TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 24966 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Slice Ice! ile penguenlerinize su sağlayın ASUS PadFone, Android 4.0.4, daha iyi performans ve pil ömrüyle güncellendi HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (80) YORUM YAZ

tarafından 25 Temmuz 2012, Çarşamba 14:45 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Sony Xperia Acro S önümüzdeki ay satışa çıkıyor
Günlük Haber Bilal Akgündüz
80

Sony, Mayıs'ta duyurduğu Xperia Acro S akıllı telefonunu Ağustos'ta uluslararası pazara sunuyor. Daha önce 19 Temmuz'da satışa çıkacağı iddia edilmiş, ancak bu tarihte düzenlenen etkinlikte Acro S'i görememiştik. Şimdi ise Japon üreticinin bazı ülkelerdeki temsilcileri, yeni cihazın Ağustos ayında çıkış yapacağını müjdeledi.
 
Tayvan bölgeli resmi Sony mağazası, Xperia Acro S'i yaklaşık 549 dolar fiyat etiketiyle listeledi. Sony Rusya da, resmi Twitter hesabından Ağustos ayını işaret ederek LT26w modelinin çok daha yüksek bir fiyatla 730 dolardan tüketicilerin beğenisine sunulacağını açıkladı. Diğer Asya ve Avrupa bölgelerinde satışın yine Ağustos'ta başlaması bekleniyor.
 
Xperia Acro S'e; 4.3 inç büyüklüğünde 1280 x 720 piksel çözünürlüğe sahip LED aydınlatmalı LCD ekran, 1.5GHz hızında çift çekirdekli Qualcomm Snapdragon S3 MSM8260 çipset, Adreno 220 GPU, 1GB RAM, 16GB dahili hafıza, 32GB'a kadar microSD desteği, 12MP arka, 1.3MP ön kamera, NFC çipi, Android 4.0 Ice Cream Sandwich işletim sistemi ve 1910mAh'lik bir pil eşlik edecek.
 
Toz ve suya karşı dayanıklılığı IP57 sertifikasıyla tescillenen Xperia S'in yeni versiyonunu yakında ülkemizin teknoloji mağazalarında da görmeyi umut ediyoruz.
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
onur_ken 25.01.2013 21:58:17
quote:

Orijinalden alıntı: Angelica

quote:

Orijinalden alıntı: _-_bluedragon_-_


quote:

Orijinalden alıntı: Angelica

su geçirmiyorsa tuzlu suda da sıkıntı olmaz herhalde..

Olmaz tabi

yemin ederim alıcam telefonu. temizlige önem veririm. ıslak mendille telefonu silmekten bıktım. sabunlu suyla yıkıcam artık

buda bonus olsun..



atiyor atiyor, ama halen bisey yok yaa.. valla guzel... artik evde kumanda yerine bunu firlatiriz bi yerlere..
DH Misafiri 25.01.2013 21:28:41
2 ay once aldım kullanıyorum. iphone 5 ve s3 ten kat kat iyi oldugunu garanti edebilirim.
ozan2323 03.01.2013 18:08:13
quote:

Orijinalden alıntı: multiTYRT

boyle bir telefona kotu demek?? nedir bu sony dusmanligi?

fiyat haric yemede yaninda yat

sony eski sony değil pazarda yer kapabilmek ve kar edebilmek için takozları buraya hele bir de sony servisinin eline düş de anlarsın 3sony çöpe attım..s3 mle mutlu ve mesudum..su geçirmez telefonu sıvı teması diye garanti dışı yapınca sony servisi gel de kızma ...iyi telefon olabilir ama türkiye de samsung abi...
multiTYRT 01.12.2012 19:26:57
boyle bir telefona kotu demek?? nedir bu sony dusmanligi?

fiyat haric yemede yaninda yat
DH Misafiri 01.12.2012 18:58:23
Arkadaşlar birşey dikkatinizi çekmedi mi?
Bazı videolarda SONY ERİCSON olarak geçiyor bu telefon. Bazı videolarda ise sadece SONY.2012 de piyasa çıkmadı mı bu telefon aga. sony ile ericson ayrılmadı mı bu sene ne ayak çifte standart var... telefon hoş güzel ama ? var yine de
siteripci 30.11.2012 19:14:27
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

tasarım olarak güzel ama donanım kötü bence

daha ne istiyorsun... 10000000000000000000000000000000 çekirdek 1000000000000000000000000000000 GHZ 10 trilyon ram mi...

Bırakın bu işleri yaa... İşlemci daha iyi olursa yapılan işlemlerde gecikme süresi mikro saniye oynar... Ya da en fazla yarım saniye.. Tek farkı. bu... Şaka mısınız
DH Misafiri 06.11.2012 22:53:33
slm arkadaslar bu cihazi yaklasik bir aydir kullaniyorum... cok guzel bir cihaz ve seri bide pc veya tv,,ye baglandiginda hemen baglaniyor ve cekim harika hd ve ayni zamnda 3 d boyutlu cekim yapiyor,, led tv cektikleriniz hemen izleye biliyorsunuz ... bide suya dayanikli bir cihaz
murcell_ 06.11.2012 14:07:45
GOLD da satışa çıktı şuan 1700 tl fiyatı
muratal 26.10.2012 13:31:02
xperialarin tasarimi hic hosuma gitmyor.
DH Misafiri 26.10.2012 13:23:11
bu telefonun fiyatı 889 tl rusiyada satılıyor
isforyou 06.09.2012 12:50:23
gerçekten sağlam bişeye benziyor hele o videodan sonra
Angelica 05.09.2012 21:57:51
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

acro s i yaklaşık bir ay önce singapurdan 1000tlye denk gelen sngdolarına aldım. 4s'i çok geride bıraktığına emin olun. Eğer edinebiliyorsanız da şiddetle tavsiye... Keşfedilecek çok şey var.

4s ne ya?
DH Misafiri 05.09.2012 10:19:48
acro s i yaklaşık bir ay önce singapurdan 1000tlye denk gelen sngdolarına aldım. 4s'i çok geride bıraktığına emin olun. Eğer edinebiliyorsanız da şiddetle tavsiye... Keşfedilecek çok şey var.
Mr Worldwide 02.09.2012 21:54:19
Ben iPhone cu deyilim GALAXY ciyim kardeşim
Angelica 19.08.2012 00:02:49
quote:

Orijinalden alıntı: _-_bluedragon_-_


quote:

Orijinalden alıntı: Angelica

quote:

Orijinalden alıntı: _-_bluedragon_-_


quote:

Orijinalden alıntı: Angelica

su geçirmiyorsa tuzlu suda da sıkıntı olmaz herhalde..

Olmaz tabi

yemin ederim alıcam telefonu. temizlige önem veririm. ıslak mendille telefonu silmekten bıktım. sabunlu suyla yıkıcam artık

buda bonus olsun..



Sonye cok pis sövesim var bu telefonu türkiyeye getirmiyor. Yurt dışı fiyatı kac olur acaba

rusyada 730 dolardı sanırım.
_-_bluedragon_-_ 18.08.2012 23:50:45
quote:

Orijinalden alıntı: Angelica

quote:

Orijinalden alıntı: _-_bluedragon_-_


quote:

Orijinalden alıntı: Angelica

su geçirmiyorsa tuzlu suda da sıkıntı olmaz herhalde..

Olmaz tabi

yemin ederim alıcam telefonu. temizlige önem veririm. ıslak mendille telefonu silmekten bıktım. sabunlu suyla yıkıcam artık

buda bonus olsun..



Sonye cok pis sövesim var bu telefonu türkiyeye getirmiyor. Yurt dışı fiyatı kac olur acaba
Angelica 18.08.2012 22:51:05
quote:

Orijinalden alıntı: _-_bluedragon_-_


quote:

Orijinalden alıntı: Angelica

su geçirmiyorsa tuzlu suda da sıkıntı olmaz herhalde..

Olmaz tabi

yemin ederim alıcam telefonu. temizlige önem veririm. ıslak mendille telefonu silmekten bıktım. sabunlu suyla yıkıcam artık

buda bonus olsun..

_-_bluedragon_-_ 18.08.2012 21:35:30
quote:

Orijinalden alıntı: Angelica

su geçirmiyorsa tuzlu suda da sıkıntı olmaz herhalde..

Olmaz tabi
Angelica 18.08.2012 20:09:33
su geçirmiyorsa tuzlu suda da sıkıntı olmaz herhalde..
DanBilzerian 18.08.2012 18:25:05
bence cok hos bir telefon sıvı geçirmiyor bu telefonla çok sey yapılır
__BadblooD__ 17.08.2012 14:03:47
Pahalı ve donanım olarak yetersiz yetersiz derken o fiyata yetersiz
Cenk-er 17.08.2012 11:34:44
quote:

Orijinalden alıntı: Mr Worldwide

quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

tasarım olarak güzel ama donanım kötü bence


Bizim için kötü ama orta seviye bir telefon

Aferin size ozaman gidin iphone nizi alın zaten mubarek telefon yerine bilgisayar alcaz sanki
atroce 17.08.2012 11:28:28
quote:

Orijinalden alıntı: beatles33

quote:

Orijinalden alıntı: atroce

quote:

Orijinalden alıntı: beatles33

quote:

Orijinalden alıntı: atroce

Çıkış tarihi ile ilgili bir haber yok mu hala, Türkiye ye gelmezse, doğubanka felan gelir mi acaba

Sony ,Bu telefonun TR'de satılmayacağını söyledi.

doğubanka gelme ihtimali var mı gelir sanırım

gelmiştir oraya bakmanız lazım, sahibinden gibi sitelerde şu anda satışı mevcut fakat garantileri yok işte o sakat, 1.300 lira az para değil garantili olması lazım kesinlikle.

sahibinden de 2 ilen var 1400 civarı, kayıtlı deniyor, garanti tabiki yok ama, bu telefonu baya istiyorum, doğubankada bakmam gerekicek o zaman temiz güvenilir bir yerden almak gerek
beatles33 17.08.2012 10:51:09
quote:

Orijinalden alıntı: atroce

quote:

Orijinalden alıntı: beatles33

quote:

Orijinalden alıntı: atroce

Çıkış tarihi ile ilgili bir haber yok mu hala, Türkiye ye gelmezse, doğubanka felan gelir mi acaba

Sony ,Bu telefonun TR'de satılmayacağını söyledi.

doğubanka gelme ihtimali var mı gelir sanırım

gelmiştir oraya bakmanız lazım, sahibinden gibi sitelerde şu anda satışı mevcut fakat garantileri yok işte o sakat, 1.300 lira az para değil garantili olması lazım kesinlikle.
atroce 17.08.2012 10:08:41
quote:

Orijinalden alıntı: beatles33

quote:

Orijinalden alıntı: atroce

Çıkış tarihi ile ilgili bir haber yok mu hala, Türkiye ye gelmezse, doğubanka felan gelir mi acaba

Sony ,Bu telefonun TR'de satılmayacağını söyledi.

doğubanka gelme ihtimali var mı gelir sanırım
beatles33 17.08.2012 09:03:07
quote:

Orijinalden alıntı: atroce

Çıkış tarihi ile ilgili bir haber yok mu hala, Türkiye ye gelmezse, doğubanka felan gelir mi acaba

Sony ,Bu telefonun TR'de satılmayacağını söyledi.
jamal2012 17.08.2012 02:47:50
bir oncekı sayfada baya yazmıslar
_-_bluedragon_-_ 17.08.2012 00:37:06
quote:

Orijinalden alıntı: jamal2012

xperia s de hatalar varmıs ve bugun almaktan vaz gectım ne alsam dıye dusunuyorum :/

ne gibi hatalar
jamal2012 16.08.2012 22:34:27
xperia s de hatalar varmıs ve bugun almaktan vaz gectım ne alsam dıye dusunuyorum :/
mertguz 16.08.2012 22:10:39
Şekil bakımından hafif bir N9 havası sezdim ama güzel olmuş.Kamera performansını öğrenmek isterdim.
atroce 16.08.2012 22:03:47
Çıkış tarihi ile ilgili bir haber yok mu hala, Türkiye ye gelmezse, doğubanka felan gelir mi acaba
Nickim Minaj 10.08.2012 21:19:14
Türkiye'ye gelirse tutmaz çünkü 1500ün altında gelmez
Cenk-er 10.08.2012 21:06:09
quote:

Orijinalden alıntı: xxxx1

Sony'nin ve mobil piyasanın iyi modellerinde bu cihaz bu su götürmez bir gerçek...

Şöyle bir durum varki aslında Sony;yıl içerisinde çıkacak tüm cihazların takvimi, ayını,donanımı belirleyerek sene içerisine girmekte...mesela yabancı bir forumda 2012 itibarıyla Sony'nin tüm cihazlarını duyuruluş tarihine kadar yayınlamıştı ve eklemişti 2012'4 çekirdekli bir cihaz Sony'den gelmeyecek diye... ve o takvim tıkır tıkır işliyor şuana kadar...

yani Sony,önümüzdeki ay bir model çıkaralım çip seti şöyle olsun işlemcisi bukez böyle olsun,rekabetci olsun diye olaya bakmıyor herşey bir hesap,takvim dahilinde...bu politikalarıda sabırsız genç neslin sabrını zorluyor,rakipleriyle ilgilenmiyorlar kim neyapmış ne etmiş nasıl bir cevap verelim gibi olayları yok...

sana hak veriyorum gerçekten doru söylemişsin sony sadece yapıyor ve satıyor telefon tasarımları çok benzer olduğundan ben biraz bozuldum ama yinede orta segment telefonlarını çok sevmişimdir ne iphone nede htc one x nede samsung galaxy s3 ve s2 ilgimi çekti sony yinede iyi yapıyor telefonlarında kullandıkları malzemeler kaliteli
Genç Düşünür 09.08.2012 14:50:12
Sony iyidir, çıksın.
Talk2MyHand 09.08.2012 14:45:03
donanımı gayet iyi
birisi007 09.08.2012 13:00:07
quote:

Orijinalden alıntı: .::ÇaĞLaR::.

quote:

Orijinalden alıntı: dvdbil

acro s`in türkiye satışı olmayacak siz neyi tartışıyorsunuz :)

kaynak

sony'in facebook sayfasında acro s'in şu an için Türkiye'de satışının planlarında olmadığını yazıyordu.
ÇaĞLaR.. 31.07.2012 09:16:17
quote:

Orijinalden alıntı: dvdbil

acro s`in türkiye satışı olmayacak siz neyi tartışıyorsunuz :)

kaynak
dvdbil 31.07.2012 01:38:51
acro s`in türkiye satışı olmayacak siz neyi tartışıyorsunuz :)
slayerpapaz 30.07.2012 15:34:28
sony de mas. xperia p s u alfabe gibi siraliyor telefonlari
DarkEnergy 30.07.2012 12:28:29
@cagataykoroglu

Anlamadığın konuda buya zaten. Ben belki köşeli hatları olan telefon seviyorum olamaz mı? S3 senin için güzel ama bu herkes için geçerli değil. Zaten bu nedenle her telefon veya her tüketim malı farklı tasarımla, farklı renklerle çıkıyor. Zevk meselesi.
cagataykoroglu 30.07.2012 11:22:32
quote:

Orijinalden alıntı: DarkEnergy


quote:

Orijinalden alıntı: cagataykoroglu

quote:

Orijinalden alıntı: ardakbaycan


quote:

Orijinalden alıntı: cagataykoroglu

quote:

Orijinalden alıntı: ardakbaycan


quote:

Orijinalden alıntı: cagataykoroglu

quote:

Orijinalden alıntı: strathmorea

1gb ram, Hd ekran, çift çekirdek 1.5 lik işlemci, 16 gb entegre hafıza, 2000 lik pil, 4.0 işletim sistemi, 12 mp kamera ve bu telefona donanım kötü ve orta sınıf diyen yurdum insanı...


şaka mısın sen? fiyat olarak rakibi s3 hatta memleketimizde s3 ten 300 lira aşağıda yine eski nesil çift çekirdekli işlemcisiyle Sony xperia s satılıyor. Donanımının modası geçti. neredeyse aynı donanıma sahip hatta aynı donanıma sahip xperia s ve s3 karşılaştırmalarını izle sonra donanım iyi mi kötü mü karar ver.

Ya şu memlekette sizin gibiler bitmedi kısa vadede bitecek gibi durmuyor malesef... 400 liralık fark senin için küçük bi detay olabilir ama değil ne yazık ki.. Google play'de bu telefonu zorlayacak tek bir uygulama yokken, tasarımı ,güncelleme desteği, farklı bir marka arayışı, piyasanın en iyi ekran kalitesi vs gibi faktörlerde söz konusuyken üstelik 400 tl gibi bi fark da varken herkes sen dedin diye s3 ü bu telefona tercih etmek zorunda mı?

Bu kafa ne kafası arkadaşım? kim dedi 400 lira ufak para diye? bu cihaza bu fiyat fazla diyorum. gidin s3 alın demiyorum. lafı nasıl canınızın istediği gibi anlıyorsunuz. 1000 lira edecek cihazı 1500 liraya almak hoşuna gidiyorsa koş al.

Sokak ağzıyla konuşma yapma .. Ne kadar sizin gibi tipleri taşıyor olsa da burası teknoloji sitesi ve bu insan profili ne yazık ki çok fazla sırıtıyor burada.. Telefonun ederi nedir sorusunu tartışıyorsak şu soru da beraberinde gelir.. Acaba s3 2000 tl yi hak ediyor mu? Hani şu senin karşılaştırın diye vurgu yaptığın telefon.. İnsanların telefondan beklentileri vardır ve her insan illa senin gibi sadece performansa odaklanmaz.. Sağlamlığı malzeme kalitesi tasarımı ekran kalitesi vb bundan öncesinde yazdığım birçok nedenden dolayı ve ne yazık ki ülkemizdeki fiyat seviyesi de göz önüne alındığında galaxy s3 2000 tl yi hak ediyorsa bu telefonda 1500 tl yi hakediyordur.. Çok fazla oyun oynamak istiyorsan konsol edinmeni tavsiye ederim demek isterdim ama ne yazık ki xperia s de tüm oyunları akıcı oynatabiliyor..

Keyfim nasıl isterse öyle konuşurum. Sen ne ağzıyla konuştuğunu sanıyorsun? s3 ü 1800 liraya bulabilirken buna 1500 lira vermek en kibar haliyle saflıktır. buyur kazıklan kimse seni engellemiyor.

Çok saçma cevaplar veriyorsun arkadaşım. S3 senin için iyi olabilir ancak herkes senin kadar etkilenmemiş bu cihazdan olamaz mı? Şahsen bana şu an hediye S3 gelse tasarımı yüzünden satar farklı cihaz alırım o derece itici geliyor tasarımı. Bu arada kimin neye ne kadar para verdiği, vereceği seni hiç ilgilendirmez kusura bakma.

bunu söylerken eline hiç xperia s aldın mı? odun gibi bir telefon. altındaki anlamsız 1,5 cm lik boşluğu saymıyorum. kalınlığı s3 ün neredeyse 2 katı.
Angelica 30.07.2012 01:33:46
alıcam seni.
DarkEnergy 29.07.2012 21:42:10
quote:

Orijinalden alıntı: cagataykoroglu

quote:

Orijinalden alıntı: ardakbaycan


quote:

Orijinalden alıntı: cagataykoroglu

quote:

Orijinalden alıntı: ardakbaycan


quote:

Orijinalden alıntı: cagataykoroglu

quote:

Orijinalden alıntı: strathmorea

1gb ram, Hd ekran, çift çekirdek 1.5 lik işlemci, 16 gb entegre hafıza, 2000 lik pil, 4.0 işletim sistemi, 12 mp kamera ve bu telefona donanım kötü ve orta sınıf diyen yurdum insanı...


şaka mısın sen? fiyat olarak rakibi s3 hatta memleketimizde s3 ten 300 lira aşağıda yine eski nesil çift çekirdekli işlemcisiyle Sony xperia s satılıyor. Donanımının modası geçti. neredeyse aynı donanıma sahip hatta aynı donanıma sahip xperia s ve s3 karşılaştırmalarını izle sonra donanım iyi mi kötü mü karar ver.

Ya şu memlekette sizin gibiler bitmedi kısa vadede bitecek gibi durmuyor malesef... 400 liralık fark senin için küçük bi detay olabilir ama değil ne yazık ki.. Google play'de bu telefonu zorlayacak tek bir uygulama yokken, tasarımı ,güncelleme desteği, farklı bir marka arayışı, piyasanın en iyi ekran kalitesi vs gibi faktörlerde söz konusuyken üstelik 400 tl gibi bi fark da varken herkes sen dedin diye s3 ü bu telefona tercih etmek zorunda mı?

Bu kafa ne kafası arkadaşım? kim dedi 400 lira ufak para diye? bu cihaza bu fiyat fazla diyorum. gidin s3 alın demiyorum. lafı nasıl canınızın istediği gibi anlıyorsunuz. 1000 lira edecek cihazı 1500 liraya almak hoşuna gidiyorsa koş al.

Sokak ağzıyla konuşma yapma .. Ne kadar sizin gibi tipleri taşıyor olsa da burası teknoloji sitesi ve bu insan profili ne yazık ki çok fazla sırıtıyor burada.. Telefonun ederi nedir sorusunu tartışıyorsak şu soru da beraberinde gelir.. Acaba s3 2000 tl yi hak ediyor mu? Hani şu senin karşılaştırın diye vurgu yaptığın telefon.. İnsanların telefondan beklentileri vardır ve her insan illa senin gibi sadece performansa odaklanmaz.. Sağlamlığı malzeme kalitesi tasarımı ekran kalitesi vb bundan öncesinde yazdığım birçok nedenden dolayı ve ne yazık ki ülkemizdeki fiyat seviyesi de göz önüne alındığında galaxy s3 2000 tl yi hak ediyorsa bu telefonda 1500 tl yi hakediyordur.. Çok fazla oyun oynamak istiyorsan konsol edinmeni tavsiye ederim demek isterdim ama ne yazık ki xperia s de tüm oyunları akıcı oynatabiliyor..

Keyfim nasıl isterse öyle konuşurum. Sen ne ağzıyla konuştuğunu sanıyorsun? s3 ü 1800 liraya bulabilirken buna 1500 lira vermek en kibar haliyle saflıktır. buyur kazıklan kimse seni engellemiyor.

Çok saçma cevaplar veriyorsun arkadaşım. S3 senin için iyi olabilir ancak herkes senin kadar etkilenmemiş bu cihazdan olamaz mı? Şahsen bana şu an hediye S3 gelse tasarımı yüzünden satar farklı cihaz alırım o derece itici geliyor tasarımı. Bu arada kimin neye ne kadar para verdiği, vereceği seni hiç ilgilendirmez kusura bakma.
DH Misafiri 29.07.2012 21:14:55
Bir cep telefonu aldığımızı düşünürsek. 1,5 ghz çift çekirdek işlemci azımsanmayacak bir performansa sahip. Telefonda bir pc oyunu Crysis oynamayacağız, bir photoshop ile tasarım yapmayacağız azcık mantıklı olun. Kamerası 12 mp 1080p hd video çekimi mevcut, 32 gb micro sd hafıza kartı takviyeside var. Ekran 1280x720 hd pixel. Tasarımıda sade ve şık. Su geçirmiyor. adı SONY. daha ne bekliyorsunuz ki? i7 işlemci 690GTX ekran kartı takılmasını mı ? Telefon bu hava soğutmalı kasa değil ! Bir telefonda en çok yapacağınız, internette gezinmek, resim-video çekmek, ara sıra oyun oynamak, mp3 dinlemek xperia acro s hepsini fazlasıyla rahat yapabilecek kapasitede. Ben samsung almam, İphone hiç almam o fiyata, nokia alıyorduk oda işlemci ram özürlü. En ideal fiyat-performans telefonu Sony Xperia acro S'dir. O KADAR !!! 5 sene kullanılabilecek kapasitede telefon. Teknolojiyi istediğiniz kadar koşun yakalayamazsınız. Akıllı bir seçimle sabit kalmak gerekli. Teknolojiye mi çalışacağız, karın tokluğuna mı ?
DH Misafiri 28.07.2012 00:59:32
benım anlamadıgım bu özelikler bazılarına neden az gelir telefunla ucacakmısınız yoksa yemek yapan tlf mu bekliyorsunuz
Meakka 27.07.2012 08:44:19
quote:

Orijinalden alıntı: A.F. ASLAN

quote:

Orijinalden alıntı: web101
quote:

Orijinalden alıntı: strathmorea1gb ram, Hd ekran, çift çekirdek 1.5 lik işlemci, 16 gb entegre hafıza, 2000 lik pil, 4.0 işletim sistemi, 12 mp kamera ve bu telefona donanım kötü ve orta sınıf diyen yurdum insanı...
beğenmeyenler doğarken iphone ile doğmuşlar ondandır
Beğenmemek telefon kötü olduğu için değil. Amiral gemisi diye nitelendirilen telefonların diğer markaların üst seviye telefonlarıyla aynı fiyatta olmasına rağmen donanım olarak uzak kalması beğenilmeyen.Sony galiba toptan parça spariş edip 1 sene boyunca çıkardığı modellerde aynı donanımı kullanıyor. Geçen yılki arc-neo-ray-l.w.walkman-pro serisinin aynı donanıma sahip olduğunu bir kenara koyup bu telefonun da xperia s-xperia ion ile aynı donanımda olduğunu düşününce başka ihtimal göremiyorum.



Sanırım SONY burada kendi farkını koymaya çalışıyor. "Ben Sony'yim, diğer adamların en atarlı telefonunun yarısı özellikte telefon çıkartıp aynı fiyata satsam yeridir. Çatır çatır da satılır." demeye getiriyo olabilir. Şahsen bir Samsung yerine Sony tercih ederim. Tabii gönül ister ki Sony parçaları perakende alıp piyasa uygun donanımda üretsin :D
cagataykoroglu 26.07.2012 09:19:38
quote:

Orijinalden alıntı: ardakbaycan


quote:

Orijinalden alıntı: cagataykoroglu

quote:

Orijinalden alıntı: ardakbaycan


quote:

Orijinalden alıntı: cagataykoroglu

quote:

Orijinalden alıntı: strathmorea

1gb ram, Hd ekran, çift çekirdek 1.5 lik işlemci, 16 gb entegre hafıza, 2000 lik pil, 4.0 işletim sistemi, 12 mp kamera ve bu telefona donanım kötü ve orta sınıf diyen yurdum insanı...


şaka mısın sen? fiyat olarak rakibi s3 hatta memleketimizde s3 ten 300 lira aşağıda yine eski nesil çift çekirdekli işlemcisiyle Sony xperia s satılıyor. Donanımının modası geçti. neredeyse aynı donanıma sahip hatta aynı donanıma sahip xperia s ve s3 karşılaştırmalarını izle sonra donanım iyi mi kötü mü karar ver.

Ya şu memlekette sizin gibiler bitmedi kısa vadede bitecek gibi durmuyor malesef... 400 liralık fark senin için küçük bi detay olabilir ama değil ne yazık ki.. Google play'de bu telefonu zorlayacak tek bir uygulama yokken, tasarımı ,güncelleme desteği, farklı bir marka arayışı, piyasanın en iyi ekran kalitesi vs gibi faktörlerde söz konusuyken üstelik 400 tl gibi bi fark da varken herkes sen dedin diye s3 ü bu telefona tercih etmek zorunda mı?

Bu kafa ne kafası arkadaşım? kim dedi 400 lira ufak para diye? bu cihaza bu fiyat fazla diyorum. gidin s3 alın demiyorum. lafı nasıl canınızın istediği gibi anlıyorsunuz. 1000 lira edecek cihazı 1500 liraya almak hoşuna gidiyorsa koş al.

Sokak ağzıyla konuşma yapma .. Ne kadar sizin gibi tipleri taşıyor olsa da burası teknoloji sitesi ve bu insan profili ne yazık ki çok fazla sırıtıyor burada.. Telefonun ederi nedir sorusunu tartışıyorsak şu soru da beraberinde gelir.. Acaba s3 2000 tl yi hak ediyor mu? Hani şu senin karşılaştırın diye vurgu yaptığın telefon.. İnsanların telefondan beklentileri vardır ve her insan illa senin gibi sadece performansa odaklanmaz.. Sağlamlığı malzeme kalitesi tasarımı ekran kalitesi vb bundan öncesinde yazdığım birçok nedenden dolayı ve ne yazık ki ülkemizdeki fiyat seviyesi de göz önüne alındığında galaxy s3 2000 tl yi hak ediyorsa bu telefonda 1500 tl yi hakediyordur.. Çok fazla oyun oynamak istiyorsan konsol edinmeni tavsiye ederim demek isterdim ama ne yazık ki xperia s de tüm oyunları akıcı oynatabiliyor..

Keyfim nasıl isterse öyle konuşurum. Sen ne ağzıyla konuştuğunu sanıyorsun? s3 ü 1800 liraya bulabilirken buna 1500 lira vermek en kibar haliyle saflıktır. buyur kazıklan kimse seni engellemiyor.
DH Misafiri 25.07.2012 23:26:58
aramızda telin 750 dolar olduğuna inanan akılsızlar var. sony xperia s ingilterede 450 sterline fransada ise 500 euro ya çıkmıştı bu telin max fiyatı sağlamlıktan dolayı 550 euro olur trde de max 1800 lira olur niye hiç bir karşılaştırma yapmadan her çıkan habere inanırlar anlamam .
ardakbaycan 25.07.2012 23:05:37
quote:

Orijinalden alıntı: cagataykoroglu

quote:

Orijinalden alıntı: ardakbaycan


quote:

Orijinalden alıntı: cagataykoroglu

quote:

Orijinalden alıntı: strathmorea

1gb ram, Hd ekran, çift çekirdek 1.5 lik işlemci, 16 gb entegre hafıza, 2000 lik pil, 4.0 işletim sistemi, 12 mp kamera ve bu telefona donanım kötü ve orta sınıf diyen yurdum insanı...


şaka mısın sen? fiyat olarak rakibi s3 hatta memleketimizde s3 ten 300 lira aşağıda yine eski nesil çift çekirdekli işlemcisiyle Sony xperia s satılıyor. Donanımının modası geçti. neredeyse aynı donanıma sahip hatta aynı donanıma sahip xperia s ve s3 karşılaştırmalarını izle sonra donanım iyi mi kötü mü karar ver.

Ya şu memlekette sizin gibiler bitmedi kısa vadede bitecek gibi durmuyor malesef... 400 liralık fark senin için küçük bi detay olabilir ama değil ne yazık ki.. Google play'de bu telefonu zorlayacak tek bir uygulama yokken, tasarımı ,güncelleme desteği, farklı bir marka arayışı, piyasanın en iyi ekran kalitesi vs gibi faktörlerde söz konusuyken üstelik 400 tl gibi bi fark da varken herkes sen dedin diye s3 ü bu telefona tercih etmek zorunda mı?

Bu kafa ne kafası arkadaşım? kim dedi 400 lira ufak para diye? bu cihaza bu fiyat fazla diyorum. gidin s3 alın demiyorum. lafı nasıl canınızın istediği gibi anlıyorsunuz. 1000 lira edecek cihazı 1500 liraya almak hoşuna gidiyorsa koş al.

Sokak ağzıyla konuşma yapma .. Ne kadar sizin gibi tipleri taşıyor olsa da burası teknoloji sitesi ve bu insan profili ne yazık ki çok fazla sırıtıyor burada.. Telefonun ederi nedir sorusunu tartışıyorsak şu soru da beraberinde gelir.. Acaba s3 2000 tl yi hak ediyor mu? Hani şu senin karşılaştırın diye vurgu yaptığın telefon.. İnsanların telefondan beklentileri vardır ve her insan illa senin gibi sadece performansa odaklanmaz.. Sağlamlığı malzeme kalitesi tasarımı ekran kalitesi vb bundan öncesinde yazdığım birçok nedenden dolayı ve ne yazık ki ülkemizdeki fiyat seviyesi de göz önüne alındığında galaxy s3 2000 tl yi hak ediyorsa bu telefonda 1500 tl yi hakediyordur.. Çok fazla oyun oynamak istiyorsan konsol edinmeni tavsiye ederim demek isterdim ama ne yazık ki xperia s de tüm oyunları akıcı oynatabiliyor..
cagataykoroglu 25.07.2012 22:46:36
quote:

Orijinalden alıntı: ardakbaycan


quote:

Orijinalden alıntı: cagataykoroglu

quote:

Orijinalden alıntı: strathmorea

1gb ram, Hd ekran, çift çekirdek 1.5 lik işlemci, 16 gb entegre hafıza, 2000 lik pil, 4.0 işletim sistemi, 12 mp kamera ve bu telefona donanım kötü ve orta sınıf diyen yurdum insanı...


şaka mısın sen? fiyat olarak rakibi s3 hatta memleketimizde s3 ten 300 lira aşağıda yine eski nesil çift çekirdekli işlemcisiyle Sony xperia s satılıyor. Donanımının modası geçti. neredeyse aynı donanıma sahip hatta aynı donanıma sahip xperia s ve s3 karşılaştırmalarını izle sonra donanım iyi mi kötü mü karar ver.

Ya şu memlekette sizin gibiler bitmedi kısa vadede bitecek gibi durmuyor malesef... 400 liralık fark senin için küçük bi detay olabilir ama değil ne yazık ki.. Google play'de bu telefonu zorlayacak tek bir uygulama yokken, tasarımı ,güncelleme desteği, farklı bir marka arayışı, piyasanın en iyi ekran kalitesi vs gibi faktörlerde söz konusuyken üstelik 400 tl gibi bi fark da varken herkes sen dedin diye s3 ü bu telefona tercih etmek zorunda mı?

Bu kafa ne kafası arkadaşım? kim dedi 400 lira ufak para diye? bu cihaza bu fiyat fazla diyorum. gidin s3 alın demiyorum. lafı nasıl canınızın istediği gibi anlıyorsunuz. 1000 lira edecek cihazı 1500 liraya almak hoşuna gidiyorsa koş al.
nomenore 25.07.2012 22:33:16
Sony tasarimlari seviyorum ama keske daha guclu bir islemci ve gpu ile ciksaydi yeniliklerin artmasi umudu ile sony bekliyorum seni :)
_-_bluedragon_-_ 25.07.2012 22:29:52
Bu telefon su geçirmediği gibi Xperia go gibi dayanıklı mi
xxxx1 25.07.2012 22:29:22
sağlamlığıyla ve suya dayanıklılığıyla cihaz diğerlerinden ayrılıyor...cihazın orijinal tanıtım videosu;

ziper_gazi_ 25.07.2012 21:56:08
telefonunu denize düşüren biri olarak s3 olmamış olsam düşünürdüm :)
nedensiz07 25.07.2012 21:03:53
sony nin yeri bende ayrıdır ama sanki son bir yıldır butun çıkardıgı telefonlar birbirinin gerek donanım gerek se tasarım olarak aynısı gibi gözüküyor.. bence biraz daha modeller arasında fark olabilmeli..
necros76 25.07.2012 19:58:52
quote:

Orijinalden alıntı: web101

quote:

Orijinalden alıntı: strathmorea1gb ram, Hd ekran, çift çekirdek 1.5 lik işlemci, 16 gb entegre hafıza, 2000 lik pil, 4.0 işletim sistemi, 12 mp kamera ve bu telefona donanım kötü ve orta sınıf diyen yurdum insanı...
beğenmeyenler doğarken iphone ile doğmuşlar ondandır


sanki iphone çok iyi bir telefon bununda ondan aşağı kalır yanı yok hatta daha iyi diyebilirim.
ardakbaycan 25.07.2012 18:16:46
quote:

Orijinalden alıntı: cagataykoroglu

quote:

Orijinalden alıntı: strathmorea

1gb ram, Hd ekran, çift çekirdek 1.5 lik işlemci, 16 gb entegre hafıza, 2000 lik pil, 4.0 işletim sistemi, 12 mp kamera ve bu telefona donanım kötü ve orta sınıf diyen yurdum insanı...


şaka mısın sen? fiyat olarak rakibi s3 hatta memleketimizde s3 ten 300 lira aşağıda yine eski nesil çift çekirdekli işlemcisiyle Sony xperia s satılıyor. Donanımının modası geçti. neredeyse aynı donanıma sahip hatta aynı donanıma sahip xperia s ve s3 karşılaştırmalarını izle sonra donanım iyi mi kötü mü karar ver.

Ya şu memlekette sizin gibiler bitmedi kısa vadede bitecek gibi durmuyor malesef... 400 liralık fark senin için küçük bi detay olabilir ama değil ne yazık ki.. Google play'de bu telefonu zorlayacak tek bir uygulama yokken, tasarımı ,güncelleme desteği, farklı bir marka arayışı, piyasanın en iyi ekran kalitesi vs gibi faktörlerde söz konusuyken üstelik 400 tl gibi bi fark da varken herkes sen dedin diye s3 ü bu telefona tercih etmek zorunda mı?
me.ke 25.07.2012 17:49:30
su geçirmezliği ve dayanıklılığı çok hoş... Aslında tam aradığım telefon fakat bi defa xperia s aldım artık 3-5 sene sonra...
xxxx1 25.07.2012 17:31:36
Sony'nin ve mobil piyasanın iyi modellerinde bu cihaz bu su götürmez bir gerçek...

Şöyle bir durum varki aslında Sony;yıl içerisinde çıkacak tüm cihazların takvimi, ayını,donanımı belirleyerek sene içerisine girmekte...mesela yabancı bir forumda 2012 itibarıyla Sony'nin tüm cihazlarını duyuruluş tarihine kadar yayınlamıştı ve eklemişti 2012'4 çekirdekli bir cihaz Sony'den gelmeyecek diye... ve o takvim tıkır tıkır işliyor şuana kadar...

yani Sony,önümüzdeki ay bir model çıkaralım çip seti şöyle olsun işlemcisi bukez böyle olsun,rekabetci olsun diye olaya bakmıyor herşey bir hesap,takvim dahilinde...bu politikalarıda sabırsız genç neslin sabrını zorluyor,rakipleriyle ilgilenmiyorlar kim neyapmış ne etmiş nasıl bir cevap verelim gibi olayları yok...
cagataykoroglu 25.07.2012 17:27:04
quote:

Orijinalden alıntı: strathmorea

1gb ram, Hd ekran, çift çekirdek 1.5 lik işlemci, 16 gb entegre hafıza, 2000 lik pil, 4.0 işletim sistemi, 12 mp kamera ve bu telefona donanım kötü ve orta sınıf diyen yurdum insanı...


şaka mısın sen? fiyat olarak rakibi s3 hatta memleketimizde s3 ten 300 lira aşağıda yine eski nesil çift çekirdekli işlemcisiyle Sony xperia s satılıyor. Donanımının modası geçti. neredeyse aynı donanıma sahip hatta aynı donanıma sahip xperia s ve s3 karşılaştırmalarını izle sonra donanım iyi mi kötü mü karar ver.
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla