TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 27157 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech Kariyer.net
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Samsung endüstride ilk defa DDR4 bellek geliştirdi CES 2011 etkinliğinde Android'li Sony Ericsson Anzu mu tanıtılacak? HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (157) YORUM YAZ

tarafından 5 Ocak 2011, Çarşamba 12:15 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

FujiFilm FinePix HS20 EXR; 16 MP BSI CMOS sensör, Full HD video, 30x optik zum bir arada
Günlük Haber knight
157

Dünyanın en büyük dijital kamera üreticilerinden FujiFilm, bugün birbirinden yeni modelleriyle hayatı dondurmayı, anı yakalamayı seven fotoğrafçıların karşısına çıktı. Bu modellerden en dikkat çekenlerden bir tanesi kuşkusuz 16 megapiksel çözünürlüğünde sensöre ve Full HD (1920x1080p) video kayıt yeteneğine sahip FinePix HS20 EXR oldu. Şimdi kameranın teknik detaylarına hep beraber kısaca bir göz atıyoruz.

130.6 x 90.7 x 126.0 mm ebatlarında ve batarya, bellek kartı dahil 730 gram ağırlığında (batarya, bellek kartı hariç 636 gram) tasarlanan HS20EXR, 1/2'' boyutunda BSI (Back Side Illuminated) CMOS sensör ile 24 - 720 mm'lik (35 mm formatına göre) objektifin desteğini arkasına almış. 30 kata kadar optik yakınlaştırma yapabilen objektife fotoğraflardaki istenmeyen bulanıklıkların önüne belli ölçüde geçilebilmesi için çift görüntü stabilizasyon sistemi eşlik ediyor. Günümüzde gitgide standart haline gelen yüz tanıma teknolojisi unutulmamış. Bunlara ek olarak yeni süper zum kameranın diyaframı geniş açıda f/2.8'e kadar, dar açıda f/5.6'ya kadar açılabiliyor; ISO değeri ortam koşullarına göre 100 / 200 / 400 / 800 / 1600 / 3200 / 6400 / 12800 arasında ayarlanabiliyor.

Sırasıyla 1920x1080@30 FPS, 1280x720@60 FPS, 640x480@80 FPS ve 320 x 112@320 FPS değerlerinde H.264 formatında stereo video kaydı gerçekleştirebilen kamerada tercihe göre elektronik vizör veya hareket edebilen 3.0 inç boyutunda 460.000 piksel LCD ekran aracılığıyla çekim yapabiliyoruz. 4 tane AA bataryadan güç alan kamerada yaklaşık 20 MB dahili bellek bulunuyor, kapasiteyi SD / SDHC / SDXC kartlarla arttırabilme olanağı sunulmuş. Yaptığınız çekimleri ise HDMI Mini portu aracılığıyla LCD / Plazma televizyonunuzda izleyebiliyorsunuz.

FujiFilm HS20EXR'nin 2011 yılının mart ayında 499.95$ fiyat etiketiyle satışa sunulması beklenirken kameranın objektifindeki kırmızı çemberin Canon'un L serisini bizlere anımsattığını belirtelim.

Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
saucykorhan 08.04.2013 19:53:57
MAKİNEYİ GEÇEN YIL ARALIK AYINDA ALDIM VE ÇOK TEMİZ BİR MAKİNE
ARALIK AYINA KADAR GARANTİSİ VAR,4 GB HAFIZA KARTI, 8 TANE PİL(2700),PİL ŞARJ ALETİ,EKRAN KORUMA CAMI VE tripod 185 cm

Yeni tasarlanmış 16 megapiksel EXR CMOS sensör
30x optik zum destekli 24 - 720 mm objektif
3.0 inç 460,000 piksel çözünürlüklü LCD ekran
Gelişmiş bulanıklık önleme teknolojisi
1600% dinamik alan
Tam çözünürlükte saniyede 8 kare çekim hızı
320 x 112 piksel çözünürlükte saniyede 320 kare hızlı çekim
Uzun batarya ömrü
4 adet AA pil ile 350 kareye yakın çekim sayısı
Raw formatta fotoğraf çekimi
Full HD video kayıt
EXR Auto modu ile 27 hazır çekim modu
Film benzetim modları
Hızlı açılış modu
Motion Panorama 360 çekim modu
TTL flaş kontrolü ile harici flaş birimlerini kullanabilme
Photobook Assist fonksiyonu
DH Misafiri 10.01.2013 16:00:13
ben alcamda nasıl bu makıne :S

DH Misafiri 27.12.2012 21:31:20
1 yıldır kullanıyorum bence amatörden profesyonelliğe geçiş için uygun bir makina,özellikle makro çekim lensleride takılınca akıllara zarar resimler alabilirisniz..
DH Misafiri 24.09.2012 15:14:37
http://hotfile.com/dl/138782438/5b59ba5/fujifilm_hs20_turkce-kullanma-kilavuzu.rar.html

fuji hs 20 TURKÇE kullanım kılavuzu buyurun
DH Misafiri 18.07.2012 03:48:30
Aynı makina bende de var ve hiç memnun değilim alıcak olan varsa geri çekilsin aldığınızda çok pişman olucaksınız satıp daha farklı bişey almak isteyeceksiniz fakat satılması zor bi makina doğru düzgün çekim yapamadığı için kimse tercih etmiyor ve böyle mal elinizde kalıyor
DH Misafiri 15.06.2012 01:05:35
Arkadaşlar kullandım o makineyi almaya değer normal yarı profesyonellerin üstünde bir makine profesyonel makineye lens gerekir yani ayrı ücret astarı yüzünü geçer yani başlangıç için güzel birmakine diğerlerin
den çok farklı video full hd gerçekten aldım ve denedim başlangıç için alan arkadaşlar profesyonel alıpta amatör lensi değiştirmek zorunda kalmasınlar
PlutosDaddy 07.06.2012 11:34:46
Bu fotoğraflarla şenlenecekse ben almiyim saolun

Fotoğrafları muhtemelen %100 boyutta incelemiyorsunuz veya beklentileriniz fotoğraf bazında çok yüksek değil. Zaten burda anlatılmak istenen de bu biraz, beklentilerinizi karşılıyor mu? Mutlu musunuz? O zaman güle güle kullanın
sedatkuran 07.06.2012 11:12:29
Herkes yazmış bende yazayım hs 20 yi 3 gün önce aldım. uzun zamandır araştırıyordum. aldım ancak memlun kalmadım diyemeyeceğim çünkü özellikleri ve çekimi çok iyi. öncelikle şunu belirtmek gerekir bu makina dslr değil yarı profesyonele giriş makinası. ancak makinada en çok gözüme çarpan hemen hemen her özeliğini el ile de ayarlanabiliyor olması. otomatik çekimlerine gelirse o konuda hiç bir sıkıntı yok otomatik olarak işini yapıyor. nereye tutarsan tut onu doğru olarak algılıyor. videyo çekimi gayet iyi zoom çok başarılı elle ayarlı otomatik netleştirmeli. anlatılacak o kadar özeliği varki ne form yeter nede zaman. örnek fotografta koyayım ortalık şenlensin. http://img839.imageshack.us/img839/7610/dscf0109m.jpg http://img193.imageshack.us/img193/1139/dscf0064sb.jpg http://img560.imageshack.us/img560/7638/dscf0114o.jpg
DH Misafiri 02.06.2012 20:07:48
Herkesin gidip 7d alma imkanı yok. Memnuniyet de kişisel bir ibredir isteğen beğenir o belki o kişiye göre en iyi makinedir. Burada hs20 ile 1100 bile karşılaştırılamaz kategorileri farklı. Ki ben bunu yaklaşık bir aydır araştırıyorum aceminin de acemisiyim ama bu makinenin başlangıç için iyi dsrl ler ile karşılaştırılamayacak kadar kötü bi kategoride olduğunu idrak edebildim. Ama çok bilmiş forum üyeleri ya deli gibi hs20yi övmekte yada içine oturan harcadıkları paradan sonra insanların gelip benim kompaktım daha iyi demesine laf atıyor kavga ediyor. Sadece komik şeyle bunlar. Fotografçılık öğrenmek yerine tiyatro eğitimi falan alın, yada durun ya klavyede laf yarıstırmakla hicbir yere gelemezsiniz tiyatro neyinize?
unal1917 30.05.2012 18:03:37
quote:

Orijinalden alıntı: PlutosDaddy

quote:

Orijinalden alıntı: unal1917

quote:

Orijinalden alıntı: unal1917

makinaya SD kart taktım ama fotolar 3551 den mumaralanmaya başladı. bu bu makinada daha önce 3551 resim çekildiği anlamına mı gelir? lütfen yardım


arkadaşlar bi yardım lütfen

3551 de olabilir 93551 de olabilir (9999'dan sıfırlar); sıfır almadıysanız bu sayı sizin için önemsiz bu segmentte zaten


*SD kart daha önce aynı dosya düzeninde çalışan bi makinede kullanıldıysa o da olabilir.

bilgi için teşekkürler..ama ben bu ürünü bimeksten sıfır aldım..ama görünüşe göre kullanılmış..iade etmeyi deneyeceğim.bir ayı geçti alalı umarım sorun çıkarmazlar
unal1917 30.05.2012 12:01:26
teşekkür ederim ama ben bimeks ten sıfır diye aldım..şimdi bu kullanılmış olduğu anlamına geliyor. iade temeye çalışayım bakalım ne olacak?
PlutosDaddy 30.05.2012 11:08:45
quote:

Orijinalden alıntı: unal1917

quote:

Orijinalden alıntı: unal1917

makinaya SD kart taktım ama fotolar 3551 den mumaralanmaya başladı. bu bu makinada daha önce 3551 resim çekildiği anlamına mı gelir? lütfen yardım


arkadaşlar bi yardım lütfen

3551 de olabilir 93551 de olabilir (9999'dan sıfırlar); sıfır almadıysanız bu sayı sizin için önemsiz bu segmentte zaten


*SD kart daha önce aynı dosya düzeninde çalışan bi makinede kullanıldıysa o da olabilir.
unal1917 30.05.2012 10:52:37
quote:

Orijinalden alıntı: unal1917

makinaya SD kart taktım ama fotolar 3551 den mumaralanmaya başladı. bu bu makinada daha önce 3551 resim çekildiği anlamına mı gelir? lütfen yardım


arkadaşlar bi yardım lütfen
endlessfly 29.05.2012 22:59:08
quote:

Orijinalden alıntı: mcholiqan

Ya Arkadaşlar Allah Aşkına biri Akıl Versin iki qün önce arkadaşımdan Fujifilm Hs20 EXR aldım İki tane de Micro Sd Card aldım 4 Gb. Bunları Takıp Foto cektiqimde Fotolarım İlq Cektiklerim olan 10 resim qörünüo diqerlerine bakınca OKUMA HATASI die Yazıo ne yapmalıyım Kafam karıştı bir kaç fotocu arkadaşımada qösterdim çözemediler yardım edenlere çok tşqler


gerçekten Türkçe yazarsan daha güzel olacak gibi :)

neyse konumuza dönelim, senin fotocu arkadaşlarına selam söyle bu arada kardeşim :)) eğer okuma hatası veriyosa başka bir fotoğraf makinesinde fotoğraf çekmiştir.O makinenin de formatı Hs20 de desteklenmeyen formattır.Senin çektiğin fotograflar değildir kesinlikle onlar..
endlessfly 29.05.2012 22:53:34
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

allah akıl fikir versin bazı arkadaşlara 16 mp miş cart curt sensör ufacık oldukdan sonra 100 mp olsun para etmez yani bakın fuji kalıtesiz bir markadır 1000lira üzeri veren kafasızdır. ayrıca canon 450 500 550d makinalar prof değil giriş saviyesı makınelerdir. size tavsiyem 500tl ye kadar bütcem var diyenler fujınin ceşitli yüksek zoom yapan makınaları var onlardan alabilirler. 750 900 tl arası bütcesi olanlar yine aynı tarz yüksek zoom oranlı nikon p500 canon sx30 tercih edebilirler 1000 tl civarı olanlar canon sx40 1200 civarı bütcesi olanlar kesinlikle hx100 v almalıdır. ama derseniz param var 1500 2000 arası kesinlikle bu ilk saydıgım makınalardan uzak durun ve canon 550d alın ilerdede paranız olursa farklı lensler alabilirsiniz. prof makınaya gelince boşverin 5 10 bin lira arası bu paraya araba alınır :DD

kardeşim sana Allah akıl fikir vermemiş demekki boş konuşuyosun.. Sen fuji ye kalitesiz diyebiliyorsan daha yaşın 9 herhalde..senin gibi fotoğrafçılıkla 1 gram bile ilgisi olmayan adamlar konuşursa yanar bu millet..Sana bir kaç bişey söyleceğim başkada yoruma değmessin bile ;)

1. Google'a gir ''Hasselblad'' yaz .. bu cihazın lens lerini Fujifilm üretmekte Fujinon.. sadece gir biraz araştır tamam aslan ;) bu cihaz alman üretimi ve dünyanın en kaliteli ve en pahalı Dijital Fotoğraf Makinesi..

2. Sony kullandığı kameraların çoğunda Fujinon nu kullanmakta..demem yetmesse tekrar gir google'a ''sony fujinon'' yaz ;)

Hiç bi cihazı hiç bi cihazla kıyaslayamassınız hepsinin özellikleri birbirinden farklıdır. Fujifilm, nikon ve canon dan önce kurulmuş bir şirkettir,ve geçmişi baskıcılıktan geldiği için sensörleride bir okadar kalitelidir.

osuran fotoğrafçı oluyor arkadaş..
unal1917 29.05.2012 22:30:39
makinaya SD kart taktım ama fotolar 3551 den mumaralanmaya başladı. bu bu makinada daha önce 3551 resim çekildiği anlamına mı gelir? lütfen yardım
DH Misafiri 28.05.2012 22:42:17
allah akıl fikir versin bazı arkadaşlara 16 mp miş cart curt sensör ufacık oldukdan sonra 100 mp olsun para etmez yani bakın fuji kalıtesiz bir markadır 1000lira üzeri veren kafasızdır. ayrıca canon 450 500 550d makinalar prof değil giriş saviyesı makınelerdir. size tavsiyem 500tl ye kadar bütcem var diyenler fujınin ceşitli yüksek zoom yapan makınaları var onlardan alabilirler. 750 900 tl arası bütcesi olanlar yine aynı tarz yüksek zoom oranlı nikon p500 canon sx30 tercih edebilirler 1000 tl civarı olanlar canon sx40 1200 civarı bütcesi olanlar kesinlikle hx100 v almalıdır. ama derseniz param var 1500 2000 arası kesinlikle bu ilk saydıgım makınalardan uzak durun ve canon 550d alın ilerdede paranız olursa farklı lensler alabilirsiniz. prof makınaya gelince boşverin 5 10 bin lira arası bu paraya araba alınır :DD
Ugur851 09.05.2012 17:13:01
quote:

Orijinalden alıntı: mcholiqan

Ya Arkadaşlar Allah Aşkına biri Akıl Versin iki qün önce arkadaşımdan Fujifilm Hs20 EXR aldım İki tane de Micro Sd Card aldım 4 Gb. Bunları Takıp Foto cektiqimde Fotolarım İlq Cektiklerim olan 10 resim qörünüo diqerlerine bakınca OKUMA HATASI die Yazıo ne yapmalıyım Kafam karıştı bir kaç fotocu arkadaşımada qösterdim çözemediler yardım edenlere çok tşqler


Hiç bir şey anlaşılmıyor, lütfen TÜRKÇE yazın.
mcholiqan 09.05.2012 16:35:29
Ya Arkadaşlar Allah Aşkına biri Akıl Versin iki qün önce arkadaşımdan Fujifilm Hs20 EXR aldım İki tane de Micro Sd Card aldım 4 Gb. Bunları Takıp Foto cektiqimde Fotolarım İlq Cektiklerim olan 10 resim qörünüo diqerlerine bakınca OKUMA HATASI die Yazıo ne yapmalıyım Kafam karıştı bir kaç fotocu arkadaşımada qösterdim çözemediler yardım edenlere çok tşqler
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla