TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 27484 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech Kariyer.net
DARPA, protez sistemler üzerinde duyusal geribildirim sağlayan yeni projeler geliştiriyor LG Optimus L4 II ve Optimus L4 II Dual detaylandı HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (178) YORUM YAZ

tarafından 31 Mayıs 2013, Cuma 16:39 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Nokia Lumia 520, 599TL fiyat etiketi ile satışa sunuldu
Günlük Haber Ekrem71
178

Nokia'nın giriş seviyesi Lumia modeli olan Lumia 520 Şubat sonundaki tanıtımın ardından ülkemizde de satışa sunulmaya başladı.

Nokia'dan yapılan açıklamada Lumia 520 modelinin 599TL satış etiketine sahip olacağı duyuruldu. Böylece Lumia 520 ülkemizdeki en ucuz Windows Phone 8 cihazı olacak.

Lumia 520 modelinde 4 inçlik 800 x 480 piksel çözünürlükte bir ekran, 1GHz saat hızında çalışan Snapdragon çift çekirdekli işlemcisi ve 512MB RAM bulunuyor. 8GB depolama alanının yanında 64GB'a kadar da hafıza kartı desteği sunuluyor.

Lumia 520 modelinde 5MP çözünürlükte bir de kameraya yer verilmiş. Modelde dikkat çeken bir ayrıntı ise Lumia 920 modelindeki dijital lenslerin kullanılmış olması. Panorama, Cinemagraph, PhotoBeamer gibi özellikler bu sayede cihazla birlikte sunulacak.
 
Cinemagraph bilindiği gibi fotoğrafta sadece belirli bir alanın hareketli hale getirilmesi sonucu ortaya çıkan yeni fenomenlerden birisi ve Nokia'da çok kolay dokunuşlarla Cinemagraph görselleri hazırlamaya imkan veriyor. PhotoBeamer ise Nokia'nın geliştirdiği bir teknoloji ve telefonunuzdaki bir görseli bilgisayarınızda internet tarayıcınız üzerinden görüntüleyebilmenizi sağlıyor.

Nokia'nın bulut altyapı tabanlı ve kullanıcıların kendi eklemelerini yapabilmesini sağlayan sosyal harita platformu Here ve Mix Radio+ müzik akış hizmeti Lumia 520 modelinde yerini alacak.

Modelin ekranı eldivenle bir dokunuşları algılayabilen yüksek hassasiyete sahip. WiFi, 1430mAh batarya, 9.9mm kalınlık, 124gr ağırlık, a-GPS şeklinde diğer özellikler mevcut.
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
BonezCrusher 19.10.2014 16:26:14
Girafik degil grafik ayrica nokia yok artik.
DH Misafiri 19.10.2014 14:48:23
Ben Nokia lumia 520 kulanıyorum çok da daha hızlı sadece gırafik ağırlık lı uygulamalarda sıkıntı yaşarsınız alır sanız ama güncelleme garanti Nokia saol sun
Biyturs_OnSr 14.09.2013 22:15:02
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Ben bugün bir nokia lumia 520 alacagım ? tavsiye ediyormusunuz bütcem okadar yüksek degil ancak nokia 520 alabilirim yorumlara baktım samsung fanları s3 mini diyor nokiş fanları ayrı konuşuyor ben şimdi ne yapsam tavsiyesi olan varmı noki lumiada wifi varmı ?

Arkadaşlar biraz dalga geçmiş

Evet Lumia 520'de her Lumia'da olduğu gibi Wi-Fi var.
Lawnate 14.09.2013 17:50:34
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Ben bugün bir nokia lumia 520 alacagım ? tavsiye ediyormusunuz bütcem okadar yüksek degil ancak nokia 520 alabilirim yorumlara baktım samsung fanları s3 mini diyor nokiş fanları ayrı konuşuyor ben şimdi ne yapsam tavsiyesi olan varmı noki lumiada wifi varmı ?

Wifi yok dostum adaptör alıp kabloyla bağlayıp evin içinde tur atmalısın çekmesi için
MustafaPasam 14.09.2013 17:45:54
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Ben bugün bir nokia lumia 520 alacagım ? tavsiye ediyormusunuz bütcem okadar yüksek degil ancak nokia 520 alabilirim yorumlara baktım samsung fanları s3 mini diyor nokiş fanları ayrı konuşuyor ben şimdi ne yapsam tavsiyesi olan varmı noki lumiada wifi varmı ?

yok wifi üstünde anten var 1 metrelik onu çıkarıyorsun öyle internete bağlanıyor
DH Misafiri 14.09.2013 16:31:37
Ben bugün bir nokia lumia 520 alacagım ? tavsiye ediyormusunuz bütcem okadar yüksek degil ancak nokia 520 alabilirim yorumlara baktım samsung fanları s3 mini diyor nokiş fanları ayrı konuşuyor ben şimdi ne yapsam tavsiyesi olan varmı noki lumiada wifi varmı ?
DH Misafiri 25.07.2013 22:14:18
kendi interneti varmı yani illa bi internete mi bağlancak yoksa istediğim yerde kendi internetinden internet paketiyle girebilecekmyim



LÜTFEN YARDIM EDİN :(((((
IG 09.07.2013 16:02:47
İnsanlar 600 liralık telefondan 1gb RAM bekliyor.
ok.
Ne güzel, millet en ucuza en donanımlı telefon istiyor, hepimiz istiyoruz Keşke dünya öyle güzel bir yer olsa.
Nokia sizin için özel 1GB RAM'lı 600 lira telefon çıkarsın, sonra Lumia 920 ve 820 hiç satmasın... ama onu da beğenmesiniz.

Nokia 600 liraya son derece hızlı ve akıcı bir telefon çıkardı, ama beğenmediler, illa bir yerden vuracaklar oda 1gb RAM'e sahip olmaması... tabi hepimiz 512MB RAM ile nekadar akıcı çalıştığını hiç umursamıyalım.

1gb istiyorsanız gidin Lumia 820 alın... sıfır'ı 900-1000 lira arası bulunuyor, okadar basit.

Kısacası, Nokia her Lumia telefonuna son derece akıcı ve hızlı bir deneyim sunuyor, ne kadar ucuz olurda olsun. Bütçesi kısık olanlar bile WP8 keyifini çıkarabilecekler.
serhansss 09.07.2013 15:03:03
O otomatik ayarlıyo
DH Misafiri 09.07.2013 01:19:24
ya bende var bundan ama internet ayarları yapamadım bir türlü nasıl olacak o ??
gokhans19 06.07.2013 22:17:14
quote:

Orijinalden alıntı: kırmızımercimek

quote:

Orijinalden alıntı: DemirAtlı

daha 512mb ram mi kaldı yıl olmuş 2013 hangi markadan hangi platformdan olursa olsun

Tabi, Android gibi yüksek bellek ihtiyacı olduğundan 512 mb ram yetersiz kalacak, telefon iş yapmayacak de mi?

İşini yaptıktan sonra 512mb yerine 1gb ram istemesi bence gayet yerinde. 512mb ramde sürünen windows xp yerine 4gb ramde uçan windows 7 her zaman tercihimdir. Senin telefonunun işletim sistemi hala 10 sene önceki kafayla çalışıyorsa androidin suçu ne. Marketindeki oyun 512mb ramde çalışmam bana 1gb ram lazım deyincede 512mb yeterliydi ama dersin artık.
DemirAtlı 06.07.2013 20:44:12
quote:

Orijinalden alıntı: kırmızımercimek

quote:

Orijinalden alıntı: DemirAtlı

daha 512mb ram mi kaldı yıl olmuş 2013 hangi markadan hangi platformdan olursa olsun

Tabi, Android gibi yüksek bellek ihtiyacı olduğundan 512 mb ram yetersiz kalacak, telefon iş yapmayacak de mi?

de.
kırmızımercimek 06.07.2013 20:19:34
quote:

Orijinalden alıntı: DemirAtlı

daha 512mb ram mi kaldı yıl olmuş 2013 hangi markadan hangi platformdan olursa olsun

Tabi, Android gibi yüksek bellek ihtiyacı olduğundan 512 mb ram yetersiz kalacak, telefon iş yapmayacak de mi?
DemirAtlı 05.07.2013 23:54:46
daha 512mb ram mi kaldı yıl olmuş 2013 hangi markadan hangi platformdan olursa olsun
DarkAfter 04.07.2013 22:01:12
O değilde android ciler hangi akla hizmet wp8 beğenmiyorlar bu telefonun verdiği performansın 2 katı özelliklere sahip androidler veremiyor
jasonn123 04.07.2013 12:10:43
Beyler yeni lumialar ne zaman tanitilicak bilen var mi ben amerikadayim. Ona gore beklicem yada bi 32 gb lumia 920 alicam kendime.ekim 11 e kadar burdayim
deyran 03.07.2013 23:15:32
Wp8 hic kullanmadim. Ancak daha android asla almam. Andoridte en uyu telefon s3-4 diye bilinir. Biraz kullanma sansim oldu. Onlar bile rezillik. Android telefon kullanmayan varsa almasin. Tavsiye etmiyorum!!!!!
DH Misafiri 03.07.2013 22:18:34
Nokia Lumia 820 ve 920 kullanma şansım oldu.Şu anda da bir Lumia 520 aldım fiyat-performans olarak kesinlikle mükemmel.Bir tek fotoğraf çeken tuşu iptal abi yok sayın.Cidden başarılı bir telefon bu arada Lumia 920 pureview teknolojisi ile cidden güzel fotoğraflar çıkıyor.Android ve ios'cu kardeşler..Değişiklikte hayır vardır;) switch to lumia ;)
DH Misafiri 03.07.2013 17:42:58
her telefonun kendine özgü özellikleri var ve hepsininde kendine göre bir kullanım kitlesi var .. insanların birbirine düşmesi bence saçma hanginizin nokia veya samsung kazanç kapısı merak ettim doğrusu :) :D