TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 26065 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Samsung, kendi NAND flash kontrolcüsünü kullandığı yeni SSD ailesini tanıttı Gigabyte, Zalman soğutuculu Radeon HD 5670 modelini tanıttı HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (87) YORUM YAZ

tarafından 26 Ağustos 2010, Perşembe 20:24 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

AMD Radeon HD 6800 serisi Kasım ayında lanse edilecek
Günlük Haber Erdi ÖZÜAĞ "Fx57"
87

Catalyst 10.8 sürücüsünün, Radeon HD 6000 serisinde kullanılacak yeni grafik yongalarını ortaya çıkarmasıyla birlikte ikinci jenerasyon DirectX 11 kartlar için yeni bilgiler de gelmeye başladı. Güvenilir kaynaklardan elde edilen bilgilere göre Radeon HD 6000 serisi Antilles, Caymen ve Barts olmak üzere ilk etapta üç farklı seriden oluşacak. Şimdi isterseniz AMD'nin ikinci nesil DirectX 11 kartları için oluşan son tabloya birlikte göz atalım ve hangi GPU'nun hangi segment için hazırlandığını masaya yatıralım.

Kod Adı Bart: AMD'nin Bart kod adını taşıyan yeni grafik yongası, Radeon HD 6000 serisinin pazara girecek ilk temsilcisi olması bekleniyor. ATi Radeon HD 5700 serisine güç veren Juniper GPU'sunun yerini alması beklenen ekran kartı, tahmin edebileceğiniz üzere Radeon HD 6700 serisine güç verecek ve Ekim ayında lanse edilecek.

Kod Adı Caymen: AMD'nin Caymen kod adını taşıyan yeni GPU tasarımı, ATi Radeon HD 5800 serisinde kullanılan Cypress GPU'sunun yerini alacak. Önümüzdeki ay birinci yaş gününü kutlayacak olan Cypress GPU'su, ATi Radeon HD 5830, HD 5850, HD 5870 ve çifti HD 5970 modellerinde kullanılmıştı. Kasım ayında satışa sunulması beklenen ATi Radeon HD 6800 serisinde kullanılacak Caymen GPU tasarımının, Catalyst 10.8 sürücüsüne göre 14 farklı versiyonu olacak ve bunların önemli bir kısmı daha çok profesyonel kartlarda kullanılacak.

Kod Adı Antilles: AMD yüksek performanslı ATi Radeon HD 5970 modelini de yıl sona ermeden güncelleyecek. Gelen bilgilere göre Radeon HD 5970'in yerini alacak Radeon HD 6970 modeli Antilles kod adını taşıyacak ve Caymen GPU'sunun çiftine sahip olacak. Radeon HD 5970 modelinden farklı olarak Radeon HD 4850 X2 ve HD 4870 X2 modellerinde olduğu gibi çift versiyonu olması beklenen ekran kartının Aralık ayında çıkması bekleniyor.

Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
atyay 02.09.2010 07:57:06
quote:

Orijinalden alıntı: sahafiec

@atyay
seninkinden önceki 2. mesaja bakarsan Man From Atlantis arkadaşımızın yazdığı sorunu cevaplayabilir.
gerisi hikaye..

son cümle gözden kaçmış
sahafiec 02.09.2010 07:45:13
@atyay
seninkinden önceki 2. mesaja bakarsan Man From Atlantis arkadaşımızın yazdığı sorunu cevaplayabilir.
gerisi hikaye..
demircibu 02.09.2010 02:22:19
quote:

Orijinalden alıntı: atyay

yanlış biliyosam düzeltin lütfen
hd 5000 serisinde tesselattion için tessellator denilen birim kulanılıyodu sanırım yani hesaplama işini sadece bu birim yapıyodu,ozaman unigine testine göre ya bu birimi 3+ katına falan çıkarmış yada tesselatoru çıkartıp fermide olduğu gibi direk paralel işlemcilere yaptırıyo?

tessellation için nvidia polymorp engine kullanıyor her sm kümesinde 1adet kullanıyor gpu hızı arttımı her sm farklı hıza çıkıyor ve tessellation performansı daha katlanıyor düşük cudalarda dx11 performansı düşük olmasının sebebide budur istersen düşük cudada 1ghz gpu hızı ata yada ramleri 6ghz yap tessellator pek fayda etmez nvidia için polymorp engine adeti önemlidir

atide ise engine motor farklı



yeni gpularında smleri daha verimli kullanıcak en önemliside budur 1920 sm ise çok çok fazla daha verimli haliyle dx11de istediği tessellator performansını alır. ati ve nvidianın alu hesaplama gücü bile farklıdır zaten
atyay 29.08.2010 21:53:01
yanlış biliyosam düzeltin lütfen
hd 5000 serisinde tesselattion için tessellator denilen birim kulanılıyodu sanırım yani hesaplama işini sadece bu birim yapıyodu,ozaman unigine testine göre ya bu birimi 3+ katına falan çıkarmış yada tesselatoru çıkartıp fermide olduğu gibi direk paralel işlemcilere yaptırıyo?
S@N@Ne!!! 29.08.2010 21:21:19
İşlemci gücünden kastım yukardaki Unigine benchmark'daki gtx480'deki sistem ile 6870'deki (6850?) sistemin işlemci güçleri Yoksa Ati'nin mimaride yaptığı ince ayarın farkındayım.

gtx480 ile i7 950, 6800 ile i7 930 kullanılmış ama iki işlemcide 4200mhz.
Man From Atlantis 29.08.2010 21:14:14
^^ aynı hesap gücü değil yalnjız, 1920 shader olması tahmin ediliyor 6870de.. ayrıca 5 hat yerine 4 hat olarak bu sayıyı yapıcak(30*16*4).. 5 olan hat 4 e düşürülüp her hattaki shader sayısı artırılmış, hat başına %50 daha fazla shader olması demek.. bu da verimini artırıyor shaderların.. aynı mantığı nvidia GF100den GF104e geçerken yaptı ve faydası ortada.. ayrıca 40 tane ek TMU ve tessellation işlemcilerinin de sayısı artırılmış..
S@N@Ne!!! 29.08.2010 21:01:58
Aynı işlemci gücüyle %20'den fazla daha hızlı. Çıkana kadar oturacak sürücüyle ne yapar bilemem.
Source 29.08.2010 19:50:09
quote:

Orijinalden alıntı: Man From Atlantis

böyle aradaki durum daha belli.. %20 fark var neydeyse, fermilerin güçlü yanı olan min fps'de bile daha iyi görünüyor hem de açık bir farkla.. bakalım kasıma kadar bir kaç sürücüyle daha da gelişebilir 6870in sonucu.. tabi bunlar hep spekülasyon, gerçekmi değil mi bilemiyoruz bir ay sonra daha net bilgiler edinebiliriz..




Yeni kral geliyor bakalım nvidia ne yapacak
M@U 29.08.2010 18:55:43
quote:

Orijinalden alıntı: Man From Atlantis

böyle aradaki durum daha belli.. %20 fark var neydeyse, fermilerin güçlü yanı olan min fps'de bile daha iyi görünüyor hem de açık bir farkla.. bakalım kasıma kadar bir kaç sürücüyle daha da gelişebilir 6870in sonucu.. tabi bunlar hep spekülasyon, gerçekmi değil mi bilemiyoruz bir ay sonra daha net bilgiler edinebiliriz..



İşte bahsettiğim hadise tam olarak buydu. Bakalım Ati ne zaman "gözlerinize, kulaklarınıza ve bilimum organlarınıza inanamayacaksınız!" diyerekten haber verecek tanıtımı.
Man From Atlantis 29.08.2010 17:48:28
böyle aradaki durum daha belli.. %20 fark var neydeyse, fermilerin güçlü yanı olan min fps'de bile daha iyi görünüyor hem de açık bir farkla.. bakalım kasıma kadar bir kaç sürücüyle daha da gelişebilir 6870in sonucu.. tabi bunlar hep spekülasyon, gerçekmi değil mi bilemiyoruz bir ay sonra daha net bilgiler edinebiliriz..

terapi_triyaki 29.08.2010 17:25:29
Bunun sonu nereye? Daha ne kadar halk olarak böyle yabancı yerden gelen işlemcilere ekran kartlarına anakartlarına dünya para vereceğiz*? Nereye kadar ? Ne için verene kadar biz üretemiyoruz? Ben uzun bir süre ekran kartı almam arkadaş daha HD5770 yeni aldım 300 TL bayıldım şimdi düşünüyorum da şaşırıyorum daha 20 yaşındayım üstelik
Man From Atlantis 29.08.2010 17:21:07
bahsettiğim fanatikler bunun gibilerdi işte, ne de güzel kendini biliyor ama
EMRES754 29.08.2010 16:37:53
Eğer değerler doğruysa 6870 gtx 480 den iyi bir kart olmuş.Güç tüketim değeri düşük gelirse "480 is over" gibi bi cümle kullanılabilir.Tabi 6970 yine amiral gemisi olcak.6850 de 5870 den biraz daha iyi olcak gibi duruyor.Şimdiden 6970 e talibim.
Man From Atlantis 29.08.2010 16:16:26
quote:

Orijinalden alıntı: M@U
O foto nedir?
Beklenildiği gibi o halde. Fermi öldü yaşasın yeni kral!


çarli benzeri bir yaratık, belki odur bilemiyiorum linkini verdiğim mesajdaki son cümleleri için koydum fotoyu.. illa laf sokmadan duramıyor nvidia'ya.. haberini ver çekil kenara.. zaten etraf fanatik dolu, bir de editörler yapınca kızıyorum
THE SUBTİTLE 29.08.2010 16:11:53
quote:

Orijinalden alıntı: M@U

Çıksın artık! Hasretimizden geceleri çorapsız uyuyoruz!



biran önce hemde,
M@U 29.08.2010 15:48:44
O foto nedir?

Beklenildiği gibi o halde. Fermi öldü yaşasın yeni kral!
Man From Atlantis 29.08.2010 15:38:17
Charlie'nin dediklerine göre; GF104'den biraz daha büyükmüş..

http://www.semiaccurate.com/forums/showpost.php?p=63824&postcount=13


M@U 29.08.2010 15:31:07
quote:

Orijinalden alıntı: Man From Atlantis

GTX480 ile nerdeyse aynı sanırım, min fps durumlarını bilmiyorum ama 1.5GB ram'iyle GTX480 avantajlı olabilir.. ama nolursa olsun eğer gerçekten 6870; dx11de gtx480 ile aynı seviyede diğer herşeyde 20 daha hızlı ise ATi alkışlancak iş çıkarmış denir.. Hem de daha küçük gpu, daha düşük güç tüketim ve sıcaklıkla..

Bu test sonucuna göre performans değeri Fermi mimarisi ile eşdeğer hale gelmiş gibi. Daha doğrusu performans kaybı. Aynı ayarlarda gtx480 30fps civarı bir sonuç elde ediyor. Bu kartın 36fps vermesi %20 performans farkı demektir ki diğer sonuçlarda da bu fark olduğuna göre tam anlamıyla Fermi mimarisindeki tesselation performansını yakalamış demektir.

Sonuç: Eğer bu bilgiler doğruysa Ati'nin eski ve yeni mimari karışımı ile hazırladığı gpu'ları 40nm'de Nvidia'nın yeni mimarisi olan Fermi gpu'larından çok daha başarılı demektir. Tabi Ati gpu'ları aşırı büyütüp güç tüketimi ve sıcaklık değerlerini abartmadıysa.
Source 29.08.2010 14:30:36
quote:

Orijinalden alıntı: Man From Atlantis

GTX480 ile nerdeyse aynı sanırım, min fps durumlarını bilmiyorum ama 1.5GB ram'iyle GTX480 avantajlı olabilir.. ama nolursa olsun eğer gerçekten 6870; dx11de gtx480 ile aynı seviyede diğer herşeyde 20 daha hızlı ise ATi alkışlancak iş çıkarmış denir.. Hem de daha küçük gpu, daha düşük güç tüketim ve sıcaklıkla..


Daha küçük GPU olduğunu bilemiyoruz ama öyle ise bu performans değerleri ile bu adamları ayakta alkışlamak gerekir..
car_26 29.08.2010 14:21:12
Yahu hazır heralde nerden geliyo bu testler
Man From Atlantis 29.08.2010 14:12:53
GTX480 ile nerdeyse aynı sanırım, min fps durumlarını bilmiyorum ama 1.5GB ram'iyle GTX480 avantajlı olabilir.. ama nolursa olsun eğer gerçekten 6870; dx11de gtx480 ile aynı seviyede diğer herşeyde 20 daha hızlı ise ATi alkışlancak iş çıkarmış denir.. Hem de daha küçük gpu, daha düşük güç tüketim ve sıcaklıkla..
M@U 29.08.2010 14:06:28
quote:

Orijinalden alıntı: Man From Atlantis


quote:

Orijinalden alıntı: M@U

@Man From Atlantis

Yeni sonuçlar için teşekkürler hocam, ancak dikkat çekici bir durum var. Ati zaten 3dmark Vantage ve Crysis'te oldukça iyiydi. Hatta gtx480 ile hd5870 bu ikisinde kafakafaya performans sergileyen kartlardı. GTX480'in reklamlarını hatırlayalım, ilk olarak hep Far Cry 2 ve Unigine Heaven testleri verildi. Yani firmalar hep iyi oldukları yerlerden örnek vererek çok iyi olduklarını iddia ediyorlar. Şimdi de Ati iyi olduğu noktaları gösteriyor olabilir. En azından bir önceki seride iyi olduğu yerler bunlardı. Açıkcası bu sonuçların gelmesi dx11 konusunda beni olumsuz düşünmeye itiyor.


keşke başka bir şey isteseydin kabul olcakmış



Bak bu güzel oldu şimdi.



Ekleme: Ya Crossfire kurulumsa?
Man From Atlantis 29.08.2010 14:02:09
quote:

Orijinalden alıntı: M@U

@Man From Atlantis

Yeni sonuçlar için teşekkürler hocam, ancak dikkat çekici bir durum var. Ati zaten 3dmark Vantage ve Crysis'te oldukça iyiydi. Hatta gtx480 ile hd5870 bu ikisinde kafakafaya performans sergileyen kartlardı. GTX480'in reklamlarını hatırlayalım, ilk olarak hep Far Cry 2 ve Unigine Heaven testleri verildi. Yani firmalar hep iyi oldukları yerlerden örnek vererek çok iyi olduklarını iddia ediyorlar. Şimdi de Ati iyi olduğu noktaları gösteriyor olabilir. En azından bir önceki seride iyi olduğu yerler bunlardı. Açıkcası bu sonuçların gelmesi dx11 konusunda beni olumsuz düşünmeye itiyor.


keşke başka bir şey isteseydin kabul olcakmış

M@U 29.08.2010 13:43:18
@Man From Atlantis

Yeni sonuçlar için teşekkürler hocam, ancak dikkat çekici bir durum var. Ati zaten 3dmark Vantage ve Crysis'te oldukça iyiydi. Hatta gtx480 ile hd5870 bu ikisinde kafakafaya performans sergileyen kartlardı. GTX480'in reklamlarını hatırlayalım, ilk olarak hep Far Cry 2 ve Unigine Heaven testleri verildi. Yani firmalar hep iyi oldukları yerlerden örnek vererek çok iyi olduklarını iddia ediyorlar. Şimdi de Ati iyi olduğu noktaları gösteriyor olabilir. En azından bir önceki seride iyi olduğu yerler bunlardı. Açıkcası bu sonuçların gelmesi dx11 konusunda beni olumsuz düşünmeye itiyor.
aRiSe* 29.08.2010 13:34:24
Teknoloji dediğiniz gibi alıp eve götürünceye kadar eskiyor.
Man From Atlantis 29.08.2010 12:49:24




6870'e ait yeni test sonuçları.. crysis'e göre 5870'den yaklaşık %30 daha hızlı..
Man From Atlantis 28.08.2010 21:44:53


DH Misafiri 28.08.2010 14:00:59
HD 8000 serisine talibim :D
penguen24 28.08.2010 03:36:00
Bunlar çıkacak ve bir-iki aya 7xxx serisi konuşulmaya başlayacak. Alırken en fazla kafa yorduğum şey ekran kartıdır ne yazıkki Baba sözü : Teknolojinin sonu yok oğul bugün alıyorsun yarın yenisi çıkıyor...
demircibu 28.08.2010 03:25:54
bekliyoruz

TURK SITH 28.08.2010 03:17:03
quote:

Orijinalden alıntı: ramazanyurt

bence crysis 2 çıkmadan kart almayın. sonuçta bu kartlar mevcut kullandığımız 5xxx serisinin güncellenmiş versiyonu. hatta elimizdeki 4x ve 5x kartları verip 6x seri almak da hata olur.


crysis 2 konsollara da çıkacağı için, ben crysis 1 i oynayanların rahat crysis 2 oynayabileceğini düşünüyorum...
M@U 28.08.2010 03:11:23
quote:

Orijinalden alıntı: Man From Atlantis



6850-70 belli değül, kolpa da olabilir.. 850mhz gpu hızına göre 6870 olması daha mantıklı duruyor

Kod adına bakacak olursak (6718) Cayman XT olduğu anlaşılıyor. Bu da Cypress XT'nin yani hd5870'in yerine gelecek olan kart anlamını taşımakta. Özetle bu sonuç gerçek ise -ki olma ihtimali yüksek- hd6870'in performansını göstermekte.
vidoko 28.08.2010 01:57:57
nvidia ya fırsat vermeden bu senede pazarı kaymağını yiyeceğe benziyor ..helal inşllah atı yine kullanıcıını düşünür...
rambetiko 27.08.2010 20:36:50
bence crysis 2 çıkmadan kart almayın. sonuçta bu kartlar mevcut kullandığımız 5xxx serisinin güncellenmiş versiyonu. hatta elimizdeki 4x ve 5x kartları verip 6x seri almak da hata olur.
XIII 27.08.2010 20:18:55
quote:

Orijinalden alıntı: StreamRolleR

@GTX 480 inm belleklerini 4200 ypınca bant genişliği 205Gb/s olyor bilginize

Bu değerli bilgi için forum halkı sana minnettar...
level34 27.08.2010 19:11:20
ATI kullanıcıyla geçiyooor :)))))))))) Bu arada senaryo şimdiden belli artık sıra Nvdia'ya geçti.Ati 5000 serisindeki sözde başarısını artık Nvidia'ya devredecek bu devran böyle sürüp gidecek.Olsun insanları uyarmaya devam.Kapılmayın bunların rüzgarına cebinizdeki paraya sahip çıkın.Buradaki yalakalarına aldanmayın.Buradaki botlara aldanmayın.
EMRES754 27.08.2010 18:12:11
Yurt dışı sitelerden okuduklarıma göre 6870 in 5870 den %15-25 arası performanslı olması bekleniyor.(Beklenti).Hatta 6770 in 5870 den çok azda olsa üstün olcağını belirtmişler.Tabi 6870 %25 iyi gelirse 6970 güzel bir kart olcak ve tam olarak 480 sli kıvamında olabilcektir benim görüşüm.
Z1mBaBwE 27.08.2010 18:07:53
Bazıları HD7000 serisini çıkartsa daha iyi olur demişler şuan yeni mimari kartları piyasaya sürmek saçmalık benim düşüncem amd bulldozerlerle birlikte HD7000 serisinide piyasaya sürecek böylelikle çifte patlama yapacak.HD6000 serisi gelince HD5000'lerin fiyatları düşer buda dar bütçeliler için çok iyi olur.
EMRES754 27.08.2010 18:01:41
Ramler 1600 mhz yani 6400 mhz güzel olmuş Vantage X11K da güzel skor tabi fake olma ihtimalide yüksek.
StreamRolleR 27.08.2010 16:48:09
@GTX 480 inm belleklerini 4200 ypınca bant genişliği 205Gb/s olyor bilginize
MÜŞAVİR 27.08.2010 16:34:21
quote:

Orijinalden alıntı: Man From Atlantis
ramleri 3200mhz değil 6400mhz

(256/8)*1600*4=204,8GB/s


Doğru ya,
Man From Atlantis 27.08.2010 16:22:28
quote:

Orijinalden alıntı: MÜŞAVİR


quote:

Orijinalden alıntı: Man From Atlantis



6850-70 belli değül, kolpa da olabilir.. 850mhz gpu hızına göre 6870 olması daha mantıklı duruyor


3200 mhz X 32 byte = 102,4 gb bant genişliği. SS de 204,8 gb görünüyor. Yada kart 512bit.


ramleri 3200mhz değil 6400mhz

(256/8)*1600*4=204,8GB/s
MÜŞAVİR 27.08.2010 16:07:24
quote:

Orijinalden alıntı: Man From Atlantis



6850-70 belli değül, kolpa da olabilir.. 850mhz gpu hızına göre 6870 olması daha mantıklı duruyor


3200 mhz X 32 byte = 102,4 gb bant genişliği. SS de 204,8 gb görünüyor. Yada kart 512bit.
Man From Atlantis 27.08.2010 14:58:50


6850-70 belli değül, kolpa da olabilir.. 850mhz gpu hızına göre 6870 olması daha mantıklı duruyor
ceycey11 27.08.2010 14:43:36
abartmışlar 5970 üzerine 5980 falan çıkarırlar diyordum ama kafadan 6970 demeleri enteresan olmuş birde benmi yanlış anladım x2 mı olacakmış 6970 yani 5970x2
m.t.y. 27.08.2010 14:01:00
desenize ortalık şenlenecek yine. haberde yazılım güncelleştirmelerinden bahsedilmemiş. köşe yumuşatma sorunu çözülecek mi mesela veya physics e bir alternatif var mı? önemli olan bunlar gerisi fasa fiso.
M@U 27.08.2010 12:47:30
İyi şamata dönüyor ha...

Esas bomba seneye gelecek olan 28nm'ler. Tabi 28nm gpu'ların yaygınlaşması ve mantıklı fiyatlarla sunulması zaman alacaktır. O yüzden kimse hd6000 serisini veya 2. nesil Fermi'leri beklemeye başlayıp da uzuuuuuunca! bir dönemi boş geçirmesin derim.





quote:

Orijinalden alıntı: TURK SITH

malesef ekran kartları her nesil geçtiğinde pahalanıyor...

geçmişten bir örnek:

http://www.donanimhaber.com/diger/haberler/nvidia-3dfx-fiyatalari.htm


Bu çok sebepli ve ilişkili bir konudur. Yüzeysel bakarak açıklamak mümkün değil!
Furkán 27.08.2010 12:34:26
quote:

Orijinalden alıntı: MÜŞAVİR


quote:

Orijinalden alıntı: trooper27

physx ve tessellation performansları iyi olursa atinin bir eksiği kalmaz yalnız mimari değiştirme cesaretine ati giremedi yine.



Tesselation tamam da physx biraz zor görünüyor.


+1
emrebo 27.08.2010 12:26:52
Hocam nanometre azalsında ne olursa olsun,zaten yeni kartların çok iyi performans vereceği garanti.Bende bir bios mod işine girmek istiyorum kartı aldığım gün
MÜŞAVİR 27.08.2010 11:44:03
quote:

Orijinalden alıntı: trooper27

physx ve tessellation performansları iyi olursa atinin bir eksiği kalmaz yalnız mimari değiştirme cesaretine ati giremedi yine.



Tesselation tamam da physx biraz zor görünüyor.
Source 27.08.2010 11:10:56
quote:

Orijinalden alıntı: cestvrai

tahminleri alalım bakalım :)

6870 > gtx480 diyorum



Bundan benimde şüphem yok yoksa bu kartları çıkartmanın hiçbir anlamı kalmıyor
Source 27.08.2010 11:08:54
quote:

Orijinalden alıntı: trooper27

physx ve tessellation performansları iyi olursa atinin bir eksiği kalmaz yalnız mimari değiştirme cesaretine ati giremedi yine.






O seneye kaldı

Bu arada yeni moda geliyor "Ekran kartı alma 6xxx serisini bekle"

Edit: İmla
trooper27 27.08.2010 11:02:11
physx ve tessellation performansları iyi olursa atinin bir eksiği kalmaz yalnız mimari değiştirme cesaretine ati giremedi yine.
sp@wn 27.08.2010 10:51:21
quote:

Orijinalden alıntı: alito

bu seriden değil ama 7000 serisinden çok ümitliyim.


Yavaş diyim ben sana
TURK SITH 27.08.2010 10:46:07
malesef ekran kartları her nesil geçtiğinde pahalanıyor...

geçmişten bir örnek:

http://www.donanimhaber.com/diger/haberler/nvidia-3dfx-fiyatalari.htm
cestvrai 27.08.2010 10:45:01
tahminleri alalım bakalım :)

6870 > gtx480 diyorum
the enemy 27.08.2010 10:42:19
biraz daha düşük tüketim, biraz daha performans ve biraz daha uygun fiyatla gelirse 5850 mi 6850 ile değiştirebilirim.

tabi birazda çabuk gelse fena olmaz
Source 27.08.2010 10:38:46
quote:

Orijinalden alıntı: MÜŞAVİR

6850 mi alsam, 6870 mi?

Bi fikir verin.




O işlemciye 6870 derim
MÜŞAVİR 27.08.2010 10:24:22
6850 mi alsam, 6870 mi?

Bi fikir verin.
seckinim 27.08.2010 10:17:36
"Merhaba Ben Mesut ÇEVİK ATI nin 6xxx Serisi...." Gibi başlıyan video incelemerini Duyar gibiyim hadi hayırlısı bakalım :))
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla