TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 27106 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Nokia N9, 15 Eylül'de satışa sunulabilir PayPal, Anonymous'a ait 1000 IP adresini FBI'a verdi HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (293) YORUM YAZ

tarafından 1 Ağustos 2011, Pazartesi 13:00 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Huzurlarınızda 1 GHz işlemcili ve Symbian Anna işletim sistemli Nokia 500
Günlük Haber knight
293
 
Sonbahar aylarında düzenlenmesi planlanan Nokia World 2011 etkinliğinde, Microsoft'un yeni nesil mobil işletim sistemi Windows Phone Mango'yu kullanan akıllı telefonlarını lansmanını gerçekleştirmesi merakla beklenen Nokia, diğer yandan Symbian platformunu ve Symbian desteğini arkasına alan modellerini geliştirmek için çaba göstermekteydi. Cep telefonu dünyasındaki gelişmeleri yakından takip eden okuyucularımız bir kaç hafta önce Nokia'nın Zeta, Helen, Cindy ve Fate kod adlı modelleri üzerindeki sis perdesinin kaldırıldığını hatırlayacaklardır. Symbian Anna veya Belle işletim sistemiyle geleceği belirtilen akıllı telefonların en dikkat çeken ortak noktası 1 GHz işlemciye sahip olmalarıydı. Bugün, Finlandiya'nın mobil iletişim devi Nokia sürpriz şekilde ''Fate'' kod adlı 500'e resmiyet kazandırdı.
 
111.3 mm uzunluğunda, 53.8 mm genişliğinde, 14.1 mm kalınlığında ve 93 gram ağırlığında monoblok tasarıma sahip Nokia 500, dört band GSM (850, 900, 1800, 1900 MHz) şebekesi ile kullanıcılara daha hızlı internet bağlantısı olanağı tanıyan beş band HSPA (HSDPA: 14.4 Mbps, HSUPA: 5.76 Mbps) alt yapısı desteği sunuyor. 1 GHz saat hızında çalışan işlemciden ve 256 MB RAM'den güç alan Nokia 500, Symbian Anna işletim sistemini kullanıyor.
 
Nokia 500'de, 3.2-inç (~8.1 cm) boyutunda ve 360 x 640 piksel çözünürlüğünde dokunmatik kapasitif ekrana, 2 GB dahili flash belleğe yer verilmiş. Dahili flash belleğin yetersiz kaldığı durumlarda telefonun kapasitesi microSD kartlar yardımıyla 32 GB'a kadar yükseltilebiliyor. Bunlara ek olarak telefonda dijital pusula ile ivme / mesafe / ışık sensörlerinin bulunduğunu belirtelim.
 
Günümüzde standart haline gelen Wi-Fi 802.11 b/g, Bluetooth 2.1 ve GPS / aGPS üçlüsüyle donatılan telefon 5 megapiksel çözünürlüğünde kameraya ev sahipliği yapıyor. Kamera 640 x 480, 640 x 352, 176 x 144 piksel çözünürlüklerinde saniyede 15 kare video kaydedebiliyor.
 
Son olarak 3.5 mm jak girişini, FM radyoyu ve 102 phon'luk hoparlörü bünyesinde barındıran Nokia 500, 1110 mAh BL-4U bataryayla geliyor. Batarya, GSM şebekesi göz önünde bulundurulduğunda 500 saate varan bekleme, 7 saate varan konuşma süresi iddiası taşıyor. Nokia 500'ün, birbirinden farklı renk seçenekleriyle (telefonun arka kapağı değiştirilebilmekte), 2011'in 3. çeyreğinden itibaren vergiler hariç 150 Euro'dan satışa sunulması bekleniyor.
 
Bakalım Symbian Anna işletim sistemli cep telefonları Nokia'nın mevcut gidişatını değiştirebilecek mi?
 












Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
bkaakco 24.1.2013 13:07:30
quote:

Orijinalden alıntı: Grozny

kız arkadaşımda var güzel tatlı telefon kendide şu meyve kesmeli oyundan başka birşey için kullanmıyor zaten

Fruit Ninja o. Angry Birds, PES 2011, Asphalt 5&6, NFS Shift de var bende. (603)
SuatEren 24.1.2013 12:56:25
quote:

Orijinalden alıntı: erolustun

quote:

Orijinalden alıntı: SuatEren

quote:

Orijinalden alıntı: erolustun

quote:

Orijinalden alıntı: SuatEren

Arkadaşlarım bu cihazı 15 gün aldım açıkçası memnunum ancak bir sorunum var yardımcı olursanız çok sevinirim.

Daha önce Nokia C5-03 kullanıyordum ondada sınırsız ovi harita desteği vardı çevrim dışı haritalara girdiğimde bir kaç saniyede konumumu bulur yürü yada araç sür seçeneği ile çok işime yaramıştı.

Ancak şu an nokia 500 de tüm güncellemeleri ve Türkiye haritasını indirmiş olmama rağmen çevrim dışı olarak haritalara girince konumumu bulmuyor ve yüzden yürü yada araç sür seçeneği ile navigasayonu kullanamıyorum çünkü GPS bekleniyor diyor. Telefonu nokia servisine götürdüm durumu anlattım ancak bana Türkiye haritasını yüklememiş olduğumu söyledi halbuki yüklemiştim neyse yükledim şimdi çalıştı dedi ancak malesef hala sorun aynı bu konuda bilen arkadaşlardan yardımcı olmalarını bekliyorum ..

Nokia 603 kullanıyorum. Her iki cihaz da Symbian Belle kullandığına göre ayarlara erişim seçenekleri aynıdır.

Ayarlar>Uygulama Ayarları>Konumlama>Konumumu Bul>Evet

Telefonunuzda yazılım ve donanım olarak herşey normalse yukarıda ifade ettiğim ayarları kontrol etmenizi öneriyorum.




hocam öncelikle cevabınız için çok teşekkür ederim.

tarif ettiğiniz yer bende şöyle Ayarlar>Uygulama Ayarları>Konumlama> sekmesi içinde Konumlama Yöntemleri, Konumlama sunucusu ve Gösterim Tercihleri var ve onların içlerindede çekli olması gereken yerler bence çekli. Acaba telefonun donanımsal GPS'i mi arızalı?

Nokia 500'de Symbian işletim sistemini kullanıyor ama Anna versiyonunu. Bendeki telefon (603) Symbian Belle kullanıyor. Ayarlara erişim seçenekleri aynıdır diye bir önceki mesajımda ilgili ayarlama seçeneklerine erişmek için Belle'de izlediğim yolu yazmıştım. Symbian Anna için bu seçeneklere nasıl ulaşılır veya ayarlanır youtube'da kısa bir araştırma yaptım ancak sağlıklı bir sonuca ulaşamadım. Belki yardımı olur diye benim telefondaki ekran görüntülerini de mesaja ekliyorum.



hocam telefon hakkında ya girince benim telefonda Belle tabanlıymış öyle yazıyor vermiş olduğunuz resimde sağdaki çekli yerler aynısı bendede fakat konumumu bul evet diye bi bölüm yok :(
erolustun 24.1.2013 12:08:22
quote:

Orijinalden alıntı: SuatEren

quote:

Orijinalden alıntı: erolustun

quote:

Orijinalden alıntı: SuatEren

Arkadaşlarım bu cihazı 15 gün aldım açıkçası memnunum ancak bir sorunum var yardımcı olursanız çok sevinirim.

Daha önce Nokia C5-03 kullanıyordum ondada sınırsız ovi harita desteği vardı çevrim dışı haritalara girdiğimde bir kaç saniyede konumumu bulur yürü yada araç sür seçeneği ile çok işime yaramıştı.

Ancak şu an nokia 500 de tüm güncellemeleri ve Türkiye haritasını indirmiş olmama rağmen çevrim dışı olarak haritalara girince konumumu bulmuyor ve yüzden yürü yada araç sür seçeneği ile navigasayonu kullanamıyorum çünkü GPS bekleniyor diyor. Telefonu nokia servisine götürdüm durumu anlattım ancak bana Türkiye haritasını yüklememiş olduğumu söyledi halbuki yüklemiştim neyse yükledim şimdi çalıştı dedi ancak malesef hala sorun aynı bu konuda bilen arkadaşlardan yardımcı olmalarını bekliyorum ..

Nokia 603 kullanıyorum. Her iki cihaz da Symbian Belle kullandığına göre ayarlara erişim seçenekleri aynıdır.

Ayarlar>Uygulama Ayarları>Konumlama>Konumumu Bul>Evet

Telefonunuzda yazılım ve donanım olarak herşey normalse yukarıda ifade ettiğim ayarları kontrol etmenizi öneriyorum.




hocam öncelikle cevabınız için çok teşekkür ederim.

tarif ettiğiniz yer bende şöyle Ayarlar>Uygulama Ayarları>Konumlama> sekmesi içinde Konumlama Yöntemleri, Konumlama sunucusu ve Gösterim Tercihleri var ve onların içlerindede çekli olması gereken yerler bence çekli. Acaba telefonun donanımsal GPS'i mi arızalı?

Nokia 500'de Symbian işletim sistemini kullanıyor ama Anna versiyonunu. Bendeki telefon (603) Symbian Belle kullanıyor. Ayarlara erişim seçenekleri aynıdır diye bir önceki mesajımda ilgili ayarlama seçeneklerine erişmek için Belle'de izlediğim yolu yazmıştım. Symbian Anna için bu seçeneklere nasıl ulaşılır veya ayarlanır youtube'da kısa bir araştırma yaptım ancak sağlıklı bir sonuca ulaşamadım. Belki yardımı olur diye benim telefondaki ekran görüntülerini de mesaja ekliyorum.

-OD- 24.1.2013 09:30:58
quote:

Orijinalden alıntı: Grozny

kız arkadaşımda var güzel tatlı telefon kendide şu meyve kesmeli oyundan başka birşey için kullanmıyor zaten

meyve kesmeli oyun
SuatEren 24.1.2013 08:27:15
quote:

Orijinalden alıntı: erolustun

quote:

Orijinalden alıntı: SuatEren

Arkadaşlarım bu cihazı 15 gün aldım açıkçası memnunum ancak bir sorunum var yardımcı olursanız çok sevinirim.

Daha önce Nokia C5-03 kullanıyordum ondada sınırsız ovi harita desteği vardı çevrim dışı haritalara girdiğimde bir kaç saniyede konumumu bulur yürü yada araç sür seçeneği ile çok işime yaramıştı.

Ancak şu an nokia 500 de tüm güncellemeleri ve Türkiye haritasını indirmiş olmama rağmen çevrim dışı olarak haritalara girince konumumu bulmuyor ve yüzden yürü yada araç sür seçeneği ile navigasayonu kullanamıyorum çünkü GPS bekleniyor diyor. Telefonu nokia servisine götürdüm durumu anlattım ancak bana Türkiye haritasını yüklememiş olduğumu söyledi halbuki yüklemiştim neyse yükledim şimdi çalıştı dedi ancak malesef hala sorun aynı bu konuda bilen arkadaşlardan yardımcı olmalarını bekliyorum ..

Nokia 603 kullanıyorum. Her iki cihaz da Symbian Belle kullandığına göre ayarlara erişim seçenekleri aynıdır.

Ayarlar>Uygulama Ayarları>Konumlama>Konumumu Bul>Evet

Telefonunuzda yazılım ve donanım olarak herşey normalse yukarıda ifade ettiğim ayarları kontrol etmenizi öneriyorum.




hocam öncelikle cevabınız için çok teşekkür ederim.

tarif ettiğiniz yer bende şöyle Ayarlar>Uygulama Ayarları>Konumlama> sekmesi içinde Konumlama Yöntemleri, Konumlama sunucusu ve Gösterim Tercihleri var ve onların içlerindede çekli olması gereken yerler bence çekli. Acaba telefonun donanımsal GPS'i mi arızalı?
Grozny 23.1.2013 11:56:45
kız arkadaşımda var güzel tatlı telefon kendide şu meyve kesmeli oyundan başka birşey için kullanmıyor zaten
erolustun 23.1.2013 11:09:51
quote:

Orijinalden alıntı: SuatEren

Arkadaşlarım bu cihazı 15 gün aldım açıkçası memnunum ancak bir sorunum var yardımcı olursanız çok sevinirim.

Daha önce Nokia C5-03 kullanıyordum ondada sınırsız ovi harita desteği vardı çevrim dışı haritalara girdiğimde bir kaç saniyede konumumu bulur yürü yada araç sür seçeneği ile çok işime yaramıştı.

Ancak şu an nokia 500 de tüm güncellemeleri ve Türkiye haritasını indirmiş olmama rağmen çevrim dışı olarak haritalara girince konumumu bulmuyor ve yüzden yürü yada araç sür seçeneği ile navigasayonu kullanamıyorum çünkü GPS bekleniyor diyor. Telefonu nokia servisine götürdüm durumu anlattım ancak bana Türkiye haritasını yüklememiş olduğumu söyledi halbuki yüklemiştim neyse yükledim şimdi çalıştı dedi ancak malesef hala sorun aynı bu konuda bilen arkadaşlardan yardımcı olmalarını bekliyorum ..

Nokia 603 kullanıyorum. Her iki cihaz da Symbian Belle kullandığına göre ayarlara erişim seçenekleri aynıdır.

Ayarlar>Uygulama Ayarları>Konumlama>Konumumu Bul>Evet

Telefonunuzda yazılım ve donanım olarak herşey normalse yukarıda ifade ettiğim ayarları kontrol etmenizi öneriyorum.
SuatEren 23.1.2013 09:30:36
Arkadaşlarım bu cihazı 15 gün aldım açıkçası memnunum ancak bir sorunum var yardımcı olursanız çok sevinirim.

Daha önce Nokia C5-03 kullanıyordum ondada sınırsız ovi harita desteği vardı çevrim dışı haritalara girdiğimde bir kaç saniyede konumumu bulur yürü yada araç sür seçeneği ile çok işime yaramıştı.

Ancak şu an nokia 500 de tüm güncellemeleri ve Türkiye haritasını indirmiş olmama rağmen çevrim dışı olarak haritalara girince konumumu bulmuyor ve yüzden yürü yada araç sür seçeneği ile navigasayonu kullanamıyorum çünkü GPS bekleniyor diyor. Telefonu nokia servisine götürdüm durumu anlattım ancak bana Türkiye haritasını yüklememiş olduğumu söyledi halbuki yüklemiştim neyse yükledim şimdi çalıştı dedi ancak malesef hala sorun aynı bu konuda bilen arkadaşlardan yardımcı olmalarını bekliyorum ..
farego 21.1.2013 18:24:21
WP gelir syb gider..
bkaakco 21.1.2013 17:40:48
quote:

Orijinalden alıntı: erolustun

quote:

Orijinalden alıntı: bkaakco

4 aydır 603 kullanıyorum gerçekten iyi. Symbian, Belle ile bu işi becermiş. Eski versiyonlardaki takılma, donma vs. gibi olayları görme ihtimali yok. Ama iş içten geçti. Ha alınır mı, alınır. Laf çakmaya gerek yok.

Hocam, bende 603 kullanıyorum. sizin gibi ben de memnunum. Aldığımdan beri hiç sorun çıkarmadı. Donma, takılma vs. de olmadı. Sosyal ağlar, mail ve web'de gezinme dışında herhangi bir beklentisi olmayan, çok uygulama kurup kaldırmayan ve oyun vs. ile fazla işi olmayan standart bir kullanıcının işini fazlasıyla görecektir. Telefonun şarjı güç tasarruf modunda ortalama 2,5 gün gidiyor. Bu kadar stabil çalışan ve sistem kaynaklarını optimum seviyede kullanan bir işletim sistemini sırf Microsoft ile anlaşma sağladı diye Nokia'nın terketmesi akıl alacak gibi değil. Sen adam gibi kaliteli ve güncel oyun ve uygulamaları Symbian platformu için geliştirseydin bu işletim sistemiyle de rekabet ederdin. Adamlar kendi başarısızlıklarının faturasını Symbian'a kesti resmen.

Kesinlikle Belle oldukça stabil ve performanslı. Zamanında iyileştirilseydi şu anda çok daha iyi yerlerde olacağına şüphem yok Symbian'ın. Kısacası Nokia yazık etti. Dokunmatik piyasasına güzel bir giriş yapabilseydi bunların hiçbiri olmazdı. Daha önce de dediğim gibi şimdi iyi ancak iş işten geçti çoktan.
erolustun 21.1.2013 17:34:23
quote:

Orijinalden alıntı: bkaakco

4 aydır 603 kullanıyorum gerçekten iyi. Symbian, Belle ile bu işi becermiş. Eski versiyonlardaki takılma, donma vs. gibi olayları görme ihtimali yok. Ama iş içten geçti. Ha alınır mı, alınır. Laf çakmaya gerek yok.

Hocam, bende 603 kullanıyorum. sizin gibi ben de memnunum. Aldığımdan beri hiç sorun çıkarmadı. Donma, takılma vs. de olmadı. Sosyal ağlar, mail ve web'de gezinme dışında herhangi bir beklentisi olmayan, çok uygulama kurup kaldırmayan ve oyun vs. ile fazla işi olmayan standart bir kullanıcının işini fazlasıyla görecektir. Telefonun şarjı güç tasarruf modunda ortalama 2,5 gün gidiyor. Bu kadar stabil çalışan ve sistem kaynaklarını optimum seviyede kullanan bir işletim sistemini sırf Microsoft ile anlaşma sağladı diye Nokia'nın terketmesi akıl alacak gibi değil. Sen adam gibi kaliteli ve güncel oyun ve uygulamaları Symbian platformu için geliştirseydin bu işletim sistemiyle de rekabet ederdin. Adamlar kendi başarısızlıklarının faturasını Symbian'a kesti resmen.
farego 19.1.2013 17:35:26
quote:

Orijinalden alıntı: darkest earth

2011 haberi. Nokia Windows Phone 8 telefona geçti. İyi de yaptı.

Phone ile toplamaya başladı aama çok eksiklikleri va.r
bkaakco 19.1.2013 14:02:56
4 aydır 603 kullanıyorum gerçekten iyi. Symbian, Belle ile bu işi becermiş. Eski versiyonlardaki takılma, donma vs. gibi olayları görme ihtimali yok. Ama iş içten geçti. Ha alınır mı, alınır. Laf çakmaya gerek yok.
fbkaya 19.1.2013 13:57:48
hiçte güzel bi telefon değil
UPDOWN BX 19.1.2013 13:33:39
siz siz oluna sakın ama sakın bu ürünü almayın neden derseniz gerçekten çok kötü bir telefon ben aldıktan 2 ay sonra kendi kendine kapanmaya başladı ve hala bu lanet telefonu kullanıyorum bazen aniden kendiliğinden kitleniyor. yani kesinlikle bu telfonu almayın
Ucan Ayi 18.1.2013 21:05:06
bir symbian anne kullanıcısı olarak ilk başlarda çok sıkıntı cektim suan 10 11 ay oldu

keşke hiç sigaraya başlamasaydım cok üzgünüm

ama Noki-a mdan memnunum symbiana da alıstım bile
Adolf Mogolo 15.1.2013 14:56:59
bisiklete jet motoru takmışlar
darkest earth 15.1.2013 14:37:02
2011 haberi. Nokia Windows Phone 8 telefona geçti. İyi de yaptı.
Eric Theodore Cartman. 15.1.2013 14:32:12
quote:

Orijinalden alıntı: Miralge

hediye bir telefon alayım dedim..her yer nokia düşmanı olmuş..tamam çok performans beklemiyoruz fakat acımasızca eleştiri neden !
Şu androidin pili uzun giden,güven veren bir modeli varsa rica edelim.


Galaxy Note II
Deadlifter 15.1.2013 14:31:21
iyi hoş da o telefonun görüntüsü ne öyle yav
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla