TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 27223 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech Kariyer.net
Intel'in yılın üçüncü çeyrek geliri 13.5 milyar dolar oldu GoPro'dan Hero3 aksiyon kamerası HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (73) YORUM YAZ

tarafından 17 Ekim 2012, Çarşamba 08:38 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Galaxy Note II, Teknosa ve Turkcell tarafından satışa sunuldu
Günlük Haber Ekrem71
73

Samsung'un dünya çapında 10 milyondan fazla satan Galaxy Note modelinin devamı niteliğindeki Galaxy Note II, pek çok ülkede piyasaya sürüldü. Ülkemiz için 16 Ekim tarihi işaret edilirken, Taksim'de büyük bir etkinliğin de müjdesi verilmişti.

Ancak etkinlik iptal edilirken, editörlerimiz Kaan Arlı ve Ender Yıldız'ın da yerinde takip ettiği basın lansmanı ise dün akşam gerçekleşti. 

Lansman sonrası resmi olarak ülkemizde satışa sunulacağı belirtilen model an itibariyle TeknoSa ve Turkcell'de satışa sunulmuş durumda.

TeknoSa üzerinden  modeli 1899TL'ye temin edebilmek mümkün. Turkcell ise 24 aylık taahhütlerde tarifeye ek ayda 72TL'den başlayan fiyatlarla paketlerini hazırladı. Bugünden sonra daha fazla perakendecide modeli görme imkanımız olacak.

Galaxy Note II modelinin önemli özelliklerini hatırlamak gerekirse; 5.5 inçlik Super AMOLED HD ekran, 1.6GHz saat hızında çalışan Exynos 4412 işlemci, 2GB RAM, S-Pen teknolojisi, 16GB/32GB/64GB depolama kapasiteleri, 8MP çözünürlükte arka kamera, 1080p video kaydı, Multi-Windows çoklu görev uygulaması, 3100mAh batarya sayılabilir. 
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
netmaniac 21.03.2013 13:16:28
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

aynen moruk 2 ay sonra 1500 düşer :D

Dostum hala düşmedi napıcaz? :)
DH Misafiri 02.12.2012 07:43:21
siz değerli arkadaşlarıma ufak birkaç sorularım olacak
türkiyede satılan modelin n7100 olduğunu,
gt-7100 ve gt-7105 modellerinin olduğunu tesbit ettim acaba bu farklar nedir
neye yarar ne içindir kafamı karıştırdı 2 hafta sonra alacaktım şuan ufak ufak vazgeçmeye başladım 2013 beklicem sanırım birisi açıklama yaparsa çok minnettar kalırım akşam 11de cevapları okuyacağım
Sebastian Shaw 26.11.2012 16:36:50
ya beyler cihaz on numara tüm reviewlarını ya okudum ya izledim pederde orjinal note var zaten olayına da alışığım cihazın da bu 32gb ve 64 gb lık versiyonları ne zaman gelir sizce yabancı kaynaklarda da cok bişey bulamadım 64 luk alıp 64 luk kart çakasım var böyle bir makina almışken 16 gb hafıza cok sacma olur bana yer lazım
DH Misafiri 12.11.2012 00:54:16
bende yeni Not 2 aldım ancak, sağ tarafında hızlı kullanım ıcın menu cıkıyordu, şimdi cıkmıyor, bana bilgi verebilir misiniz_?
basketbol6 07.11.2012 18:21:36
Daha önce note'un çok büyük olduğunu düşünüyordum. İhtiyaçlarım değişip dün telefonu incelediğimde hayran kaldım. S3 almaktan vazgeçip rotamı note 2 ye yönelttim. Fiyatı düşer mi diye biraz beklemeyi düşünüyorum.
atomcu 07.11.2012 18:00:22
5.5 inch ekran samsung delirmiş yakında 10" telefon yapar
pozcufm 07.11.2012 17:52:42
Mağaza zincirleri o fiyatı çekmez.
DH Misafiri 06.11.2012 22:53:37
aynen moruk 2 ay sonra 1500 düşer :D
DH Misafiri 06.11.2012 22:53:37
quote:

Orijinalden alıntı: emrahkoroglu

Almak istedigim ilk telefon asus padfone 2, ondan sonra bu telefon. İphone kullanan biri olarak soylemek istedigim sey bu iki telefon kiyaslanamaz. Biri ios, digeri android. Ama sunu soyleyebilirim Turkiyede 1500 tl nin uzerine hicbir zaman telefon alinmaz. Cunku telefon teknolojisi ne Led tv gibi ne de laptop gibi stabil fiyati olmuyor. Telefonda 1 sene sonra teknoloji inanilmaz degisiyor ve alinan telefonun degeri cok dusuyor. Biri kalem ekliyor digeri kameraya fonksiyonlar yukluyor, biri multitaskingin dibine vuruyor digeri ekrani costuruyor. Demek istedigim su an piyasadaki hicbir sektor telefon sektoru gibi yenilikci degil. Yani hicbir zaman en yeni olmuyor cunku samsung cikariyor 1 ay sonra Htc cikariyor hatta Htc surekli birseyler cikariyor.


Üstüne üstlük, hele hele Turkcell'den felan hiç almam.
DH Misafiri 06.11.2012 22:53:36
ürün tablet-telefon arası bir segment oluşturmuş, phablet olarak adlandırılıyor, dün akşam lansmanında detaylı olarak tanıtıldı yalnız teknosa'da değil her yerde var bu ürün, donanımhaber'e yakışmıyor bu tip yönlendirici başlıklar.

teşekkürler.
DH Misafiri 06.11.2012 22:53:36
Tam S3 Alacakken Note2 Çıkacak haberleri üzere beklemede kaldım

Sanırım bi 5 ay beklemek lazım bakalım fiyat ne aralığa düşecek

Bide 2 gb Ram Ve işlemci + Pil ömrü süper diyorum...
jrazrael 21.10.2012 15:42:45
Yani biraz büyük doğru ama inan buna çok kolay adapte oluyorsun.

Bu Mesajıda tamamen elyazısı ile yazdım ve oldukça başarılı...
Exvision 21.10.2012 15:37:55
quote:

Orijinalden alıntı: jrazrael

Ilk aldigim gun tek elle kullanma konusunda sikinti yasadim bende. Ardindan bir kac gun gecince artik yolda yururken tek elle msj atip, twitter kullanabilir oldum. Inanin basta cok buyuk geliyor ama 1 hafta kadar sonra diger telefonlara bocek gozuyle bakar oluyorsunuz

Samsun Galaxy Note 2 cihazimdan atılmıştır :)

Çok büyük be abi. Bunun ideali max 4 inç.
jrazrael 21.10.2012 15:37:16
Ayni zamanda birde kalem hakkinda soylemem gereken birsey var. Ben cogu zaman surekli telefonum elimdeyken ellerim inanilmaz terlemeye baslar ama bu sorunu kalem benim icin sorunsuz cozuyor ve cidden cok kullanisli...
jrazrael 21.10.2012 15:35:33
Ilk aldigim gun tek elle kullanma konusunda sikinti yasadim bende. Ardindan bir kac gun gecince artik yolda yururken tek elle msj atip, twitter kullanabilir oldum. Inanin basta cok buyuk geliyor ama 1 hafta kadar sonra diger telefonlara bocek gozuyle bakar oluyorsunuz

Samsun Galaxy Note 2 cihazimdan atılmıştır :)
mako3e 19.10.2012 20:29:48
quote:

Orijinalden alıntı: ax


quote:

Orijinalden alıntı: mako3e

bugün bir arkadaşımda gördüm ve hemen inceledim. yurt dışından gelmiş ve bir ayı geçkin kullanıyormuş.

pil performansını sordum telefon aleminden biraz uzak olduğu için çok kurcalarsan bir gün gidiyor dedi :) yani muhteşem. ben 4s imi kurcalarsam yarım gün gider heralde.

ekran çok iyi, kalem normal kalem gibi ele geliyor, kalın. ekranı bir de gün ışığında görmek lazım tabi.

android değilmi arkadaş jb bile olsa telefon dondu ya la! telefonu hiç kasmadım üstelik normal menülerde dolaşırken dondu. yalnız geceleri ekran harika görünüyor, bırak gerçek renkleri vermesin önemli değil, resmen ekrandan fışkırıyor renkler o derece canlı.

neyse biraz bekledim kendine geldi. şu donma ve kasma olayını bir çözebilse şu android harika olacak ama anlaşılan daha çok var...

sizin arkadaşınızdaki muhtemelen note 1.çıkalı çok olmadı telefonunu 1 aydır kullanması çok zor ayrıca note 2'de donma yaşayan yok şuan eminmisiniz...

note 2 ile note 1'i karıştırmayacak kadar ilgiliyim merak etme kardeş. ayrıca ayarlardan kullandığı sürümü gördüm dersem tam mutmain olursun inşaAllah.

android biraz alaka istiyor sanırım. bu arkadaşın belki ilk akıllı telefonu bu note 2. arka planda açık programlar yada başka bir durum olabilir. yani biraz ilgili olmak şart android konusunda. ayrıca s3'ün aynısı. sadece azıcık büyük.

sadece pil ve ram artıları bile yeter s3 yerine tercih etmeye. kimse büyük müyük demesin s3 kullanan bunu da çok rahat kullanır nokta!
cengizhan1903 19.10.2012 19:27:23
Fiyatı uygun gerçekten
kartalaraz 19.10.2012 19:23:05
tam benim elime göre rahat kullandım teknosada bugün inceledim. personelde şaşırdı.. harbi sizin için yaratılmış. zamanında az hentbol oynamadım ondan kaynaklı galiba... beğendim cihazı..
ahmtıl 19.10.2012 18:20:36
buğün teknosadan inceledim..çok güzel tel.. tek elle kullanması zor...ilk android telefonumun olamsını istiyorum s3 ile note 2 arasında kaldım..sonra düşündüm bir telefona 1900 diğerine 1500 tl vermeye değermi...son kararım bizim külüsrtürle devam kararı aldım...
theheartless 19.10.2012 17:30:04
quote:

Orijinalden alıntı: leventalpsal

Nano inceleme :) :Yaklaşık bir haftadır kullanıyorum. Tavsiye ederim. En büyük artısı ve en büyük eksisi devasa ekranı. Telefonu tek elle tutuyorsanız hele hele otobüste veya hareket halinde kullanıyorsanız telefonu hem güvenli bir şekilde tutmak hem de ekranın her yerine ulaşmak imkansız. Ama diğer taraftan ekran süper, bakmaya doyamıyor insan. Fifa 12yi denedim biraz, dokunmatik kontrollerin fiziksel kontrollerin yerini tutmadığı bir gerçek ama oyun süper oynanıyor, film süper izleniyor...Geri tuşuna uzun basılarak ekranı ikiye bölüp aynı anda iki uygulama (destekleyen uygulamalar yanda listelelniyor) çalıştırma modu açılıyor. (Bu özellik bir güncellemeden sonra açılıyor) Çok önemli bir detay özellik var, kalemin Air view özelliği çok iyi, opera mobile browserda mouse hover durumunu yaratıyor. Yani bir web sitesine bilgisayardan baktığınızda bir menünün üzerine mouseu götürdüğünüzde bir etkileşim olur, yani tıklamanın dışında mouse okunun o nesnenin üzerinde bulunması da ayrıca algılanır. Dokunmatik ekranlı cihazlarda bu olmaz, çünkü ya dokunursunuz ya da dokunmazsınız... Air view ile mouse ile web gezinti deneyimini yaşıyorsunuz... Bu bazı durumlarda çok önemli fark yaratır bence...Ses çıkışı iyi, yükseklik olarak hem kulaklık çıkışının hem hoparlörün ses seviyesi yüksek. Bir detay daha, şarj cihazının çıkışı 2.0 amper. Kıyaslamak için: USB çıkışı 0.5 A, SGS1 şarjı 0.7A, SGS3 şarjı 1.0A... Kendi şarj cihazıyla %0dan %85e yaklaşık 100 dakikada, %100e 140 dakikada şarj oluyor.Kalemin boyu ve kalınlığı arttığı için kullanımı daha kolay. Bence kalem gerçekten cihazı otururken kullandığınızda yararlanacağınız, gerçekten işe yarayan ek bir özellik (yani hava cıva değil :) )El yazısı tanıma özelliği, Türkçe de dahil olmak üzere çok gelişmiş. Çok rahatlıkla metin girme yöntemi olarak sanal klavye yerine kullanılabilir. Kalemle kullanması daha da kolay. Enteresan olansa normalde kağıda yazdığınızda yazınız nasılsa ekrana kalemle yazdığınızda da aynı şekilde yazıyorsunuz. Örneğin benim yazım iğrençtir, ekranda da iğrenç :) ki bu önemli bir başarı yani cihaz bire bir kağıt kalemden fark oluşturmayacak kadar iyi.4.1 in ek özelliklerden detaylı bildirimler güzel, google now şimdilik pratikte işe yarayacak seviyede değil. Pil ömrü olarak da söyleyebileceğim 3G sürekli açık, iki farklı mail google drive, dropbox, live wallpaper yüklü bir şekilde ortalama (ortalama nedir çok tartışılır tabiiki) 2 günü tamamlayabilir diye düşünüyorum.


Nano inceleme güzel :) ekran boyutu kişiden kişiye değişir ben tek elle ekranın her tarafına rahatça ulaşabiliyorum.Fiziksel kontrollerin yerini tutmadığını söylemişsin bu da kişisel,çünkü ben hiçbir sorun çekmiyorum fiziksel kontrolden daha rahat oynuyarum çoğu zaman :)Bu arada kalem çok işlevsel ve işe yarıyor ama havası da cabası...Ayrıca sesi çok yüksek değil ortalama denilecek düzeyde.Ortalama demişken 2 gün şarjın dayancağını hiç zannetmiyorum,ne yaparsam yapayım.

Bu arada verdiğin bilgiler için teşekkür ederim...
Burak1916 19.10.2012 17:23:26
quote:

Orijinalden alıntı: leventalpsal

quote:

Orijinalden alıntı: 4Crumby Teknosa bile 1900 e satiyosa 1 aya 1500e duser
Bence bir ayda hatta birkaç ayda fiyat düşürmek zorunda kalmamak için fiyatı baştan düşük tuttular. Yani samsungların fiyatı çabuk düşüyor şeklinde bir algı var, sen de bunu söylüyorsun ama bu marka için kötü bir algı, bunu kırmak için ilk çıkış fiyatını düşük tuttular ve daha en az bir 6 ay (veya 9 ay) fiyatı hiç düşmeyecektir. (diye tahmin ediyorum) Zaten Note 2nin fiyatını düşürürlerse S3ün fiyatını daha da düşürmeleri gerekir ki böyle birşey yapmazlar.


vatanda yüzde yirmibeş indirim var ancak note 2 bu kapsam dışında tutulmuş dediğine bende katılıyorum.
Burak1916 19.10.2012 17:16:01
quote:

Orijinalden alıntı: agaydemir

32 GB lık version u nerede satılıyor acaba?


androidtelefonları.com da satılıyor
ATOM ANT 19.10.2012 14:37:53
yüksek cihaz cıkabilir ama note özelliği çok farklı yapıyor cihazı
vires 19.10.2012 12:57:21
1-2 ay daha bekleyin arkadaşlar vatan da falan 1499'a düşer kesin o zaman alır geçersiniz.
Chenk 19.10.2012 00:28:48
quote:

Orijinalden alıntı: netmaniac

quote:

Orijinalden alıntı: 4Crumby

Teknosa bile 1900 e satiyosa 1 aya 1500e duser


Aynen mesela bir kaç site.
http://www.ereyon.com.tr/store/ProductDetails.aspx?productid=10148232 http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-cep-telefonu-modeller-samsung-galaxy-note-2-sifir-2-yil-telpa-basari-garantili-102703910/detay http://tektra.com.tr/tr/samsung-/298-samsung-galaxy-note-2-16gb-titanyum-22102012-den-itibaren-satin-alabilirsiniz.html


Garanti kosullarina baktimda. Patates garantili cogu.
Cok para bu telefon , 2 yil bu merdiven alti saticilarin garanti vereceginin nasil garantisi olabilir ki
agaydemir 18.10.2012 20:30:22
32 GB lık version u nerede satılıyor acaba?
ksk_kaan 18.10.2012 18:49:09
quote:

Orijinalden alıntı: cakababa7

ALMAYA DEĞERMİ ACABA ?

Büyük gelmiyorsa değer.
TurboCore 18.10.2012 17:00:29
ALMAYA DEĞERMİ ACABA ?
X2 18.10.2012 16:52:18
Ne zaman 2 gb bellekli androidler çıkar o zaman alırım diyordum. Ancak ekranı taşınabilirlik konusunda beni düşündürüyor.
jrazrael 18.10.2012 09:50:51
Dün turkcellden aldım bende, ciddi anlamda ekranı inanılmaz canlı ve kalemide eski PDA telefonlardaki gibi çubuk krakere benzemiyor. Donanımsal olarak ne kadar güçlü olduğunu zaten biliyoruz. Bunların yanında ufak tefek özellikler hoşuma gidiyor. Mesela HTC'nin yıllar önce yaptığı telefon çalarken yüz üstü koyarak sessize almanız. Yada birinin mesajını okurken telefonu direk kulağınıza götürürseniz o kişiyi aramanız veya mailde sayfanın en altlarındayken tepeye çıkmak için üst kısma 2 kere pıt pıt efektiyle vurmanız gibi =)
gfb_87 18.10.2012 09:35:08
Fiyatının düşmeseni bekliyorum. Umarım biran önce düşer.
leventalpsal 18.10.2012 09:13:57
quote:

Orijinalden alıntı: depeche35

Keşke kasası dikdörtgen şeklinde olsaydı,zaten tasarımını beğenen ben görmedim ! Ya siz?

Walla ben tasarımını beğeniyorum, düzgün ve klasik bir tasarımı var, ekranı 16:9 oranında olduğu için Note1'e göre daha telefon gibi duruyor ve konuşurken çok garip durmuyor...
leventalpsal 18.10.2012 09:05:32
quote:

Orijinalden alıntı: 4Crumby

Teknosa bile 1900 e satiyosa 1 aya 1500e duser

Bence bir ayda hatta birkaç ayda fiyat düşürmek zorunda kalmamak için fiyatı baştan düşük tuttular. Yani samsungların fiyatı çabuk düşüyor şeklinde bir algı var, sen de bunu söylüyorsun ama bu marka için kötü bir algı, bunu kırmak için ilk çıkış fiyatını düşük tuttular ve daha en az bir 6 ay (veya 9 ay) fiyatı hiç düşmeyecektir. (diye tahmin ediyorum) Zaten Note 2'nin fiyatını düşürürlerse S3'ün fiyatını daha da düşürmeleri gerekir ki böyle birşey yapmazlar.
ax 18.10.2012 08:49:17
quote:

Orijinalden alıntı: mako3e

bugün bir arkadaşımda gördüm ve hemen inceledim. yurt dışından gelmiş ve bir ayı geçkin kullanıyormuş.

pil performansını sordum telefon aleminden biraz uzak olduğu için çok kurcalarsan bir gün gidiyor dedi :) yani muhteşem. ben 4s imi kurcalarsam yarım gün gider heralde.

ekran çok iyi, kalem normal kalem gibi ele geliyor, kalın. ekranı bir de gün ışığında görmek lazım tabi.

android değilmi arkadaş jb bile olsa telefon dondu ya la! telefonu hiç kasmadım üstelik normal menülerde dolaşırken dondu. yalnız geceleri ekran harika görünüyor, bırak gerçek renkleri vermesin önemli değil, resmen ekrandan fışkırıyor renkler o derece canlı.

neyse biraz bekledim kendine geldi. şu donma ve kasma olayını bir çözebilse şu android harika olacak ama anlaşılan daha çok var...

sizin arkadaşınızdaki muhtemelen note 1.çıkalı çok olmadı telefonunu 1 aydır kullanması çok zor ayrıca note 2'de donma yaşayan yok şuan eminmisiniz...
slayshot 18.10.2012 08:37:29
quote:

Orijinalden alıntı: Chenk


quote:

Orijinalden alıntı: slayshot

avea bayisinde goren varmi istanbulda note ll yi

Ben cevahir avm de gordum. Heryerde vardi

cevahir avea?
LİVERPOOLYWNA 18.10.2012 03:41:21
daha pahalli bekliyordum
Chenk 18.10.2012 01:52:59
quote:

Orijinalden alıntı: slayshot

avea bayisinde goren varmi istanbulda note ll yi

Ben cevahir avm de gordum. Heryerde vardi
Chenk 18.10.2012 01:49:55
Youtube a bakarsaniz samsungturkiye sayfasinda sahane kullanim ozellikleri video lari eklenmis. Vayy be S3 kullaniyorum ama Note 2 acik ara sallamis .
mako3e 18.10.2012 00:18:41
bugün bir arkadaşımda gördüm ve hemen inceledim. yurt dışından gelmiş ve bir ayı geçkin kullanıyormuş.

pil performansını sordum telefon aleminden biraz uzak olduğu için çok kurcalarsan bir gün gidiyor dedi :) yani muhteşem. ben 4s imi kurcalarsam yarım gün gider heralde.

ekran çok iyi, kalem normal kalem gibi ele geliyor, kalın. ekranı bir de gün ışığında görmek lazım tabi.

android değilmi arkadaş jb bile olsa telefon dondu ya la! telefonu hiç kasmadım üstelik normal menülerde dolaşırken dondu. yalnız geceleri ekran harika görünüyor, bırak gerçek renkleri vermesin önemli değil, resmen ekrandan fışkırıyor renkler o derece canlı.

neyse biraz bekledim kendine geldi. şu donma ve kasma olayını bir çözebilse şu android harika olacak ama anlaşılan daha çok var...
alp0007 18.10.2012 00:03:56
Bu fiyatıyla en büyük rakibinin SIII olacağını tahmin ediyorum. SIII'ü biraz ucuzlatırsa süper olur.
Exvision 17.10.2012 20:00:07
Fazla büyük.
SystemApps 17.10.2012 19:39:31
Güzel cihaz ama iphone 5 gibi cep teefonlarıyla kıyaslanması saçma oluyor.Dile kolay 5.5 inçli koca cihaz yani o kadar özelliğide olsun bi zahmet...5.5inçli telefona samsung bile tek başına ceptelefonu diyemiyorken millet ceptelefonu karşılaştırması yapar gibi karşılaştırıyor.galaksi note gördüm birinin elinde ilk defa karşılaşınca oha diyor insan bu ise daha büyük olsa olsa tabletdir bu...
Musfel 17.10.2012 16:53:33
Çok önemli bir detay özellik var, kalemin Air view özelliği çok iyi, opera mobile browser'da mouse hover durumunu yaratıyor. Yani bir web sitesine bilgisayardan baktığınızda bir menünün üzerine mouse'u götürdüğünüzde bir etkileşim olur, yani tıklamanın dışında mouse okunun o nesnenin üzerinde bulunması da ayrıca algılanır. Dokunmatik ekranlı cihazlarda bu olmaz, çünkü ya dokunursunuz ya da dokunmazsınız... Air view ile mouse ile web gezinti deneyimini yaşıyorsunuz... Bu bazı durumlarda çok önemli fark yaratır bence...


İşte bu güzel bişey...
3qzotix 17.10.2012 16:49:48
quote:

Orijinalden alıntı: vitor reis

quote:

Orijinalden alıntı: the_end_
quote:

Orijinalden alıntı: 4Crumby Teknosa bile 1900 e satiyosa 1 aya 1500e duser
Ne güzel işte :) ip5 gibi karaborsa değil ve herkes temin edebiliyor(samsung un dev fabrikaları saolsun). Ayrıca bu piyasanın en iyisi. 1500 değil 1000 lira olsun değişen bişey yok yine piyaasnın en iyisi bu :)
nedense o piyasanın en iyisini satmaya çalışırken büyük işkenceler çekiyoruz samsungun ikinci elinde dönen rakamlar çok komik :(


Samsungun ikinci eli bile yok satıyor :)
emrenaz 17.10.2012 16:41:26
quote:

Orijinalden alıntı: emrahkoroglu

Almak istedigim ilk telefon asus padfone 2, ondan sonra bu telefon. İphone kullanan biri olarak soylemek istedigim sey bu iki telefon kiyaslanamaz. Biri ios, digeri android. Ama sunu soyleyebilirim Turkiyede 1500 tl nin uzerine hicbir zaman telefon alinmaz. Cunku telefon teknolojisi ne Led tv gibi ne de laptop gibi stabil fiyati olmuyor. Telefonda 1 sene sonra teknoloji inanilmaz degisiyor ve alinan telefonun degeri cok dusuyor. Biri kalem ekliyor digeri kameraya fonksiyonlar yukluyor, biri multitaskingin dibine vuruyor digeri ekrani costuruyor. Demek istedigim su an piyasadaki hicbir sektor telefon sektoru gibi yenilikci degil. Yani hicbir zaman en yeni olmuyor cunku samsung cikariyor 1 ay sonra Htc cikariyor hatta Htc surekli birseyler cikariyor.

artist padfone 2 "1100 USD WITH OUT TAX in USA" türkiye de 5000 lira olur herhalde
slayshot 17.10.2012 16:17:50
avea bayisinde goren varmi istanbulda note ll yi
vitor reis 17.10.2012 15:56:06
quote:

Orijinalden alıntı: the_end_

quote:

Orijinalden alıntı: vitor reis

quote:

Orijinalden alıntı: the_end_

quote:

Orijinalden alıntı: 4Crumby

Teknosa bile 1900 e satiyosa 1 aya 1500e duser


Ne güzel işte :) ip5 gibi karaborsa değil ve herkes temin edebiliyor(samsung un dev fabrikaları saolsun). Ayrıca bu piyasanın en iyisi. 1500 değil 1000 lira olsun değişen bişey yok yine piyaasnın en iyisi bu :)

nedense o piyasanın en iyisini satmaya çalışırken büyük işkenceler çekiyoruz samsungun ikinci elinde dönen rakamlar çok komik :(

Sanırım siz telefonu satmak için alıyorsunuz. Eğer maksadınız bu ise daha çok komik fiyatlar görürsünüz. Bugün ip5 e 3200 tl veren bir varlık 3 ay sonra telefonunu 1500 tl ye anca satar. Bu daha komik değil mi? Adamlar 1900 tl den sokmuşlar telefonu ve herkes alabilir. Alın kullanın keyfinize bakın ;)

satmak için almıyorum tabikide niye öyle bişey yapayım?
ama şartlar gereği bazen satmak durumunda kalabiliyosunuz.
ayrıca iphone ne alaka şimdi? samsungdan konuşuyoruz burda bende bir s3 kullanıcısıyım
the_end_ 17.10.2012 15:53:47
quote:

Orijinalden alıntı: vitor reis

quote:

Orijinalden alıntı: the_end_

quote:

Orijinalden alıntı: 4Crumby

Teknosa bile 1900 e satiyosa 1 aya 1500e duser


Ne güzel işte :) ip5 gibi karaborsa değil ve herkes temin edebiliyor(samsung un dev fabrikaları saolsun). Ayrıca bu piyasanın en iyisi. 1500 değil 1000 lira olsun değişen bişey yok yine piyaasnın en iyisi bu :)

nedense o piyasanın en iyisini satmaya çalışırken büyük işkenceler çekiyoruz samsungun ikinci elinde dönen rakamlar çok komik :(

Sanırım siz telefonu satmak için alıyorsunuz. Eğer maksadınız bu ise daha çok komik fiyatlar görürsünüz. Bugün ip5 e 3200 tl veren bir varlık 3 ay sonra telefonunu 1500 tl ye anca satar. Bu daha komik değil mi? Adamlar 1900 tl den sokmuşlar telefonu ve herkes alabilir. Alın kullanın keyfinize bakın ;)
vitor reis 17.10.2012 15:42:14
quote:

Orijinalden alıntı: the_end_

quote:

Orijinalden alıntı: 4Crumby

Teknosa bile 1900 e satiyosa 1 aya 1500e duser


Ne güzel işte :) ip5 gibi karaborsa değil ve herkes temin edebiliyor(samsung un dev fabrikaları saolsun). Ayrıca bu piyasanın en iyisi. 1500 değil 1000 lira olsun değişen bişey yok yine piyaasnın en iyisi bu :)

nedense o piyasanın en iyisini satmaya çalışırken büyük işkenceler çekiyoruz samsungun ikinci elinde dönen rakamlar çok komik :(
the_end_ 17.10.2012 15:37:31
quote:

Orijinalden alıntı: 4Crumby

Teknosa bile 1900 e satiyosa 1 aya 1500e duser


Ne güzel işte :) ip5 gibi karaborsa değil ve herkes temin edebiliyor(samsung un dev fabrikaları saolsun). Ayrıca bu piyasanın en iyisi. 1500 değil 1000 lira olsun değişen bişey yok yine piyaasnın en iyisi bu :)
burak_5866 17.10.2012 14:55:37
bimekstede 1899 tl
ultraslan72 17.10.2012 14:20:14
yha manyk bişimş vay ansıını
duetyo 17.10.2012 13:19:24
Yukarıdaki yorumu görünce s2 yi satıp almak geldi içimden
zaff666 17.10.2012 12:41:10
Acaba vodafone'da note2 yi sözleşmeli olarak satışa sunacak mı? Bilgisi olan varsa cevaplarsa sevinirim.
MedalOfMode 17.10.2012 12:22:46
Böyle cihazlara daha çok alternatif bekliyorum.
zetnakah 17.10.2012 12:13:55
1500'e düştüğü gün 1 tane almak lazım hafız
hsyndmr 17.10.2012 11:47:17
note ile note 2 ekran karşılaştırması yaptım note 2 ekranı renk olarak soluk ve aydınlatması yeterli deil.Sasirdim gercekten
sarahaten 17.10.2012 11:40:34
Almak istedigim ilk telefon asus padfone 2, ondan sonra bu telefon. İphone kullanan biri olarak soylemek istedigim sey bu iki telefon kiyaslanamaz. Biri ios, digeri android. Ama sunu soyleyebilirim Turkiyede 1500 tl nin uzerine hicbir zaman telefon alinmaz. Cunku telefon teknolojisi ne Led tv gibi ne de laptop gibi stabil fiyati olmuyor. Telefonda 1 sene sonra teknoloji inanilmaz degisiyor ve alinan telefonun degeri cok dusuyor. Biri kalem ekliyor digeri kameraya fonksiyonlar yukluyor, biri multitaskingin dibine vuruyor digeri ekrani costuruyor. Demek istedigim su an piyasadaki hicbir sektor telefon sektoru gibi yenilikci degil. Yani hicbir zaman en yeni olmuyor cunku samsung cikariyor 1 ay sonra Htc cikariyor hatta Htc surekli birseyler cikariyor.
DeLiCe_DoLuCa 17.10.2012 11:24:52
Geçtiğimiz günlerde Samsung'un Türkiye yetkilisinin söylediği "Note 2 en pahalı model olarak çıkacak, şimdiki modellerin üzerinde olacak" dediği söz yüzünden Samsung Türkiye'ye dava açmak istiyorum resmen. Çünkü bu söz söylendiğinde Galaxy S3'ün fiyatı düşmemişti, ben de gidip Note 1 aldım 1600 liraya. Hatta bir çok yer daha Note'u 1700 civarına satıyordu da ben denk getirip almıştım. Gözüm Note 2'de değil, Note fazlasıyla yetiyor ama bu fiyata çıkacağını bilseydim Note'un fiyatının da bu kadar düşeceğini kestirebilir ve beklerdim....
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla