TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 24605 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Analiz : Android Phablet satışları önümüzdeki 5 yılda 150 milyona ulaşacak Qualcomm, yılın ilk çeyreğinde 6.12 milyar dolar gelir elde etti HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (112) YORUM YAZ

tarafından 24 Nisan 2013, Çarşamba 23:58 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Suya ve toza dayanıklı Galaxy S4 modeli önümüzdeki haftalarda satışa sunulacak
Günlük Haber Ekrem71
112

Son dönemlerde üst seviye akıllı telefon modellerinde suya ve toza dayanıklılık özelliği ön plana çıkmaya başladı. İş veya hobi gereği sürekli olarak dış mekanlarda ve coğrafi olarak zor şartlarda zamanını geçiren tüketici grubunu hedefleyen bu özellikler oldukça da ilgi görüyor. Sony Xperia Z, Huawei Ascend P2 gibi modellerin ardından Samsung da suya ve toza dayanıklı bir versiyon hazırladığını duyurdu.

Samsung bölge başkanlarından Youbg Soo Kim tarafından yapılan açıklamaya göre, amiral gemi modeli Galaxy S4'ün suya ve toza dayanıklı bir versiyonu için çalışmalar sürüyor. Samsung'un neden suya ve toza dayanıklı bir amiral gemi modeli üretmediğine dair sorulan bir soruya cevap veren Kim, önümüzdeki haftalarda bu modelin pazarda olacağını sözlerine ekledi. 

Dayanıklılık sertifikasına sahip Galaxy S4 versiyonunun tam olarak ne zaman pazara sunulacağına dair bir bilgi yok. Ancak en çok satan Android cihazı ünvanına sahip Galaxy S serisinin yeni üyesinin bu tarz sertifikalar edinmesi, özellikle dış mekan aktiviteleri ve aksiyon sporları ile ilgilenenlerin beğenisini kazanacaktır. 
 
 
Bu haberin bağlantısı
URL
En Çok Beğenilen Yorumlar Yorum Yaz ▼
Doanc4n 24.4.2013 23:59:56
Samsung suya ayrı toza ayrı dayanıklı model çıkartırsa hiç şaşırmam :D +124
inexo 25.4.2013 03:31:09
radyolu s4 de istiyoz +19
General. 25.4.2013 00:02:52
Hani gereksiz bir özellikti Sony herzaman öncü bir firma'dır buda kanıtı +16
carter 25.4.2013 00:57:46
Sanki bizleri çok düşündüklerinden dolayı bu tarz telefonlar çıkıyor. Yeni s4 alanların suçu ne? Tüm firmalar için söylüyorum hepsi de insanları sömürme derdinde. +7
Lee-on! 25.4.2013 02:11:59
Bir Apple'dan bir Sony'den... Kim iş yaparsa ondan bir şeyler kapıyor. Bari Z'den sonra S4'ün üzerine ekleyip de bu kadar belli etme yaptığın şeyi. Özgünlükten eser yok. +7
Volkanbaba 25.4.2013 00:18:19
Yarında bana özel bi s4 çıkar artık samsung kardeş +6
DH Misafiri 25.4.2013 00:39:49
Butterfly su geçirmez değil su sıçramalarına karşı dayanıklı sadece,Xperia Z Direk basınçlı suya,1 metre derinlikte yarım saat su basıncına ve toza dayanıklı.Ayrıca Sony ericsson döneminden beri su ge
...
Yorumun devamı ▼
+6
Not Today! 25.4.2013 00:40:02
Xperia Z'nin taleb pastasından pay almaca. +6
Illustrious. 25.4.2013 12:38:14
İşte bunlar hep İT'S A SONY Gerçekten bunu Z'nin yanına koyabilecek varmıdır ya hu!? GÜLERİM. S4 ler hakkında bir önerim var bunları geri dönüşüme yollayarak mandal terlik veya çamaşır sepeti üretim
...
Yorumun devamı ▼
+5
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
Doanc4n 24.4.2013 23:59:56
Samsung suya ayrı toza ayrı dayanıklı model çıkartırsa hiç şaşırmam :D +124
General. 25.4.2013 00:02:52
Hani gereksiz bir özellikti Sony herzaman öncü bir firma'dır buda kanıtı +16
BeYaBaN. 25.4.2013 00:05:25
Satışların üzerine +10 milyon daha eklesinler. 0
talerk 25.4.2013 00:07:20
daha da çirkin olur +1
gdervisoglu 25.4.2013 00:11:19
quote:

Orijinalden alıntı: web101

Hani gereksiz bir özellikti Sony herzaman öncü bir firmadır buda kanıtı


Gerçek anlamda bir öncü varsa o da J Butterfly modeli ile HTC'dir..
-3
mipa90 25.4.2013 00:13:21
quote:

Orijinalden alıntı: gdervisoglu

quote:

Orijinalden alıntı: web101Hani gereksiz bir özellikti Sony herzaman öncü bir firmadır buda kanıtı
Bir öncü varsa o da J Butterfly modeli ile HTCdir..


ondan öncede xperia go ya bakın o zaman
0
Volkanbaba 25.4.2013 00:18:19
Yarında bana özel bi s4 çıkar artık samsung kardeş +6
cryzboy43 25.4.2013 00:18:50
quote:

Orijinalden alıntı: mipa90

quote:

Orijinalden alıntı: gdervisoglu
quote:

Orijinalden alıntı: web101Hani gereksiz bir özellikti Sony herzaman öncü bir firmadır buda kanıtı
Bir öncü varsa o da J Butterfly modeli ile HTCdir..
ondan öncede xperia go ya bakın o zaman


ozmn motorola defy akıllı olarak soylenebılır
ondan oncdede akılsız bı sıemens mı ne vardı sankı
+1
gdervisoglu 25.4.2013 00:24:50
quote:

Orijinalden alıntı: mipa90

quote:

Orijinalden alıntı: gdervisoglu

quote:

Orijinalden alıntı: web101Hani gereksiz bir özellikti Sony herzaman öncü bir firmadır buda kanıtı
Bir öncü varsa o da J Butterfly modeli ile HTCdir..


ondan öncede xperia go ya bakın o zaman

öncelikle ben tek bir şarta bağlamadım.. gerçek anlamda bir öncülükten bahsettim..
Ve en önemlisi buradaki gerçek anlamda öncülükten kastım bu segmentte tepe cihazlar -amiral gemileri- arasındaki öncülük..

Yoksa o zaman geri gittikçe sadece toza ve suya dayanıklı cihazlar sayabilirim..

Misal Samsung galaxy xcover..

Dediğim gibi gerçek anlamda bir öncü varsa, bu segmentin (Xperia Z, Samsung GS4 vb.) öncüsü J Butterfly ile HTC'dir..
-1
bahadrcakar 25.4.2013 00:28:35
Transformers mübarek. +1
Gokalp. 25.4.2013 00:39:28
Ulan her s4'e koysaydınız bu özellikleri kötümü olurdu. 0
DH Misafiri 25.4.2013 00:39:49
quote:

Orijinalden alıntı: gdervisoglu

quote:

Orijinalden alıntı: mipa90
quote:

Orijinalden alıntı: gdervisoglu
quote:

Orijinalden alıntı: web101Hani gereksiz bir özellikti Sony herzaman öncü bir firmadır buda kanıtı
Bir öncü varsa o da J Butterfly modeli ile HTCdir..
ondan öncede xperia go ya bakın o zaman
öncelikle ben tek bir şarta bağlamadım.. gerçek anlamda bir öncülükten bahsettim.. Ve en önemlisi buradaki gerçek anlamda öncülükten kastım bu segmentte tepe cihazlar -amiral gemileri- arasındaki öncülük.. Yoksa o zaman geri gittikçe sadece toza ve suya dayanıklı cihazlar sayabilirim.. Misal Samsung galaxy xcover.. Dediğim gibi gerçek anlamda bir öncü varsa, bu segmentin (Xperia Z, Samsung GS4 vb.) öncüsü J Butterfly ile HTCdir..


Butterfly su geçirmez değil su sıçramalarına karşı dayanıklı sadece,Xperia Z Direk basınçlı suya,1 metre derinlikte yarım saat su basıncına ve toza dayanıklı.Ayrıca Sony ericsson döneminden beri su geçirmez telefonlar üretiyor...Xperia go,X. acro S,X Active ve Xperia V aklıma gelenler.
Xperia Vde 2012nin üst segment telefonlarındandıve öncü olanda asıl oydu.
Htc telefonuna senin kadar güvenseydide keşke global olarak satışa çıkarsaydı.
+6
Not Today! 25.4.2013 00:40:02
Xperia Z'nin taleb pastasından pay almaca. +6
code7 25.4.2013 00:43:33
samsung cikarir...sende almazsin..neden hemen tartisma cikio ki? -1
code7 25.4.2013 00:45:10
samsung cikarir...sende almazsin..neden hemen tartisma cikio ki? 0
Ceqa 25.4.2013 00:50:23
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

quote:

Orijinalden alıntı: gdervisoglu

quote:

Orijinalden alıntı: mipa90
quote:

Orijinalden alıntı: gdervisoglu
quote:

Orijinalden alıntı: web101Hani gereksiz bir özellikti Sony herzaman öncü bir firmadır buda kanıtı
Bir öncü varsa o da J Butterfly modeli ile HTCdir..
ondan öncede xperia go ya bakın o zaman
öncelikle ben tek bir şarta bağlamadım.. gerçek anlamda bir öncülükten bahsettim.. Ve en önemlisi buradaki gerçek anlamda öncülükten kastım bu segmentte tepe cihazlar -amiral gemileri- arasındaki öncülük.. Yoksa o zaman geri gittikçe sadece toza ve suya dayanıklı cihazlar sayabilirim.. Misal Samsung galaxy xcover.. Dediğim gibi gerçek anlamda bir öncü varsa, bu segmentin (Xperia Z, Samsung GS4 vb.) öncüsü J Butterfly ile HTCdir..


Butterfly su geçirmez değil su sıçramalarına karşı dayanıklı sadece,Xperia Z Direk basınçlı suya,1 metre derinlikte yarım saat su basıncına ve toza dayanıklı.Ayrıca Sony ericsson döneminden beri su geçirmez telefonlar üretiyor...Xperia go,X. acro S,X Active ve Xperia V aklıma gelenler.
Xperia Vde 2012nin üst segment telefonlarındandıve öncü olanda asıl oydu.
Htc telefonuna senin kadar güvenseydide keşke global olarak satışa çıkarsaydı.

misafirleri pek takmamak gerekir ama adam zaten öncü demiş ilk full hd telefonda butterfly ama batarya kısmında sorunlar olduğu için global satış gerçekleşmedi.s4 konusunda da bence gerek yok xperia zyi suya dayanıklı diye alan kaç insan var merak edenlerin çoğuda hevesini almıştır diye düşünüyorum
0
carter 25.4.2013 00:57:46
Sanki bizleri çok düşündüklerinden dolayı bu tarz telefonlar çıkıyor. Yeni s4 alanların suçu ne? Tüm firmalar için söylüyorum hepsi de insanları sömürme derdinde. +7
smart1978 25.4.2013 01:07:14
Ne yapalım şimdi iptal mi edelim ? ...


Xperia Z de suya karşı dayanıklı ama hoperlörü vasat.

Umarım toza ve suya karşı dayanıklılığın bedeli kalite performans kaybı yapmaz.



Kesin son hali almış görüntüler ve kullanılacak materyallere bakmak gerekir .
-2
eulogy 25.4.2013 01:19:08
Eğer tasarımda hiç farklılık yoksa , ayrı olarak böyle çıkması saçma olmuş? -1
antonidas 25.4.2013 01:52:29
ilk çıkacak s4'ler suya ve toza dayanıksız s4'lerdir anlamını çıkartabiliriz. 0
CoMMaNDeRCX 25.4.2013 01:56:44
quote:

Orijinalden alıntı: mipa90

quote:

Orijinalden alıntı: gdervisoglu

quote:

Orijinalden alıntı: web101Hani gereksiz bir özellikti Sony herzaman öncü bir firmadır buda kanıtı
Bir öncü varsa o da J Butterfly modeli ile HTCdir..


ondan öncede xperia go ya bakın o zaman

Ondan oncede samsung galaxy xcover a bakin
0
xxxx1 25.4.2013 02:09:14
en başından böyle çıkması gereken modeli,çakallık yapıp ikiye bölmüşler...ayrıca estetikden bi haber herzamanki gibi...2500 lirası var TR için rahat,değmez zaten diğeride fiyaskoydu... +2
Lee-on! 25.4.2013 02:11:59
Bir Apple'dan bir Sony'den... Kim iş yaparsa ondan bir şeyler kapıyor. Bari Z'den sonra S4'ün üzerine ekleyip de bu kadar belli etme yaptığın şeyi. Özgünlükten eser yok. +7
stalker(1979) 25.4.2013 02:40:49
quote:

Orijinalden alıntı: Lee-on!

Bir Appledan bir Sonyden... Kim iş yaparsa ondan bir şeyler kapıyor. Bari Zden sonra S4ün üzerine ekleyip de bu kadar belli etme yaptığın şeyi. Özgünlükten eser yok.


Ne alaka Sony suya ve toza dayanıklı cep yaptı diye kimse yapamayacak mı? Hem suya dayanıklı cep telefonunu Sony'den önce Motorola yaptı:) Kimse Sony'e Motorola yapmıştı özgün değilsin dememişti:)
+1
memo84 25.4.2013 02:50:22
Bence sonradan belirlenmiş stratejik bir hareket bu su geçirmezlik olayı,sanırım xperia z'nin satışları samsungun hoşuna gitti ve pastadan pay almak istedi,iyide normal s4 sahiplerinin suçu ne olacak ozaman,o kadar insan ön siparişte verdi sanırım herkes iptal edecek anlaşılan,bu nasıl bir satış politikası anlamadımki bari 4-5 ay sonra çıksaydı .... +1
digimon52 25.4.2013 03:10:59
bir SONY XPERIA Z degil :( malesef. simdi

bu bana Yilmaz Erdoagan´dan `"şimdi sen gidiyorsun ya herkes sana benzeyecek"´ siirini hatirlati.
+2
mipa90 25.4.2013 03:19:04
quote:

Orijinalden alıntı: gdervisoglu

quote:

Orijinalden alıntı: mipa90

quote:

Orijinalden alıntı: gdervisoglu

quote:

Orijinalden alıntı: web101Hani gereksiz bir özellikti Sony herzaman öncü bir firmadır buda kanıtı
Bir öncü varsa o da J Butterfly modeli ile HTCdir..


ondan öncede xperia go ya bakın o zaman

öncelikle ben tek bir şarta bağlamadım.. gerçek anlamda bir öncülükten bahsettim..
Ve en önemlisi buradaki gerçek anlamda öncülükten kastım bu segmentte tepe cihazlar -amiral gemileri- arasındaki öncülük..

Yoksa o zaman geri gittikçe sadece toza ve suya dayanıklı cihazlar sayabilirim..

Misal Samsung galaxy xcover..

Dediğim gibi gerçek anlamda bir öncü varsa, bu segmentin (Xperia Z, Samsung GS4 vb.) öncüsü J Butterfly ile HTC'dir..


zaten amiral gemi saymassak hepsinden once xperia active vardı sadece su değil her turlu seye dayanıklıydı
0
mstfckmk 25.4.2013 03:19:28
bu yıl telefon almak için uygun bir yıl değil çünkü alacağım telefon samsung olacaktı ancak saçmalamalar var bu yıl samsungda +1
inexo 25.4.2013 03:31:09
radyolu s4 de istiyoz +19
katamuk 25.4.2013 04:06:39
her yıl telefon değiştirmek bir ihtiyaçmış gibi algılanıyor.
s2 fazlasıyla bu telefonların yapabildiğini yapıyor,bir kaç milisaniye geç kalsada!
+2
gcb1903 25.4.2013 04:14:02
Hepsi yapsın bütün firmalarda su ve toza dayanıklılık hatta xpera active gibi sağlamlıkta bence demirbaşlardan olsun ama bu çok çakma sonradan üstüne eklenmiş gibi duruyor olmamış samsung efendi bu sefer. artık s4 sahipleri satıp bunu alsınlar :D 0
Brky 25.4.2013 04:33:16
Samsung hani gerek yoktu falanda felandı 0
DH Misafiri 25.4.2013 04:53:45
Ultra Piksel modelini bekliycem +4
Celtic Warrior 25.4.2013 05:33:55
iOS olmadığı sürece şansı yok. -5
1080p 25.4.2013 06:07:47
quote:

Orijinalden alıntı: Celtic Warrior

iOS olmadığı sürece şansı yok.


Bu yüzden Iphone un 3-5 katı cihaz saıyorlar şansı olmadığı halde.
-2
The Tenth Doctor 25.4.2013 06:11:13
Samsung çalışanları bile kapla kullanıyor :D 0
darkaura 25.4.2013 06:56:38
quote:

Orijinalden alıntı: memo84

Bence sonradan belirlenmiş stratejik bir hareket bu su geçirmezlik olayı,sanırım xperia z'nin satışları samsungun hoşuna gitti ve pastadan pay almak istedi,iyide normal s4 sahiplerinin suçu ne olacak ozaman,o kadar insan ön siparişte verdi sanırım herkes iptal edecek anlaşılan,bu nasıl bir satış politikası anlamadımki bari 4-5 ay sonra çıksaydı ....

İptal edilcek bir sey yok. Gercek anlamda su gecirmez ve dayanikli olacaksa bunun illaki bedeli olacaktir, boyut ve agirlik artacaktir. Dagda arazide calismayan birinin tercih etmesi mantikli degil. Telefon zaten 5inch. Uzerine bir kac milim dahi kalinlassa cepde hissedilir rahatsizlik yaratiyor. Farkini insan kilifli ve kilifsiz kullaninca anliyor.
-1
-HFG- 25.4.2013 07:50:16
hemen alırim -2
Steve Jobs 25.4.2013 07:58:22
Adamlar nerden kitlesek diye dusunuyor. 0
El Fuego 25.4.2013 08:03:14
quote:

Orijinalden alıntı: web101

Hani gereksiz bir özellikti Sony herzaman öncü bir firma'dır buda kanıtı

Motorola Defy

imate F-310
0
skid_row 25.4.2013 08:07:15
quote:

Orijinalden alıntı: El Fuego

quote:

Orijinalden alıntı: web101Hani gereksiz bir özellikti Sony herzaman öncü bir firmadır buda kanıtı
Motorola Defy imate F-310


+1

İşte bahsedilen firma öncü değilde sadece duyulan sempati ve geçmişinden dolayı şişirilen firma en azından mobil sektörde...

Motorola DEFY ilk suya toza dayanıklı akıllı telefondu hiç böyle bir etki yaratmadı ki DEFY akıllı telefon trendi yayılırken çıkan bir model üstüne üstün su ve toza dayanıklıydı
0
skid_row 25.4.2013 08:13:11
quote:

Orijinalden alıntı: xxxx1

en başından böyle çıkması gereken modeli,çakallık yapıp ikiye bölmüşler...ayrıca estetikden bi haber herzamanki gibi...2500 lirası var TR için rahat,değmez zaten diğeride fiyaskoydu...


Ya arkadaş ben sizleri anlamıyorum fan değilim ama böyle basit düşüncelere dar görüşlere kızmadan edemiyorum.
Bekleyin hele bi S4'ün suya dayanıklı versiyonu çıksın bi kasa kalınlığına tasarımına bakalım neler değişiyo neler değişmiyo aynı tasarım aynı boyutlarda yaparlarsa haklısınız.
Şahsen telefonunun tipi değişicekse veya kasa boyutları büyücekse suya toza dayanıklı olması önemli değil iyikide iki ayrı model yapmışlar...
+1
tnrskr 25.4.2013 08:16:57
Orda açıklamada suya toza dayanıklı s4 çıkaracağız denmiyor bana sanki yeni model gibi geldi yani s4 değil başka model. 0
MCErgun 25.4.2013 08:27:04
quote:

Orijinalden alıntı: CoMMaNDeRCX


quote:

Orijinalden alıntı: mipa90

quote:

Orijinalden alıntı: gdervisoglu

quote:

Orijinalden alıntı: web101Hani gereksiz bir özellikti Sony herzaman öncü bir firmadır buda kanıtı
Bir öncü varsa o da J Butterfly modeli ile HTCdir..


ondan öncede xperia go ya bakın o zaman

Ondan oncede samsung galaxy xcover a bakin

Ondan önce de xperia active e bak
-1
korayakkus 25.4.2013 08:29:27
Tasarım yine olmamış. 0
darkaura 25.4.2013 08:41:09
quote:

Orijinalden alıntı: skid_row

quote:

Orijinalden alıntı: El Fuego

quote:

Orijinalden alıntı: web101Hani gereksiz bir özellikti Sony herzaman öncü bir firmadır buda kanıtı
Motorola Defy imate F-310


+1

İşte bahsedilen firma öncü değilde sadece duyulan sempati ve geçmişinden dolayı şişirilen firma en azından mobil sektörde...

Motorola DEFY ilk suya toza dayanıklı akıllı telefondu hiç böyle bir etki yaratmadı ki DEFY akıllı telefon trendi yayılırken çıkan bir model üstüne üstün su ve toza dayanıklıydı

Aynen. Sony'iyi severim ama bu fanlarinin asiri sisirmesinden sogudum. Xperia z oncesi rakiplerinin bir nesil gerisindeki donanimlarini bile en iyi telefon diye savunmalari yokmuydu, tam komediydi. Oncu firma dedigin rakiplerinin ilersinde yeniliklerle gelir. Herkezin kullandigi donanimlarla degil.
+3
JrMaster 25.4.2013 08:54:57
quote:

Orijinalden alıntı: inexo

radyolu s4 de istiyoz


Radiosu olmadıktan sonra 96kbps ile gelip samsung ceo su radio dinlemeye çalışsın bu ülkede azını burnunu kırdığımın :)
+2
gently weeps 25.4.2013 09:00:15
quote:

Orijinalden alıntı: El Fuego


quote:

Orijinalden alıntı: web101

Hani gereksiz bir özellikti Sony herzaman öncü bir firma'dır buda kanıtı

Motorola Defy

imate F-310

Panasonic ilk renkli telefon ozaman.
-1
Shu VII 25.4.2013 09:06:11
yahu zaten her sene telefon değiştiriyoruz. bu özelliklerin olması çok mu önemli ? -1
gdervisoglu 25.4.2013 09:07:25
quote:

Orijinalden alıntı: darkaura


quote:

Orijinalden alıntı: skid_row

quote:

Orijinalden alıntı: El Fuego

quote:

Orijinalden alıntı: web101Hani gereksiz bir özellikti Sony herzaman öncü bir firmadır buda kanıtı
Motorola Defy imate F-310


+1

İşte bahsedilen firma öncü değilde sadece duyulan sempati ve geçmişinden dolayı şişirilen firma en azından mobil sektörde...

Motorola DEFY ilk suya toza dayanıklı akıllı telefondu hiç böyle bir etki yaratmadı ki DEFY akıllı telefon trendi yayılırken çıkan bir model üstüne üstün su ve toza dayanıklıydı

Aynen. Sony'iyi severim ama bu fanlarinin asiri sisirmesinden sogudum. Xperia z oncesi rakiplerinin bir nesil gerisindeki donanimlarini bile en iyi telefon diye savunmalari yokmuydu, tam komediydi. Oncu firma dedigin rakiplerinin ilersinde yeniliklerle gelir. Herkezin kullandigi donanimlarla degil.

tek numarası suya ve toza dayanıklılık.. bu teknolojiyi de ilk sony kullanıyormuş gibi atıp tutmuyorlar mı?
-1
-OD- 25.4.2013 09:38:42
bu neyin kafası ? sony ericsson zaten 2008 yılında c702 ile suya ve toza karşı dayanıklı telefonunu üretti bu xperia serisine özgü bir özellik değil nerden baksanız 5 sene öncesi

ayrıca samsungun ne yapacağı belli olmaz zaten o incelikte o plastik aksama su geçirmemezlik nasıl koyarlar bilmiyorum zaten telefonları çirkin dahada çirkin olucak demektir
0
baysan240 25.4.2013 09:50:35
tipe bak ahahahaha 0
CoMMaNDeRCX 25.4.2013 09:55:27
quote:

Orijinalden alıntı: mipa90

quote:

Orijinalden alıntı: gdervisoglu
quote:

Orijinalden alıntı: web101Hani gereksiz bir özellikti Sony herzaman öncü bir firmadır buda kanıtı
Bir öncü varsa o da J Butterfly modeli ile HTCdir..
ondan öncede xperia go ya bakın o zaman


SAMSUNG un kaç yıllık suya toza dayanıklı xcover serisi var.

0
w.sneijder 25.4.2013 09:57:27
fanboylar ,fangirller, fangayler doluşmuş -2
Aytu ATR 25.4.2013 10:33:14
İlk suya toza şoka dayanıklı telefonları nokia üretmişti.Hakikaten çok dayanıklı telefonlardı. 0
swat882 25.4.2013 11:25:05
İşte samsung u başarıya taşıyan şey bu.. Pazarlama stratejileri 0
UnInvited_Guest 25.4.2013 11:39:07
quote:

Orijinalden alıntı: talerk

daha da çirkin olur

Çirkinse çirkin beğeneni var mı var. Her Samsung haberlerinin altına aynı şeyleri yazmaktan usanmadın mı?
+2
wolf_555 25.4.2013 12:00:52
Şu güzelim telefona neden radyo koymazlar ki. 0
Gl4dius 25.4.2013 12:25:06
işte samsungun üretim politikası ve üretim adına yapabildikleri bu kadar hayal gücü olmayan bir firmadan ne beklenebilir ki önce birileri yapacak ki sonra bunlar yapabilsin apple'dan telefon üretmeyi öğrendi şimdiden sony den suya ve toza dayanıklı telefon üretmeyi öğreniyor 0
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla