TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 26124 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
HTC One'ın Çin versiyonu çıkartılabilir arka kapak, çift SIM ve microSD kart desteğine sahip Facebook Home arayüzü ortaya çıktı HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (82) YORUM YAZ

tarafından 3 Nisan 2013, Çarşamba 20:02 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Samsung Galaxy Win gün yüzüne çıktı
Günlük Haber knight
82
 
Samsung'un çift sim kart girişli yeni modeli Galaxy Win, Vietnam merkezli Mainguyen sitesi tarafından sürpriz şekilde gün yüzüne çıkarıldı. GT-I8552 model numarasına sahip olan akıllı telefonda, Samsung'un Galaxy S III ile benimsemeye başladığı tasarım anlayışını sürdürdüğünü görmekteyiz.

Mainguyen sitesinden elimize ulaşan bilgiler ışığında, 45 nm üretim süreci teknolojisiyle geliştirilen - 1.2 GHz saat hızında çalışan dört çekirdekli Qualcomm Snapdragon S4 Play platformundan ve Adreno 203 grafik işlem biriminden güç alacak Galaxy Win, Google'ın mobil işletim sistemi Android'in 4.1.2 ''Jelly Bean'' sürümünü kullanacak.
 
4.7-inç büyüklüğünde - 480 x 800 piksel (WVGA) çözünürlüğünde Super AMOLED dokunmatik kapasitif ekrana ve ek depolama alanı için 32 GB'a varan microSD kart desteğine yer verilecek akıllı telefona iki adet kamera yerleştirilmiş. Öndeki kameranın çözünürlüğü VGA iken arkadaki kameranın çözünürlüğü 5 megapiksel. Ana kameraya otomatik odaklama ve loş mekanlarda çekim adına LED flaş eşlik edecek.
 
Yukarıda verdiğimiz bilgilere ilaveten çift band Wi-Fi 802.11 a/b/g/n bağlantısı, GPS / GLONASS ve Bluetooth 4.0 gibi teknolojileri bünyesinde barındıracak akıllı telefonun bataryası ise 2.000 mAh kapasiteli olacak. Galaxy Win'in, önümüzdeki mayıs ayından itibaren boy göstereceği tahmin ediliyor.
 
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
DH Misafiri 2 gün önce (08:43)
Bana da samsung fanboyu diyecekler ama neden samsung fanboyu oliyim ki bu isten cikarim da yok samsung telefonlarinin tasarimi bnce cok guzel samsung hep ayni telefon cikariyor diyosunuz ama sanki sony ole digil mi xperia l m hmn hmn ayni tasarimlar her telefon ureticisinin kendisine ozgu tasarimi vardir her telefonda farkli tasarim cikaracak degiller ya samsunga suc atanlar iphona ne dicekler anlamiyorum 6-7 seneden beri hep ayni telefon samsung batarsa uzulmem diyen arkadas samsung bir sizin gibiler yuzunden batmaz icin rahat olsun
DH Misafiri 2 gün önce (08:42)
Arkadaşlar lütfen almayan kişiler almasın. Ciddi anlamda 5 para verilecek bir telefon değil. 8GB denilen hafıza 5.1GB görüküyor. Sistem dosyaları bu 5.1 GB hafızanın içinde. Kamera beş para etmez. Düzgün çekimi yok. Video deseniz yaklaştırma yapamıyorsunuz. Telefon Ram 1GB diye satılıyor ama 865 MB görünen. Daha önce farklı bir marka kullandım bundan kat kat iyi. İşlemci kasıyor. Bence almayın derim.
Schnitter 3.2.2014 13:28:39
Yumurta gibi telefonları, birbirinin aynı telefonları piyasaya sürüyor ve insanlarda bu telefonları alıyor. Samsung ne yapsın ? Ne verirsem alıyorlar mantığında.
Aydenz 3.2.2014 13:24:50
kusacam
DH Misafiri 3.2.2014 13:19:04
ya Allah aşkına samsung winin kapağı nasıl açılıyor resimle gösterbilimisinz
DH Misafiri 3.2.2014 13:19:04
telefonu almak istiyorum

nekadar olduğunu bilmiyorum arkadaşlar lüttfen yardın edım
fatihto 12.1.2014 15:05:05
quote:

Orijinalden alıntı: hmustafa

hala karar veremedim alan hiç kimse yorum yapmamış
S7562 aldım arızalı çıktı iade ettim
I8552 GALAXY WIN mi yoksa I9082 GALAXY GRAND mı
konu hakkında bilgisi olan arkadaşlardan destek bekliyorum

tam olarak bu sorunun cevabını merak ediyorum..
DH Misafiri 8.1.2014 14:50:12
galaxy win almayı düşünüyorum ön kamerası war mı acaba yardımcı olabilirmisiniz ? :)
DH Misafiri 27.12.2013 11:43:26
win mi garndmi?
ayhhhan 14.12.2013 15:06:43
http://www.hepsiburada.com/liste/samsung-galaxy-win-i8552/productDetails.aspx?productId=telcepsami8550&categoryId=371946

world karta 100 puan
hmustafa 19.11.2013 00:20:25
Bütün oparatörlerin ayarları birbirine benzer.
Vodofone s3 te ayar nasılsa bunda da aynıdır. Elle giriver bi zahmet
shadowtr 18.11.2013 14:51:11
Adamlar yemek fabrikası gibi. Dünden kalan yemekleri birleştirip yeni bir yemek yapıyor gibiler.
DH Misafiri 18.11.2013 12:39:39
Beyler her yönden iyi telefon ama vodafone için internet ayarları yok vodafone kullanan almasın :D
senersongur 3.11.2013 02:15:30
Güzel telefon.
hmustafa 2.11.2013 23:40:35
1 sim üzerine yataydan (batarya takılıyken çıkmayan sim üzerinde yeri var)


Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
excell74 30.10.2013 17:28:30
quote:

Orijinalden alıntı: beynini.delerim

bu telefon normal sim card mı yoksa micro sim card mı istiyor?

ikisi de micro sim card. general mobile discovery'de biri normal biri micro. bir yakınım hem general mobile hem de bu samsung 8552'den aldı. ikisini de inceledim. kalite olarak bu daha iyi gibi. özellik açısından general mobile discovery iyi gibi duruyor ama çok problem çıkardığı söyleniyor. ayrıca çift sim takınca 3g'de problem çıkarıyormuş. yani önceliğiniz çift hat kullanmak değilse neden bu cihazdan alacaksınız ki.
DH Misafiri 17.10.2013 14:09:56
arkadaşalr bu hafıza kartı yeri nerden takılıyo bileniniz varmı acaba ??
hmustafa 28.9.2013 22:35:48
şarj ederken sol üstte şarj lambası var mı?
S3 şarj edilirken beyaz gövde üzerinde SAMSUNG yazısının hemen solunda kırmızı lamba yanıyor, şarj olduktan sonra yeşile dönüyor fakat bendeki 8552 de böyle bir ışık yok
acaba hepsi mi böyle benim ki arızalı mı?
Wjéasz 16.9.2013 22:22:28
Zaten samsung note 3 çıktı iyi şimdi s5 de böyle biterse ozaman görürde akıllanılır
beynini.delerim 16.9.2013 22:17:59
bu telefon normal sim card mı yoksa micro sim card mı istiyor?
tefl10 15.9.2013 11:28:08
ya suraya bilgi paylaşımına giriyor insanlar ama ne yaparsın ki gerekli gereksiz herkes konuşuyor.
telefonu araştıran kişiler belli ki beğenmiş ya da ihtiyacı var, ama daha telefonun çift hatlı olduğunu bilmeden saçma sapan yorumlar, tek hatlı s3 al s4 mini al önerileri...
allah aşkına beğenmek zorunda değilsiniz ama bırakın aydınlatıcı bilgiler paylaşılsın, siz almayın olsun bitsin...

merak edenler için, note 2 kullanıcısıyım ancak çift hat ihtiyacımdan dolayı o cihazı verip bunu almayı düşünüyorum.. yukarıda belirttiğim insanların bunu anlamasını da beklemiyorum zaten.

arkadaşlar telefonu kullanıp kendince artı ve eksiklerini yazan olursa çok makbule geçer.. benim gibi almayı düşünenler için aydınlatıcı olacaktır..

iyi forumlar...
hmustafa 12.9.2013 23:41:50
ben win almaya karar verdim ama kampanyaları bir türlü yakalayamıyorum.
reklamalara bakarsak çoğu yerde 799
mağazaya reyona alamaya gittiğimizde 899
sanırım bu da yeni müşteri düşürme yöntemi, telefonla konuyu 2 ayrı mağaza müşteri temsilicisne sordum
el cevap
"beyefendi o fiyatlar internetten alışveriş için geçerli"
madem öyle niye bunu internet sayfanda belirtimiyosunda beni mağazaya kadar yoruyosun.
Bukalemun 10.9.2013 00:05:19
quote:

Orijinalden alıntı: slowslide

Arkadaşlar merhaba,

1 haftadır çift hatlı telefon almak için seçenekleri daraltmaya çalışıyorum. Ama olay Grand ve Win konusunda çıkmaza girdi. Sorduğum kişiler hep yetkili ve konusunda uzman olduğunu söyleyen kişiler.
Yorumlar şu şekilde:
1. Grand daha iyi çünkü hızlı makina win in 4 çekirdek farkını anlayamazsınız.
2. Win daha yeni sürüm çekirdek farkı çok fazla Win çok hızlı.
3. Win sorunlu bir telefon Grand daha hızlı.
4. Win programları Grand dan daha az bu sebeple Grand daha fazla seçenek sunuyor.
5. Win eski teknoloji.

Anlayacağınız dağılmış durumdayım. Lütfen yardımcı olur musunuz şöyleki;

1. Hangisi daha hızlı ve kullanışlı.
2. Hangi telefonun menüsü ve kullanabildiği programlar daha fazla.

LÜTFEN YARDIM !!!!!

4,7" / 5" İN SİZİN İÇİN FARKI YOK MU?

BİRDE FİYAT / KAMPANYA / BULUNABİLİRLİK ÖNEMLİ DEĞİL Mİ?
EmreFB1907 9.9.2013 22:37:15
slowslide 9.9.2013 22:36:13
Arkadaşlar merhaba,

1 haftadır çift hatlı telefon almak için seçenekleri daraltmaya çalışıyorum. Ama olay Grand ve Win konusunda çıkmaza girdi. Sorduğum kişiler hep yetkili ve konusunda uzman olduğunu söyleyen kişiler.
Yorumlar şu şekilde:
1. Grand daha iyi çünkü hızlı makina win in 4 çekirdek farkını anlayamazsınız.
2. Win daha yeni sürüm çekirdek farkı çok fazla Win çok hızlı.
3. Win sorunlu bir telefon Grand daha hızlı.
4. Win programları Grand dan daha az bu sebeple Grand daha fazla seçenek sunuyor.
5. Win eski teknoloji.

Anlayacağınız dağılmış durumdayım. Lütfen yardımcı olur musunuz şöyleki;

1. Hangisi daha hızlı ve kullanışlı.
2. Hangi telefonun menüsü ve kullanabildiği programlar daha fazla.

LÜTFEN YARDIM !!!!!
Galatasaray 27.8.2013 16:11:54
alan elbette olacak ace bile satış rekorları kırdı bu ülkede
33kaan33 27.8.2013 15:44:38
gayet guzel telefon bende s3 var esıme aldım bundan fıyat olarak ıyı ozellık olarak ıyı s3 almadan once cıksaydı bunu alırdım hıc bı fark yok arasında fıyat hariç
St.Francisco 12.8.2013 13:16:47
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

bende galaxy wın aldım telefon şöle güzel gibi ama satıcı firma 8 saat şarj olunmasını sölemişti ben 7saat felan şarj ettim şimdi internete veya oyun oynamak için telefonu kullandıgımda şarjı en fazla 1 gün gidiyor bu dogalmı cevaplarınız için teşekkürler

doğal batarya bir kaç haftadan sonra en yüksek performansına ulaşır.
DH Misafiri 9.8.2013 21:48:51
bende galaxy wın aldım telefon şöle güzel gibi ama satıcı firma 8 saat şarj olunmasını sölemişti ben 7saat felan şarj ettim şimdi internete veya oyun oynamak için telefonu kullandıgımda şarjı en fazla 1 gün gidiyor bu dogalmı cevaplarınız için teşekkürler
egollight 7.8.2013 13:55:25
evet arkadaşlar alalı 1 hafta oldu ve oldukca memnunum BU YAZIYI LÜTFEN SADECE ÇİFT SİM İHTİYACI OLANLAR OKUSUN DİĞERLERİ ANLAMAZ SANIRIM herkes çok ön yargılı çünkü bu telin çift sim kartlı olduduğunu bilmiyor . haklısınız neden adamlar hep aynı teli yapsınki konu çift sim kart olunca başka alternatifleri yok gayet şik gayet hızlı ve işe yarar bir tel kesinlikle tavsiye ederim . Grand dan daha iyi ..grand 2 çekirtekli bu ise 4 çekirdekli. hemen hemen s3 seviyesinde diyebilirim Tabii biraz abartım. çift sim arayanlar hiç düşünmeden alabilirler. tavsiye ederim.
markus91 7.8.2013 11:14:02
quote:

Orijinalden alıntı: baysan240

adreno 203 grafik birimi ve 4 çekirdek işlemci ha bide 4.7 480x800 ekran mükemmel kombinasyon olmuş tebrikler...http://d1302.hizliresim.com/16/r/kf5vz.gif


hahaha o ne swf öle la :D
muhtintin 26.7.2013 15:09:24
can sıkıntısına telefon üretme....
@CAN@ 26.7.2013 14:58:46
Burada beğenmeyenler var ekran çözünürlüğünü ama zaten üst sınıf bir model değil ki. Fiyatı düşürmek için ekrandan kısmışlar.
Legolas 26.7.2013 14:52:01
şu tasarımdan bıktım artık ya. samsung un tüm telefonları aynı gibi geliyor gözüme.
Bloodin 26.7.2013 14:20:37
Bu telefonla ilgilenenler, bir de General Mobile Discovery'ye baksınlar, ekranı 480x800 yerine 1024x768 (HD) olur, ekran kartı da Adreno 203 yerine belki 100 kat daha güçlü olan PowerVR SGX544 olur, 200 liranız da cebinizde kalır...
etlik 21.7.2013 09:46:46
Samsungun CEO'su herhalde talimat vermiş; hergün yeni bir telefon çıkarılacak diye.
Efe S. 21.7.2013 03:10:52
Yine Samsung yine tasarım vahşeti.
hmustafa 21.7.2013 02:54:22
hala karar veremedim alan hiç kimse yorum yapmamış
S7562 aldım arızalı çıktı iade ettim
I8552 GALAXY WIN mi yoksa I9082 GALAXY GRAND mı
konu hakkında bilgisi olan arkadaşlardan destek bekliyorum
ÖNDER ASLAN 5.7.2013 09:19:09
aynen satışını yapan bir çok büyük mağazada fazla kalmamış.
kısaca kullanan bir sürü insan var. mağaza satış elemanlarıda malesf çok fazla bilgi sahibi değil.
bu nedenle en güzeli bilgi sahibi deneyimli bir kullanıcıdan öğrenmek.
fiyatlara bakıldığında a para değil. eh paramızı da sokaktan toplamadığımıza göre bilgi sahibi birinden bilgi almak şart diyorum.
hmustafa 5.7.2013 00:21:15
quote:

Orijinalden alıntı: CORSA 1.2 NJOY

bencede midesi bulanan başka yere gitsin yaa.
sırf yazmış olmak için mi yazılıyor bunlar anlamış değilim.
samsung çift hatlı 7722 modelini kullanıyorum. aynen bu özelliklerde gene çift hatlı telefon almak istiyorum. bu telefona da bayıldım görünümünden ziyade işlevi benim için önemli.

ancak çift hatlı yeni çıkan telefonların en büyük sıkıntısı sim1 ile görüşürken sim2 den arayan ya meşgul tonu alıyor yada telefon kapalı sinyali alıyor.
aceba bu telefonda da böyle bir sıkıntı söz konusu olabilirmi?
konu hakkında bilgisi ve deneyimi olan arkadaşlardan yardım istiyorum.

Konu hakkında bende yorum bekleyenlerdenim.
7562 modelinde olduğu gibi 8552 de tek işlemcili dolayısıyla aynı anda tek telefon işlevi var sanıyorum. 7562 de Yönlendirme servislerinin açık olmasıyla çağrı bildirimi yapılabiliyor. Ancak aynı anda ikinci hattı başka bir telefon kullanıyormuş gibi acamıyorsunuz.
Bu tip telefonlarda Telefonu kapatmadan diğer hattaki mevcut çağrıyı kabul ederseniz 2 sim 1 sim e yönlendirildiğinden ücretlendirme kendi simleriniz arasında yönlendirme ücreti alınacaktır.Bu 8552 için tecrübeye dayalı olmayıp diğer telefonların özelliklerine bakarak yapmış olduğum öngörüdür. Kullanan arkadaşlar inşallah ilk fırsatta bu sorunun cevabını verirler.

ben 2. hattı sadece mesai saatleri dışında ulaşabilecek kişiler için kullandığım için hattın biri zaten devre dışı. Benim için çok ideal ama hem biraz fiyatların düşmesini hemde tecrübe sonuçlarını bekliyorum. Hafta sonu 212 media markta teşhir ürünü hariç kalmamıştı
ÖNDER ASLAN 4.7.2013 16:03:49
bencede midesi bulanan başka yere gitsin yaa.
sırf yazmış olmak için mi yazılıyor bunlar anlamış değilim.
samsung çift hatlı 7722 modelini kullanıyorum. aynen bu özelliklerde gene çift hatlı telefon almak istiyorum. bu telefona da bayıldım görünümünden ziyade işlevi benim için önemli.

ancak çift hatlı yeni çıkan telefonların en büyük sıkıntısı sim1 ile görüşürken sim2 den arayan ya meşgul tonu alıyor yada telefon kapalı sinyali alıyor.
aceba bu telefonda da böyle bir sıkıntı söz konusu olabilirmi?
konu hakkında bilgisi ve deneyimi olan arkadaşlardan yardım istiyorum.
Srcn81 1.7.2013 18:54:09
Hoş görünümü var.
thestell 1.7.2013 18:44:15
İyi güzel de ne bileyim insan bari kenar stilini değiştirir tasarımın?
hmustafa 1.7.2013 17:51:07
Saçmaladı diyenler veya midesi bulanıp kusacak olanlar lütfen başka markalara yönelin. Burada laf kalabalığı yapıp mide bulantınızı okumak zorunda bırakmayın.

Alan arkadaşların kullanım deneyimlerini lütfen aktarmalarını bekliyorum. daha öncesinde 7562 tecrübesi olup beğenmeyenlerdenim. S3 ayarında bir telefona ihtiyacım var ve çift hatlısının çıkmasını bekliyorum. N7102 çift hatlının Türkiye ye geleceğine umudum kalmadı.
butze 4.4.2013 19:10:11
Saçmaladı
ilkerinanç 4.4.2013 17:56:05
amanda samsungda genede aynıda hedede hödede diyenler "Samsung'un çift sim kart girişli yeni modeli Galaxy Win" kısmını okumamış sanırım.4 çekirdekli çift sim kart girişli telefon.mesela ben böyle bir telefon bekliyorum kaç zamandır varmıydı alternatifi?
Hasan07-36 4.4.2013 10:55:23
Samsung'u bir çok kişi eleştirmiş gereksiz yere. Adamlar bir sürü telefon çıkarıyor ama bu şekilde her keseye hitap ediyor. Bu telefon da güzel olmuş. İşlemcisi iyi, ekranı gayet yeterli, bataryası da çok iyi durumda.

Yekpare telefon peşinde koşanları hiç anlamıyorum. Belki yedek batarya gerekecek. Bu bataryalar ölümsüz de değil. Bataryanın kapasitesi azaldığında Samsung kullanıcıları yeni batarya alıp kolayca değiştirebiliyor. HTC, Sony, Nokia ve özellikle de Iphone kullananlar ise servis arar artık. Bir de bir çok firma telefona hafıza kartı yuvası koymuyor. Ama Samsung neredeyse her telefonuna yedek batarya koyuyor. Ayrıca bu telefonun kamerası en azından 720P çekebilirse tadından yenmez.

Hiç mi eksiği yok? Elbette var. İşlemciyi biraz düşürüp, grafik ünitesini yükseltebilirlerdi. Tasarım olarak da Galaxy Wonder'a veya Wave'ye benzeyen bir tasarım kullanılabilirdi. Apple'ın köşeleri yuvarlatılmış dikdörtgen patentleri zaten Samsung'u kafasının rahat edeceği yeni tasarımlar bulmaya yönlendirdi. Ama nedense Apple'ın gözü bir tek Samsung'u görüyor. Xperia Z'nin de HTC One'nin de köşeleri yuvarlatılmış. Xperia Z çok özgün bir tasarımı olmasıyla kurtarıyor. Ama HTC One, Iphone 5'e benziyor. Yanlış bilmiyorsam HTC ile Apple anlaşmıştı ama eminim ki Samsung'a koyduğu kadar ağır anlaşma şartları koymamışlardır.
Bukalemun 4.4.2013 10:43:39
ARKADAŞLAR " ÇİFT HATLI" BİR CİHAZ BU !

Şuanda en uygun Samsung galasky s duos var ve 700TL civarında.

Benim ihtiyacım var ve dizayn / özellikl sorunumda yok ! Yeter ki gelsin ve ucuz olsun.
WiiSmash 4.4.2013 10:31:39
quote:

Orijinalden alıntı: FRAPS

Samsung teknoloji çöplüğü oluşturuyor , batarsa hiç üzülmem.


+1 aynen katılıyorum bunu dediğimde samsung fanboyları eksilemişti
genelsekreter 4.4.2013 10:03:03
quote:

Orijinalden alıntı: Schumii

Samsung 3 kuruş ayır da kenara artık özgün bir tasarım yap. Mümkünse plastik ve arka kapaklı olmasın...

batarya sabit cikmayanindan mi olsaydi..mantikli gerekcelerle gelin bari ya. note 2 kullaniyorum 3 tane yedek bataryam var..iatedigim zaman yedege geciyorum..sabit bataryalilar napiyo acaba
genelsekreter 4.4.2013 09:58:19
acikacasi cift sim kart isteyenlere uygun bir telefon bu..o yuzden iphone htc vb.funboylari cok konusmasin bence
mert1907 4.4.2013 09:33:26
Samsung'un bugüne kadar yaptigi en karizma telefonu Wave 8500 ama onunda yazilimini beceremediler.
DH Misafiri 4.4.2013 04:39:33
samsung ne dengesiz bir firmadir ya.
Brky 4.4.2013 03:43:44
Cidden yeter ya samsung baydın artık.Şuan s3 kullanıyorum ve ciddi şekilde sıkıldım bu tasarımdan, hergün tel. çıkarıyor ve hepsi aynı,sırf bu yüzden tasarım harikası olan XZ alacağım.
farukbekl 4.4.2013 02:38:44
quote:

Orijinalden alıntı: xconnect

500 Kişi çalışanı olan bir binada anket yaptık hangi telefonu dağıtalım diye... Sonuç ne çıksa beğenirsiniz!


zamsung
xconnect 4.4.2013 02:28:43
500 Kişi çalışanı olan bir binada anket yaptık hangi telefonu dağıtalım diye... Sonuç ne çıksa beğenirsiniz!
wolf silver 4.4.2013 02:13:55
Günün anlam ve önemi nı belirten telefon çıktı.işi olmayanlar bu telefonu alabilirler pikselleri saymak için!!!!
MIKROP DOGAN 4.4.2013 00:59:58
saat geçmiyor ki yeni bir samsung haberi duymayalım
seconder77 4.4.2013 00:46:35
quote:

Orijinalden alıntı: EmreFB1907

quote:

Orijinalden alıntı: seconder77

quote:

Orijinalden alıntı: EmreFB1907

quote:

Orijinalden alıntı: bozisik

Midem bulandı artık.

Benim de midem bulandı. Artık şu tipi görünce kusacak gibi oluyorum . Ama bunu yazsam kızarlar gene

bu samsung fanlarından korkulur
gerekirse ailelerini,vatanlarını satarlar koreli bir firma için

Vallahi dostum sağa bakıyorum iphone , sola bakıyorum s3 , önüme bakıyorum s3 , ace ve türevi samsunglar.

Bu sene bunların içinde parlayan dikkat çeken Bir One var birde Xperia Z . Bu ikisi ve diğerleri diye bakmaya başladım olaya . Herkeste görmek bayıyor. Ayırt edemez olduk özellikle samsung telefonları

kardeş ben hangisi hoşuma giderse onu kullanırım
forumdakiler gibi kendimi markaya satanlardan değilim
iphone ucuzlarsa onuda kullanırım iphone çok şık bir telefon
Blindluck 4.4.2013 00:45:22
"Mainguyen sitesinden elimize ulaşan bilgiler

ışığında" adamlar uğraşmış söz yazmış :))
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla