TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 27485 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech Kariyer.net
Foxconn’un Taiyuan fabrikası üretimi durdurdu Modern Combat 4: Zero Hour'dan ilk görüntüler sızdı HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (93) YORUM YAZ

tarafından 24 Eylül 2012, Pazartesi 18:25 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Samsung, 15 cihazı kapsayan Jelly Bean güncelleme takvimini yayınladı
Günlük Haber Bilal Akgündüz
93

İlk olarak geçtiğimiz ay düzenlediği etkinlikte Jelly Bean sürümüyle alakalı bir açıklamada bulunan Samsung, bugün amiral gemisi Galaxy S3 için yazılım dağıtımına bağladı ve ürün portföyündeki diğer modeller ile ilgili bir açıklamada bulundu. Polonya'da yayınlanan Galaxy S3 üretici yazılımının önümüzdeki günlerde diğer bölgelere de geleceğini belirten teknoloji devi, akıllı telefon ve tablet bilgisayarlarından hangilerinin en hızlı ve en güvenli Android versiyonuna yükseltileceğini belirledi.
 
Yapılan resmi açıklamaya göre; Galaxy S II, Galaxy Note, Galaxy Note 10.1, Galaxy Tab 2 7.0/10.1, Galaxy Tab 7.0 Plus, Galaxy S Advance, Galaxy S II LTE, Galaxy Music (5.8 inçlik medya oynatıcı Galaxy Player'ın yeni adı olabilir.), Galaxy Chat, Galaxy Ace 2, Galaxy Beam, Galaxy Ace Plus, Galaxy Mini 2 ve Galaxy S Duos adlı akıllı telefon ve tabletler yakında Google'ın Temmuz'da kaynak kodlarını yayınladığı ve öncesinde belirli üreticilere port işlemlerini daha erken tamamlayabilmeleri için süre tanıdığı Android 4.1.x sürüm numaralı Jelly Bean versiyonuna güncellenecek.
 
Google I/O etkinliğinde Project Butter adlı geliştirmelerden bahseden arama motoru devi, artık Android işletim sistemli aygıtların çok daha hızlı bir arayüze sahip olacağını müjdeledi. Zaten önceki sürümlere göre çok daha pürüzsüz çalışan Ice Cream Sandwich'in ardından böyle bir yazılımla mevcut modellerin üstün performanslarını ileri bir seviyeye taşımaları bekleniyor. Bununla birlikte Google X projesi kapsamında geliştirilen arama motoru tabanlı kişisel asistan hizmeti Google Now da Jelly Bean ile birlikte kullanılabilir hale gelecek.
 
Güncellemenin ne zaman dağıtılmaya başlayacağına dair bir bilgi verilmezken, Galaxy S2, Galaxy Note gibi üst düzey telefonlara öncelik verileceği tahmin ediliyor. Samsung'un bundan sonra Jelly Bean güncelleme takvimine ekleme yapıp yapmayacağı konusunda kesin bir bilgilendirme yapılmadı.  
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
Oscar Bravo Echo 19.10.2013 14:03:23
quote:

Orijinalden alıntı: senersongur


quote:

Orijinalden alıntı: Oscar Bravo Echo


quote:

Orijinalden alıntı: senersongur

Samsung bütün cihazlara stok Android dagitsa en azindan güncelleme almayanlar o sürüme yükseltir.

Butun cihazlara ayni surumu mu diyorsun

Evet. Çünkü stok Android her cihazda calisiyor sonuçta.

Bütün cihazlarda çalışan sürüm yoktur bence hocam donanımla uyuşması lazım
senersongur 19.10.2013 07:24:10
quote:

Orijinalden alıntı: Oscar Bravo Echo


quote:

Orijinalden alıntı: senersongur

Samsung bütün cihazlara stok Android dagitsa en azindan güncelleme almayanlar o sürüme yükseltir.

Butun cihazlara ayni surumu mu diyorsun

Evet. Çünkü stok Android her cihazda calisiyor sonuçta.
Oscar Bravo Echo 19.10.2013 01:19:57
quote:

Orijinalden alıntı: senersongur

Samsung bütün cihazlara stok Android dagitsa en azindan güncelleme almayanlar o sürüme yükseltir.

Butun cihazlara ayni surumu mu diyorsun
senersongur 19.10.2013 00:24:26
Samsung bütün cihazlara stok Android dagitsa en azindan güncelleme almayanlar o sürüme yükseltir.
DH Misafiri 18.10.2013 14:02:46
arkadaşlar bir sorum olacak s duos telefonum var güncelleme yapmak istedim güncelleme yok dedi bunun sebebi ne olabilir
DH Misafiri 30.07.2013 19:53:22
arkadaşlar bu galaxy ace s5830i ye neden güncelleme gelmiyor. illaki bizde s3 falan mı alalım telefon alındığı gibi duruyo adamın zevkini kaçırıyo ace 2 ye geliyoda ace neden gelmiyo acaba
DH Misafiri 06.05.2013 20:29:46
arkadaş mini 2 ye jelly bean ne zaman gelcek? ve şu an güncelleme sıralaması nerde hangi telefonda?
Zenci Forvet 05.05.2013 01:54:41
quote:

Orijinalden alıntı: chaluri

"Samsung, 15 cihazı kapsayan Jelly Bean güncelleme takvimini yayınladı"

yerine

"Samsung, Jelly Bean güncellemesi alacak 15 cihazı açıkladı"

Başlığını düşünmek için çok zorlamaya gerek yok. Kolpa olmaya başladı bura (ki ihtiyacı yok)

+1
Açılmayan Kavanoz 05.05.2013 01:12:23
[:-]
DH Misafiri 04.05.2013 22:52:03
Yanlış okumadım demi samsung galaxy s duos alıyor 4.1.2 yi tek çekirdek 1 ghz işlemci 768 mb ram (kullanıcıya sadece 675 mb bide 400 küsürünü sistem kullanıyor)
1.75 gb hafıza (ama ds karta taşıma özelliği yok)
grafik işlemci adreno 200
piyasaya çıkış sürümü 4.0.4
benim kullandığım cihaz galaxy s duos ama ben 4.0.4 ü bile hak ettiğini düşünmüyorum ki jelly bean alacak
DH Misafiri 19.03.2013 19:07:52
s.a arkadaşlar ben samsung galaxy duos kullaniyorum ne zaman gelir güncelleme
DH Misafiri 03.03.2013 13:34:01
mini 2 im var bu güncellemenin yaklaşık bir tarihi yokmu sabırsızlıkla bekliyorum:D
DH Misafiri 16.02.2013 20:20:17
Bende galaxy wonder (W) kullanıcısıyım ve bu duruma çok sinirliyim. Ace Plus gibi bir telefon alabılıyorken nasıl wonder alamaz şaşkınlık içerısındeyım. Biz wonder kullanıcıları olarak samsung'a biraz tepkı verırsek eger guncelleme cıkartacaklarını umuyorum. Ben ılgılı yerlerı arastırmaya basladım.
zıplayanpırasa 06.02.2013 19:05:37
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

bende galaxy ace s5830i var bana da güncelleme gelir mi acaba?

malesef.
DH Misafiri 06.02.2013 18:53:56
bende galaxy ace s5830i var bana da güncelleme gelir mi acaba?
cloud35 30.01.2013 12:40:24
Galaxy w için jb güncellemesi çıkmayacak.
DH Misafiri 29.01.2013 02:06:06
bu galaxy wonder ın güncellemesi yok mu
kuruwa 19.01.2013 23:44:37
glmedi gelemedi samsung tamam iyi ama yazilim.sunmakta gercekten. cok yavas uyuz gelemedi gitti en son 1 hafta once baktim dahada bakmiyorum
DH Misafiri 14.01.2013 20:08:02
bende samsun ace plus var bu yorumlardan sonra ace2 almayı düşünüyorum sizce almalımıyım ?
Remzi_izmir 30.12.2012 17:20:01
Güncelleme isteyen sadece nexus telefonlarindan alacak. Yoksa boyle güncelleme bekleye bekleye ömür gecmez
DH Misafiri 30.12.2012 12:43:01
samsung ace plus aldım güncelleme gelcek die hala bi tık yok yardımcı olun nasıl güncelleniyor ?
wildermess 29.12.2012 18:10:24
hala bekliyorum note 10.1
zıplayanpırasa 26.12.2012 23:04:42
s2 beklemede
sametss 26.12.2012 22:51:28
arkadaşlar bana sanki samsung un icecream güncelleme verdiği telefonların tek ortak özellikleri dahili hafızalarının yüksek olması eğer tahminim doğruysa işlemci ve ram den daha ziyade işletim sisteminin kurulabilmesi için dahili hafızanın büyük olması lazım
ALBAY 27.11.2012 12:45:22
Allah belasını versin bıktık artık.s2 varken gelmedi şimdi note var yine yok o yok bu yok ne var lan?
-Alper- 27.11.2012 12:34:33
jelly beannn gelsin artık
-AltaiR- 27.11.2012 00:17:22
Ace plus ile beklemedeyiz
DH Misafiri 12.11.2012 16:00:17
S2 ile KİES güncellemsini alamayan arakadaşım benimle irtibat kurarsan çözmeye çalışırız. Ben 1 ay uğraştım sonunda root yapmadan cihazı güncelledim. albayrak1923@mynet.com
BATYUS 10.11.2012 12:33:49
nerdeyse kasımda bitecek hala güncelleme yok s2 de ...
DH Misafiri 03.11.2012 02:39:49
Lutfen bi sorum olacak ben galaxy s2 kulaniyorum kiese bagladigimda cihaziniz kies yoluyla yazilim yuklemesini desteklemiyor diyor neden cihazim kutulu garantili faturali neden yardimci olsaniz cok sevinirim
hitmachine16 18.10.2012 16:06:32
quote:

Orijinalden alıntı: Bunela?

quote:

Orijinalden alıntı: Dangerousx

quote:

Orijinalden alıntı: Bunela? ace2yi anladım, s advanceyi anladım hakederler 4.1i ancak mini 2 ve ace plus nedir ? wonder kullanıcısıyım, benim telefonum almazken daha düşük güçte cpu ve gpua sahip 2 telefonun alması nasıl bir mantıkdır ?
Galaxy ace 2, galaxy W den daha iyi bir donanıma sahip hocam sadece tek cekirdek 1.4ghz olması birşey ifade etmiyor. Ram yetersiz 512Mb la jelly bean sağlıklı çalışıcağını hiç sanmıyorum


ben yorumumda ace2 ve ya s advanceyi eleştirmedim. Galaxy Ace Plus 1 ghz işlemci, adreno200 gpu ve 512 mb ram ile jb alıyorsa wonder 1.4 işlemci, adreno 205 ve 512mb ram ile jb almalı. Böyle bir güncelleştirme mantığı olamaz, 700tl'e cihaz alıyorsun, aldığınla kalıyorsun. 400tl'e alınan cihazlara bile daha fazla destek veriyor samsung

Zaten donanıma göre değil çıkış tarihine göre güncelleme veriyor firmalar. Boşuna mantığını aramaya çalışıp kafanızı yormayin. Motorola Atrix çift çekirdekli tegra 2 işlemcisine rağmen 2.3.4de kaldı.
crazyblast 18.10.2012 13:43:55
Arkadaşlar ne olacak bu 8.9 un durumu ya hala gelmedi 4.0.4
legolas4121 14.10.2012 12:58:32
s2 kullanan arkadaşlar ne şanslı
-Freedom- 13.10.2012 00:52:56
Yuh huawei yuh x5 e 4.0 vermiyon mini2 jb aliyo boyle sacmalik olmaz x5 mini 2 yi ezer gecer ama bak kim guncelleme aliyor 5830i yede verir samsung tam olur
razr58 12.10.2012 23:00:36
quote:

Orijinalden alıntı: Murcielago

Jellybean güncellemesini de alıyor Galaxy S2 android için gerçek bir efsanedir..

adam haklı beyler
mert1907 26.09.2012 20:44:33
quote:

Orijinalden alıntı: Dangerousx

quote:

Orijinalden alıntı: mert1907

quote:

Orijinalden alıntı: The Raider

quote:

Orijinalden alıntı: mert1907


quote:

Orijinalden alıntı: Dangerousx

quote:

Orijinalden alıntı: Bunela?

ace2yi anladım, s advanceyi anladım hakederler 4.1'i ancak mini 2 ve ace plus nedir ? wonder kullanıcısıyım, benim telefonum almazken daha düşük güçte cpu ve gpu'a sahip 2 telefonun alması nasıl bir mantıkdır ?

Galaxy ace 2, galaxy W den daha iyi bir donanıma sahip hocam sadece tek cekirdek 1.4ghz olması birşey ifade etmiyor. Ram yetersiz 512Mb la jelly bean sağlıklı çalışıcağını hiç sanmıyorum

Mini 2 ve Ace Plus 512 MB RAM'e sahip olmalarına ve Wonder'dan daha düşük işlemci hızlarına sahip olmalarına rağmen Jelly Bean alabiliyorlarsa bana burda mantıklı bir hareketten söz etmesin kimse. Lafın size değil ki Android bile kullanmıyorum ama Samsung'un update politikalarından en çok çekenler bada kullanıcılarıdır.

sen de salla şu badayı gitsin kardeş. bada nedir yaw sat o telefonu elden çıkar ne güncelleme gelir ne bişey olur o işletim sisteminden

Satacaktım aslında ancak piyasası pek fazla etmiyor birde IMEI kopyalanmış benim cihazın o yüzden komple vazgeçtim. Zaten para geçer geçmez alıcam sağlam bi Android.

Samsung Bada için yazılım desteğini kesti diye biliyorm Ayrıca telefonunuz imei klonlanmasını çok dert etmeyin. Alın bozuk bir telefonun imei numarasını, kendi telefonunuza klonlatın her hatla çalışmaya devam eder

Evet kesti daha doğrusu ne olduğu belirsiz kimi devam edecek diyor kimisi Tizen olacak diyor bekleyip göreceğiz. IMEI klonlatmak dert değil elimde bozuk telefonda var ancak garantili, faturalı cihazın başına bu geliyor mağdur olan gene bizi işin saçmalığı burda.
Dangerousx 26.09.2012 17:55:44
quote:

Orijinalden alıntı: mert1907

quote:

Orijinalden alıntı: The Raider

quote:

Orijinalden alıntı: mert1907


quote:

Orijinalden alıntı: Dangerousx

quote:

Orijinalden alıntı: Bunela?

ace2yi anladım, s advanceyi anladım hakederler 4.1'i ancak mini 2 ve ace plus nedir ? wonder kullanıcısıyım, benim telefonum almazken daha düşük güçte cpu ve gpu'a sahip 2 telefonun alması nasıl bir mantıkdır ?

Galaxy ace 2, galaxy W den daha iyi bir donanıma sahip hocam sadece tek cekirdek 1.4ghz olması birşey ifade etmiyor. Ram yetersiz 512Mb la jelly bean sağlıklı çalışıcağını hiç sanmıyorum

Mini 2 ve Ace Plus 512 MB RAM'e sahip olmalarına ve Wonder'dan daha düşük işlemci hızlarına sahip olmalarına rağmen Jelly Bean alabiliyorlarsa bana burda mantıklı bir hareketten söz etmesin kimse. Lafın size değil ki Android bile kullanmıyorum ama Samsung'un update politikalarından en çok çekenler bada kullanıcılarıdır.

sen de salla şu badayı gitsin kardeş. bada nedir yaw sat o telefonu elden çıkar ne güncelleme gelir ne bişey olur o işletim sisteminden

Satacaktım aslında ancak piyasası pek fazla etmiyor birde IMEI kopyalanmış benim cihazın o yüzden komple vazgeçtim. Zaten para geçer geçmez alıcam sağlam bi Android.

Samsung Bada için yazılım desteğini kesti diye biliyorm Ayrıca telefonunuz imei klonlanmasını çok dert etmeyin. Alın bozuk bir telefonun imei numarasını, kendi telefonunuza klonlatın her hatla çalışmaya devam eder
mert1907 26.09.2012 17:28:36
quote:

Orijinalden alıntı: The Raider

quote:

Orijinalden alıntı: mert1907


quote:

Orijinalden alıntı: Dangerousx

quote:

Orijinalden alıntı: Bunela?

ace2yi anladım, s advanceyi anladım hakederler 4.1'i ancak mini 2 ve ace plus nedir ? wonder kullanıcısıyım, benim telefonum almazken daha düşük güçte cpu ve gpu'a sahip 2 telefonun alması nasıl bir mantıkdır ?

Galaxy ace 2, galaxy W den daha iyi bir donanıma sahip hocam sadece tek cekirdek 1.4ghz olması birşey ifade etmiyor. Ram yetersiz 512Mb la jelly bean sağlıklı çalışıcağını hiç sanmıyorum

Mini 2 ve Ace Plus 512 MB RAM'e sahip olmalarına ve Wonder'dan daha düşük işlemci hızlarına sahip olmalarına rağmen Jelly Bean alabiliyorlarsa bana burda mantıklı bir hareketten söz etmesin kimse. Lafın size değil ki Android bile kullanmıyorum ama Samsung'un update politikalarından en çok çekenler bada kullanıcılarıdır.

sen de salla şu badayı gitsin kardeş. bada nedir yaw sat o telefonu elden çıkar ne güncelleme gelir ne bişey olur o işletim sisteminden

Satacaktım aslında ancak piyasası pek fazla etmiyor birde IMEI kopyalanmış benim cihazın o yüzden komple vazgeçtim. Zaten para geçer geçmez alıcam sağlam bi Android.
The Raider 26.09.2012 16:52:09
quote:

Orijinalden alıntı: mert1907


quote:

Orijinalden alıntı: Dangerousx

quote:

Orijinalden alıntı: Bunela?

ace2yi anladım, s advanceyi anladım hakederler 4.1'i ancak mini 2 ve ace plus nedir ? wonder kullanıcısıyım, benim telefonum almazken daha düşük güçte cpu ve gpu'a sahip 2 telefonun alması nasıl bir mantıkdır ?

Galaxy ace 2, galaxy W den daha iyi bir donanıma sahip hocam sadece tek cekirdek 1.4ghz olması birşey ifade etmiyor. Ram yetersiz 512Mb la jelly bean sağlıklı çalışıcağını hiç sanmıyorum

Mini 2 ve Ace Plus 512 MB RAM'e sahip olmalarına ve Wonder'dan daha düşük işlemci hızlarına sahip olmalarına rağmen Jelly Bean alabiliyorlarsa bana burda mantıklı bir hareketten söz etmesin kimse. Lafın size değil ki Android bile kullanmıyorum ama Samsung'un update politikalarından en çok çekenler bada kullanıcılarıdır.

sen de salla şu badayı gitsin kardeş. bada nedir yaw sat o telefonu elden çıkar ne güncelleme gelir ne bişey olur o işletim sisteminden
Bunela? 26.09.2012 16:43:47
quote:

Orijinalden alıntı: Dangerousx

quote:

Orijinalden alıntı: Bunela? ace2yi anladım, s advanceyi anladım hakederler 4.1i ancak mini 2 ve ace plus nedir ? wonder kullanıcısıyım, benim telefonum almazken daha düşük güçte cpu ve gpua sahip 2 telefonun alması nasıl bir mantıkdır ?
Galaxy ace 2, galaxy W den daha iyi bir donanıma sahip hocam sadece tek cekirdek 1.4ghz olması birşey ifade etmiyor. Ram yetersiz 512Mb la jelly bean sağlıklı çalışıcağını hiç sanmıyorum


ben yorumumda ace2 ve ya s advanceyi eleştirmedim. Galaxy Ace Plus 1 ghz işlemci, adreno200 gpu ve 512 mb ram ile jb alıyorsa wonder 1.4 işlemci, adreno 205 ve 512mb ram ile jb almalı. Böyle bir güncelleştirme mantığı olamaz, 700tl'e cihaz alıyorsun, aldığınla kalıyorsun. 400tl'e alınan cihazlara bile daha fazla destek veriyor samsung
mert1907 26.09.2012 10:19:53
quote:

Orijinalden alıntı: Dangerousx

quote:

Orijinalden alıntı: Bunela?

ace2yi anladım, s advanceyi anladım hakederler 4.1'i ancak mini 2 ve ace plus nedir ? wonder kullanıcısıyım, benim telefonum almazken daha düşük güçte cpu ve gpu'a sahip 2 telefonun alması nasıl bir mantıkdır ?

Galaxy ace 2, galaxy W den daha iyi bir donanıma sahip hocam sadece tek cekirdek 1.4ghz olması birşey ifade etmiyor. Ram yetersiz 512Mb la jelly bean sağlıklı çalışıcağını hiç sanmıyorum

Mini 2 ve Ace Plus 512 MB RAM'e sahip olmalarına ve Wonder'dan daha düşük işlemci hızlarına sahip olmalarına rağmen Jelly Bean alabiliyorlarsa bana burda mantıklı bir hareketten söz etmesin kimse. Lafın size değil ki Android bile kullanmıyorum ama Samsung'un update politikalarından en çok çekenler bada kullanıcılarıdır.
ALBAY 25.09.2012 22:30:41
quote:

Orijinalden alıntı: Dangerousx

quote:

Orijinalden alıntı: Bunela?

ace2yi anladım, s advanceyi anladım hakederler 4.1'i ancak mini 2 ve ace plus nedir ? wonder kullanıcısıyım, benim telefonum almazken daha düşük güçte cpu ve gpu'a sahip 2 telefonun alması nasıl bir mantıkdır ?

Galaxy ace 2, galaxy W den daha iyi bir donanıma sahip hocam sadece tek cekirdek 1.4ghz olması birşey ifade etmiyor. Ram yetersiz 512Mb la jelly bean sağlıklı çalışıcağını hiç sanmıyorum

wonder hiç olmasa ics almalıydı.700-800 liralık cihaz az buz değil.Eşimde var ama gb hiç yakışmıyor o cihaza.
Dangerousx 25.09.2012 18:52:33
quote:

Orijinalden alıntı: Bunela?

ace2yi anladım, s advanceyi anladım hakederler 4.1'i ancak mini 2 ve ace plus nedir ? wonder kullanıcısıyım, benim telefonum almazken daha düşük güçte cpu ve gpu'a sahip 2 telefonun alması nasıl bir mantıkdır ?

Galaxy ace 2, galaxy W den daha iyi bir donanıma sahip hocam sadece tek cekirdek 1.4ghz olması birşey ifade etmiyor. Ram yetersiz 512Mb la jelly bean sağlıklı çalışıcağını hiç sanmıyorum
X-FI 25.09.2012 18:14:51
"project butter" diyorum... geliyoruz !!! :)
simurg9492 25.09.2012 15:23:03
Adamlar keyiflerine gore guncelleme yapiyorlar. Yeni cihazlar ne kadar eski cpu bile olsalar guncelleme alirken eski cihazlar donanim olarak guclu olmalarina ragmen guncelleme alamiyor, ornegin galaxy s gibi. Kahrolsun kapitalizm...
DH Misafiri 25.09.2012 14:59:46
nexus u ucurdu jelly ciddi bir performans artisiyla pil tuketiminide yaninda getirecek sesli yazma turkce ve offline olacak diyorlardi turkce oldu ama betada offline calismadi
DH Misafiri 25.09.2012 14:59:26
garibim SGS yine kaldimi cincirda ... napalim bizde jeliyi sevmeyiz soker atariz sevdasini kalbimizden ... offff
crazyblast 25.09.2012 14:06:05
Galaxy tab 8.9 yok sacmalık
Murcielago 25.09.2012 10:33:06
Jellybean güncellemesini de alıyor Galaxy S2 android için gerçek bir efsanedir..
danGerfuLL 25.09.2012 08:36:47
Güncellemeler amiral gemileri dışında bir yıl Samsung'da. W, R gibi cihazlar varken Mini 2 hak etti JB'yi.

quote:

Orijinalden alıntı: trsinapsis

Update olayı çok büyük bir prestij göstergesi. Samsung en geniş yelpazede Jellybean sunan telefon oldu böylelikle.

Sony ise hala ezik ICS ile uğraşıyor. Neo V kullandığım günden beri kayda değer adam gibi çalışan hiç bir update alamadım. Rezalet ICS updatelerinden sonra GB'ye döndüm. Ve umutsuzca JellyBean bekliyorum.



587 nolu ICS güncellemesi gelir düzeltme amaçlı sonrasında çok olsa 1 güncelleme daha alır; ama JB almaz.
khaos 25.09.2012 06:01:54
quote:

Orijinalden alıntı: Experianc

quote:

Orijinalden alıntı: khaosAmiral gemisi konumunda telefonuna bile 3 ay sonra jb veren samsung diğer modellerine yılbaşından önce güncelleme verse şaşarım diğer android telefon üreticiler dahada geç kalıyorsa bu samsungun bu konuda iyi olduğunu değil diğerlerinin beş para etmediğini gösterir
Bu google in kötü olduğunu gösterir.Adamlar napsın android sürümler piyasaya çıkınca kaynak kodlarını veriyorlar 3 ayda anca arayüz ile beraber uyumlu hale getiriyorlar.Google piyasaya sürmeden çok önce verse kaynak kodlarını bu sorunlar aşılacak.


Emin olun başta samsung olmak üzere firmalara "bize" duyrulduktan çok daha önce kaynak kodları veriliyor
Reddemon35 25.09.2012 01:25:43
quote:

Orijinalden alıntı: Bunela?

quote:

Orijinalden alıntı: Reddemon35

Galaxy W Tek çekirdekli olduğu için almadı bence bir de ram GPU dan sonra 350 MB falan hiç bir şey çalışmıyor üzerinde bence ölü doğmuş bir cihaz ve kesinlikle parasını hak etmiyor.


mini2 tek çekirdekli 800mhz ve adreno200 gibi eski bir gpu'a sahip, o alabiliyorken wonderin alamaması saçmalık, adam akıllı romlar ile wonder 5300 gibi antutu scoreleri alabiliyor

su romu soylede yukleyelım zıra 350 mb lık ramım sureklı dolu
the_end_ 25.09.2012 01:03:50
quote:

Orijinalden alıntı: Onurcan91

SII'ye gelmez diyen arkadasları bi görelim..

Onları göremezsin. Çünkü onlar hayatında s2 görmemiş insanlar. Uzaktan yorum yapan arkadaşlar ;)
Onurcan91 25.09.2012 01:01:07
SII'ye gelmez diyen arkadasları bi görelim..
Experianc 25.09.2012 00:45:51
quote:

Orijinalden alıntı: khaos

Amiral gemisi konumunda telefonuna bile 3 ay sonra jb veren samsung diğer modellerine yılbaşından önce güncelleme verse şaşarım diğer android telefon üreticiler dahada geç kalıyorsa bu samsungun bu konuda iyi olduğunu değil diğerlerinin beş para etmediğini gösterir
Bu google in kötü olduğunu gösterir.Adamlar napsın android sürümler piyasaya çıkınca kaynak kodlarını veriyorlar 3 ayda anca arayüz ile beraber uyumlu hale getiriyorlar.Google piyasaya sürmeden çok önce verse kaynak kodlarını bu sorunlar aşılacak.
Gannicus 25.09.2012 00:41:23
htcden de aynı atakları bekliyoruz
trsinapsis 25.09.2012 00:37:33
Update olayı çok büyük bir prestij göstergesi. Samsung en geniş yelpazede Jellybean sunan telefon oldu böylelikle.

Sony ise hala ezik ICS ile uğraşıyor. Neo V kullandığım günden beri kayda değer adam gibi çalışan hiç bir update alamadım. Rezalet ICS updatelerinden sonra GB'ye döndüm. Ve umutsuzca JellyBean bekliyorum.
hardware169 25.09.2012 00:12:24
harbi ayıp başlıkla makale bu kadar kendisiyle çelişebilir...
Bunela? 24.09.2012 23:37:39
quote:

Orijinalden alıntı: Reddemon35

Galaxy W Tek çekirdekli olduğu için almadı bence bir de ram GPU dan sonra 350 MB falan hiç bir şey çalışmıyor üzerinde bence ölü doğmuş bir cihaz ve kesinlikle parasını hak etmiyor.


mini2 tek çekirdekli 800mhz ve adreno200 gibi eski bir gpu'a sahip, o alabiliyorken wonderin alamaması saçmalık, adam akıllı romlar ile wonder 5300 gibi antutu scoreleri alabiliyor
Amon Amarth 24.09.2012 23:33:34
quote:

Orijinalden alıntı: Reddemon35

Galaxy W Tek çekirdekli olduğu için almadı bence bir de ram GPU dan sonra 350 MB falan hiç bir şey çalışmıyor üzerinde bence ölü doğmuş bir cihaz ve kesinlikle parasını hak etmiyor.

Imza.gif
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla