TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 24603 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Corsair Carbide 400R Kasa & CX750 Güç Kaynağı Video İnceleme Intel, öğrenciler hedef alınarak geliştirdiği iki yeni tablet modelini tanıttı HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (135) YORUM YAZ

tarafından 8 Ağustos 2013, Perşembe 21:30 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Nokia Lumia 1020'nin kamerası nasıl çalışıyor? Adım adım izliyoruz...
Günlük Haber Erdi ÖZÜAĞ "Fx57"
135
 
 
Nokia yeni amiral gemisi Lumia 1020 için özel bir video yayınladı. 41MP çözünürlüğündeki PureView kamerası, yüksek çözünürlük desteğine ek olarak optik görüntü sabitleme, kristal berraklığında ses kaydı ve düşük ışıkta çekim yetenekleri ile Nokia tarafından kamera performansı en yüksek akıllı telefon olarak lanse edilen Lumia 1020, aynı zamanda 2GB RAM kapasitesiyle de Windows Phone ekosisteminde bir ilki gerçekleştiriyor. 
 
Yayınlanan videoda Nokia, Lumia 1020'nin kamerasına ilişkin detayları paylaşıyor. Işık hüzmesinin lensi geçerek sensöre ulaşması, ardından farklı işlemlerden geçerek en sonunda görüntünün oluşumuna kadar olan sihirli süreç, yüksek görsellik eşliğinde adım adım ekranlarımıza getiriliyor. Henüz piyasaya çıkmayan Lumia 1020, PureView 808'in yüksek çözünürlük teknolojisi, Lumia 925'deki en son kamera güncellemeleri ve diğer güncellemeleri içeren üst seviye kamerası, ve kamera olarak kullanılmasına olanak tanıyan özel grid aksesuarı ile iddialı bir portre çizmeyi başarıyor. Türkiye satış fiyatı ve tarihi henüz belli olmayan cihazın, son çeyrek içerisinde raflarda olacağı düşünülüyor. 
 
 
Bu haberin bağlantısı
URL
En Çok Beğenilen Yorumlar Yorum Yaz ▼
ogkasa 08.08.2013 22:51:37
Birader sen zaten bu kamera teknolojisinin mantığını anlayamamışsın. Sana %5 değil %95te konuşsa anlatamaz.
...
Yorumun devamı ▼
+36
trucks_one 08.08.2013 21:38:38
Asıl telefonun içine fotoğraf makinesi koymuşlar. Samsung galaxy camerayla karıştırdın galiba:D
...
Yorumun devamı ▼
+28
MinPayne 08.08.2013 21:32:44
Nokia, yakında Canon ve Nikon'a rakip olursa şaşırmam.

+27
denizhanq 08.08.2013 22:34:18
harbi alın bunu. fena koymuş nokia.
...
Yorumun devamı ▼
+11
Nu.D.38 08.08.2013 22:10:29
kameranın bulunduğu siyah daire bana rahmetli N95'i hatırlattı.
+5
MustafaPasam 09.08.2013 03:00:13
Tuvaletten çıkarken poponu zımparayla sil.nasılsa aynı işi görüyor ama peçete işini daha rahat ve daha iyi göruyor.
...
Yorumun devamı ▼
+5
Gaydurugububak 08.08.2013 23:20:18
Yanıt vermek yerine böyle kaçamak aşağılayıcı sözcükler yazıyorsun. Seni muhattap alıp da birşey anlatmaya çalışanda kabahat. Neyini araştıracağım dikkatli oku diye parantez açmışım orada. Fotoğraf k
...
Yorumun devamı ▼
+4
ATTILA 08.08.2013 23:32:38
Telefonda olan eksikliklerle senin yazdıklarının alakası yok! [Eksikliklerde kişiye göre değişir ] 1-pureview mantığı nedir nasıl çalışır? 2-2mb ram neden konulmuş? Ödevine çalış öğrende gel.
...
Yorumun devamı ▼
+4
MustafaPasam 09.08.2013 02:04:02
Her dijital kamera böyle calısıyor zaten ne varki bunda Ben de bunu yazacaktım. Kamera ve oyun performansı için telefon almadım almam. Bence alınmaz da. Alanlar var ya neyse..... Eee ne için alıy
...
Yorumun devamı ▼
+4
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
MinPayne 08.08.2013 21:32:44
Nokia, yakında Canon ve Nikon'a rakip olursa şaşırmam.

+27
Arkheramos 08.08.2013 21:34:19
Fotoğraf makinasının içine telefon koymuşlar -20
Angelica 08.08.2013 21:36:12
Her dijital kamera böyle calısıyor zaten ne varki bunda +1
Discombobulated 08.08.2013 21:37:03
önlerfeb -3
ZEUS__ 08.08.2013 21:38:27
fx57 video yok. chromedayım. videoyu çalmışlar. forumu açmışlar videoyu çalmışlar. hadi forumu açıyosun videoyu niye çalıyosun. videoyu çalıyosun bari yerine gif koysalardı. videoyu çalmamışta kaldırsalar iyiydi aslında.

edit: çözdüm olayı custom css dosyası yüzünden olmuş. video süper olmuş
-13
trucks_one 08.08.2013 21:38:38
quote:

Orijinalden alıntı: Arkheramos

Fotoğraf makinasının içine telefon koymuşlar


Asıl telefonun içine fotoğraf makinesi koymuşlar. Samsung galaxy camerayla karıştırdın galiba:D
+28
Hobar 08.08.2013 21:39:44
Arkadaş bu nedir yauv 0
Basteryus 08.08.2013 21:39:45
0
GOGOMEZ 08.08.2013 21:43:19
820 satıp bundan almak farz oldu ama arka tasarımı çok kaba geliyor bana 0
Bamya Avcisi 08.08.2013 21:43:50
Telefonun kamerasi yok,kameranin telefonu var. -1
Evdeki Sinek 08.08.2013 21:45:13
mesut çevik diye geldim gidiyorum

41 mp cidden yüksek
+1
memoseler 08.08.2013 21:46:06
ÇOK BAŞARILI! 0
Angelica 08.08.2013 21:47:06
quote:

Orijinalden alıntı: Evdeki Sinek

mesut çevik diye geldim gidiyorum

41 mp cidden yüksek

Yüksek mp olunca ne oluyor acıklarmısın?
-8
Evdeki Sinek 08.08.2013 21:48:12
quote:

Orijinalden alıntı: Angelica

quote:

Orijinalden alıntı: Evdeki Sinek

mesut çevik diye geldim gidiyorum

41 mp cidden yüksek

Yüksek mp olunca ne oluyor acıklarmısın?

kaliteli resim ama telefonda iş olmadıktan sonra sırf kamera için alınmaz
-12
JohnnyCash 08.08.2013 21:51:54
Nokia iyi işler yapmaya devam ediyor 0
DT Swiss 08.08.2013 21:54:58
Bir de android olsa.. -13
MustafaYılmazcan 08.08.2013 21:58:04
kameranın çalışma sistemini an itibari ile anlamış bulunuyorum :D anlatımı beğendim 0
treabacks 08.08.2013 21:58:13
quote:

Orijinalden alıntı: Evdeki Sinek

quote:

Orijinalden alıntı: Angelica

quote:

Orijinalden alıntı: Evdeki Sinek

mesut çevik diye geldim gidiyorum

41 mp cidden yüksek

Yüksek mp olunca ne oluyor acıklarmısın?

kaliteli resim ama telefonda iş olmadıktan sonra sırf kamera için alınmaz


Yıl olmuş 2013, öğrenin artık şunu
+2
.TRinTY. 08.08.2013 21:59:43
Süper bir vidyo olmuş star wars ta sandım kendimi.Hep aklıma takılıp duran soru ise kamera kapağı niye telefonla aynı renk değil bu vaziyet sadece siyahını alırım ben. +1
Nu.D.38 08.08.2013 22:10:29
kameranın bulunduğu siyah daire bana rahmetli N95'i hatırlattı.
+5
brsykslr 08.08.2013 22:12:02
guzel video olmus +1
TeufeL-07 08.08.2013 22:15:55
Etkileyici... +1
2622110012 08.08.2013 22:16:10
nokia eskiden de insanları kamera ile kandırırdı hala daha aynı, o çıkıntı sensötlerle gitsin tır takozu yapsın. -15
kimi_raikonen 08.08.2013 22:20:35
Uygulama mağazası gelişse bu telefon yok satar harbiden.ya bn telefondan giriyorum siteye ama sürekli mobile versiyon açılıyor masaüstü görünümü bi türlü açamadım :s -1
AutumnRain 08.08.2013 22:21:04
quote:

Orijinalden alıntı: 2622110012

nokia eskiden de insanları kamera ile kandırırdı hala daha aynı, o çıkıntı sensötlerle gitsin tır takozu yapsın.

0
Kreativ 08.08.2013 22:21:54
İlk lens takılan lensi değişen telefonu nokia yaacak gibime geliyor.(yaptılarsa bilmiyorum tek bildiğim ilk aynasız android samsungdaydı)

o zaman sen o cihaza telefon diyenin vay haline!
0
cevik42 08.08.2013 22:23:19
sırf kamera için alınmaz bence -6
kimi_raikonen 08.08.2013 22:23:42
Uygulama mağazası gelişse bu telefon yok satar harbiden.ya bn telefondan giriyorum siteye ama sürekli mobile versiyon açılıyor masaüstü görünümü bi türlü açamadım :s +1
cancanax 08.08.2013 22:28:17
Ee hani sistem yetmiyodu androide habire donanım yükseltiliyodu carttıdı curttudu..2 gb ramı dayamışlar ya..?Stabilizasyon harikası cihaz 256 mb ram yeterdi..


Bu foruma giren kullanıcıların %95 i bilir ki son kullanıcıya yönelik,kafa karıştırıp,büyük iyidir mantığına hükmedip şehiriçi minibüs şoförü olan amcamın durakta "41 MP lan bu boru mu" diye hava atacak olmasından başka bir halta yaramayacaktır..


Mark III full frame sensor 22MP..Koskoca canon nikon pentax sony leica işi gücü bıraksın..bu sensörü işlemciyi kullansın..hiç kafaları basmıyor..

Nokia yı artık finli çocuklardan ziyade iphone u kopyalayıp çift sim kart destekli+arkasından anten çıkıp tv si olan cihaz üreten çinli firmalara benzetiyorum..

Düz mantıkla 1 yıl sonra 82MP cihaz gelecektir..

%5 te cevap yetiştirsin..
-27
denizhanq 08.08.2013 22:34:18
quote:

Orijinalden alıntı: cancanax

Ee hani sistem yetmiyodu androide habire donanım yükseltiliyodu carttıdı curttudu..2 gb ramı dayamışlar ya..?Stabilizasyon harikası cihaz 256 mb ram yeterdi.. Bu foruma giren kullanıcıların %95 i bilir ki son kullanıcıya yönelik,kafa karıştırıp,büyük iyidir mantığına hükmedip şehiriçi minibüs şoförü olan amcamın durakta 41 MP lan bu boru mu diye hava atacak olmasından başka bir halta yaramayacaktır.. Mark III full frame sensor 22MP..Koskoca canon nikon pentax sony leica işi gücü bıraksın..bu sensörü işlemciyi kullansın..hiç kafaları basmıyor.. Nokia yı artık finli çocuklardan ziyade iphone u kopyalayıp çift sim kart destekli+arkasından anten çıkıp tv si olan cihaz üreten çinli firmalara benzetiyorum.. Düz mantıkla 1 yıl sonra 82MP cihaz gelecektir.. %5 te cevap yetiştirsin..

harbi alın bunu. fena koymuş nokia.
+11
Gaydurugububak 08.08.2013 22:37:09
quote:

Orijinalden alıntı: Evdeki Sinek

quote:

Orijinalden alıntı: Angelica

quote:

Orijinalden alıntı: Evdeki Sinek

mesut çevik diye geldim gidiyorum

41 mp cidden yüksek

Yüksek mp olunca ne oluyor acıklarmısın?

kaliteli resim ama telefonda iş olmadıktan sonra sırf kamera için alınmaz

+4
Gaydurugububak 08.08.2013 22:42:59
quote:

Orijinalden alıntı: cancanax

Ee hani sistem yetmiyodu androide habire donanım yükseltiliyodu carttıdı curttudu..2 gb ramı dayamışlar ya..?Stabilizasyon harikası cihaz 256 mb ram yeterdi..


Bu foruma giren kullanıcıların %95 i bilir ki son kullanıcıya yönelik,kafa karıştırıp,büyük iyidir mantığına hükmedip şehiriçi minibüs şoförü olan amcamın durakta "41 MP lan bu boru mu" diye hava atacak olmasından başka bir halta yaramayacaktır..


Mark III full frame sensor 22MP..Koskoca canon nikon pentax sony leica işi gücü bıraksın..bu sensörü işlemciyi kullansın..hiç kafaları basmıyor..

Nokia yı artık finli çocuklardan ziyade iphone u kopyalayıp çift sim kart destekli+arkasından anten çıkıp tv si olan cihaz üreten çinli firmalara benzetiyorum..

Düz mantıkla 1 yıl sonra 82MP cihaz gelecektir..

%5 te cevap yetiştirsin..

İşine geleni al sende Belki ben manzara resimleri çekeceğim ve bunda birçok detay bekleyeceğim ? Mark III, 1020'nin verdiği detayları verebilir mi bana ? (bak fotoğraf kalitesinden bahsetmiyorum tabiki DSLR kalite konusunda katlar geçer ama burda hedeflenen yüksek detaylı fotoğraf)
+2
Brky 08.08.2013 22:46:12
Kullanıcıların büyük bir bölümü mp. takıntılı ergenlerden oluşacak büyük ihtimal. Aklı başında olan bu takozu almaz zaten. -5
cancanax 08.08.2013 22:47:50
quote:

Orijinalden alıntı: LickUP

quote:

Orijinalden alıntı: cancanax

Ee hani sistem yetmiyodu androide habire donanım yükseltiliyodu carttıdı curttudu..2 gb ramı dayamışlar ya..?Stabilizasyon harikası cihaz 256 mb ram yeterdi..


Bu foruma giren kullanıcıların %95 i bilir ki son kullanıcıya yönelik,kafa karıştırıp,büyük iyidir mantığına hükmedip şehiriçi minibüs şoförü olan amcamın durakta "41 MP lan bu boru mu" diye hava atacak olmasından başka bir halta yaramayacaktır..


Mark III full frame sensor 22MP..Koskoca canon nikon pentax sony leica işi gücü bıraksın..bu sensörü işlemciyi kullansın..hiç kafaları basmıyor..

Nokia yı artık finli çocuklardan ziyade iphone u kopyalayıp çift sim kart destekli+arkasından anten çıkıp tv si olan cihaz üreten çinli firmalara benzetiyorum..

Düz mantıkla 1 yıl sonra 82MP cihaz gelecektir..

%5 te cevap yetiştirsin..

İşine geleni al sende Belki ben manzara resimleri çekeceğim ve bunda birçok detay bekleyeceğim ? Mark III, 1020'nin verdiği detayları verebilir mi bana ? (bak fotoğraf kalitesinden bahsetmiyorum tabiki DSLR kalite konusunda katlar geçer ama burda hedeflenen yüksek detaylı fotoğraf)

Ah yurdum insanı...ah bilgisizlik..kızacak bir durum yok ama bi öğrenelim araştıralım bilgilenelim de sonra klavye savaşı yapalım be kardeşlerim..Ne detayı ne manzarası yahu..pirinç kadar sensörle....ne anlatıyosunuz be kardeşlerim..neyse ben değilim forumun peygamberi seçilmiş kişisi..merak eden araştırır..ben aydınlatamam vaktim yok..Bilmemek değil öğrenmemek-her önüne geleni yemek ne dayatılırsa kabullenmek bilmeden çatışmak geniş düşünmemek ayıp..

Saygılar kardeşlerim...bu telefonun kamerası s4 ten iyi..bak onu söyleyeyim..
-14
ogkasa 08.08.2013 22:51:37
quote:

Orijinalden alıntı: cancanax

Ee hani sistem yetmiyodu androide habire donanım yükseltiliyodu carttıdı curttudu..2 gb ramı dayamışlar ya..?Stabilizasyon harikası cihaz 256 mb ram yeterdi..


Bu foruma giren kullanıcıların %95 i bilir ki son kullanıcıya yönelik,kafa karıştırıp,büyük iyidir mantığına hükmedip şehiriçi minibüs şoförü olan amcamın durakta "41 MP lan bu boru mu" diye hava atacak olmasından başka bir halta yaramayacaktır..


Mark III full frame sensor 22MP..Koskoca canon nikon pentax sony leica işi gücü bıraksın..bu sensörü işlemciyi kullansın..hiç kafaları basmıyor..

Nokia yı artık finli çocuklardan ziyade iphone u kopyalayıp çift sim kart destekli+arkasından anten çıkıp tv si olan cihaz üreten çinli firmalara benzetiyorum..

Düz mantıkla 1 yıl sonra 82MP cihaz gelecektir..

%5 te cevap yetiştirsin..

Birader sen zaten bu kamera teknolojisinin mantığını anlayamamışsın. Sana %5 değil %95te konuşsa anlatamaz.
+36
Graves or Feed 08.08.2013 22:52:42
Nokia androide bulaşmayıp wp kullandığı sürece olduğu yerde sayacak... İşletim sistemi kötü olduktan sonra içine istediğini ekle ne anlamı var? -9
Evdeki Sinek 08.08.2013 22:53:25
quote:

Orijinalden alıntı: treabacks

quote:

Orijinalden alıntı: Evdeki Sinek

quote:

Orijinalden alıntı: Angelica

quote:

Orijinalden alıntı: Evdeki Sinek

mesut çevik diye geldim gidiyorum

41 mp cidden yüksek

Yüksek mp olunca ne oluyor acıklarmısın?

kaliteli resim ama telefonda iş olmadıktan sonra sırf kamera için alınmaz


Yıl olmuş 2013, öğrenin artık şunu

hocam telefonu kötülemiyorum ki ben burda benim aklıma gelen şey şuydu (10mp kamera çin malı telefon) lumia serisi her zaman beğendim gerek tasarım gerek windows 8 phone hatta şu son zamanlarda nokia artık samsung ve apple'a meyden okuyor
+2
cancanax 08.08.2013 22:57:27
quote:

Orijinalden alıntı: ogkasa


quote:

Orijinalden alıntı: cancanax

Ee hani sistem yetmiyodu androide habire donanım yükseltiliyodu carttıdı curttudu..2 gb ramı dayamışlar ya..?Stabilizasyon harikası cihaz 256 mb ram yeterdi..


Bu foruma giren kullanıcıların %95 i bilir ki son kullanıcıya yönelik,kafa karıştırıp,büyük iyidir mantığına hükmedip şehiriçi minibüs şoförü olan amcamın durakta "41 MP lan bu boru mu" diye hava atacak olmasından başka bir halta yaramayacaktır..


Mark III full frame sensor 22MP..Koskoca canon nikon pentax sony leica işi gücü bıraksın..bu sensörü işlemciyi kullansın..hiç kafaları basmıyor..

Nokia yı artık finli çocuklardan ziyade iphone u kopyalayıp çift sim kart destekli+arkasından anten çıkıp tv si olan cihaz üreten çinli firmalara benzetiyorum..

Düz mantıkla 1 yıl sonra 82MP cihaz gelecektir..

%5 te cevap yetiştirsin..

Birader sen zaten bu kamera teknolojisinin mantığını anlayamamışsın. Sana %5 değil %95te konuşsa anlatamaz.

Birader sen anlamışsın ya yeter..canon vs. diğer firmalar da peşinden gider merak etme..kuş gözü kadar sensörle kibrit kutusu kadar makinelerle dönecek dünya nokia sayesinde..tekerleğin icadından büyük olurdu bu icat emin ol..


Alıntı : "Kameranın en çok merak edilen özelliği ise gerçekten 41MP çözünürlükte fotoğraf çekip çekemediği. Aslında 808 modeli 41MP çözünürlükte fotoğraf çekmiyor. imaj verisini 7 komşu pikselden alarak 1 piksel üzerinde birleştiriyor. Yani değeri 7'de bire indirmiş oluyor. Çekilen fotoğraflar ise boyut olarak 5MP oluyor. "Ancak fotoğraf kalitesi diğer herhangi bir akıllı telefonun sunamayacağı kadar kaliteli oluyor."
"Ancak fotoğraf kalitesi diğer herhangi bir akıllı telefonun sunamayacağı kadar kaliteli oluyor."
"Ancak fotoğraf kalitesi diğer herhangi bir akıllı telefonun sunamayacağı kadar kaliteli oluyor."

S4 ten gerçekten iyi...zeiss ve 2.4 ü bi tarafıma taksam o da iyi çeker..Bol bol detaylı manzara çekersiniz bu telefonla..

(808 yazıyor ben teknolojisi için koydum..ikisinin de aynı özellikleri olmasına nazaran 1020 de azcık daha güzel gözükecekmiş..)
-4
kimi_raikonen 08.08.2013 23:00:41
Uygulama mağazası gelişse bu telefon yok satar harbiden.ya bn telefondan giriyorum siteye ama sürekli mobile versiyon açılıyor masaüstü görünümü bi türlü açamadım :s 0
Gaydurugububak 08.08.2013 23:20:18
quote:

Orijinalden alıntı: cancanax

quote:

Orijinalden alıntı: LickUP

quote:

Orijinalden alıntı: cancanax

Ee hani sistem yetmiyodu androide habire donanım yükseltiliyodu carttıdı curttudu..2 gb ramı dayamışlar ya..?Stabilizasyon harikası cihaz 256 mb ram yeterdi..


Bu foruma giren kullanıcıların %95 i bilir ki son kullanıcıya yönelik,kafa karıştırıp,büyük iyidir mantığına hükmedip şehiriçi minibüs şoförü olan amcamın durakta "41 MP lan bu boru mu" diye hava atacak olmasından başka bir halta yaramayacaktır..


Mark III full frame sensor 22MP..Koskoca canon nikon pentax sony leica işi gücü bıraksın..bu sensörü işlemciyi kullansın..hiç kafaları basmıyor..

Nokia yı artık finli çocuklardan ziyade iphone u kopyalayıp çift sim kart destekli+arkasından anten çıkıp tv si olan cihaz üreten çinli firmalara benzetiyorum..

Düz mantıkla 1 yıl sonra 82MP cihaz gelecektir..

%5 te cevap yetiştirsin..

İşine geleni al sende Belki ben manzara resimleri çekeceğim ve bunda birçok detay bekleyeceğim ? Mark III, 1020'nin verdiği detayları verebilir mi bana ? (bak fotoğraf kalitesinden bahsetmiyorum tabiki DSLR kalite konusunda katlar geçer ama burda hedeflenen yüksek detaylı fotoğraf)

Ah yurdum insanı...ah bilgisizlik..kızacak bir durum yok ama bi öğrenelim araştıralım bilgilenelim de sonra klavye savaşı yapalım be kardeşlerim..Ne detayı ne manzarası yahu..pirinç kadar sensörle....ne anlatıyosunuz be kardeşlerim..neyse ben değilim forumun peygamberi seçilmiş kişisi..merak eden araştırır..ben aydınlatamam vaktim yok..Bilmemek değil öğrenmemek-her önüne geleni yemek ne dayatılırsa kabullenmek bilmeden çatışmak geniş düşünmemek ayıp..

Saygılar kardeşlerim...bu telefonun kamerası s4 ten iyi..bak onu söyleyeyim..

Yanıt vermek yerine böyle kaçamak aşağılayıcı sözcükler yazıyorsun. Seni muhattap alıp da birşey anlatmaya çalışanda kabahat. Neyini araştıracağım dikkatli oku diye parantez açmışım orada. Fotoğraf kalitesinin DSLR makineler ile yarışacağını iddia etmiyorum. Çözünürlük olarak ikiye katlar.

Çözünürlük = Daha fazla detay

Neyse kapasiteni daha fazla zorlamayayım en iyisi ben iyi forumlar.
+4
modifci 08.08.2013 23:30:06
quote:

Orijinalden alıntı: Angelica

quote:

Orijinalden alıntı: Evdeki Sinek

mesut çevik diye geldim gidiyorum

41 mp cidden yüksek

Yüksek mp olunca ne oluyor acıklarmısın?

Basladik gene
0
ATTILA 08.08.2013 23:32:38
quote:

Orijinalden alıntı: cancanax

Ee hani sistem yetmiyodu androide habire donanım yükseltiliyodu carttıdı curttudu..2 gb ramı dayamışlar ya..?Stabilizasyon harikası cihaz 256 mb ram yeterdi..


Bu foruma giren kullanıcıların %95 i bilir ki son kullanıcıya yönelik,kafa karıştırıp,büyük iyidir mantığına hükmedip şehiriçi minibüs şoförü olan amcamın durakta "41 MP lan bu boru mu" diye hava atacak olmasından başka bir halta yaramayacaktır..


Mark III full frame sensor 22MP..Koskoca canon nikon pentax sony leica işi gücü bıraksın..bu sensörü işlemciyi kullansın..hiç kafaları basmıyor..

Nokia yı artık finli çocuklardan ziyade iphone u kopyalayıp çift sim kart destekli+arkasından anten çıkıp tv si olan cihaz üreten çinli firmalara benzetiyorum..

Düz mantıkla 1 yıl sonra 82MP cihaz gelecektir..

%5 te cevap yetiştirsin..

Telefonda olan eksikliklerle senin yazdıklarının alakası yok! [Eksikliklerde kişiye göre değişir ]
1-pureview mantığı nedir nasıl çalışır?
2-2mb ram neden konulmuş?
Ödevine çalış öğrende gel.
+4
barakli87 08.08.2013 23:33:52
Nokia lumia 1020 moto x i kamera konusunda yerden yere vurmuş... +1
brsykslr 08.08.2013 23:34:15
quote:

Orijinalden alıntı: AutumnRain

quote:

Orijinalden alıntı: 2622110012

nokia eskiden de insanları kamera ile kandırırdı hala daha aynı, o çıkıntı sensötlerle gitsin tır takozu yapsın.



0
Atayiz 08.08.2013 23:34:18
vuuu 41 megabayt kamera

1cigabayt ekran kartı.bütün oyunları açar bu
-5
DubSteq 08.08.2013 23:34:43
quote:

Orijinalden alıntı: cancanax

Ee hani sistem yetmiyodu androide habire donanım yükseltiliyodu carttıdı curttudu..2 gb ramı dayamışlar ya..?Stabilizasyon harikası cihaz 256 mb ram yeterdi.. Bu foruma giren kullanıcıların %95 i bilir ki son kullanıcıya yönelik,kafa karıştırıp,büyük iyidir mantığına hükmedip şehiriçi minibüs şoförü olan amcamın durakta 41 MP lan bu boru mu diye hava atacak olmasından başka bir halta yaramayacaktır.. Mark III full frame sensor 22MP..Koskoca canon nikon pentax sony leica işi gücü bıraksın..bu sensörü işlemciyi kullansın..hiç kafaları basmıyor.. Nokia yı artık finli çocuklardan ziyade iphone u kopyalayıp çift sim kart destekli+arkasından anten çıkıp tv si olan cihaz üreten çinli firmalara benzetiyorum.. Düz mantıkla 1 yıl sonra 82MP cihaz gelecektir.. %5 te cevap yetiştirsin..


Ah be arkadaşım fotoğrafççılık konusunda biraz bilgin olsa MArk III ün bile önceki modeli MArk II den köü olduğunu bilirsin.Şöyleki 22mp baskı kalitesi için ideal ha 36.3mp Nikon D800 var demekki yapılıyormuş dimi 30 mp üstü DSLR lar ama ihtiyaç gerekmiyor o kadar yüksek çözünürlüğe zaten kameraya takarsın tele objektfini detayın allahını yakalarsın. Peki bunu mobilde nasıl yapıcan küçücük telefona 1100mm objektifmi takıcan. Yapamayacağından dolayı çözünürlüğü arttırıp fotoğrafa zoom yapıcanki detayı görebilesin(tele objektif gibi kalite beklenmesin zaten).
+3
cancanax 08.08.2013 23:44:40
"Kameranın en çok merak edilen özelliği ise gerçekten 41MP çözünürlükte fotoğraf çekip çekemediği. Aslında 808 modeli 41MP çözünürlükte fotoğraf çekmiyor. imaj verisini 7 komşu pikselden alarak 1 piksel üzerinde birleştiriyor. Yani değeri 7'de bire indirmiş oluyor. Çekilen fotoğraflar ise boyut olarak 5MP oluyor. "Ancak fotoğraf kalitesi diğer herhangi bir akıllı telefonun sunamayacağı kadar kaliteli oluyor."


Cümlenize hayırlı-detaylı zoomlar....

Mark III le detay metay kıyası yapılan smartfon da gördü ya bu gözler...daha ne yazayım..ödevine çalış falan...aman kardeş teknoloji formunda olup bihaber arkadaşlarımın cümlesine saygılar..bi şey demedim varsayın..


"Ancak fotoğraf kalitesi diğer herhangi bir akıllı telefonun sunamayacağı kadar kaliteli oluyor."


Oyuncaklarla oynamaya devam..

Üstteki foto bilgimi sınama kapasitesini görmediğim arkadaşım o zaman pureview teknolojili bi cihaza bi de 500mm lens takarsak aydaki pireleri bile görürüz yani...vay canına..nasaya mail atalım hemen...pureview e geçiyoruz..
-7
ATTILA 09.08.2013 00:51:51
quote:

Orijinalden alıntı: cancanax

"Kameranın en çok merak edilen özelliği ise gerçekten 41MP çözünürlükte fotoğraf çekip çekemediği. Aslında 808 modeli 41MP çözünürlükte fotoğraf çekmiyor. imaj verisini 7 komşu pikselden alarak 1 piksel üzerinde birleştiriyor. Yani değeri 7'de bire indirmiş oluyor. Çekilen fotoğraflar ise boyut olarak 5MP oluyor. "Ancak fotoğraf kalitesi diğer herhangi bir akıllı telefonun sunamayacağı kadar kaliteli oluyor."


Cümlenize hayırlı-detaylı zoomlar....

Mark III le detay metay kıyası yapılan smartfon da gördü ya bu gözler...daha ne yazayım..ödevine çalış falan...aman kardeş teknoloji formunda olup bihaber arkadaşlarımın cümlesine saygılar..bi şey demedim varsayın..


"Ancak fotoğraf kalitesi diğer herhangi bir akıllı telefonun sunamayacağı kadar kaliteli oluyor."


Oyuncaklarla oynamaya devam..

Üstteki foto bilgimi sınama kapasitesini görmediğim arkadaşım o zaman pureview teknolojili bi cihaza bi de 500mm lens takarsak aydaki pireleri bile görürüz yani...vay canına..nasaya mail atalım hemen...pureview e geçiyoruz..

Hele şükür cihazın foto mak değil akıllı telefon olduğunu anlamışsın.
Ödevine çalışınca oluyormuş demek. Bravo...
+1
cancanax 09.08.2013 01:00:00
quote:

Orijinalden alıntı: ATTILA


quote:

Orijinalden alıntı: cancanax

"Kameranın en çok merak edilen özelliği ise gerçekten 41MP çözünürlükte fotoğraf çekip çekemediği. Aslında 808 modeli 41MP çözünürlükte fotoğraf çekmiyor. imaj verisini 7 komşu pikselden alarak 1 piksel üzerinde birleştiriyor. Yani değeri 7'de bire indirmiş oluyor. Çekilen fotoğraflar ise boyut olarak 5MP oluyor. "Ancak fotoğraf kalitesi diğer herhangi bir akıllı telefonun sunamayacağı kadar kaliteli oluyor."


Cümlenize hayırlı-detaylı zoomlar....

Mark III le detay metay kıyası yapılan smartfon da gördü ya bu gözler...daha ne yazayım..ödevine çalış falan...aman kardeş teknoloji formunda olup bihaber arkadaşlarımın cümlesine saygılar..bi şey demedim varsayın..


"Ancak fotoğraf kalitesi diğer herhangi bir akıllı telefonun sunamayacağı kadar kaliteli oluyor."


Oyuncaklarla oynamaya devam..

Üstteki foto bilgimi sınama kapasitesini görmediğim arkadaşım o zaman pureview teknolojili bi cihaza bi de 500mm lens takarsak aydaki pireleri bile görürüz yani...vay canına..nasaya mail atalım hemen...pureview e geçiyoruz..

Hele şükür cihazın foto mak değil akıllı telefon olduğunu anlamışsın.
Ödevine çalışınca oluyormuş demek. Bravo...

Hala laf soktuğunu sanma çabası..yazık..ama sen anlamamışsın meseleyi..bu cihaz bi tarafını yırtsa sen ve sen gibi savunucuların düşündüğü gibi daha fazla detay veremez..Olanaksız...bunla yaptığın zoom la gel bana 18-55 kit lensten crop yapayım...ötesi yok...ötesi sizin kendinizi kandırmanız..Mark III ile kıyaslayan var ya...benim burada cevap yazmam abes gece vakti..
-6
IG 09.08.2013 01:18:40
Bazı droidcileri anlamıyorum.
Niye bazı kişiler üçüncü bir işletim sistemine çok karşı? İlla sadece iOS ve Android olsun pazarda hiç bir rekabet olmasın.
Windows Phone'un gelişmesi, Android'ün ve iOS'un gelişimini sağlar. Windows Phone gelişirse, Microsoft, Google ve Apple daha da hırslı rekabet eder ve daha iyi işletim sistemini piyasaya yaymaya çalışır böylece her işletim sistemi daha da hızlı gelişir.
Ama yok, sadece Android/iOS olsun başka birşey olmasın.
+3
cancanax 09.08.2013 01:25:00
Gerçekçi,şüpheci olsunlar...her şeye inanmasınlar yeter... -2
Eowina 09.08.2013 01:34:22
Bu tür konularda neden tartışma çıkar anlamam. Millet çalışıyor 500 çeşit telefon yapıyor, isteyen istediği modeli bütçesi doğrultusunda alsın diye. Teknolojisini merak edeceğinize markaları savaştırıp adamların yapamdığı reklamı siz yapıyorsunuz başka bişey değil. 0
ZeroSystem 09.08.2013 01:39:38
bu android olsa R2D2 olurdu zaten... -2
ardicli2000 09.08.2013 01:50:07
quote:

Orijinalden alıntı: Angelica

Her dijital kamera böyle calısıyor zaten ne varki bunda

Ben de bunu yazacaktım.

Kamera ve oyun performansı için telefon almadım almam. Bence alınmaz da. Alanlar var ya neyse.....
-6
MustafaPasam 09.08.2013 02:04:02
quote:

Orijinalden alıntı: ardicli2000

quote:

Orijinalden alıntı: Angelica

Her dijital kamera böyle calısıyor zaten ne varki bunda

Ben de bunu yazacaktım.

Kamera ve oyun performansı için telefon almadım almam. Bence alınmaz da. Alanlar var ya neyse.....

Eee ne için alıyorsun mesaj yazmak için mi ? git 3330 al at mesajını konuş milletle.stabil bir sistem,harika bir internet performansı,harika bir oyun performansı,güzel bir müzik deneyimi,müthiş bir haritası ve fotoğraf makineleri ile adeta yarışır bir kamerası olan telefon bu telefon.halen boş boş konuşuyorsunuz ya anlam veremiyorum.
+4
By Trex 09.08.2013 02:08:55
yorumlara iyi güldüm allah razı olsun +2
ardicli2000 09.08.2013 02:14:52
quote:

Orijinalden alıntı: MustafaPasam

quote:

Orijinalden alıntı: ardicli2000

quote:

Orijinalden alıntı: Angelica

Her dijital kamera böyle calısıyor zaten ne varki bunda

Ben de bunu yazacaktım.

Kamera ve oyun performansı için telefon almadım almam. Bence alınmaz da. Alanlar var ya neyse.....

Eee ne için alıyorsun mesaj yazmak için mi ? git 3330 al at mesajını konuş milletle.stabil bir sistem,harika bir internet performansı,harika bir oyun performansı,güzel bir müzik deneyimi,müthiş bir haritası ve fotoğraf makineleri ile adeta yarışır bir kamerası olan telefon bu telefon.halen boş boş konuşuyorsunuz ya anlam veremiyorum.

Öncelikle dikkat edersen telefona laf etmedim. Ona bir dikkat et. Güzel ya da kötü demedim.

Bugün akıllı telefon seçecek olsam kriterlerim arasında kamera olmaz dedim. Dünyadaki bir çok kullanıcı gibi.
Herkesi kendi yaşında sanma. Oyun oynıcak vaktim de yok isteğim de.
Mailime girsin. Corporate uygulamaları çalıştırsın ofis açsın, internette hızlı gezinti imkanı sunsun, makalemi okutsun vs vs.
Benim için bunlar önemlidir.

Her okuduğunuzu dünyadaki tek kriterler sizinmiş gibi değerlendirmeyin bir kere de. Geniş açıyla düşünün.

Gelelim kamerasına.
Velev ki dünyanın en iyi kamerası olsun, atıyorum, S4, One, Xperia Z den daha iyi olmasının sana ne getmirisi var merak ediyorum. Mevcut mobil platformlardaki kalite bugünkü kullanıcıların %99 unun ihtiyacını karşılayacak düzeyde. %1 lik profesyonel kısım da zor anlarında kullanır. Zaten ekipmaları ayrıdır. Hal böyleyken sen gidip telefon alırken kamerasına bakıp vazgersen bana absürd gelir.

Bilmem şimdi anladın mı!!!
-9
MustafaPasam 09.08.2013 02:22:38
quote:

Orijinalden alıntı: ardicli2000

quote:

Orijinalden alıntı: MustafaPasam

quote:

Orijinalden alıntı: ardicli2000

quote:

Orijinalden alıntı: Angelica

Her dijital kamera böyle calısıyor zaten ne varki bunda

Ben de bunu yazacaktım.

Kamera ve oyun performansı için telefon almadım almam. Bence alınmaz da. Alanlar var ya neyse.....

Eee ne için alıyorsun mesaj yazmak için mi ? git 3330 al at mesajını konuş milletle.stabil bir sistem,harika bir internet performansı,harika bir oyun performansı,güzel bir müzik deneyimi,müthiş bir haritası ve fotoğraf makineleri ile adeta yarışır bir kamerası olan telefon bu telefon.halen boş boş konuşuyorsunuz ya anlam veremiyorum.

Öncelikle dikkat edersen telefona laf etmedim. Ona bir dikkat et. Güzel ya da kötü demedim.

Bugün akıllı telefon seçecek olsam kriterlerim arasında kamera olmaz dedim. Dünyadaki bir çok kullanıcı gibi.
Herkesi kendi yaşında sanma. Oyun oynıcak vaktim de yok isteğim de.
Mailime girsin. Corporate uygulamaları çalıştırsın ofis açsın, internette hızlı gezinti imkanı sunsun, makalemi okutsun vs vs.
Benim için bunlar önemlidir.

Her okuduğunuzu dünyadaki tek kriterler sizinmiş gibi değerlendirmeyin bir kere de. Geniş açıyla düşünün.

Gelelim kamerasına.
Velev ki dünyanın en iyi kamerası olsun, atıyorum, S4, One, Xperia Z den daha iyi olmasının sana ne getmirisi var merak ediyorum. Mevcut mobil platformlardaki kalite bugünkü kullanıcıların %99 unun ihtiyacını karşılayacak düzeyde. %1 lik profesyonel kısım da zor anlarında kullanır. Zaten ekipmaları ayrıdır. Hal böyleyken sen gidip telefon alırken kamerasına bakıp vazgersen bana absürd gelir.

Bilmem şimdi anladın mı!!!

anladım ben ünlem koymana gerek yok çok korkuyorum.ofisdir carttır curttur zaten onların en iyisi windows phone 8 de.adamların 1 numaralı olduğu konulardan birisi o sıraladığın şeyler.ben sana telefona laf ettin demedim dikkatini çekersem...kamerası ve oyun performansı için bir telefon almam dersen o telefonun tek o özelliği olduğunu anlarım ben ki o söylediğin bu telefon için geçerli değil.kendim için konuşuyorum diyorsun sonra yüzdeler vermeye başlıyorsun bu nasıl çelişki ben anlamadım.kameranın ne kadar önemli olduğunu biraz kavramaya çalış istersen.ben anlatabildim sanırım ünlem koymama gerek yok
+3
ardicli2000 09.08.2013 02:26:32
Ne kadar önemliymiş bir anlatsana... -4
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla