraya yukleniyorlar.nbu baharda apple, samsung ve muhtemelen htc satis rekorlari kirip yok satarlarken nokia gene onlari seyredecek. artik windows phone ile baska bahara. +5
Nétwork 9.4.2012 15:03:06
iPhone'a verilen paraya acırdım ama sağolsun Nokia bu konuda iPhone'u devirdi. +15
BiG_mAsTeR 9.4.2012 15:05:50
Bu fiyata zor ama sirf kamerasi icin alicaklar mutlaka olacaktir baska biseyi icin alinmaz zaten. 0
sefaMseven 9.4.2012 15:05:58
angry birds de varmı ? +2
colaker 9.4.2012 15:08:24
iyi güzel arge ama kamera iş yapsa da symbianlı bu telefon iş yapmaz, alan aldığıyla kalır 1 yıl sora çerez parasına satar 0
aziz77 9.4.2012 15:10:12
almayim kalsın. -1
JohnLord 9.4.2012 15:13:44
quote:

Orijinalden alıntı: MrHxor

bunun 41 mp kamerası iPhone un 8 mp kamerasıyla aynı değerde.


kanıtla sana ayfon alıcam

senden hayatta telefoncu felan olmaz, 2. el veya 0 telefon dükkanı açma 2 güne batarsın

biri gelicek aaa 41 megapixellik telefon gelmiş vayy nokia hemde hemen alalım :D
boşverin onu, onun kamerası ayfonun 8 megapixellik kamerasıyla eşit seviyede gelin ayfon satıyımmı dicen :D

böyle olcaksın

^^
klasik telefoncu ablam'abim' 41 megapixel kamera ya nikonun kameralarıyla eşit hatta daha iyi fotoğraf çekiyo ya cebe sığdırmışlar hem telefon hem internet hem müzik hemde kamera bir arada, fiyat ne kadar acaba, kazıkçı türk telefoncusu,, fiyat 2000 tl abim ya :D
+66
icg 9.4.2012 15:15:29
her şey tamamda, o lensin üzerini örten kısım tam telefonun altına gelir, zamanla lensin üzerindeki şeffaf kısım traşlanır ve çizilir, bunu daha önce içe çökük tasarımlarla kotarıyorlardı. bu ciddi bir sorun bence bu modelde. +1
JohnLord 9.4.2012 15:16:30
Adamlar bir girişimde bulunmasa nokia bitti nokia batıyor denir,

adamlar 41 megapixels kameralı telefon yapıyor.

yazılımla yapmışlardır diyen çıkıyo
ayfonun kamerasıyla aynı diyo

ne kadar acayip insanlarsınız la siz valla yorumları okuyunca şaşırıyorum aslında şaşırmamak gerek. Galaxy s çıktığında wuuu ayfon eziyodu galaxy s'i
0
quzman 9.4.2012 15:27:52
quote:

Orijinalden alıntı: MrHxor

bunun 41 mp kamerası iPhone un 8 mp kamerasıyla aynı değerde.



+22
Lemuria. 9.4.2012 15:29:19
Nokia'nın fiyat politikası hiç değişmedi ve değişmeyecek gibi. Bu fiyat nedir, SLR makine mi satıyorsun? 0
erci501 9.4.2012 15:31:12
Nikon D3100 SLR Camera 599 DOLAR
Nokia PureView 808 785 DOLAR
Nokia dünyanın en akıllı şirketi
+9
alpa07 9.4.2012 15:31:19
Türkiyedeki fiyatını düşünemıyorum -2
MERCURY2000 9.4.2012 15:49:47
Fiyat tahminimden yüksek olmuş. Ama sahip olduğu lensin maliyetini piyasadaki diğer cihazlarla karşılaştırmak doğru olmaz. Kamerasını piyasadaki diğer cihazlarla karşılaştırmak zor. Keşke bu telefonda Linux tabanlı Meego ile gelseydi o zaman bir tane almayı düşünebilirdim. 0
zerocontrol 9.4.2012 15:52:42
uff 41 MP ne foto çekilir bunla be :D 0
redoano 9.4.2012 15:57:32
telefonda 41 mp saçmalığın daniskası :) Megapixel fotoğrafçılar için hiç bir şey demekken nokia takmış bir mp sevdasına gidiyor. 41 mp çektiğin fotoğrafı nereye sığdıracan ki? 41 mp dedikleri 8 veya 12 mp ile çektiğin fotoğrafların boyutu büyümüş hali o kadar. Renk, karanlık ortam fotoğrafları vesaire zaten nokianın tek iyi olduğu şey son zamanlarda. Ama abartmaya gerek yok, rakipleri almış başını gibiyor nokia insanları halâ megapixel büyüterek kandırabileceğini sanıyor. -2
ahmetdemirci 9.4.2012 15:57:34
quote:

Orijinalden alıntı: Protoculture

Nokia'nın fiyat politikası hiç değişmedi ve değişmeyecek gibi. Bu fiyat nedir, SLR makine mi satıyorsun?

Adamlar tam anlamıyla eksiksiz bir multimedya akıllı telefonu yapıyorlar sende slrmi satıyorsun diyorsun. Evet cihaz tüm telefonların slr'si. Bunun yanında eksiksiz bir multimedya cihazı vede akıllı telefon.
0
ahmetdemirci 9.4.2012 15:58:37
quote:

Orijinalden alıntı: redoano

telefonda 41 mp saçmalığın daniskası :) Megapixel fotoğrafçılar için hiç bir şey demekken nokia takmış bir mp sevdasına gidiyor. 41 mp çektiğin fotoğrafı nereye sığdıracan ki? 41 mp dedikleri 8 veya 12 mp ile çektiğin fotoğrafların boyutu büyümüş hali o kadar. Renk, karanlık ortam fotoğrafları vesaire zaten nokianın tek iyi olduğu şey son zamanlarda. Ama abartmaya gerek yok, rakipleri almış başını gibiyor nokia insanları halâ megapixel büyüterek kandırabileceğini sanıyor.

Profesörler gelmiş
-1
ceo-tr 9.4.2012 15:59:03
ilk bakışta TURKCELL T10 zannettim. :) bu fiyata çok zor. Hayırlısı :) 0
winnerS 9.4.2012 16:03:32
Üzerindeki kamera fiziksel 5MP bir kamera diye biliyorum, yazılım aracılığıyla bu seviyeye çıkmış 0
TeamAnimus 9.4.2012 16:08:12
Symbian'a bi cenaze töreni düzenledin. Belki katılırız dedik ama giriş paralı, üstüne bi de pahalıymış :( 0
ahmetdemirci 9.4.2012 16:10:38
quote:

Orijinalden alıntı: erci501

Nikon D3100 SLR Camera 599 DOLAR
Nokia PureView 808 785 DOLAR
Nokia dünyanın en akıllı şirketi


Bu slr cihazla sen internette girebiliyormusun? Video izleyip müzik dinleyebiliyormusun? Navigasyon kullanabiliyormusun? Oyun oynayabiliyormusun? Cebinde taşıyabiliyormusun? Telefon açabiliyormusun? Görüntülü konuşabiliyormısın? Nfc fm transmitter kullanabiliyormusun? Vs. Vs... Elma ile kanepe takımı fiyatlarını karşılaştırmamak lazım. Zira biri mobilya biri meyve
-3
bukalemun56 9.4.2012 16:13:10
gerçek 41 Mp ama birden fazla piksel tümleşik şekilde yerleştirilmesiyle, mesela 3x3 şeklinde 9 pikseli 1 piksel gibi çalışıyormuş, +1
Experianc 9.4.2012 16:13:54
quote:

Orijinalden alıntı: MrHxor

bunun 41 mp kamerası iPhone un 8 mp kamerasıyla aynı değerde.
Forumun atıcıları iş başında.......
+1
Experianc 9.4.2012 16:18:15
Kamerası çok iyi fakat symban belle e para verilirmi tartişılır... 0
Silent Guardian 9.4.2012 16:26:58
Yav he he. -3
SERKAN BEY 9.4.2012 17:00:01
quote:

Orijinalden alıntı: MrHxor

bunun 41 mp kamerası iPhone un 8 mp kamerasıyla aynı değerde.



sen beni güldürdün ya Allah'ta seni güldürsün
0
playmaker10 9.4.2012 17:11:47
quote:

Orijinalden alıntı: winnerS

Üzerindeki kamera fiziksel 5MP bir kamera diye biliyorum, yazılım aracılığıyla bu seviyeye çıkmış


Birazcık da okusanız keşke
0
esTFyz 9.4.2012 17:17:31
41 MP kötü demicem, gereksiz dicem. Önemli olan 8 - 10 MP'de ISO'yu Diyaframı ve Perde Hızı'nı başarılı yapabilmektir zaten telefonlara 8 - 10 MP yeter Gökzüyü çekmiyoruz o kadar yüksek çözünürlüğe gerek yok. +5
melihcskn 9.4.2012 17:41:57
Nokia adam akıllı bir telefon yapamadı kameramı satıyo ? +1
met@lrock 9.4.2012 17:52:31
neyleyim 41 mp kamerayı adam gibi bir mobil işletim sistemi olmadıktan sonra. 0
kemalsaygin 9.4.2012 17:52:50
yahu 12 mp bile istisna varken 41 mp ye geçmek ne oluyor anlayamıyorum. sonra bu tel piyasaya çıkacak karşılaştırmalar gelecek. 8 mp lik tellerin kamerası bundan daha iyi foto çektiği anlaşılınca yine rezillik yine fanlar arası kavgalar çatışmalar vs. vs. kimse malına toz kondurmayı sevmez. sen önce bir kendi rekorun olan 12 mp kamerayı iyi yap sonra geçersin yavaş yavaş 41 e. 41 bide. dalga geçer gibi. adamların hala bir korkusu var galiba. 40 ı yaparlarsa rekor bende olsun diye. canon nikon vs bile 22 mp yi geçmediler piyasasında oldukları halde. o telefonun ful arkasını mercek yapsan dahi 41 mp lik kamera olmaz. -1
iismailcu 9.4.2012 17:53:24
yanına nokiadan hissede versinler belki alırım belki -1
createemir 9.4.2012 17:59:45
quote:

Orijinalden alıntı: MrHxor

bunun 41 mp kamerası iPhone un 8 mp kamerasıyla aynı değerde.


Başka birine de bu cevabı vermiştim. Senin bilgisizlik seviyen de yeni doğmuş bebekle aynı değerde...
+1
JohnLord 9.4.2012 18:12:47
quote:

Orijinalden alıntı: ceo-tr

ilk bakışta TURKCELL T10 zannettim. :) bu fiyata çok zor. Hayırlısı :)

ozaman gerçekten körsün veya sadece bir telefona tasarım olarak bakanlardansın ozaman sony telefonlara bakmana öneririm aman sakın onlarıda playstationa benzetme (tasarım körü seni)
-1
erci501 9.4.2012 18:37:54
quote:

Orijinalden alıntı: ahmetdemirci

quote:

Orijinalden alıntı: erci501 Nikon D3100 SLR Camera 599 DOLAR Nokia PureView 808 785 DOLAR Nokia dünyanın en akıllı şirketi
Bu slr cihazla sen internette girebiliyormusun? Video izleyip müzik dinleyebiliyormusun? Navigasyon kullanabiliyormusun? Oyun oynayabiliyormusun? Cebinde taşıyabiliyormusun? Telefon açabiliyormusun? Görüntülü konuşabiliyormısın? Nfc fm transmitter kullanabiliyormusun? Vs. Vs... Elma ile kanepe takımı fiyatlarını karşılaştırmamak lazım. Zira biri mobilya biri meyve


isteyen alsın kardeşim ben sadece farkı belirtmek istedim. bu saydıklarını tüm akıllı telefonlar yapıyor zaten. fotoğraf çekmek isteyen profesyoneller de asla cep telefonu kamerasıyla çekmez çekmeyecekte. Foto çekimi karşılaştırması yapsaydım 808'i SLR makina ile değil 100-150 dolarlık dijital fotoğraf makinalarıyla karşılaştırırdım zaten.
0
gyver 9.4.2012 19:02:59
ülkemizde yok satacak telefon, dijital kompakt fotoğraf makinesi bile alırken megapikseli yüksek olana daha iyi diyorlar yaa!
1000mpli kamera yap, optik yakınlaştırma: 0
içinde 1gb hafıza kartıyla beraber sat.
sonra hafıza kartı çok kolay doluyor şikayetleri forumlarda...
0
Stanislas Xavier 9.4.2012 19:13:41
Kamera 41mp ama 4"lik ekran 640x360 piksel ayrıca cpu ve gpu dan bir haber yok..symbian ile gelecek büyük ihtimalle ve bu cihazın değerini düşürüyor..Nokia bir türlü tam bir cihaz çıkarmıyor.. +1
ssbrc 9.4.2012 19:18:58
fiyatıda iyiymiş 0
DarkEnergy 9.4.2012 19:57:41
quote:

Orijinalden alıntı: redoano

telefonda 41 mp saçmalığın daniskası :) Megapixel fotoğrafçılar için hiç bir şey demekken nokia takmış bir mp sevdasına gidiyor. 41 mp çektiğin fotoğrafı nereye sığdıracan ki? 41 mp dedikleri 8 veya 12 mp ile çektiğin fotoğrafların boyutu büyümüş hali o kadar. Renk, karanlık ortam fotoğrafları vesaire zaten nokianın tek iyi olduğu şey son zamanlarda. Ama abartmaya gerek yok, rakipleri almış başını gibiyor nokia insanları halâ megapixel büyüterek kandırabileceğini sanıyor.

Sen bence PureView nedir araştır bu yaptığın yorum için utanırsın. Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olan yurdum insanı.
0
RAN7843 9.4.2012 19:57:53
yazık o kadar para ver o kadar yavaşşşş bakın video yaya anlarsınızzz adam gibi birşey yapmıyor nokıa aple bak da biraz ders al amiral gemisi nedir bilmiyorrr piyasanın en iyi donanımını en iyi ekranını koyacaksın ondan sonra kendine göre dizayn edeceksinnnn nokıa o zaman o para verilir ama sen bir şey vermeden çok para istiyorsunnn olmaz 0
-Ege 9.4.2012 19:59:41
quote:

Orijinalden alıntı: ahmetdemirci


quote:

Orijinalden alıntı: Protoculture

Nokia'nın fiyat politikası hiç değişmedi ve değişmeyecek gibi. Bu fiyat nedir, SLR makine mi satıyorsun?

Adamlar tam anlamıyla eksiksiz bir multimedya akıllı telefonu yapıyorlar sende slrmi satıyorsun diyorsun. Evet cihaz tüm telefonların slr'si. Bunun yanında eksiksiz bir multimedya cihazı vede akıllı telefon.

Neyini savunuyorsun?
Nokia para mı verdi?Netesi eksiksiz multimedya be bunun.Sen internete girmenin,video izlemenin,oyun oynamanın,NFC özelliğini yeni birşey mi sanıyorsun?Benim Galaxy S2 onların babasını yapiyor.
Sende kesin Nokia vardır.
+1
wustti 9.4.2012 20:04:29
herkes kameraya sabitlenmiş durumda benim için kamerası da önemli değil hiç olmasa da olur ama cihazda dolby 5,1 var bu da aleti benim gözümde değerli yapıyor piyasada adam gibi müzik dinletecek alet yok ipod ve iphone ile de dinledim ve hatta benim 5800 ile karşılaştırdım 5800 daha kaliteli ses veriyordu ama ses seviyesi biraz düşük kalıyordu bu modelle nokia hakikaten iyi ve kaliteli ses veren bi cihaz yapmış görünüşe göre ama her nokia konusunda yazdığım gibi bu fiyatlara asla almam yurtdışı fiyatı buysa kimbilir türkiye de ne olur. ama yorum yapan arkadaşlar sadece cihazı kamerası ile değerlendirmişler bence ses olayını atlamayın symbian bile olsa şu dediklerini hakkıyla yapıyorsa cihaz alınır ama bu paraya değil yani olmamış nokia... +1
Mr. Jingles 9.4.2012 20:04:45
Daha önce yazmıştım ama burası tam yeri. O fiyata HD ekranlı, çift çekirdekli ve marketi de binlerce içerikle dolu cihazlar varken neye güvenip de bu fiyata satıyorlar aklım almıyor. Işlemci desen ARM 11, çözünürlük desen nHD, market desen Ovi'nin hali ortada. Yani nereden tutarsaniz tutun elinizde kalıyor cihaz. Nasıl olur da bu cihazı 600€'ya satıyorlar anlayamıyorum. Kamerasına diyecek söz yok eyvallah. Sonymiş, Samsungmuş, Applemış, LGmiş, HTCmiş hepsini üst üste koyar deler geçer ama iş bununla bitmiyorki... +9
DarkEnergy 9.4.2012 20:11:11
quote:

Orijinalden alıntı: SpyPC


quote:

Orijinalden alıntı: ahmetdemirci


quote:

Orijinalden alıntı: Protoculture

Nokia'nın fiyat politikası hiç değişmedi ve değişmeyecek gibi. Bu fiyat nedir, SLR makine mi satıyorsun?

Adamlar tam anlamıyla eksiksiz bir multimedya akıllı telefonu yapıyorlar sende slrmi satıyorsun diyorsun. Evet cihaz tüm telefonların slr'si. Bunun yanında eksiksiz bir multimedya cihazı vede akıllı telefon.

Neyini savunuyorsun?
Nokia para mı verdi?Netesi eksiksiz multimedya be bunun.Sen internete girmenin,video izlemenin,oyun oynamanın,NFC özelliğini yeni birşey mi sanıyorsun?Benim Galaxy S2 onların babasını yapiyor.
Sende kesin Nokia vardır.

Bende de S2 var. Ancak bu cihazın segmentinde ne kadar güçlü olduğunu görebiliyorum. S2 kadar dandik müzik çalan telefon mu var? Kendi playerıyla mı dinliyorsun müziği yoksa PowerAMP vb. ile mi? S2 Full HD kayıt yapıyor ama zoom yapamıyor ne kadar saçma değil mi? Oyun oynamak multimedya mıdır? Bu cihazı ekranı dışında eleştirenler gereksizlik yapıyor arkadaşım. PureView gayette baba bir teknoloji. Adamlar koydu önümüze isteyen alır isteyen almaz bu kadar basit. Ama tutupta bu cihazdaki kamerayı S2 ile felan kıyaslamayın.
+2
-Ege 9.4.2012 20:31:12
quote:

Orijinalden alıntı: DarkEnergy

quote:

Orijinalden alıntı: SpyPC


quote:

Orijinalden alıntı: ahmetdemirci


quote:

Orijinalden alıntı: Protoculture

Nokia'nın fiyat politikası hiç değişmedi ve değişmeyecek gibi. Bu fiyat nedir, SLR makine mi satıyorsun?

Adamlar tam anlamıyla eksiksiz bir multimedya akıllı telefonu yapıyorlar sende slrmi satıyorsun diyorsun. Evet cihaz tüm telefonların slr'si. Bunun yanında eksiksiz bir multimedya cihazı vede akıllı telefon.

Neyini savunuyorsun?
Nokia para mı verdi?Netesi eksiksiz multimedya be bunun.Sen internete girmenin,video izlemenin,oyun oynamanın,NFC özelliğini yeni birşey mi sanıyorsun?Benim Galaxy S2 onların babasını yapiyor.
Sende kesin Nokia vardır.

Bende de S2 var. Ancak bu cihazın segmentinde ne kadar güçlü olduğunu görebiliyorum. S2 kadar dandik müzik çalan telefon mu var? Kendi playerıyla mı dinliyorsun müziği yoksa PowerAMP vb. ile mi? S2 Full HD kayıt yapıyor ama zoom yapamıyor ne kadar saçma değil mi? Oyun oynamak multimedya mıdır? Bu cihazı ekranı dışında eleştirenler gereksizlik yapıyor arkadaşım. PureView gayette baba bir teknoloji. Adamlar koydu önümüze isteyen alır isteyen almaz bu kadar basit. Ama tutupta bu cihazdaki kamerayı S2 ile felan kıyaslamayın.

Ben S2 nin kamerasını karşılaştırmadım. Onun dediği eksiksiz multimedya cihazı olması.Ben de diyorum ki artık her telefon onları yapıyor dedim.Ona o yüzden kızdım 808 de olan özellikler başka telefonda olmadığı gibi gösterdiği için
Ben müziği kendi playerı ile dinliyorum.PureView teknolojisine de bir şey demedim.Bende severim yüksek çözünürlüklü fotoğrafları (hele zoom yapmak ayrı bir zevk)

Ben zaten Full HD çekmiyorum 720p çekiyorum (hafızada fazla yer kaplamaması için)
0
myhotyro 9.4.2012 20:34:23
Nokia bizi salak yerine koyuyor, bizde haklısın Nokia, salaklık bile bizi tarife az kalır diye bağırıyoruz.

Ortada mercimek kadar sensör var orara 41 MP koysan ne yazar. Canon, Nikon, Sony onun 50 katı fazla alana sahip sensöre 40 MP koyamazken Nokia merecimek kadar sensöre 40 MP sensör koymuş. Hadi koydun, telefon 41 MP fotoğraf mı üretiyor? Hayır. Kaç MP üretiyor? 5 MP. Madem o kadar megapixel manyağısınız o zaman alacağınız 5MP fotoğraf için nasıl böyle heyecanla debelenebiliyorsunuz.

Adam gibi 5MP bile çekme şansı olmayan mercimek kadar sensörlü telefon için bu kadar yaygara kopartabiliyorsunuz ya hepinize tebrikler.
0
DarkEnergy 9.4.2012 20:57:56
quote:

Orijinalden alıntı: myhotyro

Nokia bizi salak yerine koyuyor, bizde haklısın Nokia, salaklık bile bizi tarife az kalır diye bağırıyoruz.

Ortada mercimek kadar sensör var orara 41 MP koysan ne yazar. Canon, Nikon, Sony onun 50 katı fazla alana sahip sensöre 40 MP koyamazken Nokia merecimek kadar sensöre 40 MP sensör koymuş. Hadi koydun, telefon 41 MP fotoğraf mı üretiyor? Hayır. Kaç MP üretiyor? 5 MP. Madem o kadar megapixel manyağısınız o zaman alacağınız 5MP fotoğraf için nasıl böyle heyecanla debelenebiliyorsunuz.

Adam gibi 5MP bile çekme şansı olmayan mercimek kadar sensörlü telefon için bu kadar yaygara kopartabiliyorsunuz ya hepinize tebrikler.

O mercimek kadar dediğin sensör 1/1.2''. 4:3 görüntü oranında 3 MP, 5 MP, 8 MP ve 38 mp, ayrıca 16:9 görüntü oranında 2 MP, 5 MP, 8 MPve 34 MP çözünürlüğünde fotoğraf çekebilirsin. Ayrıca PureView teknolojisi sayesinde kayıpsız zoom yapabilirsin. Sen hala bu 41 mp şişirme mp sana dur. Sanada tebrikler.
+1
Winter_Kamıttır 9.4.2012 21:16:26
İşlemcisi ne bunun kaç çekirdek?Bide nokıa androide geçse iyi olcak.Tasarım olarak fena değil aslında. -1
akyurt 9.4.2012 21:36:43
quote:

Orijinalden alıntı: wustti

herkes kameraya sabitlenmiş durumda benim için kamerası da önemli değil hiç olmasa da olur ama cihazda dolby 5,1 var bu da aleti benim gözümde değerli yapıyor piyasada adam gibi müzik dinletecek alet yok ipod ve iphone ile de dinledim ve hatta benim 5800 ile karşılaştırdım 5800 daha kaliteli ses veriyordu ama ses seviyesi biraz düşük kalıyordu bu modelle nokia hakikaten iyi ve kaliteli ses veren bi cihaz yapmış görünüşe göre ama her nokia konusunda yazdığım gibi bu fiyatlara asla almam yurtdışı fiyatı buysa kimbilir türkiye de ne olur. ama yorum yapan arkadaşlar sadece cihazı kamerası ile değerlendirmişler bence ses olayını atlamayın symbian bile olsa şu dediklerini hakkıyla yapıyorsa cihaz alınır ama bu paraya değil yani olmamış nokia...


arkadaşım ses kalitesi tartısılabilir.
ıphone ve ipod demişin hangi ıpod oldugunu belırtmemısın heralde mintonla felan kıyaslamadın. ha yok apple nano serisi ipod diyorsun galiba yanlış dusunuyorsun demektir. ya müzik dinlemedin ya da müzik kulagın yok. sakın alınma ben apple cı falan değilim. bende android kullanıcısıyım. galaxy s im var ve 5.1 desteği mevcut ben neden 5.1' i savunmuyorum. cunku müzik 5.1 de dinlenmez stereo da dinlenir. biz odyofiller müziği hi-fi den dinlemek isteriz. 5.1 filmlerde başarılı olur. zevkler ve renkler tartışılmaz ama göz var nizam var hocam yapma.
apple bu ya. nokia 808 e gelince piyasa oyunu hani vardır ya. piyasanın değerinin üstünde satmak deyimi diye. adamlar kameredaki mpxel olayını yükseğe cekmek istiyorlar. bendeki 5 mpxel i kötülemeye calısıyor. gibi ha başkasında 41 mpxel var bende neden yok diye milleti oyuna getirmeye çalışıyor. daha düne kadar 2 mpxel çok güzelken şimdi 5 mpxel lerdeyiz. bence şu an için 5 mpxel yeterli netlik ve medya paylaşımı için ideal direk nete atmak gibi. ayrıca 4G olmayan bir cihaz a bu kadar para verileceğine daha güzeli (diğer Cihazlar) alınabilir, umarım anlatabilmişimdir.
+1
isyankar_emre 9.4.2012 21:39:48
Fiyatda güzel telefonda ama bir DH incelemesi olmadan konuşamam ya, yani şimdi bu şekilde ne söylesek yanlış eve t ayakta Erdi Özüağ bir inceleme yapmıştı ancak tüm konuları ele alarak tekrar bekleriz.. -2