TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 26095 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Sony Ericsson, Xperia serisi telefonları için Android 4.0 ROM'u yayınladı SandForce'dan bulut odaklı SSD'lere özel yeni kontrolcü HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (123) YORUM YAZ

tarafından 15 Aralık 2011, Perşembe 20:29 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

AMD: Radeon HD 7970 dünyanın en güçlü ve en gelişmiş ekran kartı
Günlük Haber Erdi ÖZÜAĞ "Fx57"
123
AMD'nin Radeon HD 7900 serisi yeni nesil ekran kartları için detaylar belirmeye başlarken, dün gerçekleştirilen teknik sunuma ait dökümanlar, OBR Hardware tarafından sızdırıldı.
 

Southern Islands serisi olarak geçen HD 7000 ailesinin yüksek performans odaklı modellerini içeren HD 7900 serisi, AMD tarafından dünyanın en güçlü ve en gelişmiş ekran kartları olarak tanımlanıyor.
 
 
Gün ışığına çıkan dökümanlarda AMD, Radeon HD 7900 serisinin endüstride ilk defa DirectX 11.1 desteği sunduğunu ayrıca yine endüstride ilk defa 28nm üretim teknolojisine geçiş yapılarak fabrikasyon süreçlerindeki liderliğin devam ettiğine vurgu yapıyor.
 
 
AMD aynı zamanda PCI Express 3.0 teknolojisine olan desteğe de dikkat çekiyor. Tahiti grafik yongasının güç verdiği Radeon HD 7900 serisinin en hızlı ekran kartı olan Radeon HD 7970, 384-bit bellek veri yolu desteği, 3GB bellek ve 2048 paralel işlem birimiyle gelecek.
 
 
Haberimize konu olan sunumla ilgili olarak henüz AMD cephesinden yapılmış resmi herhangi bir açıklama olmadığını da not düşelim. Yeni detaylar geldikçe bildirmeye devam edeceğiz. 
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
1Winston 11.1.2012 03:49:07
o fiyata bilgisayar alırsın
m-99 11.1.2012 03:09:56
quote:

Orijinalden alıntı: crazymafya

NVIDIA yeni kartlarını çıkarınca AMD gene afallayacak. Yazık onlara da.

fanboy styla selam . nvidianın hamlesini görmek gerek ancak amd bu sefer ciddi çalışmış . gerçekten güzel kart hakkını vermek lazım .
crazymafya 11.1.2012 01:43:42
NVIDIA yeni kartlarını çıkarınca AMD gene afallayacak. Yazık onlara da.
xlmnt13 10.1.2012 20:05:19
750 dolarlık fiyatı çok fazla :S Nvidia yeni kart çıkarana kadar da düşmez kolay kolay
wickersan 20.12.2011 10:55:55
dünyanın en güçlü ekran kartı ünvanını boşa mı verdiler yoksa gerçekten Quadro FX 6000 den iş performöansı olarak dahamı iyidir?( parasal kısmını göz ardı edersek)
Hümiyettin 19.12.2011 12:48:57
quote:

Orijinalden alıntı: MxFxOx

Şuan dünyanın en hızlı kartı gtx580x2 ama kimse yaklaşamıyor kartın fiyatı 3000-4000 tl arası bunun fiyatına 6990 cross yapılabiliyor eğer 7970 bu kartlardan daha iyi ise bunun fiyatı en az 2500 tl olması lazım ancak burda bir tezatlık var kartın fiyatı garanti 6990 dan daha ucuz olacak o zaman bu kartı tek gpu kartlarla kıyaslamak lazım

Zaten Amd'de tek gpu lu kartlar arasında en hızlı kart demek istedi
Majestyca 19.12.2011 12:18:20
Şu videoda ivy bridge ve 7970 ile ilgili benchmark skorları var.

http://www.youtube.com/watch?v=hX820fZPEWQ&list=UUOzH3_s5J-agY5ol8gA4tFg&feature=plcp

ne kadar doğru tartışılır. Fake diyorlar zaten.

hd6990 dan %10 daha az performanslı gözüküyor 7970.
highgen 19.12.2011 11:55:17
http://www.comcom.nl/p/asus/default_product/hd7970_3gd5/hd7970_3dvi_1hdmi_2minidp/

asus hd7970 482 eurodan girmiş avrupada bi siteye vergisiz. Tye de 500 ila600 usd aralığında olacak tahminen hadi hayırlısı
RevivaL 19.12.2011 10:13:36
Yinemi kart çıktı.Teknoloji nasıl gelisıyor yahu
diemcizone 19.12.2011 09:17:41
quote:

Orijinalden alıntı: nirvanha

Bu adama -47 tane lame (-) vermiş.Vatana millete hayırlı olsun...

Durmayın yolunmaya devam edin..Daha kötü işçilik daha kötü malzame daha az özellik daha çok para ödeyin , tekelcilikte durmak yok yolunmaya devam.Bu anlamda Creative masaüstü hoparlör setlerini bu ülkeden silip logitech tekelciliğini ve adi ürünlerini kullanmaya bizi mecbur kılan sayın distribütör selam olsun....Bu ülkede daha çook kaz var....

Emin olabilirsin logitech creative'den 10 kat daha sağlam daha kaliteli mal üretir, ve ürettiği malın arkasındadır.
Hiç unutmuyorum creative 7.1 sound blaster 24bit ses kartı almıştım ve vistada kullanıyordum, windows7 çıktığında sürücü çıkartmadı ve hala sürücü çıkartmadı kartı söktüm duruyor öyle zaten anakartımı değiştirdim onun ses kartıda 24bit onboard O ses kartını söktüm kutusunda duruyor daha garantisi bitmemiştir. Creative'den o kazığı yediğim yetmezmiş gibi aldığım ses kartının tüm jack girişleri paslanmış buda haliyle ses kalitesini düşüren bi unsur. Hoperlörüde vardı Z serisi arkadaşımda 4.1 olarak bilgisayarında kullanıyordu ve sesi %70'den sonra bi boğuk çıkmaya başlıyordu ki hiç sormayın

+ O sürücü çıkartmadığı ses kartını hâlâ mağazalarda 80TL civarında temin edebilirsiniz, not kullanmak isteyen tam özelliklerinden faydalanamasada özel sürücüler bulup kullanabilir. Bu sürücüler creative'nin onayından geçmemiş programcılar tarafından kullanım amaçlı yapılmış sürücülerdir.
aydogdu1453 18.12.2011 10:58:34
quote:

Orijinalden alıntı: The Wanted

quote:

Orijinalden alıntı: aydogdu1453

quote:

Orijinalden alıntı: The Wanted

quote:

Orijinalden alıntı: aydogdu1453

Ne Dünya'nın en gelişmiş ne de en hızlı kartı bu.Yapmayın beeee oyunları standart 60 fps oranında çalıştıramayan hiçbir kart bu statüye giremez.( Oyun firması kim olursa yada destekleyicisi : Sonuçta gpu mimarisi belli ) Öperler adamı Amd.Mars 2 bile bu statüde değil.Sizde yapamayacağınıza göre (duygusal nedenlerden ötürü ) ses kes şafak dinle.Nvidia şafak sayıyo.Onlarda böyle ezik bir sloganla çıkıpta 2 ay sonra ikinci gtx 480 vakası olursa o zaman üst düzey gpu satmanız zor olacak gibi. %30 fark yetmez en az %50 gerçek artış beni yeni gpu almaya yöneltir o da piyasada adam akıllı oyun varsa.Şimdiye kadar çıkan olmadı.

RAGE'den çok umutluydum 6950 ile bu oyun burnumdan geldi.Sagol varol Amd.

neler saçmalıyosun dostum

Saçmalamıyorum.Gerçekler bu.Amd 6950 gibi bir gpu ile RAGE denilen oyunu içler acısı halde oynamak ya da oynamaya çalışmak beni kahretti.Oyunu bitiridim ve hemen kaldırdım.Ne hikmetse gtx 260 c216 ile gayet tatminkar performans aldım.Gpu çıkaracaklarına düzgün sürücü programlamayı öğrensin haspalar.

ne yani rage in hiçmi suçu yok mübarek diğer oyunlar sorunsuz rage sorunluysa bunu amd e mal etmiceksin

Ben gtx 260 c216 ile adam akıllı oynayabiliyorsam bu önce AMD sonra Id Tech 5 Engine'ı optimize edemeyen tayfanın sorunudur.Asıl sorumlu amd.Adam akıllı sürücü yazsınlar milleti mağdur durumda bırakmasınlar.
rcelik21 18.12.2011 10:09:44
bırak satın almayı haberlerini okumaya bile yetişemiyorum ekran kartı çıkışlarının
Suppordle 18.12.2011 09:45:48
quote:

Orijinalden alıntı: MeGaDave06

quote:

Orijinalden alıntı: 6.cadde


quote:

Orijinalden alıntı: MeGaDave06

nvidia'dan şuana kadar hafıza remi 4200-4500'ü geçen bi kart görmedim oc ile hariç tabi. Adamlar öyle bi kart yapmışki 3gb'Indan tutunda 2048 paralel işlemci sayısına ve 5.5 ghz ram. Hayvan gibi kart yemin ediyorum

Nvidia'dan nasıl bir cevap gelecek çok merak ediyorum AMD bomba gibi geliyor

Xdr2 olmayacak diye ağlıyordun amd kartla işim olmaz diyordun daha geçenlerde. Haber yüzünü güldürmüş anlaşılan.

Daha sonraki mesajlarımı okusaydın xdr2'nin olmaması amd almayacağım anlamına gelmiyordu. Ben onu haberi görürkenki ilk sinirimden dolayı söyledim daha sonra "aman ne olacakki sanki çok oyun oynayacağım" diye düşündüm bende kafaya takmadım.

Muhalefet olmanın sebebini anlayamadım ? Demekki piyasada ekran kartına senden daha çok önem verenlerde varmış demi. Tabi senin maddi durumunla benim maddi durumumum aynı olamayacağınıda düşünemediğin için. Sana kalsa GDDR3'lük ekran kartıda kullanırsın ama benim için XDR2 önemliydi ?

SORUN NE? Bana şimdide sen amd alma sana haram mı diyeceksin ? İstediğim gibi alırım istediğim gibi eleştirimi yaparım istersem XDR2 çıkarmadı diye amd ekran kartı almam istersen kafama takmam çatır çatır amd kullanırım... SORUN NE ?



Kız arkadaşıyla kavga edip ayrılan ergenler gibi "ilk baş kızdım, sonra affet dedi, dayanamadım." Hayır, alt tarafı donanım bu be, bu nasıl bir fanboyluktur?



Bir dahaki seride XDR2 çıkarmazsa, uyku haplarıyla intihar edip, bileklerini kesme de sonra.



Allah ım sen sunlara akıl ver, ekran kartını karısı gibi görüp, istediğinde vermemiş gibi orada burada yaygara koparıp, sonra affetim diye ortalarda dolanmayı da gördüm ya. Daha hiçbirşey demiyorum.



Ayrıca, adamla bir meselen varsa git pm den hallet.
DH Misafiri 18.12.2011 09:28:32
Geçen hafta asus 6950 cu2 kart aldım 2 gün dayanabildim gittim nvidia ile değiştim zarar ederek.bir daha elimi sürmem amd ye acayip fps düşmeleri yaşatıyor.nvidia varken amdden bahsetmeye bile gerek yok.
DH Misafiri 17.12.2011 22:54:43
Tüm Android uygulamaların incelemelerini bulacağınız tek adres: http://androidsistem.net/ Hergün yeni bir Android Uygulama ve Android Oyun tanıtımı yapılmaktadır.
EMRES754 17.12.2011 22:36:57
Başlık yanlış.Şimdi en güçlü kart ayrıdır en güçlü gpu ayrıdır.Burda kullanılması gereken başlık en güçlü gpu 7970 dir olucak.

6990 ve 590 zaten 7970 den güçlü ekran kartlarıdır.Hatta bunun içine 5970 i bile ekleyebilirsiniz.Ama tek çekirdekte en kuvvetli kart 580dir.Amd bu kartı geçmeye oynucaktır.Aynı şekilde nvidiada 7970 i geçmeye oynucaktır.
The Wanted 17.12.2011 22:33:05
quote:

Orijinalden alıntı: n1gh7m4r3

sadece rage değil gta4,bad company 2 vs gibi oyunlarda bir çok problem çıkardı ati kartlar.
aldığım ati ekran kartı kafasına göre oyun seçiyorsa sorun oyun değil ati.

gta 4 ilk çıktığında her kartta sıkıntı yaratıyordu bad company 2 i ati kart ile oynadım en ufak bi hata yaşamadım
DH Misafiri 17.12.2011 21:57:42
6990 ve gtx 590 kartlarının mikroları güzel olmuş bence http://rtvmedya.com/
nirvanha 17.12.2011 21:51:58
Bu adama -47 tane lame (-) vermiş.Vatana millete hayırlı olsun...

Durmayın yolunmaya devam edin..Daha kötü işçilik daha kötü malzame daha az özellik daha çok para ödeyin , tekelcilikte durmak yok yolunmaya devam.Bu anlamda Creative masaüstü hoparlör setlerini bu ülkeden silip logitech tekelciliğini ve adi ürünlerini kullanmaya bizi mecbur kılan sayın distribütör selam olsun....Bu ülkede daha çook kaz var....
n1gh7m4r3 17.12.2011 20:57:05
sadece rage değil gta4,bad company 2 vs gibi oyunlarda bir çok problem çıkardı ati kartlar.
aldığım ati ekran kartı kafasına göre oyun seçiyorsa sorun oyun değil ati.
The Wanted 17.12.2011 20:39:18
quote:

Orijinalden alıntı: aydogdu1453

quote:

Orijinalden alıntı: The Wanted

quote:

Orijinalden alıntı: aydogdu1453

Ne Dünya'nın en gelişmiş ne de en hızlı kartı bu.Yapmayın beeee oyunları standart 60 fps oranında çalıştıramayan hiçbir kart bu statüye giremez.( Oyun firması kim olursa yada destekleyicisi : Sonuçta gpu mimarisi belli ) Öperler adamı Amd.Mars 2 bile bu statüde değil.Sizde yapamayacağınıza göre (duygusal nedenlerden ötürü ) ses kes şafak dinle.Nvidia şafak sayıyo.Onlarda böyle ezik bir sloganla çıkıpta 2 ay sonra ikinci gtx 480 vakası olursa o zaman üst düzey gpu satmanız zor olacak gibi. %30 fark yetmez en az %50 gerçek artış beni yeni gpu almaya yöneltir o da piyasada adam akıllı oyun varsa.Şimdiye kadar çıkan olmadı.

RAGE'den çok umutluydum 6950 ile bu oyun burnumdan geldi.Sagol varol Amd.

neler saçmalıyosun dostum

Saçmalamıyorum.Gerçekler bu.Amd 6950 gibi bir gpu ile RAGE denilen oyunu içler acısı halde oynamak ya da oynamaya çalışmak beni kahretti.Oyunu bitiridim ve hemen kaldırdım.Ne hikmetse gtx 260 c216 ile gayet tatminkar performans aldım.Gpu çıkaracaklarına düzgün sürücü programlamayı öğrensin haspalar.

ne yani rage in hiçmi suçu yok mübarek diğer oyunlar sorunsuz rage sorunluysa bunu amd e mal etmiceksin
aydogdu1453 17.12.2011 20:12:53
quote:

Orijinalden alıntı: sahmat_78

acelesi yoktu yeni bir kart için, şuanki mevcut üst düzey kartlar her türlü kullanıcının işini görüyor, 6950 ile burnumdan geldi diyenler var, bence onun kartında problem var, ben 6850 ile bütün oyunları full+full oynuyorum (metro 2033 hariç). Son günlerdeki çıkan oyunların grafiklerinide gördükten sonra yeni karta uzun bir süre gerek olmayacak gibi.

Kaptan kartta sorun yok.Burada amd yazılımcılarının beceriksizleri ve carmack john'un beceriksizliği var.İd tech 5 ama beta 5 id tech b5 rev 0.1
aydogdu1453 17.12.2011 20:09:32
quote:

Orijinalden alıntı: The Wanted

quote:

Orijinalden alıntı: aydogdu1453

Ne Dünya'nın en gelişmiş ne de en hızlı kartı bu.Yapmayın beeee oyunları standart 60 fps oranında çalıştıramayan hiçbir kart bu statüye giremez.( Oyun firması kim olursa yada destekleyicisi : Sonuçta gpu mimarisi belli ) Öperler adamı Amd.Mars 2 bile bu statüde değil.Sizde yapamayacağınıza göre (duygusal nedenlerden ötürü ) ses kes şafak dinle.Nvidia şafak sayıyo.Onlarda böyle ezik bir sloganla çıkıpta 2 ay sonra ikinci gtx 480 vakası olursa o zaman üst düzey gpu satmanız zor olacak gibi. %30 fark yetmez en az %50 gerçek artış beni yeni gpu almaya yöneltir o da piyasada adam akıllı oyun varsa.Şimdiye kadar çıkan olmadı.

RAGE'den çok umutluydum 6950 ile bu oyun burnumdan geldi.Sagol varol Amd.

neler saçmalıyosun dostum

Saçmalamıyorum.Gerçekler bu.Amd 6950 gibi bir gpu ile RAGE denilen oyunu içler acısı halde oynamak ya da oynamaya çalışmak beni kahretti.Oyunu bitiridim ve hemen kaldırdım.Ne hikmetse gtx 260 c216 ile gayet tatminkar performans aldım.Gpu çıkaracaklarına düzgün sürücü programlamayı öğrensin haspalar.
TTahir 17.12.2011 20:01:06
Acaba :D
MxFxOx 17.12.2011 19:50:43
Şuan dünyanın en hızlı kartı gtx580x2 ama kimse yaklaşamıyor kartın fiyatı 3000-4000 tl arası bunun fiyatına 6990 cross yapılabiliyor eğer 7970 bu kartlardan daha iyi ise bunun fiyatı en az 2500 tl olması lazım ancak burda bir tezatlık var kartın fiyatı garanti 6990 dan daha ucuz olacak o zaman bu kartı tek gpu kartlarla kıyaslamak lazım
KarinDesenJack 17.12.2011 17:51:39
yeni pc toplamak istiyorum 2012 de 6990 alıcaktım 6990 çok fala dedıler bana 1 ay sonra bu kart çıktı çok iyi oldu 6990 a yakın bır performan sergılıycek hemde daha sessız dahs serin hoşuma gıttı
qralahmet01 17.12.2011 14:58:48
gtx590 tokatlar bu kartı
7Mhz 17.12.2011 14:22:27
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Helal olsun Donanım Haber'e. Guru3D de dahil takip ettiğim pek çok yabancı site bu haberi Donanım Haber'den almış.

http://guru3d.com/news/amd-radeon-hd-7970-specifications-leak-onto-the-web/

Haberi kaynağından almak dururken DH'den almaları garip ve bir o kadar da güzel olmuş.
http://www.obr-hardware.com/
DH Misafiri 17.12.2011 13:18:31
Helal olsun Donanım Haber'e. Guru3D de dahil takip ettiğim pek çok yabancı site bu haberi Donanım Haber'den almış.
http://guru3d.com/news/amd-radeon-hd-7970-specifications-leak-onto-the-web/
Benjamin.Linus 17.12.2011 11:08:56
neyin tartışması bu? en iyi kart falan filan gaz vererek geliyolar Nvidia yeni seriyi çıkarana kadar son kullanıcıya bi güzel geçirecekler olan fanboylara olacak...

forever 8800 GT
diemcizone 17.12.2011 11:00:48
quote:

Orijinalden alıntı: rodri

quote:

Orijinalden alıntı: diemcizone

Arkadaşlar HD6850 MSI cyclone power o.c. edition almıştım vatancomputerden, 13 - 14 gün kullandım ve %25 indirimle almıştım 456TL yerine 359TL filan ödemiştim. kart iyiydi ama hd4870'den sonic dual'dan geçiş yapınca dx11 haricinde pek performans farketmedim. ve kartımı ilk aldığımda kutu içeriğinde distribütör belgesi ve garanti belgesi olmadığını vatancomputeri arayıp yaklaşık kargodan teslim aldıktan 30 dakika sonra belirttim beni 2 hafta oyaladı müşteri hizmetleri ve cevizli bağ'ın yolunu tuttum geri alacaklarından ümidim yoktu ve cevizli bağ müşteri hizmetlerine götürdüğümde orda bi uzun saçlı abimiz var müdürleri oluyor daha önce notebook çantası almıştım ondada problem çıkmıştı ve vatan'dan bu zamana kadar yarım kamyon mal almışımdır notebook, çantalar, hoperlörler, ses kartları, işlemciler, anakartlar, ramler vs. hepside tek vatancard'ımda olduğu için fatura numarasından sorgulayınca sanırım yaptığım alışverişler gözüküyordu ve ürünü geri iade etmek istediğimide söyledim. Bunda HD7850'ninde payı vardı, 2-3 ay daha beklerim bi HD7850 alırım dedim. ve kartı geri iade ettim hediye çeki aldım 1 yıl boyunca geçerli olduğunu ve %25 indirimle istediğim ürünü alabileceğimi söyledi. Yani 456TL'lik filan alışveriş yapabileceğim. Sizce HD7850 ile HD6850 arasında ne fark olabilir? stock hızlarda. HD7850'nin performansı HD6950 performansında olacakmış sanırım.

hd7850, eğer performans olarak hd6950 seviyesinde olursa en az 600-700 liraya satılır heralde.

HD7850'nin HD6950 performansı vermesi gerekir, fiyatlarıda yükseltirlerse orta seviyeye 7700 serisini getirmeleri gerekiyor buda satış politikalarını çok etkiler kolay değişim yapılamaz, 7850'nin 6850'ye göre hızlı olması gerekiyor, üretim süreci güncellenmiş her seride olduğu gibi 4800 Serisi, 5800 serisi arasında oldukça fark vardır, 5800 ile 6800 serisinde verimlilik farkları vardır.
Tahminimce 7800 serisi 40nm yerine 28nm ile üretilmesinden ziyade 6800 yerine hazır olan en hızlı 6900 serisi gpunun güncellenmiş versiyonu olacağı için (Verimlilik, yeni teknolojiler, yeni üretim süreci) farkın olacağı barizdir.
AMD 6800 serisi gpuları güncelleyecek olsa bunu es geçer, hd5800 serisi gpuları güncellerdi, yoksa hd7800 ile 7900 serisindeki açığı kapatamazdı amd, ve 7900 serisinin performansını düşürmesi gerekirdi, hâl böyle olunca gpu satamazdı diye düşünüyorum.
n1gh7m4r3 17.12.2011 10:51:49
quote:

Orijinalden alıntı: Majestyca

quote:

Orijinalden alıntı: erencexor



:D

Hocam bu ne ya amd den soğudum

amd kalitesine yakışan bir intro olmuş :D
rodri 17.12.2011 09:30:21
quote:

Orijinalden alıntı: diemcizone

Arkadaşlar HD6850 MSI cyclone power o.c. edition almıştım vatancomputerden, 13 - 14 gün kullandım ve %25 indirimle almıştım 456TL yerine 359TL filan ödemiştim. kart iyiydi ama hd4870'den sonic dual'dan geçiş yapınca dx11 haricinde pek performans farketmedim. ve kartımı ilk aldığımda kutu içeriğinde distribütör belgesi ve garanti belgesi olmadığını vatancomputeri arayıp yaklaşık kargodan teslim aldıktan 30 dakika sonra belirttim beni 2 hafta oyaladı müşteri hizmetleri ve cevizli bağ'ın yolunu tuttum geri alacaklarından ümidim yoktu ve cevizli bağ müşteri hizmetlerine götürdüğümde orda bi uzun saçlı abimiz var müdürleri oluyor daha önce notebook çantası almıştım ondada problem çıkmıştı ve vatan'dan bu zamana kadar yarım kamyon mal almışımdır notebook, çantalar, hoperlörler, ses kartları, işlemciler, anakartlar, ramler vs. hepside tek vatancard'ımda olduğu için fatura numarasından sorgulayınca sanırım yaptığım alışverişler gözüküyordu ve ürünü geri iade etmek istediğimide söyledim. Bunda HD7850'ninde payı vardı, 2-3 ay daha beklerim bi HD7850 alırım dedim. ve kartı geri iade ettim hediye çeki aldım 1 yıl boyunca geçerli olduğunu ve %25 indirimle istediğim ürünü alabileceğimi söyledi. Yani 456TL'lik filan alışveriş yapabileceğim. Sizce HD7850 ile HD6850 arasında ne fark olabilir? stock hızlarda. HD7850'nin performansı HD6950 performansında olacakmış sanırım.

hd7850, eğer performans olarak hd6950 seviyesinde olursa en az 600-700 liraya satılır heralde.
diemcizone 17.12.2011 09:13:08
Arkadaşlar HD6850 MSI cyclone power o.c. edition almıştım vatancomputerden, 13 - 14 gün kullandım ve %25 indirimle almıştım 456TL yerine 359TL filan ödemiştim. kart iyiydi ama hd4870'den sonic dual'dan geçiş yapınca dx11 haricinde pek performans farketmedim. ve kartımı ilk aldığımda kutu içeriğinde distribütör belgesi ve garanti belgesi olmadığını vatancomputeri arayıp yaklaşık kargodan teslim aldıktan 30 dakika sonra belirttim beni 2 hafta oyaladı müşteri hizmetleri ve cevizli bağ'ın yolunu tuttum geri alacaklarından ümidim yoktu ve cevizli bağ müşteri hizmetlerine götürdüğümde orda bi uzun saçlı abimiz var müdürleri oluyor daha önce notebook çantası almıştım ondada problem çıkmıştı ve vatan'dan bu zamana kadar yarım kamyon mal almışımdır notebook, çantalar, hoperlörler, ses kartları, işlemciler, anakartlar, ramler vs. hepside tek vatancard'ımda olduğu için fatura numarasından sorgulayınca sanırım yaptığım alışverişler gözüküyordu ve ürünü geri iade etmek istediğimide söyledim. Bunda HD7850'ninde payı vardı, 2-3 ay daha beklerim bi HD7850 alırım dedim. ve kartı geri iade ettim hediye çeki aldım 1 yıl boyunca geçerli olduğunu ve %25 indirimle istediğim ürünü alabileceğimi söyledi. Yani 456TL'lik filan alışveriş yapabileceğim. Sizce HD7850 ile HD6850 arasında ne fark olabilir? stock hızlarda. HD7850'nin performansı HD6950 performansında olacakmış sanırım.
tzeberusx1 17.12.2011 09:06:51
Budurum İntel+Nvidiaya Biraz Kapak Oldu Sanki :D
tolgabes64 17.12.2011 08:18:10
bazı arkadaşlar hakkaten ne saçmalamış ya :D söz konusu "TEK GPU" neden hala 6690 GTX590 deniyo anlamadımki :D
Aydindril 17.12.2011 03:35:05
Nvidia dan cevap gecikmez. Hatta nvidia çakar gene amd ye. Intel nası sürekli amd ye çakıyorsa, nvidia da çakar geçer amd ye. F/P olarak belki en iyisi amd olabilir ama hiç bir zaman tahtı ele geçiremeyecek
ugurmurat360x 17.12.2011 00:59:21
Haberde 7970 dünyanın en güçlü kartıdır denmemiş.7900 serisi için dünyanın en güçlü kartları denmiş.Bu demek değildirki 7970 6990'ı veya 590'ı geçecek.7900 serisi muadiline göre Amd ve Nvidia'nın bir önceki seri kartlarını geçip en güçlü kartlar olacaklar.Bahsi geçen 7900 serisi içinde 6990 ve 590'ı geçecek 7990 gibi çift gpulu bir kart var.6970 veya 580'i hangi kart geçecek derseniz onuda 7970 geçecek.Haberde anlatılmak istenenin özeti bu ama tabi henüz Nvidia'nın elinde ne olduğunu görmediğimizden net birşey diyemesemde Amd ekran kartı söz konusu olduğunda ve en güçlü kart bende dediğinde hep gerçek çıkmıştır.Kimbilir belki bu seferde bir bildikleri vardır.

Düzeltme : Az önce dikkat ettimde haber içeriğinde değilde,haber başlığında 7970 için dünyanın en güçlü kartı denmiş.Kısaca başlık ve içeriği farklı şeyler söylemekte.Başlıkta bir hata var ve düzeltilmesi yanlış anlaşılmaları önleyecektir.
demircibu 16.12.2011 23:59:08
bekliyoruz
Majestyca 16.12.2011 22:59:24
quote:

Orijinalden alıntı: erencexor



:D

Hocam bu ne ya amd den soğudum
musti545 16.12.2011 22:49:59
ya bunu ben pci expres 2.0 taksam grafik anlamında bir değişiklik olmaz demi fps düşerse kaç fps düşer
musti545 16.12.2011 22:48:26
ya bunu ben pci expres 2.0 taksam grafik anlamında bir değişiklik olmaz demi fps düşerse kaç fps düşer
cenkyyy 16.12.2011 22:15:12
nvdia nında eli armut topluyordu dimi
:D
redemptionx 16.12.2011 22:00:48
Amd ekran kartı konusunda yine klasını konuşturmuş. Fiyat konusunda sorun çıkacak gibi bakalım
napolyon94 16.12.2011 21:53:03
Neden intel powervr bu alanda urun cikartmiyor
Meurglys 16.12.2011 21:29:49
Gtx 590'a yetişirse iyi.
alpa07 16.12.2011 19:10:11
Aynı başarıyı İşlemci sektöründede bekliyorum
X-FI 16.12.2011 19:05:38
@Just In Time: eheheh :D iyi güldüm.
lvlono 16.12.2011 18:56:34
Sandy Bridge işlemcilerde, çift kanal bellek kontrolcü ve PciEx 2.0 kontrolcüsü işlemciye entegredir. PciEx 3.0 slotlu Z68 anakrtları, yeni çıkacak olan 3.0 ekran kartlarını destekliyor ama Sandy Bridge'lere entegre edilmiş kontrolcüsü 3.0 değil. O yüzden, 3.0'lı Ivy Bridge işlemci takıp sorunsuz kullanılabilecek. E tabi geriye doğru uyumluluk var, 3.0 slotuna 2.0 da takılabilir. 2.EL'de Sandy Bridge ilanlarını görür gibiyim ucuz ucuz
DUKES 16.12.2011 18:50:51
Amd her yeni nesil ekran kartlarını çıkarırken neden hep hava atmak, reklam yapmak zorunda hıssedıyor kendını anlamıs deılım.Yok dünyanın en guclu kartıymıs en fazla kac ay en hızlı kart olabılır kı Ayrıca neye göre oyunlara gore mı bıze gore mı yoksa rakıbıne gore mı en hızlı en guclu kart.Nvıdıa kart cıkartır ona cevap olarak Amd cıkartır bu boyle surer gıder.

Benım en guclu kart anlayısım; Tek Gpu 3dmark 11 de X skorundan 10.000 puan alan karttır.Su an ıcınde bulundugumuz durum ıcın soyluyorum yoksa 2 sene sonra o puanı alması onemlı degıl.En onemlı nokta ıse bu gucu oyunlara yansıtabılmesıdır.
playstyle 16.12.2011 17:10:28
[DHTUBE=http://www.youtube.com/watch?v=o8BvHPSOC8I]

:D
RedTurkei 16.12.2011 16:36:39
Nvidia beklemek gerek 6.9da böyle çıkmıştı ama son oyunlarda nerdeyse 4 yıllık kartla perfprmansı aynı
highgen 16.12.2011 16:07:41
quote:

Orijinalden alıntı: beray07

Neye göre en güçlü kart diyebiliyorlar

gtx680 piyasaya sürülene kadar
thunderwatcher 16.12.2011 15:48:56
En son Skyrim dünyalarında geziniyorum şuan ancak kaplamalar özensiz. Kartım Gtx460 olmasına rağmen oyunun izin verdiğince full ayar oynayabiliyorum. Battlefield 3 azıcık kastırır gibi olmuştu ama neyse... İşin özü şu: Bir Gtx560 falan şuan gaaayet de güzel götürürken, 1000TL karta vermek hangi akla izana sığar. Arkadaş: tamam teknolojide ilerleme, rekabet falan güzel de hepimiz de 3D Max falan çalışmıyoruz ki. Firmalar kartı kaslandırmakla uğraşacaklarına en düşük maliyetle optimum kaliteye ulaşmaya odaklansalar, güzel kartlar yaygınlaşsa, oyun firmaları da buna uygun olarak oyunları biraz daha detaylandırsalar daha iyi olmaz mı? Sonuçta belli ki bu kartlar oyun için alınıyor. Profesyonel olsam gidip bunlardan almam zaten Quattro falan bişey alırım. Dimi? Yaşa...
BuĞrA 16.12.2011 15:16:46
quote:

Orijinalden alıntı: erencexor

quote:

Orijinalden alıntı: bugra34

şu anda olabilir ama bakalım nvidia buna nasıl bir cevap vericek

:) veremeyecek :D

neden :)
playstyle 16.12.2011 15:08:45
quote:

Orijinalden alıntı: bugra34

şu anda olabilir ama bakalım nvidia buna nasıl bir cevap vericek

:) veremeyecek :D
MeGaDave06 16.12.2011 15:05:11
quote:

Orijinalden alıntı: 6.cadde


quote:

Orijinalden alıntı: MeGaDave06

quote:

Orijinalden alıntı: 6.cadde


quote:

Orijinalden alıntı: MeGaDave06

nvidia'dan şuana kadar hafıza remi 4200-4500'ü geçen bi kart görmedim oc ile hariç tabi. Adamlar öyle bi kart yapmışki 3gb'Indan tutunda 2048 paralel işlemci sayısına ve 5.5 ghz ram. Hayvan gibi kart yemin ediyorum

Nvidia'dan nasıl bir cevap gelecek çok merak ediyorum AMD bomba gibi geliyor

Xdr2 olmayacak diye ağlıyordun amd kartla işim olmaz diyordun daha geçenlerde. Haber yüzünü güldürmüş anlaşılan.

Daha sonraki mesajlarımı okusaydın xdr2'nin olmaması amd almayacağım anlamına gelmiyordu. Ben onu haberi görürkenki ilk sinirimden dolayı söyledim daha sonra "aman ne olacakki sanki çok oyun oynayacağım" diye düşündüm bende kafaya takmadım.

Muhalefet olmanın sebebini anlayamadım ? Demekki piyasada ekran kartına senden daha çok önem verenlerde varmış demi. Tabi senin maddi durumunla benim maddi durumumum aynı olamayacağınıda düşünemediğin için. Sana kalsa GDDR3'lük ekran kartıda kullanırsın ama benim için XDR2 önemliydi ?

SORUN NE? Bana şimdide sen amd alma sana haram mı diyeceksin ? İstediğim gibi alırım istediğim gibi eleştirimi yaparım istersem XDR2 çıkarmadı diye amd ekran kartı almam istersen kafama takmam çatır çatır amd kullanırım... SORUN NE ?

Banane canım istediğini al ama tükürdüğünü yalayacak duruma gelmişsin. "bundan sonraki kartım NVIDIA olacak AMDye ban!!!" diyordun. :-P

bende sana diyomki o ilk sinirden öyle deyip sonraki mesajlarımda beyan ettim bu amd almayacağım anlamına gelmez diye. Bi daha bi daha bi daha gösteriyimmi o mesajları burda yoksa kendin okur musun ?
6.cadde 16.12.2011 14:55:44
quote:

Orijinalden alıntı: MeGaDave06

quote:

Orijinalden alıntı: 6.cadde


quote:

Orijinalden alıntı: MeGaDave06

nvidia'dan şuana kadar hafıza remi 4200-4500'ü geçen bi kart görmedim oc ile hariç tabi. Adamlar öyle bi kart yapmışki 3gb'Indan tutunda 2048 paralel işlemci sayısına ve 5.5 ghz ram. Hayvan gibi kart yemin ediyorum

Nvidia'dan nasıl bir cevap gelecek çok merak ediyorum AMD bomba gibi geliyor

Xdr2 olmayacak diye ağlıyordun amd kartla işim olmaz diyordun daha geçenlerde. Haber yüzünü güldürmüş anlaşılan.

Daha sonraki mesajlarımı okusaydın xdr2'nin olmaması amd almayacağım anlamına gelmiyordu. Ben onu haberi görürkenki ilk sinirimden dolayı söyledim daha sonra "aman ne olacakki sanki çok oyun oynayacağım" diye düşündüm bende kafaya takmadım.

Muhalefet olmanın sebebini anlayamadım ? Demekki piyasada ekran kartına senden daha çok önem verenlerde varmış demi. Tabi senin maddi durumunla benim maddi durumumum aynı olamayacağınıda düşünemediğin için. Sana kalsa GDDR3'lük ekran kartıda kullanırsın ama benim için XDR2 önemliydi ?

SORUN NE? Bana şimdide sen amd alma sana haram mı diyeceksin ? İstediğim gibi alırım istediğim gibi eleştirimi yaparım istersem XDR2 çıkarmadı diye amd ekran kartı almam istersen kafama takmam çatır çatır amd kullanırım... SORUN NE ?

Banane canım istediğini al ama tükürdüğünü yalayacak duruma gelmişsin. "bundan sonraki kartım NVIDIA olacak AMDye ban!!!" diyordun. :-P
MeGaDave06 16.12.2011 14:49:36
quote:

Orijinalden alıntı: 6.cadde


quote:

Orijinalden alıntı: MeGaDave06

nvidia'dan şuana kadar hafıza remi 4200-4500'ü geçen bi kart görmedim oc ile hariç tabi. Adamlar öyle bi kart yapmışki 3gb'Indan tutunda 2048 paralel işlemci sayısına ve 5.5 ghz ram. Hayvan gibi kart yemin ediyorum

Nvidia'dan nasıl bir cevap gelecek çok merak ediyorum AMD bomba gibi geliyor

Xdr2 olmayacak diye ağlıyordun amd kartla işim olmaz diyordun daha geçenlerde. Haber yüzünü güldürmüş anlaşılan.

Daha sonraki mesajlarımı okusaydın xdr2'nin olmaması amd almayacağım anlamına gelmiyordu. Ben onu haberi görürkenki ilk sinirimden dolayı söyledim daha sonra "aman ne olacakki sanki çok oyun oynayacağım" diye düşündüm bende kafaya takmadım.

Muhalefet olmanın sebebini anlayamadım ? Demekki piyasada ekran kartına senden daha çok önem verenlerde varmış demi. Tabi senin maddi durumunla benim maddi durumumum aynı olamayacağınıda düşünemediğin için. Sana kalsa GDDR3'lük ekran kartıda kullanırsın ama benim için XDR2 önemliydi ?

SORUN NE? Bana şimdide sen amd alma sana haram mı diyeceksin ? İstediğim gibi alırım istediğim gibi eleştirimi yaparım istersem XDR2 çıkarmadı diye amd ekran kartı almam istersen kafama takmam çatır çatır amd kullanırım... SORUN NE ?
6.cadde 16.12.2011 14:41:13
quote:

Orijinalden alıntı: MeGaDave06