TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 25320 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Resmi: Intel Core i7-990X ilk çeyrekte satışa sunulacak Galeri: AMD Radeon HD 6850 HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (14) YORUM YAZ

tarafından 19 Ekim 2010, Salı 08:14 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Sapphire'in Radeon HD 6870 modeli de gün ışığına çıktı
Ekspres Haber Erdi ÖZÜAĞ "Fx57"
14

Ekran kartı üretiminde AMD'nin en büyük iş ortaklarından biri olan Sapphire'in, Radeon HD 6870 tabanlı yeni modeli de gün ışığına çıktı. Özel tasarımlı Radeon HD 6850 modeliyle kıyaslandığında, üst model olan Radeon HD 6870'in ilk modeli için Sapphire'in referans tasarımdan ayrılmadığını görüyoruz. 40nm üretim teknolojisiyle hazırlanan Barts XT GPU'sunun güç verdiği DirectX 11 destekli ikinci jenerasyon ekran kartı, 256-bit bellek veri yolu desteği, 1GB GDDR5 ve 1120x paralel işlem birimiyle geliyor.

Grafik işlem birimi 900MHz'de, bellekleri ise 4200MHz'de görev yapan yeni model, çift slot tasarıma sahip. Üzerinde iki adet 6pin güç konnektörü bulunan ekran kartı, görüntü aktarımı içinse çift DVI, HDMI ve iki ade Mini DisplayPort konnektörünü kullanıyor. Crossifre X, Eyefinity, HD 3D ve UVD 3.0 gibi teknolojilere destek sunan Sapphire Radeon HD 6870, 22 Ekim'de yapılacak resmi lansmanla aynı anda tüm dünyada satışa sunulacak. Sapphire Radeon HD 6870 için henüz açıklanmış net bir fiyat bilgisi bulunmuyor.

Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
unixslax 20.10.2010 03:09:19
5850 bence 6950 çikana kadar $
El Mukteda 20.10.2010 02:53:11
oc kapasitesini merak ettim. eğer oc kapasitesi iyi olmazsa 5850 tercih edilebilir halen.
UzmaN345 20.10.2010 01:27:44
Artık testleri bekliyoruz
helvetia 19.10.2010 23:59:29
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

ben o 500ün üstüne braz daha katr bi ekran kartı paarsına xbox360 alırm oynayamadnz btn oyunları oynarm:D bsuna para e. kartı işlemci hani oyunlar??? oyun konsolda.

Misafirsin diye bişey demiyorum.
DH Misafiri 19.10.2010 23:47:53
ben o 500ün üstüne braz daha katr bi ekran kartı paarsına xbox360 alırm oynayamadnz btn oyunları oynarm:D bsuna para e. kartı işlemci hani oyunlar??? oyun konsolda.
vidoko 19.10.2010 18:42:33
tasarım çok klasik olmuş hele oresim çok matt duruyorr ..
dr.A.G 19.10.2010 18:21:44
quote:

Orijinalden alıntı: MÜŞAVİR


quote:

Orijinalden alıntı: forvet007

bu soğutma tiplerini hiç sevmiyorum. karta da hiç ısınamadım..


Al benden de o kadar. Soğutucusu özelleştirilmiş bir model çıkana kadar bu karta ısınamayacağım galiba.


tam da amd artık bu fandan neden vazgeçmiyor diyecektim ki .....
Man From Atlantis 19.10.2010 18:14:05
quote:

Orijinalden alıntı: Elektroterm

Bu 6870 lerin kart boyu biraz uzun gibi görünüyor.

Kaç cm olduğunu bilen var mı?


5850 ile aynı 24.5cm
Elektroterm 19.10.2010 18:10:20
Bu 6870 lerin kart boyu biraz uzun gibi görünüyor.

Kaç cm olduğunu bilen var mı?
MÜŞAVİR 19.10.2010 11:55:12
@cestvrai

Düşünmüyorum desem yalan olur. Ama sazanlık yapmakta istemiyorum. 500,00 TL den girer piyasaya 20 gün sonra 400,00 TL ye felan düşerse o acı koyuyor işte.
cestvrai 19.10.2010 11:53:02
@ müşavir : İlk çıktığı gün alacaksın bir 6870 bak demedi deme
MÜŞAVİR 19.10.2010 11:50:32
quote:

Orijinalden alıntı: forvet007

bu soğutma tiplerini hiç sevmiyorum. karta da hiç ısınamadım..


Al benden de o kadar. Soğutucusu özelleştirilmiş bir model çıkana kadar bu karta ısınamayacağım galiba.
forvet09 19.10.2010 11:08:52