TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 24611 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Sony Ericsson, Xperia serisi telefonları için Android 4.0 ROM'u yayınladı SandForce'dan bulut odaklı SSD'lere özel yeni kontrolcü HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (123) YORUM YAZ

tarafından 15 Aralık 2011, Perşembe 20:29 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

AMD: Radeon HD 7970 dünyanın en güçlü ve en gelişmiş ekran kartı
Günlük Haber Erdi ÖZÜAĞ "Fx57"
123
AMD'nin Radeon HD 7900 serisi yeni nesil ekran kartları için detaylar belirmeye başlarken, dün gerçekleştirilen teknik sunuma ait dökümanlar, OBR Hardware tarafından sızdırıldı.
 

Southern Islands serisi olarak geçen HD 7000 ailesinin yüksek performans odaklı modellerini içeren HD 7900 serisi, AMD tarafından dünyanın en güçlü ve en gelişmiş ekran kartları olarak tanımlanıyor.
 
 
Gün ışığına çıkan dökümanlarda AMD, Radeon HD 7900 serisinin endüstride ilk defa DirectX 11.1 desteği sunduğunu ayrıca yine endüstride ilk defa 28nm üretim teknolojisine geçiş yapılarak fabrikasyon süreçlerindeki liderliğin devam ettiğine vurgu yapıyor.
 
 
AMD aynı zamanda PCI Express 3.0 teknolojisine olan desteğe de dikkat çekiyor. Tahiti grafik yongasının güç verdiği Radeon HD 7900 serisinin en hızlı ekran kartı olan Radeon HD 7970, 384-bit bellek veri yolu desteği, 3GB bellek ve 2048 paralel işlem birimiyle gelecek.
 
 
Haberimize konu olan sunumla ilgili olarak henüz AMD cephesinden yapılmış resmi herhangi bir açıklama olmadığını da not düşelim. Yeni detaylar geldikçe bildirmeye devam edeceğiz. 
 
Bu haberin bağlantısı
URL
En Çok Beğenilen Yorumlar Yorum Yaz ▼
The Wanted 15.12.2011 21:40:30
neler saçmalıyosun dostum
...
Yorumun devamı ▼
+61
Foxbat 16.12.2011 00:34:28
Hd5970'in bir sene boyunca en güçlü kart ünvanını kimseye kaptırmadığını bilmez miyim. Benim amacım bilmeden atıp tutanlarla biraz dalgamı geçmekti. Naapayım? Fanboylarla kafa bulmak hoşuma gidi
...
Yorumun devamı ▼
+14
DemirAtlı 15.12.2011 22:43:59
bunların hiçbirisi tüketici dostu firma falan değil. Tüketici dostu olsalardı geçen sene nvidia fermi yi geciktirince amd kazık fiyatlardan geçirmezdi şimdi de aynı şekilde bu kartları yeni çıktı diy
...
Yorumun devamı ▼
+6
7Mhz 15.12.2011 22:11:50
İkinci dvi'dan vazgeçmeleri iyi olmuş. Şu vapor chamber olayını da bir türlü anlayamadım. İşlemci yüzeyinde ısınan ve buhara dönüşen sıvı, heatsink'lerde soğuyor ve tekrar sıvıya dönüşüp işlem
...
Yorumun devamı ▼
+6
MeGaDave06 15.12.2011 20:54:13
nvidia'dan şuana kadar hafıza remi 4200-4500'ü geçen bi kart görmedim oc ile hariç tabi. Adamlar öyle bi kart yapmışki 3gb'Indan tutunda 2048 paralel işlemci sayısına ve 5.5 ghz ram. Hayvan gibi kart
...
Yorumun devamı ▼
+6
suatbabatan 15.12.2011 20:45:22
Amd kendini toparlasın rekabet bize yarasın. +4
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
bonser24 15.12.2011 20:39:44
kart baya saglama benzıyor. 0
meposion 15.12.2011 20:43:23
buldozer e benzemez umarım.
güzel özellikleri var.
+3
turbo-powwer 15.12.2011 20:44:36
Dünyanın en hızlı ekran kartı derken bunun içine çift GPU lu modellerde dahil ise harika şeyler bizi bekliyor demektir. +2
suatbabatan 15.12.2011 20:45:22
Amd kendini toparlasın rekabet bize yarasın. +4
BuĞrA 15.12.2011 20:46:53
şu anda olabilir ama bakalım nvidia buna nasıl bir cevap vericek +2
jibe 15.12.2011 20:49:04
AMD her sene en iyisi biziz diye yaygara kopartıyor gereken cevabıda alıyor tabi. -21
Foxbat 15.12.2011 20:49:12
1 ghz ve üzeri hız aşırtma hoşuma gitti. 7000 serisi Perf/watt bazında çok başarılı olacak gibi.

Eveeett; AMD kartlarını açtı. Şimdi merakla Nvidia'nın karşılığını bekliyorum. Eğer gecikirse 2. bir HD5000 vakası ile karşılaşabiliriz ve bu da iç işime gelmez
(HD7970 500 dolar + KDV! Ohannessburgerrr!!!)
+2
Abazzers 15.12.2011 20:49:35
bence nvidia kepler gk100 gpu su ile çok daha iyi performans vericek 0
Majestyca 15.12.2011 20:50:26
Süper kart olmuş cidden :). Bakalım nvidia nasıl cevap vericek. 384 bit olayı 1ghz clock fenamış harbiden. 0
Foxbat 15.12.2011 20:51:22
quote:

Orijinalden alıntı: jibe

AMD her sene en iyisi biziz diye yaygara kopartıyor gereken cevabıda alıyor tabi.

Hangi sene? 2009? 2010?

HD 5970 kartı ile nasıl da rezil olmuştu AMD (Espri yapıyorum. Bırakın eksi basmayı )
-5
MeGaDave06 15.12.2011 20:54:13
nvidia'dan şuana kadar hafıza remi 4200-4500'ü geçen bi kart görmedim oc ile hariç tabi. Adamlar öyle bi kart yapmışki 3gb'Indan tutunda 2048 paralel işlemci sayısına ve 5.5 ghz ram. Hayvan gibi kart yemin ediyorum

Nvidia'dan nasıl bir cevap gelecek çok merak ediyorum AMD bomba gibi geliyor
+6
cagataykoroglu 15.12.2011 20:58:14
Bakalım nvidia ne yapacak? gtx460 şımdilik yetiyor ama yeni seriler çıtayı fena yükseltecek. +1
ultra_storm 15.12.2011 20:58:27
Birşey soracam anakart pci expres 3.0'ı destekkemiyorsa yinede uyarmı bu kart mesela pci 2.0'lı anakarta ? 0
aydogdu1453 15.12.2011 21:05:53
Ne Dünya'nın en gelişmiş ne de en hızlı kartı bu.Yapmayın beeee oyunları standart 60 fps oranında çalıştıramayan hiçbir kart bu statüye giremez.( Oyun firması kim olursa yada destekleyicisi : Sonuçta gpu mimarisi belli ) Öperler adamı Amd.Mars 2 bile bu statüde değil.Sizde yapamayacağınıza göre (duygusal nedenlerden ötürü ) ses kes şafak dinle.Nvidia şafak sayıyo.Onlarda böyle ezik bir sloganla çıkıpta 2 ay sonra ikinci gtx 480 vakası olursa o zaman üst düzey gpu satmanız zor olacak gibi. %30 fark yetmez en az %50 gerçek artış beni yeni gpu almaya yöneltir o da piyasada adam akıllı oyun varsa.Şimdiye kadar çıkan olmadı.

RAGE'den çok umutluydum 6950 ile bu oyun burnumdan geldi.Sagol varol Amd.
-48
suleymangonca 15.12.2011 21:15:49
1ghz pci ex. 3.0 0
zafercap 15.12.2011 21:17:23
Evet geriye dönük uyumluluk bulunuyor Pci-Exp 3.0 da. +1
ultra_storm 15.12.2011 21:26:47
zafercap
Oh be yüreğime su serptin
0
The Wanted 15.12.2011 21:40:30
quote:

Orijinalden alıntı: aydogdu1453

Ne Dünya'nın en gelişmiş ne de en hızlı kartı bu.Yapmayın beeee oyunları standart 60 fps oranında çalıştıramayan hiçbir kart bu statüye giremez.( Oyun firması kim olursa yada destekleyicisi : Sonuçta gpu mimarisi belli ) Öperler adamı Amd.Mars 2 bile bu statüde değil.Sizde yapamayacağınıza göre (duygusal nedenlerden ötürü ) ses kes şafak dinle.Nvidia şafak sayıyo.Onlarda böyle ezik bir sloganla çıkıpta 2 ay sonra ikinci gtx 480 vakası olursa o zaman üst düzey gpu satmanız zor olacak gibi. %30 fark yetmez en az %50 gerçek artış beni yeni gpu almaya yöneltir o da piyasada adam akıllı oyun varsa.Şimdiye kadar çıkan olmadı.

RAGE'den çok umutluydum 6950 ile bu oyun burnumdan geldi.Sagol varol Amd.

neler saçmalıyosun dostum
+61
Mutlu Dal 15.12.2011 21:42:52
AMD HD 6000 Serisinde bence nVidia gtx 500 Serisine göre daha başarılı idi genel olarak!

HD 6970 Pek iyi değildi ama hd 6950 , hd 6870 ve hd 6850 gibi kartlar başarılı kartlardı! Diğer kartlarını saymıyorum bile

nVidia dan gecikme olmaz inşAllah ekran kartsız kaldım valla 1-2 ay anca dayanırım çabuk çıksada bir şeyler alsak :S
0
Mutlu Dal 15.12.2011 21:45:29
pcı ex 16 olan tüm girişlerde çalışır pcı ex 16 1.0 2.0 3.0 farketmez ama tabi 2.0 ile 1.0 a göre daha fazla perfonmans alırsın 2.0 ile 3.0 arasında 2-3 yılda anca fark oluşur diye düşünüyorum.

Zaten güncel i5 sandy bridge sistemi olanlar 2014 den önce sistemini güncellemez!
0
GuitarMania 15.12.2011 22:00:56
Karşı cephede Nvidia'nın buna cevabı nasıl olacak? Nvidia cevabını verdikten sonra da performans fiyat ve alınabilirliğe bakmak gerekir. Karşı taraf güçlü olmadığı sürece şampiyonluğun bi manası yok..
Rakibin yumruğunu yemeden kendi yumruğunun sertliğini bilemezsin.

Not: Kimse yanlış anlamasın yazdııklarımı..AMD'ci ya da Nvidia'cı değilim ben bütçeme bakarım..
+1
7Mhz 15.12.2011 22:11:50
İkinci dvi'dan vazgeçmeleri iyi olmuş.
Şu vapor chamber olayını da bir türlü anlayamadım. İşlemci yüzeyinde ısınan ve buhara dönüşen sıvı, heatsink'lerde soğuyor ve tekrar sıvıya dönüşüp işlemciye yöneliyor. Buraya kadar her şey tamam, peki ekran kartı bir çoğumuzun kasasında olduğu gibi ters durursa ne oluyor? Kandırıyorlar mı bizi?

+6
xRay97 15.12.2011 22:16:02
Koptur Gel Amd -2
Hobar 15.12.2011 22:17:16
Fiyat çok yüksek(hep nvidianın yüzünden )Bu kart 400$, 7950 nin 300$, 7870 220$, 7850 de 180$ dan çıkmış olsa makul olabilirdi. Kartım BF3 de kasıyor yeni kart alacağım ama abuk subuk fiyatlarla çıkarıyorlar. 7850 umarım 6970 civarında performans verir de biz de onu alırız en azından +2
mebrar 15.12.2011 22:35:56
quote:

Orijinalden alıntı: suatbabatan

Amd kendini toparlasın rekabet bize yarasın.

Toparlayacak bir sey yok
0
HaypurTiryading 15.12.2011 22:42:35
Adam haklı. O zaman heatpipelerda yalan oldu diyebilir miyiz? 0
DemirAtlı 15.12.2011 22:43:59
bunların hiçbirisi tüketici dostu firma falan değil. Tüketici dostu olsalardı geçen sene nvidia fermi yi geciktirince amd kazık fiyatlardan geçirmezdi şimdi de aynı şekilde bu kartları yeni çıktı diye geçirmez mevcutların yerine koyar mevcutların fiyatlarını düşürürdü ve bunu zamana yaymadan hemen yapardı.
intel mintel amd hepsi aynı bunların hiçbiriside tüketici dostu falan değil körü körüne hiçbirini savunmamak lazım.
+6
_Dominic_Toretto_ 15.12.2011 23:03:55
PCI EX. 3.0 olması iyi güzel tabi.

Ama bir sıkıntı var, Şu an hiç bir işlemci PCI EX. 3.0 desteklemiyor. Ivy Bridge'ler destek verecek buna.

Hali hazırda Z68 çipsetler var 3.0 destekli, bunlara Ivy Bridge İşlemci takmak gerek kullanmak için.
Kötü oldu bu
-1
Foxbat 15.12.2011 23:10:45
6990 ve 590'un hüküm sürdüğü bir zamanda en güçlü kart iddiası biraz şüphelenmeme neden oldu?! Haberde bir hata mı var yoksa AMD çok mu büyük laflar ediyor anlayamadım?!! -1
leop 15.12.2011 23:11:43
quote:

Orijinalden alıntı: jibe

AMD her sene en iyisi biziz diye yaygara kopartıyor gereken cevabıda alıyor tabi.

ne cevabindan bahsediyorsunuz cok merak ettim.

amd tam olarak 757 gundur gecilebilmis degil. 757 gundur amd nin cikardigi ekran kartlarindan daha hizli bir ekran karti ortaya cikmadi.
-2
ra1dz 15.12.2011 23:12:44
quote:

Orijinalden alıntı: *Furious*

PCI EX. 3.0 olması iyi güzel tabi.

Ama bir sıkıntı var, Şu an hiç bir işlemci PCI EX. 3.0 desteklemiyor. Ivy Bridge'ler destek verecek buna.

Hali hazırda Z68 çipsetler var 3.0 destekli, bunlara Ivy Bridge İşlemci takmak gerek kullanmak için.
Kötü oldu bu

PCI EX 3.0 olmayan bir anakartımız yoksa bu ekran kartını kullanamazmıyız diyorsun? yoksa işlemci desteği derken neyi kastediyorsun?
-2
zargana_11 15.12.2011 23:15:25
Tamda dediğim gibi oluyor. Yakında bençleride görürüz. Bekliyorum.

Kartın bana göre şimdilik artıları ve eksileri

+++ Masaüstü (desktop) elektrik tüketimi 3w
++ DX desteği (zaten bekliyordum)
+ 28nm'yle daha fazla OC gibi bir durum söz konusu, kart üzerindeki switch'te buna işaret ediyor!
- Boyu (300mm gibi) ama o kadar ram koyunca yapabilecek birşey yok
--- Eğer fiyatı daha önce söylendiği gibi 600 dolar seviyelerinde olursa ellerinde patlar, tahminen fiyat politikası şu an piyasadaki en üst model (çift işlemciler hariç) olan 6970'in max 100 dolar üzerinde olur 7970. (Şuan itibarıyla newegg satış fiyatı 6970'in markaya göre 330-390 arasında değişiyor. GTX 580'nin fiyatı da 500 ile 700 arasında. Hedef nvidia'nın tepe modelini devirmekse fiyatın 400-500 arasında olması gerekir. )

Testleri istiyorum Erdi Bey gizlemeyin kesin var onlar da.
+1
_Dominic_Toretto_ 15.12.2011 23:17:39
quote:

Orijinalden alıntı: ra1dz

quote:

Orijinalden alıntı: *Furious*

PCI EX. 3.0 olması iyi güzel tabi.

Ama bir sıkıntı var, Şu an hiç bir işlemci PCI EX. 3.0 desteklemiyor. Ivy Bridge'ler destek verecek buna.

Hali hazırda Z68 çipsetler var 3.0 destekli, bunlara Ivy Bridge İşlemci takmak gerek kullanmak için.
Kötü oldu bu

PCI EX 3.0 olmayan bir anakartımız yoksa bu ekran kartını kullanamazmıyız diyorsun? yoksa işlemci desteği derken neyi kastediyorsun?

PCI 2.0'da da kullanabilirsin tabiki.

Demek istediğim, İşlemci'nin de 3.0 destekli olması gerekiyormuş. Anakart'ın 3.0 destekli diyelim, ama İşlemcin 2.0 ise Ekran Kartın 3.0 olsa dahi 3.0 olarak kulllanamayacaksın.
-1
redoracle 15.12.2011 23:18:26
Beni düşündüren daha çok ngc mimarisi fark yaratacak mı?
Bir diğeri de ngc ye ayrı eski mimariye ayrı driver yazmaları gerekecek buda amd kullanıcılarını nasıl etkileyecek.Şimdi bile bazı üst kartlara getirilen performans artışları diğerlerine gelmeyince doğal olarak kullanıcıları sinir ediyor.En azından eğer bu mimari daha iyiyse orta seviyeden 7850 den başlamalıydı bence yoksa dediğim gibi olursa hd7850 kullanıcılarını üzebilir ama tam tersi bi durumda yaşanabilir tabi yeni mimari hatalarıyla gelmesi durumunda.
0
2kol3bacak 15.12.2011 23:21:45
quote:

Orijinalden alıntı: cmt

İkinci dvi'dan vazgeçmeleri iyi olmuş.
Şu vapor chamber olayını da bir türlü anlayamadım. İşlemci yüzeyinde ısınan ve buhara dönüşen sıvı, heatsink'lerde soğuyor ve tekrar sıvıya dönüşüp işlemciye yöneliyor. Buraya kadar her şey tamam, peki ekran kartı bir çoğumuzun kasasında olduğu gibi ters durursa ne oluyor? Kandırıyorlar mı bizi?



Bu sorunun cevabını ben de merak ediyorum uzun bir süredir hem de
0
ra1dz 15.12.2011 23:21:48
quote:

Orijinalden alıntı: *Furious*


PCI 2.0'da da kullanabilirsin tabiki.

Demek istediğim, İşlemci'nin de 3.0 destekli olması gerekiyormuş. Anakart'ın 3.0 destekli diyelim, ama İşlemcin 2.0 ise Ekran Kartın 3.0 olsa dahi 3.0 olarak kulllanamayacaksın.

%100 verim alamamaktan bahsediyorsun .bilgilendirme için teşekkürler

imla
0
bocekgrafik 15.12.2011 23:26:08
quote:

Orijinalden alıntı: cmt

İkinci dvi'dan vazgeçmeleri iyi olmuş.
Şu vapor chamber olayını da bir türlü anlayamadım. İşlemci yüzeyinde ısınan ve buhara dönüşen sıvı, heatsink'lerde soğuyor ve tekrar sıvıya dönüşüp işlemciye yöneliyor. Buraya kadar her şey tamam, peki ekran kartı bir çoğumuzun kasasında olduğu gibi ters durursa ne oluyor? Kandırıyorlar mı bizi?



Evet, kandırıyorlar. Adı "vapor chamber" değil, ne olursa olsun, referans model soğutucuya verdikleri isim bu. İyi olmayan bir soğutma sistemi olduğu için, bu sebeple referans model kartları değil de özel soğutmalı kartları tercih etmiyor muyuz zaten.
-1
redoracle 15.12.2011 23:27:20
Pcı ex 3 ü tam kullanabilmek için hem kontrolcü hemde pcı ex 3 slotu lazım.İntel ıvy bridgelere entegre olarak gömdü pciex 3 slotu olan bi anakartla sorunsuz kullanılabilir ama i5 i7 de bile entegre kontrolcü yok mesela o işlemcilerle kullanılamıyor tam olarak.Amd tarafında ise ne pcı ex3 slotu ne kontrolcüsü yok şu anda belki ilerki işlemcilere kontrolcü entegre ederler belkide oluyosa anakarta entegre ederler. +1
artenis 15.12.2011 23:31:28
48XX serisinde fiyatlandırma 5 ve 6 serisinde kayboldu gitti, 4870 450TL ye alabiliyorduk hemde özelleştirilmiş modellerini, 4890 çıktığında ise 500-550 TL ye alıyorduk... 4870x2 ise 800-900 civarı idi +1
setek01 15.12.2011 23:56:20
Çok sağlam kartları gelecek ama ben bugün yazdım. Arada tandık dostları görünce alıntı yapıp hafızalarında yer etmeye çalışıyorum. 680 2000 TL 7970 1500 TL olunca
geriye bir umut eski serilerin raflarda kalmaya devam etmesi oluyor.
Hobar, bu arada 6970 hedefin varsa yeni sapphire'lere bak. Fabrika olarak 2.bios 6970 geliyor. Yani enazından garanti problemi sanırım kalmamış gibi ama açıp soracağım bende servispointe....
0
highgen 15.12.2011 23:56:43
quote:

Orijinalden alıntı: Foxbat

quote:

Orijinalden alıntı: jibe

AMD her sene en iyisi biziz diye yaygara kopartıyor gereken cevabıda alıyor tabi.

Hangi sene? 2009? 2010?

HD 5970 kartı ile nasıl da rezil olmuştu AMD

gtx480 diyecektin heralde ya da patlayan gtx590lar falan nvida tarhinde hiç bu kadar rezil olmadı heralde bu kartlarla. hd5970 gibi efsane bi kart zor gelir o derecede kabul görmez ondan sonraki gelen çift gpular psu canavarı patladı yandı
0
YasinCC 16.12.2011 00:19:49
Çok yükseklerden geliyorlar ya haydi hayırlısı 0
Foxbat 16.12.2011 00:34:28
quote:

Orijinalden alıntı: highgen

quote:

Orijinalden alıntı: Foxbat

quote:

Orijinalden alıntı: jibe

AMD her sene en iyisi biziz diye yaygara kopartıyor gereken cevabıda alıyor tabi.

Hangi sene? 2009? 2010?

HD 5970 kartı ile nasıl da rezil olmuştu AMD

gtx480 diyecektin heralde ya da patlayan gtx590lar falan nvida tarhinde hiç bu kadar rezil olmadı heralde bu kartlarla. hd5970 gibi efsane bi kart zor gelir o derecede kabul görmez ondan sonraki gelen çift gpular psu canavarı patladı yandı

Hd5970'in bir sene boyunca en güçlü kart ünvanını kimseye kaptırmadığını bilmez miyim. Benim amacım bilmeden atıp tutanlarla biraz dalgamı geçmekti.

Naapayım? Fanboylarla kafa bulmak hoşuma gidiyor

PS: Önceki mesajıma millet basmış eksiyi. Ya esprim anlaşılmadı ya da fanboyların gazabına uğruyorum
+14
ugurmurat360x 16.12.2011 00:36:12
quote:

Orijinalden alıntı: Foxbat

6990 ve 590'un hüküm sürdüğü bir zamanda en güçlü kart iddiası biraz şüphelenmeme neden oldu?! Haberde bir hata mı var yoksa AMD çok mu büyük laflar ediyor anlayamadım?!!

Haberde hata falan yok.Dikkat ederseniz haberde dünyanın en güçlü ekran kartı derken 7900 serisinden bahsedilmiş.Sonuçta Amd'nin 7990 gibi çift gpulu bir kart hamlesi daha olacak ve yine sonuçta bu kart 7900 serisini temsil etmekte.
-1
Rindaman 16.12.2011 02:57:25
7900 serisi çıktığında kesinlikle en kaslı kart olacak ama oyunlar için adam akıllı ve zamanında sürücü çıkarmayan bir firma olarak kullanıcılarını rezil ediyorlar.
Bir tekleme bir yavaşlık AMD ekran kartları için görülmemiş şeyler değil. İşin bu yanıda var.
+1
TrMhMt 16.12.2011 08:26:38
Cok uzun yillardir amd kullandim ve hala kullaniyorum. 4870'i alali neredeyse 4 sene olacak bu donem icinde bana yasattigi dertlerden sonra amd kulanmamaya yemin ettim edecegim o duruma geldim. En son RAGE vakasindan sonra ilk cikan 28nm boyutlu Nvidia karti alacagim.

Amd isterse alemin en kral kartini yapsin para vermek gibi bir dusuncem yok. Amd yazilim desdeginde ki eksiklikleri once gidersin sonra dunyanin en hizli karti diye konussun. Bana adam gibi oyun oynatmadiktan sonra kagit uzerindeki kralliklar beni artik alakadar etmiyor.

Sorunlar dedim de su HomeFront oyununu 4 ay sonra adam gibi driver desdeginden sonra bitirdigimi hatirlarim simdi ....
0
DH Misafiri 16.12.2011 08:53:34
hd6790 kullanıcısıyım ama daha rage'i hatalar yüzünden oynayamadım. şimdi sorun id software de mi yoksa amd sürücülerinde mi.. 7970 olsa ne olur oyunu oynayamadıktan sonra.. 0
bocekgrafik 16.12.2011 09:28:58
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

hd6790 kullanıcısıyım ama daha rage'i hatalar yüzünden oynayamadım. şimdi sorun id software de mi yoksa amd sürücülerinde mi.. 7970 olsa ne olur oyunu oynayamadıktan sonra..

Oyunun konsan ise oynayamaman normal. Benzeri sorunlar MW3'te de olmuştu.
6790, hadi 7970 daha çıkmadı diyelim; 6970'in yarısı bile olacak bir kart değil hem. Bunu da biliyorsundur umarım.
-6
MÜŞAVİR 16.12.2011 09:31:29
quote:

Orijinalden alıntı: *Furious*

PCI EX. 3.0 olması iyi güzel tabi.

Ama bir sıkıntı var, Şu an hiç bir işlemci PCI EX. 3.0 desteklemiyor. Ivy Bridge'ler destek verecek buna.

Hali hazırda Z68 çipsetler var 3.0 destekli, bunlara Ivy Bridge İşlemci takmak gerek kullanmak için.
Kötü oldu bu

Her şeye tamam da hocam şu 3.0 saçmalığına aldanmayın. Adamlar yeni donanım satmanın derdindeler. Alsın biri 3.0 anakart+işlemci, benim 2.0 sistemle aynı kartı deneyelim bakalım sonuçlar ne kadar fark edecek.

En azından şimdiki donanımlar için 3.0 a felan gerek yok.
+2
TrMhMt 16.12.2011 09:38:10
quote:

Orijinalden alıntı: bocekgrafik

quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

hd6790 kullanıcısıyım ama daha rage'i hatalar yüzünden oynayamadım. şimdi sorun id software de mi yoksa amd sürücülerinde mi.. 7970 olsa ne olur oyunu oynayamadıktan sonra..

Oyunun konsan ise oynayamaman normal. Benzeri sorunlar MW3'te de olmuştu.
6790, hadi 7970 daha çıkmadı diyelim; 6970'in yarısı bile olacak bir kart değil hem. Bunu da biliyorsundur umarım.

Benim Rage korsan degil orjinal. Ama oyunu oynarken ani fps dususu yasiyorum. 60-62 arasi gezen fps birden 30-32 ye dusuyor ve oyun donup kaliyor masa ustune atiyor.

Bircok driver denedim olmadi. Simdi biraz once atinin 11.12 driverini kurdum onla denedim yine ayni. En stabil 11.10 pw2 driver'i idi ondada fps stabil degildi devamli dalgalaniyordu ve anlik takilmalar oluyordu.

Hadi rage'yi gec Homefront oyunu oda orjinal 4 ay sonra bitirebildim. takila takila oynamak cok sinir bozucuydi. Amd sagolsun 4 ay sonra stabil bir driver cikardi. Necrovision vs. gibi yiginla oyunu daha saymiyorum.

Simdi bu gercekleri soyledim diye bir ustteki mesajimi begenmeyen arkadasida tebrik ediyorum. Bu ne bicim bir fanboyluktur arkadas.
+2
bocekgrafik 16.12.2011 09:48:04
Yeni oyunları yüksek ayarlarda oynamak için en az 6870 gibi bir kart gerek. Hatta 6950 bile BF3 gibi bir oyunda ultra ayarlarda yetersiz kalabiliyor, hesap et yani. Bu sebeple de detayları kısarak denemelisin. FPS, ekrandaki görüntüye göre farklılık gösterir ancak bu takılma şeklinde oluyorsa, kartın yetersiz kaldığı sonucu çıkar buradan. Belleğin sanırım 6GB. Daha düşük olsaydı ondan da olabilir diyecektim. -1
b-master 16.12.2011 09:55:04
inşallah performanslarının yanında fiyatlarıyla kullanıcılarını şaşırtmaz 0
TrMhMt 16.12.2011 10:00:15
Tamam BF3 gec zaten o oyunu high-medium karisik oynadim onda grafik ayaralarini ayarlayabiliyorduk peki Rage'de nasil yapacaz? sadece resolution ayari var onun disinda ayarlama yapabildigimiz menu varsa nerede ben goremedim.

Aslinda sorun kartin yetersizligi degil sorun driverin stabil olmamasi. Butun oyun 60-62 oyna bir yere gel birden 30-32 ye dus ve kitlen don kal masa ustune don. Bu sorun birtek 11.10 pw 2 driverinde olmuyor. AMa dedigim gibi fps stabilitesi yok. Butun oyun boyunca dalgalaniyor.

Dedigim gibi sotun yasattirdigi 10larca oyun var simdi onun muhabbetini yapmak istemiyorum.
0
bocekgrafik 16.12.2011 10:09:57
Donanım/Ekran Kartı kısmına konu aç bence. Bunun yeri burası değil. Anasayfa haberlerinden birinde yazıyorsun şu anda çünkü. 0
e.rar 16.12.2011 10:40:35
Vazgeç artık şu TABUT gibi dizaydan.Bıkmadın mı Amd?? Dizayn-el tabut patlamasın ellerinde yüksek fiyat çekerse. 0
zargana_11 16.12.2011 10:45:30
quote:

Orijinalden alıntı: TrMhMt

Tamam BF3 gec zaten o oyunu high-medium karisik oynadim onda grafik ayaralarini ayarlayabiliyorduk peki Rage'de nasil yapacaz? sadece resolution ayari var onun disinda ayarlama yapabildigimiz menu varsa nerede ben goremedim.

Aslinda sorun kartin yetersizligi degil sorun driverin stabil olmamasi. Butun oyun 60-62 oyna bir yere gel birden 30-32 ye dus ve kitlen don kal masa ustune don. Bu sorun birtek 11.10 pw 2 driverinde olmuyor. AMa dedigim gibi fps stabilitesi yok. Butun oyun boyunca dalgalaniyor.

Dedigim gibi sotun yasattirdigi 10larca oyun var simdi onun muhabbetini yapmak istemiyorum.

Aynı sorunu net üzerinde yaşayan birçok kişi var. Oyun ilk olarak konsol daha sonra pc'ye çıktığından pek optimize edilmemiş anlaşılan. O yüzden bu gibi sorunlar oluyor ve daha da kötüleri. Hemen suşu grafik kartında bulmak biraz bana saçma geliyor.

Mesela son çıkan Skyrim'i oynuyorum, hatalardan geçilmiyor. Neden mi çünkü adamların optimizasyonu konsollar için, pc için değil.

PC için optimize edilmiş bir oyunda bu gibi hatalar neredeyse olmuyor. Bakınız Battlefield.

Şimdi sorununuz için, ilk önce oyununuzu güncelleyin sonra graphic ayarlarından vsync'i aktif etmeyi deneyin, genelde işe yarıyor. Oyunun ayarlarına oyun menüsünden ulaşamıyorsanız, klasöründe veya save dosyalarının bulunduğu klasörden xxx.ini adında bir ayar dosyası olmalı onu açarak -bir işlem yapmadan kopyasını almayı unutmayın- üzerinde değişiklikler yapabilirsiniz.
0
Zero Limit 16.12.2011 11:39:59
kullanıcı dostu ya bu firma 500tl taş çatlasın 600tl ye alabiliriz bu kartı.

amd garibanları düşünür göz ardı edemez
-1
ugurmurat360x 16.12.2011 12:55:16
quote:

Orijinalden alıntı: TrMhMt

Tamam BF3 gec zaten o oyunu high-medium karisik oynadim onda grafik ayaralarini ayarlayabiliyorduk peki Rage'de nasil yapacaz? sadece resolution ayari var onun disinda ayarlama yapabildigimiz menu varsa nerede ben goremedim.

Aslinda sorun kartin yetersizligi degil sorun driverin stabil olmamasi. Butun oyun 60-62 oyna bir yere gel birden 30-32 ye dus ve kitlen don kal masa ustune don. Bu sorun birtek 11.10 pw 2 driverinde olmuyor. AMa dedigim gibi fps stabilitesi yok. Butun oyun boyunca dalgalaniyor.

Dedigim gibi sotun yasattirdigi 10larca oyun var simdi onun muhabbetini yapmak istemiyorum.

Rage'de oyun içinden vsync kapat.Catalyst Cotrol Center'den Wait for vertical refresh ayarını Always on yap.
+1
trooper27 16.12.2011 13:56:46
6990 ve gtx 590 nın bu kartı tokatlayacagı cok acik nasil oluyorda en hızlı ekran kartı oluyor ? tek gpu lu dese hadi neyse -1
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla