TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 24959 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Spotify'ın arayüz tasarımı yenilendi Fotoğrafçılık dünyasında günün öne çıkan gelişmeleri, "2 Nisan 2014" HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (191) YORUM YAZ

tarafından 2 Nisan 2014, Çarşamba 11:24 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Perde kalktı; Karşınızda Apple Store Zorlu
Günlük Haber Shady
191

Konseptiyle Apple'ın özel mağazalarından biri olacak olan Apple Store Zorlu'nun büyük açılışına günler kala mağazadaki çalışmalarda da sona yaklaşıldı. 

Mağaza içerisindeki çalışmaların hemen hemen tamamlanmasından sonra düngece itibariyle mağazanın cam duvarları ve kübik cam üzerindeki kaplamalar sökülerek mağazanın üzerindeki perde de kaldırılmış oldu. 

Fotoğraflardan görüldüğü üzere mağaza iki kattan oluşuyor. Zorlu'nun meydan katındaki kübik cam, tahmin edilenin aksine, mağazanın ana girişini oluşturmuyor. Bu kübik cam daha çok güneş ışığından faydalanmak için yapılmış. Diğer bir deyişle kübik cam yapı, diğer Apple Store'lardakinden daha farklı bir görev üstlenmiş vaziyette. Bu da mağazanın konseptiyle, diğer mağazalardan ayrılmasını sağlarken; mağazanın çok daha aydınlık, çok daha şık, çok daha farklı görünmesini sağlamış.

Kübik camın çevresinde ise, daha önceki haberimizde paylaştığımız gibi, özel bir havuz bulunuyor.

Mağazanın ana girişi -1.katta yer alıyor. Ana giriş kapısının hemen üzerinde, diğer mağazalarda görmeye alıştığımız, devasa Apple logosu yeralıyor.  Dediğimiz gibi mağaza iki kattan oluşuyor. Ilk katta daha çok ürünler ön plana çıkartılmışken, alt katta ise daha çok aksesuarlar öne çıkıyor. Iki kat arasındaki iniş çıkış da Apple'ın patentli cam merdivenleri ile yapılıyor.

Forum Donanımhaber'in Apple bölümünün vazgeçilmez üyelerinden biri olan Mert, nam-ı diğer Soulmate'in çektiği Apple Store Zorlu'nun detaylı fotoğraflarına aşağıdaki galeriden ulaşabilirsiniz. (Teşekkürler Mert!)

Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
eyoruk 23.04.2014 10:39:24
http://www.elmadergisi.com/apple-store-servis-deneyimi-ve-izlenimleri/

....bir iPhone 5′in çalışmayan power butonu için geldiğini söyleyen arkadaşımıza, Genius “İzninizle cihazı aşağı kadar götürmem gerekiyor.” dedi. Yaklaşık 10 dakika sonra anlam veremediğim bir şekilde sinirlenmeye başlayan müşteri, diğer arkadaşlarına dönerek alt tarafı iki vidayı söküp cihazı getirecek, bu kadar uzun sürmemesi gerek dedi. Yaklaşık 10-15 dakika sonra elinde yeni cihazla gelen Genius, kusura bakmayın uzun sürdüğü için, yoğunluğumuz had safhada diyerek müşterinin gönlünü almaya çalıştu..

Halen laf atanlar açılmasına söylenenler ne diye uğraşıyorlar anlamıyorum doğrusu ? Hangi Teknosa hangi MM hangi Bimeks bu işlemi anında yapar ? Hatta yapar ?
Ama yok Apple Amerika imiş yok Apple pahalıymış yok Apple özenti imiş falan da filan da...
DH Misafiri 23.04.2014 08:42:36
Sanki tüm şirketler yıllardır adam yerine koyuyordu da bir Apple koymuyordu. Adamlar en azından Türkiye'ye mağaza açtılar.

Kendi uygulama marketlerinde epey uzun zamandır TL kullanılıyor. iTunes Store açık, Apple Online Store açık. Bir mağaza eksikti, şimdi onu da açtılar işte.

Diğerleri ile kıyaslarsak;
1) Google henüz Play Store'u kısmen açtı (ki kitaplar yeni geldi sayılır, diğerleri hala yok). Adını dahi duymadığım, haritada bile yerini bilmediğim ülkelere navigasyon desteği var; bize yok. Çoğu Google servisi bizde çalışmıyor. TL birim satışlarına yeni geçti. Yıllardır dolar üzerinden gidiyordu. Google Now yarım yamalak çalışıyor ki onu da ayarlamanız gerekiyor; çünkü bizde standart olarak kapalı.

2) Ülkemize nispeten daha fazla destek veren Microsoft; neredeyse XBox 360 modellerini resmi olarak 1 yıl önce getirdi (zaten kısa süre sonra yenisi duyuruldu). Düne kadar "Games for Windows" ibareli lisanslı oyunları oynayamıyorduk, çünkü ülkemizde desteklenmiyor. XBox One'ın ise aksilik olmazsa bu yılın sonunda gelmesi bekleniyor. Windows Phone 7 serisi bize gelmedi bile.

3) Samsung; bizde sattığı adetleri avrupa'da satamaz ama güncelleme sırasında Türkiye en sonda. Çoğu servisi ülkemizde desteklenmiyor. Yeni yeni kıpırdanmaya başladı sayılır. Klavyesinde hâlâ Türkçe karakterler yok (

Yani bu liste uzar gider böyle. Bakmayın, Apple bize diğerlerine kıyasla gayet iyi destek veriyor. Google felan bu kadarını dahi yapmıyor.

O yüzden saldırıp eleştireceğinize sevinin. Adamlar Türkiye'deki pazar paylarını arttırmaya çalışıyorlar. ABD'de uyguladıkları teknik servis ve destek hizmetini burada da uygulayabilirlerse o zaman görün şamatayı. Çoğu firma tekrar yapılanmaya gider.
DH Misafiri 23.04.2014 08:42:34
Abi anlamıyorum neden yabancılar Constantin Apple diyorlar yahu
pudinkk 22.04.2014 02:35:38
quote:

Orijinalden alıntı: MustafaYılmazcan

quote:

Orijinalden alıntı: gduman


quote:

Orijinalden alıntı: MustafaYılmazcan

amerika mağazaları gibi alarm sistemi yok galiba :) açılıştan sonra uğranılacak zarardan dolayı acilen bir alarm sistemi kurulur bence :)

(bilmeyenler için; apple store'da ürünlerde alarm yoktur. yani şu her teknomarkette olan ürünleri şeffaf kutulara koyma yada üzerine alarm bağlama olayı.)

Apple storelarda sergilenen urunlerde alarm mevcut. Bir kablo ile masa altina baglilar, koptugu ya da ciktigi anda ortalik karisir

sergilenenleri değil satışa hazır kutulu ürünleri kastediyorum:) örneğin aksesuar duvarında yüzlerce dolar değerinde çantalar, kulaklıklar var.

tecrübe ile sabit;

manhattan midtown'da bulunan st hatırlamıyorum şuan bi apple store'dan iphone 5 almaya gitmiştik. iphone almak için cam kenarına oturup bekliyorsunuz ve satış elemanları gelip siparişinizi alıyor daha sonra size iphone getiriyor. bizde onları beklerken nike fuelband aldık raftan ve elimizde bekliyoruz. hatun geldi iphone verdi ve bizden okey aldı. elindeki iphone ile siparişi oluşturup kredi kartımızdan ödemeyi çekti. kartı uzatırken elimizde duruyor fuelband. ama hiç sormadı onu ve bizde iphone almanın sevinci ile çıktık mağazadan. çok geçmedi 2 sokak sonra elimizden fuelband düştü :) biz bile unutmuşuz elimizde olduğunu iphone'a bakmaktan :) öylece çıkıverdik yani ödemediğimiz 150$ değerindeki ürün ile.

e sonra geri dönüp iade mi ettiniz
Breaak4Love 13.04.2014 18:34:35
quote:

Orijinalden alıntı: TheMarjinaLs


quote:

Orijinalden alıntı: Breaak4Love

Hic Merak etmedim Sahsimca Gitmemde Hemen 200 metre ilerimde Cok Yakin Bana Ama Zorluya Para Kazandirip Kendimi Zor durumda Birakmak istemiyorum:)

Sen olayı çok yalnış anlamışsın ...

Gezme olayinida Bisey almayacaksam Needen Yapiyim Hocam sizcede Oyle deglmi
TheMarjinaLs 13.04.2014 18:33:26
quote:

Orijinalden alıntı: Breaak4Love

Hic Merak etmedim Sahsimca Gitmemde Hemen 200 metre ilerimde Cok Yakin Bana Ama Zorluya Para Kazandirip Kendimi Zor durumda Birakmak istemiyorum:)

Sen olayı çok yalnış anlamışsın ...
Chicago PD 13.04.2014 18:19:10
Açılması çok iyi oldu.
Beels 13.04.2014 17:39:49
Hayırlı olsun diyelim.
Breaak4Love 13.04.2014 15:39:40
Hic Merak etmedim Sahsimca Gitmemde Hemen 200 metre ilerimde Cok Yakin Bana Ama Zorluya Para Kazandirip Kendimi Zor durumda Birakmak istemiyorum:)
Seleric 13.04.2014 15:19:43
Memlekette ne kadar elma düşmanı varmış, mühendisler dizayn ekipleri uğraşıyor yapıyor, karşılığında bir fatura çıkarıyorlar. Faturayı beğenen alır, beğenmeyen hackintosh'la ya da windowsla yetinir..
ornitolog 10.04.2014 23:51:17
amerikalıların hep kötü yanlarını örnek alıyoruz.
herifler iyi zehirliyorlar.
PsychicPower 10.04.2014 23:27:59
quote:

Orijinalden alıntı: mavilim_


quote:

Orijinalden alıntı: PsychicPower

quote:

Orijinalden alıntı: mavilim_

bu mağazadaki fiyatları düşünemiyorum özellikle geçen fiyatlar artıcak haberlerinden sonra...

Bıktım, yemin ediyorum bıktım senin gibilerden. Haberlerin başlığına bakıp yorum yapacaksan hiç yapma daha iyi. Fiyatlar artacak denen haberde cihaz fiyatlarından mı bahsediliyor?

dur bir arkadaşım panik yapma neden bıkıyorsun anlamadımki dediğin gibi haberi okumadan yorum yapmadım okudum ama yanlış anlamışım insanlık hali olabilir değilmi beni düzelttiğin için teşekkür ediyorum...

Kusura bakmayın hocam, bazı tipler oluyor sırf dikkat çekmek yada yorum yapmış olmak için yazıyorlar veya post kasıyorlar işte Size de başta o tarz bir önyargıyla yaklaşmıştım. Gerçekten kusura bakmayın, kendimi çok kötü hissettim size karşı böyle bir yorum yaptığım için.
mavilim_ 10.04.2014 23:19:18
quote:

Orijinalden alıntı: PsychicPower

quote:

Orijinalden alıntı: mavilim_

bu mağazadaki fiyatları düşünemiyorum özellikle geçen fiyatlar artıcak haberlerinden sonra...

Bıktım, yemin ediyorum bıktım senin gibilerden. Haberlerin başlığına bakıp yorum yapacaksan hiç yapma daha iyi. Fiyatlar artacak denen haberde cihaz fiyatlarından mı bahsediliyor?

dur bir arkadaşım panik yapma neden bıkıyorsun anlamadımki dediğin gibi haberi okumadan yorum yapmadım okudum ama yanlış anlamışım insanlık hali olabilir değilmi beni düzelttiğin için teşekkür ediyorum...
mafaky 07.04.2014 23:33:29
quote:

Orijinalden alıntı: step-team

Şimdi tersim döndü, film kaplı iken gezdiğimde üst avludan girdim ( Küpün alt katı oluyor) ve ilk giriş kat vardı akabinde alt kata indiğimde orda da tek parçadan oluşan yukarıdaki fotoğraflarda olan iki kat olarak gördüm .

Yani üç kat olarak saydım, yanılmış mıyım ?

Burayı bir "kompleks" olarak tanımlarsak, kompleks aslında dört katlı. En üst ve onun bir altındaki katlar ürünlerin sergilendiği satış ve eğitim alanları. Yan taraftaki merdiven vb. boşluklarını çıkartırsanız net alan zannederim kat başına 400-450 m2 civarında kalacaktır. Bunların altında aslında 2 kat daha var; buraların da ofis ve depolar olduğu söylendi. Asansöre binin, orada +1, 0, -1 ve -2 olarak dört düğme var. Asansörle -1 ve -2 katlarına inebilmek için personel olmanız ve kartınızla giriş yapmanız gerekmekte...
mafaky 07.04.2014 23:11:11
quote:

Orijinalden alıntı: soulmate

Akasya AVM'deki Apple henüz daha inşaat halinde.

http://www.elmadergisi.com/akasya-avm-apple-store-insaati/

Ancak bugün Zorlu'daki Applestore'a gidip orad bulabileceğiniz en yetkili kişiye (Mağaza Yönetmenine) sorun Akasya Projesini -- ağızlarından kerpetenle bile laf alamazsınız.

Apple hep böyle "hücre sistemiyle" çalışıyor. Zorlu'nun yapımı devam ederken Apple'ın TR'deki şirketinde (Bilkom'u kasdetmiyorum...) APR'lara hizmet veren satış birimindekiler Zorlu hakkında hayal meyal bilgiye ve hatta fantazilere sahiptiler!...
Fenomenon 07.04.2014 21:53:11
quote:

Orijinalden alıntı: Milk with Oreo

quote:

Orijinalden alıntı: quartx

Haberin başlığına bak. Sanki uzaya üs kurmuşuz. Yıllardır Apple, Türkiye'yi adam yerine koymadı altı üstü üfürükten bi mağaza.

Google zaten adam yerine koyuyordu değil mi? Daha TR'ye iTunes'la aynı işlevi olan müzik servisini (Google Music), Apple Gift Card'larla aynı işlevi olan hediye kartlarını getirmemişken, Google Play'de fiyatlar hala $ cinsindeyken ve en önemlisi Apple Store'la aynı işlevi olan Google Play Store'u açmamışken, Apple; TR'de herkesin gözünde fahiş fiyatlara(!) ürünler satan bir marka olduğu için böyle taraflı bir yorum yapılması ne kadar doğru tartışılır.


Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın


google play music iTunes kadar gelişmiş değil. apple iPhone'dan kazandığından çok iTunes'dan kazanç sağlıyor.
google play'de fiyatlar tl cinsinden.
google zaten telefon yada PC üretmediğinden Store da yok. 3 tane cihazı var.
apple'ın türkiye'ye karşı bir garezi olmayabilir ancak bizim gibi fakir ülkeleri fazla umursamıyor.
bundan dolayı da onları suçlayamayız. istediklerini yaparlar. kendi satış politikaları.
vahocan 07.04.2014 18:29:44
oFf SalAK iKoYunLar BiZ 8 çEkİrDekli TELeFonUmUzDa BENcHmARK YApIp YüKsEK sKORLAR AlıyoRuZ 3 Gb rAm sAhİbİZ 15 mEgAPiKsEL kAMeRamIz Var

Arkadaşlar kusura bakmayında kendinizi KANDIRMAYN
Nexus 4 kullanıyorum 1 Senedir Saf Android bir nevi. Arkadaşta Galaxy S4 Var çocuk bu gün sinirlendi kanka bunda rehber yarım saat açılıyor diye.
Donanımı gösteriyorlar gözlerinizi dolduruyorlar Benchmarkta onlarca oyunlar oynayıp egonuzu tatmin etmenizi sağlıyorlar
Megapikselleri doldurup küçücük Sensörü önünüze sürüp Sizinle dalga geçiyorlar Güncelleme dediğinizde size berki mantığıyla yaklaşıyorlar.

Apple fanlarınında çok Koyun olduğu yer tabikide var Gidip bir kaba 49€ vermek gibi şeyler yapan Çok gördüm fakat o adamdan hiç bir farkı olmayan Android kullanıcılarıda gördüm

BU IOS ve Android kavgası uzar gider ikisinin hitap etdiği kesimlerde belli fakat Android alırken Kişileştirme diyorsunuzda en son ne zaman Ekran Parlaklığını yarım açıp bir oyun oynadığımı hatırlayamıyorum Şarj gitmesin diye korkudan Widget koymuyorum keşke Google ve Üreticiler hayvan gibi donanım mantığı yerine Apple gibi Ortalama donanım İyi ve sadece bir OS mantığıyla hareket etsinler fakat çok çeşitlilik iyidir bırakın böyle devam etsin
hsngencer 07.04.2014 14:09:43
arkadaslar size bişey danışmak istiyorum.cebimde param var.suan note 2 kullaniyorum ve gayet guzel telefon.simdilik isimi goruyor.acaba 5 s mi alayim.yoksa iphone 6 cıkınca onumu alayim.cok oyle buyuk bir yenilik varmı 6 da?duydugunuz bişey varmı yeni bir ozellik?
onurb3 07.04.2014 12:52:03
İndirim falan var miydi arkadaslar
clopin 07.04.2014 12:49:20
quote:

Orijinalden alıntı: hsngencer

quote:

Orijinalden alıntı: clopin


quote:

Orijinalden alıntı: hsngencer

arkadaslar internetten iphone 5s alsak artık turkiye denmi gonderilcek?yani bu magazami gondercek?

Magaza göndermez ama aynı farkeden bişey yok

nerden gelicek telefon yurt dısındanmı?yani bekliycekmiyim 15 20 gun?

Yok be kardeşim türkiye ofisinden gönderilir
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla