TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 24585 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
DARPA, protez sistemler üzerinde duyusal geribildirim sağlayan yeni projeler geliştiriyor LG Optimus L4 II ve Optimus L4 II Dual detaylandı HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (176) YORUM YAZ

tarafından 31 Mayıs 2013, Cuma 16:39 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Nokia Lumia 520, 599TL fiyat etiketi ile satışa sunuldu
Günlük Haber Ekrem71
176

Nokia'nın giriş seviyesi Lumia modeli olan Lumia 520 Şubat sonundaki tanıtımın ardından ülkemizde de satışa sunulmaya başladı.

Nokia'dan yapılan açıklamada Lumia 520 modelinin 599TL satış etiketine sahip olacağı duyuruldu. Böylece Lumia 520 ülkemizdeki en ucuz Windows Phone 8 cihazı olacak.

Lumia 520 modelinde 4 inçlik 800 x 480 piksel çözünürlükte bir ekran, 1GHz saat hızında çalışan Snapdragon çift çekirdekli işlemcisi ve 512MB RAM bulunuyor. 8GB depolama alanının yanında 64GB'a kadar da hafıza kartı desteği sunuluyor.

Lumia 520 modelinde 5MP çözünürlükte bir de kameraya yer verilmiş. Modelde dikkat çeken bir ayrıntı ise Lumia 920 modelindeki dijital lenslerin kullanılmış olması. Panorama, Cinemagraph, PhotoBeamer gibi özellikler bu sayede cihazla birlikte sunulacak.
 
Cinemagraph bilindiği gibi fotoğrafta sadece belirli bir alanın hareketli hale getirilmesi sonucu ortaya çıkan yeni fenomenlerden birisi ve Nokia'da çok kolay dokunuşlarla Cinemagraph görselleri hazırlamaya imkan veriyor. PhotoBeamer ise Nokia'nın geliştirdiği bir teknoloji ve telefonunuzdaki bir görseli bilgisayarınızda internet tarayıcınız üzerinden görüntüleyebilmenizi sağlıyor.

Nokia'nın bulut altyapı tabanlı ve kullanıcıların kendi eklemelerini yapabilmesini sağlayan sosyal harita platformu Here ve Mix Radio+ müzik akış hizmeti Lumia 520 modelinde yerini alacak.

Modelin ekranı eldivenle bir dokunuşları algılayabilen yüksek hassasiyete sahip. WiFi, 1430mAh batarya, 9.9mm kalınlık, 124gr ağırlık, a-GPS şeklinde diğer özellikler mevcut.
 
Bu haberin bağlantısı
URL
En Çok Beğenilen Yorumlar Yorum Yaz ▼
I love You Square Enix 31.5.2013 18:34:00
sen 600 liraya çift çekirdekli snapdragon işlemcili android gördünmü ? nokia yapar beğenmezsiniz samsung yapar taparsınız
...
Yorumun devamı ▼
+62
Daniel Agger 1.6.2013 13:59:25
Windows Phone kullanmamış, eline alıp bakmamışlığın milyon kilometre öteden belli oluyor. Ace2, Desire x, s3 mini, s3 hepsini kullandım. Bir müddet sonra bu kadar hantallaşan, yavaşlayan, insan
...
Yorumun devamı ▼
+57
Biyturs_OnSr 31.5.2013 16:43:17
Bence gayet uygun bir fiyat. +33
Aelin-uial 1.6.2013 08:51:48
S3 eline almamış bir insan göstersene bana. Ya da görmemiş olan bir arkadaşında. Bu kadar basit bir telefon işte o, herkesin elinde oyuncak. Sıkan görüntüsüyle, kasmalarıyla, hantal işletim sistemi v
...
Yorumun devamı ▼
+8
General. 1.6.2013 10:42:01
Sen ne içtin kafan güzelmi ilk Nexus tan itibaren firmaların bütün Amiral gemi modeli diye tabir edilen bütün modelleri kullandım son Android telefonumda Xperia Z belliki hiç Wp telefon kullanmamışsı
...
Yorumun devamı ▼
+5
PlayMakers 31.5.2013 19:02:24
istedigi kadar hizli olsun , lumia 620 kullandim su an kullandigim galaxy s4 den daha hizli 512 mb ram iyle. Bu yuzden android ve wp8 cihazlari karsilastirma burda adama gulerler. Lumia 620 , atrixd
...
Yorumun devamı ▼
+5
onsos1100 15.6.2013 00:11:24
lumia 520 konusu bile bu kadar tartışılıyorsa nokia doğru yoldadır.... +5
Avorlair 16.6.2013 01:32:00
Saçmalamayı kesin, Android ile WP8 çatışması yaparsanız bundan stabilite mahrumu android zararlı çıkar neyin kafasındasınız, tutturmuşunuz uygulama mağazasında çok az uygulama var diye, Play Store dak
...
Yorumun devamı ▼
+5
yagami201 17.6.2013 01:00:40
Samsung = Android sony, lg, huawei falan zaten ne ki değil mi ? 600 liraya çift çekirdekli bir sürü android'li telefon bulabilirim sana.(xperia go, sola, motorola atrix, 100 tl yukarısına desi
...
Yorumun devamı ▼
+4
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
Biyturs_OnSr 31.5.2013 16:43:17
Bence gayet uygun bir fiyat. +33
ysferdmksk 31.5.2013 16:43:33
2013 yılında 599 TL veripte flaşsız telefon alıcak var mı da ? -5
umut321umut 31.5.2013 16:49:20
Nokia Lumia 520'ye flaş koymadı, Lumia 720'yede 1 gb ram koymayarak büyük hata yaptı bence.
L720'de hadi 1 gb ram olsa 820 satışlarını çok etkiler 920ye bile darbe vurur tamam da, Lumia 520 flaş olsa çok iş yapardı, Wp8 düşük donanımlarda iyi iş yapıyor.
+1
Lawnate 31.5.2013 16:55:37
Gidip alabileceğimiz bi mağaza varsa link verebilir mi biri 0
Be Happy 31.5.2013 16:59:00
Giriş seviyesinde bence fiyatı uygun. -1
A.S.İ 31.5.2013 17:01:58
820'ye benzettim 0
gokhans19 31.5.2013 17:04:40
Nokia symbianda yaptığı hataları lumiadada devam ettirdiği sürece dahada beter olur. 1 özellik değiştir yeni telefon diye sat hala aynı kafa. -11
mert1907 31.5.2013 17:25:13
Bence gayet guzel bi fiyat segmentine sahip. En yakin rakibi 620 den 150 tl daha ucuz ve ayni teknik altyapiya sahip. WP isteyen ama gelecegine guvenmeyen birisi icin tercih edilebilir. Flaş olsaydi bu segmentte olmazdi. Ayrica bi kac ay beklenirse ve 720 ile aradaki fark iyi olursa uygun fiyata alinabilir. 0
janeser 31.5.2013 17:40:25
yag gibi akıtma manyağı değilseniz, bunu özellik ve fiyat bazında şaplaklayacak birçok android telefon bulabilirsiniz. -10
sevket861 31.5.2013 17:41:41
Flash koysa 620den farkı ne olacak tı ? 0
AlpDEV 31.5.2013 17:44:58
harika bir fiyat bence 0
I love You Square Enix 31.5.2013 18:34:00
quote:

Orijinalden alıntı: can_66

yag gibi akıtma manyağı değilseniz, bunu özellik ve fiyat bazında şaplaklayacak birçok android telefon bulabilirsiniz.


sen 600 liraya çift çekirdekli snapdragon işlemcili android gördünmü ? nokia yapar beğenmezsiniz samsung yapar taparsınız
+62
PwaGG 31.5.2013 18:48:21
quote:

Orijinalden alıntı: I love You Square Enix

quote:

Orijinalden alıntı: can_66

yag gibi akıtma manyağı değilseniz, bunu özellik ve fiyat bazında şaplaklayacak birçok android telefon bulabilirsiniz.


sen 600 liraya çift çekirdekli snapdragon işlemcili android gördünmü ? nokia yapar beğenmezsiniz samsung yapar taparsınız

atrix ne hem 1gb rami var flasi var
0
I love You Square Enix 31.5.2013 18:52:22
quote:

Orijinalden alıntı: Allah Diyen Tirbüşon


quote:

Orijinalden alıntı: I love You Square Enix

quote:

Orijinalden alıntı: can_66

yag gibi akıtma manyağı değilseniz, bunu özellik ve fiyat bazında şaplaklayacak birçok android telefon bulabilirsiniz.


sen 600 liraya çift çekirdekli snapdragon işlemcili android gördünmü ? nokia yapar beğenmezsiniz samsung yapar taparsınız

atrix ne hem 1gb rami var flasi var

güncelleme veriyorlarmı kanka
+2
PlayMakers 31.5.2013 18:56:30
quote:

Orijinalden alıntı: I love You Square Enix

quote:

Orijinalden alıntı: Allah Diyen Tirbüşon


quote:

Orijinalden alıntı: I love You Square Enix

quote:

Orijinalden alıntı: can_66

yag gibi akıtma manyağı değilseniz, bunu özellik ve fiyat bazında şaplaklayacak birçok android telefon bulabilirsiniz.


sen 600 liraya çift çekirdekli snapdragon işlemcili android gördünmü ? nokia yapar beğenmezsiniz samsung yapar taparsınız

atrix ne hem 1gb rami var flasi var

güncelleme veriyorlarmı kanka

6 ay atrix kullandim , akicilik bakimindan bu cihaz atrixi 5 e katlar istedigi kadar 1 gb ram olsun.

2.3.5 versiyonunda cihaz asiri yavas. Stok rom yuklerseniz farkli.

Atrixin flasli flassiz cektigi rezalet resimler de cabasi.
+1
I love You Square Enix 31.5.2013 19:00:02
quote:

Orijinalden alıntı: PlayMakers

quote:

Orijinalden alıntı: I love You Square Enix

quote:

Orijinalden alıntı: Allah Diyen Tirbüşon


quote:

Orijinalden alıntı: I love You Square Enix

quote:

Orijinalden alıntı: can_66

yag gibi akıtma manyağı değilseniz, bunu özellik ve fiyat bazında şaplaklayacak birçok android telefon bulabilirsiniz.


sen 600 liraya çift çekirdekli snapdragon işlemcili android gördünmü ? nokia yapar beğenmezsiniz samsung yapar taparsınız

atrix ne hem 1gb rami var flasi var

güncelleme veriyorlarmı kanka

6 ay atrix kullandim , akicilik bakimindan bu cihaz atrixi 5 e katlar istedigi kadar 1 gb ram olsun.

2.3.5 versiyonunda cihaz asiri yavas. Stok rom yuklerseniz farkli.

Atrixin flasli flassiz cektigi rezalet resimler de cabasi.

wp 8 bu. android gibi donanım mübtelası değil
+1
PwaGG 31.5.2013 19:00:18
quote:

Orijinalden alıntı: PlayMakers

quote:

Orijinalden alıntı: I love You Square Enix

quote:

Orijinalden alıntı: Allah Diyen Tirbüşon


quote:

Orijinalden alıntı: I love You Square Enix

quote:

Orijinalden alıntı: can_66

yag gibi akıtma manyağı değilseniz, bunu özellik ve fiyat bazında şaplaklayacak birçok android telefon bulabilirsiniz.


sen 600 liraya çift çekirdekli snapdragon işlemcili android gördünmü ? nokia yapar beğenmezsiniz samsung yapar taparsınız

atrix ne hem 1gb rami var flasi var

güncelleme veriyorlarmı kanka

6 ay atrix kullandim , akicilik bakimindan bu cihaz atrixi 5 e katlar istedigi kadar 1 gb ram olsun.

2.3.5 versiyonunda cihaz asiri yavas. Stok rom yuklerseniz farkli.

Atrixin flasli flassiz cektigi rezalet resimler de cabasi.

1- hiz karsilastirmasini sormamissin

2-miui ile cok hizli ve stabil oluyo

3-520 de kotu cekiyo flasinin olmamasida - yani
-6
I love You Square Enix 31.5.2013 19:01:59
quote:

Orijinalden alıntı: ysferdmksk

2013 yılında 599 TL veripte flaşsız telefon alıcak var mı da ?

merak etmeyin beyler nokia bu. carll zeis sonuçta
+1
PlayMakers 31.5.2013 19:02:24
quote:

Orijinalden alıntı: Allah Diyen Tirbüşon


quote:

Orijinalden alıntı: PlayMakers

quote:

Orijinalden alıntı: I love You Square Enix

quote:

Orijinalden alıntı: Allah Diyen Tirbüşon


quote:

Orijinalden alıntı: I love You Square Enix

quote:

Orijinalden alıntı: can_66

yag gibi akıtma manyağı değilseniz, bunu özellik ve fiyat bazında şaplaklayacak birçok android telefon bulabilirsiniz.


sen 600 liraya çift çekirdekli snapdragon işlemcili android gördünmü ? nokia yapar beğenmezsiniz samsung yapar taparsınız

atrix ne hem 1gb rami var flasi var

güncelleme veriyorlarmı kanka

6 ay atrix kullandim , akicilik bakimindan bu cihaz atrixi 5 e katlar istedigi kadar 1 gb ram olsun.

2.3.5 versiyonunda cihaz asiri yavas. Stok rom yuklerseniz farkli.

Atrixin flasli flassiz cektigi rezalet resimler de cabasi.

1- hiz karsilastirmasini sormamissin

2-miui ile cok hizli ve stabil oluyo

3-520 de kotu cekiyo flasinin olmamasida - yani

istedigi kadar hizli olsun , lumia 620 kullandim su an kullandigim galaxy s4 den daha hizli 512 mb ram iyle. Bu yuzden android ve wp8 cihazlari karsilastirma burda adama gulerler.

Lumia 620 , atrixden cok daha guzel resim cekiyordu , bunda da ayni kamera var dolayisiyla bu cihazdan atrixden kat kat daha iyi resim ceker.

Cihaz daha bugun cikmis , atrix daha iyi resim cekiyor diyorsun.

Beyin bedava.
+5
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla