TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 27500 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech Kariyer.net
Galaxy on Fire 2, Appstore'da kısa bir süreliğine ücretsiz olarak yayında Google, Android'in 2.5 yıldır çözüm bulmayan ağ hatasını çözdü HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (103) YORUM YAZ

tarafından 22 Kasım 2012, Perşembe 11:35 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Avea, inTouch akıllı telefonunu tanıttı
Günlük Haber Ekrem71
103


Vodafone ve Turkcell'in ardından diğer bir operatörümüz Avea da kendi markasını taşıyan akıllı telefonunu müşterilerine sundu.

ZTE işbirliği ile üretilen akıllı telefon Avea inTouch adını adını almış ve Avea uygulamaları ön yüklü olarak geliyor. Avea ana ekran uygulaması ise Yandex.Shell tarafından sağlanıyor.

Modelde 600MHz saat hızında çalışan Qualcomm işlemci kullanıldığını görüyoruz. 3.5 inçlik ekranda 800 x 480 piksel çözünürlük bulunuyor. 512MB RAM, 3G, 4GB microSD kart, 3.2MP otomatik odaklamalı arka kamera, WiFi, Bluetooth, GPS, Hotspot özelliği, Android 2.3.5 işletim sistemi, 11.9mm kalınlık, 130gr ağırlık şeklinde diğer özelliklerini saymak mümkün.

Modelin peşin satış fiyatı 399TL olarak belirlenmiş. Kampanyalı paketler 24 aylık taahhüt gerektiriyor. Fiyatlar ise 1.grup tarifeler için ayda 15TL, 2.grup tarifeler için ayda 9TL, 3. ve 4. grup tarifeler için ayda 1TL şeklinde. 

Avea inTouch modelini içeren 1000dk görüşme, 1000SMS, 2GB internet içeren Herşey Dahil paketine ise ayda 70TL ödemeniz gerekiyor. 

İnterneti içinde paketlerde 250MB için ayda 25TL, 1GB için ayda 29TL, 4GB için ayda 45TL ödemeler bulunuyor. Modeli satın alanlara 3 aylık TiviBu aboneliği hediye ediliyor.
 
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
DH Misafiri 21.08.2013 11:45:04
Şey Arkadaşlar bu telefona yazılım güncelleme gelir mi yoksa boşuna mı bekliyorum? lütfeen aciiil
DH Misafiri 05.07.2013 19:52:23
Arkadaşlar hepiniz farklı şeyler söylüyorsunuz.Hangisine inanacağımı şaşırdım.Şarjın daha yavaş gitmesi için GÖREV YÖNETİCİSİNE GİDİP HEPSİNİ SONLANDIRIN.Yani açtığınız şeyler kapanmıyor.Bu yüzdende şarj çabuk bitiyor.bilginize!Bende daha bvugün aldım inş. bi sorun çıkmazzz
DH Misafiri 14.06.2013 18:59:55
DÜŞMANIMA BİLE TAVSİYE ETMEM İKİNCİ AYDA TAMİRE GİTTİ SIFIR TELEFON.EKRAN KENDİ KENDİNE KAPANDI DAHA DA AÇILMADI
DH Misafiri 13.06.2013 09:19:04
Aldigima alcagima pismanim berbat bi tel bide servise gonderdim tamamen bozup gondermisler tuketici haklarina sikayet etcem
Tuğkan. 04.01.2013 15:08:09
Çıkarmasalardı keşke
DH Misafiri 04.01.2013 14:58:36
ya ben simdi müşteri hizmetlerine benzeyen numaraları arıyorum ekran kara oluyor tuslara falan basam

ıyorum acil yardim
DH Misafiri 27.12.2012 21:21:07
arkadaşlar ben bu AVE İNTOUCH telefonu ALDIM ANCAK 2 HAFTA KULLANAMADIM TELEFON COK ISINIYOR EKRAN GİTTİ .....DAHA BİRÇOK SORUN servise gitti daha gelmedi almak isteyen arkadaşların dikkatine DİKKAT.........
Luigi 23.12.2012 00:23:45
ha, bu arada stabil android 4 u unutun. donanim kisitlamalari nedeniyle ya kameradan, ya buetoothdan, ya tam ekran video oynatmaktan mahrum kalarak yukleyebilirsiniz, ama tum ozelliklerinin calistigi bir rom hicbir zaman gelmeyecek.

son bir sey daha soyleyeyim. rom yuklemeyi becerener beceremeyenler, launcher olarak launcher pro yu yukleyin, ekran sayisini 3 e dusurun, telefon oldukca hizlanacaktir.
ilerii duzey kullanicilar armv6 superscript benzeri bir dosya vardi. xda da bulabilirler. onu kursunlar. o daha da hizlandiriyor.
Luigi 23.12.2012 00:19:06
ben size bir zte blade kullanicisi olarak cevap vereyim.
avea nin intouch olarak sattigi yurtdisinda zte blade veya orange san francisco olarak bilinen telefonu 1,5 sene kadar kulandim.eksierini artilarini yazayim isine yarayan alsin.
oncelikle zamaninin avrupada en cok satilan android telefonuydu(fiyat nedeniyle, benimkini 60 euroya almistim).
o yuzden inanilmaz bir rom destegi vardir. android 4 haric stabi olarak calisan onlarca rom vardir.ben ilk aldigimda swedish spring denilen romu yukledim, satana kadar da onu kullandim. stock rom la sakin kullanmayin, biraz okuyup 2.3 romu yukleyin.

ekrani gayet guzeldir. 800*480 3.5 inch ekranda oldukca net bir goruntu sunar.
ama kamerasi faciadir. 1 megapiksel demeye bile sahit ister. goruntuler uzar yamulir, videolar camur gibi cikar. kamera kullaniyorsaniz,almayin.
skype ivir zivir sorunlu calisir. hep zte blade e ozel bir versiyon aramaniz gerekir. hafizasi asirikucuk oldugu icin 5-10 programdan sonra yeni programlar yuklemek icin binbir takla atmaniz gerekir.

bana kalirsa 400 tl etmez. ben android i merak ettigim icin aldim, fiyati da komikti. telefonu basit mesajlasma, arada internete girme, gps i kullanma, oyun oynama(custom rom la angry birds ve armv6 ya uyarlanmis oyunlari gayet guzel calistirir) gibi seyler icin alabilirsiniz.
vakti cok olup kurcalayacak oyuncak ariyorsaniz da alabilirsiniz. ama cihazi paketinden cikarayim hemen kartimi takayi , kullanayim derseniz baska telefon bakin. zira ustte yazdiklarim icin bile uygun rom yuklemeniz gerekecektir.

bu adam bu telefonu bu kadar kotuledi, simdi ne kullaniyor diye merak ediyorsaniz, eski telefonu n95 ini mutlu mesut kullaniyor,uygulama yukleme derdi kalmadi, kamerasini korkmadan kullanabiliyor.
ulu320 21.12.2012 15:05:09
arkadaşlar, eleştiri yaparken yamyamlaşmayın lütfen. adamlar sonuçta ticari bi kurum. benim tanıdığım bikaç avea bayisi var ve çok iyi satışlar yaptıklarını, beklediklerinden daha fazla talep aldıklarını söylüyorlar.

avea bi telefon üreticisi değil. apple'la samsungla kapışma, yarışma niyeti yok. sadece çok fazla para verip akıllı tel alamayacak olan müşterilerine bir alternatif sunmuş o kadar. yok vodafone onu veriyomuş, yok turkcell bunu veriyomuş. avea'ya ne?? adamlar kazanıyomu kazanıyo... bitmiştir.

600 işlemci sizin için yavaş gelebilir, ama her özelliği tatminkar bulabilecek illaki farklı müşteri profilleri vardır. beğenmeyen gitsin s3 alsın. ama ufak cihazları eleştirirken de küçümsemesin. oldu o zaman samsung da galaxy mini'yi üretimden kaldırsın. o da 600 işlemciya...
anonymous. 21.12.2012 13:30:06
bu avea harbiden sefil ya. turkcell maxi pro 5 çıkartıyo bunların çıkardığı tele bak, sefalet akıyo.
DH Misafiri 21.12.2012 11:27:37
arkadaşlar bir sorum olacak bu telefonda hani samsuglarda bazılarında gizlilik kilidi var rehbere mesajlara dosyalara istediginize şifre koyuyorsunuz telefonda o dosyayı sadece siz şifre ile açabiliyorsunuz bundada varmı bu özellik yoksada yapabilirmiyiz böyle birşey
DH Misafiri 20.12.2012 18:51:38
3g ile görüşmeli konuşma yapılamıyormu acaba
a ve a 11.12.2012 15:21:57
Arkadaşım bu konularda bayağı ii sayılırsın sanırsam, benim bi sıkıntım var yardımcı olursan sevinirim,avea in touch ı alırken 200 şarkı hediye ettiler ya ben indiriyorum ama telefonda bulamıyorum bu indirilen şarkıları nereye kayıt yapıyor bir bilgin var mı?Bir de bu dediğin uygulamaları indirip yüklersek telefon garanti kapsamından çıkar mı?
aegean.nomad 05.12.2012 16:36:12
Sayın Mertkan Şimşek,

Ben de sizin gibi Avea inTouch (ZTE Blade) kullanıcısıyım. Çok faydalı bilgiler paylaşmışsınız. Verdiğiniz bu bilgiler için çok teşekkür ederim.

Blue Dragon Ready tarafındna Avea inTouch (ZTE Blade) Kullanıcıları adlı bir konu başlığı var. Adres:

http://forum.donanimhaber.com/m_68738537/mpage_1/f_/key_//tm.htm#68738537

Siz de bilgilerinizi orada paylaşsanız daha iyi olur görüşündeyim.

Selamlarımla,
mertkansimsek 05.12.2012 00:35:20
quote:

Orijinalden alıntı: Atlas06


quote:

Orijinalden alıntı: hayrettin100

3-4 gündür kullanıyorum gayet başarılı bence.Telefonun tek sıkıntısı her cihazın klasik sıkıntısı olan batarya.Onu da verimli kullanmak gerekiyor. Gps , wifi , gibi özellikleri ihtiyaç olduğunda açıp kapatmak gibi. Ben ilk heves sürekli kurcaladığım için 24 saat gidiyor şarjı.Normal bir kullanımda ne kadar gider bilemiyorum.

İgo myway 9 sürümü ile navigasyon gayet iyi çalıştı.Bir de NFS Hot Purcuit oyununu kurdum.Herhangi bir takılma olmadan gayet başarılı bir şekilde çalıştı.S3 ün çalıştırıp da Avea in Touchun çalıştırmayacağı bir uygulama varmıdır? bilen varsa yazsın deneyelim.

İgo ücretli mi acaba. Nereden indirebilirim.



igo ücretli google a sormak lazım burada paylaşmak yasak
mertkansimsek 05.12.2012 00:33:38
quote:

Orijinalden alıntı: hayrettin100

3-4 gündür kullanıyorum gayet başarılı bence.Telefonun tek sıkıntısı her cihazın klasik sıkıntısı olan batarya.Onu da verimli kullanmak gerekiyor. Gps , wifi , gibi özellikleri ihtiyaç olduğunda açıp kapatmak gibi. Ben ilk heves sürekli kurcaladığım için 24 saat gidiyor şarjı.Normal bir kullanımda ne kadar gider bilemiyorum.

İgo myway 9 sürümü ile navigasyon gayet iyi çalıştı.Bir de NFS Hot Purcuit oyununu kurdum.Herhangi bir takılma olmadan gayet başarılı bir şekilde çalıştı.S3 ün çalıştırıp da Avea in Touchun çalıştırmayacağı bir uygulama varmıdır? bilen varsa yazsın deneyelim.

:) hocam o nasıl bir kıyas s3 çalıştırıp intouchun çalıştıramayacağı, nfs most wanted ı intouchun çalıştırabileceğini sanmam mesela, intouchda facebook kasıyor mesela ;)
Atlas06 04.12.2012 18:37:21
quote:

Orijinalden alıntı: hayrettin100

3-4 gündür kullanıyorum gayet başarılı bence.Telefonun tek sıkıntısı her cihazın klasik sıkıntısı olan batarya.Onu da verimli kullanmak gerekiyor. Gps , wifi , gibi özellikleri ihtiyaç olduğunda açıp kapatmak gibi. Ben ilk heves sürekli kurcaladığım için 24 saat gidiyor şarjı.Normal bir kullanımda ne kadar gider bilemiyorum.

İgo myway 9 sürümü ile navigasyon gayet iyi çalıştı.Bir de NFS Hot Purcuit oyununu kurdum.Herhangi bir takılma olmadan gayet başarılı bir şekilde çalıştı.S3 ün çalıştırıp da Avea in Touchun çalıştırmayacağı bir uygulama varmıdır? bilen varsa yazsın deneyelim.

İgo ücretli mi acaba. Nereden indirebilirim.
hayrettin100 04.12.2012 16:06:37
3-4 gündür kullanıyorum gayet başarılı bence.Telefonun tek sıkıntısı her cihazın klasik sıkıntısı olan batarya.Onu da verimli kullanmak gerekiyor. Gps , wifi , gibi özellikleri ihtiyaç olduğunda açıp kapatmak gibi. Ben ilk heves sürekli kurcaladığım için 24 saat gidiyor şarjı.Normal bir kullanımda ne kadar gider bilemiyorum.

İgo myway 9 sürümü ile navigasyon gayet iyi çalıştı.Bir de NFS Hot Purcuit oyununu kurdum.Herhangi bir takılma olmadan gayet başarılı bir şekilde çalıştı.S3 ün çalıştırıp da Avea in Touchun çalıştırmayacağı bir uygulama varmıdır? bilen varsa yazsın deneyelim.
sharger 03.12.2012 21:25:05
quote:

Orijinalden alıntı: Atlas06

Nokia nın tarihi eser bir telefonunu kullanıyordum. Dün Avea bayisine gittim kampanyalı cihazlarına baktım. En uygun android telefonu Avea in Touch idi. Bende tarifeme ek ayda 15 tl ile aldım. Cihazdan iPHONE 4 veya Glaxy S3 kalitesi beklemek aptallık olur. Ama orta halli bir kullanıcının (benim gibi) tüm ihtiyaçlarını görür.

Denediğim ve sık kullandığım özellikleri:

Navigasyon: Yandex ve Google maps sorunsuz ve hızlı çalışıyor. (sesli yönlendirme var mı bilmiyorum denemedim.)
İnternet : Sorunsuz. Ankara nın değişik semtlerinde sıkıntı olmadı 3g ile bağlanabildim. Sayfalar akıcı ve hızlı (Vadafone ile evimde 3g kullanamıyordum)
Kamera : Gündüz çekimleri iyi. Işıklı gece çekimlerinde fena değil. Flaşı olmadığı için çok az ışık ta veya zifiri karanlıkta kötü.

Bunların haricinde dokunmatik ekran algılaması iyi gecikme yok. Menü geçişi hızlı takılma yok. Google Play ile bir kaç android uygulaması yükledim sıkıntı yok sorunsuz çalıştı.

Son olarak "Alanlar aptal" diyen forumun kuş beyinlileri ceplerinde ki bir tomar para ile gidip iPHONE 5 alıp keyifle hava atabilirler.



Çok güzel anlatmışsın kardeş.Bende aldım tarifeme ek ayda 9 tl 24x9=216 bu fiyata varsa bundan iyi telefon hemen alalım.Tlf çok beklentim yok arada sırada internet,navigasyon gibi özelliklerini kullanırım benim için yeterli bir telefon.Alanlar aptal diyen kuş beyinliler tabirin çuk diye oturmuş.Parayı yerden süpürsek bizde almasını biliriz iphone 5 veya s 3.Son olarak giriş seviyesi android işlemcili tlf.almak istiyenler için iyi bir fırsat.
Tostmania 02.12.2012 17:19:47
quote:

Orijinalden alıntı: mertkansimsek

quote:

Orijinalden alıntı: Tostmania

100 mb hafıza video izleme, film, izleme, bir şeyler indirme açısından yetersizmi acaba.

Ben 32GB hafıza karı alacagım o ayrı.
İndirdiklerimi hafıza kartına yönlendirme konusunda sıkıntı çekermiyim.

kendi launcherini = karldıralım demişsiniz bunu yapabilirim değilmi root falan yapmadan.

Birde buna android 4 gelirmi.

Bir çok program saymışsınız onları google storeden indirecegiz değilmi.

uzun bir film izlemeyi hiç denemedim face de falan 5 10 dklık videolarla karşılaşınca yada youtubedan bir video açınca sorunsuz oynatıyor. uygulamaları direk hafıza kartına kuruyor, bir video kaydedince direk hafıza kartına kaydediyor o yüzden hafıza kartına taşımak gibi bir sıkıntı olmuyor. launcher rootsuz kaldırılıyor. saydığım programlar gps hariç google store dan indiriliyor ama igo ücretli onu ücretsiz storedan temin edemezsiniz. android 4 ics veya cyogen modları yurt dışı sitelerde mevcut o şekilde yüklenebilir ama garanti dışı kalır cihaz. resmi bir güncelleme çıkacağını sanmıyorum.

Bilgilendirme için teşekkürler.
mertkansimsek 02.12.2012 17:16:38
quote:

Orijinalden alıntı: Tostmania

100 mb hafıza video izleme, film, izleme, bir şeyler indirme açısından yetersizmi acaba.

Ben 32GB hafıza karı alacagım o ayrı.
İndirdiklerimi hafıza kartına yönlendirme konusunda sıkıntı çekermiyim.

kendi launcherini = karldıralım demişsiniz bunu yapabilirim değilmi root falan yapmadan.

Birde buna android 4 gelirmi.

Bir çok program saymışsınız onları google storeden indirecegiz değilmi.

uzun bir film izlemeyi hiç denemedim face de falan 5 10 dklık videolarla karşılaşınca yada youtubedan bir video açınca sorunsuz oynatıyor. uygulamaları direk hafıza kartına kuruyor, bir video kaydedince direk hafıza kartına kaydediyor o yüzden hafıza kartına taşımak gibi bir sıkıntı olmuyor. launcher rootsuz kaldırılıyor. saydığım programlar gps hariç google store dan indiriliyor ama igo ücretli onu ücretsiz storedan temin edemezsiniz. android 4 ics veya cyogen modları yurt dışı sitelerde mevcut o şekilde yüklenebilir ama garanti dışı kalır cihaz. resmi bir güncelleme çıkacağını sanmıyorum.
Tostmania 02.12.2012 16:02:21
quote:

Orijinalden alıntı: mertkansimsek

arkadaşlar bende bu telefonu kullanıyorum,
ilk tavsiyem 3 boyutlu aveanın kendi launcherini kaldırmanız, store dan nemus launcher yükleyin, telefon iyice hafifliyor daha güzel çalışır hale geliyor.
ikincisi power toggles widgeti var onu kurup ana ekranda gps wifi batarya herşeyi kontrol edebilirsiniz. bu bir güç denetim widgeti, kendi içinde gelene göre çok daha ayrıntılı ve özelleştirilebilir.
üçüncüsü yandex maps google maps güzel çalışıyor ama hazır cihazda gps varken internet bağlantısına gerek olmadan kullanılabilen navigasyon kurmak faydalı olacaktır. igo ve navitel i denedim ikiside güzel çalışıyor.
dördüncüsü android asistant isimli uygulamayla hem görev yöneticisi hem uygulama yöneticisi gibi birçok işinizi görebilirsiniz.
Browser olarak dolphin, twitter için twitcaster facebook için de friendcaster kullanınca çok verimli kasmadan kullanım sağlanıyor. şuan tek problemim cihazı rootlayamamam, root işini de halletsem orjinal facebook twitter avea uygulamalarını vs. kaldırıp telefon hafızasını huzura erdireceğim.

100 mb hafıza video izleme, film, izleme, bir şeyler indirme açısından yetersizmi acaba.

Ben 32GB hafıza karı alacagım o ayrı.
İndirdiklerimi hafıza kartına yönlendirme konusunda sıkıntı çekermiyim.

kendi launcherini = karldıralım demişsiniz bunu yapabilirim değilmi root falan yapmadan.

Birde buna android 4 gelirmi.

Bir çok program saymışsınız onları google storeden indirecegiz değilmi.
Tostmania 02.12.2012 15:58:19
quote:

Orijinalden alıntı: Atlas06

quote:

Tostmania


Teşekkürler..

Telefonla fazla haşır neşir birisi değilim. Sadece yazımda yazdığım özelliklerini kullanıyorum ve bir sıkıntı ile şimdilik karşılaşmadım. Telefonu sizin ve benim kullanım amacımız çok farklı. Bu yüzden sizin daha kaliteli cihazlara yönelmeniz faydalı olacak gibi gözüküyor. Örneğin saatlerce oyun oynayıp filim izliyorsanız veya çok uzun süre internette geziyorsanız 100 mb lık dahili hafızasından dolayı sıkıntı çıkartabilir. Ayrıca belirtiğiniz şeyleri denemem malesef imkansız üzgünüm. Ama forumda mobil cihazlar konusunda çok bilgili arkadaşlar var onlar size benden daha çok yardımcı olacaktır. İyi geceler dilerim.

Teşekkür ederim.

Oyun hiç oynamam, oynayacağım oyun tetrisdir, sadece youtube ve dizi ieleme, internetde forumn okuma.
Acaba 32 GB hafıza kartı taksat işimzi görmemiz mi diye düşünüyorum.

Evet forumada bunu soracağım, iyi günler.
mertkansimsek 02.12.2012 10:58:25
arkadaşlar bende bu telefonu kullanıyorum,
ilk tavsiyem 3 boyutlu aveanın kendi launcherini kaldırmanız, store dan nemus launcher yükleyin, telefon iyice hafifliyor daha güzel çalışır hale geliyor.
ikincisi power toggles widgeti var onu kurup ana ekranda gps wifi batarya herşeyi kontrol edebilirsiniz. bu bir güç denetim widgeti, kendi içinde gelene göre çok daha ayrıntılı ve özelleştirilebilir.
üçüncüsü yandex maps google maps güzel çalışıyor ama hazır cihazda gps varken internet bağlantısına gerek olmadan kullanılabilen navigasyon kurmak faydalı olacaktır. igo ve navitel i denedim ikiside güzel çalışıyor.
dördüncüsü android asistant isimli uygulamayla hem görev yöneticisi hem uygulama yöneticisi gibi birçok işinizi görebilirsiniz.
Browser olarak dolphin, twitter için twitcaster facebook için de friendcaster kullanınca çok verimli kasmadan kullanım sağlanıyor. şuan tek problemim cihazı rootlayamamam, root işini de halletsem orjinal facebook twitter avea uygulamalarını vs. kaldırıp telefon hafızasını huzura erdireceğim.
abzurtmen 02.12.2012 02:02:09
yorumların tümünü tek tek okudum bir çok arkadaş yok öyle etmez böyle etmez aptallık falan demişler arkadaşlar herkesin standartları iyi değil evet telefon 400 lira etmez ama tarifey ek 1 ya da 9 liraya alınır ben aldım beklediğimden iyi çıktı bunu açıkça söylemeliyim tek sıkıntımız şarj sanırım aldığım yerde ki görevli ilk 4-5 şarjın 12 saatin üstünde olsun buna mutlaka dikkat et dedi şu an 2.ye şarj ediyorum doldu ve 11 saat kullanılabilir gösteriyor eğer bu böyle devam ederse cidden büyük bir problem günü bile tamamlayamıyoruz sonuç olarak telefon beklediğimden çok iyi çıktı şarj olayınıda çözersem ya da bilgisi olan arkadaşlar yardım ederse sevinirim
Atlas06 02.12.2012 00:26:25
quote:

Tostmania


Teşekkürler..

Telefonla fazla haşır neşir birisi değilim. Sadece yazımda yazdığım özelliklerini kullanıyorum ve bir sıkıntı ile şimdilik karşılaşmadım. Telefonu sizin ve benim kullanım amacımız çok farklı. Bu yüzden sizin daha kaliteli cihazlara yönelmeniz faydalı olacak gibi gözüküyor. Örneğin saatlerce oyun oynayıp filim izliyorsanız veya çok uzun süre internette geziyorsanız 100 mb lık dahili hafızasından dolayı sıkıntı çıkartabilir. Ayrıca belirtiğiniz şeyleri denemem malesef imkansız üzgünüm. Ama forumda mobil cihazlar konusunda çok bilgili arkadaşlar var onlar size benden daha çok yardımcı olacaktır. İyi geceler dilerim.
Tostmania 02.12.2012 00:06:00
quote:

Orijinalden alıntı: Atlas06

Nokia nın tarihi eser bir telefonunu kullanıyordum. Dün Avea bayisine gittim kampanyalı cihazlarına baktım. En uygun android telefonu Avea in Touch idi. Bende tarifeme ek ayda 15 tl ile aldım. Cihazdan iPHONE 4 veya Glaxy S3 kalitesi beklemek aptallık olur. Ama orta halli bir kullanıcının (benim gibi) tüm ihtiyaçlarını görür.

Denediğim ve sık kullandığım özellikleri:

Navigasyon: Yandex ve Google maps sorunsuz ve hızlı çalışıyor. (sesli yönlendirme var mı bilmiyorum denemedim.)
İnternet : Sorunsuz. Ankara nın değişik semtlerinde sıkıntı olmadı 3g ile bağlanabildim. Sayfalar akıcı ve hızlı (Vadafone ile evimde 3g kullanamıyordum)
Kamera : Gündüz çekimleri iyi. Işıklı gece çekimlerinde fena değil. Flaşı olmadığı için çok az ışık ta veya zifiri karanlıkta kötü.

Bunların haricinde dokunmatik ekran algılaması iyi gecikme yok. Menü geçişi hızlı takılma yok. Google Play ile bir kaç android uygulaması yükledim sıkıntı yok sorunsuz çalıştı.

Son olarak "Alanlar aptal" diyen forumun kuş beyinlileri ceplerinde ki bir tomar para ile gidip iPHONE 5 alıp keyifle hava atabilirler.



Hayırlı olsun arkadaşım.

Bende düşünüyorum, bir konu açarsanız oradan denemelerinizi size soracağımız soruları yanıtlarsınız (tabii isterseniz) harika olur.

Ben oyun oynamam, ama çok internete girip, müzik dinleyip, birde dizi izlerim, bunları bir denerseniz.

MX Player
Film ve altyazıda çok başarılı bir program, dvi, mp4, mkv denerseniz seviniriz.

Müzik olarakda sesini değerlendirirseniz, mesela konuşma sesi, kulaklı sesi, müzik performansı gibi.

Android 4 gelecekmi diye sordunuzmu, ben dün sordum ama hiçbir şey bilmiyordu sorduğum magazalar, biz açıp okuyarak özelliklerini görünce magazadki bayanda bilgilendi.

Benim için 600 mhz bu isteklerim için yeterli olurmu merak ediyorum.

Sizden gelen yanıta göre yarın almayı düşünüyorum.
Atlas06 01.12.2012 23:57:15
Nokia nın tarihi eser bir telefonunu kullanıyordum. Dün Avea bayisine gittim kampanyalı cihazlarına baktım. En uygun android telefonu Avea in Touch idi. Bende tarifeme ek ayda 15 tl ile aldım. Cihazdan iPHONE 4 veya Glaxy S3 kalitesi beklemek aptallık olur. Ama orta halli bir kullanıcının (benim gibi) tüm ihtiyaçlarını görür.

Denediğim ve sık kullandığım özellikleri:

Navigasyon: Yandex ve Google maps sorunsuz ve hızlı çalışıyor. (sesli yönlendirme var mı bilmiyorum denemedim.)
İnternet : Sorunsuz. Ankara nın değişik semtlerinde sıkıntı olmadı 3g ile bağlanabildim. Sayfalar akıcı ve hızlı (Vadafone ile evimde 3g kullanamıyordum)
Kamera : Gündüz çekimleri iyi. Işıklı gece çekimlerinde fena değil. Flaşı olmadığı için çok az ışık ta veya zifiri karanlıkta kötü.

Bunların haricinde dokunmatik ekran algılaması iyi gecikme yok. Menü geçişi hızlı takılma yok. Google Play ile bir kaç android uygulaması yükledim sıkıntı yok sorunsuz çalıştı.

Son olarak "Alanlar aptal" diyen forumun kuş beyinlileri ceplerinde ki bir tomar para ile gidip iPHONE 5 alıp keyifle hava atabilirler.
DH Misafiri 01.12.2012 23:44:50
avea CEO'su en başarılı yönetici seçildi. Kendisi başarısının sırrını konferanslarda anlatırken herhalde, avea çalışanlarından biri bu başarıyı sabote etmek için bu özelliklerdeki bir cihaz kampanyasını başlatmış olmalı. Diğer iki büyük gsm firmasından önemli miktarda avea'ya geçişler olurken, daha akıllı bir strateji takip edilmesi gerekirdi. İnnovasyon ve pazarda pay artırımı bu zihniyet ve politika ilemi öngörülüyor.
DH Misafiri 01.12.2012 23:44:49
cıhazı aldım cok quzel bır cıhaz herkezın almasını tavsıye ederım o fıyata o ozellıkler 10 numra cıhaz arkdaslar qercekden qusel cıhaz
DH Misafiri 01.12.2012 23:44:45
Tamam iyi hos guzel de. kimlere veriliyor. alabilmek icin ne kadar odemek gerekiyor.



3.-4. Grup kullanici ne demek.



Kac liralik fatura odemek gerekir ayda 1 tl odemek icin



bu kampanyalarin hepsi ayni 1tl diyorlar. Gidiyorsun,"bu paketten veriyoruz, şu kadarlik faturaniz olursa bu fiyattan veririz..."
donniedarko 28.11.2012 21:32:53
giriş seviye kullanıcılar için kesinlikle ideal bir telefon. Bana göre fiyat/performansı çok çok başarılı. Sonuçta en kötü ihtimalle 24x15 = 360 TL 'ye alınıyor ki faizini düşünürseniz 250-300 arasına alıyormussunuz gibi düşünebilirsiniz. Bence çok çok iyi. Beş para etmez gibi saçma sapan yorum yapanlara aldırmayın. Bu telefon tamamen bütçesini düşünen ve teknoloji ile haşır neşir olmaya yeni başlayanlar için ideal bir telefondur.
turkattack 28.11.2012 02:36:33
quote:

Orijinalden alıntı: volkann86

millet neyin kafasında anlamadım. buradaki herkes sanırsam iş adamı ayda bilmem kaç bin dolar para kazanıyor da hepsin iphone 5, s3 filan kullanıyor zannedecek.

yahu bu telefonu 9 liraya alan var. 200 lira da mı etmez? 1 liraya alan için 24 lira demek.

kendim htc 3d evo kullanıyorum. o kadar işlemcisi o kadar 3d kamerası var. 1200lira verip aldım. şimdi hangi özelliğini kullanıyorum? arama, internet, whatsup, mesaj, hotspot. bitti bu kadar.

yani evo ya verdiğim paranın 6da birini vererek ben şuanda bu telefonu alabiliyorum. hatta evoyu satıp bundan bi tane almayı düşünüyorum. sonuçta sıfır ve garantili cihaz. öyle çok telefon konusunda "geek" olmayanlar için iyi fırsat.

Sakin ol.heyacanlanma.
Yorumları oku ıstersen. Senden baska kımse bu telefonu ust segment telefonlarla kıyaslamamıs.
9ay önce 270lıraya satılan vodafone945,galaxy gıo,t20,maxıplus 5 gıbı telefonlarla kıyaslandı.

Bu telefon tarıfeye +1,+9 lıra dıyenlerın faturalı hat kullandıgını sanmıyorum.avea kullandıgını hıc sanmıyorum
Ornegin vodafone red tarıfesı aylık 155lıra; yıllık taahhut verırsen aylık120lıra.yanı aylık 35lıralık ındırım yapılıyor.

Vodafone Cıhaz kampanyası:Vodafonedan taahhutle(2YIL) galaxy ace alırsan tarıfene bedava.

Aksı belırtılmedıgı surece 2kampanyadan aynı anda yararlanamadıgına gore bu cıhaz(galaxy ace) red tarıfesıne aylık 35lıra mı?bedava mı?

Hangı kafadasınız anlamıyorum kı...
serokar1 27.11.2012 23:34:51
evet bu telefonla bütün uygulamalarımız çalışır !
Cihan 27.11.2012 23:23:57
alanlar olacaktır elbet
ufo 27.11.2012 23:15:54
quote:

Orijinalden alıntı: 6.cadde

avea newman n1leri ithal edip 400tlden satsa amenna ama 600mhz+150mb depolama alanina sahip 3.5" bir smartphone bu fiyata almak aptallik.

alana acırım. yazık..
6.cadde 27.11.2012 23:01:54
avea newman n1leri ithal edip 400tlden satsa amenna ama 600mhz+150mb depolama alanina sahip 3.5" bir smartphone bu fiyata almak aptallik.
anilaslan5 27.11.2012 15:48:45
ben bu telefonu almayi dusunuyorm oyun performansi nasildir? 600mhz islemci 512ram guncel oyunlaricin yeterlimi? yoksa biraz daha para katarak galaxy gio mu alsam bilemedm
volkann86 27.11.2012 15:25:51
millet neyin kafasında anlamadım. buradaki herkes sanırsam iş adamı ayda bilmem kaç bin dolar para kazanıyor da hepsin iphone 5, s3 filan kullanıyor zannedecek.

yahu bu telefonu 9 liraya alan var. 200 lira da mı etmez? 1 liraya alan için 24 lira demek.

kendim htc 3d evo kullanıyorum. o kadar işlemcisi o kadar 3d kamerası var. 1200lira verip aldım. şimdi hangi özelliğini kullanıyorum? arama, internet, whatsup, mesaj, hotspot. bitti bu kadar.

yani evo ya verdiğim paranın 6da birini vererek ben şuanda bu telefonu alabiliyorum. hatta evoyu satıp bundan bi tane almayı düşünüyorum. sonuçta sıfır ve garantili cihaz. öyle çok telefon konusunda "geek" olmayanlar için iyi fırsat.
x_axis 27.11.2012 12:12:24
arkadaslar olaya yanlıs bir acıdan bakıyor olabiliriz. AVEA mobil cihaz teknolojisinin argeliğini yapmıyor . Amacı bu sektore yenilik getirmek değil. kendi piyasasında kar yapmaya calısıyor. baslangıc seviye kullanıcılar icin fiyat performans urun yapıp tarifelerini bu cihaza uyarlayarak ticaret yapıyor.

Amacı iphone 6 yapmak yada Galaxy s 4 yapmak deil

elestirin ama doğru acıdan elestirin
Kvothé 27.11.2012 11:53:40
quote:

Orijinalden alıntı: aykut..

malesef kanıp alıcak yine bir sürü kişi

Evet burası ;Türkiye satış elemanı yağlar ballar bunlardan sürüyle satar.
mertkansimsek 27.11.2012 10:27:13
ya arkadaşlar ben 9 tlye yani toplamda 200 liraya bu cihazı aldım, çöp möp diyorsunuz da bana sadece meta trader diye basit bi programı çalışıtracak android işletim sistemli bir telefon lazımdı, bu fiyatın yakınında başka bir telefon yok ki adam düşük özeliklerde telefon çıkarp da iphone 4 fiyatı istemiyor sonuçta
aegean.nomad 26.11.2012 23:27:14
2011 yılının Ağustos ayında geçerken yarım günlüğüne Viyana'ya uğramıştım. Dolaşırken dikkat ettim bütün Türklerin elinde en son model iPhone cep telefonları vardı. Merak edip sorduk: Cep telefonu şirketleri belirli tarifelerle çok ucuza satıyormuş. Yani bizde ne yaparsak yapalım otomobili, birayı, cep telefonunu, benzini, sütü kısacası hemen hemen herşeyi Avrupalılardan pahalıya edinebiliyoruz. Bizde en ucuz şey galiba insan hayatı. Ülkemizdeki ortalama ücretlere ve piyasa fiyatlarına bakın. Bu arada insanlarn taleplerinin ve tercihlerinin de farklı olabileceğini unutmayalım. Çıkan ürünün teknolojik olarak birazcık geri olması, buna rağmen bazı insanların taleplerine ve beklentilerine hitap ediyor olması normal kabul edilmeli. Doğru ben de kabul ediyorum: işlemci biraz yavaş, FM radyoyu henüz bulamadım vs. Ancak herkes ilk çıktığı gün koştur koştur iPhone 5 veya Samsıng Galaxy S3 alamayabilir.

Avea inTouch marka bu telefonu iki gündür kullanıyorum. Önceki cihazım da Symbian işletim sistemli Nokia marka bir akıllı telefondu. İlk defa Android işletim sistemli bir cep telefonu kullandığımdan çok kurcaladığım için her gece şarj etmek zorunda kaldım. Alacak olanların aklı karışmasın, beklentiniz çok yüksek değilse cihaz ortalama kullanıcı beklentisini çok rahat karşılayacaktır. "High end kullanıcılar" tabii ki "high end cihazlar"ı kullanacaklardır.

Herkese selamlar.
Demonel 25.11.2012 12:06:37
Telefonun başarılı olacağını sanmıyorum
just-fly 25.11.2012 10:37:38
hesap makinesi tanıtsa daha iyi olurdu
freedom77 25.11.2012 10:33:34
Telefonda 150 mb dahili hafıza var. Hafızasının dolması çok uzun bir süre almayacaktır.
bego965 25.11.2012 07:35:36
Telefonun özellikleri sims freeplay için yeterli mi ya da yükleyip çalıştıran var mı?
aegean.nomad 25.11.2012 00:41:10
Ben de modası geçmiş bir telefon satın almamak istiyordum. Ama 700 TL'den aşağı orta seviye bir akıllı telefon (mesela Samsung Galaxy Wonder 700 TL) bulamadım. Samsung Wave 3 tam istediğim telefon ancak Bada işletim sistemli ve maalesef 1000 TL. İstesem Samsung Galaxy S3 almak da mümkün ancak o masrafa değmezdi. Ben de Avea inTouch marka (gerçekte ZTE Blade) bu telefonu bugün tarifeme ayda 15 TL ilave ile (15 TL * 24 ay = 360 TL) satın aldım. Herkes işlemci hızına takılmış, doğru oyun oynayacaksanız 1 ghz ve daha hızlı hatta çift çekirdekli olmalı. Ancak temel telefon fonksiyonlarının yanında e-posta okuyacaksanız, acil durumlarda internete girecekseniz, basit fotograflar çekecekseniz, facebook'a arada girecekseniz bu hız yetiyor: Hepsini denedim hiç sorun yoktu. Angry Birds oyununu oynamaya kalktık: Oynatıyor ama arada biraz bekletiyor. Benim niyetim zaten sürekli oyun oynamak değil. En iyi özelliği ekranı: Çözünürlüğünün yüksek oluşu ve 3,5 inç ebadında oluşu. Ekran kalitesi genel kaliteyi etkiler ve bu özellik çoğu kişi için yeterli olabilir.
cengizhan1903 25.11.2012 00:00:15
600 mhz işlemci ??!!
burhanbl 24.11.2012 23:28:44
Bu telefona f p urunu diyenlere bir nebze katiliyorum ama bu telefona f p canavari diyenler var bole bir telefona canavar ifadesi yakismaz
Litminov 24.11.2012 23:07:57
Şaka gibi ya resmen kullanıcılarla dalga geçiyorlar.
beatles33 24.11.2012 18:00:13
Koyunlarada bu yakışırdı..
sadist26 24.11.2012 00:59:42
quote:

Orijinalden alıntı: Bukalemun


quote:

Orijinalden alıntı: sadist26

Arkadaşlar tarifeme ek 9 tl ye alabiliyorum bi beklentim yok açıkcası biraz iş yapsın yeter diyorum. 24*9=216 tl o kdr mı kötü yani alınmaz? 216 tl etmez mi?

24 ay türkcell , vergiler , gününde fatura ödeme.

2 yil önce ZTE vdf 945 i 1 TL ye aldik 55 TL den ve inanin rezil olduk sonrada 240 TL ceza verip zor kurtulduk . Hic 55 TL fatura gelmedi hatta!

Gerçek degeri daha iyi ve bunun 3 katı cihazları vermeleri gerek !

hiç almaya gerek yok hiç kimse iyi demedi :)
Bukalemun 24.11.2012 00:34:07
quote:

Orijinalden alıntı: sadist26

Arkadaşlar tarifeme ek 9 tl ye alabiliyorum bi beklentim yok açıkcası biraz iş yapsın yeter diyorum. 24*9=216 tl o kdr mı kötü yani alınmaz? 216 tl etmez mi?

24 ay türkcell , vergiler , gününde fatura ödeme.

2 yil önce ZTE vdf 945 i 1 TL ye aldik 55 TL den ve inanin rezil olduk sonrada 240 TL ceza verip zor kurtulduk . Hic 55 TL fatura gelmedi hatta!

Gerçek degeri daha iyi ve bunun 3 katı cihazları vermeleri gerek !
fatihburak95 23.11.2012 23:12:10
quote:

Orijinalden alıntı: beray07


quote:

Orijinalden alıntı: çay

islemcisi armv7 ise ve gpu olarak adreno 205 veya ustu androide giris icin guzel

Armv7 600 MHz yok malesef.galaxy s armv7 mesela 1ghz diye biliyorim armv6 veya armv6 vfp gibi birsey modeli tipki T20 gibi :))

Turkcell maxi plus 5 arm 7 800 mhz adreo 205 islemcı var namı değer scorpıon 1 ;)
sadist26 23.11.2012 21:11:47
En iyisi biraz daha bekleyip samsung W almak :) teşekkürle yorumlar için :)
Fourtagraph 23.11.2012 19:45:55