TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 27218 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech Kariyer.net
GeForce GTX 590'ın final özellikleri yayınlandı ? GPU hızı en yüksek GeForce GTX 550 Ti Lantic'den geliyor; 1040MHz HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (42) YORUM YAZ

tarafından 16 Mart 2011, Çarşamba 00:01 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

HTC, Android Market içeren yeni ROM güncellemelerini yayınladı
Ekspres Haber Erdi ÖZÜAĞ "Fx57"
42

Dünyanın en büyük akıllı telefon üreticilerinden Tayvan merkezli HTC, Türkiye'deki kullanıcılar için Android Market'i de içeren yeni ROM güncellemelerini yayınladı. Android işletim sistemli HTC telefon kullanıcılarını, Android Market'in binlerce uygulamalık mağazasına erişebilmelerini sağlayan yeni ROM güncellemeleri FOTA ile gerçekleşiyor.

Desire, Wildfire, Desire Z ve Desire HD modelleri için hazırlanan Android Market entegre ROM güncellemeleri için kullanıcılar gerekli kontrolleri;

Menü>Ayarlar>Telefon Hakkında>Sistem Güncellemeri

Yönergesini takip ederek yapabilirler. Bu güncellemeler sayesinde kullanıcılar root işlemine gerek kalmadan resmi güncellemeler ile doğrudan market erişimi sağlayabilecekler.

(FOTA - Firmware over-the-air - Bu method ile yeni ROM güncellemelerini PC'ye indirmek zorunda kalmadan doğrudan telefonunuza indirip kurabilirsiniz.)

Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
ByBuCa 17.11.2012 16:48:19
ONE V İÇİN YOK MU ?
DH Misafiri 17.11.2012 16:40:25
Slmlar ya bnde htc wildfire s var bir turlu marketi guncelliyemedim ne yapmayilim yardimci olun be
DH Misafiri 30.1.2012 21:10:45
Wildfire S için 4.0 güncellemesi olacak mı acaba? Eğer olacaksa destekliyorsa HTC alacağım , desteklemiyorsa sanırım Samsung Ace alacağım..
DH Misafiri 19.12.2011 21:08:20
dun htc desire z aldım market yok internetten deniyorum gmail aldım bu gmailin android işledm sistemiyle ilgisi ok diyor bana bi yardım eder msniz anlamadım sorunu
DH Misafiri 18.5.2011 12:59:38
artık markete girmek için garanti kapsamı dısında kalmaya son verildiği için cok mutluyum yüzlerce uygulamayı sorunsuzca indirdim
Rocko 31.3.2011 02:24:22
Uzun süredir telefonumdan uzak kaldığım ve bu arada Android Market açıldığı için deneme şansım olmadı. Android Market'e market.android.com üzerinden girince paralı uygulamalar da gözüküyor. Bu uygulamalardan herhangi birini web üzerinden satın almaya çalışan oldu mu? Kendim test edemediğim için satın almayı deneyince herhangi bir uyarı gelip gelmediğini ve alışveriş gerçekleşip gerçekleşmediğini bilmiyorum.
Volkanbaba 30.3.2011 10:38:38
HTC hızlı davranıyor helal olsun.
1915-Turk 29.3.2011 14:51:35
HTC Wildfire , cihazı geçen hafta İngiltereden 2.el olarak satın aldım , Türkiye de IMEI kayıt işlemini gerçekleştirdim, fakat sim kilidi problemi çıktı , bununla uğraşıyorum şu anda

android version: 2.2.1
kernel : 2.6.32.21
software : 2.22.40.51
Beylikdüzünde bir tamirci ile konuştum 60 TL istedi , piyasayı bilmiyorum , bu işlemin ortalama maliyeti nekadar acaba ?
JoS 28.3.2011 18:34:04
bende telefonunuz için hiç bi günceleme yoktur yaziyor telefonu vodafone bayiisinden aldim... Ne yapmam lazim arkadaşlar market içn?
outside 28.3.2011 01:58:07
teşekkürler ancak onu demek istemedim. market'i kurdum ancak sanırım versiyonu eski. apk atıp denedim ancak ayrıştırma hatası verdi.
cag_lar91 28.3.2011 01:35:13
quote:

Orijinalden alıntı: outside

market güncellemesi nasıl yapılıyor ? apk'sini mi bulmak lazım ?

ayarlar-telefon hakkında-sistem yazılım güncellemeleri-şimdi kontrol et bu işlem sonunda market geliyor otomatik olarak yani benim DHD de öle oldu.bir deneyin
outside 27.3.2011 15:41:26
market güncellemesi nasıl yapılıyor ? apk'sini mi bulmak lazım ?
Tigra 24.3.2011 22:09:27
Sorun cozulmustur. Fabrika ayarlarina döndüm ve herşey düzeldi. Markete geç te olsa kavuştum. Supermis. ApPlanet rezaletinden kurtulduk.
Ilgilenen ark.lara teşekkürler.
Tigra 23.3.2011 23:55:14
Ya millet sonu 3le biten versiyona geçmiş, bende hala 1le biten var. Delirecem, güncellemiyo benim bu tel. Kendini
ferit_66 23.3.2011 19:56:54
aynı sorunu yaşıyorum cemsa...
cemsa 23.3.2011 14:20:15
ben bu sabah söylenenleri yaptım. yazılım güncellendi. şimdiki versiyon olarak 2.3.4.468.3 oldu. fakat hiçbiryerinde market diye bişi çıkmadı. henüz daha yeniyim ben bu konuda. htc wildfire ile yaptım. kolay gelsin.
ferit_66 22.3.2011 21:40:22
merhaba wildfire kullanıyorum daha doğrusus alalı bir hafta oldu ....bende hiç market uygulaması yok ..telefon biraz önce güncellendi..mesaj gelmişti...fakat hala market filan yok :( nasıl yapabiliriz aceba ....
recoakk 20.3.2011 02:17:30
Htc desire'ye market gelince daha hoş geliyor gözüme:)
wentworthscofield 19.3.2011 18:41:09
desire z Türkiye'de satılıyor mu?
Br. 19.3.2011 18:35:41
telefona nasıl video atıldığını bilen var mı?
mehmetius 19.3.2011 13:22:03
quote:

Orijinalden alıntı: Tigra


quote:

Orijinalden alıntı: x-rayted
uçak moduna alıp deneyin ..öyle bulanlar oldu güncellemeyi..

Onu da denedim olmadı yaa. Bi tuhaflık var


bende de olmuyor.güncelleme denetleniyor yazıyor ama olmuyor varmı bunun çözümü?
DH Misafiri 19.3.2011 10:41:50
Samsung galaxy serisi için lanse ettiği "android market yazılım güncellemesiyle gerçekleşecektir" yazısını siteden bu hafta kaldırdı. Bu nasıl yorumlanır bilmiyorum. Samsung müşterilerini HTC kaptırmak üzere...
DH Misafiri 19.3.2011 10:41:14
Samsung dan da aynı ilgiyi bekliyoruz
EHABERDAR 19.3.2011 09:15:42
arkadaslar ben cihazı 2. el aldım. cihazım desire..bende market felan acık fakat ayarlar-telefon hakkında kısmınıa girdiğimde denetle sistem guncelle gibi bir sey yazmıyor..birde bende yuklu olan surum 2.2.1 yazıyor bu rom ıyımıdır? dün cihazı fabrıka ayarlarına dondurdum. bircok uygulma oyun vs sılınmedı..nasıl ıstır anlamadım:) Andorıd e yenı gectım ve cok acemıyım..
wolverine55 19.3.2011 03:09:09
htc hero kullanıyorum bugün 2 tane güncelleme yaptı değişen hiçbişey yok iyimi ne market var nede başka bişe
Br. 19.3.2011 02:59:21
ben de sorunsuz yükledim. menüye market geldi. bilgilendirdiğiniz için teşekkür ediyorum. bu arada bir sorum var. video atamıyorum telefonuma. boyutu biraz büyük. 200 mb. güncelleştirmeden sonra yüklemeyi denemedim ama öncesinde olmuyordu. ekle diyorum, klasörü seçiyorum ama 0 kb gösteriyor. bu arada direkt dosya atmak yok mu. yani illa klasör içine atıp oradan tel.e mi atacaz?

not: telefon htc desire

evet denedim yine olmadı. ekle diyorum, videonun olduğu klasörü seçiyorum fakat boyut 0 kb gösteriyor. foto attım aynı işlemle fakat video atamıyorum. yardımcı olursanız sevinirim.
Tigra 18.3.2011 21:16:56
quote:

Orijinalden alıntı: x-rayted
uçak moduna alıp deneyin ..öyle bulanlar oldu güncellemeyi..

Onu da denedim olmadı yaa. Bi tuhaflık var
outside 18.3.2011 20:43:31
quote:

Orijinalden alıntı: kizilelma

1.6 lar için yok mu market güncellemesi


2.1'e bile yok sanırım. kaldık böyle :(
kizilelma 18.3.2011 16:54:27
1.6 lar için yok mu market güncellemesi
deepkurt 18.3.2011 16:52:26
Benim güncelleme çok kolay oldu. Hiç problemsiz yükledi.

Artık market'te var. Sırada Andrid 2.3...
x-rayted 18.3.2011 10:54:50
uçak moduna alıp deneyin ..öyle bulanlar oldu güncellemeyi..
Tigra 17.3.2011 16:51:41
selamlar,

ben yaklaşık 1 ay evvel vodofandan htc desire HD aldım. 2-3 gündür sistem güncelleme yapmaya çalışıyorum, ancak denetleniyor yazıyor ve saatlerce bu şekilde kalıyor. ne bişey buluyor, ne de bulamadım diyor. geri tuşuyla çıkmak zorunda kalıyorum. wifi ile full şarj denedim. 3 g ile denedim ama değişen bişey yok. bunun sebebi nedir acaba?
sistem bilgisinde android 2.2 yazıyo. yazılım nosu : 1.43.468.1
programların içinde market yok..

bi yardım eden olursa sevinirim
x-rayted 17.3.2011 12:11:07
HTCye atılan maillerde updatein seri numarasına göre parça parça çıkarıldığını dolayısıyla ara ara kontrol etmemiz gerektiğini söylüyor.

Desire ve desire HD kullanıcıları marketi aldıktan sonra marketleri daha yeni bir sürüme yükseliyor. Fakat WFda yükselmiyor. Üst versiyon henüz WF için hazırlanmamış diye cevap geldi.

Market uygulamalar sayfasında M harfi ile başlayan yerde oradan bulablirsiniz.
Ayrıca
ayarlar/uygulamalar/uygulamaları yönet/tümü/market adımında sürümünüzü görebilirsiniz.
WFda maalesef 2.12 .

Enetersan olan market indirilenler veya çalışan uygulamalar linkinde çıkmıyor sadece tümü linkinde çıkıyor.

Herhangi bir sorunu olan burada "verileri temizle" tıklayarak marketi sıfırlayabilir. Daha sonra yeniden markete girdiğinizde sıfırdan şartları kabul ederek belki sorununuzu giderebilir.

Marketi güncelleme için
- marketi açın
- ana sayfaya geri dönün
- 5-10 dakika bekleyin
- marketi yeniden açın..
Eğer sizin için hazır yeni market sürümü varsa otomatik olarak marketiniz güncellenir.
Gök] 16.3.2011 21:51:43
desire z nerde satılıyoda türkiye güncellemesini yayınlıyorlar ?
DH Misafiri 16.3.2011 21:47:22
arkadaşlar bende guncelledim ama marker falan görunmuor neden olabilir
mustafacoban 16.3.2011 17:48:53
Tattoo için htc artık hiç bir şey çıkar mıyor?
1.6 android ve marketsiz bir htc kullanmaya mahkum kaldık :(
mtripper 16.3.2011 17:10:31
Cihazı root etmek için uğraşıyordum. fakat bu işlemi yaptıktan sonra root a gerek kalmadı süper olmuş.HTC seni seviyorum : )
Rusty 16.3.2011 15:59:25
Vodafone dan aldığım htc desire a da güncelleme gelmiş az önce zar zor kurabildim, server lar dolu galiba. Şunu söylemek istiyorum ki artık cihazımda market var :) ve cihazın internet ve email performansı acayip derecede düzeldi. Sonradan bir güncelleme daha geldi ama onu daha kurmadım. Vodafone cihazınız varsa mutlaka kurun
Roque_Jn 16.3.2011 13:18:00
hd2 de bende dhd rom unu kullanıyorum.. şu an şarjım yok bakmadım ama bu güncellemeyi kullanabilir miyim sizce?
DH Misafiri 16.3.2011 12:44:17
samsung neredesin!
starwars_emin 16.3.2011 09:53:06