TTNET Avea Toshiba Casper Logitech Turkcell Superonline

GİRİŞ

Şifremi Unuttum Yeni Kayıt Beni Hatırla
Facebook Twitter RSS
Android'li Samsung SCH-i100 Gem en sonunda resmiyet kazandı Silicon Power'dan 600X performans derecelendirmesine sahip 64GB CompactFlash bellek kartı HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (130) YORUM YAZ

tarafından 21 Ocak 2011, Cuma 22:52 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

AMD yeni amiral gemisi Radeon HD 6990'ı gösterdi
Ekspres Haber Erdi ÖZÜAĞ "Fx57"
130

AMD'nin uzun süredir merakla beklenen çift grafik işlemcili yeni amiral gemisi Radeon HD 6990 gün ışığına çıktı. AMD'nin GPU bölümünden sorumlu başkan yardımcısı Matt Skynner tarafından Tayvan'da düzenlenen bir etkinlikte tanıtılan Radeon HD 6990 (kod adı Antilles), 40nm üretim teknolojisiyle hazırlanan Cayman GPU'sunun çiftine sahip.

İlk defa Radeon HD 5000 serisi ile kullanılmaya başlanan Batmobile tasarımının devam ettiği yeni ekran kartı, ortaya çıkan görüntülerden anlaşıldığı kadarı ile Radeon HD 5970 ile benzer uzunlukta ancak bir miktar daha kalın olacak gibi görünüyor. Bu arada kart üzerindeki GPU diziliminde de AMD'nin fark bir uygulamaya imza attığını görüyoruz.

AMD, Radeon HD 6990 modelinde grafik işlem ünitelerini Asus'un Radeon HD 5970 Ares modelinde olduğu gibi kartın iki farklı ucuna yerleştirildiğini görüyoruz. Buradan yola çıkılarak, Radeon HD 6990 modelinde her GPU için ayrı ısı dağıtı bloğu kullanıldığı yorumları da yapılabilir. Üzerinde iki adet 8pin güç konnektörü bulunan ekran kartının, AMD tarafından dünyanın en güçlü ekran kartı olarak lanse edilmesi bekleniyor. 4GB GDDR5 bellek kapasitesine ve 2x 256-bit bellek veri yolu desteğine sahip olacak kartın diğer detayları ise henüz netlik kazanmadı.

Çin'de yapılacak yeni yıl tatilini takiben Şubat sonuna doğru veya Mart ayı içerisinde lanse edilmesi beklenen Radeon HD 6990'ın fiyatı ise henüz bilinmiyor.

Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
DH Misafiri 08.12.2011 23:00:13
"Baksana 3 ay sonra 7990 çıkıcakmış!"



"Sen ne diyorsun oğlum, x ay sonra 8990 gelicek."



"Bırak Allah'ını seversen; ondan y ay sonra dx 18 versiyonlu GTXYZ 1180 gelecekmiş fakat performans olarak eski 5970 in gölgesinde kalacakmış?!"





Geçen duydum, Nasrettin Hoca yine ters binmiş eşeğe. Haberin var mı?



- Nasrettin Hoca'ya sorar mısın ATİ mi NVİDİA mı? (!)



- Bence Intel Nvidia dan daha iyi.



- Görüşürüz.
0

quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri
quote:

Orijinalden alıntı: OverClocK1ng



Adam kartı öyle bir tutuyor ki sanki her an birisini kafaaına vurmaya hazırlanıyor gibi.Bu tutuş resmen nVidiaya Kartı kaldırdım havaya, kafanıza vuracağım haberiniz ola der gibi bir nidâyı andırıyor...




kesinlikle ama nvidia ile yarışmak kolay olmayacak!!!

kafan mı güzel sırf yazmak için yazılmış mesaj ne boş adamlar var hey allahım
0
quote:

Orijinalden alıntı: OverClocK1ng



Adam kartı öyle bir tutuyor ki sanki her an birisini kafaaına vurmaya hazırlanıyor gibi.Bu tutuş resmen nVidiaya Kartı kaldırdım havaya, kafanıza vuracağım haberiniz ola der gibi bir nidâyı andırıyor...




kesinlikle ama nvidia ile yarışmak kolay olmayacak!!!
0

quote:

Orijinalden alıntı: demircibu

bu arada bu hangi oyun adını bilen varmı bir arkadaş paylaşmış ama bulamadım almam lazım hasta oldum



Frontlines™: Fuel of War™ galiba. 2008 de THQ'nun çıkardığı tek oyun olarak onu bulabildim. Demosunu da izledim uçak, helikopter falan var galiba bu
0
quote:

Orijinalden alıntı: demircibu

bu arada bu hangi oyun adını bilen varmı bir arkadaş paylaşmış ama bulamadım almam lazım hasta oldum





Başkan oyunun adı StormBirds (ama iptal oldu ) sadece trailer izleyebiliriz..
0
bu arada bu hangi oyun adını bilen varmı bir arkadaş paylaşmış ama bulamadım almam lazım hasta oldum

0
beni gtx 580den sonra tek heycanlandıran kart fiyat tahminimi yapıyorum 1499.99tl 1kuruş fazla vermem 0

quote:

Orijinalden alıntı: Statistik


quote:

Orijinalden alıntı: DemirAtlı

amd, morali bozulan taraftarlarını ...


oyle bir sey olmadigi icin yorumunuzun kalan kisminin hic bir degeri kalmadi


Sen de ATI Spor Klübü amigolarından mısın bro :) açıkçası senin verdiğin tepki daha gülünç ve küçük düşürücü bir parça için bu hallere düşen senin gibi nicelerin için Allah tan akıl ve fikir ihsan ediyorum :)

Abi linux kullanıyorum bilen bilir driver sorunu pek yok Nvidia da, ATI çok sorun çıkartıyor, o yüzden nvidia alıyorum, ama ATI karşıtı, Nvidia holiganı değilim üstteki sorunlu arkadaş gibi, parça bu be ne yani, evlat mı?
0
quote:

Orijinalden alıntı: tylor


quote:

Orijinalden alıntı: El Mukteda


quote:

Orijinalden alıntı: astraldoors


quote:

Orijinalden alıntı: bilalMW


quote:

Orijinalden alıntı: redline_59


quote:

Orijinalden alıntı: nirvanafb

ya arkadaşlar yok ekran karti yok işlemci eziyet ediyoruz bu şekilde kendimize alin bir tane xbox 360 takın oyunları oynayın.



gamer olmak bıraz daha mesakkatlı bır ıstır oylekı yenı aldıgın ekran kartının kokusunu icine cekıceksın helekı aldıgın ekran kartı mesut cevıkten ovgu aldıysa o aksam onu alır yastıgınızn altına koyupta uyursunuz tabıkı heycandan uyayabılırsınız sabah oldugunda o kasayı acmak ıcın elınız ayagınız tıtrer kasayı acıp dıger donanımlarınıza soyle bır goz gezdırıp hayatınızın en guzel anlarındanm bırını yasarsınız yetınmez onlara dokunmak ıstersınız hayal gıbıdır o devasa sogutucular super bı ıslemcı ramlarınız ekran kartınız hdd hepsı bırer zevktir ozen ıster sevkat ıster siz onlara nekadar bakarsanız onlarda sıze okadar bakar gorusu hakımdır. zaman gelır bır sımıt yıyerek dıusınızden tırnagınızdan arttırıp topladıgınız harclıklarla aldıgınız donaımların kutularına aksam oldugunu yatarken bır bakarsınız ve derın bır gulumse ve huzurla yatagınıza uzanıp aldıgınız fps ler hızında guzel bır ruyaya baslayarak sabaha yonelırsınız

donanım sevgısı pc sevgısı bambaskadaır yasayan bılır



olay budur abi


rüyalarımda çok fps düşüşleri yaşıyorum..sistemim aşağıda..ne yapmalıyım?? HD7... serisini mi bekleyeyim 6990 QCF mi yapayım??

şaka bi yana..bu kartlar çıkıyor da..6990'u, konsoldan rezil bi şekilde "pörtlenmiş", bazıları 30fps kilitli oyunlar için mi alacağız? yoksa Fifa'yı falan 783 averaj FPS ile oynamak için mi??

580 quad sli yapıp, crysis'i 200 fps'ile oynayarak manevi olarak orgazm olacağız


monitörlerin çoğuda 60 fps yi geçemediğinden hevesi kursakta bırakan bir orgazm olsagerek

şaka bir yana hiç bir konsolun gözümde zerre değeri yoktur, çünkü fps ve strateji için hala tek adres pc. şimdi biri çıkar ben call of duty yi ps3 te daha iyi oynuyorum der(ki var böylesi bizzat gördüm). ancak şu da varki, böyle bir ekran kartına servet yatırmak tamamen ego tatmin işi, orta düzey 300 tl ye mal olacak bir ekran kartı hemen hemen herşey için yeterlidir, 1-2 yıl sonra 1000 tl ye alınan abileri gibi çöp olur o ayrı, bu alışılmış bir durum ancak cidden son yıllarda pc oyun sektörü duraklama içerisinde. şahsen hala crysis(2007) gibi bir oyun görmedim, göremeyeceğim gibide duruyor


Tam anlamıyla soyut bir orgazm dediğiniz gibi, gözün gördüğü 30 fpsden ibaret; akıcılık, hadi nirvanadaki bir oyuncu için 60 yapalım ki hala 5970 i zorlayan bir oyun yok bu konuda dx11 miş tesselationmuş kim diyebilir ki bir alien vs. predator bir metro 2033 bir dirt 2, crysis kadar göze hoş geliyor. Bana göre bu pc de oyun dünyasının bir eşiğidir bundan sonraki çabalar görmediğimiz anlamadığımız detaylar için gpuları yormak ve yeni sistem kurmaya itmek içindir
0

quote:

Orijinalden alıntı: El Mukteda


quote:

Orijinalden alıntı: astraldoors


quote:

Orijinalden alıntı: bilalMW


quote:

Orijinalden alıntı: redline_59


quote:

Orijinalden alıntı: nirvanafb

ya arkadaşlar yok ekran karti yok işlemci eziyet ediyoruz bu şekilde kendimize alin bir tane xbox 360 takın oyunları oynayın.



gamer olmak bıraz daha mesakkatlı bır ıstır oylekı yenı aldıgın ekran kartının kokusunu icine cekıceksın helekı aldıgın ekran kartı mesut cevıkten ovgu aldıysa o aksam onu alır yastıgınızn altına koyupta uyursunuz tabıkı heycandan uyayabılırsınız sabah oldugunda o kasayı acmak ıcın elınız ayagınız tıtrer kasayı acıp dıger donanımlarınıza soyle bır goz gezdırıp hayatınızın en guzel anlarındanm bırını yasarsınız yetınmez onlara dokunmak ıstersınız hayal gıbıdır o devasa sogutucular super bı ıslemcı ramlarınız ekran kartınız hdd hepsı bırer zevktir ozen ıster sevkat ıster siz onlara nekadar bakarsanız onlarda sıze okadar bakar gorusu hakımdır. zaman gelır bır sımıt yıyerek dıusınızden tırnagınızdan arttırıp topladıgınız harclıklarla aldıgınız donaımların kutularına aksam oldugunu yatarken bır bakarsınız ve derın bır gulumse ve huzurla yatagınıza uzanıp aldıgınız fps ler hızında guzel bır ruyaya baslayarak sabaha yonelırsınız

donanım sevgısı pc sevgısı bambaskadaır yasayan bılır



olay budur abi


rüyalarımda çok fps düşüşleri yaşıyorum..sistemim aşağıda..ne yapmalıyım?? HD7... serisini mi bekleyeyim 6990 QCF mi yapayım??

şaka bi yana..bu kartlar çıkıyor da..6990'u, konsoldan rezil bi şekilde "pörtlenmiş", bazıları 30fps kilitli oyunlar için mi alacağız? yoksa Fifa'yı falan 783 averaj FPS ile oynamak için mi??

580 quad sli yapıp, crysis'i 200 fps'ile oynayarak manevi olarak orgazm olacağız


monitörlerin çoğuda 60 fps yi geçemediğinden hevesi kursakta bırakan bir orgazm olsagerek

şaka bir yana hiç bir konsolun gözümde zerre değeri yoktur, çünkü fps ve strateji için hala tek adres pc. şimdi biri çıkar ben call of duty yi ps3 te daha iyi oynuyorum der(ki var böylesi bizzat gördüm). ancak şu da varki, böyle bir ekran kartına servet yatırmak tamamen ego tatmin işi, orta düzey 300 tl ye mal olacak bir ekran kartı hemen hemen herşey için yeterlidir, 1-2 yıl sonra 1000 tl ye alınan abileri gibi çöp olur o ayrı, bu alışılmış bir durum ancak cidden son yıllarda pc oyun sektörü duraklama içerisinde. şahsen hala crysis(2007) gibi bir oyun görmedim, göremeyeceğim gibide duruyor
0

quote:

Orijinalden alıntı: terapi_triyaki

harbi kral :) 512 BİT mi yani HD2900XT gibi bu baya yakar herhalde


512 bit değil gpu başına 256 bit .
0
harbi kral :) 512 BİT mi yani HD2900XT gibi bu baya yakar herhalde 0
Tek gpu nvidia 1300+ lira olunca kimsenin sesi çıkmıyor çift gpu amd olunca herkes çok pahalı tercih edilmez çok ısınır diyor. Nvidia çift gpu lu kart çıkarsa düşünüyormusunuz ki asıl bu 1500TL den aşşağı olmaz. 0
çok güzel görünüyor
çok kısa sürede sistemimiz geri kalıyor
pc piyasası böyle elden ne gelir nvidia dan da 590 ultra bekliyoruz.
0
Gelsin bakalım 0
quote:

Orijinalden alıntı: Zuisudra
Bazı arkadaşlar GTX580 ile aynı fiyatta olacak demişler. Arkadaşlar yapmayın allah aşkına. Amd ne kadar F/P ürünüde olsa böyle birşey yapması mümkün olamaz. Ekran kartını görmüyor musunuz ? Artık eskiyen 5970 bile o fiyatlardan satılıyor. ( Çift gpu olduğu için pahalı ve üstelik modası geçti ) .. Şimdi yeni moda bu gpu'yu siz üretseniz ( çift gpu'lu) yeni kral olacak bir kart, sizce fiyatını gtx580 ile aynı mı yapardınız ? Fiyatı 1400-1500 Tl arası birşey olacaktır.

Eğer benden bahsediyorsan hiç bir yerde GTX580 ile aynı fiyattan olacak diye bir şey söylemedim. Bu topicde benden başka da fiyat olarak 1500 liranın altında söyleyen görmediğim için kendi üzerime alınıyorum.

Ben yurtdışı en düşük fiyatları tahmin ediyorum ama fiyata bizde KDV de olduğu için %18 KDV de ekliyorum.
Yani yurtdışında GTX580 499$ ya. Ben onu 499$ +KDV diye hesaplıyorum. Bunun sebebi yurtdışındaki fiyattan bizde satılıyor olsa 499$ + KDV olur diye. Bizde 530$ + KDV olursa kartın fiyatı KDV yi ayrı hesaplamak zorunda kalmayıp 30$ + KDV fark var diyebilmek amacıyla bunu yapıyorum. Öteki türlü 499 a KDV koymazsam farkı hesaplamak zor olur diye.

Ama ben en fazla olsa olsa 1200 lira olur dedim. Şimdi hesapla. KDV koymadan yurtdışı fiyatları arasında 1200 TL / 1.579 = 760$ yapıyor. Hadi bizde KDV olacağı için %18 çık. 644$ yapıyor. Tabi bu yurtdışı tahmini fiyatı. GTX580 in yurtdışı fiyatı da 499 olduğuna göre 499 + KDV = bizim paramızla 930 Lira yapar. 930 lira ile 1200 lira eşit fiyatlar mı Allah Aşkına arada 150$ + KDV fark var...

Kaldı ki yurtdışında HD 6970 in fiyatı 349$. Hadi KDV dahil 650 lira para yapar. 2 tane alsan 1300 lira yapar. Eee bu kartta 2 ayrı güç düzeneği, 2 ayrı pcb yok. Kutu da 1 tane içerik de. Fiyat daha düşük olacaktır bence.
AMD de atıyorum 1 tane 6970 te 100$ kâr ediyorsa 2 GPU lu kartta 200$ kâr edeyim demeyecektir. Bu tek alımla toptan alımın farkı gibi. Yoksa herkez zaten 2 tane 6970 alır takar. Ama ben kartın 2 x 6950 den oluşacağını ve GTX580 e yakın fiyattan satılıp onun önüne geçileceğini düşünüyorum.

Bu arada 1 GB olanı 6970 in fiyatının 279$ olacağı haberi vardı. 2Gb olanının 290$ dan daha fazla olmayacağını tahmin ediyorum. 290$ olan kart bizde 335$ falan olur. 335$ + KDV de 624 Lira yapar. 2 tane GPU olursa 2 ile çarpsan 1248 Lira yapar ama bu daha ucuz olacağı için 1200 lira veya çok az altı bekliyorum. Ama 2 tane 6950 den oluşursa kart 1000 lira bile bizdeki fiyatı olabilir...
0

quote:

Orijinalden alıntı: BaRReT81


quote:

Orijinalden alıntı: Chromer

quote:

Orijinalden alıntı: BaRReT81


quote:

Orijinalden alıntı: Chromer
paint terk diyesim geldi Güzel paylaşım olmuş daha geçen gün 3 gb ekran kartını görünce çenem düşmüştü bu iyice aşmış:)

gb'ye gore ekran kartina devam diyosun yani , ee bilisim bolumundeki arkadaslar bile "2gb olum" diye hava atiyo ne denirki...

Arkadaş ne alaka sana süper dedim mi çok iyi performans verir dedim mi? yoo ee neyin muhhabetini yapıyorsun sen. bilmiyorsak bilmiyoruz işte gb ye göre ekran kartı da demiyorum sen şimdi 20 gb ekran kartı görsen şaşırmazmısın?

arkadasim 3gb gordum cenem dustu diyosun sonra ne alaka diyosun 20 gb gorsem elbet sasiririm ama isin bide gpu kismi var ben senin dedigine gore yorum yapiyorum...

Bu muhabbet uzar gider
0

quote:

Orijinalden alıntı: Chromer

quote:

Orijinalden alıntı: BaRReT81


quote:

Orijinalden alıntı: Chromer
paint terk diyesim geldi Güzel paylaşım olmuş daha geçen gün 3 gb ekran kartını görünce çenem düşmüştü bu iyice aşmış:)

gb'ye gore ekran kartina devam diyosun yani , ee bilisim bolumundeki arkadaslar bile "2gb olum" diye hava atiyo ne denirki...

Arkadaş ne alaka sana süper dedim mi çok iyi performans verir dedim mi? yoo ee neyin muhhabetini yapıyorsun sen. bilmiyorsak bilmiyoruz işte gb ye göre ekran kartı da demiyorum sen şimdi 20 gb ekran kartı görsen şaşırmazmısın?

arkadasim 3gb gordum cenem dustu diyosun sonra ne alaka diyosun 20 gb gorsem elbet sasiririm ama isin bide gpu kismi var ben senin dedigine gore yorum yapiyorum...
0
Bazı arkadaşlar GTX580 ile aynı fiyatta olacak demişler. Arkadaşlar yapmayın allah aşkına. Amd ne kadar F/P ürünüde olsa böyle birşey yapması mümkün olamaz. Ekran kartını görmüyor musunuz ? Artık eskiyen 5970 bile o fiyatlardan satılıyor. ( Çift gpu olduğu için pahalı ve üstelik modası geçti ) .. Şimdi yeni moda bu gpu'yu siz üretseniz ( çift gpu'lu) yeni kral olacak bir kart, sizce fiyatını gtx580 ile aynı mı yapardınız ? Fiyatı 1400-1500 Tl arası birşey olacaktır. 0

quote:

Orijinalden alıntı: BaRReT81


quote:

Orijinalden alıntı: Chromer
paint terk diyesim geldi Güzel paylaşım olmuş daha geçen gün 3 gb ekran kartını görünce çenem düşmüştü bu iyice aşmış:)

gb'ye gore ekran kartina devam diyosun yani , ee bilisim bolumundeki arkadaslar bile "2gb olum" diye hava atiyo ne denirki...

Arkadaş ne alaka sana süper dedim mi çok iyi performans verir dedim mi? yoo ee neyin muhhabetini yapıyorsun sen. bilmiyorsak bilmiyoruz işte gb ye göre ekran kartı da demiyorum sen şimdi 20 gb ekran kartı görsen şaşırmazmısın?
0

quote:

Orijinalden alıntı: OverClocKing

quote:

Orijinalden alıntı: El Mukteda
gtx580 1000-1300 arasında bence en pahalı 580'den biraz daha pahalı olur.

Kalkıp ta en pahalısını almak gibi düşüncemiz yok. Her zaman tahmi yazarken en düşük fiyatı baz alıp yazarız.
Veya yurtdışındaki lanse edildiği fiyatı.
GTX580 yurtdışında en ucuz 499$ yani bizde KDV eklenmiş olarak düşünürsek 930 lira para yapar.
AMD de 6990 ı GTX580 in şu anki fiyatına göre çıkartacağına göre 1150 lira yurtdışı için normal bence. Hadi 1150 olmasın da 1200 lira olsun. 1500 falan beklemiyorum. İmkansız.
(Tabi Türkiye'de herşey imkanlıdır, bu tahminim yurtdışı fiyatı. Yoksa bizde 55.000$ lık araba 120 milyar.)

ben de türkiye fiyatı olarak en iyimser 1250-1350 diyorum ama hali hazırda asus ve his marka 5970'ler o fiyattan satılıyor.
0

quote:

Orijinalden alıntı: Chromer
paint terk diyesim geldi Güzel paylaşım olmuş daha geçen gün 3 gb ekran kartını görünce çenem düşmüştü bu iyice aşmış:)

gb'ye gore ekran kartina devam diyosun yani , ee bilisim bolumundeki arkadaslar bile "2gb olum" diye hava atiyo ne denirki...
0
fiyatida uygun olursa tadindan yenmez zaten ati&amd fiyat performans konusunda 1 numaralar.. 0
paint terk diyesim geldi Güzel paylaşım olmuş daha geçen gün 3 gb ekran kartını görünce çenem düşmüştü bu iyice aşmış:) 0
OverClocK1ng -8 dk. önce
quote:

Orijinalden alıntı: El Mukteda
gtx580 1000-1300 arasında bence en pahalı 580'den biraz daha pahalı olur.

Kalkıp ta en pahalısını almak gibi düşüncemiz yok. Her zaman tahmi yazarken en düşük fiyatı baz alıp yazarız.
Veya yurtdışındaki lanse edildiği fiyatı.
GTX580 yurtdışında en ucuz 499$ yani bizde KDV eklenmiş olarak düşünürsek 930 lira para yapar.
AMD de 6990 ı GTX580 in şu anki fiyatına göre çıkartacağına göre 1150 lira yurtdışı için normal bence. Hadi 1150 olmasın da 1200 lira olsun. 1500 falan beklemiyorum. İmkansız.
(Tabi Türkiye'de herşey imkanlıdır, bu tahminim yurtdışı fiyatı. Yoksa bizde 55.000$ lık araba 120 milyar.)
0
stabwound 1 saat önce

quote:

Orijinalden alıntı: Mutlu Dal

hd 6990 gtx 580 den %20 ya da %25 gibi daha fazla perfonmansı olur.

3 monitör ile crysis oynayanlara göre bi kart

yoksa tek monitör ile hd 6950 bile her oyunu köklenmiş vaziyette tek monitörde full oynatıyor 1920*1080


zaten şuan HD5970 söylediğin orana yakın bir oranda gtx580'den hızlı. ben hd6990'ın gtx580'e hatrı sayılır bir fark atacağını düşünüyorum.
0
El Mukteda 1 saat önce

quote:

Orijinalden alıntı: OverClocKing

quote:

Orijinalden alıntı: Zuisudra
yok dostum o kadar da değil fiyatı en az 1500 tl olacaktır

Hiç sanmıyorum. 1150 Lirayı geçeceğini sanmam.
Görürsünüz.

gtx580 1000-1300 arasında bence en pahalı 580'den biraz daha pahalı olur.
0
OverClocK1ng 1 saat önce
quote:

Orijinalden alıntı: Zuisudra
yok dostum o kadar da değil fiyatı en az 1500 tl olacaktır

Hiç sanmıyorum. 1150 Lirayı geçeceğini sanmam.
Görürsünüz.
0
Solitude 20 saat önce

quote:

Orijinalden alıntı: Nevi şahsına münhasır

quote:

Orijinalden alıntı: sadtneverdie

AMD rakipsiz kalsında kazıklanalım diyen bir kesim var. Çok ilginçsiniz çok!

Ehe sen de aynısını intel ve nvidia için diyorsun, daha az mı ilginçsin


0
M@U Dün (23:59)

quote:

Orijinalden alıntı: DigitalWorld

quote:

Orijinalden alıntı: M@U


quote:

Orijinalden alıntı: Statistik


quote:

Orijinalden alıntı: sadtneverdie

AMD rakipsiz kalsında kazıklanalım diyen bir kesim var. Çok ilginçsiniz çok!



AMD rakipsiz kaldigi zaman kimse kaziklanmadi, 5xxx serisinde oldugu gibi, ama nVidia rakipsiz kaldigi zaman tek gpulu en iyi kartini 615$'den asagiya satmazdi



AMD zaten babamızın firması. HD5000 serisindeki zamları da doğal olarak babamız yaptı.

Yahu adam bir HD5000 serisini örnek vermiş.



Yarıldım sesli güldüm. Arkadaşım gerçekten güzel laf. Bunun üstüne hiç bir şey söylenemez. Şu laf koymadaki estetiğe saygı duymak gerek.

Gerçekten çok güldüm. Birden aklına esti sanırım ama iyi esmiş yani. Tayfun mübarek.


Bu da güzeldi. Teşekkürler. Aslında bu tip konuşmalar hoş olmasa da gerçekleri söylemek gerekiyor.

Arkadaş hâlâ Nvidia reklamları etkisi falan demiş. Çok şükür reklamları etkilenmek için değil, arka planda taşıdığı amaçları anlayabilmek için takip ederim. Ayrıca belirteyim, Nvidia yeri geldiğinde çok daha sağlam kazık atan bir firmadır. Milyonlarca kullanıcıya 2002-2003-2004 döneminde satılan GF4 MX'leri unutmadık. Zamanında Nvidia için "yeni Intel" yakıştırmaları yapılıyordu. Gayet de doğru bir tespitmiş ki şuan yaptığı reklamlar ve icraatlar sonucunda kemikleşmiş bir kullanıcı kitlesine sahip. Aynen Intel gibi. E doğal olarak kazığını da atıyor, aynen Intel gibi. Yarın AMD de daha çok küresel bir yapıya kavuşur, büyük bir kitleyi kendine bağlar (HD5000 serisi ile sağlam bir adım attı bu konuda, HD6000 serisi ile devam ediyor bu işe) hem gpu hem cpu konusunda, onun da dayadığı kazıkları görürüz. Gerçi Intel gibi yüksek gerilim hattı dayamaz sanırım ama kâr amacı güden her firma gibi gözümüzün yaşına bakmaz.
0
Mutlu Dal Dün (23:55)
hd 6990 gtx 580 den %20 ya da %25 gibi daha fazla perfonmansı olur.

3 monitör ile crysis oynayanlara göre bi kart

yoksa tek monitör ile hd 6950 bile her oyunu köklenmiş vaziyette tek monitörde full oynatıyor 1920*1080
0
turkey2008abc Dün (22:17)
eski kral öldü yaşasın yeni kral 0
ilhdmr Dün (21:40)
ilerde bunları çöplükten toplar üst üste koyar ev yaparız

ama donanımsal özellikler süper
0
apokoc Dün (21:35)
işte yeni kral fazla söze gerek yok 0
choo Dün (17:45)
acaba ne kadar olur fiyatı:) 0
DigitalWorld Dün (12:10)
quote:

Orijinalden alıntı: M@U


quote:

Orijinalden alıntı: Statistik


quote:

Orijinalden alıntı: sadtneverdie

AMD rakipsiz kalsında kazıklanalım diyen bir kesim var. Çok ilginçsiniz çok!



AMD rakipsiz kaldigi zaman kimse kaziklanmadi, 5xxx serisinde oldugu gibi, ama nVidia rakipsiz kaldigi zaman tek gpulu en iyi kartini 615$'den asagiya satmazdi



AMD zaten babamızın firması. HD5000 serisindeki zamları da doğal olarak babamız yaptı.

Yahu adam bir HD5000 serisini örnek vermiş.



Yarıldım sesli güldüm. Arkadaşım gerçekten güzel laf. Bunun üstüne hiç bir şey söylenemez. Şu laf koymadaki estetiğe saygı duymak gerek.

Gerçekten çok güldüm. Birden aklına esti sanırım ama iyi esmiş yani. Tayfun mübarek.


quote:

Orijinalden alıntı: El Mukteda


quote:

Orijinalden alıntı: why_living

nasıl bişeydir .. insanlar pc yi ilahlaştırıyor ... üzülüyorum. dünya bu kadar ufak degil. varlık böyle bi degerden fazlasını hakediyor. ekran kartı ... vay bee. bazıları için ne kadar önemli.



donanım haberin %75'inin yaşama sebebi



Bu da güzel.
0
car_26 Dün (12:07)

quote:

Orijinalden alıntı: enja


quote:

Orijinalden alıntı: redline_59


quote:

Orijinalden alıntı: nirvanafb

ya arkadaşlar yok ekran karti yok işlemci eziyet ediyoruz bu şekilde kendimize alin bir tane xbox 360 takın oyunları oynayın.



gamer olmak bıraz daha mesakkatlı bır ıstır oylekı yenı aldıgın ekran kartının kokusunu icine cekıceksın helekı aldıgın ekran kartı mesut cevıkten ovgu aldıysa o aksam onu alır yastıgınızn altına koyupta uyursunuz tabıkı heycandan uyayabılırsınız sabah oldugunda o kasayı acmak ıcın elınız ayagınız tıtrer kasayı acıp dıger donanımlarınıza soyle bır goz gezdırıp hayatınızın en guzel anlarındanm bırını yasarsınız yetınmez onlara dokunmak ıstersınız hayal gıbıdır o devasa sogutucular super bı ıslemcı ramlarınız ekran kartınız hdd hepsı bırer zevktir ozen ıster sevkat ıster siz onlara nekadar bakarsanız onlarda sıze okadar bakar gorusu hakımdır. zaman gelır bır sımıt yıyerek dıusınızden tırnagınızdan arttırıp topladıgınız harclıklarla aldıgınız donaımların kutularına aksam oldugunu yatarken bır bakarsınız ve derın bır gulumse ve huzurla yatagınıza uzanıp aldıgınız fps ler hızında guzel bır ruyaya baslayarak sabaha yonelırsınız

donanım sevgısı pc sevgısı bambaskadaır yasayan bılır

Sana katılıyorum consol da kulandım hala ps2 duruyor kenarada kutusuna koydum yeni pc mi alınca ben pc yi 6 ayda topladım her ay bir parça aldım her parçada ayri bi sevinç yaşadım ama consolda o sevinci 1 kere yaşarsın ayrıca x box yada ps3 vs pc ile kapışamaz asla grafik konusunda kaplamalar daha güzel pc de sayılı oyunları var ps3 x box kaliteli denicek kadar şu demonun güzeline bak http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=T4nQqquhZ0k#!

harbiden iyiymiş bu.
0
enja Dün (12:02)

quote:

Orijinalden alıntı: redline_59


quote:

Orijinalden alıntı: nirvanafb

ya arkadaşlar yok ekran karti yok işlemci eziyet ediyoruz bu şekilde kendimize alin bir tane xbox 360 takın oyunları oynayın.



gamer olmak bıraz daha mesakkatlı bır ıstır oylekı yenı aldıgın ekran kartının kokusunu icine cekıceksın helekı aldıgın ekran kartı mesut cevıkten ovgu aldıysa o aksam onu alır yastıgınızn altına koyupta uyursunuz tabıkı heycandan uyayabılırsınız sabah oldugunda o kasayı acmak ıcın elınız ayagınız tıtrer kasayı acıp dıger donanımlarınıza soyle bır goz gezdırıp hayatınızın en guzel anlarındanm bırını yasarsınız yetınmez onlara dokunmak ıstersınız hayal gıbıdır o devasa sogutucular super bı ıslemcı ramlarınız ekran kartınız hdd hepsı bırer zevktir ozen ıster sevkat ıster siz onlara nekadar bakarsanız onlarda sıze okadar bakar gorusu hakımdır. zaman gelır bır sımıt yıyerek dıusınızden tırnagınızdan arttırıp topladıgınız harclıklarla aldıgınız donaımların kutularına aksam oldugunu yatarken bır bakarsınız ve derın bır gulumse ve huzurla yatagınıza uzanıp aldıgınız fps ler hızında guzel bır ruyaya baslayarak sabaha yonelırsınız

donanım sevgısı pc sevgısı bambaskadaır yasayan bılır

Sana katılıyorum consol da kulandım hala ps2 duruyor kenarada kutusuna koydum yeni pc mi alınca ben pc yi 6 ayda topladım her ay bir parça aldım her parçada ayri bi sevinç yaşadım ama consolda o sevinci 1 kere yaşarsın ayrıca x box yada ps3 vs pc ile kapışamaz asla grafik konusunda kaplamalar daha güzel pc de sayılı oyunları var ps3 x box kaliteli denicek kadar şu demonun güzeline bak http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=T4nQqquhZ0k#!
0
El Mukteda Dün (00:12)

quote:

Orijinalden alıntı: astraldoors


quote:

Orijinalden alıntı: bilalMW


quote:

Orijinalden alıntı: redline_59


quote:

Orijinalden alıntı: nirvanafb

ya arkadaşlar yok ekran karti yok işlemci eziyet ediyoruz bu şekilde kendimize alin bir tane xbox 360 takın oyunları oynayın.



gamer olmak bıraz daha mesakkatlı bır ıstır oylekı yenı aldıgın ekran kartının kokusunu icine cekıceksın helekı aldıgın ekran kartı mesut cevıkten ovgu aldıysa o aksam onu alır yastıgınızn altına koyupta uyursunuz tabıkı heycandan uyayabılırsınız sabah oldugunda o kasayı acmak ıcın elınız ayagınız tıtrer kasayı acıp dıger donanımlarınıza soyle bır goz gezdırıp hayatınızın en guzel anlarındanm bırını yasarsınız yetınmez onlara dokunmak ıstersınız hayal gıbıdır o devasa sogutucular super bı ıslemcı ramlarınız ekran kartınız hdd hepsı bırer zevktir ozen ıster sevkat ıster siz onlara nekadar bakarsanız onlarda sıze okadar bakar gorusu hakımdır. zaman gelır bır sımıt yıyerek dıusınızden tırnagınızdan arttırıp topladıgınız harclıklarla aldıgınız donaımların kutularına aksam oldugunu yatarken bır bakarsınız ve derın bır gulumse ve huzurla yatagınıza uzanıp aldıgınız fps ler hızında guzel bır ruyaya baslayarak sabaha yonelırsınız

donanım sevgısı pc sevgısı bambaskadaır yasayan bılır



olay budur abi


rüyalarımda çok fps düşüşleri yaşıyorum..sistemim aşağıda..ne yapmalıyım?? HD7... serisini mi bekleyeyim 6990 QCF mi yapayım??

şaka bi yana..bu kartlar çıkıyor da..6990'u, konsoldan rezil bi şekilde "pörtlenmiş", bazıları 30fps kilitli oyunlar için mi alacağız? yoksa Fifa'yı falan 783 averaj FPS ile oynamak için mi??

580 quad sli yapıp, crysis'i 200 fps'ile oynayarak manevi olarak orgazm olacağız
0
astraldoors 2 gün önce (23:57)

quote:

Orijinalden alıntı: bilalMW


quote:

Orijinalden alıntı: redline_59


quote:

Orijinalden alıntı: nirvanafb

ya arkadaşlar yok ekran karti yok işlemci eziyet ediyoruz bu şekilde kendimize alin bir tane xbox 360 takın oyunları oynayın.



gamer olmak bıraz daha mesakkatlı bır ıstır oylekı yenı aldıgın ekran kartının kokusunu icine cekıceksın helekı aldıgın ekran kartı mesut cevıkten ovgu aldıysa o aksam onu alır yastıgınızn altına koyupta uyursunuz tabıkı heycandan uyayabılırsınız sabah oldugunda o kasayı acmak ıcın elınız ayagınız tıtrer kasayı acıp dıger donanımlarınıza soyle bır goz gezdırıp hayatınızın en guzel anlarındanm bırını yasarsınız yetınmez onlara dokunmak ıstersınız hayal gıbıdır o devasa sogutucular super bı ıslemcı ramlarınız ekran kartınız hdd hepsı bırer zevktir ozen ıster sevkat ıster siz onlara nekadar bakarsanız onlarda sıze okadar bakar gorusu hakımdır. zaman gelır bır sımıt yıyerek dıusınızden tırnagınızdan arttırıp topladıgınız harclıklarla aldıgınız donaımların kutularına aksam oldugunu yatarken bır bakarsınız ve derın bır gulumse ve huzurla yatagınıza uzanıp aldıgınız fps ler hızında guzel bır ruyaya baslayarak sabaha yonelırsınız

donanım sevgısı pc sevgısı bambaskadaır yasayan bılır



olay budur abi


rüyalarımda çok fps düşüşleri yaşıyorum..sistemim aşağıda..ne yapmalıyım?? HD7... serisini mi bekleyeyim 6990 QCF mi yapayım??

şaka bi yana..bu kartlar çıkıyor da..6990'u, konsoldan rezil bi şekilde "pörtlenmiş", bazıları 30fps kilitli oyunlar için mi alacağız? yoksa Fifa'yı falan 783 averaj FPS ile oynamak için mi??
0
bilalMW 2 gün önce (23:38)

quote:

Orijinalden alıntı: redline_59


quote:

Orijinalden alıntı: nirvanafb

ya arkadaşlar yok ekran karti yok işlemci eziyet ediyoruz bu şekilde kendimize alin bir tane xbox 360 takın oyunları oynayın.



gamer olmak bıraz daha mesakkatlı bır ıstır oylekı yenı aldıgın ekran kartının kokusunu icine cekıceksın helekı aldıgın ekran kartı mesut cevıkten ovgu aldıysa o aksam onu alır yastıgınızn altına koyupta uyursunuz tabıkı heycandan uyayabılırsınız sabah oldugunda o kasayı acmak ıcın elınız ayagınız tıtrer kasayı acıp dıger donanımlarınıza soyle bır goz gezdırıp hayatınızın en guzel anlarındanm bırını yasarsınız yetınmez onlara dokunmak ıstersınız hayal gıbıdır o devasa sogutucular super bı ıslemcı ramlarınız ekran kartınız hdd hepsı bırer zevktir ozen ıster sevkat ıster siz onlara nekadar bakarsanız onlarda sıze okadar bakar gorusu hakımdır. zaman gelır bır sımıt yıyerek dıusınızden tırnagınızdan arttırıp topladıgınız harclıklarla aldıgınız donaımların kutularına aksam oldugunu yatarken bır bakarsınız ve derın bır gulumse ve huzurla yatagınıza uzanıp aldıgınız fps ler hızında guzel bır ruyaya baslayarak sabaha yonelırsınız

donanım sevgısı pc sevgısı bambaskadaır yasayan bılır



olay budur abi
0
GUERRA 2 gün önce (23:23)
"bunu kafana geçirdim mi, pekmezini akıtırım" der gibi tutmuş kartı herifço 0
Statistik 2 gün önce (22:11)

quote:

Orijinalden alıntı: DemirAtlı

amd, morali bozulan taraftarlarını ...


oyle bir sey olmadigi icin yorumunuzun kalan kisminin hic bir degeri kalmadi
0
DemirAtlı 2 gün önce (22:06)
amd, morali bozulan taraftarlarını çoşturabilmek tekrar eski gaz dolu günlerine kavuşturabilmek için almış eline vhs yi şov yapmış.

moralmen çöküntü içinde olan taraftarlar haberin heyecanıyla kart sandıkları şeye bile hiç bakmamış elleri patlayıncaya kadar alkışlamışlar.

Aşağıda, kart sanılan şeyin basın açıklamasından sonra masada unutulunca 80 lerden kalma vhs kasedi olduğu anlaşılmış.

0
babaeski39 2 gün önce (22:02)
Ben merak ediyorum 6950 leri 6970 çevirdiler acaba 6990 da neye çevirirler onu merak ediyorum 7000 olur mu acaba arada 10 gibi bir sayı oynuyor 0
Source 2 gün önce (21:54)
Maalesef kart çıkıyor ama PC'ye adam akıllı oyun yapan firma kalmadı acilen buna birileri el atmalı hatta AMD ve Nvidia PC'ler için kendi oyun stüdyolarını açmalılar.. 0
TheMüb 2 gün önce (21:02)

quote:

Orijinalden alıntı: El Mukteda


quote:

Orijinalden alıntı: why_living

nasıl bişeydir .. insanlar pc yi ilahlaştırıyor ... üzülüyorum. dünya bu kadar ufak degil. varlık böyle bi degerden fazlasını hakediyor. ekran kartı ... vay bee. bazıları için ne kadar önemli.


donanım haberin %75'inin yaşama sebebi



evet
0
hedevilcate 2 gün önce (20:31)
quote:

Orijinalden alıntı: adnanmadnan

5970 hala kral...
başka söze gerek yok

0
El Mukteda 2 gün önce (20:25)

quote:

Orijinalden alıntı: why_living

nasıl bişeydir .. insanlar pc yi ilahlaştırıyor ... üzülüyorum. dünya bu kadar ufak degil. varlık böyle bi degerden fazlasını hakediyor. ekran kartı ... vay bee. bazıları için ne kadar önemli.


donanım haberin %75'inin yaşama sebebi
0
why_living 2 gün önce (20:12)
nasıl bişeydir .. insanlar pc yi ilahlaştırıyor ... üzülüyorum. dünya bu kadar ufak degil. varlık böyle bi degerden fazlasını hakediyor. ekran kartı ... vay bee. bazıları için ne kadar önemli.
0
KFK 2 gün önce (18:14)
Araba aküsü gibi o ne arkadaş! Gerçi teknolojik gelişmelerde estetikten ziyade işlevsellik (duygusallık) daha ön plandadır.Hele bi yapalım işe yarasın (hamuduyla götürelim) sonra daha ufak ve estetik olanı yaparız mantığı. (bkz. eski bilgisayarların buzdolabı ebatında olması)

Maalesef son aldığım Ati karttan (3870) memnun olamamıştım.Geçtiğimiz günlerde iptal oldu.Eş zamanlı aldığım 9600 GT hâlâ aktif kerata! Neyse iptal olanın yerine GTX 460 aldık onu da kavrayamadım gitti.Gerçi onun için bir danışma başlığı açacağım.Uzun lafın kısası, çok duygusal olmadığım için Ati'ye yine de küsmedim.Bu kartı alıp denemek isterim.Alacaklara da hayırlı olsun derim...
0
Nevi şahsına münhasır 2 gün önce (16:05)
quote:

Orijinalden alıntı: sadtneverdie

AMD rakipsiz kalsında kazıklanalım diyen bir kesim var. Çok ilginçsiniz çok!

Ehe sen de aynısını intel ve nvidia için diyorsun, daha az mı ilginçsin
0
Statistik 2 gün önce (15:52)

quote:

Orijinalden alıntı: M@U


quote:

Orijinalden alıntı: Statistik


quote:

Orijinalden alıntı: sadtneverdie

AMD rakipsiz kalsında kazıklanalım diyen bir kesim var. Çok ilginçsiniz çok!


AMD rakipsiz kaldigi zaman kimse kaziklanmadi, 5xxx serisinde oldugu gibi, ama nVidia rakipsiz kaldigi zaman tek gpulu en iyi kartini 615$'den asagiya satmazdi


AMD zaten babamızın firması. HD5000 serisindeki zamları da doğal olarak babamız yaptı.

Yahu adam bir HD5000 serisini örnek vermiş.


5870'in 399$'luk fiyatina 10$ zam yapilirsa 409$ olur, 409$ nerde 615$ nerdeeee

ama iste cocuklugunzdaki "Nvidia The Way It Meant To Be Played" reklaminin etkileri
0
astraldoors 2 gün önce (15:36)
Yine toynak gibi yapmış adamlar

AMD "Mandingo" Serisi
0
arveladze011 2 gün önce (15:28)
Ne zaman böyle bir donanım haberi görsem inceleme hep " merakla beklenen" deyimiyle başlar.
İki ay sonra 7990 ı merakla bekleyeceğiz dört ay sonra da 8990 ı.. Liste böyle uzar gider. Gülsem mi ağlasam mı.
0
M@U 2 gün önce (15:22)

quote:

Orijinalden alıntı: Statistik


quote:

Orijinalden alıntı: sadtneverdie

AMD rakipsiz kalsında kazıklanalım diyen bir kesim var. Çok ilginçsiniz çok!


AMD rakipsiz kaldigi zaman kimse kaziklanmadi, 5xxx serisinde oldugu gibi, ama nVidia rakipsiz kaldigi zaman tek gpulu en iyi kartini 615$'den asagiya satmazdi


AMD zaten babamızın firması. HD5000 serisindeki zamları da doğal olarak babamız yaptı.

Yahu adam bir HD5000 serisini örnek vermiş.
0
Statistik 2 gün önce (15:15)

quote:

Orijinalden alıntı: sadtneverdie

AMD rakipsiz kalsında kazıklanalım diyen bir kesim var. Çok ilginçsiniz çok!


AMD rakipsiz kaldigi zaman kimse kaziklanmadi, 5xxx serisinde oldugu gibi, ama nVidia rakipsiz kaldigi zaman tek gpulu en iyi kartini 615$'den asagiya satmazdi

0
El Mukteda 2 gün önce (14:40)
yeni kral ama ömrü en kısa sürecek kral, eğer dx12 2012'de gelirse karta verilen paraya yazık olur. zaten 5970 sahiplerinin alması mantıksız olur. dx12'yi beklemek lazım. 0
atiktuk 2 gün önce (14:28)
yeni kral geliyor da şu an elimizdeki kartlarla bile oynayacak oyun bulamıyoruz!!oyun olmadan da kartlar ne kadar iyi olursa olsun esprisi kalmıyor..mercedes ı kapının önune koyduk ama gidecek yol yok:)ne anladım o işten...umarım yeni oyunlar en kısa sürede gelır de kartların hakkını verir.. 0
hachiko 2 gün önce (14:16)
Kılıçdaroğlu duruşu ve elinde melih gökçeki bitirecek dosyalar gibim durmuş.. 0
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla