TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 24652 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Slice Ice! ile penguenlerinize su sağlayın ASUS PadFone, Android 4.0.4, daha iyi performans ve pil ömrüyle güncellendi HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (80) YORUM YAZ

tarafından 25 Temmuz 2012, Çarşamba 14:45 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Sony Xperia Acro S önümüzdeki ay satışa çıkıyor
Günlük Haber Bilal Akgündüz
80

Sony, Mayıs'ta duyurduğu Xperia Acro S akıllı telefonunu Ağustos'ta uluslararası pazara sunuyor. Daha önce 19 Temmuz'da satışa çıkacağı iddia edilmiş, ancak bu tarihte düzenlenen etkinlikte Acro S'i görememiştik. Şimdi ise Japon üreticinin bazı ülkelerdeki temsilcileri, yeni cihazın Ağustos ayında çıkış yapacağını müjdeledi.
 
Tayvan bölgeli resmi Sony mağazası, Xperia Acro S'i yaklaşık 549 dolar fiyat etiketiyle listeledi. Sony Rusya da, resmi Twitter hesabından Ağustos ayını işaret ederek LT26w modelinin çok daha yüksek bir fiyatla 730 dolardan tüketicilerin beğenisine sunulacağını açıkladı. Diğer Asya ve Avrupa bölgelerinde satışın yine Ağustos'ta başlaması bekleniyor.
 
Xperia Acro S'e; 4.3 inç büyüklüğünde 1280 x 720 piksel çözünürlüğe sahip LED aydınlatmalı LCD ekran, 1.5GHz hızında çift çekirdekli Qualcomm Snapdragon S3 MSM8260 çipset, Adreno 220 GPU, 1GB RAM, 16GB dahili hafıza, 32GB'a kadar microSD desteği, 12MP arka, 1.3MP ön kamera, NFC çipi, Android 4.0 Ice Cream Sandwich işletim sistemi ve 1910mAh'lik bir pil eşlik edecek.
 
Toz ve suya karşı dayanıklılığı IP57 sertifikasıyla tescillenen Xperia S'in yeni versiyonunu yakında ülkemizin teknoloji mağazalarında da görmeyi umut ediyoruz.
Bu haberin bağlantısı
URL
En Çok Beğenilen Yorumlar Yorum Yaz ▼
strathmorea 25.7.2012 15:03:27
1gb ram, Hd ekran, çift çekirdek 1.5 lik işlemci, 16 gb entegre hafıza, 2000 lik pil, 4.0 işletim sistemi, 12 mp kamera ve bu telefona donanım kötü ve orta sınıf diyen yurdum insanı... +26
jasonw 25.7.2012 15:15:50
Sony yine tasarım işini fotokopiye bağladı +7
Guest 25.7.2012 15:54:32
Beğenmemek telefon kötü olduğu için değil. Amiral gemisi diye nitelendirilen telefonların diğer markaların üst seviye telefonlarıyla aynı fiyatta olmasına rağmen donanım olarak uzak kalması beğenilmey
...
Yorumun devamı ▼
+6
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
DH Misafiri 25.7.2012 14:55:35
tasarım olarak güzel ama donanım kötü bence -9
Mr Worldwide 25.7.2012 14:58:00
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

tasarım olarak güzel ama donanım kötü bence


Bizim için kötü ama orta seviye bir telefon
-4
strathmorea 25.7.2012 15:03:27
1gb ram, Hd ekran, çift çekirdek 1.5 lik işlemci, 16 gb entegre hafıza, 2000 lik pil, 4.0 işletim sistemi, 12 mp kamera ve bu telefona donanım kötü ve orta sınıf diyen yurdum insanı... +26
General. 25.7.2012 15:04:37
ülkemizde satılmayacakmış zaten bize hep takozları satıyorlar 0
General. 25.7.2012 15:06:08
quote:

Orijinalden alıntı: strathmorea

1gb ram, Hd ekran, çift çekirdek 1.5 lik işlemci, 16 gb entegre hafıza, 2000 lik pil, 4.0 işletim sistemi, 12 mp kamera ve bu telefona donanım kötü ve orta sınıf diyen yurdum insanı...


beğenmeyenler doğarken iphone ile doğmuşlar ondandır
+3
jasonw 25.7.2012 15:15:50
Sony yine tasarım işini fotokopiye bağladı +7
lj94 25.7.2012 15:49:00
işte beklediğim telefon. su geçirmeme özelliği çok iyi özellikle. 0
Capt. Awesome 25.7.2012 15:51:18
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

tasarım olarak güzel ama donanım kötü bence

Kime göre neye göre donanım kötü ? Herkesin bir telefondan beklentisi farklıdır.

Yalnız dışarıda 730 dolar olacak ise Türkiye'de ki fiyatını düşünmek dahi istemiyorum.
0
jovanovic 25.7.2012 15:53:17
quote:

Orijinalden alıntı: web101

ülkemizde satılmayacakmış zaten bize hep takozları satıyorlar

Kim diyor bu bilgiyi ?

Edit: Çıkmasın zaten bu fiyatlara değmez.
0
Guest 25.7.2012 15:54:32
quote:

Orijinalden alıntı: web101

quote:

Orijinalden alıntı: strathmorea1gb ram, Hd ekran, çift çekirdek 1.5 lik işlemci, 16 gb entegre hafıza, 2000 lik pil, 4.0 işletim sistemi, 12 mp kamera ve bu telefona donanım kötü ve orta sınıf diyen yurdum insanı...
beğenmeyenler doğarken iphone ile doğmuşlar ondandır


Beğenmemek telefon kötü olduğu için değil. Amiral gemisi diye nitelendirilen telefonların diğer markaların üst seviye telefonlarıyla aynı fiyatta olmasına rağmen donanım olarak uzak kalması beğenilmeyen.

Sony galiba toptan parça spariş edip 1 sene boyunca çıkardığı modellerde aynı donanımı kullanıyor. Geçen yılki arc-neo-ray-l.w.walkman-pro serisinin aynı donanıma sahip olduğunu bir kenara koyup bu telefonun da xperia s-xperia ion ile aynı donanımda olduğunu düşününce başka ihtimal göremiyorum.
+6
jovanovic 25.7.2012 15:55:36
quote:

Orijinalden alıntı: Capt. Awesome

quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

tasarım olarak güzel ama donanım kötü bence

Kime göre neye göre donanım kötü ? Herkesin bir telefondan beklentisi farklıdır.

Yalnız dışarıda 730 dolar olacak ise Türkiye'de ki fiyatını düşünmek dahi istemiyorum.

1300 lira yapıyor ki yurtdışı fiyatı...

Bu paraya iphone da galaxy s3 de alınabiliyor yurtdışından, neden bu tercih edilsin ki.(Gerçi fiyatı veren Rusya.)
+1
orientem 25.7.2012 15:57:00
quote:

Orijinalden alıntı: strathmorea

1gb ram, Hd ekran, çift çekirdek 1.5 lik işlemci, 16 gb entegre hafıza, 2000 lik pil, 4.0 işletim sistemi, 12 mp kamera ve bu telefona donanım kötü ve orta sınıf diyen yurdum insanı...


bir yerde 550 diğer yerde 750 dolar olan telefonda snapdragon s3 e mükemmel dememizi mi bekliyordun
+1
Capt. Awesome 25.7.2012 15:58:40
quote:

Orijinalden alıntı: jovanovic

quote:

Orijinalden alıntı: Capt. Awesome

quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

tasarım olarak güzel ama donanım kötü bence

Kime göre neye göre donanım kötü ? Herkesin bir telefondan beklentisi farklıdır.

Yalnız dışarıda 730 dolar olacak ise Türkiye'de ki fiyatını düşünmek dahi istemiyorum.

1300 lira yapıyor ki yurtdışı fiyatı...

Bu paraya iphone da galaxy s3 de alınabiliyor yurtdışından, neden bu tercih edilsin ki.(Gerçi fiyatı veren Rusya.)


Elbet alıcısı çıkar ama Türkiye fiyatı baya yağlı olacak gibi, pek tercih eden çıkmaz bu yüzden.
0
jovanovic 25.7.2012 16:01:40
quote:

Orijinalden alıntı: Capt. Awesome

quote:

Orijinalden alıntı: jovanovic

quote:

Orijinalden alıntı: Capt. Awesome

quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

tasarım olarak güzel ama donanım kötü bence

Kime göre neye göre donanım kötü ? Herkesin bir telefondan beklentisi farklıdır.

Yalnız dışarıda 730 dolar olacak ise Türkiye'de ki fiyatını düşünmek dahi istemiyorum.

1300 lira yapıyor ki yurtdışı fiyatı...

Bu paraya iphone da galaxy s3 de alınabiliyor yurtdışından, neden bu tercih edilsin ki.(Gerçi fiyatı veren Rusya.)


Elbet alıcısı çıkar ama Türkiye fiyatı baya yağlı olacak gibi, pek tercih eden çıkmaz bu yüzden.

Bunu tercih eden kişi herhalde bir şey bilmeden rafta görüp "aa ne güzelmiş" diyip alır.
-2
Capt. Awesome 25.7.2012 16:07:55
quote:

Orijinalden alıntı: jovanovic

quote:

Orijinalden alıntı: Capt. Awesome

quote:

Orijinalden alıntı: jovanovic

quote:

Orijinalden alıntı: Capt. Awesome

quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

tasarım olarak güzel ama donanım kötü bence

Kime göre neye göre donanım kötü ? Herkesin bir telefondan beklentisi farklıdır.

Yalnız dışarıda 730 dolar olacak ise Türkiye'de ki fiyatını düşünmek dahi istemiyorum.

1300 lira yapıyor ki yurtdışı fiyatı...

Bu paraya iphone da galaxy s3 de alınabiliyor yurtdışından, neden bu tercih edilsin ki.(Gerçi fiyatı veren Rusya.)


Elbet alıcısı çıkar ama Türkiye fiyatı baya yağlı olacak gibi, pek tercih eden çıkmaz bu yüzden.

Bunu tercih eden kişi herhalde bir şey bilmeden rafta görüp "aa ne güzelmiş" diyip alır.

Su geçirmezliği dayanıklılığı güzel bir şey aslında ama bence fiyatı yüksek. Tabi bu özelliklerin pek artı bir yanı da yok aslında ama ilgi çekici, şahsen benim çekiyor.
0
General. 25.7.2012 16:12:00
quote:

Orijinalden alıntı: jovanovic

quote:

Orijinalden alıntı: web101 ülkemizde satılmayacakmış zaten bize hep takozları satıyorlar
Kim diyor bu bilgiyi ?


facebook sony resmi sayfasında Acro S türkiyede satılacakmı diye sordum istanbulbilişim sayfasındaki ön spariş listesinide sayfada paylaştım ama kesin bir dille türkiyede satılmayacağını söylediler bende umudu kestim
0
jovanovic 25.7.2012 16:13:08
quote:

Orijinalden alıntı: Capt. Awesome

quote:

Orijinalden alıntı: jovanovic

quote:

Orijinalden alıntı: Capt. Awesome

quote:

Orijinalden alıntı: jovanovic

quote:

Orijinalden alıntı: Capt. Awesome

quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

tasarım olarak güzel ama donanım kötü bence

Kime göre neye göre donanım kötü ? Herkesin bir telefondan beklentisi farklıdır.

Yalnız dışarıda 730 dolar olacak ise Türkiye'de ki fiyatını düşünmek dahi istemiyorum.

1300 lira yapıyor ki yurtdışı fiyatı...

Bu paraya iphone da galaxy s3 de alınabiliyor yurtdışından, neden bu tercih edilsin ki.(Gerçi fiyatı veren Rusya.)


Elbet alıcısı çıkar ama Türkiye fiyatı baya yağlı olacak gibi, pek tercih eden çıkmaz bu yüzden.

Bunu tercih eden kişi herhalde bir şey bilmeden rafta görüp "aa ne güzelmiş" diyip alır.

Su geçirmezliği dayanıklılığı güzel bir şey aslında ama bence fiyatı yüksek. Tabi bu özelliklerin pek artı bir yanı da yok aslında ama ilgi çekici, şahsen benim çekiyor.

Ben sana bir şey söyliyim, 1,5 sene önce sözde su geçirmez motorola defy aldım... Kirlenince musluk altında yıkardım falan... Bir gün ansızın meftah oldu ve çöpe gitti. Garantisi yalnızca İngiltere'de geçtiğinden geri gönderemedik.
-2
Gurselb 25.7.2012 16:13:17
quote:

Orijinalden alıntı: web101

quote:

Orijinalden alıntı: strathmorea1gb ram, Hd ekran, çift çekirdek 1.5 lik işlemci, 16 gb entegre hafıza, 2000 lik pil, 4.0 işletim sistemi, 12 mp kamera ve bu telefona donanım kötü ve orta sınıf diyen yurdum insanı...
beğenmeyenler doğarken iphone ile doğmuşlar ondandır


Ayfon dan çok daha iyi olduğu kesin.
-1
NéGRo 25.7.2012 16:14:12
quote:

Orijinalden alıntı: A.F. ASLAN
Beğenmemek telefon kötü olduğu için değil. Amiral gemisi diye nitelendirilen telefonların diğer markaların üst seviye telefonlarıyla aynı fiyatta olmasına rağmen donanım olarak uzak kalması beğenilmeyen.

+1 Sony hem tasarım hem yazılım açısından çok iyi telefonlar üretiyor ama iş donanıma geldiğinde rakiplerinin gerisinde kaldığı gibi fiyat açısından da hiç bir avantaj sağlamıyor amiral gemisi modellerinde hala Snapdragon s3 andreno 220 gibi geçen senenin teknolojisini kullanıyor. Şu telefonu ~1300 gibi bi fiyata satsa kimse bişey demez ama tutupta One X, S3 gibi telefonlarla aynı fiyata satarsan sırf "Sony" diye fanlar dışında kimse o parayı vermez.
+2
jovanovic 25.7.2012 16:14:22
quote:

Orijinalden alıntı: web101

quote:

Orijinalden alıntı: jovanovic

quote:

Orijinalden alıntı: web101 ülkemizde satılmayacakmış zaten bize hep takozları satıyorlar
Kim diyor bu bilgiyi ?


facebook sony resmi sayfasında Acro S türkiyede satılacakmı diye sordum istanbulbilişim sayfasındaki ön spariş listesinide sayfada paylaştım ama kesin bir dille türkiyede satılmayacağını söylediler bende umudu kestim

Anladım ama üzülmeye değmezmiş zaten bu fiyatlardan dolayı.
-1
cagataykoroglu 25.7.2012 17:27:04
quote:

Orijinalden alıntı: strathmorea

1gb ram, Hd ekran, çift çekirdek 1.5 lik işlemci, 16 gb entegre hafıza, 2000 lik pil, 4.0 işletim sistemi, 12 mp kamera ve bu telefona donanım kötü ve orta sınıf diyen yurdum insanı...


şaka mısın sen? fiyat olarak rakibi s3 hatta memleketimizde s3 ten 300 lira aşağıda yine eski nesil çift çekirdekli işlemcisiyle Sony xperia s satılıyor. Donanımının modası geçti. neredeyse aynı donanıma sahip hatta aynı donanıma sahip xperia s ve s3 karşılaştırmalarını izle sonra donanım iyi mi kötü mü karar ver.
0
xxxx1 25.7.2012 17:31:36
Sony'nin ve mobil piyasanın iyi modellerinde bu cihaz bu su götürmez bir gerçek...

Şöyle bir durum varki aslında Sony;yıl içerisinde çıkacak tüm cihazların takvimi, ayını,donanımı belirleyerek sene içerisine girmekte...mesela yabancı bir forumda 2012 itibarıyla Sony'nin tüm cihazlarını duyuruluş tarihine kadar yayınlamıştı ve eklemişti 2012'4 çekirdekli bir cihaz Sony'den gelmeyecek diye... ve o takvim tıkır tıkır işliyor şuana kadar...

yani Sony,önümüzdeki ay bir model çıkaralım çip seti şöyle olsun işlemcisi bukez böyle olsun,rekabetci olsun diye olaya bakmıyor herşey bir hesap,takvim dahilinde...bu politikalarıda sabırsız genç neslin sabrını zorluyor,rakipleriyle ilgilenmiyorlar kim neyapmış ne etmiş nasıl bir cevap verelim gibi olayları yok...
+3
me.ke 25.7.2012 17:49:30
su geçirmezliği ve dayanıklılığı çok hoş... Aslında tam aradığım telefon fakat bi defa xperia s aldım artık 3-5 sene sonra... 0
ardakbaycan 25.7.2012 18:16:46
quote:

Orijinalden alıntı: cagataykoroglu

quote:

Orijinalden alıntı: strathmorea

1gb ram, Hd ekran, çift çekirdek 1.5 lik işlemci, 16 gb entegre hafıza, 2000 lik pil, 4.0 işletim sistemi, 12 mp kamera ve bu telefona donanım kötü ve orta sınıf diyen yurdum insanı...


şaka mısın sen? fiyat olarak rakibi s3 hatta memleketimizde s3 ten 300 lira aşağıda yine eski nesil çift çekirdekli işlemcisiyle Sony xperia s satılıyor. Donanımının modası geçti. neredeyse aynı donanıma sahip hatta aynı donanıma sahip xperia s ve s3 karşılaştırmalarını izle sonra donanım iyi mi kötü mü karar ver.

Ya şu memlekette sizin gibiler bitmedi kısa vadede bitecek gibi durmuyor malesef... 400 liralık fark senin için küçük bi detay olabilir ama değil ne yazık ki.. Google play'de bu telefonu zorlayacak tek bir uygulama yokken, tasarımı ,güncelleme desteği, farklı bir marka arayışı, piyasanın en iyi ekran kalitesi vs gibi faktörlerde söz konusuyken üstelik 400 tl gibi bi fark da varken herkes sen dedin diye s3 ü bu telefona tercih etmek zorunda mı?
+1
necros76 25.7.2012 19:58:52
quote:

Orijinalden alıntı: web101

quote:

Orijinalden alıntı: strathmorea1gb ram, Hd ekran, çift çekirdek 1.5 lik işlemci, 16 gb entegre hafıza, 2000 lik pil, 4.0 işletim sistemi, 12 mp kamera ve bu telefona donanım kötü ve orta sınıf diyen yurdum insanı...
beğenmeyenler doğarken iphone ile doğmuşlar ondandır


sanki iphone çok iyi bir telefon bununda ondan aşağı kalır yanı yok hatta daha iyi diyebilirim.
0
nedensiz07 25.7.2012 21:03:53
sony nin yeri bende ayrıdır ama sanki son bir yıldır butun çıkardıgı telefonlar birbirinin gerek donanım gerek se tasarım olarak aynısı gibi gözüküyor.. bence biraz daha modeller arasında fark olabilmeli.. 0
ziper_gazi_ 25.7.2012 21:56:08
telefonunu denize düşüren biri olarak s3 olmamış olsam düşünürdüm :) 0
xxxx1 25.7.2012 22:29:22
sağlamlığıyla ve suya dayanıklılığıyla cihaz diğerlerinden ayrılıyor...cihazın orijinal tanıtım videosu;

+1
_-_bluedragon_-_ 25.7.2012 22:29:52
Bu telefon su geçirmediği gibi Xperia go gibi dayanıklı mi 0
nomenore 25.7.2012 22:33:16
Sony tasarimlari seviyorum ama keske daha guclu bir islemci ve gpu ile ciksaydi yeniliklerin artmasi umudu ile sony bekliyorum seni :) 0
cagataykoroglu 25.7.2012 22:46:36
quote:

Orijinalden alıntı: ardakbaycan


quote:

Orijinalden alıntı: cagataykoroglu

quote:

Orijinalden alıntı: strathmorea

1gb ram, Hd ekran, çift çekirdek 1.5 lik işlemci, 16 gb entegre hafıza, 2000 lik pil, 4.0 işletim sistemi, 12 mp kamera ve bu telefona donanım kötü ve orta sınıf diyen yurdum insanı...


şaka mısın sen? fiyat olarak rakibi s3 hatta memleketimizde s3 ten 300 lira aşağıda yine eski nesil çift çekirdekli işlemcisiyle Sony xperia s satılıyor. Donanımının modası geçti. neredeyse aynı donanıma sahip hatta aynı donanıma sahip xperia s ve s3 karşılaştırmalarını izle sonra donanım iyi mi kötü mü karar ver.

Ya şu memlekette sizin gibiler bitmedi kısa vadede bitecek gibi durmuyor malesef... 400 liralık fark senin için küçük bi detay olabilir ama değil ne yazık ki.. Google play'de bu telefonu zorlayacak tek bir uygulama yokken, tasarımı ,güncelleme desteği, farklı bir marka arayışı, piyasanın en iyi ekran kalitesi vs gibi faktörlerde söz konusuyken üstelik 400 tl gibi bi fark da varken herkes sen dedin diye s3 ü bu telefona tercih etmek zorunda mı?

Bu kafa ne kafası arkadaşım? kim dedi 400 lira ufak para diye? bu cihaza bu fiyat fazla diyorum. gidin s3 alın demiyorum. lafı nasıl canınızın istediği gibi anlıyorsunuz. 1000 lira edecek cihazı 1500 liraya almak hoşuna gidiyorsa koş al.
-2
ardakbaycan 25.7.2012 23:05:37
quote:

Orijinalden alıntı: cagataykoroglu

quote:

Orijinalden alıntı: ardakbaycan


quote:

Orijinalden alıntı: cagataykoroglu

quote:

Orijinalden alıntı: strathmorea

1gb ram, Hd ekran, çift çekirdek 1.5 lik işlemci, 16 gb entegre hafıza, 2000 lik pil, 4.0 işletim sistemi, 12 mp kamera ve bu telefona donanım kötü ve orta sınıf diyen yurdum insanı...


şaka mısın sen? fiyat olarak rakibi s3 hatta memleketimizde s3 ten 300 lira aşağıda yine eski nesil çift çekirdekli işlemcisiyle Sony xperia s satılıyor. Donanımının modası geçti. neredeyse aynı donanıma sahip hatta aynı donanıma sahip xperia s ve s3 karşılaştırmalarını izle sonra donanım iyi mi kötü mü karar ver.

Ya şu memlekette sizin gibiler bitmedi kısa vadede bitecek gibi durmuyor malesef... 400 liralık fark senin için küçük bi detay olabilir ama değil ne yazık ki.. Google play'de bu telefonu zorlayacak tek bir uygulama yokken, tasarımı ,güncelleme desteği, farklı bir marka arayışı, piyasanın en iyi ekran kalitesi vs gibi faktörlerde söz konusuyken üstelik 400 tl gibi bi fark da varken herkes sen dedin diye s3 ü bu telefona tercih etmek zorunda mı?

Bu kafa ne kafası arkadaşım? kim dedi 400 lira ufak para diye? bu cihaza bu fiyat fazla diyorum. gidin s3 alın demiyorum. lafı nasıl canınızın istediği gibi anlıyorsunuz. 1000 lira edecek cihazı 1500 liraya almak hoşuna gidiyorsa koş al.

Sokak ağzıyla konuşma yapma .. Ne kadar sizin gibi tipleri taşıyor olsa da burası teknoloji sitesi ve bu insan profili ne yazık ki çok fazla sırıtıyor burada.. Telefonun ederi nedir sorusunu tartışıyorsak şu soru da beraberinde gelir.. Acaba s3 2000 tl yi hak ediyor mu? Hani şu senin karşılaştırın diye vurgu yaptığın telefon.. İnsanların telefondan beklentileri vardır ve her insan illa senin gibi sadece performansa odaklanmaz.. Sağlamlığı malzeme kalitesi tasarımı ekran kalitesi vb bundan öncesinde yazdığım birçok nedenden dolayı ve ne yazık ki ülkemizdeki fiyat seviyesi de göz önüne alındığında galaxy s3 2000 tl yi hak ediyorsa bu telefonda 1500 tl yi hakediyordur.. Çok fazla oyun oynamak istiyorsan konsol edinmeni tavsiye ederim demek isterdim ama ne yazık ki xperia s de tüm oyunları akıcı oynatabiliyor..
+1
DH Misafiri 25.7.2012 23:26:58
aramızda telin 750 dolar olduğuna inanan akılsızlar var. sony xperia s ingilterede 450 sterline fransada ise 500 euro ya çıkmıştı bu telin max fiyatı sağlamlıktan dolayı 550 euro olur trde de max 1800 lira olur niye hiç bir karşılaştırma yapmadan her çıkan habere inanırlar anlamam . 0
cagataykoroglu 26.7.2012 09:19:38
quote:

Orijinalden alıntı: ardakbaycan


quote:

Orijinalden alıntı: cagataykoroglu

quote:

Orijinalden alıntı: ardakbaycan


quote:

Orijinalden alıntı: cagataykoroglu

quote:

Orijinalden alıntı: strathmorea

1gb ram, Hd ekran, çift çekirdek 1.5 lik işlemci, 16 gb entegre hafıza, 2000 lik pil, 4.0 işletim sistemi, 12 mp kamera ve bu telefona donanım kötü ve orta sınıf diyen yurdum insanı...


şaka mısın sen? fiyat olarak rakibi s3 hatta memleketimizde s3 ten 300 lira aşağıda yine eski nesil çift çekirdekli işlemcisiyle Sony xperia s satılıyor. Donanımının modası geçti. neredeyse aynı donanıma sahip hatta aynı donanıma sahip xperia s ve s3 karşılaştırmalarını izle sonra donanım iyi mi kötü mü karar ver.

Ya şu memlekette sizin gibiler bitmedi kısa vadede bitecek gibi durmuyor malesef... 400 liralık fark senin için küçük bi detay olabilir ama değil ne yazık ki.. Google play'de bu telefonu zorlayacak tek bir uygulama yokken, tasarımı ,güncelleme desteği, farklı bir marka arayışı, piyasanın en iyi ekran kalitesi vs gibi faktörlerde söz konusuyken üstelik 400 tl gibi bi fark da varken herkes sen dedin diye s3 ü bu telefona tercih etmek zorunda mı?

Bu kafa ne kafası arkadaşım? kim dedi 400 lira ufak para diye? bu cihaza bu fiyat fazla diyorum. gidin s3 alın demiyorum. lafı nasıl canınızın istediği gibi anlıyorsunuz. 1000 lira edecek cihazı 1500 liraya almak hoşuna gidiyorsa koş al.

Sokak ağzıyla konuşma yapma .. Ne kadar sizin gibi tipleri taşıyor olsa da burası teknoloji sitesi ve bu insan profili ne yazık ki çok fazla sırıtıyor burada.. Telefonun ederi nedir sorusunu tartışıyorsak şu soru da beraberinde gelir.. Acaba s3 2000 tl yi hak ediyor mu? Hani şu senin karşılaştırın diye vurgu yaptığın telefon.. İnsanların telefondan beklentileri vardır ve her insan illa senin gibi sadece performansa odaklanmaz.. Sağlamlığı malzeme kalitesi tasarımı ekran kalitesi vb bundan öncesinde yazdığım birçok nedenden dolayı ve ne yazık ki ülkemizdeki fiyat seviyesi de göz önüne alındığında galaxy s3 2000 tl yi hak ediyorsa bu telefonda 1500 tl yi hakediyordur.. Çok fazla oyun oynamak istiyorsan konsol edinmeni tavsiye ederim demek isterdim ama ne yazık ki xperia s de tüm oyunları akıcı oynatabiliyor..

Keyfim nasıl isterse öyle konuşurum. Sen ne ağzıyla konuştuğunu sanıyorsun? s3 ü 1800 liraya bulabilirken buna 1500 lira vermek en kibar haliyle saflıktır. buyur kazıklan kimse seni engellemiyor.
0
Meakka 27.7.2012 08:44:19
quote:

Orijinalden alıntı: A.F. ASLAN

quote:

Orijinalden alıntı: web101
quote:

Orijinalden alıntı: strathmorea1gb ram, Hd ekran, çift çekirdek 1.5 lik işlemci, 16 gb entegre hafıza, 2000 lik pil, 4.0 işletim sistemi, 12 mp kamera ve bu telefona donanım kötü ve orta sınıf diyen yurdum insanı...
beğenmeyenler doğarken iphone ile doğmuşlar ondandır
Beğenmemek telefon kötü olduğu için değil. Amiral gemisi diye nitelendirilen telefonların diğer markaların üst seviye telefonlarıyla aynı fiyatta olmasına rağmen donanım olarak uzak kalması beğenilmeyen.Sony galiba toptan parça spariş edip 1 sene boyunca çıkardığı modellerde aynı donanımı kullanıyor. Geçen yılki arc-neo-ray-l.w.walkman-pro serisinin aynı donanıma sahip olduğunu bir kenara koyup bu telefonun da xperia s-xperia ion ile aynı donanımda olduğunu düşününce başka ihtimal göremiyorum.



Sanırım SONY burada kendi farkını koymaya çalışıyor. "Ben Sony'yim, diğer adamların en atarlı telefonunun yarısı özellikte telefon çıkartıp aynı fiyata satsam yeridir. Çatır çatır da satılır." demeye getiriyo olabilir. Şahsen bir Samsung yerine Sony tercih ederim. Tabii gönül ister ki Sony parçaları perakende alıp piyasa uygun donanımda üretsin :D
0
DH Misafiri 28.7.2012 00:59:32
benım anlamadıgım bu özelikler bazılarına neden az gelir telefunla ucacakmısınız yoksa yemek yapan tlf mu bekliyorsunuz +2
DH Misafiri 29.7.2012 21:14:55
Bir cep telefonu aldığımızı düşünürsek. 1,5 ghz çift çekirdek işlemci azımsanmayacak bir performansa sahip. Telefonda bir pc oyunu Crysis oynamayacağız, bir photoshop ile tasarım yapmayacağız azcık mantıklı olun. Kamerası 12 mp 1080p hd video çekimi mevcut, 32 gb micro sd hafıza kartı takviyeside var. Ekran 1280x720 hd pixel. Tasarımıda sade ve şık. Su geçirmiyor. adı SONY. daha ne bekliyorsunuz ki? i7 işlemci 690GTX ekran kartı takılmasını mı ? Telefon bu hava soğutmalı kasa değil ! Bir telefonda en çok yapacağınız, internette gezinmek, resim-video çekmek, ara sıra oyun oynamak, mp3 dinlemek xperia acro s hepsini fazlasıyla rahat yapabilecek kapasitede. Ben samsung almam, İphone hiç almam o fiyata, nokia alıyorduk oda işlemci ram özürlü. En ideal fiyat-performans telefonu Sony Xperia acro S'dir. O KADAR !!! 5 sene kullanılabilecek kapasitede telefon. Teknolojiyi istediğiniz kadar koşun yakalayamazsınız. Akıllı bir seçimle sabit kalmak gerekli. Teknolojiye mi çalışacağız, karın tokluğuna mı ? +1
DarkEnergy 29.7.2012 21:42:10
quote:

Orijinalden alıntı: cagataykoroglu

quote:

Orijinalden alıntı: ardakbaycan


quote:

Orijinalden alıntı: cagataykoroglu

quote:

Orijinalden alıntı: ardakbaycan


quote:

Orijinalden alıntı: cagataykoroglu

quote:

Orijinalden alıntı: strathmorea

1gb ram, Hd ekran, çift çekirdek 1.5 lik işlemci, 16 gb entegre hafıza, 2000 lik pil, 4.0 işletim sistemi, 12 mp kamera ve bu telefona donanım kötü ve orta sınıf diyen yurdum insanı...


şaka mısın sen? fiyat olarak rakibi s3 hatta memleketimizde s3 ten 300 lira aşağıda yine eski nesil çift çekirdekli işlemcisiyle Sony xperia s satılıyor. Donanımının modası geçti. neredeyse aynı donanıma sahip hatta aynı donanıma sahip xperia s ve s3 karşılaştırmalarını izle sonra donanım iyi mi kötü mü karar ver.

Ya şu memlekette sizin gibiler bitmedi kısa vadede bitecek gibi durmuyor malesef... 400 liralık fark senin için küçük bi detay olabilir ama değil ne yazık ki.. Google play'de bu telefonu zorlayacak tek bir uygulama yokken, tasarımı ,güncelleme desteği, farklı bir marka arayışı, piyasanın en iyi ekran kalitesi vs gibi faktörlerde söz konusuyken üstelik 400 tl gibi bi fark da varken herkes sen dedin diye s3 ü bu telefona tercih etmek zorunda mı?

Bu kafa ne kafası arkadaşım? kim dedi 400 lira ufak para diye? bu cihaza bu fiyat fazla diyorum. gidin s3 alın demiyorum. lafı nasıl canınızın istediği gibi anlıyorsunuz. 1000 lira edecek cihazı 1500 liraya almak hoşuna gidiyorsa koş al.

Sokak ağzıyla konuşma yapma .. Ne kadar sizin gibi tipleri taşıyor olsa da burası teknoloji sitesi ve bu insan profili ne yazık ki çok fazla sırıtıyor burada.. Telefonun ederi nedir sorusunu tartışıyorsak şu soru da beraberinde gelir.. Acaba s3 2000 tl yi hak ediyor mu? Hani şu senin karşılaştırın diye vurgu yaptığın telefon.. İnsanların telefondan beklentileri vardır ve her insan illa senin gibi sadece performansa odaklanmaz.. Sağlamlığı malzeme kalitesi tasarımı ekran kalitesi vb bundan öncesinde yazdığım birçok nedenden dolayı ve ne yazık ki ülkemizdeki fiyat seviyesi de göz önüne alındığında galaxy s3 2000 tl yi hak ediyorsa bu telefonda 1500 tl yi hakediyordur.. Çok fazla oyun oynamak istiyorsan konsol edinmeni tavsiye ederim demek isterdim ama ne yazık ki xperia s de tüm oyunları akıcı oynatabiliyor..

Keyfim nasıl isterse öyle konuşurum. Sen ne ağzıyla konuştuğunu sanıyorsun? s3 ü 1800 liraya bulabilirken buna 1500 lira vermek en kibar haliyle saflıktır. buyur kazıklan kimse seni engellemiyor.

Çok saçma cevaplar veriyorsun arkadaşım. S3 senin için iyi olabilir ancak herkes senin kadar etkilenmemiş bu cihazdan olamaz mı? Şahsen bana şu an hediye S3 gelse tasarımı yüzünden satar farklı cihaz alırım o derece itici geliyor tasarımı. Bu arada kimin neye ne kadar para verdiği, vereceği seni hiç ilgilendirmez kusura bakma.
0
Angelica 30.7.2012 01:33:46
alıcam seni. 0
cagataykoroglu 30.7.2012 11:22:32
quote:

Orijinalden alıntı: DarkEnergy


quote:

Orijinalden alıntı: cagataykoroglu

quote:

Orijinalden alıntı: ardakbaycan


quote:

Orijinalden alıntı: cagataykoroglu

quote:

Orijinalden alıntı: ardakbaycan


quote:

Orijinalden alıntı: cagataykoroglu

quote:

Orijinalden alıntı: strathmorea

1gb ram, Hd ekran, çift çekirdek 1.5 lik işlemci, 16 gb entegre hafıza, 2000 lik pil, 4.0 işletim sistemi, 12 mp kamera ve bu telefona donanım kötü ve orta sınıf diyen yurdum insanı...


şaka mısın sen? fiyat olarak rakibi s3 hatta memleketimizde s3 ten 300 lira aşağıda yine eski nesil çift çekirdekli işlemcisiyle Sony xperia s satılıyor. Donanımının modası geçti. neredeyse aynı donanıma sahip hatta aynı donanıma sahip xperia s ve s3 karşılaştırmalarını izle sonra donanım iyi mi kötü mü karar ver.

Ya şu memlekette sizin gibiler bitmedi kısa vadede bitecek gibi durmuyor malesef... 400 liralık fark senin için küçük bi detay olabilir ama değil ne yazık ki.. Google play'de bu telefonu zorlayacak tek bir uygulama yokken, tasarımı ,güncelleme desteği, farklı bir marka arayışı, piyasanın en iyi ekran kalitesi vs gibi faktörlerde söz konusuyken üstelik 400 tl gibi bi fark da varken herkes sen dedin diye s3 ü bu telefona tercih etmek zorunda mı?

Bu kafa ne kafası arkadaşım? kim dedi 400 lira ufak para diye? bu cihaza bu fiyat fazla diyorum. gidin s3 alın demiyorum. lafı nasıl canınızın istediği gibi anlıyorsunuz. 1000 lira edecek cihazı 1500 liraya almak hoşuna gidiyorsa koş al.

Sokak ağzıyla konuşma yapma .. Ne kadar sizin gibi tipleri taşıyor olsa da burası teknoloji sitesi ve bu insan profili ne yazık ki çok fazla sırıtıyor burada.. Telefonun ederi nedir sorusunu tartışıyorsak şu soru da beraberinde gelir.. Acaba s3 2000 tl yi hak ediyor mu? Hani şu senin karşılaştırın diye vurgu yaptığın telefon.. İnsanların telefondan beklentileri vardır ve her insan illa senin gibi sadece performansa odaklanmaz.. Sağlamlığı malzeme kalitesi tasarımı ekran kalitesi vb bundan öncesinde yazdığım birçok nedenden dolayı ve ne yazık ki ülkemizdeki fiyat seviyesi de göz önüne alındığında galaxy s3 2000 tl yi hak ediyorsa bu telefonda 1500 tl yi hakediyordur.. Çok fazla oyun oynamak istiyorsan konsol edinmeni tavsiye ederim demek isterdim ama ne yazık ki xperia s de tüm oyunları akıcı oynatabiliyor..

Keyfim nasıl isterse öyle konuşurum. Sen ne ağzıyla konuştuğunu sanıyorsun? s3 ü 1800 liraya bulabilirken buna 1500 lira vermek en kibar haliyle saflıktır. buyur kazıklan kimse seni engellemiyor.

Çok saçma cevaplar veriyorsun arkadaşım. S3 senin için iyi olabilir ancak herkes senin kadar etkilenmemiş bu cihazdan olamaz mı? Şahsen bana şu an hediye S3 gelse tasarımı yüzünden satar farklı cihaz alırım o derece itici geliyor tasarımı. Bu arada kimin neye ne kadar para verdiği, vereceği seni hiç ilgilendirmez kusura bakma.

bunu söylerken eline hiç xperia s aldın mı? odun gibi bir telefon. altındaki anlamsız 1,5 cm lik boşluğu saymıyorum. kalınlığı s3 ün neredeyse 2 katı.
0
DarkEnergy 30.7.2012 12:28:29
@cagataykoroglu

Anlamadığın konuda buya zaten. Ben belki köşeli hatları olan telefon seviyorum olamaz mı? S3 senin için güzel ama bu herkes için geçerli değil. Zaten bu nedenle her telefon veya her tüketim malı farklı tasarımla, farklı renklerle çıkıyor. Zevk meselesi.
0
slayerpapaz 30.7.2012 15:34:28
sony de mas. xperia p s u alfabe gibi siraliyor telefonlari 0
dvdbil 31.7.2012 01:38:51
acro s`in türkiye satışı olmayacak siz neyi tartışıyorsunuz :) 0
ÇaĞLaR.. 31.7.2012 09:16:17
quote:

Orijinalden alıntı: dvdbil

acro s`in türkiye satışı olmayacak siz neyi tartışıyorsunuz :)

kaynak
0
birisi007 9.8.2012 13:00:07
quote:

Orijinalden alıntı: .::ÇaĞLaR::.

quote:

Orijinalden alıntı: dvdbil

acro s`in türkiye satışı olmayacak siz neyi tartışıyorsunuz :)

kaynak

sony'in facebook sayfasında acro s'in şu an için Türkiye'de satışının planlarında olmadığını yazıyordu.
0
Talk2MyHand 9.8.2012 14:45:03
donanımı gayet iyi 0
Genç Düşünür 9.8.2012 14:50:12
Sony iyidir, çıksın. 0
Cenk-er 10.8.2012 21:06:09
quote:

Orijinalden alıntı: xxxx1

Sony'nin ve mobil piyasanın iyi modellerinde bu cihaz bu su götürmez bir gerçek...

Şöyle bir durum varki aslında Sony;yıl içerisinde çıkacak tüm cihazların takvimi, ayını,donanımı belirleyerek sene içerisine girmekte...mesela yabancı bir forumda 2012 itibarıyla Sony'nin tüm cihazlarını duyuruluş tarihine kadar yayınlamıştı ve eklemişti 2012'4 çekirdekli bir cihaz Sony'den gelmeyecek diye... ve o takvim tıkır tıkır işliyor şuana kadar...

yani Sony,önümüzdeki ay bir model çıkaralım çip seti şöyle olsun işlemcisi bukez böyle olsun,rekabetci olsun diye olaya bakmıyor herşey bir hesap,takvim dahilinde...bu politikalarıda sabırsız genç neslin sabrını zorluyor,rakipleriyle ilgilenmiyorlar kim neyapmış ne etmiş nasıl bir cevap verelim gibi olayları yok...

sana hak veriyorum gerçekten doru söylemişsin sony sadece yapıyor ve satıyor telefon tasarımları çok benzer olduğundan ben biraz bozuldum ama yinede orta segment telefonlarını çok sevmişimdir ne iphone nede htc one x nede samsung galaxy s3 ve s2 ilgimi çekti sony yinede iyi yapıyor telefonlarında kullandıkları malzemeler kaliteli
0
Nickim Minaj 10.8.2012 21:19:14
Türkiye'ye gelirse tutmaz çünkü 1500ün altında gelmez 0
atroce 16.8.2012 22:03:47
Çıkış tarihi ile ilgili bir haber yok mu hala, Türkiye ye gelmezse, doğubanka felan gelir mi acaba -1
mertguz 16.8.2012 22:10:39
Şekil bakımından hafif bir N9 havası sezdim ama güzel olmuş.Kamera performansını öğrenmek isterdim. 0
jamal2012 16.8.2012 22:34:27
xperia s de hatalar varmıs ve bugun almaktan vaz gectım ne alsam dıye dusunuyorum :/ 0
_-_bluedragon_-_ 17.8.2012 00:37:06
quote:

Orijinalden alıntı: jamal2012

xperia s de hatalar varmıs ve bugun almaktan vaz gectım ne alsam dıye dusunuyorum :/

ne gibi hatalar
0
jamal2012 17.8.2012 02:47:50
bir oncekı sayfada baya yazmıslar 0
beatles33 17.8.2012 09:03:07
quote:

Orijinalden alıntı: atroce

Çıkış tarihi ile ilgili bir haber yok mu hala, Türkiye ye gelmezse, doğubanka felan gelir mi acaba

Sony ,Bu telefonun TR'de satılmayacağını söyledi.
0
atroce 17.8.2012 10:08:41
quote:

Orijinalden alıntı: beatles33

quote:

Orijinalden alıntı: atroce

Çıkış tarihi ile ilgili bir haber yok mu hala, Türkiye ye gelmezse, doğubanka felan gelir mi acaba

Sony ,Bu telefonun TR'de satılmayacağını söyledi.

doğubanka gelme ihtimali var mı gelir sanırım
0
beatles33 17.8.2012 10:51:09
quote:

Orijinalden alıntı: atroce

quote:

Orijinalden alıntı: beatles33

quote:

Orijinalden alıntı: atroce

Çıkış tarihi ile ilgili bir haber yok mu hala, Türkiye ye gelmezse, doğubanka felan gelir mi acaba

Sony ,Bu telefonun TR'de satılmayacağını söyledi.

doğubanka gelme ihtimali var mı gelir sanırım

gelmiştir oraya bakmanız lazım, sahibinden gibi sitelerde şu anda satışı mevcut fakat garantileri yok işte o sakat, 1.300 lira az para değil garantili olması lazım kesinlikle.
0
atroce 17.8.2012 11:28:28
quote:

Orijinalden alıntı: beatles33

quote:

Orijinalden alıntı: atroce

quote:

Orijinalden alıntı: beatles33

quote:

Orijinalden alıntı: atroce

Çıkış tarihi ile ilgili bir haber yok mu hala, Türkiye ye gelmezse, doğubanka felan gelir mi acaba

Sony ,Bu telefonun TR'de satılmayacağını söyledi.

doğubanka gelme ihtimali var mı gelir sanırım

gelmiştir oraya bakmanız lazım, sahibinden gibi sitelerde şu anda satışı mevcut fakat garantileri yok işte o sakat, 1.300 lira az para değil garantili olması lazım kesinlikle.

sahibinden de 2 ilen var 1400 civarı, kayıtlı deniyor, garanti tabiki yok ama, bu telefonu baya istiyorum, doğubankada bakmam gerekicek o zaman temiz güvenilir bir yerden almak gerek
0
Cenk-er 17.8.2012 11:34:44
quote:

Orijinalden alıntı: Mr Worldwide

quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

tasarım olarak güzel ama donanım kötü bence


Bizim için kötü ama orta seviye bir telefon

Aferin size ozaman gidin iphone nizi alın zaten mubarek telefon yerine bilgisayar alcaz sanki
0
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla