TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 26124 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Uygulama Haber 29. Bölüm "Angry Birds Star Wars, ZombieWood, He-Man ve fazlası" Nvidia'nın Project Denver işlemci tasarımı, ARMv8 üzerinde "gizli özellikler" içeriyor HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (343) YORUM YAZ

tarafından 11 Kasım 2012, Pazar 12:27 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Nokia Lumia 920'nin Türkiye satış fiyatı belli oldu
Günlük Haber Erdi ÖZÜAĞ "Fx57"
343
 
Türkiye lansmanı 21 Kasım'da yapılacak Nokia Lumia 920'nin satış fiyatı netleşti. Microsoft'un yeni nesil mobil platformu Windows Phone 8'den güç alan akıllı telefon, sahip olduğu donanımsal ve yazılımsal özelliklerle, Nokia'nın son dönemde yaptığı en iyi telefon olarak gösteriliyor.
 
4.5-inç büyüklüğünde ve 1280 x 768 piksel çözünürlüğünde IPS ekrana sahip olan telefon, Qualcomm'un 1.5GHz hızında çalışan çift çekirdekli Snapdragon S4 işlemcisinden güç alıyor. Grafik yeteneklerini Adreno 225 GPU'sundan alan akıllı telefon, 1GB RAM ve 32GB ROM ile geliyor.
 
Kasa kalınlığı 10.7mm ve ağırlığı da 185 gram olan telefon, fiziksel olarak sınıfındaki en cüsseli telefonlardan biri olmakla birlikte malzeme kalitesinin de oldukça yukarıda olduğunu hatta sınıfına öncülük ettiğini söyleyebiliriz. Polikarbon malzemeye yer verilen telefonun kuşkusuz en büyük iddiası kamera özellikleride zira telefon, PureView teknolojisinden güç alıyor.
 
Efektif olarak 8MP olmakla birlikte teknik olark 8.7MP çözünürlüğünde Carl Zeiss lensli kameraya sahip olan telefon yüksek kaliteli fotoğraf kaydına ek olarak jireskop kontrollü optik görüntü sabitleme özelliği ile sınıfındaki en iyi video kaydı iddiası ile geliyor. Çift LED Flash ile desteklenen telefon, 1080p çözünürlüğünde ve 30 kare/saniye hızında video kaydediyor.
 
Windows Phone 8 platformu henüz çok yeni olduğu için uygulamalar konusunda fakir olduğu ortada. Ancak Nokia, Lumia 920 modelini kendi geliştirdiği yazılımlar ile sunuyor.  Arttırılmış gerçeklik uygulaması olan Bilen Göz, Haritalar, Drive+ gibi çok sayıda yazılım Nokia Lumia 920'de standart olarak gelirken, hangi otobüsün hangi duraktan ne zaman geçeceğini bildiren toplu taşıma uygulamasının da önümüzdeki aylarda Lumia 920 için piyasaya sürülmesi bekleniyor.
 
Kablosuz şarj özelliği ile de dikkat çeken Lumia 920'ye 2000 mAh kapasiteli pil eşlik ediyor. Nokia Lumia 920'nin genel özelliklerini kısaca hatırladıktan sonra gelelim fiyatlandırmaya. Lumia 920 ülkemizde 1649 TL'lik bir fiyatla satışa çıkacak. Yani HTC'nin Windows Phone 8X modeliyle neredeyse kafa kafaya gelecek gibi görünüyor. Diğer taraftan aynı fiyat seviyesinde üst seviye Android telefonları satın alabilmek te mümkün. Apple tarafında ise şu an içini iPhone 4S'ten başka bir seçenek bulunmuyor zira iPhone 5 resmi olarak ülkemize girmiş değil. Son bir not olarak Lumia 920'nin operatörler tarafından farklı paket seçenekleriyle sunulacağını da eklemiş olalım.
 
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
stabwound 22.2.2013 10:03:04
quote:

Orijinalden alıntı: aris_cihan

quote:

Orijinalden alıntı: stabwound





bu video gerçekmi? Ya da şöyle söyleyeyim, yapan site güvenilir mi?

fake olduğu ortaya çıktı malesef
aris_cihan 22.2.2013 06:52:38
quote:

Orijinalden alıntı: stabwound





bu video gerçekmi? Ya da şöyle söyleyeyim, yapan site güvenilir mi?
DH Misafiri 19.2.2013 17:25:41
çok harika telefon yaaaa
stabwound 27.1.2013 11:18:38
[DHTUBE=http://www.youtube.com/watch?v=yDEahsoa_N4]

[DHTUBE=http://www.youtube.com/watch?v=k2BxL0nRDlY]
DH Misafiri 27.1.2013 10:11:33
yavv sizz servetmi satın alıyormusunuz birazdaha artırın yav bu az durun bir fiyaat vereyim 33455666689
DH Misafiri 25.12.2012 00:11:15
ı phone 4 s ve samsung galaxy s3 kullandım şu an lumia kullanıyorum ı phone ve samsungdan çok üstün özellikle internet hızı mükemmel
competan4 19.12.2012 01:44:33
Alacaktım ama sırf bu kaba vidalar yüzünden vazgeçtim!! Çok sağol kardeş, uyandırdın herkesi.

Bi bitmediniz
mephasm 16.12.2012 19:37:25
İşyerinde bir bayan arkadaşa eşi almış. Telefon benim note2 ye göre külçe gibi, çok ama çok hantal. İşletim sistemi tasarımı, fontları vs çok şık ve modern. Programları arayabiliyorsunuz vs. Ama işlevsel olarak çok geride androide göre şu durumda. Wifi açıp kapamak için 3-4 menü kademesine giriyorsunuz örneğin. Zaman içinde elbet kullanılabilirlik açısından gelişecektir, ama kapalı sistem, microsoftun ağzına bakacak alanlar.

Ama en önemlisi bu cihazın kısa kenarlarından alttakinde 2 adet açıkta vida var. Yanlış okumadınız bildiğiniz vida. Renk yapmışsın nokia, ama vida :P:P

bakın burada iki siyah nokta olarak görünenler bildiğin kaba vida.
minimalist 15.12.2012 00:09:55
Alın alın 500 tl ye alıcı ararsınız.. evet telefonun görüntüsü güzel ama icraat yok.. beni gören terminatör sanıyor ama 80 kiloyu anca kaldırabiliyorum reklama aldanmayın bütün internet sitelerine para döktüler n8 gibi yalan olur diyorum. Google bu saatten sonra rakip tanımaz durmadan çalışıyorlar boşa değil! nokia ne yapıyor ? mego diye işletim sistemi çıkarmış. W8 de oynayacak oyun yok lütfen dh nin yaptığı incelemeye gözatın..
muco555555 14.12.2012 23:42:11
Aldım vallaha cok memnunum s3 u bır an olsun aramıyorum ıyıkı almısım:)
ios_apple 14.12.2012 22:35:29
quote:

Orijinalden alıntı: muco555555


quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

lumia 920 hayatta alınmaz ben S3 kullanıyorum müthiş bir telefon gidin S3 alın 300 tlnizde cebinizde kalsin...

S3 umu satıp lumıa 920 aldım ıyıkı aldım cok dusundum ama kararım dogru cıktı:)ıyı dusun duygusal davranmayın

Vayy Kardes aldinmi ? Gulu gule kullan.
muco555555 14.12.2012 22:32:31
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

lumia 920 hayatta alınmaz ben S3 kullanıyorum müthiş bir telefon gidin S3 alın 300 tlnizde cebinizde kalsin...

S3 umu satıp lumıa 920 aldım ıyıkı aldım cok dusundum ama kararım dogru cıktı:)ıyı dusun duygusal davranmayın
vampyrotheutis 14.12.2012 19:09:23
abi o fiyata tlfn mu alınır ya yazık günah vallahi ya
Düşünen Biri 14.12.2012 18:06:35
Son resim ne alaka yahu ?
nianai 14.12.2012 10:43:20
wow, bu telefon, bir yarış otomobili gibi öylesine serin ve muhteşem görünüyor. kadar ilginç, değil mi? bkz: http://www.coolseason.com/1-8-quot-Russian-Keyboard-2-Sim-Candybar-Phone-with-Bluetooth-and-FM-Camera-Red.html?utm_source=mzee&utm_medium=forum&utm_campaign=wcm
montaj34 12.12.2012 07:35:15
quote:

Orijinalden alıntı: emrenaz

anlayamiyorum kardesim s3 ten arta kalan NE ozelligi var ki? biri cevaplasin bana inanilacak gibi degil herkes cok iyi diyor bir ben mi iyi oldugunu farkedemiyorum ?

iki telefonuda 2 metre yüksekten aşağı at mesela..
emrenaz 12.12.2012 07:32:36
anlayamiyorum kardesim s3 ten arta kalan NE ozelligi var ki? biri cevaplasin bana inanilacak gibi degil herkes cok iyi diyor bir ben mi iyi oldugunu farkedemiyorum ?
nirvanha 11.12.2012 23:16:05
Wtf?
http://www.youtube.com/watch?v=6W34nK7fC0w

Sistem sana bu gelsin!
DH Misafiri 10.12.2012 22:13:39
çok teşekkür ederim aradaki tek fark wifi ise pekte birşey farketmiyordur.
Aslında şu da var ki öylede böyle de o bir internet telefonu yani bana göre öyle wifi olmaması ne kadar etkileyebilir ?
DH Misafiri 10.12.2012 19:38:39
merhabalar öncelikle bütüün yorumları okudum azda olsa fikir sahibi oldum teşekkürler.
kaç zamandır ıphone 4s istiyorum sonunda almaya karar vermiştim fakat daha sonra 920 çıktı ve kafam çok karıştı açıkçası özellik olarak ve henüz fazla kimsede olmaması çok cazip geldi.Ama anlamadığım şu ki 920 ile 820 arasındaki fark ne olacak? Ben bi fiyat farkından başka birşey göremedim sizce acele etmeyip 820 için 21 aralığı mı beklemeliyim.Yardımcı olursanız çok sevinirim..
DevilAttack 9.12.2012 18:10:16
Biraz pahalı geldi.

Ama nedense Win8 bana çekici,farklı geliyor ve sadece telefon ve tablete yakışıyor.
Lova 8.12.2012 18:59:18
quote:

Orijinalden alıntı: PiLeLe

quote:

Orijinalden alıntı: deren05 Samimi yorumlarınız çok teşekkürler,200-250 TL fazlasına değindiğiniz özelliklere değer,ne zaman gelişi hakkında bilginiz varmı?Selamlar
21 Aralıkta Türkiyede satışı başlayacak.


21 Aralıkta kıyamet kopacağından bunları düşünmeye gerek yok :D alın neyse parası lumia 920 şurda bi ay kalmış tecrübe edinin :D
Competitive 8.12.2012 14:17:55
32gb ROM nedir ya :D düzeltelim lütfen..
DH Misafiri 7.12.2012 16:28:21
quote:

Orijinalden alıntı: Pyloge

Çok uçuk değil ama 1349 TLye çok daha iyi donanımlı Galaxy S3e sahip olabiliyosunuz.Belki WP8 oldukça iyi bir işletim sistemi ama kendini kanıtlamadı ki? Şimdi ben bu telefona gidip nasıl 1649 TL veriyim?Hani iOS için yorum yaparsın dersin alırım 3 sene rahat güncelleme çıkıyor dersin, Androiddede firma çıkarmıyor ama XDAden bulurum bir şeyler dersin. Peki, WP8de nolacak?Geliştiricilerin ilgisi ne olacak? Şu an bana fiyatı saçma geldi, 1200 TL gibi agresif bir şekilde piyasaya girmesi lazımdı ki millet Galaxy S3 ile karşılaştırdığında tamam marketi tam olarak iyi değil ama hem biraz daha ucuz hem kamerası iyi gibi şeylerle kendini avutabilsin.



lumia 920 nin özellikleri sony xperia v ile eşdeğer " 1.5GHz dual core, Qualcomm Snapdragon S4 işlemci , Adreno 225 GPU grafik, 1GB RAM " ki xperia v testlerde galaxy s3 ü solluyor . sen diyosun ki o fiyata boyle telefon alınır diye. cok büyük hata yaparsın . galaxy s3 4 çekirdek olsa kaç yazar ?

Xperia v almak istiyorum fakat Türkiye de satılmayacak . Baska ülkeden getirtebilen xperia v getirtsin .
erken gelen adam 5.12.2012 23:52:47
157 bin kişi bakmış sonrada pc ye neden eskisi gibi önem vermiyorsunuz diyorlar
1907FerKa 4.12.2012 18:41:41
1349 TL' ye nasıl s3 alıyorsunuz ben anlayamadım.1700 TL' den aşağı bi fiyatta bulamadımda.Tabii ithalat, garantisizler vs. hariç . . .
DH Misafiri 4.12.2012 18:22:32
***İNTERNET TABANLI PROJEMİZDE***

GÖREVLENDİRİLMEK ÜZERE
İNTERNET ÜZERİNDEN
FULL TIME VEYA PART TIME

ÇALIŞABİLECEK TAKIM ARKADAŞLARI ARIYORUZ
http://goo.gl/PlE4n
TeFuDa 4.12.2012 17:16:44
nesi avr bu s3 samasungun android özellikli çoğu telefonu aynı özellikte inç olarak farkı var sadece bu telefon çok güzel
TayfunGuN 3.12.2012 11:18:35
http://www.youtube.com/watch?v=lBH9hoiTOhQ
eyou1012 3.12.2012 09:59:42
Korku iyi haber!
freestyler7 3.12.2012 09:17:36
S3 dururken macera aramak isteyenler buyursun...
Marshall_Mathers 3.12.2012 00:45:16
Normal..
farego 2.12.2012 23:58:46
Bana aslında çok fazla geldi ? bu telefonu bu kadar pahalı yapan nedir ki ?

n8 derim bunu alacağıma..

Kemaradan bahsetmiş ama unutmayalım ki n8 le film çekilmiş..

DH Misafiri 2.12.2012 19:29:56
çok pahallı samsunga rakip olamaz
DH Misafiri 2.12.2012 00:42:46
bence nokıa dünya devi
DevilAttack 1.12.2012 23:46:33
820'de 920'de performansına göre çok pahali.
DH Misafiri 1.12.2012 23:44:38
Ben aliyorum ki bunu buyyk ihtimal mart ve nisan arasi alcam ucuzlar zatenn
DH Misafiri 30.11.2012 22:16:01
Sakın aliyim demeyin. Ben aldım sonuna kadar pişmanım. windows 8 tam bir hayal kırıklığı. Androidden sonra hiç çekilmiyor. Uygulamalar çok sınırlı ve üstelik paralı. bırakın almayı mağazanın içine bile girmeyin.
Biyturs_OnSr 30.11.2012 17:06:38
quote:

Orijinalden alıntı: 12 Angry Men

Arkadaşlar bu haber ilk çıktığından beri girip erdi abinin resimine bakıp anlam çıkartmaya çalışıyorum ama anlamadım o resim ne alaka bu haber içinde ciddi ciddi soruyorum



Millet yukardaki telefonda resmi görmüş, sormaya başlamışlar Erdi abi değil mi bu diye, sonrada evet o benim, ha buda foto diye koydu.



Bu arada telefon kaç tane ülkede satılıyor, Avrupa'lı Hollanda'da satılmıyor, 10 Ocak geliş tarihi..
blizzard3 30.11.2012 12:02:03
su an alınacak en hızlı ve en iyi telefon ayrıca en ucuzu nexux 4 tur gerisi hikaye 185 gramlık tele 1600 kusur verilmez
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla