TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 26115 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Club 3D özel tasarımlı GeForce GTX 560 Ti CoolStream modelini duyurdu Karşınızda bütçe dostu Nokia X1-00; Batarya ve hoparlör konusunda iddialı telefon HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (33) YORUM YAZ

tarafından 8 Mart 2011, Salı 13:43 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Samsung S3850 Corby II; Dokunmatik ekran, Wi-Fi 802.11n, Bluetooth 3.0 bir arada
Ekspres Haber knight
33

Samsung'un QWERTY klavyeli ve Android işletim sistemli Galaxy Pro dışında sergilediği ikinci cep telefonu, kısa bir süre önce fotoğrafı internete sızdırılan S3850 Corby II oldu.

109.9 x 60.6 x 11.7 mm boyutlarında ve 102 gram ağırlığında beyaz, sarı ve pembe olmak üzere üç farklı renk opsiyonuyla tasarlanan Corby II, dört band (850, 900, 1800, 1900 MHz) GSM şebekesiyle uyumlu çalışabiliyor, Samsung'un TouchWiz arayüzünü kullanıyor ve Facebook - Twitter gibi sosyal paylaşım siteleriyle entegrasyon sunuyor. 3.14 inç boyutunda 240 x 320 piksel çözünürlüğünde dokunmatik TFT ekrana sahip yeni telefonda, 26 MB dahili belleğe yer verildiğini görüyoruz. Bellek, microSD kartlar aracılığıyla 16 GB'a kadar arttırılabilmekte.

Wi-Fi 802.11n, Bluetooth 3.0 gibi güncel özellikleri bünyesinde barındıran telefonda, anın yakalanması için 2 megapiksel çözünürlüğünde kamera yeterli görülmüş. Kamera ek olarak 320 x 240 @ 15 FPS video kaydı gerçekleştirebiliyor. 620 saate varan bekleme, 9.5 saate varan konuşma süresi vaad eden 1000 mAh'lık bataryayla gelen telefonun göze çarpan diğer özellikleri arasında 3.5 mm kulaklık girişi ile RDS destekli FM radyo bulunuyor. Mart ayının sonuna doğru satışa sunulması planlanan Samsung S3850 Corby II'nin fiyatı belirsizliğini koruyor.

Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
DH Misafiri 24.08.2013 11:48:19
wifi var mı peki ?
DH Misafiri 08.04.2013 17:51:48
Ben aldım. Hiç memnun kalmadım. Kesinlikle tavsiye etmem.
DH Misafiri 16.02.2013 20:22:12
yaa ben alıcam nasıl ?
DH Misafiri 30.01.2013 17:33:10
bu telefonun usb kablosu şaz aletinin oldugu yere takılıyorr.
DH Misafiri 15.01.2013 14:25:13
ben aldım pek memnun kalmadım sizde almayın tavsiye etmem s3850 yi almanızı benden bu kadar tabi aranızda vardır bu telefonu sevenler onlara da iyi günlerde kullanmalarını dilerim saygılar
DH Misafiri 01.12.2012 23:44:53
facebook giremiyorum bağlantı başarısız diyor sadece IM'den sohbeti görebiliyorum...yardım ederseniz sewinirimmm.m
DH Misafiri 16.11.2012 18:19:42
BENİM TELEFON Wİ-Fİ'YE BAĞLANAMIYOR. NASIL YAĞPACAĞIMI TARİF EDERMİSİNİZ ?
DH Misafiri 13.11.2012 19:42:50
Öncelikle Herkezin alması için ideal bir telefon fakat bazı eksikleri var benim facemde mesajım yok yardım edin..
DH Misafiri 12.10.2012 18:17:31
görüntüsü şık olan bir telefon olabilir ama bence kullanışlı değil. çünkü çok eksik var, birde usb kablosu yoktu aldığımda neredeyse herkes bu sorunu yaşıyor. arkadaşım aynı telefonu almıştı ama dokunmatiği bozuk çıktı yanı telefon çıldırmış. buna çözüm bulunabilirse sadece ben değil herkes sevinir. =)
DH Misafiri 05.08.2012 01:55:58
ya ben aldımda şimdi telefonu kapayınca sonra tekrar açınca müziklerim yok oluyor biri bana yardım edebilirmi....
DH Misafiri 05.08.2012 01:55:55
yurt dışından geldi bu fiyata en iyisibu
DH Misafiri 05.08.2012 01:55:52
Slm bende bu telden almayı düşünüyorum kullanan arkadaşlar lütfen memlun olup olmadıklarını yazabilirmı? Birde bu tel pıyasaya hangı yılda çıktı ,ltf cvplarınızı beklıyorum
DH Misafiri 05.08.2012 01:43:42
samsung s3850 züik çalarını nasıl kapatabilirim ?
aerdalg 04.07.2012 10:50:08
kutuda cıkmıyor usb kablosu
DH Misafiri 27.06.2012 00:31:28
ya bu tlfonun usb kablosu var mı ? lütfen söyler misiniz kullananlar bilir zaten biriniz cevap yazın yaaa
DH Misafiri 15.06.2012 01:17:36
ben qwerty klawyede yazmak istiyorum da. nasıl yapacam bilmiyorum yardımcı lur musunuz. biraz açık anlatırsanız sewinirim.
DH Misafiri 28.05.2012 18:29:06
bence gayet güzel bir telefon bu fiyata ne bekliyorsunuz.
DH Misafiri 16.04.2012 03:57:14
bence güzel sanki seninki çok güzelde tl ye hakaret edyosun
OttomanEmpire34 24.03.2012 21:05:02
Son update yi kiesten kurduktan sonra mesaj ekranına gel 3 noktaya bas yatay ekran moduna girdiğin zaman qwerty klavyeyi kullanırsın.
DH Misafiri 03.03.2012 23:04:17
Msj stili nasıl_? Telefonu yan tutunca Q klavye düz tutunca rakamlı msj stiline mi geçiyor? Birde yandan özel kamera tuşu var mı?
DH Misafiri 10.02.2012 22:03:41
yaaa ben dha yenı alcam alsammı almasammı dıe dusunuorm . yarın gelıooo..

:\
DH Misafiri 08.12.2011 22:48:48
ben bunun internet ayagösterseniz sevinirimrlarını yapamadım
DH Misafiri 08.12.2011 22:47:46
Bu telefonu aldiktan hemen 1 hafta sonra pishman oldum. Verdigim paralarima yazik. Bunu cikartan ve reklamini yapanini bulsam iyice tokatlayacagim!
DH Misafiri 08.12.2011 22:37:50
bu telefona uygun oyun tema vs. lazım yeni ldım pekte anlamıyorum yönlendirirseniz sevinirim ne yüklesem desteklenmiyo filan diyo java oyunu gameloft oyunu bile yüklemiyo ne iş anlamadım
Suprémacy 04.06.2011 00:43:11
Telefonda sensör - q klavye - ekran çözünürlüğü vb. bir çok eksik var.Bu fiyata monte bulunabiliyor.Ama tipi güzel olmuş.
DH Misafiri 03.06.2011 23:46:10
arkadaşlar ben bu tlf dan daha yeni aldım. Bu telefona göre oyun program vs vs gibi şeyler arıyorum bana yardımcı olabilirmisiniz şimdiden tşk ederim...
DH Misafiri 09.03.2011 07:25:52
Samsung'un yeni bir telefon modeli duyurmadigi gun kendimi boslukta hissedecegim galiba.
O kadar alismisimki her tech sitesinde hergun "Iste yeni corby xxpro, iste yeni galaxy slx ve kucuk kardesi llx"gibi haberler duymaya.
Keske bu kadar model cikaracagina biraz da musteri hizmetlerinin ve satis sonrasi yazilim desteginin kalitesini arttirsa.
saijero 08.03.2011 22:56:00
liseli kızlar için ideal bi model :)
drserk 08.03.2011 19:59:24
quote:

Orijinalden alıntı: Helldancer

İnşallah her modelde yaptığı yazılım konusunda "satış sonrası 0 destek" politikasını bu modelde de devam ettirmez.


samsung ve destek vermek... sözlüklere zıt anlamlı olarak geçti bile.... bundan sonra bi daha asla samsung almam.... donanımı bilmem ne olsun... ışınlama bile yaptırsa almam....
_Krst_ 08.03.2011 15:51:24
Galaxy Mini'den Android'i çıkarmışlar olmuş Corby II.
damn2u 08.03.2011 15:29:13
quote:

Orijinalden alıntı: Pyloge

@damn2u,
İyide bu model standart java işletim sistemine sahip bir model Android'li değil ;)


Konunun giriş mesajındaki "Android" kelimesini bu modelede yorumlamışım yanlışlık olmuş, e zaten Android yoksa zaten gereksizler sıralamasında zirveyi oynar.
Farwynd 08.03.2011 15:05:32
@damn2u,
İyide bu model standart java işletim sistemine sahip bir model Android'li değil ;)
Helldancer 08.03.2011 14:21:37
İnşallah her modelde yaptığı yazılım konusunda "satış sonrası 0 destek" politikasını bu modelde de devam ettirmez.
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla