TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 27514 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech Kariyer.net
Analiz : Android Phablet satışları önümüzdeki 5 yılda 150 milyona ulaşacak Qualcomm, yılın ilk çeyreğinde 6.12 milyar dolar gelir elde etti HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (112) YORUM YAZ

tarafından 24 Nisan 2013, Çarşamba 23:58 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Suya ve toza dayanıklı Galaxy S4 modeli önümüzdeki haftalarda satışa sunulacak
Günlük Haber Ekrem71
112

Son dönemlerde üst seviye akıllı telefon modellerinde suya ve toza dayanıklılık özelliği ön plana çıkmaya başladı. İş veya hobi gereği sürekli olarak dış mekanlarda ve coğrafi olarak zor şartlarda zamanını geçiren tüketici grubunu hedefleyen bu özellikler oldukça da ilgi görüyor. Sony Xperia Z, Huawei Ascend P2 gibi modellerin ardından Samsung da suya ve toza dayanıklı bir versiyon hazırladığını duyurdu.

Samsung bölge başkanlarından Youbg Soo Kim tarafından yapılan açıklamaya göre, amiral gemi modeli Galaxy S4'ün suya ve toza dayanıklı bir versiyonu için çalışmalar sürüyor. Samsung'un neden suya ve toza dayanıklı bir amiral gemi modeli üretmediğine dair sorulan bir soruya cevap veren Kim, önümüzdeki haftalarda bu modelin pazarda olacağını sözlerine ekledi. 

Dayanıklılık sertifikasına sahip Galaxy S4 versiyonunun tam olarak ne zaman pazara sunulacağına dair bir bilgi yok. Ancak en çok satan Android cihazı ünvanına sahip Galaxy S serisinin yeni üyesinin bu tarz sertifikalar edinmesi, özellikle dış mekan aktiviteleri ve aksiyon sporları ile ilgilenenlerin beğenisini kazanacaktır. 
 
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
Umutcan 14.05.2013 19:14:02
Haber resmini çıkacak olan model sananlar var... Arkadaki "ISkin" yazısını da mı görmüyorsunuz ?
ozeceze 14.05.2013 18:51:42
Samsung kullanan birisi olarak diyorum. wonder telefonumun kasası 6 ay oldu gacırdamaya başladı. Batarya zaten vasat :/ . Htc one kadar dayanıklısı yok bence, xperia Z'de multitasking yok :D . S4'ün bu modeli bence kandırmaca olacak.
jolawe 28.04.2013 14:11:45
neden tek telefonda birleştimediler bunu bildiğin htc gibi oldu önce one x sonra one x+ örneği
General. 28.04.2013 10:31:50
quote:

Orijinalden alıntı: serhdemir

quote:

Orijinalden alıntı: web101

Hani gereksiz bir özellikti Sony herzaman öncü bir firma'dır buda kanıtı

Suya ve toza dayanıklı olması güzel bir şey,burda Sony eleştirmiyorum ama sony xperia z ile yeni bir şey başlatmış değil, daha önce suya toza hatta darbeye dayanıklı çok telefon çıktı, akıllı telefon bazında değerlendirirsen yine benim bildiğim motorola defy vardı

Samsungu burda kopyalıyor,taklit ediyor anlamında eleştirenler komik duruma düşüyor,çünkü kendilerinin mantığıyla sony de bu özelliği kullanarak taklitçi bir marka konumuna düşüyor,bu tıpkı oval dikdörtgeni Apple'ın icat ettiğini zanneden fanatiklerin durumuna benziyor :)

Hocam Sonynin elinde öyle patentler varki neden Sonyye hiç dava açılmıyor diye düşündünmü Apple Samsunga kan kustururken neden hiç Sonyye bulaşmıyor İphone 4-4s in tasarımı bile Sonynin çıktı emin ol bugün firmaların mevcut cihazlarında kullandığı Sony teknoloji'lerini Sony kullandırmasa veya Apple gibi patent davası açsa Çok övdüğünüz Samsung ve Apple Sonyye milyar dolarlar öderler
serhdemir 28.04.2013 09:48:10
quote:

Orijinalden alıntı: web101

Hani gereksiz bir özellikti Sony herzaman öncü bir firma'dır buda kanıtı

Suya ve toza dayanıklı olması güzel bir şey,burda Sony eleştirmiyorum ama sony xperia z ile yeni bir şey başlatmış değil, daha önce suya toza hatta darbeye dayanıklı çok telefon çıktı, akıllı telefon bazında değerlendirirsen yine benim bildiğim motorola defy vardı

Samsungu burda kopyalıyor,taklit ediyor anlamında eleştirenler komik duruma düşüyor,çünkü kendilerinin mantığıyla sony de bu özelliği kullanarak taklitçi bir marka konumuna düşüyor,bu tıpkı oval dikdörtgeni Apple'ın icat ettiğini zanneden fanatiklerin durumuna benziyor :)
Illustrious. 27.04.2013 22:19:04
Ürün sertifikalı ürün öyle lafla değil ama özende göstermek gerekir sonuçta its a Sony leğenzung değil aksi durumda 100dede olsa 1000dede 1 kere olsa böyle sizin gibi kara cahiller plastikle kıyas yapar
Illustrious. 27.04.2013 22:14:20
Marka fanlığı falan yaptığım yok her gün onlarca kez s3 _pardon leğen diyecektim- camı tuzla buz oldu konuları açılıyor 100de bir SONY'de olmuş çokmu? Üsteki leğenci şarj kapağını açık unuttular su geçmiş falan demiş ürünü dikkatli kullanacan
darkdiva 27.04.2013 21:29:47
quote:

Orijinalden alıntı: Matterhorn


quote:

Orijinalden alıntı: muhamnet

quote:

Orijinalden alıntı: Matterhorn

İşte bunlar hep İT'S A SONY Gerçekten bunu Z'nin yanına koyabilecek varmıdır ya hu!? GÜLERİM.

S4 ler hakkında bir önerim var bunları geri dönüşüme yollayarak mandal terlik veya çamaşır sepeti üretimine katkı sağlayabiliriz..


Duyan da sony nin telefonları titanium dan yapılıyor zannedecek.

Hayır yanlış duymuşsun.. Kırılmaz özel bir camdan yapılmakta.. Yani zamzung gibi leğen plastiğinden tuvalet terliğinden yapılmıyor demek bu.. Tamam mıdır?

Kırılmaz mı :D Tabi tabi, daha geçen gün bir arkadaş cebinden düşürmüş Xperia Z'yi boydan boya gitmiş cam(forumda yazıyordu). Kendinizi kandırmayın, bu telefonların camları ne olursa olsun kırılıyor kardeşim. Sizin gibi "Sony nasıl olsa kırılmaz" diyerek telefonu dikkatsiz kullananlar olursa 1-2 aya burası "Xperia Z'min camı kırıldı 700tl istiyorlar, bir daha Sony mi tövbe" cümleleri ile dolmaya başlar. Boş marka fanlığı peh
aygertgs 27.04.2013 20:55:56
Arkası cidden öyle mi ?
muhamnet 27.04.2013 20:29:24
quote:

Orijinalden alıntı: Matterhorn


quote:

Orijinalden alıntı: muhamnet

quote:

Orijinalden alıntı: Matterhorn

İşte bunlar hep İT'S A SONY Gerçekten bunu Z'nin yanına koyabilecek varmıdır ya hu!? GÜLERİM.

S4 ler hakkında bir önerim var bunları geri dönüşüme yollayarak mandal terlik veya çamaşır sepeti üretimine katkı sağlayabiliriz..


Duyan da sony nin telefonları titanium dan yapılıyor zannedecek.

Hayır yanlış duymuşsun.. Kırılmaz özel bir camdan yapılmakta.. Yani zamzung gibi leğen plastiğinden tuvalet terliğinden yapılmıyor demek bu.. Tamam mıdır?

http://talk.sonymobile.com/thread/126578

Sony de legenci olmus o zaman... ya da terlikci. ..
Strawberry Swing 27.04.2013 13:48:36
O boyutta fotoğraf makineleri üretiliyor .
Castiell07 27.04.2013 12:31:51
http://www.teknolojioku.com/haber/mobil/android/galaxy-s4-active-temmuz-ayinda-tanitilabilir.html
samsung galaxy s4 active olacakmış ismi ve temmuzda tanıtılacakmış :( bide 1-2 hafta diyor
LightningRaven 27.04.2013 12:29:04
quote:

Orijinalden alıntı: web101

Hani gereksiz bir özellikti Sony herzaman öncü bir firma'dır buda kanıtı

Haha cuk diye oturmuş
strato026 27.04.2013 12:20:27
quote:

Orijinalden alıntı: muhamnet

quote:

Orijinalden alıntı: strato026

quote:

Orijinalden alıntı: darkaura

quote:

Orijinalden alıntı: strato026

Modern Sömürgecilik bu olsa gerek...

somurgecilik?.. niye? kimse kimseye zorla bir sey satmiyor. isteyen aliyor. ayrica gercekden kullanmak icin aldiysaniz hayatinizi kolaylastiran seyler. biz sirketde bulut bilisimden tum evraklari paylasiyoruz. akilli telefonla sirkette olmasakda sirketin isini takip edebiliyoruz, maillere cevap verebiliyoruz. sirketin daha verimli ve daha uretken calismasinda katkisi buyuk. adamlar calisiyor yapiyorlar, emeklerinin karsiliklarini alirkenmi somurgeci oluyorlar. bizde calisip yapsaydik bu hallerde olmazdik. oyle somurgeci bunlar deyip kesip atmakla olmaz. kaldiki samsung kore sirketi. tarihi boyunca somurgecilik yapmamis aksine somurge olmus bir millet.

Önceden sömürme yapmamış bir devlet bundan sonrada sömürme yapmayacak diye bir kural yok. Koreli olabilirler fakat şirketin politikası milli veya tarihsel açıdan bağımlı değildir belki? Çıkarttıkları telefonlar birbirlerine o kadar çok benziyor ki 1-2 özellik ekleyip pazara sunuyorlar. S4 'ün çıkması ve ardından toza,suya dayanıklı S4 çıkarmak kar amacından ve sömürmeden başka ne ile ifade edilebilinir ki? O teknoloji 1-2 ay içindemi geliştirildi hiç sanmıyorum. Hepsi planlanıp yapılıyor. Diğer firmalarda bu şekilde. Modern Dünya'nın teknoloji bakımından kazanç getirme stratejileri oldu bunlar. Amiral bir telefon çıkar bunun aynı ad altında alt segmentini çıkar ve 2-3 ay içinde bu telefonun farklı versiyonları gelsin vsvs çeşitli stratejiler. Parası olan alsın tabiki kimseye karışmak bize düşmez fakat gereksiz harcamadan başka birşey değil bana göre.

Yahu zorla satmıyor ki. Tek modele mahkûm etmiyor. Ihtiyacım olmayan özelliği satmiyor. İhtiyacı olan alır, olmsyan almaz.

Bilinçli tüketicilere lafım yok olamazda zaten. Sana uygun neyse onu alırsın iş yerinde lazım olur kullanırsın evde lazım olur kullanırsın benim eleştirdiğim taraf bilinçsiz tüketicilerin fazla olması. Hiç bir özelliğini adam akıllı kullanmayan insanların böyle telefonlar alması anormal, çevremde çok görmekteyim çocuklar olsun yaşlılar olsun. Samsung' u da birbirlerine çok benzeyen telefon üretmeleri açısından eleştiriyorum. Bir iki özellik ekli halde kasa değişik, isim değişik arada 100-250 TL fiyat farkı alt segment telefonları bi hayli var. Diğer firmalarda da mevcut ama ben telefonumu alıyorum Samsung kullanıyorum 2 ay geçmeden bir bakıyorum benim telefonumun 2. versiyonu çıkıyor ve fiyat farkıda düşük. 2 ay içerisinde bu vurgunu yapıyor sonrada 2. versiyonu ekmeğine tereyağı oluyor. Yapılacaksa eğer bir telefon o fiyat aralığında en iyi performansı vermeli. Tabiki şirketler açısından çok karmaşık stratejiler bulunmakta ki bizim eleştirmemiz hiçbir şey ifade etmez. Para, teknoloji, pazar onların elinde çünkü.
Illustrious. 27.04.2013 11:59:33
quote:

Orijinalden alıntı: muhamnet

quote:

Orijinalden alıntı: Matterhorn

İşte bunlar hep İT'S A SONY Gerçekten bunu Z'nin yanına koyabilecek varmıdır ya hu!? GÜLERİM.

S4 ler hakkında bir önerim var bunları geri dönüşüme yollayarak mandal terlik veya çamaşır sepeti üretimine katkı sağlayabiliriz..


Duyan da sony nin telefonları titanium dan yapılıyor zannedecek.

Hayır yanlış duymuşsun.. Kırılmaz özel bir camdan yapılmakta.. Yani zamzung gibi leğen plastiğinden tuvalet terliğinden yapılmıyor demek bu.. Tamam mıdır?
Dexstz 27.04.2013 09:39:46
Lee-on! 27.04.2013 06:13:41
Herkes işine geldiği şekilde yorum yapmış. Evet daha önce suya darbeye dayanıklı cihazlar yapıldı. Herkes bilmiş bilmiş artistlik yapma yarışına girmiş. Peki o cihazlar popüler oldu mu? Akım yarattılar mı? Çoğu prototip gibi kaldı geçti gitti... Ya donanım yetersizdi ya tipsizdi. Demek istediğimiz iş getiren para getiren ses getiren bir gelişme oldu mu Samsung hemen buna yoğunlaşıyor. Üst segmentte Note serisine S serisine neden su geçirmezlik getirmedi 2 3 senedir de, tam Z gibi bir telefon hem tasarımı hem donanımı hem de dayanıklılığı ile bu kadar ses getirdikten sonra S4 için böyle bir çalışma yaptı? Demek istenilen bu özgün olmakla... Örnek Apple... Ne 5s'te ne de 6 da bu su geçirmezlik ile ilgili kıpırtı bile olmayacağına eminim. Adamların umrunda değil çünkü veya başka şeyler ile uğraşıyorlar. Rakiplerinin arkasından gitmek yerine kendileri bir şey ortaya koymaya çalışıyor. Ha 2 yıldır pek bir şey yaptığı söylenemez orası ayrı olay. Objektif kimse kalmamış. Kim ne kullanıyorsa onu övüyor artık...

ekleme: Hiçbir firmanın fanatiği değilim Nexus da iyi cihazdır bana göre iPhone 5 de Z de... Fakat bir şeyin içine ne kadar herşeyi tepmeye çalışırsanız o kadar az randıman almaya başlıyorsunuz. Ayrıca Samsung bin ayrı kolda üretim yapan bir firma. Herşeye elini uzatmaya çalıştıkça daha da verimsiz olmaya başlıyor ürünleri. S3; yılın en iyi cihazlarındandı. O cihaz şimdi yeri geliyor kilit ekranını açarken sapıtıyor rehbere girerken kasıyor ram yetersiz kalıyor vs. (telefonunda 12gb boş yer olan sadece facebook kullananlardan bahsetmiyorum). Yani randıman düşüyor bir süre sonra... Bir işin kalitesi de önemli...
muhamnet 27.04.2013 02:55:01
quote:

Orijinalden alıntı: Matterhorn

İşte bunlar hep İT'S A SONY Gerçekten bunu Z'nin yanına koyabilecek varmıdır ya hu!? GÜLERİM.

S4 ler hakkında bir önerim var bunları geri dönüşüme yollayarak mandal terlik veya çamaşır sepeti üretimine katkı sağlayabiliriz..


Duyan da sony nin telefonları titanium dan yapılıyor zannedecek.
DH Misafiri 27.04.2013 02:39:09
Biri diyorki özgünlükten eser yok, biri diyor ilk s4 alanlarin suçu ne... Yahu kardeşim sana ne özgünlüğünden ? Sen, sana sunulan ürüne bak.. Bırak boş muhabbeti. Bırak adamlar bi ondan alsın bi ondan alsin bütün güzel özellikleri bir telefonun içine sığdırsın. Keşke samsung gibi her firma birbirinin güzel özelliklerini örnek alsada bizde en fonksiyonel cihazları kullansak. Bir telefon alinca tüh be digerinde de şu özellik vardı demesek.. İlk s4 alanlarin suçu ne diyen arkadaş bak bu kısım da seni ilgilendiriyor... Benim bildiğim su anda s4 satisa gecmedi daha. Eger bu modeli alicaksan 2 hafta daha bekle 200 lira daha koyup bunu al.. Dert etme millet arastiriyor her şeyi. Her samsung haberini itin bilmem neresine sokmaya calismadan önce sende biraz araştir...
DH Misafiri 27.04.2013 02:39:09
quote:

Orijinalden alıntı: CoMMaNDeRCX

quote:

Orijinalden alıntı: mipa90
quote:

Orijinalden alıntı: gdervisoglu
quote:

Orijinalden alıntı: web101Hani gereksiz bir özellikti Sony herzaman öncü bir firmadır buda kanıtı
Bir öncü varsa o da J Butterfly modeli ile HTCdir..
ondan öncede xperia go ya bakın o zaman
SAMSUNG un kaç yıllık suya toza dayanıklı xcover serisi var.


Xcoverdan önce Xperia Active vardı. F92CvRflk18

Samsung telefonuna senin kadar güvenseydide global olarak satsaydı.
DH Misafiri 27.04.2013 02:39:08
Soldaki resim arabaya benziyo,digeride onun afisi
muhamnet 27.04.2013 02:36:04
quote:

Orijinalden alıntı: strato026

quote:

Orijinalden alıntı: darkaura

quote:

Orijinalden alıntı: strato026

Modern Sömürgecilik bu olsa gerek...

somurgecilik?.. niye? kimse kimseye zorla bir sey satmiyor. isteyen aliyor. ayrica gercekden kullanmak icin aldiysaniz hayatinizi kolaylastiran seyler. biz sirketde bulut bilisimden tum evraklari paylasiyoruz. akilli telefonla sirkette olmasakda sirketin isini takip edebiliyoruz, maillere cevap verebiliyoruz. sirketin daha verimli ve daha uretken calismasinda katkisi buyuk. adamlar calisiyor yapiyorlar, emeklerinin karsiliklarini alirkenmi somurgeci oluyorlar. bizde calisip yapsaydik bu hallerde olmazdik. oyle somurgeci bunlar deyip kesip atmakla olmaz. kaldiki samsung kore sirketi. tarihi boyunca somurgecilik yapmamis aksine somurge olmus bir millet.

Önceden sömürme yapmamış bir devlet bundan sonrada sömürme yapmayacak diye bir kural yok. Koreli olabilirler fakat şirketin politikası milli veya tarihsel açıdan bağımlı değildir belki? Çıkarttıkları telefonlar birbirlerine o kadar çok benziyor ki 1-2 özellik ekleyip pazara sunuyorlar. S4 'ün çıkması ve ardından toza,suya dayanıklı S4 çıkarmak kar amacından ve sömürmeden başka ne ile ifade edilebilinir ki? O teknoloji 1-2 ay içindemi geliştirildi hiç sanmıyorum. Hepsi planlanıp yapılıyor. Diğer firmalarda bu şekilde. Modern Dünya'nın teknoloji bakımından kazanç getirme stratejileri oldu bunlar. Amiral bir telefon çıkar bunun aynı ad altında alt segmentini çıkar ve 2-3 ay içinde bu telefonun farklı versiyonları gelsin vsvs çeşitli stratejiler. Parası olan alsın tabiki kimseye karışmak bize düşmez fakat gereksiz harcamadan başka birşey değil bana göre.

Yahu zorla satmıyor ki. Tek modele mahkûm etmiyor. Ihtiyacım olmayan özelliği satmiyor. İhtiyacı olan alır, olmsyan almaz.
muhamnet 27.04.2013 02:29:19
quote:

Orijinalden alıntı: web101

Hani gereksiz bir özellikti Sony herzaman öncü bir firma'dır buda kanıtı

http://m.youtube.com/watch?feature=relmfu&v=bCaW1S3F5UE

Samsung daha bir öncü firma imiş. Bu da videosu...
aziz77 26.04.2013 21:11:30
samsung kadar göz boyayan,tüketiciye kazık atan,nokia gibi aynı telefonaları ısıtıp ısıtıp satan bir firma yok.
Hele suya toza karşı çıkarsa öküz gibi telefon yaparlar.
Birde bunlardan telefon alıyoruz,zamanında s3 aldım,şimdi xperia z var Tövbe bir daha samsung almam...
saltooo 26.04.2013 20:56:46
demir kasa s4 olsun kırılırsa kaynak atılır
Salona 26.04.2013 19:03:56
Deliklerini kapakla kapatmazsa çok iyi olur. Yoksa garantiye gittiğinde kapakları açık unutmuşsunuzdur ondan su kaçmıştır, yapacak bir şey yok derler.
e.kale 26.04.2013 16:13:24
Galaxy S4 en başta suya ve toza dayanıklı olsaydı, arka kapağı sökülemez, pili değişemez bir telefon olurdu. Bu da Samsung'un istemeyeceği bir şey.
strato026 26.04.2013 13:51:52
quote:

Orijinalden alıntı: darkaura

quote:

Orijinalden alıntı: strato026

quote:

Orijinalden alıntı: darkaura

quote:

Orijinalden alıntı: strato026

Modern Sömürgecilik bu olsa gerek...

somurgecilik?.. niye? kimse kimseye zorla bir sey satmiyor. isteyen aliyor. ayrica gercekden kullanmak icin aldiysaniz hayatinizi kolaylastiran seyler. biz sirketde bulut bilisimden tum evraklari paylasiyoruz. akilli telefonla sirkette olmasakda sirketin isini takip edebiliyoruz, maillere cevap verebiliyoruz. sirketin daha verimli ve daha uretken calismasinda katkisi buyuk. adamlar calisiyor yapiyorlar, emeklerinin karsiliklarini alirkenmi somurgeci oluyorlar. bizde calisip yapsaydik bu hallerde olmazdik. oyle somurgeci bunlar deyip kesip atmakla olmaz. kaldiki samsung kore sirketi. tarihi boyunca somurgecilik yapmamis aksine somurge olmus bir millet.

Önceden sömürme yapmamış bir devlet bundan sonrada sömürme yapmayacak diye bir kural yok. Koreli olabilirler fakat şirketin politikası milli veya tarihsel açıdan bağımlı değildir belki? Çıkarttıkları telefonlar birbirlerine o kadar çok benziyor ki 1-2 özellik ekleyip pazara sunuyorlar. S4 'ün çıkması ve ardından toza,suya dayanıklı S4 çıkarmak kar amacından ve sömürmeden başka ne ile ifade edilebilinir ki? O teknoloji 1-2 ay içindemi geliştirildi hiç sanmıyorum. Hepsi planlanıp yapılıyor. Diğer firmalarda bu şekilde. Modern Dünya'nın teknoloji bakımından kazanç getirme stratejileri oldu bunlar. Amiral bir telefon çıkar bunun aynı ad altında alt segmentini çıkar ve 2-3 ay içinde bu telefonun farklı versiyonları gelsin vsvs çeşitli stratejiler. Parası olan alsın tabiki kimseye karışmak bize düşmez fakat gereksiz harcamadan başka birşey değil bana göre.

biz kendi topragimizdan cikan altini satip bundan kar elde ettigimizde dunyanin geri kalanini somurmus mu oluyoruz simdi? adamlar bilgilerini teknolojilerini satiyorlar, bundan kar elde etmek en dogal haklari degilmidir diyorsunuz. ayrica cesit cikarmalari nasil bir somurudur anliyamadim. tuketiciye urun cesitliligi sunarakmi somuruyorlar. kaldiki urunlerinin hepsinin alternatifi, rakibi var, olmasa bile bir alma mecburiyetiniz yok. gormiyeli somurmenin anlami baya degismis.

siz burda yatacaksiniz calismayacaksiniz, hic bir teknoloji uretmiyeceksiniz. ondan sonra teknoloji uretenler urunlerini size sundugunda sizi somurmus olacak. somirgeci bunlar diyip atmakla kendi hatalarinizin, geri kalmisliginizin sucunu baskasina atamazsiniz, heleki tek yaptigi calismak ilerlemek olan, ic islerimize asla karismamis bir millete hic atamazsiniz.

Haklısın o teknolojiye sahip oldukları için istedikleri gibi üretirler istedikleri gibi satarlar enayi değil ya adamlar.
darkaura 26.04.2013 13:01:35
quote:

Orijinalden alıntı: strato026

quote:

Orijinalden alıntı: darkaura

quote:

Orijinalden alıntı: strato026

Modern Sömürgecilik bu olsa gerek...

somurgecilik?.. niye? kimse kimseye zorla bir sey satmiyor. isteyen aliyor. ayrica gercekden kullanmak icin aldiysaniz hayatinizi kolaylastiran seyler. biz sirketde bulut bilisimden tum evraklari paylasiyoruz. akilli telefonla sirkette olmasakda sirketin isini takip edebiliyoruz, maillere cevap verebiliyoruz. sirketin daha verimli ve daha uretken calismasinda katkisi buyuk. adamlar calisiyor yapiyorlar, emeklerinin karsiliklarini alirkenmi somurgeci oluyorlar. bizde calisip yapsaydik bu hallerde olmazdik. oyle somurgeci bunlar deyip kesip atmakla olmaz. kaldiki samsung kore sirketi. tarihi boyunca somurgecilik yapmamis aksine somurge olmus bir millet.

Önceden sömürme yapmamış bir devlet bundan sonrada sömürme yapmayacak diye bir kural yok. Koreli olabilirler fakat şirketin politikası milli veya tarihsel açıdan bağımlı değildir belki? Çıkarttıkları telefonlar birbirlerine o kadar çok benziyor ki 1-2 özellik ekleyip pazara sunuyorlar. S4 'ün çıkması ve ardından toza,suya dayanıklı S4 çıkarmak kar amacından ve sömürmeden başka ne ile ifade edilebilinir ki? O teknoloji 1-2 ay içindemi geliştirildi hiç sanmıyorum. Hepsi planlanıp yapılıyor. Diğer firmalarda bu şekilde. Modern Dünya'nın teknoloji bakımından kazanç getirme stratejileri oldu bunlar. Amiral bir telefon çıkar bunun aynı ad altında alt segmentini çıkar ve 2-3 ay içinde bu telefonun farklı versiyonları gelsin vsvs çeşitli stratejiler. Parası olan alsın tabiki kimseye karışmak bize düşmez fakat gereksiz harcamadan başka birşey değil bana göre.

biz kendi topragimizdan cikan altini satip bundan kar elde ettigimizde dunyanin geri kalanini somurmus mu oluyoruz simdi? adamlar bilgilerini teknolojilerini satiyorlar, bundan kar elde etmek en dogal haklari degilmidir diyorsunuz. ayrica cesit cikarmalari nasil bir somurudur anliyamadim. tuketiciye urun cesitliligi sunarakmi somuruyorlar. kaldiki urunlerinin hepsinin alternatifi, rakibi var, olmasa bile bir alma mecburiyetiniz yok. gormiyeli somurmenin anlami baya degismis.

siz burda yatacaksiniz calismayacaksiniz, hic bir teknoloji uretmiyeceksiniz. ondan sonra teknoloji uretenler urunlerini size sundugunda sizi somurmus olacak. somirgeci bunlar diyip atmakla kendi hatalarinizin, geri kalmisliginizin sucunu baskasina atamazsiniz, heleki tek yaptigi calismak ilerlemek olan, ic islerimize asla karismamis bir millete hic atamazsiniz.
thestell 25.04.2013 22:21:50
İnşallah su geçirmez plastik sunmazlar.
Not Today! 25.04.2013 22:15:44
S4 ün üstündeki koruyucu kılıf sadece arkadaşlar.Bazıları telefonun kendisi zannetmiş sanırım.Daha çıkacak modelle ilgili bir resim yok piyasada.Haberi yazan arkadaşın hatası diyelim..

http://www.iskin.com/samsung/galaxy/exo/
strato026 25.04.2013 21:39:16
quote:

Orijinalden alıntı: darkaura

quote:

Orijinalden alıntı: strato026

Modern Sömürgecilik bu olsa gerek...

somurgecilik?.. niye? kimse kimseye zorla bir sey satmiyor. isteyen aliyor. ayrica gercekden kullanmak icin aldiysaniz hayatinizi kolaylastiran seyler. biz sirketde bulut bilisimden tum evraklari paylasiyoruz. akilli telefonla sirkette olmasakda sirketin isini takip edebiliyoruz, maillere cevap verebiliyoruz. sirketin daha verimli ve daha uretken calismasinda katkisi buyuk. adamlar calisiyor yapiyorlar, emeklerinin karsiliklarini alirkenmi somurgeci oluyorlar. bizde calisip yapsaydik bu hallerde olmazdik. oyle somurgeci bunlar deyip kesip atmakla olmaz. kaldiki samsung kore sirketi. tarihi boyunca somurgecilik yapmamis aksine somurge olmus bir millet.

Önceden sömürme yapmamış bir devlet bundan sonrada sömürme yapmayacak diye bir kural yok. Koreli olabilirler fakat şirketin politikası milli veya tarihsel açıdan bağımlı değildir belki? Çıkarttıkları telefonlar birbirlerine o kadar çok benziyor ki 1-2 özellik ekleyip pazara sunuyorlar. S4 'ün çıkması ve ardından toza,suya dayanıklı S4 çıkarmak kar amacından ve sömürmeden başka ne ile ifade edilebilinir ki? O teknoloji 1-2 ay içindemi geliştirildi hiç sanmıyorum. Hepsi planlanıp yapılıyor. Diğer firmalarda bu şekilde. Modern Dünya'nın teknoloji bakımından kazanç getirme stratejileri oldu bunlar. Amiral bir telefon çıkar bunun aynı ad altında alt segmentini çıkar ve 2-3 ay içinde bu telefonun farklı versiyonları gelsin vsvs çeşitli stratejiler. Parası olan alsın tabiki kimseye karışmak bize düşmez fakat gereksiz harcamadan başka birşey değil bana göre.
lazloo 25.04.2013 19:56:26
Çirkin ördek.
.:asci:. 25.04.2013 19:53:36
quote:

Orijinalden alıntı: Matterhorn

İşte bunlar hep İTS A SONY Gerçekten bunu Znin yanına koyabilecek varmıdır ya hu!? GÜLERİM. S4 ler hakkında bir önerim var bunları geri dönüşüme yollayarak mandal terlik veya çamaşır sepeti üretimine katkı sağlayabiliriz..


amacınız ne cidden anlamıyorum.plastik diye yeren de sizsiniz.plastik değil diye alıp telefona plastik kullanan da
darkaura 25.04.2013 18:14:10
quote:

Orijinalden alıntı: strato026

Modern Sömürgecilik bu olsa gerek...

somurgecilik?.. niye? kimse kimseye zorla bir sey satmiyor. isteyen aliyor. ayrica gercekden kullanmak icin aldiysaniz hayatinizi kolaylastiran seyler. biz sirketde bulut bilisimden tum evraklari paylasiyoruz. akilli telefonla sirkette olmasakda sirketin isini takip edebiliyoruz, maillere cevap verebiliyoruz. sirketin daha verimli ve daha uretken calismasinda katkisi buyuk. adamlar calisiyor yapiyorlar, emeklerinin karsiliklarini alirkenmi somurgeci oluyorlar. bizde calisip yapsaydik bu hallerde olmazdik. oyle somurgeci bunlar deyip kesip atmakla olmaz. kaldiki samsung kore sirketi. tarihi boyunca somurgecilik yapmamis aksine somurge olmus bir millet.
strato026 25.04.2013 17:50:54
Modern Sömürgecilik bu olsa gerek...
Under The Dome 25.04.2013 17:43:02
quote:

Orijinalden alıntı: Aytu ATR

İlk suya toza şoka dayanıklı telefonları nokia üretmişti.Hakikaten çok dayanıklı telefonlardı.

Suya dayanıklılık dışında diğerlerinin hepsi 3310 da var
RaheemSterling 25.04.2013 17:02:43
Samsung yine bir atak daha yapıyor kesinlikle bu senenin en çok kazananı olma ihtimali çok yüksek
The Imp 25.04.2013 16:55:59
O resimdeki telefon ne oyle ya uzayli gibi emolara mi hitap etcekler napcaklar ayrica tartisma olmus once motorola cikardi diye peki arkadaslar adam gibi tanitim yapabildmi motorola ? Su kadar soyliyim ben xperia z den once haberim yoktu suya dayaniklilim hakkinda simdi fanboylar gelip sen cahilsin derler peki turkiyenin yuzde kaci hergun teknoloji haberlrrini takip ediyo ? Onemli olan cikarmak degil bunu heryerde tanitabilmek daha onemlisi satabilmektir bunu anlayin artik
skid_row 25.04.2013 16:55:28
quote:

Orijinalden alıntı: darkaura

quote:

Orijinalden alıntı: skid_row

Arkadaşlar mevzu bahis ilk darbeye toza suya ıvıra zıvıra dayanıklı TELEFON hangisi değil.
Bunu AKILLI TELEFON'da ilk yapandan bahsediyoruz.
Benim bildiğim ilki Motorola DEFY daha sonra Sony ve Samsung bunu yaptılar ama ürettikleri dayanıklı akıllı telefonlar donanım anlamında orta segmente kaldıklarından pek ünlenmediler yalnışım varsa düzeltin.

yanlissiniz ilk htc yapti


yada yapmadi :)

liquipel teknolojisi. videodaki htc nin tum parcalari koruyucu nano buhar ile kaplanip suya dayanikli hale getirilmis. kapagi acikken bile suda calisabiliyor. bunu telefonlara getirseler oncu calisma olur iste. hic agirligi kalinligi artirmadan suya dayanikli telefon

Her türlü öyle yada böyle yapmadı yapamadı

DEFY - 2010
Evo Shift - 2011

http://www.gsmarena.com/motorola_defy-3514.php
http://www.gsmarena.com/htc_evo_shift_4g-3702.php
darkaura 25.04.2013 16:40:21
quote:

Orijinalden alıntı: skid_row

Arkadaşlar mevzu bahis ilk darbeye toza suya ıvıra zıvıra dayanıklı TELEFON hangisi değil.
Bunu AKILLI TELEFON'da ilk yapandan bahsediyoruz.
Benim bildiğim ilki Motorola DEFY daha sonra Sony ve Samsung bunu yaptılar ama ürettikleri dayanıklı akıllı telefonlar donanım anlamında orta segmente kaldıklarından pek ünlenmediler yalnışım varsa düzeltin.

yanlissiniz ilk htc yapti































yada yapmadi :)

liquipel teknolojisi. videodaki htc nin tum parcalari koruyucu nano buhar ile kaplanip suya dayanikli hale getirilmis. kapagi acikken bile suda calisabiliyor. bunu telefonlara getirseler oncu calisma olur iste. hic agirligi kalinligi artirmadan suya dayanikli telefon
talerk 25.04.2013 16:23:54
quote:

Orijinalden alıntı: UnInvited_Guest


quote:

Orijinalden alıntı: talerk


quote:

Orijinalden alıntı: UnInvited_Guest


quote:

Orijinalden alıntı: talerk

daha da çirkin olur

Çirkinse çirkin beğeneni var mı var. Her Samsung haberlerinin altına aynı şeyleri yazmaktan usanmadın mı?

telefonu eleştirmek senin niye zoruna gidiyor onu anlamadım samsung yetkilisi misin

Ben yetkili biri değilim ama sizin Sony ile bir ortaklığınız olup olmadığı konusunda şüphelerim var.

ben yazıda sony i savundum mu şuan Galaxy s3 kullanıyorum memnunum da ama tipini beğenmiyorum tıpkı s4 gibi ve eleştiriyorum vede bunda da bir sakınca görmüyorum takım savunur gibi marka savunmayalım lütfen
LilTunechi 25.04.2013 14:47:39
samsungun muthis satis politikasi
skid_row 25.04.2013 14:32:56
Arkadaşlar mevzu bahis ilk darbeye toza suya ıvıra zıvıra dayanıklı TELEFON hangisi değil.
Bunu AKILLI TELEFON'da ilk yapandan bahsediyoruz.
Benim bildiğim ilki Motorola DEFY daha sonra Sony ve Samsung bunu yaptılar ama ürettikleri dayanıklı akıllı telefonlar donanım anlamında orta segmente kaldıklarından pek ünlenmediler yalnışım varsa düzeltin.
UnInvited_Guest 25.04.2013 14:29:58
quote:

Orijinalden alıntı: talerk


quote:

Orijinalden alıntı: UnInvited_Guest


quote:

Orijinalden alıntı: talerk

daha da çirkin olur

Çirkinse çirkin beğeneni var mı var. Her Samsung haberlerinin altına aynı şeyleri yazmaktan usanmadın mı?

telefonu eleştirmek senin niye zoruna gidiyor onu anlamadım samsung yetkilisi misin

Ben yetkili biri değilim ama sizin Sony ile bir ortaklığınız olup olmadığı konusunda şüphelerim var.
antonidas 25.04.2013 14:09:54
nokia 5210 vardı, düşmeye dayanıklıydı.
Gl4dius 25.04.2013 14:03:23
quote:

Orijinalden alıntı: Matterhorn

İşte bunlar hep İTS A SONY Gerçekten bunu Znin yanına koyabilecek varmıdır ya hu!? GÜLERİM. S4 ler hakkında bir önerim var bunları geri dönüşüme yollayarak mandal terlik veya çamaşır sepeti üretimine katkı sağlayabiliriz..


doğru söze ne denebilir ki :D geri dönüşümde hurda demirin önemi nasıl artıysa samsung'un yeni çıkan telefonlarınada gönderebirilirir 350 milyar farklı modeli var nasıl olsa :D
stalker(1979) 25.04.2013 13:59:30
HTC one'ın ultrapiksel kamerası ve Beats Audio ses geliştirmesi

Sony Xperia z'den Suya, toza dayanıklılık ve kasa tasarımı

Pantech vega iron'un neredeyse sıfır olan çerçevesi

Nokia'nın HAAC mikrofonu (HTC ile davalık olduğu teknoloji)

Şimdilik aklıma gelenler bunlar Samsung bi zahmet bu özellikleri de ekleyiver.
bluecry2000 25.04.2013 13:41:21
Resim temsilidir yaz bari arkadas...
PlayerX 25.04.2013 13:36:59
Daha önceden düşünememişler mi
talerk 25.04.2013 13:35:47
quote:

Orijinalden alıntı: UnInvited_Guest


quote:

Orijinalden alıntı: talerk

daha da çirkin olur

Çirkinse çirkin beğeneni var mı var. Her Samsung haberlerinin altına aynı şeyleri yazmaktan usanmadın mı?

telefonu eleştirmek senin niye zoruna gidiyor onu anlamadım samsung yetkilisi misin
Illustrious. 25.04.2013 12:38:14
İşte bunlar hep İT'S A SONY Gerçekten bunu Z'nin yanına koyabilecek varmıdır ya hu!? GÜLERİM.

S4 ler hakkında bir önerim var bunları geri dönüşüme yollayarak mandal terlik veya çamaşır sepeti üretimine katkı sağlayabiliriz..
memo84 25.04.2013 12:34:14
Bazı arkadaşlar kasa kalınlığı falan demiş ama samsung firması bunu düşünmüştür bence incelik bence aynı kalır xperia z de nasıl kapakçık sistemi kullanılıyorsa aynısını s4 ede uygularlar ama ağırlık artar haliyle gerci o da kaç gram artacak o da ayri konu,
Gl4dius 25.04.2013 12:25:06
işte samsungun üretim politikası ve üretim adına yapabildikleri bu kadar hayal gücü olmayan bir firmadan ne beklenebilir ki önce birileri yapacak ki sonra bunlar yapabilsin apple'dan telefon üretmeyi öğrendi şimdiden sony den suya ve toza dayanıklı telefon üretmeyi öğreniyor
wolf_555 25.04.2013 12:00:52
Şu güzelim telefona neden radyo koymazlar ki.
UnInvited_Guest 25.04.2013 11:39:07
quote:

Orijinalden alıntı: talerk

daha da çirkin olur

Çirkinse çirkin beğeneni var mı var. Her Samsung haberlerinin altına aynı şeyleri yazmaktan usanmadın mı?
swat882 25.04.2013 11:25:05
İşte samsung u başarıya taşıyan şey bu.. Pazarlama stratejileri
Aytu ATR 25.04.2013 10:33:14
İlk suya toza şoka dayanıklı telefonları nokia üretmişti.Hakikaten çok dayanıklı telefonlardı.
w.sneijder 25.04.2013 09:57:27
fanboylar ,fangirller, fangayler doluşmuş
CoMMaNDeRCX 25.04.2013 09:55:27
quote:

Orijinalden alıntı: mipa90

quote:

Orijinalden alıntı: gdervisoglu
quote:

Orijinalden alıntı: web101Hani gereksiz bir özellikti Sony herzaman öncü bir firmadır buda kanıtı
Bir öncü varsa o da J Butterfly modeli ile HTCdir..
ondan öncede xperia go ya bakın o zaman


SAMSUNG un kaç yıllık suya toza dayanıklı xcover serisi var.

Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla