TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 24640 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
HTC One'ın Çin versiyonu çıkartılabilir arka kapak, çift SIM ve microSD kart desteğine sahip Facebook Home arayüzü ortaya çıktı HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (82) YORUM YAZ

tarafından 3 Nisan 2013, Çarşamba 20:02 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Samsung Galaxy Win gün yüzüne çıktı
Günlük Haber knight
82
 
Samsung'un çift sim kart girişli yeni modeli Galaxy Win, Vietnam merkezli Mainguyen sitesi tarafından sürpriz şekilde gün yüzüne çıkarıldı. GT-I8552 model numarasına sahip olan akıllı telefonda, Samsung'un Galaxy S III ile benimsemeye başladığı tasarım anlayışını sürdürdüğünü görmekteyiz.

Mainguyen sitesinden elimize ulaşan bilgiler ışığında, 45 nm üretim süreci teknolojisiyle geliştirilen - 1.2 GHz saat hızında çalışan dört çekirdekli Qualcomm Snapdragon S4 Play platformundan ve Adreno 203 grafik işlem biriminden güç alacak Galaxy Win, Google'ın mobil işletim sistemi Android'in 4.1.2 ''Jelly Bean'' sürümünü kullanacak.
 
4.7-inç büyüklüğünde - 480 x 800 piksel (WVGA) çözünürlüğünde Super AMOLED dokunmatik kapasitif ekrana ve ek depolama alanı için 32 GB'a varan microSD kart desteğine yer verilecek akıllı telefona iki adet kamera yerleştirilmiş. Öndeki kameranın çözünürlüğü VGA iken arkadaki kameranın çözünürlüğü 5 megapiksel. Ana kameraya otomatik odaklama ve loş mekanlarda çekim adına LED flaş eşlik edecek.
 
Yukarıda verdiğimiz bilgilere ilaveten çift band Wi-Fi 802.11 a/b/g/n bağlantısı, GPS / GLONASS ve Bluetooth 4.0 gibi teknolojileri bünyesinde barındıracak akıllı telefonun bataryası ise 2.000 mAh kapasiteli olacak. Galaxy Win'in, önümüzdeki mayıs ayından itibaren boy göstereceği tahmin ediliyor.
 
 
Bu haberin bağlantısı
URL
En Çok Beğenilen Yorumlar Yorum Yaz ▼
baysan240 03.04.2013 20:07:41
adreno 203 grafik birimi ve 4 çekirdek işlemci ha bide 4.7" 480x800 ekran mükemmel kombinasyon olmuş tebrikler...
http://d1302.hizliresim.com/16/r/kf5vz.gif
+51
rorschach_ 03.04.2013 20:04:46
Midem bulandı artık. +35
FRAPS 03.04.2013 21:02:04
Samsung teknoloji çöplüğü oluşturuyor , batarsa hiç üzülmem. +12
MCErgun 03.04.2013 21:23:53
s3 mini bu telefondan daha dengeli bi telefon. bu casperin 1. nesil i7, 8g ram 3gb ekran kartı diye sattığı bilgisayarlar gibi birşey... şimdi gpu arayüzde de aktif olarak kullanılıyor. adreno 203 ç
...
Yorumun devamı ▼
+5
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
rorschach_ 03.04.2013 20:04:46
Midem bulandı artık. +35
baysan240 03.04.2013 20:07:41
adreno 203 grafik birimi ve 4 çekirdek işlemci ha bide 4.7" 480x800 ekran mükemmel kombinasyon olmuş tebrikler...
http://d1302.hizliresim.com/16/r/kf5vz.gif
+51
gently weeps 03.04.2013 20:18:08
s3 ün fazlalarını s2plus win vs vs diye dağıtıyorlar artık herhalde +2
alprkrkmz 03.04.2013 20:39:24
Çok öncelerden burada bir arkadaşın yaptığı yorumdu.

'Samsung piyasaya cihaz kusuyor.'
+3
Bamya Avcisi 03.04.2013 20:42:52
İşte asıl S3/S4 mini bu cihaz. -1
Not Today! 03.04.2013 20:48:25
Gereksiz. +1
Bukalemun 03.04.2013 20:52:05
" DUOS " yazıyor ve bana android iyi bir makine lazım. sanırım galaksy S den iyi dir :)) yada 550 /600 TL olan GALAKSY Y duos dan ... 0
.Supremacy. 03.04.2013 20:52:15
Bu ne ya samsung aynı kasa telefonların 2-3 özelliğiyle oynayıp piaysaya sürüyo. Bi zamanlar nokiada böyleydi. +1
mansurmarsak 03.04.2013 20:54:51
Sırf biz de telefon çıkarıyoruz diyebilmek için telefon çıkarıyorlar :D 0
FRAPS 03.04.2013 21:02:04
Samsung teknoloji çöplüğü oluşturuyor , batarsa hiç üzülmem. +12
::Ashes:: 03.04.2013 21:15:22
10 numara cihaz olmuş.

çok aşırı güçlü grafikli oyun oynamayanlar ve büyük ekranda iyi bir internet deneyimi yaşamak isteyenler için güzel telefon.

ucuz olursa alınır.
-1
MCErgun 03.04.2013 21:23:53
quote:

Orijinalden alıntı: AggressiveGamer

İşte asıl S3/S4 mini bu cihaz.

s3 mini bu telefondan daha dengeli bi telefon.
bu casperin 1. nesil i7, 8g ram 3gb ekran kartı diye sattığı bilgisayarlar gibi birşey...
şimdi gpu arayüzde de aktif olarak kullanılıyor. adreno 203 çöp gibi birşey
+5
kasim33 03.04.2013 22:27:34
uygun fiyatlı büyük ekranlı bi cihaz olabilir facebook ve internet için 0
microsonic 03.04.2013 23:43:31
Telefonu ucuz tutarsalar özelliklerinin hiçbir önemi yok bazı insanlar için. Dokunmatik olsun, geniş ekran olsun yeter bazı durumlarda. 0
seconder77 04.04.2013 00:13:55
tebrikler samsung 116516516516841684648468.cı android telefonu çıkardınız
bizden bir adet silikon kılıf kazandınız
+3
LilTunechi 04.04.2013 00:24:10
s3 fazlalarini mi satıyor samsung? 0
hayal@t 04.04.2013 00:25:30
samsung un yeni çıkan telefonları kabak tadı vermeye başladı. Hepsi birbirine benziyor +1
EmreFB1907 04.04.2013 00:28:10
quote:

Orijinalden alıntı: bozisik

Midem bulandı artık.

Benim de midem bulandı. Artık şu tipi görünce kusacak gibi oluyorum . Ama bunu yazsam kızarlar gene
+1
Schumii 04.04.2013 00:31:18
Samsung 3 kuruş ayır da kenara artık özgün bir tasarım yap. Mümkünse plastik ve arka kapaklı olmasın... +2
seconder77 04.04.2013 00:34:52
quote:

Orijinalden alıntı: EmreFB1907

quote:

Orijinalden alıntı: bozisik

Midem bulandı artık.

Benim de midem bulandı. Artık şu tipi görünce kusacak gibi oluyorum . Ama bunu yazsam kızarlar gene

bu samsung fanlarından korkulur
gerekirse ailelerini,vatanlarını satarlar koreli bir firma için
0
_G_K_N_ 04.04.2013 00:35:29
Tamam s3'ün tasarım tuttu patentini aldın da yeter artık beaa bu ne harbi kabak tadı vermeye başladı, fakat ucuz olursa bu telefon tutar bildiğin s3'ün aynısı(telefon ile hava atmayı seven bir milletiz ya!!) köşeler az daha kesinleşmiş 0
EmreFB1907 04.04.2013 00:42:29
quote:

Orijinalden alıntı: seconder77

quote:

Orijinalden alıntı: EmreFB1907

quote:

Orijinalden alıntı: bozisik

Midem bulandı artık.

Benim de midem bulandı. Artık şu tipi görünce kusacak gibi oluyorum . Ama bunu yazsam kızarlar gene

bu samsung fanlarından korkulur
gerekirse ailelerini,vatanlarını satarlar koreli bir firma için

Vallahi dostum sağa bakıyorum iphone , sola bakıyorum s3 , önüme bakıyorum s3 , ace ve türevi samsunglar.

Bu sene bunların içinde parlayan dikkat çeken Bir One var birde Xperia Z . Bu ikisi ve diğerleri diye bakmaya başladım olaya . Herkeste görmek bayıyor. Ayırt edemez olduk özellikle samsung telefonları
+1
Blindluck 04.04.2013 00:45:22
"Mainguyen sitesinden elimize ulaşan bilgiler

ışığında" adamlar uğraşmış söz yazmış :))
0
seconder77 04.04.2013 00:46:35
quote:

Orijinalden alıntı: EmreFB1907

quote:

Orijinalden alıntı: seconder77

quote:

Orijinalden alıntı: EmreFB1907

quote:

Orijinalden alıntı: bozisik

Midem bulandı artık.

Benim de midem bulandı. Artık şu tipi görünce kusacak gibi oluyorum . Ama bunu yazsam kızarlar gene

bu samsung fanlarından korkulur
gerekirse ailelerini,vatanlarını satarlar koreli bir firma için

Vallahi dostum sağa bakıyorum iphone , sola bakıyorum s3 , önüme bakıyorum s3 , ace ve türevi samsunglar.

Bu sene bunların içinde parlayan dikkat çeken Bir One var birde Xperia Z . Bu ikisi ve diğerleri diye bakmaya başladım olaya . Herkeste görmek bayıyor. Ayırt edemez olduk özellikle samsung telefonları

kardeş ben hangisi hoşuma giderse onu kullanırım
forumdakiler gibi kendimi markaya satanlardan değilim
iphone ucuzlarsa onuda kullanırım iphone çok şık bir telefon
0
MIKROP DOGAN 04.04.2013 00:59:58
saat geçmiyor ki yeni bir samsung haberi duymayalım +1
wolf silver 04.04.2013 02:13:55
Günün anlam ve önemi nı belirten telefon çıktı.işi olmayanlar bu telefonu alabilirler pikselleri saymak için!!!! 0
xconnect 04.04.2013 02:28:43
500 Kişi çalışanı olan bir binada anket yaptık hangi telefonu dağıtalım diye... Sonuç ne çıksa beğenirsiniz! 0
farukbekl 04.04.2013 02:38:44
quote:

Orijinalden alıntı: xconnect

500 Kişi çalışanı olan bir binada anket yaptık hangi telefonu dağıtalım diye... Sonuç ne çıksa beğenirsiniz!


zamsung
+1
Brky 04.04.2013 03:43:44
Cidden yeter ya samsung baydın artık.Şuan s3 kullanıyorum ve ciddi şekilde sıkıldım bu tasarımdan, hergün tel. çıkarıyor ve hepsi aynı,sırf bu yüzden tasarım harikası olan XZ alacağım. 0
DH Misafiri 04.04.2013 04:39:33
samsung ne dengesiz bir firmadir ya. 0
mert1907 04.04.2013 09:33:26
Samsung'un bugüne kadar yaptigi en karizma telefonu Wave 8500 ama onunda yazilimini beceremediler. +2
genelsekreter 04.04.2013 09:58:19
acikacasi cift sim kart isteyenlere uygun bir telefon bu..o yuzden iphone htc vb.funboylari cok konusmasin bence 0
genelsekreter 04.04.2013 10:03:03
quote:

Orijinalden alıntı: Schumii

Samsung 3 kuruş ayır da kenara artık özgün bir tasarım yap. Mümkünse plastik ve arka kapaklı olmasın...

batarya sabit cikmayanindan mi olsaydi..mantikli gerekcelerle gelin bari ya. note 2 kullaniyorum 3 tane yedek bataryam var..iatedigim zaman yedege geciyorum..sabit bataryalilar napiyo acaba
0
WiiSmash 04.04.2013 10:31:39
quote:

Orijinalden alıntı: FRAPS

Samsung teknoloji çöplüğü oluşturuyor , batarsa hiç üzülmem.


+1 aynen katılıyorum bunu dediğimde samsung fanboyları eksilemişti
0
Bukalemun 04.04.2013 10:43:39
ARKADAŞLAR " ÇİFT HATLI" BİR CİHAZ BU !

Şuanda en uygun Samsung galasky s duos var ve 700TL civarında.

Benim ihtiyacım var ve dizayn / özellikl sorunumda yok ! Yeter ki gelsin ve ucuz olsun.
+1
Hasan07-36 04.04.2013 10:55:23
Samsung'u bir çok kişi eleştirmiş gereksiz yere. Adamlar bir sürü telefon çıkarıyor ama bu şekilde her keseye hitap ediyor. Bu telefon da güzel olmuş. İşlemcisi iyi, ekranı gayet yeterli, bataryası da çok iyi durumda.

Yekpare telefon peşinde koşanları hiç anlamıyorum. Belki yedek batarya gerekecek. Bu bataryalar ölümsüz de değil. Bataryanın kapasitesi azaldığında Samsung kullanıcıları yeni batarya alıp kolayca değiştirebiliyor. HTC, Sony, Nokia ve özellikle de Iphone kullananlar ise servis arar artık. Bir de bir çok firma telefona hafıza kartı yuvası koymuyor. Ama Samsung neredeyse her telefonuna yedek batarya koyuyor. Ayrıca bu telefonun kamerası en azından 720P çekebilirse tadından yenmez.

Hiç mi eksiği yok? Elbette var. İşlemciyi biraz düşürüp, grafik ünitesini yükseltebilirlerdi. Tasarım olarak da Galaxy Wonder'a veya Wave'ye benzeyen bir tasarım kullanılabilirdi. Apple'ın köşeleri yuvarlatılmış dikdörtgen patentleri zaten Samsung'u kafasının rahat edeceği yeni tasarımlar bulmaya yönlendirdi. Ama nedense Apple'ın gözü bir tek Samsung'u görüyor. Xperia Z'nin de HTC One'nin de köşeleri yuvarlatılmış. Xperia Z çok özgün bir tasarımı olmasıyla kurtarıyor. Ama HTC One, Iphone 5'e benziyor. Yanlış bilmiyorsam HTC ile Apple anlaşmıştı ama eminim ki Samsung'a koyduğu kadar ağır anlaşma şartları koymamışlardır.
+1
ilkerinanç 04.04.2013 17:56:05
amanda samsungda genede aynıda hedede hödede diyenler "Samsung'un çift sim kart girişli yeni modeli Galaxy Win" kısmını okumamış sanırım.4 çekirdekli çift sim kart girişli telefon.mesela ben böyle bir telefon bekliyorum kaç zamandır varmıydı alternatifi? +3
butze 04.04.2013 19:10:11
Saçmaladı -1
hmustafa 01.07.2013 17:51:07
Saçmaladı diyenler veya midesi bulanıp kusacak olanlar lütfen başka markalara yönelin. Burada laf kalabalığı yapıp mide bulantınızı okumak zorunda bırakmayın.

Alan arkadaşların kullanım deneyimlerini lütfen aktarmalarını bekliyorum. daha öncesinde 7562 tecrübesi olup beğenmeyenlerdenim. S3 ayarında bir telefona ihtiyacım var ve çift hatlısının çıkmasını bekliyorum. N7102 çift hatlının Türkiye ye geleceğine umudum kalmadı.
-2
thestell 01.07.2013 18:44:15
İyi güzel de ne bileyim insan bari kenar stilini değiştirir tasarımın? 0
Srcn81 01.07.2013 18:54:09
Hoş görünümü var. 0
ÖNDER ASLAN 04.07.2013 16:03:49
bencede midesi bulanan başka yere gitsin yaa.
sırf yazmış olmak için mi yazılıyor bunlar anlamış değilim.
samsung çift hatlı 7722 modelini kullanıyorum. aynen bu özelliklerde gene çift hatlı telefon almak istiyorum. bu telefona da bayıldım görünümünden ziyade işlevi benim için önemli.

ancak çift hatlı yeni çıkan telefonların en büyük sıkıntısı sim1 ile görüşürken sim2 den arayan ya meşgul tonu alıyor yada telefon kapalı sinyali alıyor.
aceba bu telefonda da böyle bir sıkıntı söz konusu olabilirmi?
konu hakkında bilgisi ve deneyimi olan arkadaşlardan yardım istiyorum.
+1
hmustafa 05.07.2013 00:21:15
quote:

Orijinalden alıntı: CORSA 1.2 NJOY

bencede midesi bulanan başka yere gitsin yaa.
sırf yazmış olmak için mi yazılıyor bunlar anlamış değilim.
samsung çift hatlı 7722 modelini kullanıyorum. aynen bu özelliklerde gene çift hatlı telefon almak istiyorum. bu telefona da bayıldım görünümünden ziyade işlevi benim için önemli.

ancak çift hatlı yeni çıkan telefonların en büyük sıkıntısı sim1 ile görüşürken sim2 den arayan ya meşgul tonu alıyor yada telefon kapalı sinyali alıyor.
aceba bu telefonda da böyle bir sıkıntı söz konusu olabilirmi?
konu hakkında bilgisi ve deneyimi olan arkadaşlardan yardım istiyorum.

Konu hakkında bende yorum bekleyenlerdenim.
7562 modelinde olduğu gibi 8552 de tek işlemcili dolayısıyla aynı anda tek telefon işlevi var sanıyorum. 7562 de Yönlendirme servislerinin açık olmasıyla çağrı bildirimi yapılabiliyor. Ancak aynı anda ikinci hattı başka bir telefon kullanıyormuş gibi acamıyorsunuz.
Bu tip telefonlarda Telefonu kapatmadan diğer hattaki mevcut çağrıyı kabul ederseniz 2 sim 1 sim e yönlendirildiğinden ücretlendirme kendi simleriniz arasında yönlendirme ücreti alınacaktır.Bu 8552 için tecrübeye dayalı olmayıp diğer telefonların özelliklerine bakarak yapmış olduğum öngörüdür. Kullanan arkadaşlar inşallah ilk fırsatta bu sorunun cevabını verirler.

ben 2. hattı sadece mesai saatleri dışında ulaşabilecek kişiler için kullandığım için hattın biri zaten devre dışı. Benim için çok ideal ama hem biraz fiyatların düşmesini hemde tecrübe sonuçlarını bekliyorum. Hafta sonu 212 media markta teşhir ürünü hariç kalmamıştı
+1
ÖNDER ASLAN 05.07.2013 09:19:09
aynen satışını yapan bir çok büyük mağazada fazla kalmamış.
kısaca kullanan bir sürü insan var. mağaza satış elemanlarıda malesf çok fazla bilgi sahibi değil.
bu nedenle en güzeli bilgi sahibi deneyimli bir kullanıcıdan öğrenmek.
fiyatlara bakıldığında a para değil. eh paramızı da sokaktan toplamadığımıza göre bilgi sahibi birinden bilgi almak şart diyorum.
0
hmustafa 21.07.2013 02:54:22
hala karar veremedim alan hiç kimse yorum yapmamış
S7562 aldım arızalı çıktı iade ettim
I8552 GALAXY WIN mi yoksa I9082 GALAXY GRAND mı
konu hakkında bilgisi olan arkadaşlardan destek bekliyorum
0
Efe S. 21.07.2013 03:10:52
Yine Samsung yine tasarım vahşeti. 0
etlik 21.07.2013 09:46:46
Samsungun CEO'su herhalde talimat vermiş; hergün yeni bir telefon çıkarılacak diye. 0
Bloodin 26.07.2013 14:20:37
Bu telefonla ilgilenenler, bir de General Mobile Discovery'ye baksınlar, ekranı 480x800 yerine 1024x768 (HD) olur, ekran kartı da Adreno 203 yerine belki 100 kat daha güçlü olan PowerVR SGX544 olur, 200 liranız da cebinizde kalır... 0
Legolas 26.07.2013 14:52:01
şu tasarımdan bıktım artık ya. samsung un tüm telefonları aynı gibi geliyor gözüme. +1
@CAN@ 26.07.2013 14:58:46
Burada beğenmeyenler var ekran çözünürlüğünü ama zaten üst sınıf bir model değil ki. Fiyatı düşürmek için ekrandan kısmışlar. 0
muhtintin 26.07.2013 15:09:24
can sıkıntısına telefon üretme.... -2
markus91 07.08.2013 11:14:02
quote:

Orijinalden alıntı: baysan240

adreno 203 grafik birimi ve 4 çekirdek işlemci ha bide 4.7 480x800 ekran mükemmel kombinasyon olmuş tebrikler...http://d1302.hizliresim.com/16/r/kf5vz.gif


hahaha o ne swf öle la :D
+1
egollight 07.08.2013 13:55:25
evet arkadaşlar alalı 1 hafta oldu ve oldukca memnunum BU YAZIYI LÜTFEN SADECE ÇİFT SİM İHTİYACI OLANLAR OKUSUN DİĞERLERİ ANLAMAZ SANIRIM herkes çok ön yargılı çünkü bu telin çift sim kartlı olduduğunu bilmiyor . haklısınız neden adamlar hep aynı teli yapsınki konu çift sim kart olunca başka alternatifleri yok gayet şik gayet hızlı ve işe yarar bir tel kesinlikle tavsiye ederim . Grand dan daha iyi ..grand 2 çekirtekli bu ise 4 çekirdekli. hemen hemen s3 seviyesinde diyebilirim Tabii biraz abartım. çift sim arayanlar hiç düşünmeden alabilirler. tavsiye ederim. 0
DH Misafiri 09.08.2013 21:48:51
bende galaxy wın aldım telefon şöle güzel gibi ama satıcı firma 8 saat şarj olunmasını sölemişti ben 7saat felan şarj ettim şimdi internete veya oyun oynamak için telefonu kullandıgımda şarjı en fazla 1 gün gidiyor bu dogalmı cevaplarınız için teşekkürler 0
St.Francisco 12.08.2013 13:16:47
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

bende galaxy wın aldım telefon şöle güzel gibi ama satıcı firma 8 saat şarj olunmasını sölemişti ben 7saat felan şarj ettim şimdi internete veya oyun oynamak için telefonu kullandıgımda şarjı en fazla 1 gün gidiyor bu dogalmı cevaplarınız için teşekkürler

doğal batarya bir kaç haftadan sonra en yüksek performansına ulaşır.
0
33kaan33 27.08.2013 15:44:38
gayet guzel telefon bende s3 var esıme aldım bundan fıyat olarak ıyı ozellık olarak ıyı s3 almadan once cıksaydı bunu alırdım hıc bı fark yok arasında fıyat hariç 0
Galatasaray 27.08.2013 16:11:54
alan elbette olacak ace bile satış rekorları kırdı bu ülkede 0
slowslide 09.09.2013 22:36:13
Arkadaşlar merhaba,

1 haftadır çift hatlı telefon almak için seçenekleri daraltmaya çalışıyorum. Ama olay Grand ve Win konusunda çıkmaza girdi. Sorduğum kişiler hep yetkili ve konusunda uzman olduğunu söyleyen kişiler.
Yorumlar şu şekilde:
1. Grand daha iyi çünkü hızlı makina win in 4 çekirdek farkını anlayamazsınız.
2. Win daha yeni sürüm çekirdek farkı çok fazla Win çok hızlı.
3. Win sorunlu bir telefon Grand daha hızlı.
4. Win programları Grand dan daha az bu sebeple Grand daha fazla seçenek sunuyor.
5. Win eski teknoloji.

Anlayacağınız dağılmış durumdayım. Lütfen yardımcı olur musunuz şöyleki;

1. Hangisi daha hızlı ve kullanışlı.
2. Hangi telefonun menüsü ve kullanabildiği programlar daha fazla.

LÜTFEN YARDIM !!!!!
0
EmreFB1907 09.09.2013 22:37:15
0
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla