TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 26124 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Intel Ivy Bridge işlemcileriyle entegre grafik performansını %60 arttıracak İşte Windows 8'in indirileceği adres HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (180) YORUM YAZ

tarafından 13 Eylül 2011, Salı 21:49 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Huzurlarınızda yenilenen yüzüyle 2012 model Honda Civic
Ekspres Haber Erdi ÖZÜAĞ "Fx57"
180
 
Honda yenilediği yüzüyle 2012 model Civic'i gün ışığına çıkardı. Dış tasarımında önemli yenilikler içeren yeni Civic, agresif bakışlara sahip ön farları, LED aydınlatmaları, daha önce Alfa Romeo 147 ve Seat Leon'da tanık olduğumuz gizlenmiş arka kapı kolları ve bagaj kapağını sağdan dola tamamiyle kaplayan stop farıyla dikkat çekmeyi başarıyor.
 
Dış tasarım ile kıyaslandığında iç tasarımın güncelleme çalışmalarında daha muhafazakar davranan Honda, yeni model ile birlikte, kalite ve konfor çıtasını daha da yukarılara taşıdığını ayrıca yoğun rekabetin yaşandığı C segmenti için daha rafine sürüş deneyimi ve daha yüksek kabiniçi konfor ile arttırılmış pratiklik sunduğunu belirtiyor.
 
Avrupalı tüketicilerin beklentileri doğrultusunda geliştirilen araç farklı renk, donanım ve motor seçenekleriyle sunulacak. Üç kapılı modele ek olarak Avrupa pazarına özel beş kapılı versiyonu da hazırlanan yeni Civic, 2012 başında Avrupa yollarındaki yerini almış olacak. 
 
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
Backstreet 24.2.2012 05:55:43
İki defa gordum yolda..Beyaz ikisi de,arka profili begenmedim eski kasa cok daha guzel bence..On profile gelince ; Normal de arkamdaydi arac Honda Civic oldugunu anladim ama eski kasa olarak...Yol verdim anladim ki yeni kasa...Sonra tekrar gectim dikizden dikkatlice baktim inceleyerek ; on profil cok sik duruyordu,sisler farlar vs yanik olarak,ancak eski kasayi bayagi andiriyor onden de...Arka stoplar olmamis,haaa oyle cok kotu itici degil ama saha sik ya da sportif olabilirdi...Hava kararmaya yakindi stoplar yanikken gordum..
Sayko1933 24.2.2012 03:54:50
mazda lantisin bir benzeri ya da abisi gibi birşey. ben mi yanlış düşünüyorum.
yorumları okumadım ama, lantise benzeten var mı???
ERG81 22.1.2012 16:03:36
yeni kasayı tasarlayan ekip hiçmi bir önceki kasanın arkasına bakmamışlar, ön hadi neyse de arkası berbat olmuş...
Black Label Society 22.1.2012 13:54:53
geçen hafta honda gebze fabrikasındaydım..civic'in şekli şemalinden üreten adamlar bile memnun değil:)
Ekvador 21.1.2012 21:27:09
quote:

Orijinalden alıntı: TSForever

Japon otomobillerinin tasarımları resmen facia(Birkaçı hariç)
Uzay mekiğine benziyorlar hep

Valla ben ciddi ciddi bir ara acaba uzaylılara alışma evresine falan mı giriyoruz diye düşünmeye başladım. Şu tasarımlara bak.
novacaine 21.1.2012 20:27:46
Cok sevdigim bir arabaydı ama gercekten igrenc olmus
AtillaHuN 21.1.2012 20:26:35
şimdi bizim 2011 model civic eski kasa mı oldu artı yani
terapist70 21.1.2012 20:17:36
Yeni Civic'i geçen gün trafikte gördüm. Şunu rahatlıkla söyleyebilirim ki resimlerdeki algı yanıltıcı olabiliyor. Bence özellikle arka tasarım oldukça şık olmuş. Daha oturaklı bir hava vermiş. Burdaki yorumcuların yaş ortalamasını düşünecek olursak beğenmeyenlerin çoğunlukta olması son derece normal, çünkü yeterince spor bir tasarımdan bahsedemeyiz. Ama unutmayalım ki dışardaki kitlenin beğenisi otomobil tasarımcılarını daha fazla ilgilendiriyor. Corolla Sedan'ın tasarımını buradaki kaç kişi beğenir? Ama satış rakamlarına bakarsanız Toyota istediğini almış diyebiliriz. Bence bu kasa eskisinden daha çok tutulacak, daha çok satacak..
Lowlless 18.1.2012 19:45:54
quote:

Orijinalden alıntı: BARKU

verildi

http://forum.donanimhaber.com/m_52648249/tm.htm

Fotoğraflarda birinde Direksiyonu yanlış yere koymuslar
DH Misafiri 18.1.2012 19:35:56
iki kere düşünmeyin. gidin alın derim . saygılar
oquzdag 17.1.2012 17:01:42
shoowroomda canlısını gördüm, ne yazıkki yine beğenmedim. dışarda canlı canlı gördüm, yine olmadı, honda city mi yeni civic mi ayırt edemedim.
Zoom-Zoom 17.1.2012 15:39:47
quote:

Orijinalden alıntı: TURKER75

Hep ; facia ,olmamış ,bozmuşlar ,çok çirkin vs denilir

araç çıkıp yakından görülünce vede etrafta görmeye başladıkça alışmaya sevmeye başlar sonrada alınca ondan güzeli olmaz
Bu iş hep böyle
Unutmayın tasarımcılar boşuna tasarımcı olarak alınıp onca parayı toplamıyorlar .Onlar bundan 3-4 5 sene sonraki ve hatta ondan sonraki tarzı görmeye çalışıyorlar

Milletçe eskilerimize sahiplenip ondan kolay vazgeçemediğimiz için yeniliklere açılamıyoruz .
Başkalarında gördükçede fikir değiştirip anca ısınmaya başlıyoruz bunlara

Bazı tasarım facialarını dışarı tutuyorum özellikle Hondanın bundan önceki kasasında CİTY felaketi gibi .yıllar geçti o tasarıma ne alışanı duydum ne beğeneni ,zaten bi çok ato değerlendirme sitelerinde ve forumlarda yüzyılın çirkinleri arasında önde gider

Bu sizin dediğiniz alışma durumu Bmw,Mercedes'te oluyor.Orta halli markaların araçları ilk başta çirkinse hep çirkin olarak devam ediyor yola;Fakat Bmw,Mercedes'in ilk çıkan bütün araçları önce taşlanıyor,3-4 yıl sonra aşık olunuyor,10-15 yıl sonra da efsane kasa oluyor.Şimdiye kadar hep böyle oldu.

Nedeni yeniliği getiren markaların Bmw ve Mercedes olmasından kaynaklanıyor.
caucass 17.1.2012 15:36:58
quote:

Orijinalden alıntı: gorkemuse

1 yıl içinde makyaj yiyeceği kesinleşti geçnler

Makyaj kurtarmaz, kasayı resmen katletmişler
caucass 17.1.2012 15:34:42
quote:

Orijinalden alıntı: m3hm3tozc4n

Yeni alıp bunu sokağa koysan çizen bile olmaz

karipcem 16.1.2012 13:16:56
Hıc begenmedım 2011 modelı cok daha guzeldı
switel 14.1.2012 02:26:38
arkadaslar bu hb modeli ne zaman gelecek?
hakanturanist 27.12.2011 21:44:48
Honda civic bence çok başarılı ,

Birçok Sitedede bu haberleri yayınlamışlar.
http://www.ototeknoloji.com/honda-civic-2012-yilina-yenilenen-yuzu-ile-giriyor
Pharko 27.12.2011 12:00:17
Nerde o eski civic ler arabanın ayrı bi hafası vardı cazibesi vardı şmdi herkes gibisin hic bi farkın kalmamış civic