TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 24630 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Sony, NEX-7 modelinin yeni versiyonu yakında geliyor France Telecom : Steve Jobs sonrası Apple, daha kolay anlaşma yapılabilir bir hale geldi HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (77) YORUM YAZ

tarafından 26 Şubat 2013, Salı 16:15 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Samsung Galaxy Ace 2 için Android 4.1.2 Jelly Bean güncellemesi sızdı
Günlük Haber Bilal Akgündüz
77
Android işletim sisteminin Jelly Bean kod adlı yeni sürümüne güncelleneceği müjdelenen Samsung'un 2012 ürün yelpazesindeki birkaç orta segment akıllı telefondan biri olan Galaxy Ace 2, Sammobile tarafından internete sızdırılan yeni üretici yazılımıyla platformun yeni versiyonuna bir adım daha yaklaştı. Android 4.1.2 üzerine inşa edilen güncelleme, henüz FOTA veyahut Samsung Kies programı yoluyla cihaz sahiplerine dağıtılmıyor. Ancak önümüzdeki günlerde yazılım yükseltme uyarısının kullanıcılara ulaşmaya başlayacağı tahmin ediliyor.
 

I8160XXMB2 yapı numaralı, 19 Şubat tarihli ve 3.0.31 çekirdek sürümlü güncelleme, 512MB'lık boyutuyla şimdiye kadar GT-I8160 için yayınlanmış en büyük yazılım paketi oldu. Bunun en önemli sebebi ise; daha önce Android 2.3 Gingerbread işletim sistemi ve TouchWiz 4.0 arayüzünü bünyesinde barındıran telefonun Jelly Bean güncellemesi ile Galaxy S3 ve sonrasında çıkış yapmış Samsung markalı mobil çözümlere eşlik eden TouchWiz Nature kullanıcı arayüzüne geçiş yapıyor olması. 768MB sistem belleği ve çift çekirdekli ST-Ericsson NovaThor U8500 çipsete sahip akıllı telefon, belirgin performans ve pil ömrü artışı, daha akıcı, stabil bir arayüz, Google Now kişisel yardımcı hizmeti, gelişmiş ses algılama teknolojisi, çeşitli Samsung servisleri ve özel fonksiyonlarıyla donatılan yeni yazılımına kısa süre içerisinde resmen kavuşacak.
 
Buradan indirebileceğiniz yazılım dosyasını Odin yükleme aracını kullanarak aygıtınıza kurabilirsiniz. Yazılım kurulumuyla ilgili daha fazla detay için kaynak bağlantısını ziyaret edebilirsiniz. Muhtemelen son büyük yazılım ve arayüz güncellemesini almak üzere olan Samsung'un I8160 model numaralı Galaxy Ace 2 akıllı telefonu, yükseltmenin ardından tam manasıyla yenilenecek. Uzak doğulu üreticinin bu model için güncelleme dağıtımını Mart ayı içerisinde tamamlaması bekleniyor.
Bu haberin bağlantısı
URL
En Çok Beğenilen Yorumlar Yorum Yaz ▼
GYGY 26.02.2013 16:53:24
Bütün bilgisayarlar windowstur niye gidip 500 liralik bir minibook almadın ? Bu neyin kafası ? Babam böyle pasta yapmayı nerden ögrendi ?
...
Yorumun devamı ▼
+17
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
GYGY 26.02.2013 16:19:26
Digerleri beklesin Nexus'tan sonra yazılım kralı samsung yoksa hatice mi demeliydim -9
aceleciburak 26.02.2013 16:48:51
Ace 2 ile xperia sola hep kiyaslandi simdi durum daha da net anlasiliyor xperia sola nin güncelleme durumunda belirsizliğini koruyor ... Samsung u Samsung yapan android dünyasında bu noktaya getiren güncelleme desteğidir... +1
okanreyiz 26.02.2013 16:49:45
Çıkalı kaç gün oldu daha yenimi haberiniz oluyor hatta bunun üstüne xxmb4 yazılımı çıktı 0
34istanbul34 26.02.2013 16:49:56
S3 e boşuna mı o kadar para saydık bütün telefonlarını s3 e benzetti :S -2
GYGY 26.02.2013 16:53:24
quote:

Orijinalden alıntı: 34istanbul34

S3 e boşuna mı o kadar para saydık bütün telefonlarını s3 e benzetti :S

Bütün bilgisayarlar windowstur niye gidip 500 liralik bir minibook almadın ? Bu neyin kafası ? Babam böyle pasta yapmayı nerden ögrendi ?
+17
34istanbul34 26.02.2013 16:55:54
quote:

Orijinalden alıntı: Berat249


quote:

Orijinalden alıntı: 34istanbul34

S3 e boşuna mı o kadar para saydık bütün telefonlarını s3 e benzetti :S

Bütün bilgisayarlar windowstur niye gidip 500 liralik bir minibook almadın ? Bu neyin kafası ? Babam böyle pasta yapmayı nerden ögrendi ?

Haklısın
0
_Sezgin_ 26.02.2013 16:56:30
Bunu bir rom gibi mi kuruyoruz yani root gerektiriyor mu garanti gidiyor mu? 0
okanreyiz 26.02.2013 16:59:38
quote:

Orijinalden alıntı: çaylak98

Bunu bir rom gibi mi kuruyoruz yani root gerektiriyor mu garanti gidiyor mu?

Garanti gitmiyor ve roota gerek yok ındırıp odinle atacaksin
0
_Sezgin_ 26.02.2013 17:02:53
quote:

Orijinalden alıntı: okanreyiz


quote:

Orijinalden alıntı: çaylak98

Bunu bir rom gibi mi kuruyoruz yani root gerektiriyor mu garanti gidiyor mu?

Garanti gitmiyor ve roota gerek yok ındırıp odinle atacaksin

Teşekkür ederim peki bir sorun çıkar mı ? Yoksa bu ios x.x beta x i idevice ye kurmak gibi mi??(örnek:ios 6.1 beta 1 i ipade kurmak)
-2
Düşünen Biri 26.02.2013 17:22:47
%90 son güncellemesi +2
ACE 2012 26.02.2013 17:33:43
hafıza sorununu cozememisler galiba 0
ksk_kaan 26.02.2013 17:39:19
İndiriyorum kurarım bu akşam.Sevindim ama,eski arayüz sıkmıştı. 0
hardgame123 26.02.2013 17:54:30
inşallah mart ayı içinde tamamlanır ama hiç sanmıyorum

+1
DH Misafiri 26.02.2013 19:21:43
Şu dandik, alt seviye, tasarım özürlü telefon bile güncelleme aldı. Samsung'a artık güncelleme konusunda laf atılmaz heralde. http://resim.donanimhaber.com/upfiles/smiley/evillol.gif -2
aceleciburak 26.02.2013 19:49:09
Ace 2 nin 4.1.2 Jelly Bean performansını merak edenler için Pendik Neomarin AVM Vatan Notebook'ta Teşhir cihazına bizzat kendim yükledim Anadolu yakasında olanları beklerim ...

bu arada Yarın tüm ürünlerde %25 indirim mevcut yanlış duymadınız sapıttık hafta içi indirim yapıyoruz bu yüzden...
0
1myst 26.02.2013 20:13:35
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Şu dandik, alt seviye, tasarım özürlü telefon bile güncelleme aldı. Samsung'a artık güncelleme konusunda laf atılmaz heralde. http://resim.donanimhaber.com/upfiles/smiley/evillol.gif

Dandik? Alt seviye? Tasarım özürlü? Zamanının f/p kralıydı bu telefon hâlâda öyle sen neden bahsediyorsun koçum. Eline klavyeyi alan yorum yazıyor arkadaş. Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak budur işte!
+3
DH Misafiri 26.02.2013 20:34:18
quote:

Orijinalden alıntı: 1myst

quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri Şu dandik, alt seviye, tasarım özürlü telefon bile güncelleme aldı. Samsunga artık güncelleme konusunda laf atılmaz heralde. http://resim.donanimhaber.com/upfiles/smiley/evillol.gif
Dandik? Alt seviye? Tasarım özürlü? Zamanının f/p kralıydı bu telefon hâlâda öyle sen neden bahsediyorsun koçum. Eline klavyeyi alan yorum yazıyor arkadaş. Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak budur işte!


Ace 2 kullandığın için telefonu savunduğun çok belli "koçum". kime nasıl hitap ediceğine dikkat et.
Alt-orta seviye telefon fiyatları hakkında bir bilgim yok o yüzden sana asıl "f/p" budur diyemicem. Belki haklısındır ama bu telefonun f/p telefonu olması onun dandik kasasını, alt seviye donanımını, rezalet ekranını ve berbat bir tasarımı olduğu gerçeğini değiştirmez.
-3
Guest Account 26.02.2013 20:59:13
quote:

Orijinalden alıntı: Düşünen Biri

%90 son güncellemesi

Güzel olsun sorunsuz olsun da. Varsın son olsun. Sony hala bizim sorunlu telefonların sorununu gidericek, project butter verecek sanal asistan verecek de bilmem ne.

Samsung bence malının arkasına duruyor ve müşterisini adam yerine koyuyor. S3 kadar güncelleme alması beklenemez bu telefonun. Ki sonradan S3 mini çıkmasına rağmen bu telefonu unutmadılar. Gerçekten helal olsun adamlara.
+1
_Sezgin_ 26.02.2013 23:05:08
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

quote:

Orijinalden alıntı: 1myst

quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri Şu dandik, alt seviye, tasarım özürlü telefon bile güncelleme aldı. Samsunga artık güncelleme konusunda laf atılmaz heralde. http://resim.donanimhaber.com/upfiles/smiley/evillol.gif
Dandik? Alt seviye? Tasarım özürlü? Zamanının f/p kralıydı bu telefon hâlâda öyle sen neden bahsediyorsun koçum. Eline klavyeyi alan yorum yazıyor arkadaş. Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak budur işte!


Ace 2 kullandığın için telefonu savunduğun çok belli "koçum". kime nasıl hitap ediceğine dikkat et.
Alt-orta seviye telefon fiyatları hakkında bir bilgim yok o yüzden sana asıl "f/p" budur diyemicem. Belki haklısındır ama bu telefonun f/p telefonu olması onun dandik kasasını, alt seviye donanımını, rezalet ekranını ve berbat bir tasarımı olduğu gerçeğini değiştirmez.

Akılli telefonlardan anlamadigini bu kadar belli etmene gerek yoktu "koçum".
+1
BOZOK 27.02.2013 01:46:07
quote:

Orijinalden alıntı: Firaristt

Her cihaza şu arayüzü veriyorlar ya... Tamam güzel arayüz de bir yerden sonra bku çıkıyor. ..

S4 ve muhtemelen S4 Mini ile, muhtemelen Touchwiz 6 geleceği için bunun önemi kalmadı.
0
BOZOK 27.02.2013 01:47:36
quote:

Orijinalden alıntı: aceleciburak

Ace 2 ile xperia sola hep kiyaslandi simdi durum daha da net anlasiliyor xperia sola nin güncelleme durumunda belirsizliğini koruyor ... Samsung u Samsung yapan android dünyasında bu noktaya getiren güncelleme desteğidir...

Sola kesin olarak, Jelly Bean almayacak ve bir zamanlar, fazlasıyla hava atıyorlardı:ŞİMDİ ORTALIKLARDA, YOKLAR...
+3
ksk_kaan 27.02.2013 07:54:40
Kurdum,bu halde bile cok guzel ki tamamlanmadi daha.Ufak capli updateler ile mughis olacak. 0
The Raider 27.02.2013 10:25:54
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

quote:

Orijinalden alıntı: 1myst

quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri Şu dandik, alt seviye, tasarım özürlü telefon bile güncelleme aldı. Samsunga artık güncelleme konusunda laf atılmaz heralde. http://resim.donanimhaber.com/upfiles/smiley/evillol.gif
Dandik? Alt seviye? Tasarım özürlü? Zamanının f/p kralıydı bu telefon hâlâda öyle sen neden bahsediyorsun koçum. Eline klavyeyi alan yorum yazıyor arkadaş. Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak budur işte!


Ace 2 kullandığın için telefonu savunduğun çok belli "koçum". kime nasıl hitap ediceğine dikkat et.
Alt-orta seviye telefon fiyatları hakkında bir bilgim yok o yüzden sana asıl "f/p" budur diyemicem. Belki haklısındır ama bu telefonun f/p telefonu olması onun dandik kasasını, alt seviye donanımını, rezalet ekranını ve berbat bir tasarımı olduğu gerçeğini değiştirmez.

çok şanslısın biliyor musun.. seni insan yerine koyup alıntı yapıp cevap veriyorlar...
+1
DH Misafiri 28.02.2013 04:17:42
Bende telefon I8160XXLL2 dir. Bir problem olurmu? 0
kemaloztin 28.02.2013 07:35:45
quote:

Orijinalden alıntı: TÜRK Aygırı

quote:

Orijinalden alıntı: aceleciburak

Ace 2 ile xperia sola hep kiyaslandi simdi durum daha da net anlasiliyor xperia sola nin güncelleme durumunda belirsizliğini koruyor ... Samsung u Samsung yapan android dünyasında bu noktaya getiren güncelleme desteğidir...

Sola kesin olarak, Jelly Bean almayacak ve bir zamanlar, fazlasıyla hava atıyorlardı:ŞİMDİ ORTALIKLARDA, YOKLAR...

Evet bencede sola jb almaz
0
BOZOK 28.02.2013 10:25:38
quote:

Orijinalden alıntı: kemaloztin


quote:

Orijinalden alıntı: TÜRK Aygırı

quote:

Orijinalden alıntı: aceleciburak

Ace 2 ile xperia sola hep kiyaslandi simdi durum daha da net anlasiliyor xperia sola nin güncelleme durumunda belirsizliğini koruyor ... Samsung u Samsung yapan android dünyasında bu noktaya getiren güncelleme desteğidir...

Sola kesin olarak, Jelly Bean almayacak ve bir zamanlar, fazlasıyla hava atıyorlardı:ŞİMDİ ORTALIKLARDA, YOKLAR...

Evet bencede sola jb almaz

Zaten kesin, açıklama var.
0
Bamya Avcisi 28.02.2013 15:08:31
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Şu dandik, alt seviye, tasarım özürlü telefon bile güncelleme aldı. Samsung'a artık güncelleme konusunda laf atılmaz heralde. http://resim.donanimhaber.com/upfiles/smiley/evillol.gif

Trollumuz de buradaymis,yiyorsa aynisini orijinal hesabinda soyle
0
kemaloztin 28.02.2013 17:42:33
quote:

Orijinalden alıntı: TÜRK Aygırı

quote:

Orijinalden alıntı: kemaloztin


quote:

Orijinalden alıntı: TÜRK Aygırı

quote:

Orijinalden alıntı: aceleciburak

Ace 2 ile xperia sola hep kiyaslandi simdi durum daha da net anlasiliyor xperia sola nin güncelleme durumunda belirsizliğini koruyor ... Samsung u Samsung yapan android dünyasında bu noktaya getiren güncelleme desteğidir...

Sola kesin olarak, Jelly Bean almayacak ve bir zamanlar, fazlasıyla hava atıyorlardı:ŞİMDİ ORTALIKLARDA, YOKLAR...

Evet bencede sola jb almaz

Zaten kesin, açıklama var.

ok teşekkür ederim
0
Dwight Stifler 01.03.2013 09:56:41
quote:

Orijinalden alıntı: Berat249

Digerleri beklesin Nexus'tan sonra yazılım kralı samsung yoksa hatice mi demeliydim

katılıyorum bu yüzden sony aldım
0
GYGY 01.03.2013 10:56:39
quote:

Orijinalden alıntı: Cevaplanan Mesajlar(1)

quote:

Orijinalden alıntı: Berat249

Digerleri beklesin Nexus'tan sonra yazılım kralı samsung yoksa hatice mi demeliydim

katılıyorum bu yüzden sony aldım

Arc s'e jelly bean vermeyerek baştan kaybetti bunuda unutmamak lazım
0
Dwight Stifler 01.03.2013 11:06:19
quote:

Orijinalden alıntı: Berat249


quote:

Orijinalden alıntı: Cevaplanan Mesajlar(1)

quote:

Orijinalden alıntı: Berat249

Digerleri beklesin Nexus'tan sonra yazılım kralı samsung yoksa hatice mi demeliydim

katılıyorum bu yüzden sony aldım

Arc s'e jelly bean vermeyerek baştan kaybetti bunuda unutmamak lazım

malesef
0
DH Misafiri 02.03.2013 13:01:11
İnşallah odinle kurabilirim 0
Balawitz 06.03.2013 22:27:02
quote:

Orijinalden alıntı: ksk_kaan

Kurdum,bu halde bile cok guzel ki tamamlanmadi daha.Ufak capli updateler ile mughis olacak.


Nasıl kuruluyor anlatır mısın
0
PwaGG 06.03.2013 22:28:59
İcs gelmiycekmi telefona 0
DH Misafiri 07.03.2013 16:18:36
quote:

Orijinalden alıntı: AggressiveGamer

quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri Şu dandik, alt seviye, tasarım özürlü telefon bile güncelleme aldı. Samsunga artık güncelleme konusunda laf atılmaz heralde. http://resim.donanimhaber.com/upfiles/smiley/evillol.gif
Trollumuz de buradaymis,yiyorsa aynisini orijinal hesabinda soyle


Şu Dandik telefonu eline alıp hiç kullandın mı kimse bu telefona laf atmasın sammobile den kurdum güncellemeyi , S3 mini den bile hızlı çalışıyor test ettim ellerim bilip bilmeden konuşmayın
0
ksk_kaan 07.03.2013 16:30:37
quote:

Orijinalden alıntı: Balawitz

quote:

Orijinalden alıntı: ksk_kaan

Kurdum,bu halde bile cok guzel ki tamamlanmadi daha.Ufak capli updateler ile mughis olacak.


Nasıl kuruluyor anlatır mısın

Ana konuda yeterince bilgi mevcut hocam.Link;

http://forum.donanimhaber.com/m_58255730/mpage_1/key_/tm.htm
0
Balawitz 07.03.2013 17:27:03
quote:

Orijinalden alıntı: ksk_kaan

quote:

Orijinalden alıntı: Balawitz

quote:

Orijinalden alıntı: ksk_kaan

Kurdum,bu halde bile cok guzel ki tamamlanmadi daha.Ufak capli updateler ile mughis olacak.


Nasıl kuruluyor anlatır mısın

Ana konuda yeterince bilgi mevcut hocam.Link;

http://forum.donanimhaber.com/m_58255730/mpage_1/key_/tm.htm


Hocam sagolasinda simdi bunu yapmak icin telefonu rootlamam mi lazim onu anlamadim garanti gitmeyecek yaziyor sitelerde
0
ksk_kaan 07.03.2013 18:45:43
quote:

Orijinalden alıntı: Balawitz


quote:

Orijinalden alıntı: ksk_kaan

quote:

Orijinalden alıntı: Balawitz

quote:

Orijinalden alıntı: ksk_kaan

Kurdum,bu halde bile cok guzel ki tamamlanmadi daha.Ufak capli updateler ile mughis olacak.


Nasıl kuruluyor anlatır mısın

Ana konuda yeterince bilgi mevcut hocam.Link;

http://forum.donanimhaber.com/m_58255730/mpage_1/key_/tm.htm


Hocam sagolasinda simdi bunu yapmak icin telefonu rootlamam mi lazim onu anlamadim garanti gitmeyecek yaziyor sitelerde

Benim ki root'luydu ama rootsuz da oluyor sanırım.Fakat biraz tehlikeli,GingerBread'e dönerken sıkıntı oluyormuş.
0
Balawitz 09.03.2013 12:06:04
quote:

Orijinalden alıntı: ksk_kaan

quote:

Orijinalden alıntı: Balawitz


quote:

Orijinalden alıntı: ksk_kaan

quote:

Orijinalden alıntı: Balawitz

quote:

Orijinalden alıntı: ksk_kaan

Kurdum,bu halde bile cok guzel ki tamamlanmadi daha.Ufak capli updateler ile mughis olacak.


Nasıl kuruluyor anlatır mısın

Ana konuda yeterince bilgi mevcut hocam.Link;

http://forum.donanimhaber.com/m_58255730/mpage_1/key_/tm.htm


Hocam sagolasinda simdi bunu yapmak icin telefonu rootlamam mi lazim onu anlamadim garanti gitmeyecek yaziyor sitelerde

Benim ki root'luydu ama rootsuz da oluyor sanırım.Fakat biraz tehlikeli,GingerBread'e dönerken sıkıntı oluyormuş.

Yok eğer sorunsuz çalışıyorsa geri dönmem hocam
0
ksk_kaan 09.03.2013 12:45:12
quote:

Orijinalden alıntı: Balawitz

quote:

Orijinalden alıntı: ksk_kaan

quote:

Orijinalden alıntı: Balawitz


quote:

Orijinalden alıntı: ksk_kaan

quote:

Orijinalden alıntı: Balawitz

quote:

Orijinalden alıntı: ksk_kaan

Kurdum,bu halde bile cok guzel ki tamamlanmadi daha.Ufak capli updateler ile mughis olacak.


Nasıl kuruluyor anlatır mısın

Ana konuda yeterince bilgi mevcut hocam.Link;

http://forum.donanimhaber.com/m_58255730/mpage_1/key_/tm.htm


Hocam sagolasinda simdi bunu yapmak icin telefonu rootlamam mi lazim onu anlamadim garanti gitmeyecek yaziyor sitelerde

Benim ki root'luydu ama rootsuz da oluyor sanırım.Fakat biraz tehlikeli,GingerBread'e dönerken sıkıntı oluyormuş.

Yok eğer sorunsuz çalışıyorsa geri dönmem hocam

Ufak tefek sorunlar mevcut.Mesela cok kitleniyor telefon.Asiri derece ram doluyor video izlerken veya oyun oynarken.Pili cikartip anca kapatabiliyorum cihazi.
0
Balawitz 09.03.2013 13:06:39
quote:

Orijinalden alıntı: ksk_kaan


quote:

Orijinalden alıntı: Balawitz

quote:

Orijinalden alıntı: ksk_kaan

quote:

Orijinalden alıntı: Balawitz


quote:

Orijinalden alıntı: ksk_kaan

quote:

Orijinalden alıntı: Balawitz

quote:

Orijinalden alıntı: ksk_kaan

Kurdum,bu halde bile cok guzel ki tamamlanmadi daha.Ufak capli updateler ile mughis olacak.


Nasıl kuruluyor anlatır mısın

Ana konuda yeterince bilgi mevcut hocam.Link;

http://forum.donanimhaber.com/m_58255730/mpage_1/key_/tm.htm


Hocam sagolasinda simdi bunu yapmak icin telefonu rootlamam mi lazim onu anlamadim garanti gitmeyecek yaziyor sitelerde

Benim ki root'luydu ama rootsuz da oluyor sanırım.Fakat biraz tehlikeli,GingerBread'e dönerken sıkıntı oluyormuş.

Yok eğer sorunsuz çalışıyorsa geri dönmem hocam

Ufak tefek sorunlar mevcut.Mesela cok kitleniyor telefon.Asiri derece ram doluyor video izlerken veya oyun oynarken.Pili cikartip anca kapatabiliyorum cihazi.

Hızlı çalışıyor diyorlar
0
ksk_kaan 09.03.2013 13:08:29
quote:

Orijinalden alıntı: Balawitz

quote:

Orijinalden alıntı: ksk_kaan


quote:

Orijinalden alıntı: Balawitz

quote:

Orijinalden alıntı: ksk_kaan

quote:

Orijinalden alıntı: Balawitz


quote:

Orijinalden alıntı: ksk_kaan

quote:

Orijinalden alıntı: Balawitz

quote:

Orijinalden alıntı: ksk_kaan

Kurdum,bu halde bile cok guzel ki tamamlanmadi daha.Ufak capli updateler ile mughis olacak.


Nasıl kuruluyor anlatır mısın

Ana konuda yeterince bilgi mevcut hocam.Link;

http://forum.donanimhaber.com/m_58255730/mpage_1/key_/tm.htm


Hocam sagolasinda simdi bunu yapmak icin telefonu rootlamam mi lazim onu anlamadim garanti gitmeyecek yaziyor sitelerde

Benim ki root'luydu ama rootsuz da oluyor sanırım.Fakat biraz tehlikeli,GingerBread'e dönerken sıkıntı oluyormuş.

Yok eğer sorunsuz çalışıyorsa geri dönmem hocam

Ufak tefek sorunlar mevcut.Mesela cok kitleniyor telefon.Asiri derece ram doluyor video izlerken veya oyun oynarken.Pili cikartip anca kapatabiliyorum cihazi.

Hızlı çalışıyor diyorlar

Hizli zaten ama bir anda kitleniyor makina.Normal kullanimda hayet hizli.
0
Balawitz 09.03.2013 13:41:57
quote:

Orijinalden alıntı: ksk_kaan


quote:

Orijinalden alıntı: Balawitz

quote:

Orijinalden alıntı: ksk_kaan


quote:

Orijinalden alıntı: Balawitz

quote:

Orijinalden alıntı: ksk_kaan

quote:

Orijinalden alıntı: Balawitz


quote:

Orijinalden alıntı: ksk_kaan

quote:

Orijinalden alıntı: Balawitz

quote:

Orijinalden alıntı: ksk_kaan

Kurdum,bu halde bile cok guzel ki tamamlanmadi daha.Ufak capli updateler ile mughis olacak.


Nasıl kuruluyor anlatır mısın

Ana konuda yeterince bilgi mevcut hocam.Link;

http://forum.donanimhaber.com/m_58255730/mpage_1/key_/tm.htm


Hocam sagolasinda simdi bunu yapmak icin telefonu rootlamam mi lazim onu anlamadim garanti gitmeyecek yaziyor sitelerde

Benim ki root'luydu ama rootsuz da oluyor sanırım.Fakat biraz tehlikeli,GingerBread'e dönerken sıkıntı oluyormuş.

Yok eğer sorunsuz çalışıyorsa geri dönmem hocam

Ufak tefek sorunlar mevcut.Mesela cok kitleniyor telefon.Asiri derece ram doluyor video izlerken veya oyun oynarken.Pili cikartip anca kapatabiliyorum cihazi.

Hızlı çalışıyor diyorlar

Hizli zaten ama bir anda kitleniyor makina.Normal kullanimda hayet hizli.

Hocam bi video'da 900mb'lık dosya linki veriyor ben 512mb'lık olanını indirmiştim hangisini kullanayım?
0
ksk_kaan 09.03.2013 14:03:36
quote:

Orijinalden alıntı: Balawitz

quote:

Orijinalden alıntı: ksk_kaan


quote:

Orijinalden alıntı: Balawitz

quote:

Orijinalden alıntı: ksk_kaan


quote:

Orijinalden alıntı: Balawitz

quote:

Orijinalden alıntı: ksk_kaan

quote:

Orijinalden alıntı: Balawitz


quote:

Orijinalden alıntı: ksk_kaan

quote:

Orijinalden alıntı: Balawitz

quote:

Orijinalden alıntı: ksk_kaan

Kurdum,bu halde bile cok guzel ki tamamlanmadi daha.Ufak capli updateler ile mughis olacak.


Nasıl kuruluyor anlatır mısın

Ana konuda yeterince bilgi mevcut hocam.Link;

http://forum.donanimhaber.com/m_58255730/mpage_1/key_/tm.htm


Hocam sagolasinda simdi bunu yapmak icin telefonu rootlamam mi lazim onu anlamadim garanti gitmeyecek yaziyor sitelerde

Benim ki root'luydu ama rootsuz da oluyor sanırım.Fakat biraz tehlikeli,GingerBread'e dönerken sıkıntı oluyormuş.

Yok eğer sorunsuz çalışıyorsa geri dönmem hocam

Ufak tefek sorunlar mevcut.Mesela cok kitleniyor telefon.Asiri derece ram doluyor video izlerken veya oyun oynarken.Pili cikartip anca kapatabiliyorum cihazi.

Hızlı çalışıyor diyorlar

Hizli zaten ama bir anda kitleniyor makina.Normal kullanimda hayet hizli.

Hocam bi video'da 900mb'lık dosya linki veriyor ben 512mb'lık olanını indirmiştim hangisini kullanayım?

Ben anakonudaki linki kullandim.Ama 2 rom var farkli.Emin degilim benim ki hangisi.
0
Balawitz 09.03.2013 14:06:36
quote:

Orijinalden alıntı: ksk_kaan


quote:

Orijinalden alıntı: Balawitz

quote:

Orijinalden alıntı: ksk_kaan


quote:

Orijinalden alıntı: Balawitz

quote:

Orijinalden alıntı: ksk_kaan


quote:

Orijinalden alıntı: Balawitz

quote:

Orijinalden alıntı: ksk_kaan

quote:

Orijinalden alıntı: Balawitz


quote:

Orijinalden alıntı: ksk_kaan

quote:

Orijinalden alıntı: Balawitz

quote:

Orijinalden alıntı: ksk_kaan

Kurdum,bu halde bile cok guzel ki tamamlanmadi daha.Ufak capli updateler ile mughis olacak.


Nasıl kuruluyor anlatır mısın

Ana konuda yeterince bilgi mevcut hocam.Link;

http://forum.donanimhaber.com/m_58255730/mpage_1/key_/tm.htm


Hocam sagolasinda simdi bunu yapmak icin telefonu rootlamam mi lazim onu anlamadim garanti gitmeyecek yaziyor sitelerde

Benim ki root'luydu ama rootsuz da oluyor sanırım.Fakat biraz tehlikeli,GingerBread'e dönerken sıkıntı oluyormuş.

Yok eğer sorunsuz çalışıyorsa geri dönmem hocam

Ufak tefek sorunlar mevcut.Mesela cok kitleniyor telefon.Asiri derece ram doluyor video izlerken veya oyun oynarken.Pili cikartip anca kapatabiliyorum cihazi.

Hızlı çalışıyor diyorlar

Hizli zaten ama bir anda kitleniyor makina.Normal kullanimda hayet hizli.

Hocam bi video'da 900mb'lık dosya linki veriyor ben 512mb'lık olanını indirmiştim hangisini kullanayım?

Ben anakonudaki linki kullandim.Ama 2 rom var farkli.Emin degilim benim ki hangisi.

Neyse hocam hallettim telefon açılıyor şuan çok teşekkür ederim.
0
ksk_kaan 09.03.2013 14:45:32
quote:

Orijinalden alıntı: Balawitz

quote:

Orijinalden alıntı: ksk_kaan


quote:

Orijinalden alıntı: Balawitz

quote:

Orijinalden alıntı: ksk_kaan


quote:

Orijinalden alıntı: Balawitz

quote:

Orijinalden alıntı: ksk_kaan


quote:

Orijinalden alıntı: Balawitz

quote:

Orijinalden alıntı: ksk_kaan

quote:

Orijinalden alıntı: Balawitz


quote:

Orijinalden alıntı: ksk_kaan

quote:

Orijinalden alıntı: Balawitz

quote:

Orijinalden alıntı: ksk_kaan

Kurdum,bu halde bile cok guzel ki tamamlanmadi daha.Ufak capli updateler ile mughis olacak.


Nasıl kuruluyor anlatır mısın

Ana konuda yeterince bilgi mevcut hocam.Link;

http://forum.donanimhaber.com/m_58255730/mpage_1/key_/tm.htm


Hocam sagolasinda simdi bunu yapmak icin telefonu rootlamam mi lazim onu anlamadim garanti gitmeyecek yaziyor sitelerde

Benim ki root'luydu ama rootsuz da oluyor sanırım.Fakat biraz tehlikeli,GingerBread'e dönerken sıkıntı oluyormuş.

Yok eğer sorunsuz çalışıyorsa geri dönmem hocam

Ufak tefek sorunlar mevcut.Mesela cok kitleniyor telefon.Asiri derece ram doluyor video izlerken veya oyun oynarken.Pili cikartip anca kapatabiliyorum cihazi.

Hızlı çalışıyor diyorlar

Hizli zaten ama bir anda kitleniyor makina.Normal kullanimda hayet hizli.

Hocam bi video'da 900mb'lık dosya linki veriyor ben 512mb'lık olanını indirmiştim hangisini kullanayım?

Ben anakonudaki linki kullandim.Ama 2 rom var farkli.Emin degilim benim ki hangisi.

Neyse hocam hallettim telefon açılıyor şuan çok teşekkür ederim.

Onemli degil
0
zekiesenalp 18.03.2013 01:01:38
bu işlerden anlamadigim için resmi güncellemeyi bekliyorum.. En az 4-5 ayı var gelmesine Türkiye ye 0
aliemreyegin 30.03.2013 10:39:42
Bir başka sitede de paylaştığım incelememi sizlerle de paylaşayım
arayüz çok güzel olmuş touchwiz nature tam uymus galaxy ace 2 ye ancak şikayetim hız ve kilitlenmeler yönünden. Bilmem benim hızımdan mıdır :D sayfalar arasında geçişler çok yavaş bi uygulamaya tıklayınca siyah ekran çıkıyor ve geç açılıyor ayrıca tuş kilidi de geç açılıyor. kamerada zoom özelliği muhteşem olmuş. Uygulamalar daha kaliteli gibi. Tuş kilidine yüz tanıma özelliği gelmiş ve ram 624 mb olarak gözüküyor bunlar iyi özellikler ama görev yöneticisi yok bir eksisi de ram 624 mb görünmesine karşın hersey kapalıyken( facebook vs hariç) max 150 mb bos ram kalıyo arkada çok ram yiyen şeyler var. Şuan şarj sorunununda giderilmiş olduğunun da farkına vardım saatlerdir elimde ve daha şarjı %40larda. klavyeye yeni karakterlerde eklenmis :) bu arada eski sürümdeki kopyalananların olduğu panoda yok bide wifi çekim kapasitesi artmış daha hızlı bağlantı oluyor ve kopmalar olmuyor eskiden giremediğim yerden artık wifi ile internete bağlanabiliyorum
bugünkü gözlenimlerim ise eksiler yönünde Angry Birds'in içindeki videolardan izleyeyim dedim keşke izlemeye çalışmasaydım videoyu açtım ne ses açıldı nede uygulama kapandı uygulamayı kapatmak için telefonu kapatmak zorunda kaldım telefonu açtığımda tekrar sorun. sd kartı okuyor ama içindeki uygulamaları göstermiyor. 10 dk sonra göstermiş sonunda Açıkcası orjinal jb de bu kadar yavaş olursa yani bu kadar kasılma kilitlenme olursa 2.3.6da kalmayı tercih ederim...
Telefondaki işlerini çabuk yapmak isteyenler incelememi okusun bence.
0
ksk_kaan 30.03.2013 10:56:31
quote:

Orijinalden alıntı: aliemreyegin

Bir başka sitede de paylaştığım incelememi sizlerle de paylaşayım
arayüz çok güzel olmuş touchwiz nature tam uymus galaxy ace 2 ye ancak şikayetim hız ve kilitlenmeler yönünden. Bilmem benim hızımdan mıdır :D sayfalar arasında geçişler çok yavaş bi uygulamaya tıklayınca siyah ekran çıkıyor ve geç açılıyor ayrıca tuş kilidi de geç açılıyor. kamerada zoom özelliği muhteşem olmuş. Uygulamalar daha kaliteli gibi. Tuş kilidine yüz tanıma özelliği gelmiş ve ram 624 mb olarak gözüküyor bunlar iyi özellikler ama görev yöneticisi yok bir eksisi de ram 624 mb görünmesine karşın hersey kapalıyken( facebook vs hariç) max 150 mb bos ram kalıyo arkada çok ram yiyen şeyler var. Şuan şarj sorunununda giderilmiş olduğunun da farkına vardım saatlerdir elimde ve daha şarjı %40larda. klavyeye yeni karakterlerde eklenmis :) bu arada eski sürümdeki kopyalananların olduğu panoda yok bide wifi çekim kapasitesi artmış daha hızlı bağlantı oluyor ve kopmalar olmuyor eskiden giremediğim yerden artık wifi ile internete bağlanabiliyorum
bugünkü gözlenimlerim ise eksiler yönünde Angry Birds'in içindeki videolardan izleyeyim dedim keşke izlemeye çalışmasaydım videoyu açtım ne ses açıldı nede uygulama kapandı uygulamayı kapatmak için telefonu kapatmak zorunda kaldım telefonu açtığımda tekrar sorun. sd kartı okuyor ama içindeki uygulamaları göstermiyor. 10 dk sonra göstermiş sonunda Açıkcası orjinal jb de bu kadar yavaş olursa yani bu kadar kasılma kilitlenme olursa 2.3.6da kalmayı tercih ederim...
Telefondaki işlerini çabuk yapmak isteyenler incelememi okusun bence.

Gorev yoneticisi var hocam home tusuna basinca aciliyor
0
aliemreyegin 30.03.2013 11:16:24
quote:

Orijinalden alıntı: ksk_kaan


quote:

Orijinalden alıntı: aliemreyegin

Bir başka sitede de paylaştığım incelememi sizlerle de paylaşayım
arayüz çok güzel olmuş touchwiz nature tam uymus galaxy ace 2 ye ancak şikayetim hız ve kilitlenmeler yönünden. Bilmem benim hızımdan mıdır :D sayfalar arasında geçişler çok yavaş bi uygulamaya tıklayınca siyah ekran çıkıyor ve geç açılıyor ayrıca tuş kilidi de geç açılıyor. kamerada zoom özelliği muhteşem olmuş. Uygulamalar daha kaliteli gibi. Tuş kilidine yüz tanıma özelliği gelmiş ve ram 624 mb olarak gözüküyor bunlar iyi özellikler ama görev yöneticisi yok bir eksisi de ram 624 mb görünmesine karşın hersey kapalıyken( facebook vs hariç) max 150 mb bos ram kalıyo arkada çok ram yiyen şeyler var. Şuan şarj sorunununda giderilmiş olduğunun da farkına vardım saatlerdir elimde ve daha şarjı %40larda. klavyeye yeni karakterlerde eklenmis :) bu arada eski sürümdeki kopyalananların olduğu panoda yok bide wifi çekim kapasitesi artmış daha hızlı bağlantı oluyor ve kopmalar olmuyor eskiden giremediğim yerden artık wifi ile internete bağlanabiliyorum
bugünkü gözlenimlerim ise eksiler yönünde Angry Birds'in içindeki videolardan izleyeyim dedim keşke izlemeye çalışmasaydım videoyu açtım ne ses açıldı nede uygulama kapandı uygulamayı kapatmak için telefonu kapatmak zorunda kaldım telefonu açtığımda tekrar sorun. sd kartı okuyor ama içindeki uygulamaları göstermiyor. 10 dk sonra göstermiş sonunda Açıkcası orjinal jb de bu kadar yavaş olursa yani bu kadar kasılma kilitlenme olursa 2.3.6da kalmayı tercih ederim...
Telefondaki işlerini çabuk yapmak isteyenler incelememi okusun bence.

Gorev yoneticisi var hocam home tusuna basinca aciliyor

Yani ana sayfada gözükmüyor ve widget yok en çok kullandığım widgettı
0
ksk_kaan 30.03.2013 11:18:01
quote:

Orijinalden alıntı: aliemreyegin


quote:

Orijinalden alıntı: ksk_kaan


quote:

Orijinalden alıntı: aliemreyegin

Bir başka sitede de paylaştığım incelememi sizlerle de paylaşayım
arayüz çok güzel olmuş touchwiz nature tam uymus galaxy ace 2 ye ancak şikayetim hız ve kilitlenmeler yönünden. Bilmem benim hızımdan mıdır :D sayfalar arasında geçişler çok yavaş bi uygulamaya tıklayınca siyah ekran çıkıyor ve geç açılıyor ayrıca tuş kilidi de geç açılıyor. kamerada zoom özelliği muhteşem olmuş. Uygulamalar daha kaliteli gibi. Tuş kilidine yüz tanıma özelliği gelmiş ve ram 624 mb olarak gözüküyor bunlar iyi özellikler ama görev yöneticisi yok bir eksisi de ram 624 mb görünmesine karşın hersey kapalıyken( facebook vs hariç) max 150 mb bos ram kalıyo arkada çok ram yiyen şeyler var. Şuan şarj sorunununda giderilmiş olduğunun da farkına vardım saatlerdir elimde ve daha şarjı %40larda. klavyeye yeni karakterlerde eklenmis :) bu arada eski sürümdeki kopyalananların olduğu panoda yok bide wifi çekim kapasitesi artmış daha hızlı bağlantı oluyor ve kopmalar olmuyor eskiden giremediğim yerden artık wifi ile internete bağlanabiliyorum
bugünkü gözlenimlerim ise eksiler yönünde Angry Birds'in içindeki videolardan izleyeyim dedim keşke izlemeye çalışmasaydım videoyu açtım ne ses açıldı nede uygulama kapandı uygulamayı kapatmak için telefonu kapatmak zorunda kaldım telefonu açtığımda tekrar sorun. sd kartı okuyor ama içindeki uygulamaları göstermiyor. 10 dk sonra göstermiş sonunda Açıkcası orjinal jb de bu kadar yavaş olursa yani bu kadar kasılma kilitlenme olursa 2.3.6da kalmayı tercih ederim...
Telefondaki işlerini çabuk yapmak isteyenler incelememi okusun bence.

Gorev yoneticisi var hocam home tusuna basinca aciliyor

Yani ana sayfada gözükmüyor ve widget yok en çok kullandığım widgettı

Haklisinizda bu daha kullanisli bence
0
aliemreyegin 30.03.2013 11:48:18
quote:

Orijinalden alıntı: ksk_kaan


quote:

Orijinalden alıntı: aliemreyegin


quote:

Orijinalden alıntı: ksk_kaan


quote:

Orijinalden alıntı: aliemreyegin

Bir başka sitede de paylaştığım incelememi sizlerle de paylaşayım
arayüz çok güzel olmuş touchwiz nature tam uymus galaxy ace 2 ye ancak şikayetim hız ve kilitlenmeler yönünden. Bilmem benim hızımdan mıdır :D sayfalar arasında geçişler çok yavaş bi uygulamaya tıklayınca siyah ekran çıkıyor ve geç açılıyor ayrıca tuş kilidi de geç açılıyor. kamerada zoom özelliği muhteşem olmuş. Uygulamalar daha kaliteli gibi. Tuş kilidine yüz tanıma özelliği gelmiş ve ram 624 mb olarak gözüküyor bunlar iyi özellikler ama görev yöneticisi yok bir eksisi de ram 624 mb görünmesine karşın hersey kapalıyken( facebook vs hariç) max 150 mb bos ram kalıyo arkada çok ram yiyen şeyler var. Şuan şarj sorunununda giderilmiş olduğunun da farkına vardım saatlerdir elimde ve daha şarjı %40larda. klavyeye yeni karakterlerde eklenmis :) bu arada eski sürümdeki kopyalananların olduğu panoda yok bide wifi çekim kapasitesi artmış daha hızlı bağlantı oluyor ve kopmalar olmuyor eskiden giremediğim yerden artık wifi ile internete bağlanabiliyorum
bugünkü gözlenimlerim ise eksiler yönünde Angry Birds'in içindeki videolardan izleyeyim dedim keşke izlemeye çalışmasaydım videoyu açtım ne ses açıldı nede uygulama kapandı uygulamayı kapatmak için telefonu kapatmak zorunda kaldım telefonu açtığımda tekrar sorun. sd kartı okuyor ama içindeki uygulamaları göstermiyor. 10 dk sonra göstermiş sonunda Açıkcası orjinal jb de bu kadar yavaş olursa yani bu kadar kasılma kilitlenme olursa 2.3.6da kalmayı tercih ederim...
Telefondaki işlerini çabuk yapmak isteyenler incelememi okusun bence.

Gorev yoneticisi var hocam home tusuna basinca aciliyor

Yani ana sayfada gözükmüyor ve widget yok en çok kullandığım widgettı

Haklisinizda bu daha kullanisli bence

Peki bi sorum olacak biliyor musun bilmiyorum ama bu güncellemeyi yükledik resmi güncelleme çıkınca güncelemeyi nasıl yapacaz acaba?
0
ksk_kaan 30.03.2013 12:04:20
quote:

Orijinalden alıntı: aliemreyegin


quote:

Orijinalden alıntı: ksk_kaan


quote:

Orijinalden alıntı: aliemreyegin


quote:

Orijinalden alıntı: ksk_kaan


quote:

Orijinalden alıntı: aliemreyegin

Bir başka sitede de paylaştığım incelememi sizlerle de paylaşayım
arayüz çok güzel olmuş touchwiz nature tam uymus galaxy ace 2 ye ancak şikayetim hız ve kilitlenmeler yönünden. Bilmem benim hızımdan mıdır :D sayfalar arasında geçişler çok yavaş bi uygulamaya tıklayınca siyah ekran çıkıyor ve geç açılıyor ayrıca tuş kilidi de geç açılıyor. kamerada zoom özelliği muhteşem olmuş. Uygulamalar daha kaliteli gibi. Tuş kilidine yüz tanıma özelliği gelmiş ve ram 624 mb olarak gözüküyor bunlar iyi özellikler ama görev yöneticisi yok bir eksisi de ram 624 mb görünmesine karşın hersey kapalıyken( facebook vs hariç) max 150 mb bos ram kalıyo arkada çok ram yiyen şeyler var. Şuan şarj sorunununda giderilmiş olduğunun da farkına vardım saatlerdir elimde ve daha şarjı %40larda. klavyeye yeni karakterlerde eklenmis :) bu arada eski sürümdeki kopyalananların olduğu panoda yok bide wifi çekim kapasitesi artmış daha hızlı bağlantı oluyor ve kopmalar olmuyor eskiden giremediğim yerden artık wifi ile internete bağlanabiliyorum
bugünkü gözlenimlerim ise eksiler yönünde Angry Birds'in içindeki videolardan izleyeyim dedim keşke izlemeye çalışmasaydım videoyu açtım ne ses açıldı nede uygulama kapandı uygulamayı kapatmak için telefonu kapatmak zorunda kaldım telefonu açtığımda tekrar sorun. sd kartı okuyor ama içindeki uygulamaları göstermiyor. 10 dk sonra göstermiş sonunda Açıkcası orjinal jb de bu kadar yavaş olursa yani bu kadar kasılma kilitlenme olursa 2.3.6da kalmayı tercih ederim...
Telefondaki işlerini çabuk yapmak isteyenler incelememi okusun bence.

Gorev yoneticisi var hocam home tusuna basinca aciliyor

Yani ana sayfada gözükmüyor ve widget yok en çok kullandığım widgettı

Haklisinizda bu daha kullanisli bence

Peki bi sorum olacak biliyor musun bilmiyorum ama bu güncellemeyi yükledik resmi güncelleme çıkınca güncelemeyi nasıl yapacaz acaba?

Bunu yaptığımız gibi sammobiledan indirip odinle atarız hocam.
0
aliemreyegin 30.03.2013 12:28:50
quote:

Orijinalden alıntı: ksk_kaan

quote:

Orijinalden alıntı: aliemreyegin


quote:

Orijinalden alıntı: ksk_kaan


quote:

Orijinalden alıntı: aliemreyegin


quote:

Orijinalden alıntı: ksk_kaan


quote:

Orijinalden alıntı: aliemreyegin

Bir başka sitede de paylaştığım incelememi sizlerle de paylaşayım
arayüz çok güzel olmuş touchwiz nature tam uymus galaxy ace 2 ye ancak şikayetim hız ve kilitlenmeler yönünden. Bilmem benim hızımdan mıdır :D sayfalar arasında geçişler çok yavaş bi uygulamaya tıklayınca siyah ekran çıkıyor ve geç açılıyor ayrıca tuş kilidi de geç açılıyor. kamerada zoom özelliği muhteşem olmuş. Uygulamalar daha kaliteli gibi. Tuş kilidine yüz tanıma özelliği gelmiş ve ram 624 mb olarak gözüküyor bunlar iyi özellikler ama görev yöneticisi yok bir eksisi de ram 624 mb görünmesine karşın hersey kapalıyken( facebook vs hariç) max 150 mb bos ram kalıyo arkada çok ram yiyen şeyler var. Şuan şarj sorunununda giderilmiş olduğunun da farkına vardım saatlerdir elimde ve daha şarjı %40larda. klavyeye yeni karakterlerde eklenmis :) bu arada eski sürümdeki kopyalananların olduğu panoda yok bide wifi çekim kapasitesi artmış daha hızlı bağlantı oluyor ve kopmalar olmuyor eskiden giremediğim yerden artık wifi ile internete bağlanabiliyorum
bugünkü gözlenimlerim ise eksiler yönünde Angry Birds'in içindeki videolardan izleyeyim dedim keşke izlemeye çalışmasaydım videoyu açtım ne ses açıldı nede uygulama kapandı uygulamayı kapatmak için telefonu kapatmak zorunda kaldım telefonu açtığımda tekrar sorun. sd kartı okuyor ama içindeki uygulamaları göstermiyor. 10 dk sonra göstermiş sonunda Açıkcası orjinal jb de bu kadar yavaş olursa yani bu kadar kasılma kilitlenme olursa 2.3.6da kalmayı tercih ederim...
Telefondaki işlerini çabuk yapmak isteyenler incelememi okusun bence.

Gorev yoneticisi var hocam home tusuna basinca aciliyor

Yani ana sayfada gözükmüyor ve widget yok en çok kullandığım widgettı

Haklisinizda bu daha kullanisli bence

Peki bi sorum olacak biliyor musun bilmiyorum ama bu güncellemeyi yükledik resmi güncelleme çıkınca güncelemeyi nasıl yapacaz acaba?

Bunu yaptığımız gibi sammobiledan indirip odinle atarız hocam.

Garanti durumu?
0
ksk_kaan 30.03.2013 12:34:20
quote:

Orijinalden alıntı: aliemreyegin


quote:

Orijinalden alıntı: ksk_kaan

quote:

Orijinalden alıntı: aliemreyegin


quote:

Orijinalden alıntı: ksk_kaan


quote:

Orijinalden alıntı: aliemreyegin


quote:

Orijinalden alıntı: ksk_kaan


quote:

Orijinalden alıntı: aliemreyegin

Bir başka sitede de paylaştığım incelememi sizlerle de paylaşayım
arayüz çok güzel olmuş touchwiz nature tam uymus galaxy ace 2 ye ancak şikayetim hız ve kilitlenmeler yönünden. Bilmem benim hızımdan mıdır :D sayfalar arasında geçişler çok yavaş bi uygulamaya tıklayınca siyah ekran çıkıyor ve geç açılıyor ayrıca tuş kilidi de geç açılıyor. kamerada zoom özelliği muhteşem olmuş. Uygulamalar daha kaliteli gibi. Tuş kilidine yüz tanıma özelliği gelmiş ve ram 624 mb olarak gözüküyor bunlar iyi özellikler ama görev yöneticisi yok bir eksisi de ram 624 mb görünmesine karşın hersey kapalıyken( facebook vs hariç) max 150 mb bos ram kalıyo arkada çok ram yiyen şeyler var. Şuan şarj sorunununda giderilmiş olduğunun da farkına vardım saatlerdir elimde ve daha şarjı %40larda. klavyeye yeni karakterlerde eklenmis :) bu arada eski sürümdeki kopyalananların olduğu panoda yok bide wifi çekim kapasitesi artmış daha hızlı bağlantı oluyor ve kopmalar olmuyor eskiden giremediğim yerden artık wifi ile internete bağlanabiliyorum
bugünkü gözlenimlerim ise eksiler yönünde Angry Birds'in içindeki videolardan izleyeyim dedim keşke izlemeye çalışmasaydım videoyu açtım ne ses açıldı nede uygulama kapandı uygulamayı kapatmak için telefonu kapatmak zorunda kaldım telefonu açtığımda tekrar sorun. sd kartı okuyor ama içindeki uygulamaları göstermiyor. 10 dk sonra göstermiş sonunda Açıkcası orjinal jb de bu kadar yavaş olursa yani bu kadar kasılma kilitlenme olursa 2.3.6da kalmayı tercih ederim...
Telefondaki işlerini çabuk yapmak isteyenler incelememi okusun bence.

Gorev yoneticisi var hocam home tusuna basinca aciliyor

Yani ana sayfada gözükmüyor ve widget yok en çok kullandığım widgettı

Haklisinizda bu daha kullanisli bence

Peki bi sorum olacak biliyor musun bilmiyorum ama bu güncellemeyi yükledik resmi güncelleme çıkınca güncelemeyi nasıl yapacaz acaba?

Bunu yaptığımız gibi sammobiledan indirip odinle atarız hocam.

Garanti durumu?

Zaten bu yüklediğimizle garanti dışı sanırım.
0
aliemreyegin 30.03.2013 12:39:05
quote:

Orijinalden alıntı: ksk_kaan

quote:

Orijinalden alıntı: aliemreyegin


quote:

Orijinalden alıntı: ksk_kaan

quote:

Orijinalden alıntı: aliemreyegin


quote:

Orijinalden alıntı: ksk_kaan


quote:

Orijinalden alıntı: aliemreyegin


quote:

Orijinalden alıntı: ksk_kaan


quote:

Orijinalden alıntı: aliemreyegin

Bir başka sitede de paylaştığım incelememi sizlerle de paylaşayım
arayüz çok güzel olmuş touchwiz nature tam uymus galaxy ace 2 ye ancak şikayetim hız ve kilitlenmeler yönünden. Bilmem benim hızımdan mıdır :D sayfalar arasında geçişler çok yavaş bi uygulamaya tıklayınca siyah ekran çıkıyor ve geç açılıyor ayrıca tuş kilidi de geç açılıyor. kamerada zoom özelliği muhteşem olmuş. Uygulamalar daha kaliteli gibi. Tuş kilidine yüz tanıma özelliği gelmiş ve ram 624 mb olarak gözüküyor bunlar iyi özellikler ama görev yöneticisi yok bir eksisi de ram 624 mb görünmesine karşın hersey kapalıyken( facebook vs hariç) max 150 mb bos ram kalıyo arkada çok ram yiyen şeyler var. Şuan şarj sorunununda giderilmiş olduğunun da farkına vardım saatlerdir elimde ve daha şarjı %40larda. klavyeye yeni karakterlerde eklenmis :) bu arada eski sürümdeki kopyalananların olduğu panoda yok bide wifi çekim kapasitesi artmış daha hızlı bağlantı oluyor ve kopmalar olmuyor eskiden giremediğim yerden artık wifi ile internete bağlanabiliyorum
bugünkü gözlenimlerim ise eksiler yönünde Angry Birds'in içindeki videolardan izleyeyim dedim keşke izlemeye çalışmasaydım videoyu açtım ne ses açıldı nede uygulama kapandı uygulamayı kapatmak için telefonu kapatmak zorunda kaldım telefonu açtığımda tekrar sorun. sd kartı okuyor ama içindeki uygulamaları göstermiyor. 10 dk sonra göstermiş sonunda Açıkcası orjinal jb de bu kadar yavaş olursa yani bu kadar kasılma kilitlenme olursa 2.3.6da kalmayı tercih ederim...
Telefondaki işlerini çabuk yapmak isteyenler incelememi okusun bence.

Gorev yoneticisi var hocam home tusuna basinca aciliyor

Yani ana sayfada gözükmüyor ve widget yok en çok kullandığım widgettı

Haklisinizda bu daha kullanisli bence

Peki bi sorum olacak biliyor musun bilmiyorum ama bu güncellemeyi yükledik resmi güncelleme çıkınca güncelemeyi nasıl yapacaz acaba?

Bunu yaptığımız gibi sammobiledan indirip odinle atarız hocam.

Garanti durumu?

Zaten bu yüklediğimizle garanti dışı sanırım.

Bi yerde bunu yüklediğimizdegaranti dışı oluyormuş (zaten resmi sürüm gelmedi anlarlar) ancak eskisine getirince sorun olmuyormuş diye duydum yanlış mı acaba? Yani resmi güncellemeye geçersek garanti devam etmiş oluyo
0
aliemreyegin 30.03.2013 18:44:28
buyrun pop up playi merak edenler:
bu arada video oynatıcı da sorunlu suan açtım ve fark ettim.
0
aliemreyegin 01.04.2013 16:45:21
Arkadaşlar telefon çok kasılıyor nasıl eski sürüme geçebilirim? Telefon garantili şuan 0