TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 24616 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Asus'un minik devi Rampage IV Gene detaylandı Mach Xtreme 1.8" 120GB SSD video inceleme HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (122) YORUM YAZ

tarafından 6 Aralık 2011, Salı 20:38 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

AMD Radeon HD 7000 serisi için fiyat bilgileri
Günlük Haber Erdi ÖZÜAĞ "Fx57"
122
AMD merakla beklenen Radeon HD 7000 serisi için artık son hazırlıklarını yapıyor. Son dakika değişikliği yapılmadığı takdirde yeni ekran kartlarının Ocak ayı içerisinde hacimli satışa sunulacağı düşünülüyor. 28nm üretim teknolojisiyle hazırlanan Radeon HD 7000 ailesi için AMD aynı anda iki farklı GPU mimarisi ile hareket edecek. Tahiti kod adlı grafik yongasının güç verdiği Radeon HD 7900 serisi ekran kartları yeni nesil grafik işlemci mimarisini, geriye kalan diğer tüm grafik yongaları ise Radeon HD 6900 serisinde kullanılan VLIW4 tasarımını baz alacaklar.Yapılan değerlendirmelere göre HD 7800 serisi, şu anda AMD'nin tek GPU'lu en hızlı ekran kartları olan HD 6900 serisinin 28nm üretim teknolojisine uyarlanmış ve performans ayarlamaları yapılmış versiyonu olarak gösteriliyor.
 
Radeon HD 7950 ve Radeon HD 7970 modellerinde kullanılan Tahiti grafik yongası ise yeni nesil grafik işlemci mimarisinin nimetlerinden faydalanıyor. GPGPU odaklı yeni özellikler üzerine giden AMD, başta x86 sanal bellek tasarımı olmak üzere radikal çok sayıda önemli özellik ile gelecek yeni mimari aynı zamanda saf performansı arttırmaya yönelik geliştirmeler de içeriyor. Henüz AMD tarafından resmi olarak doğrulanmış olmasa bile 384-bit bellek veri yolu kullanımı Radeon HD 7900 serisi ile gündeme gelecek gibi görünüyor. Yüksek hızlı GDDR5 bellek yongalarının eşlik edeceği Radeon HD 7900 serisi için AMD'nin yeni bir soğutucu tasarımına geçiş yapması da kuvvetle muhtemel görünüyor. MIMD yani çoklu veri paralelliği sağlayan çok çevrimli komut tasarımının merkezde yer alacağı düşünülen yeni tasarımda CU olarak tanımlanan yeni işlem üniteleri de iş yükünü üstlenen kilit birimler olacak. 
 
 
Yeni nesil ekran kartlarıyla ilgili olarak AMD'nin duyurusunu yaptığı veya doğruladığı resmi herhangi bir bilgi olmasa da iş ortaklarına giden öncü bilgiler, merak edilen çeşitli detayları da netleştiriyor. AMD'ye yakın kaynaklardan elde ettiğimiz bilgilere göre, aynı zamanda DirectX 11.1 desteği sunacak HD 7970 modelinin 3GB bellekli versiyonu 499$, HD 7950'nin 3GB bellekli modeli de 399$  seviyesinde fiyatlandırma ile sunulacaklar. Tabi bu fiyatların yurt dışı için geçerli olduğunu Türkiye için bahsi geçen fiyatların vergiler dolayısıyla daha yüksek olacağını da not düşelim. Peki AMD'nin yeni nesil ekran kartları performans olarak ne düzeyde olacak. Farklı üreticilerle yaptığımız görüşmeler sonucunda ortaya çıkan mevcut tablounun şu şekilde olduğu söylenebilir;  Radeon HD 6990>GeForce GTX 590> Radeon HD 7970>GeForce GTX 580>Radeon HD 7950>GeForce GTX 570>Radeon HD 6970.
 
Ocak ayında çıkması beklenen Radeon HD 7900 serisini takiben, büyük olasılıkla Şubat ayı içerisinde Pitcairn kod adlı grafik yongasının güç vereceği Radeon HD 7800 serisi raflardaki yerini almış olacak. Fiyatlar ise HD 7870 için 299$,  HD 7850 için de 199$ olacak gibi görünüyor. Ayrıca Radeon HD 7800 serisi ile benzer dönemlerde Cape Verde grafik yongasının güç verdiği ekran kartları da pazardaki yerini alacak. Radeon HD 7400, 7500 ve 7600 serilerinde kullanılabileceği düşünülen grafik yongasının güç verdiği, 128-bit bellek veri yolu desteğine sahip Radeon HD 7670 modelinin 179$, HD 7650 modelinin de 119$ seviyesinden sunulabileceği bilgisi, elimize ulaşan detaylar arasında yer alıyor. Mart ayıyla birlikte, büyük bir ihtimalle Almanya'da düzenlenecek CeBIT 2012 ile benzer zamanlarda çift grafik işlemcili Radeon HD 7990 modelinin çıkışına da tanık olacağız. Tahiti XT grafik yongasının çiftinden güç alacak ekran kartının 3GB ve/veya 6GB GDRR5 bellek kapasitesi ile gelmesi beklenirken, fiyatlandırma anlamında dile getirilen 699$ seviyesinin üzerine çıkılması da söz konusu olabilir.
 
Bu haberin bağlantısı
URL
En Çok Beğenilen Yorumlar Yorum Yaz ▼
Hobar 06.12.2011 20:49:32
en makul olarak 7850 görünüyor. o da 199 dolar bu kart 239$lık 6950 yi geçemezse onun da pek bir anlamı kalmıyor. +19
Foxbat 06.12.2011 22:44:02
Kepler'den haber var mı? Eğer Nvidia yine gecikirse işimiz var demektir! AMD serilerini duyurdu, fiyatlandırmayı da yapmaya başladı Nvidia'dan ses çıkmıyor. Eğer gecikme olursa yukarıdaki fiyatlar yal
...
Yorumun devamı ▼
+6
MeGaDave06 06.12.2011 21:59:31
eğer 7950 gtx580'in birazcık gerisinde ise 500 dolarlık gtx580 yerine 399 dolarlık 7950 alınabilir. Nvidia'nın piyasaya en hızlı grafik kartı olarak sunduğu gtx580'i geçebilecek 7970 geliy
...
Yorumun devamı ▼
+5
cagataykoroglu 06.12.2011 21:06:05
neye göre fena değil? ferrariye göre mi? şu ortamda tek gpulu karta 500 doalra veren adama enayi derler. +4
DH Misafiri 06.12.2011 21:18:05
ekran kartı fiyatları uçuyor artık. eskiden orta sınıf bir ekran kartı 100-200 dolar arasıydı. artık bu fiyat aralığı giriş seviyesi oldu. +4
cenkyyy 07.12.2011 11:26:17
konuşmalarına dikkat et istersen biraz bu zevk meselesidir kimi 500 dolar verir kimi 200 dolar verir ama senin kalkıpta 500 dolar veren birine enayi demeye hakkın yok
...
Yorumun devamı ▼
+4
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
ultra_storm 06.12.2011 20:46:10
3 Gb bellek demek nvdia devam etsin 1 gb 1.5 gb bellekler çıkarıp ram darboğazı yaptırmaya. 0
JohnLord 06.12.2011 20:48:07
@ultra_storm

oda zaten saçmalık optimus diye bişey var bölüşümlü ekran kartı felan filan

laptopu yeni aldım güzel ama şu fx 8150 ve 7000 serisi ekran kartı cıksın topluycam direk pc yi
0
Hobar 06.12.2011 20:49:32
en makul olarak 7850 görünüyor. o da 199 dolar bu kart 239$lık 6950 yi geçemezse onun da pek bir anlamı kalmıyor. +19
napolyon94 06.12.2011 20:59:01
7670 i bekliyorum +3
KarinDesenJack 06.12.2011 21:03:05
fiyatlar fena değil çıksın bakalım alınmaya değermi 0
ra1dz 06.12.2011 21:03:12
7970'in 384 bit olacağı kesinleşirse tarafımdan alınmak üzere beklenecek karttır +1
ultra_storm 06.12.2011 21:04:26
@NeverJames
Bellek çok önemli olmayabilir ama 1.5 gb 1 gb oyunları ultrada oynamak için artık yetmiyor gta 4 oynuyorum herşey düzgün bir anda takılıyor neden ekran kartı belleği yetersizliği kartın tam performansını alamıyorum keşke 3 gb gtx 580 alsaydım.
+1
cagataykoroglu 06.12.2011 21:06:05
neye göre fena değil? ferrariye göre mi? şu ortamda tek gpulu karta 500 doalra veren adama enayi derler. +4
rodri 06.12.2011 21:09:30
bu kartların çıkması hd6970' i 400 tl civarına düşürürse alınabilir kıvama gelir. ;) 0
ultra_storm 06.12.2011 21:12:54
Eksi basan arkadaş ne dedimde nerene battı ? Ben burda gerçekleri söylüyorum 1 gb bellek full hd oyunda yemiyor sen anlamak istemiyorsan orası ayrı. -8
DH Misafiri 06.12.2011 21:18:05
ekran kartı fiyatları uçuyor artık. eskiden orta sınıf bir ekran kartı 100-200 dolar arasıydı. artık bu fiyat aralığı giriş seviyesi oldu. +4
spaydix 06.12.2011 21:38:05
aynen gittikçe fiyatları yukarı çekiyor çakallar +1
Manuel Neuer 06.12.2011 21:43:46
7970 Beklıyoruz +2
azman çavuş 06.12.2011 21:43:56
hdd nin yeterli olmadığı uygulamalarda kullanılmak üzere paylaşımlı 20 gb lık ekran kartı istiyoruz +2
MeGaDave06 06.12.2011 21:59:31
eğer 7950 gtx580'in birazcık gerisinde ise 500 dolarlık gtx580 yerine 399 dolarlık 7950 alınabilir.
Nvidia'nın piyasaya en hızlı grafik kartı olarak sunduğu gtx580'i geçebilecek 7970 geliyor verilere baktığımızda. 7970'in 499 dolardan geleceğinden bahsediyor ve gtx580'den güçlü olan bir kart gtx580 fiyatından piyasaya sunulacaksa gtx580 alacaklar bence hata yaptılar. gtx580 fiyatına 7970 alabilirlerdi.

Şuan verilere baktığımızda 7800 serisi için 6900'ün 28nm lik hali olarak piyasaya sürülcek. O zaman;

7850>6950
7870>6970 olarak kıyaslayabiliriz.

O zaman 2012 yılının f/p ürünü 7850 olacaktır. 7850 199 dolardan 7870 299 dolardan piyasaya sürüleceği eğer doğruysa 400 liraya 6970 350 lirayada 6950 almış gibi olacağız.

7800 Serisini Beklemekteyim
+5
Corey Beaulieu 06.12.2011 22:23:25
hep masaüstü hep masaüstü azcık da mobil ekran kartlarından haber ver yahu amd +3
Cidelee 06.12.2011 22:33:15
Radeon HD 7670 modelinin 179$, HD 7650 modelinin de 119$ seviyesinden sunulabileceği bilgisi, elimize ulaşan detaylar arasında yer alıyo

X6XX serisi bi kart nasıl olurda bu fiyattan piyasaya sunulur hala anlamış değilim
+2
SVSTRGMR 06.12.2011 22:36:11
7950 süper olur 0
suleymangonca 06.12.2011 22:40:58
Bekleyelim 0
Foxbat 06.12.2011 22:44:02
Kepler'den haber var mı? Eğer Nvidia yine gecikirse işimiz var demektir! AMD serilerini duyurdu, fiyatlandırmayı da yapmaya başladı Nvidia'dan ses çıkmıyor. Eğer gecikme olursa yukarıdaki fiyatlar yalan olur bence. +6
SLaYeR KiNG 06.12.2011 22:46:26
bir yeni jenerasyonla daha epic fail olmaz inşallah.. işlemcideki gibi 1 yıl geriden gelmiyorlar belki ama bazı teknolojiler konusunda boşuna inat ediyorlar.. ve oyunlarla olan anlaşmaları ihmal edilecek düzeyde.. -7
Rojev 06.12.2011 23:09:29
quote:

Orijinalden alıntı: MeGaDave06

eğer 7950 gtx580'in birazcık gerisinde ise 500 dolarlık gtx580 yerine 399 dolarlık 7950 alınabilir.
Nvidia'nın piyasaya en hızlı grafik kartı olarak sunduğu gtx580'i geçebilecek 7970 geliyor verilere baktığımızda. 7970'in 499 dolardan geleceğinden bahsediyor ve gtx580'den güçlü olan bir kart gtx580 fiyatından piyasaya sunulacaksa gtx580 alacaklar bence hata yaptılar. gtx580 fiyatına 7970 alabilirlerdi.

Şuan verilere baktığımızda 7800 serisi için 6900'ün 28nm lik hali olarak piyasaya sürülcek. O zaman;

7850>6950
7870>6970 olarak kıyaslayabiliriz.

O zaman 2012 yılının f/p ürünü 7850 olacaktır. 7850 199 dolardan 7870 299 dolardan piyasaya sürüleceği eğer doğruysa 400 liraya 6970 350 lirayada 6950 almış gibi olacağız.

7800 Serisini Beklemekteyim

Bence sizinki gibi bir sınaflama yaparsak hata olur.
Açıklamalarına göre;
7850> 6850 olacak.
7870> 6870 olacak.
Yani yeni 7850 ve 7870 kartları 6850 ve 6870'in performans hiyerarşisine göre konumlandırılacaklar.

7950 > 6950 olacak,
7970 > 6970 olacak.

7650 şimdiki 6750 ya da 5750'nin sınıfında olacak.
7670 de şimdiki 6770 ya da 5770'in sınıfında olacak bana göre. Tabi bu sınıflama yeni kartların eski kartlarla yanı performansı göstereceği manasına gelmiyor. Aynı fiyattan daha yüksek performans verecek kartlar olacak.
0
highgen 06.12.2011 23:22:05
quote:

Orijinalden alıntı: SLaYeR KiNG

bir yeni jenerasyonla daha epic fail olmaz inşallah.. işlemcideki gibi 1 yıl geriden gelmiyorlar belki ama bazı teknolojiler konusunda boşuna inat ediyorlar.. ve oyunlarla olan anlaşmaları ihmal edilecek düzeyde..

neymiş hocam o anlaşmaları ihmal eden teknolojileri??? mimari hakkındaysa daha hiçbir değer yok ortada gp gpu ya da x86 emilasyonunu daha ileri seviyede sunmasıysa bunda da bi ihmal edilecek bi yer görülemez aksine al sana açık kaynaklı programlama gpusu.
0
DH Misafiri 06.12.2011 23:24:00
7670 ne öle ya 179$ diyo şimdi 6670 180tl bu ne böle be uçmuş 0
captaincato 06.12.2011 23:30:25
Hele bir çıksın bakalım gerçekten dedikleri gibi mi olacak yoksa sadece demeklemi kalacak görelim ondan sonra yorumlar değişir şuan beklemekten başka birşey gelmez elimizden teoriler ne derece doğru görelim bakalım,dedikleri gibi olursa ekran kartı piyasası baya bir değişim göstericek demektir... 0
Castiel 06.12.2011 23:48:40
fıyatlar gene sudan ucuz, ıyı kı varsın amd ! 0
vidoko 06.12.2011 23:54:08
amd fırsatını buldukça fiyatlari yüksekten tutuyor eskiden orta seviye fiyatlara bakiyorum birde şimdi bakıyorum çok fark var.bence nvidia yı beklemek lazım. 0
okanner48 06.12.2011 23:56:28
4000 serisinden sonra duyduğum tek şey bir önceki neslin revize edilmiş hali!

Yine de PC toplarken ekran kartı olarak AMD tek tercihim.
+3
Mutlu Dal 07.12.2011 00:14:35
hd 7850 bence hd 6870 den çok az üstün olur.

artık giriş seviyesi kartlar pek üretilmiyor onun için serileri yükselttiler.

200 usd lik hd 7850 kdv si ile birlikte 430 liradan satılır tahminimce 20 liradan cart curt eklerlerse 450 den görebiliriz hd 6890 gibi bir kart ya da hd 6930 :)

dx 11.1 28 nm yeni teknolojiler için hd 6800 serisine değer hd 5000 ile hd 6000 serisi arasında pek fazla fark yoktu ama bu seri ile baya fark olacak inşAllah nVidia da kartlar geciktirmez.

GTX 660 / 650ti gibi bir model ya da AMD HD 7850 almayı düşünüyorum.

Crysis 2 , Battlefield 3 gibi oyunlarda sırf 4 aa açıcam diye 200 300 lira fazla veremem bu kartlar ile belki bu tip oyunlar ultra ayarlarda oynanmaz ama en azından biraz kısıp oynarız bişe kaybetmeyiz zaten diğer oyunlarda 80 100 fps den aşağı düşmez :)

3-4 oyunu ultra oynayım diye çok üst seviye bi gpu düşünmüyorum :)
-3
eulogy 07.12.2011 00:22:35
7850 > 6950 199 dolara çok zor, hatta hayal...

Burada belirleyici bilgi bence 7950 nin 580 i geçmeyeceğidir. Böylece yeni mimari %50 %60 fark atar muhabbetlerinden kurtulmuş oluyoruz.
-1
bkadem 07.12.2011 00:40:59
Yeni mimariler öncekilerini katlayarak veya %50 üzerinde fark atarak gelmiyor artık. Baksanıza Intel yeni Ivy Bridge işlemcilerinde önceki seriye göre %15-20 oranında performans artışı getiriyor. Biz yinede şükredelim ekran kartları en az %40 fark atarak ilerliyorlar. -1
rodri 07.12.2011 00:51:54
quote:

Orijinalden alıntı: bkadem

Yeni mimariler öncekilerini katlayarak veya %50 üzerinde fark atarak gelmiyor artık. Baksanıza Intel yeni Ivy Bridge işlemcilerinde önceki seriye göre %15-20 oranında performans artışı getiriyor. Biz yinede şükredelim ekran kartları en az %40 fark atarak ilerliyorlar.

en az %40 mı? 6970, 5870 ten 2 kat pahalı, ama aralarında en fazla 5-10 kare fark var. ;)
0
scorpıonkıng 07.12.2011 00:53:59
Peş peşe ekran kartını güzel çıkarıyorlarda birde şu her oyuna bir sürücü çıkarmak yerine oyun firmalarınında ağzına bal sürüp bizide mutlu etseler(6950 kullanıcısıyım) 0
Benjamin.Linus 07.12.2011 00:59:56
bende HD 7770'i bekleyeceğim. ismi bile sempatik +1
buraoca2 07.12.2011 01:16:12
@rodri

Aynen hocam ;) Bu yüzden HD 5870 yeni konsollar gelene kadar beni idare edicek :) Bu durumda 1440*900 çözünürlükte oyun oynadığım için PC'de, beni 1.5 yıl daha idare edebileceğini düşünüyorum, bakalım haklı çıkacak mıyım :)
0
EMRES754 07.12.2011 01:29:03
Ne yapıyoruz 7990+7970 trifire veya 7970cf gitti yine paracıklar.Ben açıkçası 7970 in 580 nin çok az üstünde olcağı kanısındayım.Umarım dediğim gibi olmaz ve %20-%30 luk bi fark atabilir. -1
Imploser 07.12.2011 03:51:55
Tessalation açacaksanız 7800 serisine hiç bakmayın bence, 6900 serisinde ne kadar geliştirilmiş olsa da Tessalation ON = GÜM! -2
Zaym1n 07.12.2011 04:59:46
Fiyatlar 2x+100tl şeklinde olur yani hd 7970 1100tl falan edicek +1
soar.kerrigan 07.12.2011 05:03:07
quote:

Orijinalden alıntı: cagataykoroglu

neye göre fena değil? ferrariye göre mi? şu ortamda tek gpulu karta 500 doalra veren adama enayi derler.

sen kendine ne diyorsun merak ediyoruz hepimiz. ?
0
Rindaman 07.12.2011 05:31:40
Habire bir işlemci geliyor habire bir ekran kartı geliyor. Gelecekse gelsin fiyatlar düşecekse düşsün hasta olduk artık dolar da zaten 1.85 seyrediyor. 1.42'lerden geldi 1.85'e. Biz eski günleri ararken 1.30 seviyelerine düşmesini isterken tepetaklak olduk Yettin Amd gel artık GEL!

Şunu gördüm toms hardware yazmış Amd 2012'den itibaren AMD vs Intel rekabetinden yavaş yavaş çekiliyorlarmış. Başka pazar faaliyetlerinde kar aramaya koyuluyorlar.
0
S 07.12.2011 06:28:24
Diğer modellere göre en f/p bakımından en avantajlı 7950 gibi gözüküyor, tabii çıktığında testlere göre değişe bilir bu düşüncem :) 0
Rainbow6 07.12.2011 08:05:12
Anlasildi bu amd den bi cacik olmayacak nvidianin kartlarini bekleyecez gerci nvidianin ilk cikacak kartlarinda da cok bi desiklik olmayacagini daha sonraki seride performans farki olacagini okumustum bi yerde tabi belli olmaz ama amd almayacagima %90 ihtimal veririm -2
sertacarslan 07.12.2011 08:20:22
Ekran kartı görsellerinde çok kötü modellenmiş kadın modelleri yıllardır gözüme batar. Sanki TNT2 ile render edilmişler gibi. +1
sdbz 07.12.2011 08:28:01
biz ekonomi sınıfı kullanıcıları ne zaman 160 dolara 256 bitlik yeni! kart alacağız?
neden bize hitap eden kartlar hep 128 bitlik performans fakiri kartlar oluyor?
+3
trooper27 07.12.2011 08:46:00
5970 hala iyi ya :) devam edecem onla 5970 yüzde 25 çok rahat oc oluyor testlere onu ekleyince hala f/p kartı :) +1
_Dominic_Toretto_ 07.12.2011 10:03:02
İki sorum olacak.

Kartlar PCI Express 3.0 ile mi geliyor?
7850/7870 bunların belleği kaç GB ?
+1
LORDTEK 07.12.2011 10:11:59
Hele şükür sonunda MIMD'e geçti. nVidia 2008'de geçmişti semeresini yedi. Ben çok umutluyum bu yeni verilonginstrakşınwörddörd mimarisinden. 0
playstyle 07.12.2011 10:20:21
XDR2 yoksa almıyorum kardeşim :) -2
yenerbalcı 07.12.2011 10:32:55
Kartın özellikleri belli değil ki fiyatı belli olsun

Fiyatlandırma gerçekten komedi

HD 7670 ......... 179$
HD 7650 ......... 119$

Bu ikisinde aynı gpu kullanılacak diye hatırlıyorum arada çok büyük fark var üstelik kartlar 128 Bit Bu kartları almak için insanın salak veya bilgisiz olması lazım

Fiyatlar çok yüksek olduğundan teneke kutuyla dağıtacaklar galiba ...

Bence amd kart çıkartacağına HD 6850 yi 115 usd indirsin

HD6850 256 Bit ............. 145 usd
http://www.amazon.com/s/ref=nb_sb_noss?url=search-alias%3Daps&field-keywords=GTS+450&x=0&y=0#/ref=nb_sb_noss?url=search-alias%3Daps&field-keywords=HD6850&rh=i%3Aaps%2Ck%3AHD6850
Türkiyede 12 taksit HD6850 155 usd
http://www.trdukkan.com/Products-9495-powercolor-1gb-hd6850-ddr5-256-bit-2xdvi-hdmi-ati-16x.html?ref=akakce&v=1.84
HD 6870 256 Bit ............ 170 usd
http://www.amazon.com/s/ref=nb_sb_noss?url=search-alias%3Daps&field-keywords=GTS+450&x=0&y=0#/ref=nb_sb_noss?url=search-alias%3Daps&field-keywords=HD6870&rh=i%3Aaps%2Ck%3AHD6870
Türkiyede 6 taksit HD6870 179 usd
http://www.jticaret.com.tr/Products-9710-his-1gb-hd6870-ddr5-256-bit-2xdvi-hdmi-ati-16x.html?ref=akakce&v=1.97.1
+1
DH Misafiri 07.12.2011 10:33:21
yuh ya gtx580'i anca geçebilmiş. Gene gıdım gıdım arttırmaya devam et çocuk kandırıyo sanki. Bir de gitmiş 500 dolar fiyat etiketi koymuş. bari fiyatını ucuz yapsaydın. 5000 serisinden beri adam gibi bir kart çıkaramadı gitti bu amd. -3
cenkyyy 07.12.2011 11:26:17
quote:

Orijinalden alıntı: cagataykoroglu

neye göre fena değil? ferrariye göre mi? şu ortamda tek gpulu karta 500 doalra veren adama enayi derler.

konuşmalarına dikkat et istersen biraz bu zevk meselesidir kimi 500 dolar verir kimi 200 dolar verir ama senin kalkıpta 500 dolar veren birine enayi demeye hakkın yok
+4
cenkyyy 07.12.2011 11:28:03
quote:

Orijinalden alıntı: EMRES754

Ne yapıyoruz 7990+7970 trifire veya 7970cf gitti yine paracıklar.Ben açıkçası 7970 in 580 nin çok az üstünde olcağı kanısındayım.Umarım dediğim gibi olmaz ve %20-%30 luk bi fark atabilir.

kesinlikle katılıyorum şöle %30 falan üstünde olsun 2 adet alıp bu sefer cf yapıcam ama sanmıyorum o kadar fark olucağını neyse çıksın görücez artık
0
SVSTRGMR 07.12.2011 11:50:31
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

yuh ya gtx580'i anca geçebilmiş. Gene gıdım gıdım arttırmaya devam et çocuk kandırıyo sanki. Bir de gitmiş 500 dolar fiyat etiketi koymuş. bari fiyatını ucuz yapsaydın. 5000 serisinden beri adam gibi bir kart çıkaramadı gitti bu amd.

ortada karşılaştırmalı performans testi yok ki neye göre gıdım gıdım anca geçebilmiş diyorsun
0
_Dominic_Toretto_ 07.12.2011 11:59:10
quote:

Orijinalden alıntı: svstrgmr

quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

yuh ya gtx580'i anca geçebilmiş. Gene gıdım gıdım arttırmaya devam et çocuk kandırıyo sanki. Bir de gitmiş 500 dolar fiyat etiketi koymuş. bari fiyatını ucuz yapsaydın. 5000 serisinden beri adam gibi bir kart çıkaramadı gitti bu amd.

ortada karşılaştırmalı performans testi yok ki neye göre gıdım gıdım anca geçebilmiş diyorsun

Headshooooot
+3
MxFxOx 07.12.2011 12:02:47
Radeon HD 6990GeForce GTX 590
Radeon HD 7970GeForce GTX 580
Radeon HD 7950GeForce GTX 570
Radeon HD 6970 sıralama bile yapılmış zaten böyle olması gerekir onun dışında önemli olan atacağı farklar aralarında %5-%10 fark oluşturacaklarsa hiç(%5 lik farkı o.ç ile kapatıyorsun zaten) çıkarmasınlar en az %20 fark bekliyorum
0
ahmetkep 07.12.2011 12:12:47
quote:

Orijinalden alıntı: Castiel

fıyatlar gene sudan ucuz, ıyı kı varsın amd !

sizin memlekette su kaç para
+1
_Dominic_Toretto_ 07.12.2011 12:19:59
quote:

Orijinalden alıntı: Castiel

fıyatlar gene sudan ucuz, ıyı kı varsın amd !

Ciddi misiniz ?
Neye göre ucuz geldi acaba ?

Gelirinize göre mi ?
nVidia henüz kartlarını çıkarmadı, çıkarsa bundan pahalı olsa anlarım ama.

Şuna göre buna göre bu duruma göre ucuz deseniz de anlasak.
0
cagataykoroglu 07.12.2011 13:18:21
quote:

Orijinalden alıntı: *Furious*

quote:

Orijinalden alıntı: Castiel

fıyatlar gene sudan ucuz, ıyı kı varsın amd !

Ciddi misiniz ?
Neye göre ucuz geldi acaba ?

Gelirinize göre mi ?
nVidia henüz kartlarını çıkarmadı, çıkarsa bundan pahalı olsa anlarım ama.

Şuna göre buna göre bu duruma göre ucuz deseniz de anlasak.

ünlem koymuş yani dalga geçiyor.
0
DH Misafiri 07.12.2011 13:22:07
bilgisyarı sadece gpu dan ibaret görenlerin vay haline +1
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla