TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 26056 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Philips'den ErgoSensor teknolojili 24-inç monitör: Brilliance 241P4LRY Lenovo, AMD işlemcili yeni dizüstü bilgisayarı IdeaPad S206 için video yayınladı HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (95) YORUM YAZ

tarafından 30 Mart 2012, Cuma 16:57 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Samsung i8150 Galaxy W için ''Value Pack'' güncellemesi yayınlandı
Ekspres Haber knight
95
 
Çeşitli nedenlerden dolayı Android 4.0 Ice Cream Sandwich güncellemesi alamayacak akıllı telefonları için ''Value Pack'' olarak isimlendirdiği güncellemeler hazırlayan Samsung, 2011 yılının ekim ayında piyasaya sürülen i8150 Galaxy W için benzer güncellemeyi Avrupa'da kullanıma sundu.
 
Şu an için Romanya ve Slovakya'daki Galaxy W kullanıcılarının faydalanabildiği rapor edilen güncellemede yüz tanıma ile kilit açma özelliği (Face Unlock), font büyüklüğü ayarlayabilme (Contacts, Calendar, Messaging ve Memo uygulamalarında), video kaydı esnasında fotoğraf çekebilme, açma / kapama tuşuna basarak görüşmeyi sonlandırma gibi yenilikler dikkat çekmekte. Bu bilgilere ek olarak Galaxy S Plus ve P1000 Galaxy Tab'ın da yakın zamanda Value Pack'e kavuşması bekleniyor.
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
1myst 11.4.2013 23:17:43
quote:

Orijinalden alıntı: MarjinaL_Kedi

bi gelse bari şu

2012 mart ayından beri 1 sene geçti bu süre zarfında gelmediyse umudu kesin derim.Odin kullanın.
MarjinaL_Kedi 11.4.2013 20:45:00
bi gelse bari şu
1myst 3.3.2013 22:13:14
Value Pack, Türkiyedeki kullanıcılara sunuldu mu?
murat@fdh 27.12.2012 10:20:18
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

arkadaşlar benim telefonumda samsung w; telefon ayarlarından hakkında kısmına girince android sürümünü 2.3.6 olarak gösteriyor fakat yanında value pack yazmıyor ve bahsettiğiniz yeni özellikleride bulamadım, kullanamıyorum. Acaba yapmam gereken nedir yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.. Şimdiden teşekkürler

Sürümün yanında value pack yazmaz. Gingerbread 2.3 ana sürümdür, 2.3.6 value packtir. http://forum.donanimhaber.com/m_54533667/mpage_259/f_/key_//tm.htm#69618043 adresindeki mesajıma bakın
murat@fdh 27.12.2012 10:15:06
quote:

Orijinalden alıntı: Agah.

Arkadaşlar kolay gelsin. Çok güzel yorumlar okudum. Gerçekten çok hoş konulara değinmişsiniz. Birçok arkadaşın ics'ye bu kadar takılmasına gerçekten şaşırdım açıkçası. Ama sanırım pek fazla konuya hakim olamayan arkadaşlar bu konuda üzüntülü. Ben Galaxy Wonder'a ics gelmesini Ferrari'ye LPG taktırmaya benzetiyorum. Telefonun performansını düşürmekten başka bir işe yaramayacaktır. Hali hazırda telefona uyumlu işlemcisinin kaldırabileceği bir sistem varken kasmak gerçekten mantıksız olacaktır. Yeterli diyenler olacaktır telefon için ama eğer yeterli kadarını google wonder'a senkronize etseydi zaten değişen pek birşey olmayacaktı. O yüzden sabırla value pack Türkiye çıkışını beklemeliyiz ( rom root pek bilmediğim için) ve telefonu stabilize kullanmayı hedeflemeliyiz.

@Agah

Türkiye için Value Pack Şubat 2012 de yayınlandı. Detaylar için http://forum.donanimhaber.com/m_54533667/mpage_259/f_/key_//tm.htm#69618043 sayfasındaki mesajıma bakabilirsin.
murat@fdh 27.12.2012 10:03:11
quote:

Orijinalden alıntı: [cLone]::

value pack (XXLM6) Türkiye Kies 'e geliş tarihini kestirebilen varmı

Arkadaşlar Ayarlar > Telefon Hakkında > Android Sürümü menüsünü kontrol edin. Sürümünüz 2.3.6 ise Value Pack telefonunuzda yüklü demektir. Sürümün hemen altındaki Ana bant sürümü de I8150XXLB4 olmalı. Bu ana bant sürümü Türkiye için Şubat 2012'de yayınlanmış olan Value Pack'tir. I8150XXLM6 ise Balkan ülkelerine (Karadağ, Sırbistan, Çek Cumhuriyeti, Slovakya) ait bir rom olduğu için telefonunuz garanti dışı kalabilir.

Türkiye için yayınlanan Value Pack (I8150XXLB4) diğer ülkelerdeki bazı özellikleri içermiyor (yüz tanıma ile ekran kilidi açma gibi). Türkiyedeki value packin bazı özellikleri:

1) Ekran görüntüsü alma (Home + Power tuşlarına basın). Aldığınız ekran görüntüsü telefonun sd kartına kaydediliyor (Uygulamalar > Dosyalarım > ScreenCapture)
2) Üstteki durum çubuğuna basılı tutup parmağınızı sağa sola kaydırarak parlaklığı ayarlamak
3) Güç tuşu ile çağrı bitirme (Ayarlar > Erişilebilirlik > Güç tuşu çarı bitirir)
4) Yazı tipi ayarlama (Ayarlar > Ekran > Ekran görüntüsü > Yazı tipi stili)
DH Misafiri 1.12.2012 23:44:46
arkadaşlar benim telefonumda samsung w; telefon ayarlarından hakkında kısmına girince android sürümünü 2.3.6 olarak gösteriyor fakat yanında value pack yazmıyor ve bahsettiğiniz yeni özellikleride bulamadım, kullanamıyorum. Acaba yapmam gereken nedir yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.. Şimdiden teşekkürler
DH Misafiri 6.11.2012 22:53:36
galaxy w kullanıyorum kies üzerinden androıd guncellemesı yapılıyormus bılgısı olan arkadas varsa yardımcı olabılırmı:D
DH Misafiri 3.11.2012 20:06:07
galaxy w bende de kasma yapıyordu ama önbellek temizleyicisi diye bir program indirdim.önbellek dolu olduğunda kasma yapıyor.telefon gayet iyi.
ZİYADERİN 3.11.2012 16:05:58
8150 wonder telefonu tüm özellikleri ile süper bence fiyatı sadece biraz daha inmesini bekleyin
3g wifi 5mp camera flash android işletim sistemi tasarım olarak dokunmatik Ve işletim sistemi ve 1.44 ghz 2 gb dahili hafıza olarak
dokunmatik android isteyenlere önerrim. ıphone s3 s2 ye çok para vereceğinize alın kullanınız.
http://www.kapiteslim.com/urun/samsung-i8150-galaxy-w-fiyati.aspx
fiyatı biraz daha uygun geldi 675,00 tl geldi fiyatı...
MarjinaL_Kedi 3.11.2012 15:26:52
bütün arap üklerinde dağıltı türkiye kaldı samsung amacı ne ki
RS182 3.11.2012 11:41:47
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

750 tl civarı telefon almak istiyorum.daha önce hiç android kullanmadım.xperia neo v ile galaxy w arasında kaldım.neo v de dahili hafıza 320 mb diyor.galaxy w de 2 gb indirilen uygulamalar direk tel.hafızasına mı iniyor.bu yönden sıkıntı olurmu.en az 2-3 yıl gitmesini istiyorum.oyun oynarım.wifi ile internette çok gezerim.ics 4 çok önemli değil.birde flash player xperia neo v de var.galaxy w de yok diyor doğru mu

Telefonu alalı 3 ay civarı oldu.Daha önce nokia 5800 vardı ve Samsung W i8150'yi alınca derinnnnnn bir ohh çekeceksiniz,hızına ayak uyduramayacaksınız denildi.Büyük bir hevesle gittim aldım.Google play'den; 2-3 tane basit oyun(Basket-batak-okey..) 1-2 ekonomi programı,whatsup,viber,dün akşam Tango (görüntülü konuşma yapamıyorum bir türlü-AVEA) sözlük,TV-Film programı,pusula,elfeneri vs ihtiyacım olan bir kaç program indirdim. Görev yöneticim de RAM 350 MB görünüyor ve bunun 300-320 MB sürekli kullanımda,hafızayı silsem bile 290-300 mb altına inmiyor.İndirdiğim tüm programlar telefonun hafızasına kayıt oluyor ve sd karta yükle diye bir seçenek bulamadım Hal böyle olunca 5800 dan pek bir farkı yok malesef..Kasıla kasıla bir hal oluyor,kitleniyor,dokunmatiği görmüyor,geç cevap veriyor ve üstelediğinizden gene kitleniyor..Fabrika ayarına döndüm gene aynı..NE YAPMALIYIM? Bu bahsettiğiniz sürümler makinayı hızlandırmak adına benim için çözüm olur mu?Ayrıca Eski telefonun micro sd kartını samsunga taktım ve bilgisayara bağladım.Samsung ile çektiğim bazı foto ve videoları bulamıyorum.SD kartı formatlayıp biçimlendirdim ama gene aynı,telefonda görünen foto,müzik,video kartta yok yada telefonda görünmüyor ve kaydettiğim tüm video vs'yi telefonun hafızasına atıyor ki beni video çekerken uyarıyor yeterli hafıza yok diye..Bunu nasıl çözerim?kullanma kılavuzu sanki telefonu kendim piyasaya sürmüşüm gibi ayrıntıya girmeden kısaca geçip gitmiş menüleri..

Bilgisi olan bir arkadaşım yol gösterirse sevinirim..
maaruf 1.11.2012 10:44:58
Tek çekirdekliler içinde fiyat performans olarak kesinlikle en iyisi.
DH Misafiri 24.10.2012 12:18:34
Arkadaşlar kolay gelsin. Çok güzel yorumlar okudum. Gerçekten çok hoş konulara değinmişsiniz. Birçok arkadaşın ics'ye bu kadar takılmasına gerçekten şaşırdım açıkçası. Ama sanırım pek fazla konuya hakim olamayan arkadaşlar bu konuda üzüntülü. Ben Galaxy Wonder'a ics gelmesini Ferrari'ye LPG taktırmaya benzetiyorum. Telefonun performansını düşürmekten başka bir işe yaramayacaktır. Hali hazırda telefona uyumlu işlemcisinin kaldırabileceği bir sistem varken kasmak gerçekten mantıksız olacaktır. Yeterli diyenler olacaktır telefon için ama eğer yeterli kadarını google wonder'a senkronize etseydi zaten değişen pek birşey olmayacaktı. O yüzden sabırla value pack Türkiye çıkışını beklemeliyiz ( rom root pek bilmediğim için) ve telefonu stabilize kullanmayı hedeflemeliyiz.
Agah. 23.10.2012 12:01:51
Arkadaşlar kolay gelsin. Çok güzel yorumlar okudum. Gerçekten çok hoş konulara değinmişsiniz. Birçok arkadaşın ics'ye bu kadar takılmasına gerçekten şaşırdım açıkçası. Ama sanırım pek fazla konuya hakim olamayan arkadaşlar bu konuda üzüntülü. Ben Galaxy Wonder'a ics gelmesini Ferrari'ye LPG taktırmaya benzetiyorum. Telefonun performansını düşürmekten başka bir işe yaramayacaktır. Hali hazırda telefona uyumlu işlemcisinin kaldırabileceği bir sistem varken kasmak gerçekten mantıksız olacaktır. Yeterli diyenler olacaktır telefon için ama eğer yeterli kadarını google wonder'a senkronize etseydi zaten değişen pek birşey olmayacaktı. O yüzden sabırla value pack Türkiye çıkışını beklemeliyiz ( rom root pek bilmediğim için) ve telefonu stabilize kullanmayı hedeflemeliyiz.
khytr89 29.7.2012 04:46:48
quote:

Orijinalden alıntı: trsinapsis

ICS hiç de artısı olan bir sürüm değil. O yüzden Samsung Galaxy W sahipleri kesinlikle üzülmesin.Bizzat tecrübe ile sabit.Keşke Neo V'e ICS geleceğine Value Pack benzeri güncelleme gelseydi.

Ben Android sürümlerine ilişkin kullanıcı geri dönüşlerini (feedback) şu şekilde bir benzetime gidiyorum bilmem katılır mısınız:

Android 2.3 ----- Windows XP (Uzun seneler kullanıldı ve çok geniş kitlelerce kullanıldı.

Android 4.0 ----- Windows Vista (Fazla yayılamadı ve sevilmedi stabil olmamakla eleştirildi.)

Android 4.1------ Windows 7 ( Bir önceki sürümdeki fiyasko ve hayal kırıklıkları giderildi,daha stabil bir sistem ortaya çıktı.)

Aynen dedigin gibi.... yanliz tek artisi googlenin yeni uygulamalari artik ics ya da jb istiyor.. Misal chrome gingerbreada kurulmuyor..
trsinapsis 29.7.2012 04:10:49
ICS hiç de artısı olan bir sürüm değil. O yüzden Samsung Galaxy W sahipleri kesinlikle üzülmesin.Bizzat tecrübe ile sabit.Keşke Neo V'e ICS geleceğine Value Pack benzeri güncelleme gelseydi.

Ben Android sürümlerine ilişkin kullanıcı geri dönüşlerini (feedback) şu şekilde bir benzetime gidiyorum bilmem katılır mısınız:

Android 2.3 ----- Windows XP (Uzun seneler kullanıldı ve çok geniş kitlelerce kullanıldı.

Android 4.0 ----- Windows Vista (Fazla yayılamadı ve sevilmedi stabil olmamakla eleştirildi.)

Android 4.1------ Windows 7 ( Bir önceki sürümdeki fiyasko ve hayal kırıklıkları giderildi,daha stabil bir sistem ortaya çıktı.)
halllil 5.7.2012 14:54:27
pişman oldum aldığıma ics gelmedi 700 tlye teknosadan aldım 1 ay önce şimdide 780 liraya iphone 3gs görünce 80 lira daha verip niye iphone almadım ios5de gelmiş samsung allah belanı versin
gkcn41 10.6.2012 20:50:06
value pack yayınlandı mı? kies ile girip baktığımda güncelleme yok diyor hala.ne zaman yayınlanacak bilen var mı?
masumkurt 1.6.2012 11:09:35
ICS 4 hakkımız madem Google üreticilerden 18 ay yazılım güncellemesi vermeyi şart koşuyordu.Güncellesin bu telefona haksızlık oluyor.böyle bir şey varsa samsung googleye kullanıcılar tarafından şikayet edilmeli.Bu telefonun bu kadarda ucuzlaması android 4 upgrade in gelmeyecek olmasıdır muhtemelen(telefon a birşey dedeğim yok)
DH Misafiri 1.6.2012 11:04:26
ICS 4 hakkımız madem Google üreticilerden 18 ay yazılım güncellemesi vermeyi şart koşuyordu.Güncellesin bu telefona haksızlık oluyor.böyle bir şey varsa googleye kullanıcılar tarafından şikayet edilmeli.Bu telefonun bu kadarda ucuzlaması android 4 upgrade in gelmeyecek olmasıdır muhtemelen(telefon a birşey dedeğim yok)
DH Misafiri 29.5.2012 22:14:50
bu güncelleştirmeyi yapan var mı ben riyadtayım.galaxy w kullanıyorum.haberı bugun aldım ve cook sevındım.kıes e geçtim güncelleme yoktu.belki ksa ya geç geliyordur.turkıye ye geldı mı..
wavealcambeyler 18.5.2012 23:05:41
quote:

Orijinalden alıntı: Aliapaydin

millet hiç uğraşmayın bu işlerle adamlar icsyi galaxy w'ye port ettiler bile. tek eksik kamera ve radyo çalışmıyor denedim onun dşında sistem gayet stabil çalışıyor.. kamera sorunu çözülürse resmi güncellemeye gerek duymaksızın ics kullanabiliriz.. isteyenler xda developers forumunda ilgili konuyu inceleyebilir.

cm9 dan mı bahsediyorsun ?
Aliapaydin 18.5.2012 22:59:30
millet hiç uğraşmayın bu işlerle adamlar icsyi galaxy w'ye port ettiler bile. tek eksik kamera ve radyo çalışmıyor denedim onun dşında sistem gayet stabil çalışıyor.. kamera sorunu çözülürse resmi güncellemeye gerek duymaksızın ics kullanabiliriz.. isteyenler xda developers forumunda ilgili konuyu inceleyebilir.
tasshelhoff 14.5.2012 12:25:28
merhabalar.

arkadaşlar; bu value pack denen güncelleme yayınlandı mı?

yayınlanacaksa tarih bilen varmı?

görme zorluğu olan bir kullanıcı için alacağım bu yeni value pack te olan font büyütme benim için önemli.

bir de allah rızası için şu programı galaxy e kurup çalışıp çalışmadığını bana söyleyebilecek bir arkadaş olursa hayır duamı alır.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.a0soft.gphone.bfont&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5hMHNvZnQuZ3Bob25lLmJmb250Il0.

bu programda normal fontları yüzde yüz61 e kadar büyütebiliyormuş. ama her telefonla uyumlu değil.

ilginiz için şimdiden teşekkür ederim.
antonidas 13.5.2012 19:48:01
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

750 tl civarı telefon almak istiyorum.daha önce hiç android kullanmadım.xperia neo v ile galaxy w arasında kaldım.neo v de dahili hafıza 320 mb diyor.galaxy w de 2 gb indirilen uygulamalar direk tel.hafızasına mı iniyor.bu yönden sıkıntı olurmu.en az 2-3 yıl gitmesini istiyorum.oyun oynarım.wifi ile internette çok gezerim.ics 4 çok önemli değil.birde flash player xperia neo v de var.galaxy w de yok diyor doğru mu

aynı ben
galaxy w aldım, daha önce hiç android cihaz kullanmamıştım,
bir ipad 2 kullanıcısı olarak, galaxy w telefonunu rahatlıkla öneririm,
1.4ghz işlemci, 512 mb ram var, telefon hiç kasmıyor, takılma vs hiç bir şey olmuyor, ipad'i nasıl kullanıyorsam, bunu da aynı rahatlıkla kullanıyorum,multi-touch vs var,
ayrıca telefonda flash var, hafıza kartı takabiliyorsun, bluetooth dan dosya gönderebiliyorsun,
Android sistemide oldukça kolay, gayet güzel uygulamalarda var, ayrıca galaxy w'nun ekran çözünürlüğü benzer fiyatlardakine göre çok çok iyi.
kendal2135 13.5.2012 18:41:36
Cok tesekkurler cok iyi anlatmissin :)
ardicli2000 13.5.2012 18:32:31
quote:

Orijinalden alıntı: kendal2135


quote:

Orijinalden alıntı: ardicli2000

Cup cake
Donut
Eclair
Froyo
Gingerbread
Honeycomb
Ice cream sandwich
JEllybean

sırasıyla android sürümlerinin adı. Gördüğünüz üzere alfabetiktir kendileri

Hmm tesekkurler :) peki neden su ics onplanda bu kadar acaba teknoloji cilginligi mi yoksa gercekten de ics de var mi biseyler ? :)

Son çıkan ICS. Jellybean daha çıkmadı.
Genel itibariyle GB deki bazı eksikleri kapadı. Özellike web performansı geliştirildi. 4 çekirdek desteği getirildi. Tabletler için bundan önce ayrı yağılan yazılım tekli hale geitirldi. (Honeycomb tabletler içindi. Bu da uygulamalarda uyumsuzluk, verim kaybına neden oluyordu. Önüne geçilmiş oldu.) Genel itibariyle önemlli olan noktalar bunlar.

Fakat bir de kullanıcıya kattığı, esasen sadece ics e bağlı olmayan bir iki deneyim özellikleri getirildi. Mesela face unlock, mesela kopyala/yapıştır fonk. genişletilmesi gibi. Bunlar GB ile de yapılabilir. Ama bunun için üreticilerin toptan sıfırdan ele alması lazım. Onun yerine google yapmış işte onu kullanıyorlar.

Daha öncede savunduğum gibi halihazırda verimli çalışan bir telefona çok katkısı olmayacak. Bu nedenle çok da öenmli değil. Ama güncelleme alınsa fena mı olur? Hayır tabiki...

İngilizce bilenler için:
Enhanced speed and performance
Virtual buttons in the UI, in place of capacitive or physical buttons
Separation of widgets in a new tab, listed in a similar manner to apps
Easier-to-create folders, with a drag-and-drop style
A customizable launcher
Improved visual voicemail with the ability to speed up or slow down voicemail messages
Pinch-to-zoom functionality in the calendar
Offline search, a two-line preview, and new action bar at the bottom of the Gmail app
Ability to swipe left or right to switch between Gmail conversations
Integrated screenshot capture (accomplished by holding down the Power and Volume-Down buttons)
Improved error correction on the keyboard
Ability to access apps directly from lock screen
Improved copy and paste functionality
Better voice integration and continuous, real-time speech to text dictation
Face Unlock, a feature that allows users to unlock handsets using facial recognition software
New tabbed web browser, allowing up to 16 tabs
Automatic syncing of browser with users' Chrome bookmarks
A new typeface family for the UI, Roboto
Data Usage section in settings that lets users set warnings when they approach a certain usage limit, and disable data use when the limit is exceeded
Ability to shut down apps that are using data in the background
Improved camera app with zero shutter lag, time lapse settings, panorama mode, and the ability to zoom while recording
Built-in photo editor
New gallery layout, organized by location and person
Refreshed "People" app with social network integration, status updates and hi-res images
Android Beam, a near-field communication feature allowing the rapid short-range exchange of web bookmarks, contact info, directions, YouTube videos and other data
Support for the WebP image format[49]
Hardware acceleration of the UI[60]
Wi-Fi Direct[61]
1080p video recording for stock Android devices
kendal2135 13.5.2012 12:51:59
quote:

Orijinalden alıntı: ardicli2000

Cup cake
Donut
Eclair
Froyo
Gingerbread
Honeycomb
Ice cream sandwich
JEllybean

sırasıyla android sürümlerinin adı. Gördüğünüz üzere alfabetiktir kendileri

Hmm tesekkurler :) peki neden su ics onplanda bu kadar acaba teknoloji cilginligi mi yoksa gercekten de ics de var mi biseyler ? :)
ardicli2000 13.5.2012 00:57:47
Cup cake
Donut
Eclair
Froyo
Gingerbread
Honeycomb
Ice cream sandwich
JEllybean

sırasıyla android sürümlerinin adı. Gördüğünüz üzere alfabetiktir kendileri
kendal2135 13.5.2012 00:20:32
quote:

Orijinalden alıntı: ardicli2000

quote:

Orijinalden alıntı: fuuryoku

quote:

Orijinalden alıntı: ardicli2000

Diğer konuda yazdığımı paylaşayım dedim...

Bu kadar kafanıza takmayın derim. Neden mi?

1. Güncelleme gelse de görünürde hiçbir şey değişmeyecek. Görünürdeki değişiklikleri de "value pack" adı altında zaten GB ile sunmaya başladı Samsung.

2. ICS ve GB arasında temel oalrak ne fark var da ICS güncellemesi istiyorsunuz? Bunu ciddi mana da soruyorum. TEmelde ICS 4 çekirdek desteği ile yazılmış bir kaç algoritması iyileştirilmiştir. Siz ne arıyorsunuz merak ettim gerçekten.

3. An ittibariyle samsung bütün telefonları için 2,3,6 güncellemesi yayınladı. Çoğu için ise 2. ya da 3. 2.3.6 güncellemesini yayınladı. ARtık GB 2.3.6 üzerinde mühendisler uzmanlaştı. Geliştiriciler dahi yeni custom rom yazmaya yeltenmiyorlar. Son yazılımlar oldukça verimli. Bu tarz bir ICS verimine ulaşmak için en az 1 yıl gerekiyor. O bir yılı verimli GB ile geçirmeniz daha mantıklı olacaktır.

4. BEn de Galaxy Note var. ICS güncellemesi geciktirildi. Çünkü S2 için çıkan yazılımdaki hatalar eksiklikler Samsung un dahi moralini bozdu. Bu denli hatalar yaşanmaması için bir çeyrek yani 3 ay ertelendi. BEn de esasen durumdan memnunum. Zaten son gelen GB güncellemesi o kadar kapsamlı ve verimli ki telefon sıradışı bir hal aldı. Bariz bir şekilde hızlandı. ICS geçmekte dahi tereddütlüydüm. Zaten arayüz aynı. Geçtiğimi anlamam için ayarlara gidirp bakmam lazımdı.

5. Ve düşünün ki bu durum sadece tek telefon için geçerli. Diğer telefonlara gelecek dahi olsa stabilite tatmin edecek seviyede olması 1 yılı alır. Bence gelmemesi daha iyi.

6. Şimdi çıkıp Apple güncelleme veiyor diyecekler olur. Ya da Sony. Samsung da veriyor. 2.3.6 üzerinden veriyor. Buna 4.0.3 yazsa hiçbir şey değiştirmese de memnun oalcka mısınız? RAkamlar sizi yanıltmasın. Siz verim ve performansa bakın. Bence elinizdeki telefon piyasadaki en iyi telefonlardan biri. TAdını çıkarmaya bakın.

İyi günler...

Teşekkürler öncelikle tatmin edici hoş bir açıklama olmuş.Anlamadığımı bir nokta var. Yazılanlara göre ics4 ile gb arasındaki fark yok denecek kadar az bir seviyeye indiriliyor. Madem böyle bir 'neredeyse' ics4ün tüm özelliklerini kapsayan bir value pack yayınlanacktı. Neden ics4 güncellemesi verilmedi wonder'a?. Bir de ics'den sonra çıkacak sürümün özelliklerini içeren bir value pack tadında bir şey yayınlarlar mı?

Öncelikle ICS ile GB arasında elbette fark var. Ancak bu galaxy w ya gelse ne derece de yansıtılır orası muamma.

Temel olarak önümüzdeki 2-3 yıl içerisinde çıkacak cihazlar için derlenen bir işletim sistemi ICS. Donanım deteği daha yüksek.
Yeni bir cihaz daha tasarlanırken ICS e göre tasarlanır. Verim yüksek olur.

Ayrıca görünüm ister aynı olsun ister farklı olsun yazılımda muhakkak farklılıklar var.
Yukarıdaki açıklamaya en güzel örnek s2 deki ICS ile s3 deki ICS. Arayüz çok farklı.

Ya da HTC sensation a gelen yazılım. Arayüzde değişiklik muhakkak var ama asıl değişen nokta browser performansı ve pil süresi.

Şimdi bu gelişmeleri de GB üzerinden vermek mümkün. Ancak yeni derlemeler yapmak, kodlar yazmak gerekir.
GB yerine ICS i de kullanabilirsiniz ama mevcut bir sistemi değiştirmek ise o kadar kolay olmaz.
Yeni driver yazılacak, yazılım modifiye edilecek.
Yapılamaz mı yapılır ama ne gerek var?

Ayrıca bir de firmalar açısında bakmak lazım oalya. Sonuçta hiç gerekli olmasa bile kullanıcılar yazılım güncellemesi istiyorlar.
Bu durumda yeni cihaz satmak için güzel bir bahane olarak kullanılıyor. Emin olun firma sizin olsa sizde aynı stratejiyi izlersiniz.

Şimdi spesifik olarak galaxy w yu konuşalım.
480*800 ekran, adreno205 gpu, 1,5ghz snapdragon.
Her türlü GB ile çok iyi performans sunan bir alet. Stabilite yakalanmış. Performans istenen düzeyde.
Daha fala kurcalayıp milyonlarca dolar masraf yapıp yeni bir yazılım getirmenin mantığı ne olabilir sizce?
Hem de GB ile mükemmel bir stabilite yakalanmışken yeni kodlara alışıp verimi yakalayamama riski de varken.

Kullanıcıyı bile tereddüt ettirecek bir durum olmalı bence güncellemeler. Kullanıcı ICS yerine performans güncellemesi istemeli bence.
yeni kernel gelsin, yeni bootloader geldin, firmware gelsin... İsterse adı GB 2.3.4 olsun ama daha verimli olsun.
Bu düşünceyle yeni isteklerde bulunmak önemli.

Muhtemelen bu çerçevede w için value pack gelecek ve donanım mevcut şartlar altında belki de %95 verimle kullanılmış olacak.
Bence tatminkar bir durum. Daha fazla şikayet gelse de dinlemeye gerek duymazdım ben de.

Benim düşünce tarzımı yukarıda yansıttım. Samsung un stratejisi de biraz olsa da örtüşüyor. Ama tabi onlar daha ticari yaklaşıyorlar olaya orası ayrı.

İyi günler.


Hey hey hey durun orda :D nedir su ics denilen sey ve gb ? Gb gingerbread mi oluyo ? Braz acklarsanz sevnrm
thorax 12.5.2012 23:58:19
quote:

Orijinalden alıntı: prince1907

mazur görün yeniyim ama bu ics ve rom ne oluyor acaba ?

ICS (Ice Cream Sandwich) android in 4.0 üstü versiyonuna verdigi isimdir. bir öncekiler de gingerbread, froyo falandı.

ROM kısaca android telefonun isletim sistemi diyebiliriz. telefon sirketleri android in çesitli versiyonlarıyla sunarlar orijinal (stock da denir) romlarını. açık kaynak kodlu bir yapıya sahip olduğu için de çeşitli geliştiriciler de ROM yazarlar veya mevcut romları edit ederler. çok farklı çok çeşitli bulabilirsiniz ararsanız nette.
prince1907 12.5.2012 10:56:19
mazur görün yeniyim ama bu ics ve rom ne oluyor acaba ?
DH Misafiri 11.5.2012 23:12:16
peki indirilen öoyun.tema.uygulama hafıza kartına aktarılıyormu sorun yaşarmıyım neo v-320 mb galaxy w 2gb hangisini tavsiye edrsin
arda_can_2 10.5.2012 17:38:22
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

750 tl civarı telefon almak istiyorum.daha önce hiç android kullanmadım.xperia neo v ile galaxy w arasında kaldım.neo v de dahili hafıza 320 mb diyor.galaxy w de 2 gb indirilen uygulamalar direk tel.hafızasına mı iniyor.bu yönden sıkıntı olurmu.en az 2-3 yıl gitmesini istiyorum.oyun oynarım.wifi ile internette çok gezerim.ics 4 çok önemli değil.birde flash player xperia neo v de var.galaxy w de yok diyor doğru mu

galaxy w de flash player var arkadasim
DH Misafiri 10.5.2012 16:07:50
750 tl civarı telefon almak istiyorum.daha önce hiç android kullanmadım.xperia neo v ile galaxy w arasında kaldım.neo v de dahili hafıza 320 mb diyor.galaxy w de 2 gb indirilen uygulamalar direk tel.hafızasına mı iniyor.bu yönden sıkıntı olurmu.en az 2-3 yıl gitmesini istiyorum.oyun oynarım.wifi ile internette çok gezerim.ics 4 çok önemli değil.birde flash player xperia neo v de var.galaxy w de yok diyor doğru mu
[cLone]:: 9.5.2012 16:22:57
value pack (XXLM6) Türkiye Kies 'e geliş tarihini kestirebilen varmı
memoseler 8.5.2012 20:45:13
quote:

Orijinalden alıntı: electROck35

Şimdi merak ettiğim için soruyorum amacım kötülemek değil iOS kaldırabilen tüm telefonlara son sürümü veriyor, Windows Phone'unda amacı o 7 ve 7,5'li cihazlara Windows Phone 8'i yükleyeceğiz diyor...

Anlamadığım Samsung Galaxy W sınıfının en iddialılarından 1,4 GHZ işlemci ve 512 RAM var, Android 4'ü sunmamasının sebebi işlemci değil belli ama 512 RAM kaldırmaz mı? Yoksa ara bir ürün mü diye esgeçiyorlar?

Size katılmıyorum. Şüphesizki Galaxy W' sınıfının EN İYİSİ. 512 MB ram sınıfında en iyisi. Tek çekirdek işlemcilerdede EN iyisi. Yani bu samsung'un yaptığı kesinlikle Nexus-S2-Note vs vs gibi En üst düzey cihazların satışlarını azaltmamak içindir. Samsung'un attığı bu kazığı unutmayacağım ve birdaha telefon,PC,Tablet ne alırsam alayım orta ile üst segment arası değilde. EN AMA EN ÜST segment alacağım şunu anladım Samsung alacaksan en iyisi almalısın
electROck35 8.5.2012 03:37:23
Şimdi merak ettiğim için soruyorum amacım kötülemek değil iOS kaldırabilen tüm telefonlara son sürümü veriyor, Windows Phone'unda amacı o 7 ve 7,5'li cihazlara Windows Phone 8'i yükleyeceğiz diyor...

Anlamadığım Samsung Galaxy W sınıfının en iddialılarından 1,4 GHZ işlemci ve 512 RAM var, Android 4'ü sunmamasının sebebi işlemci değil belli ama 512 RAM kaldırmaz mı? Yoksa ara bir ürün mü diye esgeçiyorlar?
danGerfuLL 8.5.2012 02:14:15
quote:

Orijinalden alıntı: memoseler

quote:

Orijinalden alıntı: gs-okan

quote:

Orijinalden alıntı: blackshow
quote:

Orijinalden alıntı: gs-okan
quote:

Orijinalden alıntı: blackshow
quote:

Orijinalden alıntı: gs-okan 750 kagidi cope attim keske sony ericsson neo v alsaydim
ne yönden çöpe attın arkdsım herkes bu telefona ıyı dıyor yok begenmıyosan olumsuz yonlerını yazda bızde bılelım yada gıt sat ustune para koy neo v al begenmedıgın telfonla nasıl ılgılenıysun
6 aylik tlf na ics vermemelerine cok sinirlendim yoksa telefon fiyat / kalite acisin piyasanin en iyisi
o yönden haklısın olsun ıcs lı telefon çok ıstıyosan paran oldugunda üstüne para koyar ona göre telfon alırsın
Aslinda tlf hmn simdi tum parami geri alarak iade edebilirim ama tlf ye asik oldum veremiyorum . :)










Galaxy W'mi Neo V ile takas ettim ve HEMEN geri W'mi aldım. Android 4 ile kullandım ve bu kadar berbat bir arayüz olmayacağını anladım. Telefondaki hiçbir uygulama düzgün çalışmıyor zaten dosya yöneticisi yok marketteki uygulamalarda açılmıyor-Kapanıyor-Birçok ounda kontrol sorunları var- İnternetteki ICS'ler samsung'un ICS'si. Bu turuncumsu sarımsı duvar kağıtlı olanlar. Neo V'de öyle değil. Tepedeki saat felan bile mavi renge dönüşmedi. HEMEN HEMEN HERŞEYİ AYNI. Uygulamaları klasörleme özelleği bile yok. Android 4'e hazır değil henüz uygulamalar. Galaxy W' ile neo v karşılaştırılmamalı. Samsung'un sanat eseri arayüzü şüphesizki EN İYİSİ.



Ya size denk gelen cihaz farkliydi ya da cihaza bir de hafiza kartina format atmadan kullandiniz. Ben de ICS yuklu neo V var. Uygulamalar disinda bir sorun yok. Su anda gayet stabil durumda ve sanirim bir de guncelleme alinca stabilite tam oturacaktir. Uygulamalar derken tek stabilite sorunu yasadigim uygulama Temple Run o da oyun oldugu icin cok da sorun degil benim acimdan.

Diger yandan saatin mavi olmasi Android'in temel arayuzunden kaynaklaniyor. SE cihazlarinda Timescape arayuzunu kullandigi icin bu tip bir degisiklik yok.

ICS'in en sevdigim yonu tarayicisi oldu. Tarayicida sekme limitini artirmislar bu sayede farkli bur tarayici kullanmaktan vazgectim.
H/İT HERİF 8.5.2012 01:24:55
Biz ne zmn kullanmaya baslayabiliriz peki ?
NS_85 7.5.2012 21:21:47
Neo V'yi bilemem ama Arc S'te memnunum İCS'den. Arc S ile Galaxy W'nun donanımı aynı olduğuna göre İCS alabilirdi aslında.
Bazı uygulamalarda sorun çıktığı doğru ama bu o uygulamaların İCS için optimize edilmemelerinden kaynaklanıyor. Lakin bazı uygulamalar var ki sadece İCS'de çalışıyor Apex Launcher gibi. GO Launcher kadar işlevsel ama GO Launcher kadar telefonu kasmayan bir arayüz. İCS'de vazgeçilmezim oldu
H/İT HERİF 7.5.2012 21:01:05
bu telefona nasıl ıcs vermiyorlar anlayamamıyorum yahu
Al Capone! 7.5.2012 18:01:01
İleride uygulamalar sırf 4 için yapılınca biz napıcaz?
Volkanbaba 7.5.2012 15:02:34
Arkadaş sadece samsungun değil bütün android üretecilerinin sorunu bu. Ara modellere destek çok olmuyor ve galaxy W ara model. Sony, HTC, LG farketmiyor samsung yinede value pack vs uğraşıyor diğerlerinin çoğu direk kesiyor. Bak Galaxy S e 2 yıl oldu çıkalı hala destek veriliyor. Velhasıl kelam android telefon alacaksınız ve destek istiyorsanız markaların amiral modellerini alacaksınız android piyasası böyle çünkü kimse 600-700 liraya cihaz alıp yıllarca destek beklemesin.
norton772 7.5.2012 14:14:04
Amma takmışsınız şu ics'e yahu. Ben s2 kullandım, şu anda da note kullandım. İcs kullandım sonra da gb'ye döndüm. Büyütülecek bir şey yok yani telefon sihirlenip acaipleşmeyecek. Ayrıca yeni ios güncellemeleri iphone 3g'ye destek vermiyor, boşu boşuna güncelleme yapar cihaz sahibi. Ayrıca emin olun bir çok iphone sahibi tanıyorum ki daha güncellemeden bihaber. Yani takmayın kafanıza ve cihazın keyfini sürmeye bakın.
ardicli2000 6.5.2012 22:23:38
quote:

Orijinalden alıntı: fuuryoku

quote:

Orijinalden alıntı: ardicli2000

Diğer konuda yazdığımı paylaşayım dedim...

Bu kadar kafanıza takmayın derim. Neden mi?

1. Güncelleme gelse de görünürde hiçbir şey değişmeyecek. Görünürdeki değişiklikleri de "value pack" adı altında zaten GB ile sunmaya başladı Samsung.

2. ICS ve GB arasında temel oalrak ne fark var da ICS güncellemesi istiyorsunuz? Bunu ciddi mana da soruyorum. TEmelde ICS 4 çekirdek desteği ile yazılmış bir kaç algoritması iyileştirilmiştir. Siz ne arıyorsunuz merak ettim gerçekten.

3. An ittibariyle samsung bütün telefonları için 2,3,6 güncellemesi yayınladı. Çoğu için ise 2. ya da 3. 2.3.6 güncellemesini yayınladı. ARtık GB 2.3.6 üzerinde mühendisler uzmanlaştı. Geliştiriciler dahi yeni custom rom yazmaya yeltenmiyorlar. Son yazılımlar oldukça verimli. Bu tarz bir ICS verimine ulaşmak için en az 1 yıl gerekiyor. O bir yılı verimli GB ile geçirmeniz daha mantıklı olacaktır.

4. BEn de Galaxy Note var. ICS güncellemesi geciktirildi. Çünkü S2 için çıkan yazılımdaki hatalar eksiklikler Samsung un dahi moralini bozdu. Bu denli hatalar yaşanmaması için bir çeyrek yani 3 ay ertelendi. BEn de esasen durumdan memnunum. Zaten son gelen GB güncellemesi o kadar kapsamlı ve verimli ki telefon sıradışı bir hal aldı. Bariz bir şekilde hızlandı. ICS geçmekte dahi tereddütlüydüm. Zaten arayüz aynı. Geçtiğimi anlamam için ayarlara gidirp bakmam lazımdı.

5. Ve düşünün ki bu durum sadece tek telefon için geçerli. Diğer telefonlara gelecek dahi olsa stabilite tatmin edecek seviyede olması 1 yılı alır. Bence gelmemesi daha iyi.

6. Şimdi çıkıp Apple güncelleme veiyor diyecekler olur. Ya da Sony. Samsung da veriyor. 2.3.6 üzerinden veriyor. Buna 4.0.3 yazsa hiçbir şey değiştirmese de memnun oalcka mısınız? RAkamlar sizi yanıltmasın. Siz verim ve performansa bakın. Bence elinizdeki telefon piyasadaki en iyi telefonlardan biri. TAdını çıkarmaya bakın.

İyi günler...

Teşekkürler öncelikle tatmin edici hoş bir açıklama olmuş.Anlamadığımı bir nokta var. Yazılanlara göre ics4 ile gb arasındaki fark yok denecek kadar az bir seviyeye indiriliyor. Madem böyle bir 'neredeyse' ics4ün tüm özelliklerini kapsayan bir value pack yayınlanacktı. Neden ics4 güncellemesi verilmedi wonder'a?. Bir de ics'den sonra çıkacak sürümün özelliklerini içeren bir value pack tadında bir şey yayınlarlar mı?

Öncelikle ICS ile GB arasında elbette fark var. Ancak bu galaxy w ya gelse ne derece de yansıtılır orası muamma.

Temel olarak önümüzdeki 2-3 yıl içerisinde çıkacak cihazlar için derlenen bir işletim sistemi ICS. Donanım deteği daha yüksek.
Yeni bir cihaz daha tasarlanırken ICS e göre tasarlanır. Verim yüksek olur.

Ayrıca görünüm ister aynı olsun ister farklı olsun yazılımda muhakkak farklılıklar var.
Yukarıdaki açıklamaya en güzel örnek s2 deki ICS ile s3 deki ICS. Arayüz çok farklı.

Ya da HTC sensation a gelen yazılım. Arayüzde değişiklik muhakkak var ama asıl değişen nokta browser performansı ve pil süresi.

Şimdi bu gelişmeleri de GB üzerinden vermek mümkün. Ancak yeni derlemeler yapmak, kodlar yazmak gerekir.
GB yerine ICS i de kullanabilirsiniz ama mevcut bir sistemi değiştirmek ise o kadar kolay olmaz.
Yeni driver yazılacak, yazılım modifiye edilecek.
Yapılamaz mı yapılır ama ne gerek var?

Ayrıca bir de firmalar açısında bakmak lazım oalya. Sonuçta hiç gerekli olmasa bile kullanıcılar yazılım güncellemesi istiyorlar.
Bu durumda yeni cihaz satmak için güzel bir bahane olarak kullanılıyor. Emin olun firma sizin olsa sizde aynı stratejiyi izlersiniz.

Şimdi spesifik olarak galaxy w yu konuşalım.
480*800 ekran, adreno205 gpu, 1,5ghz snapdragon.
Her türlü GB ile çok iyi performans sunan bir alet. Stabilite yakalanmış. Performans istenen düzeyde.
Daha fala kurcalayıp milyonlarca dolar masraf yapıp yeni bir yazılım getirmenin mantığı ne olabilir sizce?
Hem de GB ile mükemmel bir stabilite yakalanmışken yeni kodlara alışıp verimi yakalayamama riski de varken.

Kullanıcıyı bile tereddüt ettirecek bir durum olmalı bence güncellemeler. Kullanıcı ICS yerine performans güncellemesi istemeli bence.
yeni kernel gelsin, yeni bootloader geldin, firmware gelsin... İsterse adı GB 2.3.4 olsun ama daha verimli olsun.
Bu düşünceyle yeni isteklerde bulunmak önemli.

Muhtemelen bu çerçevede w için value pack gelecek ve donanım mevcut şartlar altında belki de %95 verimle kullanılmış olacak.
Bence tatminkar bir durum. Daha fazla şikayet gelse de dinlemeye gerek duymazdım ben de.

Benim düşünce tarzımı yukarıda yansıttım. Samsung un stratejisi de biraz olsa da örtüşüyor. Ama tabi onlar daha ticari yaklaşıyorlar olaya orası ayrı.

İyi günler.
fuuryoku 6.5.2012 02:13:35
quote:

Orijinalden alıntı: ardicli2000

Diğer konuda yazdığımı paylaşayım dedim...

Bu kadar kafanıza takmayın derim. Neden mi?

1. Güncelleme gelse de görünürde hiçbir şey değişmeyecek. Görünürdeki değişiklikleri de "value pack" adı altında zaten GB ile sunmaya başladı Samsung.

2. ICS ve GB arasında temel oalrak ne fark var da ICS güncellemesi istiyorsunuz? Bunu ciddi mana da soruyorum. TEmelde ICS 4 çekirdek desteği ile yazılmış bir kaç algoritması iyileştirilmiştir. Siz ne arıyorsunuz merak ettim gerçekten.

3. An ittibariyle samsung bütün telefonları için 2,3,6 güncellemesi yayınladı. Çoğu için ise 2. ya da 3. 2.3.6 güncellemesini yayınladı. ARtık GB 2.3.6 üzerinde mühendisler uzmanlaştı. Geliştiriciler dahi yeni custom rom yazmaya yeltenmiyorlar. Son yazılımlar oldukça verimli. Bu tarz bir ICS verimine ulaşmak için en az 1 yıl gerekiyor. O bir yılı verimli GB ile geçirmeniz daha mantıklı olacaktır.

4. BEn de Galaxy Note var. ICS güncellemesi geciktirildi. Çünkü S2 için çıkan yazılımdaki hatalar eksiklikler Samsung un dahi moralini bozdu. Bu denli hatalar yaşanmaması için bir çeyrek yani 3 ay ertelendi. BEn de esasen durumdan memnunum. Zaten son gelen GB güncellemesi o kadar kapsamlı ve verimli ki telefon sıradışı bir hal aldı. Bariz bir şekilde hızlandı. ICS geçmekte dahi tereddütlüydüm. Zaten arayüz aynı. Geçtiğimi anlamam için ayarlara gidirp bakmam lazımdı.

5. Ve düşünün ki bu durum sadece tek telefon için geçerli. Diğer telefonlara gelecek dahi olsa stabilite tatmin edecek seviyede olması 1 yılı alır. Bence gelmemesi daha iyi.

6. Şimdi çıkıp Apple güncelleme veiyor diyecekler olur. Ya da Sony. Samsung da veriyor. 2.3.6 üzerinden veriyor. Buna 4.0.3 yazsa hiçbir şey değiştirmese de memnun oalcka mısınız? RAkamlar sizi yanıltmasın. Siz verim ve performansa bakın. Bence elinizdeki telefon piyasadaki en iyi telefonlardan biri. TAdını çıkarmaya bakın.

İyi günler...

Teşekkürler öncelikle tatmin edici hoş bir açıklama olmuş.Anlamadığımı bir nokta var. Yazılanlara göre ics4 ile gb arasındaki fark yok denecek kadar az bir seviyeye indiriliyor. Madem böyle bir 'neredeyse' ics4ün tüm özelliklerini kapsayan bir value pack yayınlanacktı. Neden ics4 güncellemesi verilmedi wonder'a?. Bir de ics'den sonra çıkacak sürümün özelliklerini içeren bir value pack tadında bir şey yayınlarlar mı?
FakülteninReyizi 1.5.2012 15:50:14
quote:

Orijinalden alıntı: memoseler

quote:

Orijinalden alıntı: AeonFlux™

quote:

Orijinalden alıntı: memoseler

quote:

Orijinalden alıntı: gs-okan

quote:

Orijinalden alıntı: blackshow
quote:

Orijinalden alıntı: gs-okan
quote:

Orijinalden alıntı: blackshow
quote:

Orijinalden alıntı: gs-okan 750 kagidi cope attim keske sony ericsson neo v alsaydim
ne yönden çöpe attın arkdsım herkes bu telefona ıyı dıyor yok begenmıyosan olumsuz yonlerını yazda bızde bılelım yada gıt sat ustune para koy neo v al begenmedıgın telfonla nasıl ılgılenıysun
6 aylik tlf na ics vermemelerine cok sinirlendim yoksa telefon fiyat / kalite acisin piyasanin en iyisi
o yönden haklısın olsun ıcs lı telefon çok ıstıyosan paran oldugunda üstüne para koyar ona göre telfon alırsın
Aslinda tlf hmn simdi tum parami geri alarak iade edebilirim ama tlf ye asik oldum veremiyorum . :)










Galaxy W'mi Neo V ile takas ettim ve HEMEN geri W'mi aldım. Android 4 ile kullandım ve bu kadar berbat bir arayüz olmayacağını anladım. Telefondaki hiçbir uygulama düzgün çalışmıyor zaten dosya yöneticisi yok marketteki uygulamalarda açılmıyor-Kapanıyor-Birçok ounda kontrol sorunları var- İnternetteki ICS'ler samsung'un ICS'si. Bu turuncumsu sarımsı duvar kağıtlı olanlar. Neo V'de öyle değil. Tepedeki saat felan bile mavi renge dönüşmedi. HEMEN HEMEN HERŞEYİ AYNI. Uygulamaları klasörleme özelleği bile yok. Android 4'e hazır değil henüz uygulamalar. Galaxy W' ile neo v karşılaştırılmamalı. Samsung'un sanat eseri arayüzü şüphesizki EN İYİSİ.



evet bende W sahibiyim merak ettim sony ics den memnunmu diye forumda uzunca okudum ics nin güzelliği kadar kötülüğü de var uygulama ve oyunlarda açma sorunu başta gelmekle beraber birtakım sorunlar vardı kısacası arkadaşın dediği gibi henüz ics ye hazır değil telefon.
yukarıdaki arkadaşın yaşına veriyorum önce telefonu kötüleyip sonrada anlamsız konuşmasını.


anlamadım ne demek istediğinizi. Benim anlatmak istediğim Neo V'deki arayüz ve Neo V ile android 4.... övme kısmı W için geçerli

sorun yok bende neo v yi kötüledim zaten
memoseler 1.5.2012 15:23:54
quote:

Orijinalden alıntı: AeonFlux™

quote:

Orijinalden alıntı: memoseler

quote:

Orijinalden alıntı: gs-okan

quote:

Orijinalden alıntı: blackshow
quote:

Orijinalden alıntı: gs-okan
quote:

Orijinalden alıntı: blackshow
quote:

Orijinalden alıntı: gs-okan 750 kagidi cope attim keske sony ericsson neo v alsaydim
ne yönden çöpe attın arkdsım herkes bu telefona ıyı dıyor yok begenmıyosan olumsuz yonlerını yazda bızde bılelım yada gıt sat ustune para koy neo v al begenmedıgın telfonla nasıl ılgılenıysun
6 aylik tlf na ics vermemelerine cok sinirlendim yoksa telefon fiyat / kalite acisin piyasanin en iyisi
o yönden haklısın olsun ıcs lı telefon çok ıstıyosan paran oldugunda üstüne para koyar ona göre telfon alırsın
Aslinda tlf hmn simdi tum parami geri alarak iade edebilirim ama tlf ye asik oldum veremiyorum . :)










Galaxy W'mi Neo V ile takas ettim ve HEMEN geri W'mi aldım. Android 4 ile kullandım ve bu kadar berbat bir arayüz olmayacağını anladım. Telefondaki hiçbir uygulama düzgün çalışmıyor zaten dosya yöneticisi yok marketteki uygulamalarda açılmıyor-Kapanıyor-Birçok ounda kontrol sorunları var- İnternetteki ICS'ler samsung'un ICS'si. Bu turuncumsu sarımsı duvar kağıtlı olanlar. Neo V'de öyle değil. Tepedeki saat felan bile mavi renge dönüşmedi. HEMEN HEMEN HERŞEYİ AYNI. Uygulamaları klasörleme özelleği bile yok. Android 4'e hazır değil henüz uygulamalar. Galaxy W' ile neo v karşılaştırılmamalı. Samsung'un sanat eseri arayüzü şüphesizki EN İYİSİ.



evet bende W sahibiyim merak ettim sony ics den memnunmu diye forumda uzunca okudum ics nin güzelliği kadar kötülüğü de var uygulama ve oyunlarda açma sorunu başta gelmekle beraber birtakım sorunlar vardı kısacası arkadaşın dediği gibi henüz ics ye hazır değil telefon.
yukarıdaki arkadaşın yaşına veriyorum önce telefonu kötüleyip sonrada anlamsız konuşmasını.


anlamadım ne demek istediğinizi. Benim anlatmak istediğim Neo V'deki arayüz ve Neo V ile android 4.... övme kısmı W için geçerli
FakülteninReyizi 1.5.2012 11:21:40
quote:

Orijinalden alıntı: memoseler

quote:

Orijinalden alıntı: gs-okan

quote:

Orijinalden alıntı: blackshow
quote:

Orijinalden alıntı: gs-okan
quote:

Orijinalden alıntı: blackshow
quote:

Orijinalden alıntı: gs-okan 750 kagidi cope attim keske sony ericsson neo v alsaydim
ne yönden çöpe attın arkdsım herkes bu telefona ıyı dıyor yok begenmıyosan olumsuz yonlerını yazda bızde bılelım yada gıt sat ustune para koy neo v al begenmedıgın telfonla nasıl ılgılenıysun
6 aylik tlf na ics vermemelerine cok sinirlendim yoksa telefon fiyat / kalite acisin piyasanin en iyisi
o yönden haklısın olsun ıcs lı telefon çok ıstıyosan paran oldugunda üstüne para koyar ona göre telfon alırsın
Aslinda tlf hmn simdi tum parami geri alarak iade edebilirim ama tlf ye asik oldum veremiyorum . :)










Galaxy W'mi Neo V ile takas ettim ve HEMEN geri W'mi aldım. Android 4 ile kullandım ve bu kadar berbat bir arayüz olmayacağını anladım. Telefondaki hiçbir uygulama düzgün çalışmıyor zaten dosya yöneticisi yok marketteki uygulamalarda açılmıyor-Kapanıyor-Birçok ounda kontrol sorunları var- İnternetteki ICS'ler samsung'un ICS'si. Bu turuncumsu sarımsı duvar kağıtlı olanlar. Neo V'de öyle değil. Tepedeki saat felan bile mavi renge dönüşmedi. HEMEN HEMEN HERŞEYİ AYNI. Uygulamaları klasörleme özelleği bile yok. Android 4'e hazır değil henüz uygulamalar. Galaxy W' ile neo v karşılaştırılmamalı. Samsung'un sanat eseri arayüzü şüphesizki EN İYİSİ.



evet bende W sahibiyim merak ettim sony ics den memnunmu diye forumda uzunca okudum ics nin güzelliği kadar kötülüğü de var uygulama ve oyunlarda açma sorunu başta gelmekle beraber birtakım sorunlar vardı kısacası arkadaşın dediği gibi henüz ics ye hazır değil telefon.
yukarıdaki arkadaşın yaşına veriyorum önce telefonu kötüleyip sonrada anlamsız konuşmasını.
memoseler 29.4.2012 00:53:21
quote:

Orijinalden alıntı: gs-okan

quote:

Orijinalden alıntı: blackshow
quote:

Orijinalden alıntı: gs-okan
quote:

Orijinalden alıntı: blackshow
quote:

Orijinalden alıntı: gs-okan 750 kagidi cope attim keske sony ericsson neo v alsaydim
ne yönden çöpe attın arkdsım herkes bu telefona ıyı dıyor yok begenmıyosan olumsuz yonlerını yazda bızde bılelım yada gıt sat ustune para koy neo v al begenmedıgın telfonla nasıl ılgılenıysun
6 aylik tlf na ics vermemelerine cok sinirlendim yoksa telefon fiyat / kalite acisin piyasanin en iyisi
o yönden haklısın olsun ıcs lı telefon çok ıstıyosan paran oldugunda üstüne para koyar ona göre telfon alırsın
Aslinda tlf hmn simdi tum parami geri alarak iade edebilirim ama tlf ye asik oldum veremiyorum . :)










Galaxy W'mi Neo V ile takas ettim ve HEMEN geri W'mi aldım. Android 4 ile kullandım ve bu kadar berbat bir arayüz olmayacağını anladım. Telefondaki hiçbir uygulama düzgün çalışmıyor zaten dosya yöneticisi yok marketteki uygulamalarda açılmıyor-Kapanıyor-Birçok ounda kontrol sorunları var- İnternetteki ICS'ler samsung'un ICS'si. Bu turuncumsu sarımsı duvar kağıtlı olanlar. Neo V'de öyle değil. Tepedeki saat felan bile mavi renge dönüşmedi. HEMEN HEMEN HERŞEYİ AYNI. Uygulamaları klasörleme özelleği bile yok. Android 4'e hazır değil henüz uygulamalar. Galaxy W' ile neo v karşılaştırılmamalı. Samsung'un sanat eseri arayüzü şüphesizki EN İYİSİ.
danGerfuLL 10.4.2012 11:51:12
Samsung'un Apple'ı taklit ettiği söylenir: Tasarım, arayüz vs..

Sanırım bir tek güncelleme konusunda Apple'dan esinlenmiyor Samsung.
KSK_istayfa 10.4.2012 01:34:03
quote:

Orijinalden alıntı: ardicli2000

Diğer konuda yazdığımı paylaşayım dedim...

Bu kadar kafanıza takmayın derim. Neden mi?

1. Güncelleme gelse de görünürde hiçbir şey değişmeyecek. Görünürdeki değişiklikleri de "value pack" adı altında zaten GB ile sunmaya başladı Samsung.

2. ICS ve GB arasında temel oalrak ne fark var da ICS güncellemesi istiyorsunuz? Bunu ciddi mana da soruyorum. TEmelde ICS 4 çekirdek desteği ile yazılmış bir kaç algoritması iyileştirilmiştir. Siz ne arıyorsunuz merak ettim gerçekten.

3. An ittibariyle samsung bütün telefonları için 2,3,6 güncellemesi yayınladı. Çoğu için ise 2. ya da 3. 2.3.6 güncellemesini yayınladı. ARtık GB 2.3.6 üzerinde mühendisler uzmanlaştı. Geliştiriciler dahi yeni custom rom yazmaya yeltenmiyorlar. Son yazılımlar oldukça verimli. Bu tarz bir ICS verimine ulaşmak için en az 1 yıl gerekiyor. O bir yılı verimli GB ile geçirmeniz daha mantıklı olacaktır.

4. BEn de Galaxy Note var. ICS güncellemesi geciktirildi. Çünkü S2 için çıkan yazılımdaki hatalar eksiklikler Samsung un dahi moralini bozdu. Bu denli hatalar yaşanmaması için bir çeyrek yani 3 ay ertelendi. BEn de esasen durumdan memnunum. Zaten son gelen GB güncellemesi o kadar kapsamlı ve verimli ki telefon sıradışı bir hal aldı. Bariz bir şekilde hızlandı. ICS geçmekte dahi tereddütlüydüm. Zaten arayüz aynı. Geçtiğimi anlamam için ayarlara gidirp bakmam lazımdı.

5. Ve düşünün ki bu durum sadece tek telefon için geçerli. Diğer telefonlara gelecek dahi olsa stabilite tatmin edecek seviyede olması 1 yılı alır. Bence gelmemesi daha iyi.

6. Şimdi çıkıp Apple güncelleme veiyor diyecekler olur. Ya da Sony. Samsung da veriyor. 2.3.6 üzerinden veriyor. Buna 4.0.3 yazsa hiçbir şey değiştirmese de memnun oalcka mısınız? RAkamlar sizi yanıltmasın. Siz verim ve performansa bakın. Bence elinizdeki telefon piyasadaki en iyi telefonlardan biri. TAdını çıkarmaya bakın.

İyi günler...

+1 yahu oraya buraya geldi türkiyeye gelmedi diyenler zaten kieste güncellemelerin imkansız olduğunu biliyorlardır istedikleri gibi kendileri orjinal rom yükleyebilirler.

Bunun dışında ics kullanan biri olarak face unlock ve belkide psikolojik bir dokunmatik iyileşmesi dışında bir fark göremedim.Özellikle touchwiz kullanıldığı için zaten aradaki farklar çok belli olmuyor.Hani value pack te gayet yeterli durdu benim gözümde.
DH Misafiri 9.4.2012 23:25:26
O deilde korelilerdende soguttu bu marka bizi...
Haddat 2.4.2012 05:54:38
Düşüncelerime tercuman olmuşsunuz.. Çok teşşekkürler...
ardicli2000 2.4.2012 00:30:59
Diğer konuda yazdığımı paylaşayım dedim...

Bu kadar kafanıza takmayın derim. Neden mi?

1. Güncelleme gelse de görünürde hiçbir şey değişmeyecek. Görünürdeki değişiklikleri de "value pack" adı altında zaten GB ile sunmaya başladı Samsung.

2. ICS ve GB arasında temel oalrak ne fark var da ICS güncellemesi istiyorsunuz? Bunu ciddi mana da soruyorum. TEmelde ICS 4 çekirdek desteği ile yazılmış bir kaç algoritması iyileştirilmiştir. Siz ne arıyorsunuz merak ettim gerçekten.

3. An ittibariyle samsung bütün telefonları için 2,3,6 güncellemesi yayınladı. Çoğu için ise 2. ya da 3. 2.3.6 güncellemesini yayınladı. ARtık GB 2.3.6 üzerinde mühendisler uzmanlaştı. Geliştiriciler dahi yeni custom rom yazmaya yeltenmiyorlar. Son yazılımlar oldukça verimli. Bu tarz bir ICS verimine ulaşmak için en az 1 yıl gerekiyor. O bir yılı verimli GB ile geçirmeniz daha mantıklı olacaktır.

4. BEn de Galaxy Note var. ICS güncellemesi geciktirildi. Çünkü S2 için çıkan yazılımdaki hatalar eksiklikler Samsung un dahi moralini bozdu. Bu denli hatalar yaşanmaması için bir çeyrek yani 3 ay ertelendi. BEn de esasen durumdan memnunum. Zaten son gelen GB güncellemesi o kadar kapsamlı ve verimli ki telefon sıradışı bir hal aldı. Bariz bir şekilde hızlandı. ICS geçmekte dahi tereddütlüydüm. Zaten arayüz aynı. Geçtiğimi anlamam için ayarlara gidirp bakmam lazımdı.

5. Ve düşünün ki bu durum sadece tek telefon için geçerli. Diğer telefonlara gelecek dahi olsa stabilite tatmin edecek seviyede olması 1 yılı alır. Bence gelmemesi daha iyi.

6. Şimdi çıkıp Apple güncelleme veiyor diyecekler olur. Ya da Sony. Samsung da veriyor. 2.3.6 üzerinden veriyor. Buna 4.0.3 yazsa hiçbir şey değiştirmese de memnun oalcka mısınız? RAkamlar sizi yanıltmasın. Siz verim ve performansa bakın. Bence elinizdeki telefon piyasadaki en iyi telefonlardan biri. TAdını çıkarmaya bakın.

İyi günler...
teofilo 1.4.2012 13:02:52
quote:

Orijinalden alıntı: gs-okan

quote:

Orijinalden alıntı: teofilo

quote:

Orijinalden alıntı: Pulstar

quote:

Orijinalden alıntı: teofilo

ics olmazsa telefonla kimseyi arıyamıyoruz,mesaj da atamıyoruz,nete de giremiyoruz sanki.Zaten kullanacağınız 1-2 sene sonra satıcaksınız.Alırsınız ics li bir telefon sonra büyütmeyin

Senin hesabınla, Google'ın sürüm çıkarmadaki hesabını karşılaştırdığımızda 2 yıl sonra Android 8.0 falan çıkar.

2 sene sonra ICS'li telefon alırmışız. Peki.

laftan anlamayan biri daha

boş konuşup ortalığı bulandıran biri daha

Çocukluğu bırakın konuya dönün
gs-okan 31.3.2012 16:12:46
quote:

Orijinalden alıntı: teofilo

quote:

Orijinalden alıntı: Pulstar

quote:

Orijinalden alıntı: teofilo

ics olmazsa telefonla kimseyi arıyamıyoruz,mesaj da atamıyoruz,nete de giremiyoruz sanki.Zaten kullanacağınız 1-2 sene sonra satıcaksınız.Alırsınız ics li bir telefon sonra büyütmeyin

Senin hesabınla, Google'ın sürüm çıkarmadaki hesabını karşılaştırdığımızda 2 yıl sonra Android 8.0 falan çıkar.

2 sene sonra ICS'li telefon alırmışız. Peki.

laftan anlamayan biri daha

boş konuşup ortalığı bulandıran biri daha
teofilo 31.3.2012 14:30:02
quote:

Orijinalden alıntı: Pulstar

quote:

Orijinalden alıntı: teofilo

ics olmazsa telefonla kimseyi arıyamıyoruz,mesaj da atamıyoruz,nete de giremiyoruz sanki.Zaten kullanacağınız 1-2 sene sonra satıcaksınız.Alırsınız ics li bir telefon sonra büyütmeyin

Senin hesabınla, Google'ın sürüm çıkarmadaki hesabını karşılaştırdığımızda 2 yıl sonra Android 8.0 falan çıkar.

2 sene sonra ICS'li telefon alırmışız. Peki.

laftan anlamayan biri daha
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla