TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 24630 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
ASUS Eee Pad Transformer Prime ABD satış tarihi 19 Aralık'a ertelendi HTC, Wildfire S modeli için Android 2.3.5 güncellemesini yayınlamaya başladı HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (43) YORUM YAZ

tarafından 13 Aralık 2011, Salı 14:13 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

DH Özel: AMD Radeon HD 7970'in fiyatı şekilleniyor
Ekspres Haber Erdi ÖZÜAĞ "Fx57"
43
 
AMD'nin 9 Ocak'ta lanse etmeye hazırlandığı Radeon HD 7900 serisi ekran kartları için yeni bilgiler elimize ulaşmaya devam ediyor. AMD'nin en büyük iş ortaklarından biri ile gerçekleştirdiğimiz sohbetin bir sonucu olarak elimize ulaşan bilgilere göre yeni nesil grafik işlemci mimarisini temel alan Tahiti XT grafik yongasının güç vereceği Radeon HD 7970, Avrupa'da 500 Avro'nun biraz üzerinde bir fiyatlandırma ile sunulacak, Türkiye'de ise vergiler de eklendiğinde 650$+ (+)KDV seviyesinde bir fiyatlandırma ile sunulacak.
 
Henüz AMD tarafından açıklanmış resmi herhangi bir fiyat bilgisi olmadığı için bu fiyatlara üreticinin ne derece etki ettiğini kestirmek zor zira bazı üreticilerin ellerinde Radeon HD 6970 stoklarını temizleyebilmek adına Radeon HD 7970'i ilk etapta tavsiye edilen fiyatın bir miktar üzerinde bir fiyatlandırma ile sunabileceği konuşulan detaylar arasında yer alıyor. Tüm bunlara ek olarak fiyatların şu anki üretim kapasitesine göre şekillendiği ve lansman tarihine kadar değişiklik gösterebileceğini de dipnot olarak ekleyelim. 384-bit bellek veri yolu desteğine ve 3GB GDDR5 bellek kapasitesine sahip olması beklenen HD 7970 ile birlikte AMD aynı zamanda çoklu monitör teknolojisi Eyefinity'nin 3D versiyonunu da duyuracak.
 
Bu haberin bağlantısı
URL
En Çok Beğenilen Yorumlar Yorum Yaz ▼
ultra_storm 13.12.2011 14:30:58
*Furious*
Oyun firmaların suçu yok lanet olası konsollar yüzünden pc'nin hakkını veremiyorlar konsollar sağolsun...
+19
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
_Dominic_Toretto_ 13.12.2011 14:25:32
650+%18 K.D.V.= 767 $

767$ x 1.8TL= 1.380 TL Dolar'ı düz 1.8 olarak aldım.

Aşırı yüksek bir fiyat. Ayrıca 6970 stoklarını eritmek için fiyatını düşürsünler, 7970'in fiyatını arttıracakları yere.
Saçmalığın bu kadarı.

Neden ürettikleri kartların hakkını veren oyunlar çıkmıyor peki? Geliştiricilere soruyorlar mı hiç kart üreticileri, hiç sorguluyorlar mı bunu ? Yoksa ceplerini doldurmaya mı bakıyorlar hepsi
0
MeGaDave06 13.12.2011 14:27:21
Maşşallah. fiyatının 650 dolar olmasının sebebi 3gb olmasıdır büyük ihtimal çünkü zotac'ın gtx580 3gb'lık versiyonuda 700 dolardan satılıyor.

Bu kart GTX580'e gerçekten fark atarsa 650 doları hak eder ama atamassa bence 7900 almak hiç akıl kârı olmaz
+1
rodri 13.12.2011 14:28:24
1300-1400tl gibi fiyata satılacaksa, hd6990' a yakın performans vermekten başka şansı yok. 0
hakanr 13.12.2011 14:29:21
Ofiyata buraya gelirse o kart amd saçmalamış olur hatta bi müddet avucunu yalamak zorunda bile kalabilr kanımca Yuh yani. 0
Firaristt 13.12.2011 14:29:37
Buyur? Ben o fiyata MSI TwinFrozr III HD6950 CrossFire aldım. benim CF GTX590 ve HD6990'a denk performans verdiğini varsayarsak yeni nesil kartları almak bu fiyatlarla hiç akıl kârı değil...

Kim ne derse desin cebimdeki para, ihtiyaçlarım ve alacağım hizmet, performans ve ısıdır. Varsa ötesi buyrun...
+3
The Wanted 13.12.2011 14:30:15
eğer bu fiyattan gelicekse ciddi oranda performanslı demektir.. 0
karaköy_soğancısı 13.12.2011 14:30:52
6950 alacağımın garantisidir bu fiyat :) bu kart satılsın die 6950 ve 70 e zam bile yapabilirler hani insanlar bunu alcağıma 200 koyar onu alırım die 6950 ler şimdiden alınsın :) 0
ultra_storm 13.12.2011 14:30:58
*Furious*
Oyun firmaların suçu yok lanet olası konsollar yüzünden pc'nin hakkını veremiyorlar konsollar sağolsun...
+19
kaiser_q 13.12.2011 14:33:22
6970lerin fiyatlarinda dusus olur ins sahsen beklemedeyim tahiti oncesi 5870in dustugu bir dusus bekliyorum 69xx serilerinde 0
MÜŞAVİR 13.12.2011 14:36:12
7970 650 USD + KDV olursa, 7950 de 500 USD + kdv den ucuz olmaz. Oda 590 x 1.865 = 1.100,00 TL yapar. İyiki 450,00 liraya HD6970 almışım. Nerdeyse 2,5/1 fiyatına. +1
_Dominic_Toretto_ 13.12.2011 14:36:57
quote:

Orijinalden alıntı: ultra_storm

*Furious*
Oyun firmaların suçu yok lanet olası konsollar yüzünden pc'nin hakkını veremiyorlar konsollar sağolsun...

O konu zaten başlı başına bir tartışma konusu.

Oyun yapımcıları maliyetten kaçıyorlar. İsteseler daha iyi bir şekilde aynı oyunu PC için geliştirirler. PC'de oyun satışları da Konsol'lara göre düşük olduğundan.
yatıracakları para geri gelmeyecek diye Port işine giriyorlar. PC korsancı Platformu ya ondan yapmıyorlar da Port ediyorlar.

Korsan eskiden beri var, şimdi mi PC korsancı oldu ? Eskiden neden port yapmadılar da şimdi yapmaya başladılar. PS2 den port yapsalardı ya biraz cila attılar mı olurdu işte.
0
_Dominic_Toretto_ 13.12.2011 14:38:35
quote:

Orijinalden alıntı: MÜŞAVİR

7970 650 USD + KDV olursa, 7950 de 500 USD + kdv den ucuz olmaz. Oda 590 x 1.865 = 1.100,00 TL yapar. İyiki 450,00 liraya HD6970 almışım. Nerdeyse 2,5/1 fiyatına.

2. el bölümünden mi almıştın o kartı 2 fanlı Sapphire ? 6950 değil miydi o ?
6970 ise bedava fiyat
0
MÜŞAVİR 13.12.2011 14:39:48
quote:

Orijinalden alıntı: *Furious*

2. el bölümünden mi almıştın o kartı 2 fanlı Sapphire ? 6950 değil miydi o ?
6970 ise bedava fiyat

Sıfır, açılmamış kutulu olarak aldım. Evet HD6950 idi bir zamanlar ama şu an HD6970.
0
ultra_storm 13.12.2011 14:40:06
Ayrıca şu an vergi dahil 1216 tl oluyor 7970 1300 tl'yi geçmez fiyatı. 0
S 13.12.2011 14:42:18
Bu fiyata ben bilgisayar topluyorum yaa :( 0
musti545 13.12.2011 14:54:00
BU KART O ZAMAN GTX 590 DAN BİRAZ YAVAŞ GTX 580 DEN %30 %40 ARASI DAHA HIZLI...

Eğer böyleyse fiyatını sonuna kadar hak eder...
0
charcharodon carcharias 13.12.2011 14:55:42
O zaman ikinci elde ''Fairy Ekran Kartı Şenliği'' bekliyorum ben Gtx 580'ler, 6970'ler dibe vursun, foruma hareket gelsin. 0
_Dominic_Toretto_ 13.12.2011 14:58:03
quote:

Orijinalden alıntı: charcharodon carcharias

O zaman ikinci elde ''Fairy Ekran Kartı Şenliği'' bekliyorum ben Gtx 580'ler, 6970'ler dibe vursun, foruma hareket gelsin.

Elindeki GTX580 olsun Ati 6970 olsun, bunları satıp da yeni kart alanlar, sırf meraktan alanlardır. 580 ile 6970 hangi Oyun'da sıkıntı yaşatmış
0
fbsrkc06 13.12.2011 14:59:13
çok yüksek fiyat..pci 3.0 mı pekii? 0
Firaristt 13.12.2011 15:01:01
Ben diyorum hep intel'deki tik-tak farklı bir yolla da olsa ekran kartlarında da var. Tik kısmı Hd5xxx, GTX4xx ise tak da HD6xxx GTX 5xx oldu.HD6xxx ve GTX5xx alanlar (bende dahil) şanslıyız çünkü belki ısı biraz fazla oluyor ama hiç değilse performans ve fiyat dengesi yii bir kart aldık. Bu fiyatlara AMD kart satmayı bekliyorsa ya performansı iyice arttıracak HD6990'a dayanacak veya geçecek veya da fırsat kollayacak. fiyat indirimine gitmezse Türkiye'de o kart satamaz benden söylemesi. Lanet olası oyun firmaları da oyunları port edip duruyorlar sistem ihtiyacı 2-3katına çıkıyor. COD serisi güzel bir örnek bana kalırsa. aynı oyunu alla pulla fiyatı her seferinde arttırıp sat... Ben neden tekrar alayım ki aynı oyunu? gider korsanını alırım nasıl olsa farklı olan bir tek SP'si. O da sabah otursam öğlene veya akşama bitiyor. Ona da o para verilmez kimse kusura bakmasın. BF3 gibi The Run(her ne kadar hikaye çok kısa olsa da) grafik ve ses anlamında kaliteli yapımlar olduktan sonra ve hikaye kısmı bittiğinde uzun bir süre beni meşgul edebilecekse para vermeğe değerdir. Bilgisayarların hakkını verecek oyunlar çıksın parasını çok yüksek olmadığı sürece zaten verip alacağız. GTA IV'ü almamamın tek sebebi konsoldan port edilmesi. Evet güzel oyun ama port olduğu çok belli. GTA V'te aynı şekilde olursa Rockstar Games boşuna pc ile uğraşmasa da olur bence. Nasıl olsa konsola çıkıyor oyun. bizim pc'lere değil. 1300TL'e ne alınır? orta seviye bir pc, zorlayınca 2tane Galaxy S veya 2tane Xperia Neo, LCD TV(35"+), düz mantıkla internet kafede 1300saat, ~50 adet 3D sinema bileti, ortalama 1 ailenin 15-20günlük geliri vs... yuh ya...Ya çok uçuk bir performans verecek ya sazan arayacaklar. bu fiyata 1tane kart almak için sağlam neden lazım... +1
knnkpln 13.12.2011 15:03:12
Pahalı olacak işte hesaplamaya gerek yok.Fiyatını boşverin eski nesile göre ne kadar performans sunacak asıl mesele bu. 0
_Dominic_Toretto_ 13.12.2011 15:05:12
quote:

Orijinalden alıntı: NeverJames

biraz daha eksileyin beyler galaxy s sayfasındaki ne olursa olsun apple ı geçmek istiyorum :O

Ey mubarek insan, bir rahatsızlığın falan mı var senin ? Sıkıntın derdin mi var? Hasta mısın ? şifa için yanlış yerdesin o halde
Konu dışı tam senlik
+3
highgen 13.12.2011 15:35:43
quote:

Orijinalden alıntı: charcharodon carcharias

O zaman ikinci elde ''Fairy Ekran Kartı Şenliği'' bekliyorum ben Gtx 580'ler, 6970'ler dibe vursun, foruma hareket gelsin.



7970 in fiyatı öle abartıldığı gibi fazla değil performansı mikemmel bence her hd6970 sahibi bundan aldığına değecek

bizede 2. elde şenlik var
0
alito 13.12.2011 15:36:37
Türkiye'de 900TL den aşağı olmaz demiştim ama bu fiyatlar üzerine artık birşey söylemiyorum tıp! 0
_Dominic_Toretto_ 13.12.2011 15:42:53
quote:

Orijinalden alıntı: alito

Türkiye'de 900TL den aşağı olmaz demiştim ama bu fiyatlar üzerine artık birşey söylemiyorum tıp!

Dediğin 7950 için geçerli olacaktır zaten
0
merich 13.12.2011 15:52:36
Ben 800TL'ye 2 adet hd6870 aldım. her oyunda gtx 580'e en az 10 fps fark atıyor. 7970 performanstan öte ekstra birşeyler sunmaları lazımki alalım o fiyattan. 0
Erai 13.12.2011 16:22:30
Amd' de Nvidia yolundan gidiyor ne güzel, paranın yüzü sıcaktır mantığıyla +1
cagataykoroglu 13.12.2011 16:41:24
Kullanıcı dostu AMD :D +2
ra1dz 13.12.2011 16:51:12
fiyatını aşırı pahalı bulmuyorum,eğer gtx 580 den söylenildiği kadar iyi olacaksa,parasının hakkını verecekse normal bir fiyat 0
24 13.12.2011 17:14:03
Hd 6990 a yetisemiycek o zaman bu kart. Bana pahalli geldi albenisi olmamis kartin. Testleri sabirsizlikla bekliyorum 0
HackAv 13.12.2011 17:14:16
Fiyat bayağı tuzlu olacak.
Bundan öncekiler de tuzlu zaten.
Örneğin;battlefield 3'ü şöyle 1920*1080'de adam akıllı çalıştırmak için en az 600 lirayı gözden çıkarmak lazım.
4870 ile takılmaya devam Üstad...
+1
M@U 13.12.2011 18:36:03
Önümüzdeki 3 nesil boyunca ekran kartı almazsam, 2. el bir araba alabilirim demek ki... 0
redoracle 13.12.2011 18:51:00
EE daha geçen yazmıştım nvidia maket bi kart filanla açıklama yapsa da fiyatları biraz aşağı çekse amd diye hiçbir açıklama gelmeyince oldu şimdi 400 küsur dolarlardan 600 küsur dolar oldu fiyatlar şimdi anlaşılmıştır heralde neden böyle yazdığım. 0
mteke 13.12.2011 19:33:06
Yeni ekran kartı hesaplı olmayacaksa ve daha az elektrik harcayamayacaksa yeni kart almanın anlamı yok.

@M@U kesinlikle katılıyorum, 2. el tofaşlar 4-5binden satılıyor değil mi?
0
Mutlu Dal 13.12.2011 20:18:34
hani 499 dolardı :D

kdv ile %18 1097 liraya geliyor kısaca 1100 lira işte 590$

başka vergi ekleniyormu bilmiyorum ama kdv vergisi ile 500 dolardan satılırsa avrupada 1100 liraya denk gelicek

avro ile satılırsa alınabilir kart olmaktan çıkar!

zaten bir ekran kartına 1080p de oyun oynayanlar için 550 600 liradan fazla vermesi zararına :)
0
şoray uzun yolda 13.12.2011 21:02:17
o fiyata motor alır binerim kardeş param olsada o ekran kartını kesinlikle almam. 0
Mutlu Dal 13.12.2011 22:04:24
Bu tür ekran kartları 3 monitörde oyun oynamak için zaten eğer tek monitörde 1080p de oyun oynayacaksan günümüzdede geçerli crysis 2 , battlfield 3 dahil DX 11 Ayarlarda Ultra grafik ve aa açarak oynatacak ekran kartları en basitinden

GTX 560 ve HD 6870 ile belki aa yı kökleyemezsin ama hd 6950 veya GTX 560ti ile 4 aa da bile crysis 2 , battlfield 3 ve metro 2033 gibi oyunları sorunsuzca oynatır!

Bu kartlarda 600 lira genel olarak sıfırı.Fazlası MADDİ Zarar
+2
gunman233 13.12.2011 23:08:26
Lansman tarihinin belli olduğu gün dediğimi tekrarladım içimden:) ::::



Kartlar yine pahalı olacak.. Önceden üst seviye ekran kartı alınan fiyata artık orta seviye alınıyor aldı gitti başını bu sektöre biri dur desin. Şahsen laptopa geçtim aza kanaat etmeyi öğrendim, geçen 60 gb bi ssd aldım upgrade olarak başka da bişeye gerek yok.. Oyun da arada oynarım zaten Core i3 ve nvidia 240m yetiyor hemen her oyunda.
Nm küçüldükçe fiyatlar artıyor haydi hayırlısı basın paraları yeni Leyla'lara:)
0
rodri 13.12.2011 23:27:40
quote:

Orijinalden alıntı: gunman233

Lansman tarihinin belli olduğu gün dediğimi tekrarladım içimden:) ::::



Kartlar yine pahalı olacak.. Önceden üst seviye ekran kartı alınan fiyata artık orta seviye alınıyor aldı gitti başını bu sektöre biri dur desin. Şahsen laptopa geçtim aza kanaat etmeyi öğrendim, geçen 60 gb bi ssd aldım upgrade olarak başka da bişeye gerek yok.. Oyun da arada oynarım zaten Core i3 ve nvidia 240m yetiyor hemen her oyunda.
Nm küçüldükçe fiyatlar artıyor haydi hayırlısı basın paraları yeni Leyla'lara:)


önceden 400 liraya en kral kart alınıyodu. onları alan arkadaşlara, ekran kartına o kadar para verilir mi derdik.
+1
Rainbow6 14.12.2011 03:45:25
o fiyata biraz sor satar anladigim kadariyla bu kart eskisinin biraz daha gelistirilmisi performans babinda cok bi fark vaad etmiyor ama nvidianin ekran kartinda cok daha fazla degisiklik olacak buna karsilik performanstada daha fazla gelistirme vaad ediyolar tabi kartlar cikana kadar belli olmaz ama sonuc olarak her iki firmaninda yeni urunu var bence amd o fiyata fazla konsantre olmasin 0
last_legant 14.12.2011 03:49:49
Sonuçta en güncel güçlü bir laptop fiyatı... 0
soar.kerrigan 14.12.2011 04:12:19
quote:

Orijinalden alıntı: cagataykoroglu

Kullanıcı dostu AMD :D

Senin ex vidan fiyat dusurur iste daha ne istiyorsun. Cevab-i veremiyince 2 tane alirsin vida.
0
cenkyyy 14.12.2011 11:41:01
quote:

Orijinalden alıntı: merich

Ben 800TL'ye 2 adet hd6870 aldım. her oyunda gtx 580'e en az 10 fps fark atıyor. 7970 performanstan öte ekstra birşeyler sunmaları lazımki alalım o fiyattan.

10 fps mi calm down
0
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla