TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 26387 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
NVIDIA Türkiye'nin resmi Facebook sayfası açıldı SilverStone'dan Nitrogon serisi düşük profilli işlemci soğutucusu: NT06-Pro HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (24) YORUM YAZ

tarafından 8 Kasım 2012, Perşembe 18:31 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

LG, 2560 x 1080 piksel çözünürlük sunan 29-inç'lik IPS monitörü EA93'ü duyurdu
Günlük Haber knight
24
 
LCD panel üretiminde söz sahibi firmalardan LG, daha önce Almanya'nın Berlin kentinde düzenlenen IFA 2012 organizasyonu kapsamında sergilediği yeni modeli EA93 için bir basın duyurusu yayımladı. Bugün yayımlanan basın duyurusundan elimize ulaşan bilgilere göre, EA93 bu aydan itibaren Güney Koreli teknoloji severlerle buluşmaya başlayacak. İlerleyen haftalarda ise LCD monitör, global pazara açılacak.
 
Peki LG'nin ''Sinematik ekran'' olarak isimlendirdiği 21:9 en - boy oranlı modeli EA93, bizlere ne gibi teknik özellikler sunuyor?
 
Grafik tasarımcılarının, film severlerin ve bilgisayarda eş zamanlı olarak birden fazla işle uğraşanların hedef alındığı EA93, 29-inç boyutunda, 2560 x 1080 piksel çözünürlüğünde, LED arka aydınlatmalı bir panele ev sahipliği yapıyor. EA93'te, geniş görüş açıları ve gerçeğe yakın renkler vaat eden IPS (In-Plane Switching) panel teknolojisinin tercih edildiğini görüyoruz. LCD monitörün, sRGB renk paletinin %100'ünü görüntüleyebildiği açıklanmış durumda.
 
(Soldan sağa: EA93 ve EA83)
 
Griden griye 5 ms tepki süresi, 300-nit parlaklık seviyesi, 178 derece dikey görüş açısı ve 178 derece yatay görüş açısı sunan EA93'ün statik ve dinamik kontrast oranlarına dair herhangi bir bilgi verilmemiş. LG, LCD televizyonlarında izlediği stratejiyi burada da benimseyerek kontrast oranını ''Mega kontrast'' ifadesiyle geçiştirmiş. Bu bilgilere ilaveten isteğiniz doğrultusunda görüntüyü iki veya dört parçaya bölebiliyorsunuz ki geniş ekranın avantajı burada ortaya çıkıyor.
 
Çevre birimlerini pratik şekilde bağlayabilmeniz için 3 adet USB 3.0 portuna, 1 adet DVI-D girişine, 2 adet HDMI portuna ve 2 adet 7 watt'lık hoparlöre sahip olan EA93, MHL (Mobile High-Definion Link) bağlantısı desteğini arkasına almış. Böylece akıllı telefonunuzun ve tabletinizin, LCD monitörle bağlantısını sorunsuzca sağlayabiliyorsunuz.
 
PBP (Picture-by-Picture) ve PIP (Picture-in-Picture) fonksiyonlarıyla donatılan LCD monitöre, gerçeğe daha yakın renkler elde etmek adına donanımsal ve yazılımsal kalibrasyon işlemi uygulanabiliyor. İstendiği takdirde duvara monte edilebilen EA93'ün fiyatı hakkında açıklama yapılmamış.
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
ExECaLiBuR 14.11.2012 15:51:46
27a950'yi aldıktan sonra çıkması mı gerekiyordu bunun?

Samsung'dan aynı ebatlarda ancak yüksek çözünürlükte olan bir model bekliyoruz.
serty23 12.11.2012 12:17:49
O değilde bu ekranı verimli kullanmak için 1 milyarlık ekran kartı lazım ayrıca 1080p çözünürlükteki bir filmin görüntüsü nasıl olur acaba ?,, 720p filmi dvdrip gibi izlersin sanırım
yenerbalcı 12.11.2012 01:13:40
quote:

Orijinalden alıntı: milyondabir

ülkemizde çok satar bu monitör lg akıllı davrandı böyle bir monitörü erken cıkarmakla.


DH Misafiri 12.11.2012 00:53:34
arkadaşlar bu iç bükey olayı nedir? Ne gibi faydası war oyunlar için? Bide ben böle yüksek çözünürlüklü ve geniş ekran bi led tv istiodum, ama fps oyunlarında takılma ve ekran büyük olduğu için geriden oynamaya bağlı olarak cisimlerin kararıp görmenin daha zor olduğunu duydum.. Eğer bu ea93 yada ea83 monitörleri alırsam fps oyunlarında Hz olayında bi sıkıntı olur mu?

Tavsiye edermsniz?
milyondabir 11.11.2012 17:17:30
ülkemizde çok satar bu monitör lg akıllı davrandı böyle bir monitörü erken cıkarmakla.
Sonicman 10.11.2012 16:54:02
Güzel ama pahalı olur
JoeyBane 10.11.2012 16:36:31
Tam oyun ve çizim monitörü.
FERFEROS 9.11.2012 12:48:03
Çok harika gözüküyor.Fiyatı belli olunca detaylı konuşmak daha doğru olur.
pesimistadana01 9.11.2012 12:40:42
Çok güzel tam oyun monitörü. Umarın yaygınlaşır ve fiyatı makul düzeylerde olur.
aozgec 9.11.2012 08:26:42
quote:

Orijinalden alıntı: ahmetaktas

yıllar önce philips tv olarak çıkarttığında herkes bu en boy oranını saçma bulmuştu ama monitör olarak bence daha çok iş görür. boyutu büyüdükçe içbükey yapmak da akıllarına gelirse tadından yenmez :)


tam da düşündüğümm, böyle iç bükey falan oyun bide 3d olsa off off
OverClocK1ng 9.11.2012 03:11:33
quote:

Orijinalden alıntı: depeche35
Bence fiyatını duyunca 40bir tv yi monitör olarak kullanmak daha mantıklı gelecektir,profesyonel değilseniz tabi...

Kesinlikle. Ama şahane monitör yani...
artenis 8.11.2012 23:42:02
2560x1440 kullanıyorum çalışırken 2. ekranın keyfini hiçbiri vermez !
yenerbalcı 8.11.2012 22:40:31
LG EA83 ün paneli LM270WQ3 listeme ekledim özellikleriyle güzel monitöre benziyor
siyahtemas 8.11.2012 22:11:39
2 monitörle Eyefinity yapmak yerine bu çözümü düşünmüşler, biraz daha geniş yapaydılar iyiydi... Misal 3x 22"
DH Misafiri 8.11.2012 21:45:55
Keşke 30 inch yapsalarmış birde çözünürlülüğü saçma derecede az (1080p saçmalığı da nedir?)


ama kesinlikle satın alınır
osmanefeozkan 8.11.2012 21:28:01
Bu çözünürlüğü ne amaçla yaptınız iphone5 hesabı biri dikine diğeri enine büyor
savinelli 8.11.2012 21:22:08
yıllar önce philips tv olarak çıkarttığında herkes bu en boy oranını saçma bulmuştu ama monitör olarak bence daha çok iş görür. boyutu büyüdükçe içbükey yapmak da akıllarına gelirse tadından yenmez :)
Sajuuk 8.11.2012 21:15:01
quote:

Orijinalden alıntı: kaoslordu100

quote:

Orijinalden alıntı: Sajuuk


quote:

Orijinalden alıntı: kaoslordu100

Oledler ne zaman gelecek tv de ertelendi anladık ama monitöre artık gelmeli

O kadar paran varsa şimdiden bulursun onları

Keşke sadece çok parası olana değil de bütün herkesin ulaşabileceği fiyatta gelse bütçesi düşük insan alabilmek için illa yaygınlaşıp ucuzlamasını yıllarca beklemese Anlayana...

Keşke de
Guest 8.11.2012 21:13:42
aslında bu en-boy oranında içe kıvrımlı olsa oyunlarda iyi iş görür.
kaoslordu100 8.11.2012 21:10:33
quote:

Orijinalden alıntı: Sajuuk


quote:

Orijinalden alıntı: kaoslordu100

Oledler ne zaman gelecek tv de ertelendi anladık ama monitöre artık gelmeli

O kadar paran varsa şimdiden bulursun onları

Keşke sadece çok parası olana değil de bütün herkesin ulaşabileceği fiyatta gelse bütçesi düşük insan alabilmek için illa yaygınlaşıp ucuzlamasını yıllarca beklemese Anlayana...
Sajuuk 8.11.2012 21:04:39
quote:

Orijinalden alıntı: kaoslordu100

Oledler ne zaman gelecek tv de ertelendi anladık ama monitöre artık gelmeli

O kadar paran varsa şimdiden bulursun onları
kaoslordu100 8.11.2012 21:02:59
Oledler ne zaman gelecek tv de ertelendi anladık ama monitöre artık gelmeli
depeche35 8.11.2012 20:58:18
Bence fiyatını duyunca 40'bir tv 'yi monitör olarak kullanmak daha mantıklı gelecektir,profesyonel değilseniz tabi...
kurunc 8.11.2012 20:57:29
Tamda düşündüğüm monitör, ne zaman çıkar ne zaman yaygınlaşır diye merak ediyordum.
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla