TTNET
TTNET Destek, şu ana kadar 31018 TTNET kullanıcısına hizmet verdi.
Asus Casper
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (38) YORUM YAZ

tarafından 20 Temmuz 2012, Cuma 13:14 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Apple'ın yeni nesil iPhone'da nano-SIM kart teknolojisine yer vereceği doğrulandı
Günlük Haber Mazhar Taylan
38 3847

 Avrupalı mobil operatörlerin nano-SIM kart stoğu yapmaya başlamalarıyla birlikte yeni nesil iPhone'da nano-SIM kart kullanılacağı iddia edilmişti. İlk etapta doğrulanamayan iddia Apple'ın yeni iPhone'da daha küçük SIM kartlar kullanacağı haberleri ile kesinlik kazandı.

BGR'nin ulaştığı çok sayıda mobil operatör yöneticisi, Apple tarafından kendilerine nano-SIM kartları test etmek için nano-SIM adaptörü ulaştığını ifade etti. BGR'nin ulaştığı mobil operatörler arasında AT&T'nin de yer aldığı belirtiliyor. Apple'ın yeni nesil iPhone'da 4G LTE, 1GB RAM ve NFC gibi donanım ve özelliklerin olmasına kesin gözüyle bakılıyor.

Nano-SIM kart teknolojisini geçerli teknoloji haline getirmek için büyük bir mücadele veren Apple'ın bu teknolojiyi kullanmasının pekte süpriz olmadığını belirtmekte fayda var.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

İlgimi Çekti 0 İlgimi Çekmedi
Bu haberin bağlantısı
URL
Şu anda 0 üye ve 1 misafirin görüntülediği bu içeriğe toplam 3847 kez bakıldı.
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
gun 16.08.2012 02:54:36
quote:

Orijinalden alıntı: Amedra







Mavit'in bot hesap olduğunu bende düşünüyorum, sonuçta bir haber editörü açtığı haber konularında diğer haber editörleri kadar ilgili değil. Şahsen Mavit'in geçmişini biraz araştırırsanız konu açmaktan başka birşey yapmamakta ki bu da artık böyle bir hesabın bu amaçla kullanıldığını göstermekte. Her ne kadar üstümüze düşmeyip bu konuda lafımızı ortaya koysak da şimdi Mavit bir ilki başarıp sırf bunun için bize cevap verecekse bence hiç vermesin çünkü gerçekten normalde yapılan "MAVİT" üzerine yorumlarda bile ilgilenmemekte ki bunun dışında kaç tane haberlerinin içerisinde MAVİT'e karşı ufak tefek hakaretler oldu. Bunlar şikayet edilmese gözden kaçıp gidecek.



Haber bülteninizin nasıl işlediğini tam olarak bilmiyorum ama karşısına gelen haberleri durmadan MAVİT arkadaşımız belli saatler arasında giriyorsa arama bölümünden de dikkat edilirse uyumayan bir hesap olarak görmekteyim.



Bunun dışında edinilen haber editörlerin Mavit dışındakiler ile bir şüphem elbet ki yoktur sadece kendi açtığı konular ile ilgilenmeyen bir haber editörü olup bir de boş boş haberler ile(kanıtlanması gerekiyorsa kanıtlayabilirim) hiç mesaj yazılmamış haberleri fark edemeyecekse ben bu hesaptan şüphe ederim. Şahsen ben editör olsaydım açtığım konunun ne kadar hit aldığına kadar dikkat eder, neden cevap yazılmamış düşüncesine kapılıp insanın daha da ilgisini çekecek haberler üzerine yoğunlaşırdım. ama genede bir haber bülteni sistemi üzerine kurulu olduğunu düşünüyorum ona göre işleniyor sanırım. En azından böyle olsa bile üye-editör ilişkisini yakın tutmak için çabalardım her ne kadar bazı açılan konularda editörün bile bilgisi olmasa da elbet ki bazı kargaşayı önleyecek kadar bir bilgisi olacaktır..



Ben sadece görüşümü ilettim ki bir kaç kişi daha bu konu hakkında hemfikirdir. Diğer haber editörleri bari bu hesap üzerinden bir cevap yazsınlar da şu düşünce üzerimizden kalksın. Eğer ki mesajımı okuduysa bundan sonra umarım kendi konuları üzerinde açılan haberler ile üyelerin sorularını cevapsız bırakmayacaktır. Sonuçta bu mesajı atarken kötü bir amacım yoktu sadece konu buradan açılmış bende kendi görüşümü ileteyim dedim. Haber konusunda böyle şeylerin konuşulması nahoş olduğundan, attığım mesaj hakkında yanlış bir lafım olduysa içtenlikle özür dilemek hakkımdır



Mavit bot filan değil arkadaşlar sadece yazdığı haberlerin yorumlarını takip etmiyor cevap vermiyor kendisine söylerim dikkat eder.



Saat konusunda şöyle bir şey var. Editörler yazdıkları haberleri sisteme atıyorlar sistemde yavaş yavaş giriyor bazıları anında yayınla diyor Mavit ise sisteme bırakıyor. O yüzden size uyumuyor gibi geliyor.
0
Talk2MyHand 21.07.2012 13:48:13
yine bi iphone yine boş işler yine iddialar 0
Einstein 21.07.2012 13:06:28
quote:

Orijinalden alıntı: ulerte









Mesajinda konu disida gozukmesinden degil ana sayfa haberi olmasindan sikayet ediyorsun sonra da "Ben konu disinda gozukmesin diyorum." diyorsun. Mesajlarini incelersen anlarsin.



Ana sayfa haberleri konu dışında da gözüktüğünden olabilir mi acaba?
0
ulerte 21.07.2012 12:59:11
quote:

Orijinalden alıntı: Einstein







Tamam da bunu konu dışında görmek istemiyorum anladın mı? Kendi bölümünde olmasın demedim hiçbir zaman.



Mesajinda konu disida gozukmesinden degil ana sayfa haberi olmasindan sikayet ediyorsun sonra da "Ben konu disinda gozukmesin diyorum." diyorsun. Mesajlarini incelersen anlarsin.
0
wustti 20.07.2012 21:59:07
quote:

Orijinalden alıntı: Amedra



Mavitin bot hesap olduğunu bende düşünüyorum, sonuçta bir haber editörü açtığı haber konularında diğer haber editörleri kadar ilgili değil. Şahsen Mavitin geçmişini biraz araştırırsanız konu açmaktan başka birşey yapmamakta ki bu da artık böyle bir hesabın bu amaçla kullanıldığını göstermekte. Her ne kadar üstümüze düşmeyip bu konuda lafımızı ortaya koysak da şimdi Mavit bir ilki başarıp sırf bunun için bize cevap verecekse bence hiç vermesin çünkü gerçekten normalde yapılan MAVİT üzerine yorumlarda bile ilgilenmemekte ki bunun dışında kaç tane haberlerinin içerisinde MAVİTe karşı ufak tefek hakaretler oldu. Bunlar şikayet edilmese gözden kaçıp gidecek. Haber bülteninizin nasıl işlediğini tam olarak bilmiyorum ama karşısına gelen haberleri durmadan MAVİT arkadaşımız belli saatler arasında giriyorsa arama bölümünden de dikkat edilirse uyumayan bir hesap olarak görmekteyim. Bunun dışında edinilen haber editörlerin Mavit dışındakiler ile bir şüphem elbet ki yoktur sadece kendi açtığı konular ile ilgilenmeyen bir haber editörü olup bir de boş boş haberler ile(kanıtlanması gerekiyorsa kanıtlayabilirim) hiç mesaj yazılmamış haberleri fark edemeyecekse ben bu hesaptan şüphe ederim. Şahsen ben editör olsaydım açtığım konunun ne kadar hit aldığına kadar dikkat eder, neden cevap yazılmamış düşüncesine kapılıp insanın daha da ilgisini çekecek haberler üzerine yoğunlaşırdım. ama genede bir haber bülteni sistemi üzerine kurulu olduğunu düşünüyorum ona göre işleniyor sanırım. En azından böyle olsa bile üye-editör ilişkisini yakın tutmak için çabalardım her ne kadar bazı açılan konularda editörün bile bilgisi olmasa da elbet ki bazı kargaşayı önleyecek kadar bir bilgisi olacaktır.. Ben sadece görüşümü ilettim ki bir kaç kişi daha bu konu hakkında hemfikirdir. Diğer haber editörleri bari bu hesap üzerinden bir cevap yazsınlar da şu düşünce üzerimizden kalksın. Eğer ki mesajımı okuduysa bundan sonra umarım kendi konuları üzerinde açılan haberler ile üyelerin sorularını cevapsız bırakmayacaktır. Sonuçta bu mesajı atarken kötü bir amacım yoktu sadece konu buradan açılmış bende kendi görüşümü ileteyim dedim. Haber konusunda böyle şeylerin konuşulması nahoş olduğundan, attığım mesaj hakkında yanlış bir lafım olduysa içtenlikle özür dilemek hakkımdır



kardeş sen polis misin? mavit in tüm seceresini dökmüşsün valla. özel hayatını ifşa etmişsin uyumuyo falan filan. bence mavit in bu konulara açıklık getirmesi çok iyi olur.
0
Einstein 20.07.2012 21:47:04
quote:

Orijinalden alıntı: ulerte









Dediğin tam bir saçmalık. Bir insan Donanım Haber sitesine girdiğinde bütün teknolojik gelişmeleri görmek ister yeni uygulamalar, oyunlar, Apple haberleri(iddialar dışında), Android haberleri, bilgisayarlar, tabletler vb. hepsi teknolojik gelişmedir. Senin yaptığın gizliden gizliye Apple düşmanlığından başka bir şey değil. Bu haber birçok insan için önemli olabilir, merak edilen bir konu olabilir. Sen buna karışamazsın.







Tamam da bunu konu dışında görmek istemiyorum anladın mı? Kendi bölümünde olmasın demedim hiçbir zaman.
0
LylemmPalmer 20.07.2012 21:05:44
En azından böyle olsa bile üye-editör ilişkisini yakın tutmak için çabalardım her ne kadar bazı açılan konularda editörün bile bilgisi olmasa da elbet ki bazı kargaşayı önleyecek kadar bir bilgisi olacaktır.. 0
Litigant 20.07.2012 21:02:35
ULAN her apple haberinde saçma saçma yorumlar. Ne kadar kasıntı adamlar var yorum yapma okuma apple ile ilgili haberleri geç o zaman. Forumlarında bu kötülüğü var her zekadan insanın yorumlarını görmek zorunda kalıyorsun. -2
jovanovic 20.07.2012 20:37:38
quote:

Orijinalden alıntı: Amedra



Mavit'in bot hesap olduğunu bende düşünüyorum, sonuçta bir haber editörü açtığı haber konularında diğer haber editörleri kadar ilgili değil. Şahsen Mavit'in geçmişini biraz araştırırsanız konu açmaktan başka birşey yapmamakta ki bu da artık böyle bir hesabın bu amaçla kullanıldığını göstermekte. Her ne kadar üstümüze düşmeyip bu konuda lafımızı ortaya koysak da şimdi Mavit bir ilki başarıp sırf bunun için bize cevap verecekse bence hiç vermesin çünkü gerçekten normalde yapılan "MAVİT" üzerine yorumlarda bile ilgilenmemekte ki bunun dışında kaç tane haberlerinin içerisinde MAVİT'e karşı ufak tefek hakaretler oldu. Bunlar şikayet edilmese gözden kaçıp gidecek.



Haber bülteninizin nasıl işlediğini tam olarak bilmiyorum ama karşısına gelen haberleri durmadan MAVİT arkadaşımız belli saatler arasında giriyorsa arama bölümünden de dikkat edilirse uyumayan bir hesap olarak görmekteyim.



Bunun dışında edinilen haber editörlerin Mavit dışındakiler ile bir şüphem elbet ki yoktur sadece kendi açtığı konular ile ilgilenmeyen bir haber editörü olup bir de boş boş haberler ile(kanıtlanması gerekiyorsa kanıtlayabilirim) hiç mesaj yazılmamış haberleri fark edemeyecekse ben bu hesaptan şüphe ederim. Şahsen ben editör olsaydım açtığım konunun ne kadar hit aldığına kadar dikkat eder, neden cevap yazılmamış düşüncesine kapılıp insanın daha da ilgisini çekecek haberler üzerine yoğunlaşırdım. ama genede bir haber bülteni sistemi üzerine kurulu olduğunu düşünüyorum ona göre işleniyor sanırım. En azından böyle olsa bile üye-editör ilişkisini yakın tutmak için çabalardım her ne kadar bazı açılan konularda editörün bile bilgisi olmasa da elbet ki bazı kargaşayı önleyecek kadar bir bilgisi olacaktır..



Ben sadece görüşümü ilettim ki bir kaç kişi daha bu konu hakkında hemfikirdir. Diğer haber editörleri bari bu hesap üzerinden bir cevap yazsınlar da şu düşünce üzerimizden kalksın. Eğer ki mesajımı okuduysa bundan sonra umarım kendi konuları üzerinde açılan haberler ile üyelerin sorularını cevapsız bırakmayacaktır. Sonuçta bu mesajı atarken kötü bir amacım yoktu sadece konu buradan açılmış bende kendi görüşümü ileteyim dedim. Haber konusunda böyle şeylerin konuşulması nahoş olduğundan, attığım mesaj hakkında yanlış bir lafım olduysa içtenlikle özür dilemek hakkımdır



Eline sağlık.
0
Amedra 20.07.2012 20:13:29
quote:

Orijinalden alıntı: Meniz







Yemeksepetindeki operatöre sipariş dışı soru sormaya benzedi iş



Ayrıca bu haberleri direk veritabanına bir webservisle MAVİT adlı hesaptan gönderiyor olsalar bile, yine de o isimde kullanıcıyla giriş yapıp cevap verebilirler. Hazırlıklı ol derim.

Bence MAVİT cevap verirse arkadaşa 4 gün tatil verelim



Mavit'in bot hesap olduğunu bende düşünüyorum, sonuçta bir haber editörü açtığı haber konularında diğer haber editörleri kadar ilgili değil. Şahsen Mavit'in geçmişini biraz araştırırsanız konu açmaktan başka birşey yapmamakta ki bu da artık böyle bir hesabın bu amaçla kullanıldığını göstermekte. Her ne kadar üstümüze düşmeyip bu konuda lafımızı ortaya koysak da şimdi Mavit bir ilki başarıp sırf bunun için bize cevap verecekse bence hiç vermesin çünkü gerçekten normalde yapılan "MAVİT" üzerine yorumlarda bile ilgilenmemekte ki bunun dışında kaç tane haberlerinin içerisinde MAVİT'e karşı ufak tefek hakaretler oldu. Bunlar şikayet edilmese gözden kaçıp gidecek.



Haber bülteninizin nasıl işlediğini tam olarak bilmiyorum ama karşısına gelen haberleri durmadan MAVİT arkadaşımız belli saatler arasında giriyorsa arama bölümünden de dikkat edilirse uyumayan bir hesap olarak görmekteyim.



Bunun dışında edinilen haber editörlerin Mavit dışındakiler ile bir şüphem elbet ki yoktur sadece kendi açtığı konular ile ilgilenmeyen bir haber editörü olup bir de boş boş haberler ile(kanıtlanması gerekiyorsa kanıtlayabilirim) hiç mesaj yazılmamış haberleri fark edemeyecekse ben bu hesaptan şüphe ederim. Şahsen ben editör olsaydım açtığım konunun ne kadar hit aldığına kadar dikkat eder, neden cevap yazılmamış düşüncesine kapılıp insanın daha da ilgisini çekecek haberler üzerine yoğunlaşırdım. ama genede bir haber bülteni sistemi üzerine kurulu olduğunu düşünüyorum ona göre işleniyor sanırım. En azından böyle olsa bile üye-editör ilişkisini yakın tutmak için çabalardım her ne kadar bazı açılan konularda editörün bile bilgisi olmasa da elbet ki bazı kargaşayı önleyecek kadar bir bilgisi olacaktır..



Ben sadece görüşümü ilettim ki bir kaç kişi daha bu konu hakkında hemfikirdir. Diğer haber editörleri bari bu hesap üzerinden bir cevap yazsınlar da şu düşünce üzerimizden kalksın. Eğer ki mesajımı okuduysa bundan sonra umarım kendi konuları üzerinde açılan haberler ile üyelerin sorularını cevapsız bırakmayacaktır. Sonuçta bu mesajı atarken kötü bir amacım yoktu sadece konu buradan açılmış bende kendi görüşümü ileteyim dedim. Haber konusunda böyle şeylerin konuşulması nahoş olduğundan, attığım mesaj hakkında yanlış bir lafım olduysa içtenlikle özür dilemek hakkımdır
+3
elektroman91 20.07.2012 20:01:27
Yav ne teknolojisi Sim kartın fazlalığını alıyoruz:D 0
Evren 20.07.2012 18:50:44
apple illaki yeni telefonu ile yeni biseyler cikartacak -1
barbunyaza 20.07.2012 17:38:50
ne kadar çok kıskandınız şu apple'ı. evet kusursuza en yakın ürün biliyoruz s3e 2 binlira vereceğinize aplle alında bu kadar kıskanclık yapmayın. bakın söylüyorum havalarda sıcak çat diye çatlicaksınız yakında aman dikkat edin. -3
wustti 20.07.2012 17:34:17
kardeşim akp ile chp gibisiniz şuraya oturup hepinizi dinlesem bi b.k anlaşılmaz. haber yayımlanmış. biri çıkmış bi görüş yazmış. sonra herkes birbirine girmiş. konunun haberle alakası yok. konuşulan şeyler bambaşka... 0
Meniz 20.07.2012 17:02:09
quote:

Orijinalden alıntı: jovanovic







Ben eminim, ancak bu mesajımı alıntı yaparsa inanırım.



Yemeksepetindeki operatöre sipariş dışı soru sormaya benzedi iş



Ayrıca bu haberleri direk veritabanına bir webservisle MAVİT adlı hesaptan gönderiyor olsalar bile, yine de o isimde kullanıcıyla giriş yapıp cevap verebilirler. Hazırlıklı ol derim.

Bence MAVİT cevap verirse arkadaşa 4 gün tatil verelim
+1
jovanovic 20.07.2012 14:50:47
quote:

Orijinalden alıntı: ..Knight..









Mavit ile ilgili düşüncelerinizde ciddi misiniz?



Ben eminim, ancak bu mesajımı alıntı yaparsa inanırım.
0
C2H5OH 20.07.2012 14:28:04
her haber için kendi kategorisi olunca anasayfa ya ne koyacaksınız? -1
ulerte 20.07.2012 14:22:26
quote:

Orijinalden alıntı: Einstein



Polemik yaratmaya çalışma. Forumun bir düzeni varsa her şey o düzene göre işlemesi lazım. Apple haberleri ana sayfada diğer haberler kendi yerlerinde diye bir şey olamaz. Ha önemli büyük gelişme olur, iPhoneun tüm özellikleri %99 belli olur o zaman açarsın Ana Sayfa Haberlerine ama böyle rahatsız edici.


Dediğin tam bir saçmalık. Bir insan Donanım Haber sitesine girdiğinde bütün teknolojik gelişmeleri görmek ister yeni uygulamalar, oyunlar, Apple haberleri(iddialar dışında), Android haberleri, bilgisayarlar, tabletler vb. hepsi teknolojik gelişmedir. Senin yaptığın gizliden gizliye Apple düşmanlığından başka bir şey değil. Bu haber birçok insan için önemli olabilir, merak edilen bir konu olabilir. Sen buna karışamazsın.
0
..Knight.. 20.07.2012 14:15:15
quote:

Orijinalden alıntı: jovanovic







Mavit bot hesap oldugundan cevap veremez.[:'(]





Mavit ile ilgili düşüncelerinizde ciddi misiniz?
-3
Einstein 20.07.2012 14:11:09
quote:

Orijinalden alıntı: mnstrdnc







Ben tum haberleri tek elden okumak istiyorum



Polemik yaratmaya çalışma. Forumun bir düzeni varsa her şey o düzene göre işlemesi lazım. Apple haberleri ana sayfada diğer haberler kendi yerlerinde diye bir şey olamaz. Ha önemli büyük gelişme olur, iPhone'un tüm özellikleri %99 belli olur o zaman açarsın Ana Sayfa Haberleri'ne ama böyle rahatsız edici.
0
jovanovic 20.07.2012 14:10:31
quote:

Orijinalden alıntı: Einstein



MAVİT şu konularını Apple bölümüne açar mısın lütfen? Açıkçası haberlerinin ana sayfa haberi taşıdığını düşünmüyorum. Her gün yeni iPhone'la ilgili haberler yok yeni çıkan oyunlar. Büyük bir gelişme olursa tamam ana sayfa haberi yapılır ama çok gereksiz konular ana sayfa haberi oluyor.



Mavit bot hesap oldugundan cevap veremez.
0
Makaroncu 20.07.2012 14:10:16
İlla farklı olup bi zorluk çıkaracaklar... +1
jovanovic 20.07.2012 14:08:11
quote:

Orijinalden alıntı: Einstein



MAVİT şu konularını Apple bölümüne açar mısın lütfen? Açıkçası haberlerinin ana sayfa haberi taşıdığını düşünmüyorum. Her gün yeni iPhone'la ilgili haberler yok yeni çıkan oyunlar. Büyük bir gelişme olursa tamam ana sayfa haberi yapılır ama çok gereksiz konular ana sayfa haberi oluyor.



Mavit bot hesap oldugundan cevap veremez.
0
Lord Melkor 20.07.2012 14:05:51
quote:

Orijinalden alıntı: yusfcuk









Arkadaşın ne düşündüğü de seni ilgilendirmez. Ayrıca seninle bir ilgim de yok. Bu kısır döngüye son ver.



tamam da anasayfa da olmasinin zarari size ne okumayin haberi halla halla
-4
swat882 20.07.2012 14:00:55
yine apple ın farklı olma çabaları..



üzgününm ama steve jobs dan sonra sen yok olacaksın
+2
engurlu 20.07.2012 13:59:28
Sevgili EDİTÖR arkadaşlarım;



Apple ile ilgili çok daha önemli haberler var..



Mesela tazecik bi haber çıktı ;



"Apple, Samsung karşısında utanç verici bir duruma düştü " başlığı ile..
+1
Lord Melkor 20.07.2012 13:59:12
quote:

Orijinalden alıntı: Einstein







İlgilendiriyorsa Apple forumunda dolaşırsın, gelişmeleri orada ararsın. Ben de Apple forumuna açılsın diyorum. Sorun yok yani. Nasıl biz gelip iPhone mu alayım Galaxy mi alayım konusunu konu dışına açamıyorsak benzer kısıtlama haberlere de gelmeli.



Ben tum haberleri tek elden okumak istiyorum
-1
filteke 20.07.2012 13:53:36
la işinize bakın bebeler +1
varevolverine 20.07.2012 13:45:18
quote:

Orijinalden alıntı: mnstrdnc


Nesi ilgilendirdigi seni ilgilendirmez


Arkadaşın ne düşündüğü de seni ilgilendirmez. Ayrıca seninle bir ilgim de yok. Bu kısır döngüye son ver.
+2
Sirkadyen 20.07.2012 13:44:28
quote:

Orijinalden alıntı: Einstein



MAVİT şu konularını Apple bölümüne açar mısın lütfen? Açıkçası haberlerinin ana sayfa haberi taşıdığını düşünmüyorum. Her gün yeni iPhone'la ilgili haberler yok yeni çıkan oyunlar. Büyük bir gelişme olursa tamam ana sayfa haberi yapılır ama çok gereksiz konular ana sayfa haberi oluyor.



Katılıyorum.
+2
Einstein 20.07.2012 13:44:01
quote:

Orijinalden alıntı: mnstrdnc









Sende okuma o zaman bu haber beni ilgilendiriyor



İlgilendiriyorsa Apple forumunda dolaşırsın, gelişmeleri orada ararsın. Ben de Apple forumuna açılsın diyorum. Sorun yok yani. Nasıl biz gelip iPhone mu alayım Galaxy mi alayım konusunu konu dışına açamıyorsak benzer kısıtlama haberlere de gelmeli.
+3
balomer 20.07.2012 13:40:04
quote:

Orijinalden alıntı: mnstrdnc









Nesi ilgilendirdigi seni ilgilendirmez



oo manyak laf manyak laf
+5
Lord Melkor 20.07.2012 13:35:59
quote:

Orijinalden alıntı: Veiny Arm







nesi ilgilendiriyor acaba sim kartların yer kaplayıp küçültülmesi mi ?





Nesi ilgilendirdigi seni ilgilendirmez
0
balomer 20.07.2012 13:31:06
quote:

Orijinalden alıntı: mnstrdnc









Sende okuma o zaman bu haber beni ilgilendiriyor



nesi ilgilendiriyor acaba sim kartların yer kaplayıp küçültülmesi mi ?
+1
Lord Melkor 20.07.2012 13:27:48
quote:

Orijinalden alıntı: Einstein



MAVİT şu konularını Apple bölümüne açar mısın lütfen? Açıkçası haberlerinin ana sayfa haberi taşıdığını düşünmüyorum. Her gün yeni iPhone'la ilgili haberler yok yeni çıkan oyunlar. Büyük bir gelişme olursa tamam ana sayfa haberi yapılır ama çok gereksiz konular ana sayfa haberi oluyor.



Sende okuma o zaman bu haber beni ilgilendiriyor
-3
Einstein 20.07.2012 13:20:31
MAVİT şu konularını Apple bölümüne açar mısın lütfen? Açıkçası haberlerinin ana sayfa haberi taşıdığını düşünmüyorum. Her gün yeni iPhone'la ilgili haberler yok yeni çıkan oyunlar. Büyük bir gelişme olursa tamam ana sayfa haberi yapılır ama çok gereksiz konular ana sayfa haberi oluyor. +16
Chandler Bing 20.07.2012 13:17:30
apple yine eskiden olan bir şeyin yenisini yapıp dayatıyor. amaç ne? micro sim zaten küçük, amaç yer kazanmak olamaz. o zaman ne? +2
AsosyalBilgisayar 20.07.2012 13:16:04
gene operator ve telefonculara gun dogdu.

mikro sim karttan parayi vurdular simdide nano sim kart yaparlar.
+14
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla