TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 26146 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Huzurlarınızda Nokia'nın yeni telefonu X7 Nokia'dan Symbian^3 tabanlı telefonlar için beklenen güncelleme; Anna HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (51) YORUM YAZ

tarafından 12 Nisan 2011, Salı 12:36 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Nokia dokunmatik ekranlı ve QWERT klavyeli telefonu E6'yı duyurdu
Ekspres Haber Erdi ÖZÜAĞ "Fx57"
51

Şubat ayında İspanya'nın Barselona kentinde düzenlenen Mobil Dünya Kongresi'nde, yeni model tanıtmak yerine yeni stratejisini paylaşan Nokia, bugün Londra'da düzenlediği etkinlikte önemli tanıtımlar yapıyor. X7 modelinden sonra Finlandiyalı mobil iletişim devinin tanıtımını yaptığı ikinci model ise QWERTY klavye ile donatılan E6 oldu.

X7 ile benzer şekilde Anna kod adını taşıyan güncellemniş Symbian^3 işletim sistemiyle donatılan 115.5x 59 x 10.5 mm boyutlarında ve 133 gram ağırlığındaki telefon. 2.46-inç büyüklüğünde ve 640 x 480 piksel çözünürlüğünde dokunmatik ekrana sahip. Sıkça mesajlaşanlar için klavyesi iddialı olan telefona 256MB RAM eşlik ediyor.

8 Megapiksel çözünürlüğünde çift LED'li kameraya sahip olan telefonda 8GB depolama kapasitesi bulunuyor. Kablosuz iletişim için 802.11n WiFi, Bluetooth ve GPS teknolojilerine yer veriliyor. Üzerinde micro-USB portu da bulunan E6 gücünü 1500 mAh kapasiteli pilden alıyor. Haziran ayında çıkması beklenen E6'nın fiyatı ise açıklanmadı.

Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
_LegendmJ_ 16.03.2012 14:54:31
quote:

Orijinalden alıntı: mehmet efendi


quote:

Orijinalden alıntı: _LegendmJ_

quote:

Orijinalden alıntı: mehmet efendi

quote:

Orijinalden alıntı: Protoculture

quote:

Orijinalden alıntı: mehmet efendi

Yıl olmuş 2012 hala symbian işletim sistemli telefon üreten firma var. Bir de lider olmaya çalışıyorlar akkili telefon piyasainda.

1 yıl önce üretildi, uyuyor musun?

2011 olsun az mı?



yıl olmuş 2012 hala boş boş konuşan var senin ihtiyacın farklı olur başkasının ihtiyacı farklı olur böyle boş boş konuşmana gerek yok.

Tamam kardesim sana bir şey diyen yok. Burasını da ergenler bastı yemin ediyorum her seye muhalefet bu ne la

Saçma sapan konuşmaya devam ediyorsun verecek bir cevabın olmayınca karşındaki insana hakaret etmek senin kaliteni belli etti.
mehmet efendi 16.03.2012 14:47:11
quote:

Orijinalden alıntı: _LegendmJ_

quote:

Orijinalden alıntı: mehmet efendi

quote:

Orijinalden alıntı: Protoculture

quote:

Orijinalden alıntı: mehmet efendi

Yıl olmuş 2012 hala symbian işletim sistemli telefon üreten firma var. Bir de lider olmaya çalışıyorlar akkili telefon piyasainda.

1 yıl önce üretildi, uyuyor musun?

2011 olsun az mı?



yıl olmuş 2012 hala boş boş konuşan var senin ihtiyacın farklı olur başkasının ihtiyacı farklı olur böyle boş boş konuşmana gerek yok.

Tamam kardesim sana bir şey diyen yok. Burasını da ergenler bastı yemin ediyorum her seye muhalefet bu ne la
_LegendmJ_ 16.03.2012 14:44:57
quote:

Orijinalden alıntı: mehmet efendi

quote:

Orijinalden alıntı: Protoculture

quote:

Orijinalden alıntı: mehmet efendi

Yıl olmuş 2012 hala symbian işletim sistemli telefon üreten firma var. Bir de lider olmaya çalışıyorlar akkili telefon piyasainda.

1 yıl önce üretildi, uyuyor musun?

2011 olsun az mı?



yıl olmuş 2012 hala boş boş konuşan var senin ihtiyacın farklı olur başkasının ihtiyacı farklı olur böyle boş boş konuşmana gerek yok.
mehmet efendi 16.03.2012 14:42:46
quote:

Orijinalden alıntı: Protoculture

quote:

Orijinalden alıntı: mehmet efendi

Yıl olmuş 2012 hala symbian işletim sistemli telefon üreten firma var. Bir de lider olmaya çalışıyorlar akkili telefon piyasainda.

1 yıl önce üretildi, uyuyor musun?

2011 olsun az mı?
Hakkullah 16.03.2012 14:41:20
quote:

Orijinalden alıntı: mehmet efendi

Yıl olmuş 2012 hala symbian işletim sistemli telefon üreten firma var. Bir de lider olmaya çalışıyorlar akkili telefon piyasainda.

1 yıl önce üretildi, uyuyor musun?
mehmet efendi 16.03.2012 14:38:56
Yıl olmuş 2012 hala symbian işletim sistemli telefon üreten firma var. Bir de lider olmaya çalışıyorlar akkili telefon piyasainda.
senefro 16.03.2012 11:53:41
quote:

Orijinalden alıntı: vip2000

bence berbat bir telefon aldıgıma alacagıma bin pişman etti almayı düşünen arkadaşlar varsa kesinlikle almamasını öneriyorum telefonda şarj sorunu var tasarruf modun da iken şarjı 12 saat gidiyor kamerası yeni sistem oldugu için yakından cekim yapamıyorsunuz cünkü hepsi bulanık cıkıyor sakın bu 8mgp diye almayın cok pişman olursunuz menuler arasında geciş yaparken donmalar oluyor sistem yavaş calışıyor hayatım boyunca nokia kullanmıştım ama bu modelinden dolayı nokia nın kocaman bir hiç oldugunu anlamış oldum cihazın bütün güncellemeleri tamdır ve hala sorunlar devam etmekte en kısa sürede kurtulacam satarak veya denize atmayı düşünüyorum

tasarruf modunda 12 saat mi gidiyor? benimkisi normal modda en az 3,5 gün gidiyor. Genelde 4 günü buluyor.
Felsefi1 16.03.2012 00:59:15
bu nasıl hortladı bi anda
vip2000 16.03.2012 00:58:22
bence berbat bir telefon aldıgıma alacagıma bin pişman etti almayı düşünen arkadaşlar varsa kesinlikle almamasını öneriyorum telefonda şarj sorunu var tasarruf modun da iken şarjı 12 saat gidiyor kamerası yeni sistem oldugu için yakından cekim yapamıyorsunuz cünkü hepsi bulanık cıkıyor sakın bu 8mgp diye almayın cok pişman olursunuz menuler arasında geciş yaparken donmalar oluyor sistem yavaş calışıyor hayatım boyunca nokia kullanmıştım ama bu modelinden dolayı nokia nın kocaman bir hiç oldugunu anlamış oldum cihazın bütün güncellemeleri tamdır ve hala sorunlar devam etmekte en kısa sürede kurtulacam satarak veya denize atmayı düşünüyorum
__Toprak__ 17.01.2012 13:08:14
Kapasitif hocam tabiki bunda ama boyutundan dolayı çok rahat değil kullanımı, ama ekran algılaması güzel..kullanmadım ama denedim bir arkadaşımdakini..Ekranı gayet başarılı görüntü kalitesi olarak, zaten ppi değeri çok yüksek söylendiği gibi piksel farketmek imkansız ama yine boyutundan dolayı çok eğlenceli değil kullanması :s Ben LG Optimus Black kullanıcısıyım, ekranım mükemmel ve e6 dan daha düşük ppi değeri sunmasına rağmen lg'nin ekranını tercih ederim..e6 nın tercih edilebilmesi için fiyatının çok aşağıya çekilmesi gerekli maalesef..ve nokia bunu asla yapmaz..çok eski teknoloji e52 bile hala 700 küsür civarında satılıyor :s
Hacıkafir 06.09.2011 14:45:29
"Symbian^3"'den sonrasını okumadım.İsterse versiyon 5 çıkarsınlar iflah olmaz bu Nokia.
tj 05.09.2011 22:55:38
Kız arkadsima aldık, işletim sistemi onun gibi kullanıcılar için çok farketmiyor, ppi değeri çok yuksek, ayrıca kullanılan malzeme kalitesi çok Iyi. Arka kapak tasarımı çok hoşuma gitti. Pil oldukça uzun dayanıyor, bağlantı hızı yüksek, kamera 8mp, 720p video çekimi var. Bence başarılı bi cihaz.
mr awesome 26.08.2011 23:38:54
kullanan arkadaşlar takılma sorunuyla karşılaştınız mı ?
DH Misafiri 26.08.2011 20:57:19
suanda elimde e6 var ve telefondan yaziyorum yorumu.telefon herseyiyde gayet guzel ozellikle islemcisi muthis.wireless alicisi da iphone ile kapisir.dokunmatik ozelligi eklenmeside gayet fonksiyonel olmus.alinir
Nickman 25.08.2011 22:18:42
Nokianın telefonları ve tasarımları çok kötü taslak gibi yapıyolar nokia 5800 kullanıcısı olarak söylüyorum
T-Bone Walker 25.08.2011 21:44:44
Nick kadar ekrana dokunmatik koymuşlar. Üstüne symbian. Ekran bir de kapasitif değilse dokunmatik ekran koymasınlar daha iyi.
MinPayne 19.04.2011 16:50:50
symbian değilde windows 7 phone olsa yine neyse derdim :)
nightsoldier 13.04.2011 09:19:52
kullanıslı bır cıhaz olmus. Zıra e63te ımlecı kaydırmak zor oluyor. Bu eksıklık yazılımlarla halledılebılıyor. Blackberry bu sorunu optık navı tusuyla asmıstı. Nokıa ıse bu modelde hem dokunmatık ekrana hem de qwerty klavyeye yer vermıs ve kullanması gayet zevklı bır model ortaya cıkartmıs. Dhda samsungun buna benzer bır modelının ıncelemesı vardı,ancak bu cıhaz samsungtan daha basarılı
thompson 13.04.2011 06:56:07
quote:

Orijinalden alıntı: What is love

dokunmatik olması pek bişeyi değiştirmez ki

nette gezerken imleci navıgasyon tusuyla kaydırmak yerıne elle kaydırmak pek çok şeyı degıstırır hocam ..
gokhan-bursa 13.04.2011 03:39:26
Almanızı tavsiye etmem neden derseniz e 72 kullanıcısıyım kendi telefonumdan örnek vermek gerekırse çoğu konuda iyi bir telefon fakat ekranın kucuk olması nette dolaşırken sıkıntı yaratıyor ekranın buyuklugu yetmiyor ayrıcada işlemci hızıda dusuk web sıtelerını acarkende bazen bekleme suresı sızı cıldırtabılıyor.Ayrıca youtube dısındakı sıtelerden vıdeo ızleyememek çok kotu.bu telefonda e 72 nın ıyılestırılmıs versıyonu gıbı.ilk aldığınızda özellıklerı hosunuza gıdıcek ama zaman gectıkce ıslemcı hızı,ekranın kucuk olması,işletim sistemının fazla alternatıf sunmaması ve flas vıdeoları oynatmaması canınızı sıkıcak.

Nokia bu telefonu cıkartırken blackbery nın mantıgıyla hareket etmıs gıbı dusunuyorum.Nasıl blackbery bold 9780 bold 9700 un gelıstırılmıs versıyonuysa nokıada bu telefonu cıkartırken aynı mantıkla hareket etmıs.Ama özellıkler tatmın edıcı degıl hele hele ulkemızde 800 tl cıvarında satılmaya kalkılırsa hıc yaklasmayın derım 200 tl daha koyup samsung galaxy sl alın derım en azından galaxy sl'den daha fazla keyıf alıcagınız kesın
hadesperado 13.04.2011 00:05:18
@FRAPS, @elektronikmühendisi

Böyle arkadaşları kendi haline bırakınca daha zevkli oluyor, denemenizi şiddetle tavsiye ederim
FRAPS 12.04.2011 23:55:31
quote:

Orijinalden alıntı: cudam

bu tarz telefonları pek sevmiyorum , bide symbianlı olunca iyi ce nefret ettim

O malum rahatsızlığınız ne zamandan beri var ?
elektronikmühendisi 12.04.2011 23:38:20
merak etmeyin nokia symbianları sevmeyenler yüzüne batacak bi firma değil.
muRTah 12.04.2011 23:37:21
quote:

Orijinalden alıntı: Reis-i Eagles

ekran çözünürlüğünü yükseltmeleri güzel olmuş.

2.46"te VGA çok iyi.


İlaveten 1500mAh da hiç yabana atılır bir rakam değil @Reis'im.
Pil ömrü 5-6 gün olur sanırım.

Saygılarımla.
wentworthscofield 12.04.2011 20:33:31
xperia neo, desire s gibi telefonların fiyatı bununla aynı seviyede

ama eğer birine ben onlar yerine bunu aldım desen sana güler

yani nokia'nın bir şeyleri acilen değiştirmesi lazım
i Am Not Dead 12.04.2011 19:23:02
dokunmatik olmasına gerek yoktu aslıdna bu cihazın gayetde hoş olmuş :D fiyatı 650 falan olsa çok iyi olur yada bu çıksın e72 düşsün onu alalım acaba oto focus varmı cihazda
Nuvo' 12.04.2011 18:42:04
yakın zamanda samsung un b7510 diye bir modeli çıkacak ona rakip bir telefon olmuş qwerty ve dokunmatik olması gayet güzel yalnız alt kısımdaki boşluk olmamış sanki c3 ü andırıyor ama genel olarak başarılı uygun fiyattan alınır
Fashionality 12.04.2011 17:45:01
ekran çözünürlüğü güzel ama keşke cihazın altında o kadar boşluk bırakacaklarına cihazın ekranını 3 inch ya da 3.5 inch falan yapsalardı.. ayrıca 8 mp kamerada yine otofokus yok..
Reis-i Eagles 12.04.2011 17:31:30
ekran çözünürlüğünü yükseltmeleri güzel olmuş.

2.46"te VGA çok iyi.
seF[o] 12.04.2011 17:26:17
quote:

Orijinalden alıntı: Jeune Ottoman

Telefon çok hoş , ayrıca hemen Symbian diyip karalamayın her Symbian kötü değil arkadaşlar. Bu tarz aletlerde gayet hızlı çalışıyor. Tamamen dokunmatik olan cihazlarda yetersizliği söz konusu.

Bu cihaz Windows Phone olsaydı kullanılamaz bi halde olurdu.

Symbian 3^ nasıl olur bilmiyorum fakat çok farklı olduğunu ve dokunmatiğinin de büyük bir avantaj sağlayacağını sanmıyorum.

Symbianlı E72 ye sahibim
Telefon tüm fonksiyonlarıyla gayet hızlı fakat tek yavaş noktası var o da galerisi bana göre gerçekten çok yavaş (1400 foto var)
Ama bazı uygulamalarla bu açıkta kapatılabiliyor ki artık telefonun kendi galerisini kullanmıyorum.
Geri kalan kısmıyla pratik bir telefon olduğunu söylemeden geçemeyeceğim.
Yeni E72 almış olanlar PM atabilirler yardım ederim elimden geldiğince.

AMMa Symbianlı dokunmatik telefonlardan uzak durun yorum yapmaya bile gerek yok.
Master_Evil 12.04.2011 17:15:08
güzelmiş yazın 600-700 civarını aşmazsa iyi olur
Jeune Ottoman 12.04.2011 17:13:15
Telefon çok hoş , ayrıca hemen Symbian diyip karalamayın her Symbian kötü değil arkadaşlar. Bu tarz aletlerde gayet hızlı çalışıyor. Tamamen dokunmatik olan cihazlarda yetersizliği söz konusu.

Bu cihaz Windows Phone olsaydı kullanılamaz bi halde olurdu.
DreamingLight 12.04.2011 17:13:04
bu nokia ne zaman akıllanacak yahu. e72 nin aynısı. bb de var bu tarz. tasarım çok ordan burdan toplama tasarım olmuş. orjinal hiç bir şey yok. işletim sistemi symbian. kısaca nokia battıkça batıyor. anlamıyorum ne yapmaya çalışıyorlar. biriside çıkıp demiyor ki bu symbian nedir ne değildir
eP_362 12.04.2011 17:08:21
quote:

Orijinalden alıntı: Al PaC


quote:

Orijinalden alıntı: cudam

bu tarz telefonları pek sevmiyorum , bide symbianlı olunca iyi ce nefret ettim


Kahrından ölecek şimdi Nokia. Her Nokia konusunda mesaj robotu gibi ordasın. Sürekli aynı şeyleri yazıyorsun. Biraz farklı şeylerden bahset.

+999...
Al PaC 12.04.2011 16:53:49
quote:

Orijinalden alıntı: cudam

bu tarz telefonları pek sevmiyorum , bide symbianlı olunca iyi ce nefret ettim


Kahrından ölecek şimdi Nokia. Her Nokia konusunda mesaj robotu gibi ordasın. Sürekli aynı şeyleri yazıyorsun. Biraz farklı şeylerden bahset.
ÇaĞLaR.. 12.04.2011 15:41:51
bu tarz telefonları pek sevmiyorum , bide symbianlı olunca iyi ce nefret ettim
zeal27 12.04.2011 15:12:12
klasik e 71 e72 gibi telefonlara benzior özellikleri farklı tabi ama hem aynı stil yapıorlar yaw
BarGoS 12.04.2011 13:59:15
altında 3 parmak boşluk var :D
C2H5OH 12.04.2011 13:40:37
bence güzel model , bu tip telefonlara ayrı bir ilgim var kendim e71 kullanıyorum zaten e5 nedense pek hoşuma gitmiyordu ama bu gayet hoş gibi fiyatıda uygun olursa resistive tırışka telefonlar alacağına millet bunu alsınlar derim
repLayigit 12.04.2011 13:09:13
Qwerty klavye + dokunmatik kombinasyonu HTC Cha Cha'dan esinlenilmiş olabilir.Ama Nokia'nın Türkiye pazarı HTC'ninkinden daha geniş olduğu için kıyaslama pek mantıklı olmaz diye düşünüyorum.
What is love 12.04.2011 13:02:23
dokunmatik olması pek bişeyi değiştirmez ki
Batuist 12.04.2011 13:01:23
hızlı mesaj yazmak isteyenler için güzel bir telefon..
homeedition88 12.04.2011 12:59:54
e6 fiyatı avrupa için 375€ olarak belirlenmiş gsmarena'ya göre. 800 liraya denk gelir avrupa için, bize 900 civarı gelebilir....
:::Banner::: 12.04.2011 12:57:03
600 TL falan olursa alabilirim
DH Misafiri 12.04.2011 12:52:44
Bu cihaz iPhone 4'ten sonra şu an itibariyle PPI değeri en yüksek cihaz. ~325.2'lik bir değere sahip. İşlemci hakkında bir bilgi yok sanırım?
EnergyBlue 12.04.2011 12:50:23
E72'e benziyor?
OrQuN 12.04.2011 12:46:44
Bu tasarım telefonlar pek ilgimi çekmiyor
Castiel 12.04.2011 12:46:21
x7 den tasarımı ıyı bırazda özellık var fıyat uygun olursa pıyasada yer bulabılır
kangroo 12.04.2011 12:45:45
bo nokıa cidden class telefon üretiyor.tasarımları çok hoşuma gidiyor.
Aragorn 12.04.2011 12:43:11
symbian
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla