TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 24599 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Foxconn’un Taiyuan fabrikası üretimi durdurdu Modern Combat 4: Zero Hour'dan ilk görüntüler sızdı HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (93) YORUM YAZ

tarafından 24 Eylül 2012, Pazartesi 18:25 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Samsung, 15 cihazı kapsayan Jelly Bean güncelleme takvimini yayınladı
Günlük Haber Bilal Akgündüz
93

İlk olarak geçtiğimiz ay düzenlediği etkinlikte Jelly Bean sürümüyle alakalı bir açıklamada bulunan Samsung, bugün amiral gemisi Galaxy S3 için yazılım dağıtımına bağladı ve ürün portföyündeki diğer modeller ile ilgili bir açıklamada bulundu. Polonya'da yayınlanan Galaxy S3 üretici yazılımının önümüzdeki günlerde diğer bölgelere de geleceğini belirten teknoloji devi, akıllı telefon ve tablet bilgisayarlarından hangilerinin en hızlı ve en güvenli Android versiyonuna yükseltileceğini belirledi.
 
Yapılan resmi açıklamaya göre; Galaxy S II, Galaxy Note, Galaxy Note 10.1, Galaxy Tab 2 7.0/10.1, Galaxy Tab 7.0 Plus, Galaxy S Advance, Galaxy S II LTE, Galaxy Music (5.8 inçlik medya oynatıcı Galaxy Player'ın yeni adı olabilir.), Galaxy Chat, Galaxy Ace 2, Galaxy Beam, Galaxy Ace Plus, Galaxy Mini 2 ve Galaxy S Duos adlı akıllı telefon ve tabletler yakında Google'ın Temmuz'da kaynak kodlarını yayınladığı ve öncesinde belirli üreticilere port işlemlerini daha erken tamamlayabilmeleri için süre tanıdığı Android 4.1.x sürüm numaralı Jelly Bean versiyonuna güncellenecek.
 
Google I/O etkinliğinde Project Butter adlı geliştirmelerden bahseden arama motoru devi, artık Android işletim sistemli aygıtların çok daha hızlı bir arayüze sahip olacağını müjdeledi. Zaten önceki sürümlere göre çok daha pürüzsüz çalışan Ice Cream Sandwich'in ardından böyle bir yazılımla mevcut modellerin üstün performanslarını ileri bir seviyeye taşımaları bekleniyor. Bununla birlikte Google X projesi kapsamında geliştirilen arama motoru tabanlı kişisel asistan hizmeti Google Now da Jelly Bean ile birlikte kullanılabilir hale gelecek.
 
Güncellemenin ne zaman dağıtılmaya başlayacağına dair bir bilgi verilmezken, Galaxy S2, Galaxy Note gibi üst düzey telefonlara öncelik verileceği tahmin ediliyor. Samsung'un bundan sonra Jelly Bean güncelleme takvimine ekleme yapıp yapmayacağı konusunda kesin bir bilgilendirme yapılmadı.  
Bu haberin bağlantısı
URL
En Çok Beğenilen Yorumlar Yorum Yaz ▼
chaluri 24.09.2012 20:44:43
"Samsung, 15 cihazı kapsayan Jelly Bean güncelleme takvimini yayınladı"yerine "Samsung, Jelly Bean güncellemesi alacak 15 cihazı açıkladı"Başlığını düşünmek için çok zorlamaya gerek yok. Kolpa olmaya
...
Yorumun devamı ▼
+34
JrMaster 24.09.2012 18:28:17
başlığa bakınca gün gün cihazlara göre tarih verilmiş sandım ama içeri girip son satıra kadar gelip samsung daha tarih vermedi ya abi yazısını görünce "KOP.gif" +27
Onurcan91 25.09.2012 01:01:07
SII'ye gelmez diyen arkadasları bi görelim.. +6
Murcielago 25.09.2012 10:33:06
Jellybean güncellemesini de alıyor Galaxy S2 android için gerçek bir efsanedir.. +5
sharpie 24.09.2012 18:32:12
s2'ye gelmez diyenler neredesiniz....buyrun bakalım.
listede galaxy W yok galiba.kullanıcılarına yazık oldu.
+4
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
nehuse 24.09.2012 18:27:48
Duy motorola duy bunlarıda atrix'i güncelle artık! 0
JrMaster 24.09.2012 18:28:17
başlığa bakınca gün gün cihazlara göre tarih verilmiş sandım ama içeri girip son satıra kadar gelip samsung daha tarih vermedi ya abi yazısını görünce "KOP.gif" +27
mert1907 24.09.2012 18:28:50
Ace Plus, Mini 2, S Advance ve Duos güncelleme alıyor. Bu cihazlar o kadar yüksek donanıma sahip değiller. Demekki istenince verilebiliyormuş. Keşke bada/tizen takviminide yayınlasalar ama nerde! +1
sharpie 24.09.2012 18:32:12
s2'ye gelmez diyenler neredesiniz....buyrun bakalım.
listede galaxy W yok galiba.kullanıcılarına yazık oldu.
+4
lyridder 24.09.2012 18:48:15
Güncelleme yelpazesi geniş tutulmuş süper. +1
mangdasire 24.09.2012 18:48:28
samsung artık güncellemeye önem vermeye başlamış.helal olsun samsung a.ama sonyden de jelly bean ı 2011 cihazlara bekliyoruz +1
lazloo 24.09.2012 19:06:58
quote:

Orijinalden alıntı: mert1907

Ace Plus, Mini 2, S Advance ve Duos güncelleme alıyor. Bu cihazlar o kadar yüksek donanıma sahip değiller. Demekki istenince verilebiliyormuş. Keşke bada/tizen takviminide yayınlasalar ama nerde!

Chipset NovaThor U8500
CPU Dual-core 800 MHz
GPU Mali-400MP
0
DH Misafiri 24.09.2012 19:08:22
güncelleme işinde bir saçmalık var. Galaxy mini 2 512 mb ram var güncelleme geliyor ama Galaxy W yok. Galaxy W value pack gelecekti sözde oda yok +2
dogusengun 24.09.2012 19:12:41
helal olsun bayağı kapsamlı bir güncelleme 0
paradoksumsu 24.09.2012 19:24:19
Türkiye'ye çabuk gelsin de... 0
tunc-rıdvan 24.09.2012 19:37:48
Galaxy R'nin olmaması garip. +2
homeedition88 24.09.2012 19:37:52
Aferim samsung a bu guncelleme isini dedigi sekilde yetistirebilirse android cikmazini bir nebze olsun asabilir. Yoksa guncelleme buyuk dert teskil ediyor android platformun da malesef. En azindan 4 buyukler icin google bir calisma ortami yaratabilir. ( htc, samsung, sony, lg) 0
MrKattchup 24.09.2012 19:40:41
"Samsung s2 ye destek vermiyo" diyenler bekleniyor :D şaka bir yana listede tek eksik bence galaxy wonder +1
mert1907 24.09.2012 20:20:48
quote:

Orijinalden alıntı: lazloo

quote:

Orijinalden alıntı: mert1907

Ace Plus, Mini 2, S Advance ve Duos güncelleme alıyor. Bu cihazlar o kadar yüksek donanıma sahip değiller. Demekki istenince verilebiliyormuş. Keşke bada/tizen takviminide yayınlasalar ama nerde!

Chipset NovaThor U8500
CPU Dual-core 800 MHz
GPU Mali-400MP

Ace 2 bi zahmet alsın.
0
lazloo 24.09.2012 20:27:58
quote:

Orijinalden alıntı: mert1907


quote:

Orijinalden alıntı: lazloo

quote:

Orijinalden alıntı: mert1907

Ace Plus, Mini 2, S Advance ve Duos güncelleme alıyor. Bu cihazlar o kadar yüksek donanıma sahip değiller. Demekki istenince verilebiliyormuş. Keşke bada/tizen takviminide yayınlasalar ama nerde!

Chipset NovaThor U8500
CPU Dual-core 800 MHz
GPU Mali-400MP

Ace 2 bi zahmet alsın.

Kusura bakma ben Ace 2 gördüm.
0
Kirk Lee 24.09.2012 20:43:09
ace 2 kıymete binecek şimdi... fiyatı düşmez artık. +2
chaluri 24.09.2012 20:44:43
"Samsung, 15 cihazı kapsayan Jelly Bean güncelleme takvimini yayınladı"

yerine

"Samsung, Jelly Bean güncellemesi alacak 15 cihazı açıkladı"

Başlığını düşünmek için çok zorlamaya gerek yok. Kolpa olmaya başladı bura (ki ihtiyacı yok)
+34
@BJK@ 24.09.2012 20:45:37
ortada takvim falan yok,bu ne lahana turşusu bu ne perhiz... +2
brksnr 24.09.2012 20:50:34
Galaxy W belki gpu sundan dolayi almiyordun 205 eskidi sonucta 0
The Raider 24.09.2012 21:06:54
listede ace 2 yi görünce üzerimden bi yük kalktı sanki :D:D:D +1
La Bebé 24.09.2012 21:25:13
samsungun taktigi belli yeni cikan urunlerine ve gozden cikaramayacagi urunlere jb destegi vererek daha cok satmasini saglamak ama iyi taktik 0
alper926 24.09.2012 21:54:47
ace 2 kullanıcısı olarak bu haber beni mutlu etti fakat mini 2 den tutun ace plus bile jb aliyorken wonderin almaması wonder kullanıcılarını çıldırtmış olsa gerek. iyiki 100-150 lira fazla verip wonder almakdansa ace 2 almışım diyorum şuan. ve bazı arkadaşlar wonder için adreno 205 var eski gpu oldugu ıcın almıyor diyor fakat ace plus'da ve mini 2'de adreno 200 oldugunu hatırlatırım. +2
redplay 24.09.2012 22:19:43
Samsung yine iyi, htc bi açıklasa ne evo , ne sensation listede yer bulamayacak gibi. 0
jakops. 24.09.2012 22:27:53
mini 2 yle gio nun özellikler hemen hemen aynı gibi niye gio ya vermediler acaba eski velet olduğu için mi 0
Molzen 24.09.2012 22:29:24
Galaxy W yetersiz değil aslında tamamen saçmalık güncelleme alamaması. 0
LGR9 24.09.2012 22:31:17
vay arkadaş donanım olarak daha düşük telefonlara 4.1.x bile verilmiyor ama galaxy s I9000'e 4.0.4 bile vermiyor (custom rom yüklemeyi sevmiyorum, şu an 2.3.6 JW5 teyim.) 0
xxSpecter 24.09.2012 22:46:11
quote:

Orijinalden alıntı: sharpie

s2ye gelmez diyenler neredesiniz....buyrun bakalım. listede galaxy W yok galiba.kullanıcılarına yazık oldu.


O telefon ICS bile almadı JB alsın :D
-1
Burn in Hell 24.09.2012 22:52:14
quote:

Orijinalden alıntı: mert1907

Ace Plus, Mini 2, S Advance ve Duos güncelleme alıyor. Bu cihazlar o kadar yüksek donanıma sahip değiller. Demekki istenince verilebiliyormuş. Keşke bada/tizen takviminide yayınlasalar ama nerde!

s advance donanımı iyide gerçekten şaşırdım mini 2 duos ve ace plus'a. Kanım dondu.
0
Bunela? 24.09.2012 22:58:04
ace2yi anladım, s advanceyi anladım hakederler 4.1'i ancak mini 2 ve ace plus nedir ? wonder kullanıcısıyım, benim telefonum almazken daha düşük güçte cpu ve gpu'a sahip 2 telefonun alması nasıl bir mantıkdır ? 0
mrterdl 24.09.2012 23:04:52
Desenize galaxy S3 leriimiz ucak gibi çalışacak :-) inş Turkiyeye en kisa surede gelir 0
mrterdl 24.09.2012 23:06:43
Desenize galaxy S3 leriimiz ucak gibi çalışacak :-) inş Turkiyeye en kisa surede gelir 0
khaos 24.09.2012 23:11:08
Amiral gemisi konumunda telefonuna bile 3 ay sonra jb veren samsung diğer modellerine yılbaşından önce güncelleme verse şaşarım diğer android telefon üreticiler dahada geç kalıyorsa bu samsung'un bu konuda iyi olduğunu değil diğerlerinin beş para etmediğini gösterir +2
Reddemon35 24.09.2012 23:23:08
Galaxy W Tek çekirdekli olduğu için almadı bence bir de ram GPU dan sonra 350 MB falan hiç bir şey çalışmıyor üzerinde bence ölü doğmuş bir cihaz ve kesinlikle parasını hak etmiyor. 0
Amon Amarth 24.09.2012 23:33:34
quote:

Orijinalden alıntı: Reddemon35

Galaxy W Tek çekirdekli olduğu için almadı bence bir de ram GPU dan sonra 350 MB falan hiç bir şey çalışmıyor üzerinde bence ölü doğmuş bir cihaz ve kesinlikle parasını hak etmiyor.

Imza.gif
0
Bunela? 24.09.2012 23:37:39
quote:

Orijinalden alıntı: Reddemon35

Galaxy W Tek çekirdekli olduğu için almadı bence bir de ram GPU dan sonra 350 MB falan hiç bir şey çalışmıyor üzerinde bence ölü doğmuş bir cihaz ve kesinlikle parasını hak etmiyor.


mini2 tek çekirdekli 800mhz ve adreno200 gibi eski bir gpu'a sahip, o alabiliyorken wonderin alamaması saçmalık, adam akıllı romlar ile wonder 5300 gibi antutu scoreleri alabiliyor
0
hardware169 25.09.2012 00:12:24
harbi ayıp başlıkla makale bu kadar kendisiyle çelişebilir... 0
trsinapsis 25.09.2012 00:37:33
Update olayı çok büyük bir prestij göstergesi. Samsung en geniş yelpazede Jellybean sunan telefon oldu böylelikle.

Sony ise hala ezik ICS ile uğraşıyor. Neo V kullandığım günden beri kayda değer adam gibi çalışan hiç bir update alamadım. Rezalet ICS updatelerinden sonra GB'ye döndüm. Ve umutsuzca JellyBean bekliyorum.
0
Gannicus 25.09.2012 00:41:23
htcden de aynı atakları bekliyoruz +1
Experianc 25.09.2012 00:45:51
quote:

Orijinalden alıntı: khaos

Amiral gemisi konumunda telefonuna bile 3 ay sonra jb veren samsung diğer modellerine yılbaşından önce güncelleme verse şaşarım diğer android telefon üreticiler dahada geç kalıyorsa bu samsungun bu konuda iyi olduğunu değil diğerlerinin beş para etmediğini gösterir
Bu google in kötü olduğunu gösterir.Adamlar napsın android sürümler piyasaya çıkınca kaynak kodlarını veriyorlar 3 ayda anca arayüz ile beraber uyumlu hale getiriyorlar.Google piyasaya sürmeden çok önce verse kaynak kodlarını bu sorunlar aşılacak.
0
Onurcan91 25.09.2012 01:01:07
SII'ye gelmez diyen arkadasları bi görelim.. +6
the_end_ 25.09.2012 01:03:50
quote:

Orijinalden alıntı: Onurcan91

SII'ye gelmez diyen arkadasları bi görelim..

Onları göremezsin. Çünkü onlar hayatında s2 görmemiş insanlar. Uzaktan yorum yapan arkadaşlar ;)
+1
Reddemon35 25.09.2012 01:25:43
quote:

Orijinalden alıntı: Bunela?

quote:

Orijinalden alıntı: Reddemon35

Galaxy W Tek çekirdekli olduğu için almadı bence bir de ram GPU dan sonra 350 MB falan hiç bir şey çalışmıyor üzerinde bence ölü doğmuş bir cihaz ve kesinlikle parasını hak etmiyor.


mini2 tek çekirdekli 800mhz ve adreno200 gibi eski bir gpu'a sahip, o alabiliyorken wonderin alamaması saçmalık, adam akıllı romlar ile wonder 5300 gibi antutu scoreleri alabiliyor

su romu soylede yukleyelım zıra 350 mb lık ramım sureklı dolu
0
khaos 25.09.2012 06:01:54
quote:

Orijinalden alıntı: Experianc

quote:

Orijinalden alıntı: khaosAmiral gemisi konumunda telefonuna bile 3 ay sonra jb veren samsung diğer modellerine yılbaşından önce güncelleme verse şaşarım diğer android telefon üreticiler dahada geç kalıyorsa bu samsungun bu konuda iyi olduğunu değil diğerlerinin beş para etmediğini gösterir
Bu google in kötü olduğunu gösterir.Adamlar napsın android sürümler piyasaya çıkınca kaynak kodlarını veriyorlar 3 ayda anca arayüz ile beraber uyumlu hale getiriyorlar.Google piyasaya sürmeden çok önce verse kaynak kodlarını bu sorunlar aşılacak.


Emin olun başta samsung olmak üzere firmalara "bize" duyrulduktan çok daha önce kaynak kodları veriliyor
+1
danGerfuLL 25.09.2012 08:36:47
Güncellemeler amiral gemileri dışında bir yıl Samsung'da. W, R gibi cihazlar varken Mini 2 hak etti JB'yi.

quote:

Orijinalden alıntı: trsinapsis

Update olayı çok büyük bir prestij göstergesi. Samsung en geniş yelpazede Jellybean sunan telefon oldu böylelikle.

Sony ise hala ezik ICS ile uğraşıyor. Neo V kullandığım günden beri kayda değer adam gibi çalışan hiç bir update alamadım. Rezalet ICS updatelerinden sonra GB'ye döndüm. Ve umutsuzca JellyBean bekliyorum.



587 nolu ICS güncellemesi gelir düzeltme amaçlı sonrasında çok olsa 1 güncelleme daha alır; ama JB almaz.
0
Murcielago 25.09.2012 10:33:06
Jellybean güncellemesini de alıyor Galaxy S2 android için gerçek bir efsanedir.. +5
crazyblast 25.09.2012 14:06:05
Galaxy tab 8.9 yok sacmalık 0
DH Misafiri 25.09.2012 14:59:26
garibim SGS yine kaldimi cincirda ... napalim bizde jeliyi sevmeyiz soker atariz sevdasini kalbimizden ... offff 0
DH Misafiri 25.09.2012 14:59:46
nexus u ucurdu jelly ciddi bir performans artisiyla pil tuketiminide yaninda getirecek sesli yazma turkce ve offline olacak diyorlardi turkce oldu ama betada offline calismadi 0
simurg9492 25.09.2012 15:23:03
Adamlar keyiflerine gore guncelleme yapiyorlar. Yeni cihazlar ne kadar eski cpu bile olsalar guncelleme alirken eski cihazlar donanim olarak guclu olmalarina ragmen guncelleme alamiyor, ornegin galaxy s gibi. Kahrolsun kapitalizm... 0
X-FI 25.09.2012 18:14:51
"project butter" diyorum... geliyoruz !!! :) 0
Dangerousx 25.09.2012 18:52:33
quote:

Orijinalden alıntı: Bunela?

ace2yi anladım, s advanceyi anladım hakederler 4.1'i ancak mini 2 ve ace plus nedir ? wonder kullanıcısıyım, benim telefonum almazken daha düşük güçte cpu ve gpu'a sahip 2 telefonun alması nasıl bir mantıkdır ?

Galaxy ace 2, galaxy W den daha iyi bir donanıma sahip hocam sadece tek cekirdek 1.4ghz olması birşey ifade etmiyor. Ram yetersiz 512Mb la jelly bean sağlıklı çalışıcağını hiç sanmıyorum
0
ALBAY 25.09.2012 22:30:41
quote:

Orijinalden alıntı: Dangerousx

quote:

Orijinalden alıntı: Bunela?

ace2yi anladım, s advanceyi anladım hakederler 4.1'i ancak mini 2 ve ace plus nedir ? wonder kullanıcısıyım, benim telefonum almazken daha düşük güçte cpu ve gpu'a sahip 2 telefonun alması nasıl bir mantıkdır ?

Galaxy ace 2, galaxy W den daha iyi bir donanıma sahip hocam sadece tek cekirdek 1.4ghz olması birşey ifade etmiyor. Ram yetersiz 512Mb la jelly bean sağlıklı çalışıcağını hiç sanmıyorum

wonder hiç olmasa ics almalıydı.700-800 liralık cihaz az buz değil.Eşimde var ama gb hiç yakışmıyor o cihaza.
0
mert1907 26.09.2012 10:19:53
quote:

Orijinalden alıntı: Dangerousx

quote:

Orijinalden alıntı: Bunela?

ace2yi anladım, s advanceyi anladım hakederler 4.1'i ancak mini 2 ve ace plus nedir ? wonder kullanıcısıyım, benim telefonum almazken daha düşük güçte cpu ve gpu'a sahip 2 telefonun alması nasıl bir mantıkdır ?

Galaxy ace 2, galaxy W den daha iyi bir donanıma sahip hocam sadece tek cekirdek 1.4ghz olması birşey ifade etmiyor. Ram yetersiz 512Mb la jelly bean sağlıklı çalışıcağını hiç sanmıyorum

Mini 2 ve Ace Plus 512 MB RAM'e sahip olmalarına ve Wonder'dan daha düşük işlemci hızlarına sahip olmalarına rağmen Jelly Bean alabiliyorlarsa bana burda mantıklı bir hareketten söz etmesin kimse. Lafın size değil ki Android bile kullanmıyorum ama Samsung'un update politikalarından en çok çekenler bada kullanıcılarıdır.
0
Bunela? 26.09.2012 16:43:47
quote:

Orijinalden alıntı: Dangerousx

quote:

Orijinalden alıntı: Bunela? ace2yi anladım, s advanceyi anladım hakederler 4.1i ancak mini 2 ve ace plus nedir ? wonder kullanıcısıyım, benim telefonum almazken daha düşük güçte cpu ve gpua sahip 2 telefonun alması nasıl bir mantıkdır ?
Galaxy ace 2, galaxy W den daha iyi bir donanıma sahip hocam sadece tek cekirdek 1.4ghz olması birşey ifade etmiyor. Ram yetersiz 512Mb la jelly bean sağlıklı çalışıcağını hiç sanmıyorum


ben yorumumda ace2 ve ya s advanceyi eleştirmedim. Galaxy Ace Plus 1 ghz işlemci, adreno200 gpu ve 512 mb ram ile jb alıyorsa wonder 1.4 işlemci, adreno 205 ve 512mb ram ile jb almalı. Böyle bir güncelleştirme mantığı olamaz, 700tl'e cihaz alıyorsun, aldığınla kalıyorsun. 400tl'e alınan cihazlara bile daha fazla destek veriyor samsung
0
The Raider 26.09.2012 16:52:09
quote:

Orijinalden alıntı: mert1907


quote:

Orijinalden alıntı: Dangerousx

quote:

Orijinalden alıntı: Bunela?

ace2yi anladım, s advanceyi anladım hakederler 4.1'i ancak mini 2 ve ace plus nedir ? wonder kullanıcısıyım, benim telefonum almazken daha düşük güçte cpu ve gpu'a sahip 2 telefonun alması nasıl bir mantıkdır ?

Galaxy ace 2, galaxy W den daha iyi bir donanıma sahip hocam sadece tek cekirdek 1.4ghz olması birşey ifade etmiyor. Ram yetersiz 512Mb la jelly bean sağlıklı çalışıcağını hiç sanmıyorum

Mini 2 ve Ace Plus 512 MB RAM'e sahip olmalarına ve Wonder'dan daha düşük işlemci hızlarına sahip olmalarına rağmen Jelly Bean alabiliyorlarsa bana burda mantıklı bir hareketten söz etmesin kimse. Lafın size değil ki Android bile kullanmıyorum ama Samsung'un update politikalarından en çok çekenler bada kullanıcılarıdır.

sen de salla şu badayı gitsin kardeş. bada nedir yaw sat o telefonu elden çıkar ne güncelleme gelir ne bişey olur o işletim sisteminden
0
mert1907 26.09.2012 17:28:36
quote:

Orijinalden alıntı: The Raider

quote:

Orijinalden alıntı: mert1907


quote:

Orijinalden alıntı: Dangerousx

quote:

Orijinalden alıntı: Bunela?

ace2yi anladım, s advanceyi anladım hakederler 4.1'i ancak mini 2 ve ace plus nedir ? wonder kullanıcısıyım, benim telefonum almazken daha düşük güçte cpu ve gpu'a sahip 2 telefonun alması nasıl bir mantıkdır ?

Galaxy ace 2, galaxy W den daha iyi bir donanıma sahip hocam sadece tek cekirdek 1.4ghz olması birşey ifade etmiyor. Ram yetersiz 512Mb la jelly bean sağlıklı çalışıcağını hiç sanmıyorum

Mini 2 ve Ace Plus 512 MB RAM'e sahip olmalarına ve Wonder'dan daha düşük işlemci hızlarına sahip olmalarına rağmen Jelly Bean alabiliyorlarsa bana burda mantıklı bir hareketten söz etmesin kimse. Lafın size değil ki Android bile kullanmıyorum ama Samsung'un update politikalarından en çok çekenler bada kullanıcılarıdır.

sen de salla şu badayı gitsin kardeş. bada nedir yaw sat o telefonu elden çıkar ne güncelleme gelir ne bişey olur o işletim sisteminden

Satacaktım aslında ancak piyasası pek fazla etmiyor birde IMEI kopyalanmış benim cihazın o yüzden komple vazgeçtim. Zaten para geçer geçmez alıcam sağlam bi Android.
0
Dangerousx 26.09.2012 17:55:44
quote:

Orijinalden alıntı: mert1907

quote:

Orijinalden alıntı: The Raider

quote:

Orijinalden alıntı: mert1907


quote:

Orijinalden alıntı: Dangerousx

quote:

Orijinalden alıntı: Bunela?

ace2yi anladım, s advanceyi anladım hakederler 4.1'i ancak mini 2 ve ace plus nedir ? wonder kullanıcısıyım, benim telefonum almazken daha düşük güçte cpu ve gpu'a sahip 2 telefonun alması nasıl bir mantıkdır ?

Galaxy ace 2, galaxy W den daha iyi bir donanıma sahip hocam sadece tek cekirdek 1.4ghz olması birşey ifade etmiyor. Ram yetersiz 512Mb la jelly bean sağlıklı çalışıcağını hiç sanmıyorum

Mini 2 ve Ace Plus 512 MB RAM'e sahip olmalarına ve Wonder'dan daha düşük işlemci hızlarına sahip olmalarına rağmen Jelly Bean alabiliyorlarsa bana burda mantıklı bir hareketten söz etmesin kimse. Lafın size değil ki Android bile kullanmıyorum ama Samsung'un update politikalarından en çok çekenler bada kullanıcılarıdır.

sen de salla şu badayı gitsin kardeş. bada nedir yaw sat o telefonu elden çıkar ne güncelleme gelir ne bişey olur o işletim sisteminden

Satacaktım aslında ancak piyasası pek fazla etmiyor birde IMEI kopyalanmış benim cihazın o yüzden komple vazgeçtim. Zaten para geçer geçmez alıcam sağlam bi Android.

Samsung Bada için yazılım desteğini kesti diye biliyorm Ayrıca telefonunuz imei klonlanmasını çok dert etmeyin. Alın bozuk bir telefonun imei numarasını, kendi telefonunuza klonlatın her hatla çalışmaya devam eder
0
mert1907 26.09.2012 20:44:33
quote:

Orijinalden alıntı: Dangerousx

quote:

Orijinalden alıntı: mert1907

quote:

Orijinalden alıntı: The Raider

quote:

Orijinalden alıntı: mert1907


quote:

Orijinalden alıntı: Dangerousx

quote:

Orijinalden alıntı: Bunela?

ace2yi anladım, s advanceyi anladım hakederler 4.1'i ancak mini 2 ve ace plus nedir ? wonder kullanıcısıyım, benim telefonum almazken daha düşük güçte cpu ve gpu'a sahip 2 telefonun alması nasıl bir mantıkdır ?

Galaxy ace 2, galaxy W den daha iyi bir donanıma sahip hocam sadece tek cekirdek 1.4ghz olması birşey ifade etmiyor. Ram yetersiz 512Mb la jelly bean sağlıklı çalışıcağını hiç sanmıyorum

Mini 2 ve Ace Plus 512 MB RAM'e sahip olmalarına ve Wonder'dan daha düşük işlemci hızlarına sahip olmalarına rağmen Jelly Bean alabiliyorlarsa bana burda mantıklı bir hareketten söz etmesin kimse. Lafın size değil ki Android bile kullanmıyorum ama Samsung'un update politikalarından en çok çekenler bada kullanıcılarıdır.

sen de salla şu badayı gitsin kardeş. bada nedir yaw sat o telefonu elden çıkar ne güncelleme gelir ne bişey olur o işletim sisteminden

Satacaktım aslında ancak piyasası pek fazla etmiyor birde IMEI kopyalanmış benim cihazın o yüzden komple vazgeçtim. Zaten para geçer geçmez alıcam sağlam bi Android.

Samsung Bada için yazılım desteğini kesti diye biliyorm Ayrıca telefonunuz imei klonlanmasını çok dert etmeyin. Alın bozuk bir telefonun imei numarasını, kendi telefonunuza klonlatın her hatla çalışmaya devam eder

Evet kesti daha doğrusu ne olduğu belirsiz kimi devam edecek diyor kimisi Tizen olacak diyor bekleyip göreceğiz. IMEI klonlatmak dert değil elimde bozuk telefonda var ancak garantili, faturalı cihazın başına bu geliyor mağdur olan gene bizi işin saçmalığı burda.
0
razr58 12.10.2012 23:00:36
quote:

Orijinalden alıntı: Murcielago

Jellybean güncellemesini de alıyor Galaxy S2 android için gerçek bir efsanedir..

adam haklı beyler
+1
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla