TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 27514 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech Kariyer.net
3G tabletler tüketici ilgisini kaybediyor Lenovo Ideapad K1 video inceleme HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (44) YORUM YAZ

tarafından 14 Aralık 2011, Çarşamba 14:53 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

DH Özel: AMD'nin FX-6200 işlemcisi hakkında resmi detaylar
Günlük Haber Erdi ÖZÜAĞ "Fx57"
44
 
AMD, Bulldozer tabanlı FX işlemci ailesinin 6 çekirdekli ikinci modelini pazara sunmaya hazırlanıyor. FX-6200 olarak isimlendirilen yeni işlemcinin teknik özellikleri, fiyatı ve çıkış tarihine ilişkin resmi detaylar elimize ulaştı. Standart olarak 3.8GHz'de çalışan ve Turbo Core 2.0 teknolojisi ile çekirdek çalışma frekansını 4.1GHz'e kadar otomatik olarak çıkartan işlemci 6MB Seviye 2 ve 8MB büyüklüğünde Seviye 3 bellek ile geliyor. Bir önceki model olan FX-6100 ile kıyaslandığında baz hızı kaydadeğer biçimde artan işlemcinin ısıl tasarım gücü de bu güncellemeye bağlı olarak önemli bir artış ile 95 Watt'dan 125 Watt'a yükselmiş durumda.
 
Çarpan kilidi açık olarak gelen dolayısıyla hız aşırtma uygulamalarına da yatkın olan işlemci, AMD'nin resmi performans tablosuna göre, video düzenleme performansında Intel'in Core i5-2400 işlemcisini geride bırakırken, FX-6100 işlemcisinden %10-15 oranında daha hızlı olmayı başarıyor. 26 Aralık'ta lanse edilecek FX-6200'ün yurt dışındaki resmi satış fiyatı 175$ olacak.
 
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
yenibosna_34 16.04.2012 17:30:07
ben ne amd yi tutuyorum ne de inteli hangisi işime yararsa onu alırım fakat benim anlamadığım FX serisi işlemcileri sadece bu forumda beğenmiyorlar diğer bütün sitelerde güzel performans verdiğini söylüyolar testleri de incelediğimizde mesela amd phenom ii x4 955 e güzel işlemci diyenler aynı performansı veren fx 4100 e kötü işlemci diyorlar bence bu kadar da ön yargılı olmayalım
DH Misafiri 16.04.2012 13:07:35
arkadaşlar herkes bişey söylüyor evet haklısı olabilirsinizde fakat
amd koskoca bir şirket basit şirket muamelesi yapmayın bu dediklerinize inanın tek tek cevap verebilirler ama gerçek dünyada bazen siyasi düşüncesinden tutunda her türlü konu bu işlerin içine girebilir yukarıda bi arkadaş bahsetmiş işin yazılım kısmıda var tabi eli kolu zamanında heryere ulaşmış kişiler istedigi gibi at koşturur bu piyasada . tabi bu her zaman böyle gidecek diye bişeyde yok zaman herşeyi farklı kılar zamanlada herşey degişebilir. (belki degişmeyebilirde şuan oldugu gibi ) yıllardır amd kullanırım fanatik olmadım ama ihtiyacımızı karşılayacak düzeyde ve uygun fiyata ürün çıkarttığı için hep beni memnun etti intelde bunu başarsa intelde kullanırız ama denge sağlanırsa inanın hep kazançlı gene biz oluruz amd yada intel babamızın oğlu degilki kardeşim bedavamı ürün dagıttılar bize bugüne kadar . yeni çıkardıkları fx ler maliyet açısından iş görür hatta daha aşağı düşecektir. 3 senedir X3 720 kullanıyorum şimdi tam 2 katı performans veren 6100 bayagı ideal gözüküyor işlemci degiştireceksenizde %10 -15 farkla işlemcide değiştirmeyin bariz bi fark insana hissettirmiyor. hatırlarmısınız eskiden Canavar gibi anakart testleri yaparlardı sanki aralarında dehşet performans farkları varmış gibi yazarlardı bizde kafayı yerdik 3-5 puan yüksek hangisiyse onu alırdık zaman geçtikçe anladık meger gözle görülür hiçbir farkları yokmuş diğer donanımlarda da aynı şey mevcut boş yere hırs yapmışız şimdi kafam çok rahat 3 senede bir upgrade yapıyorum çok fazlada kasmıyorum çünkü biliyorum 150 dolarlık işlemciyle 180 dolarlık işlemci arasında bariz bir fark olmadıgını %10 %15 beni ilgilendirmiyor artık ha dünya rekoru kıracaklara sözüm yok onlar amd ye kızıyorsa doğrudur :) her türlü b.k atılabilir
memo10 22.12.2011 21:13:06
Arkadaşlar ben de elimde 4 adet makine var öle zevkine topladım herhangi bir iş falanda yaptım yok onlarla sadece merak ve heves :)
İNTEL CORE I3 550 3.20GHz 733MHz 4MB 1156p işlemci +8 gb Dual Kit 1333mhz ram + 550what hıgh power +Msı h55m-23 Anakart+ hd3870 256bit ve hd 5770 128 bit kullandım halen durmakta her oyunda ve her yazılımda yazılım derken şöle sölüyeyim 3dmax after effect ve dvdfap gpu dan render acık olarak ekrankartı eklı sekilde + oyunlarda da güzel performas aldım sorunsuz . onu bir kenera koydum
Aynı Şekilde
Intel Corei5-660 İşlemci 4M Cache, 3.33 GHz 1156p İşlwmxi +8 gb Dual Kit 1333mhz ram + 550what hıgh power +Msı h55m-23 Anakart+ hd3870 256bit ve hd 5770 128 bit Denedim Kullandım i3 işlemciye göre aynı kendı kafamdan yaptım testlerde farklı yuksek performans verdiyini gördüm.
onuda geçtim
AMD Black Serisine AMD Phenom II X2 560 3.3GHz 7MB AM3 Black Edition İşlwmxi + 4 gb Ddr2 Dual Kit 800 mhz ram + 550what hıgh power +Black Series A780GM-A Anakart+ hd3870 256bit ve hd 5770 128 bit Teste soktum performans iyi oyunlar güzel calışıyor kendme göre onunda güzel stabil çalıştığını gördüm ama after effect renderde yavaş oldunu farkettim doğal oalrak ram hızlar işlemci hızı düşük ondan kaynaklanıyor sanırım .
yeni aldım sistemi topladım
AMD FX X6 6100 SOKET AM3+ 3.3GHZ 14MB CACHE 32NM İŞLEMCI + asus m5a97 anakart+16gb dual 1600mhz ram++ 550what hıgh power + hd3870 256bit ve hd 5770 128 bit evet bu işlemci ve anakart ayrıca ekran kartı hepsı bir bütün olacak sanırım ki yani ekran kartı amd anakart cipset amd işlemci amd tam nedenini bilmiyorum ama arkadaşlar manyak bir guzellıktre render oyunlar after effect calısmarım oldu şaşırdım gercekten
ve bu işlemci kurtusunun uzerınde yazan 3.3ghz bıosa gırdımde otomatık 3.6ghz oldunu gördum ve sasırdım oc yapmadım halde ve oc yaptımda ıse işlemcinin 4.2ghz oldunu farkettım ayrıca
bu şekılde uzunsure kullandım anakarta ısınma ıle raslamadım what olayından anakartın yanma rıskı yada ısınma rıskı işlemcide aşırı ısınma gormedım belkıde kasamdakı sohutma sıstemı yada cpu fan falan tam bılemıyorum ve şimdi bile oc li yapılmıs yanı anakartın özellı olan kendı otomatık ayatlamasını performansı sectım ve bu sekılde oldu gercekten fx6100 işlemci gayet guzel ve verı yolu 14mb chac bellek zaten bellek cok cok önemlı akradaslar ben öle dusunuyorum .












enja 18.12.2011 17:25:36
quote:

Orijinalden alıntı: artariel

sadece intele b-k atmış olmak için programlamadan, işlemciden, bilgisayarın detaylarından anlamayıp sadece parasına bakan insanların boş boş yazı yazmasından bıktım.

bende senin gibi artiz artiz konuşanlardan bıktım
artariel 18.12.2011 16:40:11
sadece intele b-k atmış olmak için programlamadan, işlemciden, bilgisayarın detaylarından anlamayıp sadece parasına bakan insanların boş boş yazı yazmasından bıktım.
enja 18.12.2011 12:40:21
quote:

Orijinalden alıntı: artariel

hddler tayvan gibi yerlerdeki sel yüzünden arttı saçma sapan konuşmayın.

sanamı sorcaz nasıl konuşucağımızı ukala herif
artariel 18.12.2011 11:50:59
hddler tayvan gibi yerlerdeki sel yüzünden arttı saçma sapan konuşmayın.
enja 18.12.2011 11:20:25
quote:

Orijinalden alıntı: teddybear01

quote:

Orijinalden alıntı: enja

quote:

Orijinalden alıntı: teddybear01

bizde bunu ınandık FX 8150 geçemiyo daha i5 2500k yı bunlar 2400 u geçiş 6xxx le

ben AMD yerinde olsam türkiye işlemci satmam pazarı intel bırakırım bildiği gibi at koştursun intel her işlemcinin sergiliyceği performans belidir amd aldığınız fiyata intel alabiliyormusunuz yada amd anakart aldığınız fiyata intel anakart alabiliyormusunuz bazı arkadaşların dediği gibi kaçımız çizim programları için alıyor işelmcileri önemli olan oyunları sorunsuz oynatması benim için gerisi ilgilendirmiyor beni kim kimi geçmiş FPS manyağı değilim kısacası

FX 8150 Aldığım fiyata İ5 2500K alabiliyorum

almaya devam et bir gün alınmaz hale gelince görürsünüz hdd ler gibi
7Mhz 17.12.2011 02:11:28
Turbocore teknolojisinin nesi varmış? Neredeyse güncel bütün marka ve modellerde kullanılan bir teknoloji.
Tr@mmler 17.12.2011 01:27:03
quote:

Orijinalden alıntı: cmt

quote:

Orijinalden alıntı: Tr@mmler

overclock, turbocore felan hikaye. celeron işlemcilerle de rekorlar kırılıyor.

Overclock tamamda, turbocore nereden çıktı? Klavyen sürçtü galiba.

Klavyem sürçmedi merak etmeyin. Ne yazdığımın farkındayım.
http://www.donanimhaber.com/islemci/haberleri/amd-de-turbolandi-tum-detaylariyla-turbo-core-teknolojisi.htm
highgen 15.12.2011 22:41:09
quote:

Orijinalden alıntı: metin abi 52

AMD ne yapıp yapıp bulldozer serisinde revizyona gitmeli.
Phenom serisinden sonra phenom II serisiyle başardı.

Ben bu bulldozer serisinin kesin bir elden geçirilmesi düşüncesiydeyim. Yoksa AMD nin işi zor.

B3 revizyonlardan bahsediliyordu kaç aydır haber yok onlarda yalan oldu 32 nm ye hiç dokanmadan direk 28 nm ye işlemcilerine odaklansın 32nm ler resmen çöp durumunda
metin abi 52 15.12.2011 18:25:01
AMD ne yapıp yapıp bulldozer serisinde revizyona gitmeli.
Phenom serisinden sonra phenom II serisiyle başardı.

Ben bu bulldozer serisinin kesin bir elden geçirilmesi düşüncesiydeyim. Yoksa AMD nin işi zor.
MyCoDeR 15.12.2011 15:40:37
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

@ mycorder



oyun testleri neyi ifade ediyorki aşağı yukarı günümüz modellerin hepsi orta sınıf e.k ile oyunlarda sıkıntı olmuyor..



amd nin ne eksiği var autocad ve video işlemede sen galiba 990x kullanıyorsun yada pc inde sentetik testlerde iyi sonuçlar almak için toplamış kullanıyorsun .. autocadde ne iş yaptın da bu kanıya vardın kaç kişi biliyor bu programı neye göre almıyoruz demişin ... adam akıllı kullanıcılar pc lerini iş ihtiyacına göre toplar oyunlarda bonusu olur stres atar oyun için toplayan sende oyun testlerınle oynarsın :DD

Gerçekçi ol arkadaş kim professional programlar için amd'li bir sistem kurmak istiyor (bütçe kısıtlı değilse) ?
Amd'nin ne eksiği sorunusunu bana değil amd'ye sormak gerek.!
sahafiec 15.12.2011 10:12:17
e al madem, tutan mı var?

hala anlamsız yere BD'yi eleştirip duruyorsunuz oysa yurtdışında işlemciler yok satıyor.

tüm dünya enayi bir tek sizler çok akıllısınız...mı acaba?!
teddybear01 15.12.2011 09:39:13
quote:

Orijinalden alıntı: enja

quote:

Orijinalden alıntı: teddybear01

bizde bunu ınandık FX 8150 geçemiyo daha i5 2500k yı bunlar 2400 u geçiş 6xxx le

ben AMD yerinde olsam türkiye işlemci satmam pazarı intel bırakırım bildiği gibi at koştursun intel her işlemcinin sergiliyceği performans belidir amd aldığınız fiyata intel alabiliyormusunuz yada amd anakart aldığınız fiyata intel anakart alabiliyormusunuz bazı arkadaşların dediği gibi kaçımız çizim programları için alıyor işelmcileri önemli olan oyunları sorunsuz oynatması benim için gerisi ilgilendirmiyor beni kim kimi geçmiş FPS manyağı değilim kısacası

FX 8150 Aldığım fiyata İ5 2500K alabiliyorum
Rubisco 15.12.2011 09:29:38
3ds Max 2012, Photoshop CS5.1, Premiere Pro cs 5.5, Blender, Solidworks falan adamdan sayılmıyorsa i5 2500k ya geçiliyor. Onun dışında kötü değil Fx 8150, oyunlarda biraz geride. Intelde hep daha iyi olan oyunu ele alırsan k intel yine daha iyi. Tutup gtx 590 gibi karta takıp BF3 ile test edersen fark yok gibi bişey (1680x1050 ultra detay, 80 fps vs. 75 fps ).

Uzun uzadıya yazacaktım yarısında vazgeçip sildim, kestirip atıcam kısaca. Yazılım geliştiricilerin ; a) Farklı mimariye özelleşmiş yüksek seviyeli dil ile (c++) kod yazmaları gerekebiliyor (mesela L1 Data Cache miktarı farklı olan mimariler için loopların daha iyi yazılması gibi, gerçi Loop Nest Optimization loopları optimize eder vs. ama mimarinin kapasitesini yeteneğinin bilinmesi gerekir ki bi loop'u yeniden nereye kadar yazabileceğini bilsin. Mesela intellerde 32kb L1 Data Cache var, ben bir Loopu 32kb cache üstünde daha verimli olacak şekilde yazabilirim. Ama bu drumda L1 Data Cache daha düşük olan mimari üstünde bu işlemlerin tamamlanması daha uzun sürecektir. Compiler da loop nest optimization yaparken donanımın yeteneklerini bilip ona göre ayar vermek zorunda ki buna CPU-dispatch deniyor. ICC ile derlenmiş programların (intel c compiler) intel cpularda doğal olarak bu tür compiler optimizasyonu ile hızlı çalışması doğal). Ben öyle bi kod yazarım ki, bi yere kadar Phenom II lerde 64kb L1 Data Cache yüzünden hep daha verimli çalışaiblir. Sonuçta heriflerin bütün bunlarla uğraşması lazım.

b) Farklı yeni compilerlar denerler, ama compiler sonuçta kendi kapasitesi kadar optimize edebilir. Programın algoritmasında sakatlık varsa, onu düzgün biiçimde yazamaz. Phoronixe farkı compilerlar ile karşılaştırma vardı http://www.phoronix.com/scan.php?page=article&item=amd_bulldozer_compilers&num=1 Bundan sonra çıkan open64 versiyonları faln da var ama hemen hiçbi fark yok. Yani esas kodda değişiklik yapmadan compiler sizi kurtaramıyor. Lafın kısası BD de sakat şeyler olsa da iş yazılımcıda bitiyor, daha hızlı çalışması için (sadece BD için değil bütün farklı mimariler için geçerli dediklerim, ama kim uğraşıcak).
BatlleStar_TR 15.12.2011 09:27:19
Amd fx sistem toplamayı düşünen arkadaşlar 2.nesil bulldozer işlemcileri beklemeliler.
DH Misafiri 15.12.2011 09:23:49
@ mycorder



oyun testleri neyi ifade ediyorki aşağı yukarı günümüz modellerin hepsi orta sınıf e.k ile oyunlarda sıkıntı olmuyor..



amd nin ne eksiği var autocad ve video işlemede sen galiba 990x kullanıyorsun yada pc inde sentetik testlerde iyi sonuçlar almak için toplamış kullanıyorsun .. autocadde ne iş yaptın da bu kanıya vardın kaç kişi biliyor bu programı neye göre almıyoruz demişin ... adam akıllı kullanıcılar pc lerini iş ihtiyacına göre toplar oyunlarda bonusu olur stres atar oyun için toplayan sende oyun testlerınle oynarsın :DD
DH Misafiri 15.12.2011 01:26:00
Intelin en pahalı işlemcisi şu anda 2300 TL ye satılmakta.Birde bu işlemciyi kullanmak için yaklaşık 700 TL verip anakart almak lazım.2300+700=3000 TL Daha ekran kartı,ram ve harddiski hesaba katmadım.AMD nin en pahalı işlemcisi ise 500-600 TL civarında.AMD ekran kartları da hem performanslı hem de NVidiadan daha ucuz.AMD işlemciyle AMD ekran kartları oldukça uyumlu çalışıyor.Tamam yeni AMD işlemciler istenen performansı verememiş olabilir ama 2012 nin 2. çeyreğinde 2.revizyon işlemciler çıkacak,performansları ve güç tüketimleri iyileşecek.Bir ürünü fiyatına göre kıyaslamak lazım.Yeni revize edilen işlemcilerde fiyat bir miktar düşerse aynı segmentteki Intel işlemcilerden aşağı kalmayacağını düşünüyorum..
gsgsgs12345 15.12.2011 01:03:07
Onu bunu bilmem parası çok olan gider intel alır.Hem paramız yok diyonuz hem amd'yi kötülüyonuz.Sizin gibiler yüzündende İntel istediği gibi at koşturuyo 10 dolarlık malı 20 dolara satıyo.
soar.kerrigan 15.12.2011 00:58:41
quote:

Orijinalden alıntı: Tr@mmler

overclock, turbocore felan hikaye. celeron işlemcilerle de rekorlar kırılıyor.

Bizim arkadas vardi Core2Quad Q8400 ile dunya rekoru kirdi.
robinhoof 15.12.2011 00:33:42
şuna 175 dolara sunulan işlemci diye bakmak çok zor olsa gerek. duygusallaşmadan olmaz
7Mhz 14.12.2011 22:57:34
quote:

Orijinalden alıntı: Tr@mmler

overclock, turbocore felan hikaye. celeron işlemcilerle de rekorlar kırılıyor.

Overclock tamamda, turbocore nereden çıktı? Klavyen sürçtü galiba.
Tr@mmler 14.12.2011 22:47:03
overclock, turbocore felan hikaye. celeron işlemcilerle de rekorlar kırılıyor.
::Ashes:: 14.12.2011 22:24:10
Amd aslında yanlış yapmıyor daha düşük maliyetle iş gören işlemciler çıkartıyor.

fx serisi yüksek saat hızında iyi performans gösteriyor günlük kullanımda multitasking konusunda başarılı ve oyunlardada yeteri kadar performans gösteriyor.

Tabi fx6100 alınacağına daha ucuza 1055t alınır aynı saat hızında daha yüksek performans gösterir %25 indirimle 300liraya satılıyordu.

ileriki zamanlarda 6 çekirdek fx işlemciyi Phenom II x4'den daha ucuza satabilirler daha ucuza mal ediyorlar sonuçta.
enja 14.12.2011 22:09:10
quote:

Orijinalden alıntı: teddybear01

bizde bunu ınandık FX 8150 geçemiyo daha i5 2500k yı bunlar 2400 u geçiş 6xxx le

ben AMD yerinde olsam türkiye işlemci satmam pazarı intel bırakırım bildiği gibi at koştursun intel her işlemcinin sergiliyceği performans belidir amd aldığınız fiyata intel alabiliyormusunuz yada amd anakart aldığınız fiyata intel anakart alabiliyormusunuz bazı arkadaşların dediği gibi kaçımız çizim programları için alıyor işelmcileri önemli olan oyunları sorunsuz oynatması benim için gerisi ilgilendirmiyor beni kim kimi geçmiş FPS manyağı değilim kısacası
highgen 14.12.2011 21:58:11
http://www.vmodtech.com/main/article/fx-6100/5/

fx6100 ün 4.8 o.c yapılmış stabil sonuçlar iyi görünüyor.
teddybear01 14.12.2011 20:24:47
bizde bunu ınandık FX 8150 geçemiyo daha i5 2500k yı bunlar 2400 u geçiş 6xxx le
highgen 14.12.2011 19:31:14
Phenom II yi 32 nm ye modlayıp sunsaydı bundan daha iyi sonuçlar vereceği kesindi. Amd nasıl kendi kafasına göre mimari tasarlar komut setleri ekler hiç mi yazılım işletim sisteminin vereceği desteği düşünmez. Gpu tasarlarken ki kullanıcının ağırlıkla oyunlar için daha çok kullanılan alanlarda decoder encoder fizik gibi pek kullanılmayan alanların dışında daha çok ihtiyaca yönelik alanlarda mimariyi yönlendirme hassasiyetine sahipken aynı hassasiyeti cpu bölümü içinde neden gösteremiyor bu tür kör döngüler içine giriyor dönüp bir kendini sorgulamalı
DH Misafiri 14.12.2011 19:00:09
Nanometreden kazandığın boşluğa; çala kaşık daha çok çekirdek daha çok keş bellek tıkalayıp durursan hiç bi avantajın olmaz



Armut piş Ağzıma düş Misali TMSF firması çalışacak NANOMETRE küçültecek AMD efendi İçini bol çekirdekli keş bellek dolduracak Bunun Adınada yeni teknoloji yaptım diyecek

TMSF denen firma olmasa 32 NM olayıda olmasa AMD ortaya ne koyacaktı

Şu an gelinen nokta budur .Takke düştü Kel gözüktü

Dikkat ederseniz çekirdek sayısı keş bellek miktarı yok saat hızı falan deyip oyalayıp duruyorlar.Ama sonuç yok

Bu tür haberleri daha çoook okuruz AMD efendiden

Üzgün ve sinirliyim
F.@.T.İ.H 14.12.2011 17:03:17
quote:

Orijinalden alıntı: MyCoDeR

Bırakın abi bu tartışmaları kaçımız amd işlemciyi autocat veya video işleme programları için alıyoruz ? Bu testler boş bana oyun testlerini verin...

nihayet mantıklı yorumlar gelmeye başladı..
S 14.12.2011 17:00:09
Geliyonuz burda böyle konuşuyorsunuz gidip gene amd alıyorsunuz. Az tuttuğunuz takımın arkasında olun.
Adoniss 14.12.2011 16:52:54
Phenom'ların 9xx serileri artık yok yani stoklar haricinde. AMD boş duracak değil herhalde. Elinde ne varsa sürecek piyasaya.
MyCoDeR 14.12.2011 16:44:16
Bırakın abi bu tartışmaları kaçımız amd işlemciyi autocat veya video işleme programları için alıyoruz ? Bu testler boş bana oyun testlerini verin...
_Dominic_Toretto_ 14.12.2011 16:17:29
quote:

Orijinalden alıntı: spaydix

amd batırdı kendini işlemciler de çoğunluk testlerde çok gerilerde derhal bütün test programlarında birinci gelicek işlemci çıkarması lazım

Intel'e göre yazmaktan vazgeçmedikleri sürece zor biraz.
spaydix 14.12.2011 16:11:41
amd batırdı kendini işlemciler de çoğunluk testlerde çok gerilerde derhal bütün test programlarında birinci gelicek işlemci çıkarması lazım
ahmetkep 14.12.2011 16:03:58
okadar eleştirilecek bi tarafı yok.core i5 2400 ile eşit performans vermiş.fiyat karşılaştırmasıda yaparsak 5-10 dolara düşük alınabilecek.tabi bir programla anlaşılmaz performansı.oyundaki performans etkiside önemli..
çarpan kilidi açık olmasıda + bir yön..soğutmak zor olur o ayrı
captaincato 14.12.2011 16:03:14
:) şimdi elimdeki 1090t den ne fakı kalmışki bunun cazibesi olsun ben zaten 4.2 ghz de kullanıyorum sağol ama kalsın amd daha iyi bir farklılık yaratman lazım.
AndryTR 14.12.2011 15:52:45
3,8GHz işlemci hızı var ve önceki seri X6 1100T ile hemen hemen aynı. Ortada ters giden bir şeyler var sanki. Öyle değil mi sevgili AMD?
carloska 14.12.2011 15:43:09
evt ama BD verimsiz çıkmadımı neden hala yeni ürünler sunulur güncelleme yeni revizyon vs... olmadan
knnkpln 14.12.2011 15:18:18
Intel tdp aşağı çektikçe amd yükseltiyor.

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
_Dominic_Toretto_ 14.12.2011 15:10:56
95W > 125W iyi olmadı bu
Zaman Ötesi 14.12.2011 15:08:21
düzgün bir revizyon geçirmeden neden ?
amd bizi böyle kabul edin mi demeye getiriyor
DH Misafiri 14.12.2011 15:06:18
AMD'nin FX-6200 işlemcisi hakkında her şey bukadarmı ?
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla