TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 24604 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Spotify'ın arayüz tasarımı yenilendi Fotoğrafçılık dünyasında günün öne çıkan gelişmeleri, "2 Nisan 2014" HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (191) YORUM YAZ

tarafından 2 Nisan 2014, Çarşamba 11:24 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Perde kalktı; Karşınızda Apple Store Zorlu
Günlük Haber Shady
191

Konseptiyle Apple'ın özel mağazalarından biri olacak olan Apple Store Zorlu'nun büyük açılışına günler kala mağazadaki çalışmalarda da sona yaklaşıldı. 

Mağaza içerisindeki çalışmaların hemen hemen tamamlanmasından sonra düngece itibariyle mağazanın cam duvarları ve kübik cam üzerindeki kaplamalar sökülerek mağazanın üzerindeki perde de kaldırılmış oldu. 

Fotoğraflardan görüldüğü üzere mağaza iki kattan oluşuyor. Zorlu'nun meydan katındaki kübik cam, tahmin edilenin aksine, mağazanın ana girişini oluşturmuyor. Bu kübik cam daha çok güneş ışığından faydalanmak için yapılmış. Diğer bir deyişle kübik cam yapı, diğer Apple Store'lardakinden daha farklı bir görev üstlenmiş vaziyette. Bu da mağazanın konseptiyle, diğer mağazalardan ayrılmasını sağlarken; mağazanın çok daha aydınlık, çok daha şık, çok daha farklı görünmesini sağlamış.

Kübik camın çevresinde ise, daha önceki haberimizde paylaştığımız gibi, özel bir havuz bulunuyor.

Mağazanın ana girişi -1.katta yer alıyor. Ana giriş kapısının hemen üzerinde, diğer mağazalarda görmeye alıştığımız, devasa Apple logosu yeralıyor.  Dediğimiz gibi mağaza iki kattan oluşuyor. Ilk katta daha çok ürünler ön plana çıkartılmışken, alt katta ise daha çok aksesuarlar öne çıkıyor. Iki kat arasındaki iniş çıkış da Apple'ın patentli cam merdivenleri ile yapılıyor.

Forum Donanımhaber'in Apple bölümünün vazgeçilmez üyelerinden biri olan Mert, nam-ı diğer Soulmate'in çektiği Apple Store Zorlu'nun detaylı fotoğraflarına aşağıdaki galeriden ulaşabilirsiniz. (Teşekkürler Mert!)

Bu haberin bağlantısı
URL
En Çok Beğenilen Yorumlar Yorum Yaz ▼
quartx 02.04.2014 11:30:10
Haberin başlığına bak. Sanki uzaya üs kurmuşuz. Yıllardır Apple, Türkiye'yi adam yerine koymadı altı üstü üfürükten bi mağaza. +292
plzJizus 02.04.2014 11:37:09
Türkiye'de vardı da adam mı girmedi
...
Yorumun devamı ▼
+117
veteriner69 02.04.2014 11:32:51
Sonuçta New York taki o kült kübik cam girişle bunun alakası yok. Daha sıradan yapmışlar. +30
Marquis-de-Sade. 02.04.2014 11:41:41
Hayırlı olsun Shady. +17
veteriner69 02.04.2014 11:36:39
"mağazanın çok daha aydınlık, çok daha şık, çok daha farklı görünmesini sağlamış."
Breh breh breh!
Aydınlık camına bak nelere kadir!
+16
Milk with Oreo 02.04.2014 16:13:36
Google Play Store'u açmamışken, Apple; TR'de herkesin gözünde fahiş fiyatlara(!) ürünler satan bir marka olduğu için böyle taraflı bir yorum yapılması ne kadar doğru tartışılır. Orijinal
...
Yorumun devamı ▼
+8
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
cagakan7 02.04.2014 11:27:47
hadi hayirlisi -23
MuratbanK 02.04.2014 11:28:20
Vatana millete hayırlı uğurlu olsun... -23
quartx 02.04.2014 11:30:10
Haberin başlığına bak. Sanki uzaya üs kurmuşuz. Yıllardır Apple, Türkiye'yi adam yerine koymadı altı üstü üfürükten bi mağaza. +292
hsngencer 02.04.2014 11:31:09
dizayni begenmedim cok sade.bunun icinmi aylarca icerde calismislar? -6
mavilim_ 02.04.2014 11:32:22
bu mağazadaki fiyatları düşünemiyorum özellikle geçen fiyatlar artıcak haberlerinden sonra... 0
veteriner69 02.04.2014 11:32:51
Sonuçta New York taki o kült kübik cam girişle bunun alakası yok. Daha sıradan yapmışlar. +30
gduman 02.04.2014 11:32:56
quote:

Orijinalden alıntı: hsngencer

dizayni begenmedim cok sade.bunun icinmi aylarca icerde calismislar?

Hayatinda hic gercek bir apple store gormedigin anlasiliyor.
-42
Elsa 02.04.2014 11:33:25
Avrupa fiyatlarından satılır inşallah -5
matmuhendisi 02.04.2014 11:34:48
Fiyatlardan haber versene sen -1
veteriner69 02.04.2014 11:36:39
"mağazanın çok daha aydınlık, çok daha şık, çok daha farklı görünmesini sağlamış."
Breh breh breh!
Aydınlık camına bak nelere kadir!
+16
Besıktas19031903 02.04.2014 11:37:08
Apppiiilll canandir canan :)) -22
plzJizus 02.04.2014 11:37:09
quote:

Orijinalden alıntı: gduman


quote:

Orijinalden alıntı: hsngencer

dizayni begenmedim cok sade.bunun icinmi aylarca icerde calismislar?

Hayatinda hic gercek bir apple store gormedigin anlasiliyor.

Türkiye'de vardı da adam mı girmedi
+117
DH Misafiri 02.04.2014 11:37:12
Appppiiilll canandir canan :))) -10
gduman 02.04.2014 11:37:17
Fiyatlari dusunemiyorum, fiyatlardan haber ver diyenler....fiyatlar apple.com.tr de zaten yaziyor! Vatan mi bu web'e ozel, magazaya ozel seklinde fiyatlarda sacmalasin! -5
gduman 02.04.2014 11:38:23
quote:

Orijinalden alıntı: plzJizus


quote:

Orijinalden alıntı: gduman


quote:

Orijinalden alıntı: hsngencer

dizayni begenmedim cok sade.bunun icinmi aylarca icerde calismislar?

Hayatinda hic gercek bir apple store gormedigin anlasiliyor.

Türkiye'de vardı da adam mı girmedi

Ee iste bende onu diyorum. Ilk kez gorup de bu ne sadelik diye elestirmek nedir

Tum apple store'lar ayni sadelige sahiptir.
-17
hsngencer 02.04.2014 11:39:27
quote:

Orijinalden alıntı: gduman


quote:

Orijinalden alıntı: hsngencer

dizayni begenmedim cok sade.bunun icinmi aylarca icerde calismislar?

Hayatinda hic gercek bir apple store gormedigin anlasiliyor.

tim cook da geldi.sanane benim görüp görmediğimden.yorum benim yorumum saygı duyucaksın sincap.sen kendi görüşünü belirt bende kendimininkini.ben beğenmedim bitti...
-9
Marquis-de-Sade. 02.04.2014 11:41:41
Hayırlı olsun Shady. +17
gduman 02.04.2014 11:41:50
quote:

Orijinalden alıntı: hsngencer

quote:

Orijinalden alıntı: gduman


quote:

Orijinalden alıntı: hsngencer

dizayni begenmedim cok sade.bunun icinmi aylarca icerde calismislar?

Hayatinda hic gercek bir apple store gormedigin anlasiliyor.

tim cook da geldi.sanane benim görüp görmediğimden.yorum benim yorumum saygı duyucaksın sincap.sen kendi görüşünü belirt bende kendimininkini.ben beğenmedim bitti...

Saygi duymadigima dair bir sey mi dedim kedicik daha once gormemissin dedim, yani durum ortaya koydum.

Hadi git trafolarda oyna kedicik.
-12
quartx 02.04.2014 11:45:32
Gun Oksay'dan Apple store'dan canlı yayın bekliyoruz. -6
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla