TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 26107 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
IDC: 2012 1. çeyrek akıllı telefon sevkiyatında ilk üç sıra Samsung, Apple ve Nokia'nın Samsung Galaxy Note, Güney Kore'de 2 milyon satış barajını aştı HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (97) YORUM YAZ

tarafından 2 Mayıs 2012, Çarşamba 15:32 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Yeni Galaxy modeline ait görseller ve ekran koruyucu örnekleri internette paylaşıldı
Günlük Haber Ekrem71
97

Samsung'un merakla beklenen yeni Galaxy modeli için geri sayım devam ederken, model ile ilgili yeni görüntüler de gelmeye devam ediyor.

SamMobile sitesi tarafından yayınlanan görüntülerde daha önce video ve diğer görüntüleri internete sızdırılan örneklerin birbirine benzediği görülüyor. 

Görüntülerde GT-I9300 kod adlı modelin Android 4.0.4 sürümünü kullandığı görülüyor. Görüntüleri sızdıran kişi telefonun lansmandan bir hafta sonra satışa sunulacağını belirtmiş. En altta geniş Home tuşu görülürken her iki tarafında kapasitif fonksiyon tuşları bulunuyor.  

Modelde I9300UBLD8 şeklinde yazılım versiyonu kodlanmış. Bu modelin Brezilya'da Nisan ayında üretildiğini ve 8 numaralı sürüm olduğunu gösteriyor.

Modelle ilgili diğer bir ayrıntı da 12MP kamerası ve LED bildirim ışığı.

Yine aynı site tarafından yayınlanan ekran koruyucu görsellerine göre de ürünün Galaxy SIII modeline göre üretildiği görülüyor. Çizilmelere ve kirlenmelere karşı koruma sağlayan ürünün ilginç özelliği ise 4.8 inçlik ekrana göre üretilmiş olması. Bilindiği gibi yeni Galaxy modelinin 4.65 inçlik bir ekrana sahip olması bekleniyor. Bu da biraz kafa karıştırıcı. 

Son iddia ise yarın ki lansmanda GT-I9800 adlı farklı bir modelin daha tanıtılacak olması. Yarın ki lansmanda önemli sürprizler bizi bekliyor olabilir.
 
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
DH Misafiri 6.5.2012 17:41:10
Ntvmsnbc de canlı yayınlacacak
DH Misafiri 6.5.2012 17:41:09
SII zaten mükemmel bir telefon. Bunda da olsa olsa 4 çekirdekli işlemci, nfc, daha iyi kamera, ekran, bilmemne olacaktır. Bu gereksiz hız merakını anlamıyorum, 4 çekirdek olunca angry birds daha mı iyi çalışacak, daha mı hızlı tweet atacaksınız? iPhone 4'ün çalıştıramadığı, ya da hantal kaldığı bir durum mu var ki, böyle yana yakıla iPhone 5 bekleyen insanlar var? bir de "4s çıktı, biz 5 bekliyorduk" diye yakınıyorlar. Telefonda gerçek zamanlı 3 boyutlu tasarım mı yapacak bu her şeyin yenisini heyecanla bekleyen arkadaşlar?

Öte yandan, Desire One X'e fark atacak bir üstünlüğü olacağını sanmıyorum. Ki, o da çift çekirdekli One S'i pek geride bırakamıyor.

Kendi adıma, sadece S2 fiyatlarını düşüreceği için isteyebilirim 3'ün çıkmasını.
hakyurek 3.5.2012 20:54:04
quote:

Orijinalden alıntı: asdemre
http://thenextgalaxy.ntvmsnbc.com/


sagol sayende izliyorum ..bir yanda maci acmissim fener kaybetsin diye dua ediyorum ..bir yandan da lansmana bakiyorum
cengizhan1903 3.5.2012 20:39:33
quote:

Orijinalden alıntı: m@hm@

Sana afiyet olsun mac izlerken guzel gider çay, cips yeme sagliksiz yiyeceklerin başinda gelir

sık sık yemem zaten neyse ıyı aksamlar sıze he bu sırada ben galaxy3 un gorsellıgını begendım hosuma gıttı beelkı alırım
m@hm@ 3.5.2012 20:36:12
Sana afiyet olsun mac izlerken guzel gider çay, cips yeme sagliksiz yiyeceklerin başinda gelir
cengizhan1903 3.5.2012 20:31:24
quote:

Orijinalden alıntı: m@hm@

Bende hem iphone hemde s2 kullaniyorum senin imzada pin yaziyo demekki var biseyler

Bu arada çayi koydunmu?:)

BENDE DE 9900 ILE ESKI 3GS VAR BU SIRADA CAYI KOYDUM MACI IZLIYORUM BUYRUN GELIN CIPS FALAN DA VAR
4Crumby 3.5.2012 20:29:43
quote:

Orijinalden alıntı: Cengizhan97

ne ayfon nede samsung bu alemde kral BLACKBERRY BOLD 9900 (cok tepkı alıcam bılıyorum)

Benimki acik olsun.
m@hm@ 3.5.2012 20:09:48
Bende hem iphone hemde s2 kullaniyorum senin imzada pin yaziyo demekki var biseyler

Bu arada çayi koydunmu?:)
cengizhan1903 3.5.2012 20:02:17
quote:

Orijinalden alıntı: m@hm@


quote:

Orijinalden alıntı: Cengizhan97

ne ayfon nede samsung bu alemde kral BLACKBERRY BOLD 9900 (cok tepkı alıcam bılıyorum)

Bi git çay koy sen

sakaydı canım bende ıphone kullanıyorum :D
m@hm@ 3.5.2012 19:55:09
quote:

Orijinalden alıntı: Cengizhan97

ne ayfon nede samsung bu alemde kral BLACKBERRY BOLD 9900 (cok tepkı alıcam bılıyorum)

Bi git çay koy sen
cengizhan1903 3.5.2012 19:30:23
ne ayfon nede samsung bu alemde kral BLACKBERRY BOLD 9900 (cok tepkı alıcam bılıyorum)
DH Misafiri 3.5.2012 18:41:49
Teşekkürler
4Crumby 3.5.2012 17:28:21
Samsung bi surpriz yapsa da cortex a15li mali604lu 4cekirdekli fantastik yazilim ozellikli bisey tanitsa eger iddaalardaki gibi a9 olursa ve mali400 olursa cogu kisi almaktan vaz gecer gibi geliyo en azindan ben oyle yaparim :)
asdemre 3.5.2012 16:43:15
İnanılmaz şeyler yazılıyor, 5250ler 5450ler havada uçuşuyor, daha önce hiç bir telefon bu kadar merak edilmedi. Samsung eğer bu akşam beklentileri karşılayamayacak bir model çıkarirsa ortalık fena karışir, "ben demiştim"ler havada uçuşur :D :D saat 22:00 gibi donanımhaber cayır cayır yanacak :D
Kuseyr 3.5.2012 15:43:59
birkaç saat kaldı, izleyelim bakalım nasıl bişeymiş.
-b0Ni 3.5.2012 14:18:41
son 6 saat 26 dakika
favoriteteam 3.5.2012 13:40:24
buysa almam ben bunu
shimoda 3.5.2012 12:11:04
quote:

Orijinalden alıntı: yusuftaner

quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri
quote:

Orijinalden alıntı: alparslan yagmur
Hocam bunun gerçeklik payı ne olablir....
BU firmaya dikkat edin bazı ürünleri imalat fiyatının altında satmaya çalışıyorlar siz parayı gönderiyorsunuz. 1 ay sonra ürünü vereceğiz diyorlar ama 1 ay sonra ortada kimse yok ben sakarya da direk adreslerine gittim kapıda A4 e yazılmış tabela ama içeride kimse yok. bunlar dolandırıcı DÜNYA ŞAHİN ELEKTRONİK - TOPALOĞLU ELEKTRONİK
bende adapazarında oturuyorum ama bir türlü gidip bir kontrol edemedim şunları.

Saçmasapan, buram buram sahtekarlık kokan bir ilan. Neden paylaştınız ki bunu :( Yayılmasına aracı olmayın bu tip zırvaların.
yusuftaner 3.5.2012 11:47:04
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

quote:

Orijinalden alıntı: alparslan yagmur http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-cep-telefonu-modeller-samsung-galaxy-s3-i9500-turkiyede-ilk-farkli-olmak-isteyenlere-84441002/detay abi bu nedir ya??
Hocam bunun gerçeklik payı ne olablir....


BU firmaya dikkat edin bazı ürünleri imalat fiyatının altında satmaya çalışıyorlar siz parayı gönderiyorsunuz. 1 ay sonra ürünü vereceğiz diyorlar ama 1 ay sonra ortada kimse yok ben sakarya da direk adreslerine gittim kapıda A4 e yazılmış tabela ama içeride kimse yok. bunlar dolandırıcı DÜNYA ŞAHİN ELEKTRONİK - TOPALOĞLU ELEKTRONİK

bende adapazarında oturuyorum ama bir türlü gidip bir kontrol edemedim şunları.
MAXSTAR 3.5.2012 11:44:12
beyler kernel e bakarsanız 8mp kamera diyor 12mp söylenti o zaman.
isyankar_emre 3.5.2012 11:41:46
Lansmana artık bir gün kala yalan haber olacağını sanmıyorum. Herşeyi yarın görücez. Keşke S3'de de kendi kendini temizleyen ekran olsa :)
DH Misafiri 3.5.2012 11:30:03
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

quote:

Orijinalden alıntı: alparslan yagmur http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-cep-telefonu-modeller-samsung-galaxy-s3-i9500-turkiyede-ilk-farkli-olmak-isteyenlere-84441002/detay abi bu nedir ya??
Hocam bunun gerçeklik payı ne olablir....


BU firmaya dikkat edin bazı ürünleri imalat fiyatının altında satmaya çalışıyorlar siz parayı gönderiyorsunuz. 1 ay sonra ürünü vereceğiz diyorlar ama 1 ay sonra ortada kimse yok ben sakarya da direk adreslerine gittim kapıda A4 e yazılmış tabela ama içeride kimse yok. bunlar dolandırıcı DÜNYA ŞAHİN ELEKTRONİK - TOPALOĞLU ELEKTRONİK
Onurcan91 3.5.2012 11:22:50
DH'den canlı yayın olsaydı gercekten DH bidaha acılmayabilirdi..:))aksamı bekleyelim bakalım nasıl bir canavar bizi bekliyor olcak..:)) http://thenextgalaxy.ntvmsnbc.com
asaltek 3.5.2012 10:44:41
s3 bu olursa, çoğumuzun 2k sı cebinde kalacak demektir, s2 en az 1 sene daha piyasanın en iyileri arasında olacak, fiyatı da düşerse daha bir güzel olur.
Chandler Bing 3.5.2012 10:16:13
quote:

Orijinalden alıntı: lazloo

En altta soldaki fotoda ana menu tuu galaxy s2 nin aynisi ama digerlerinde ince gorunuyor. Fake olabilir.

O zaten s2. Ustunde s3un ekran koruyucusu var.
kml_sri 3.5.2012 09:39:04
eğer buysa aynı tochwiz arayüz aynısının kahverengisi olmus note devam
EvReN 7 3.5.2012 09:27:45
quote:

Orijinalden alıntı: cumur

saat akşamın 9un da telefonmu tanıtılır yahu

cumur 3.5.2012 09:20:13
saat akşamın 9un da telefonmu tanıtılır yahu
depeche35 3.5.2012 09:07:48
Dananın kuyruğu çekilmeye başlandı...ne danaymış...
emrah871 3.5.2012 08:33:25
quote:

Orijinalden alıntı: Frievent

Bu kadar dışa takılmayın kolunuza takıp davete katılacak haliniz yok. Önemli olan ruh güzelliğiydi hani, siz içine bakın.. Öyle yada böyle eşek yüküyle satacak Samsung bu telefonu.Tasarıma burun kıvıranlarda çatır çatır alacak cihazı.. Özellik bakımından incelersek dış görünüşü geride bırakacağı kesin..


gel gelelim ruhlar alemindede yaşamıyoruz..o yüzden dış görünüşede önem veririm ben telefonda..
marseltalon 3.5.2012 08:29:04
quote:

Orijinalden alıntı: tugares

S3 super olacak eski bir s2 kullanıcısıyım evime giren hırsız çaldı telefonumu sagolsun o kullanıyor ben de taksidini oduyorum hala rahat kullansın diye :D simdi de İPhone 4s var ve iOS un sunduklarını sunamiyor android .. Telefon olarakta 4s cok iyi fakat ekrani kontrast olarak yeterli degil bence s2 deli o canlı renkleri bulamıyorum ben :(

Aynı mesajı niye defalarca yazıyorsun anlamış değilim.
lazloo 3.5.2012 07:51:09
En altta soldaki fotoda ana menu tuu galaxy s2 nin aynisi ama digerlerinde ince gorunuyor. Fake olabilir.
tugares 3.5.2012 07:26:18
S3 super olacak eski bir s2 kullanıcısıyım evime giren hırsız çaldı telefonumu sagolsun o kullanıyor ben de taksidini oduyorum hala rahat kullansın diye :D simdi de İPhone 4s var ve iOS un sunduklarını sunamiyor android .. Telefon olarakta 4s cok iyi fakat ekrani kontrast olarak yeterli degil bence s2 deli o canlı renkleri bulamıyorum ben :(
ozdemireren 3.5.2012 03:29:41
sanirim resimdeki telefon s2.uzerindeki ekran jelatini ile goz yaniltmacasi yapilmis.ekran jelatininin kenarlari oval ve biraz asagi biraz yukari kaydirarak foto cekmisler.dikkat ederseniz home tusu bosta kalmis bazi fotolarda.
virtue28 3.5.2012 03:11:20
quote:

Orijinalden alıntı: Batuist

ics işletim sistemi ile aynı anda kapasitif tuş kullanımına anlam veremiyorum.. o tuşları koymaktansa telefon azıcık daha kısa yapılamazmıydı acaba? zaten deve gibi uzun...

Kesin olmadıgı için yorum yapmak istemedim, fakat gözden kaçan şeyler var. Sızıntı olmaması için bir cok prototip cihaz cıkmış, bunların arasında fiziksel tuşlu olan oldugu gibi olmayan prototiplerde var. Tuşsuz tasarım inceleme videosu bile vardı hatırlarsanız vietnamlıların videosu

Tuşsuz prototip




Bir diğeri, fiziksel tuşlu olan. Son resimde oldugu gibi hem fiziksel hemde ekran uzerindeki tuşlardan var. Umarım ikisi birden olan model cıkmaz




İki farklı prototipde görüldü gibi etrafında fazlalık gibi duran köşegen cıkıntılar var. Sanırım onlar gercek modeli saklaması acısından bilerek konulmuş.

Bu aksam göreceğiz artık
Chandler Bing 3.5.2012 02:35:42
quote:

Orijinalden alıntı: Batuist

ics işletim sistemi ile aynı anda kapasitif tuş kullanımına anlam veremiyorum.. o tuşları koymaktansa telefon azıcık daha kısa yapılamazmıydı acaba? zaten deve gibi uzun...

ben galaxy nexus kullanıyorum ve keşke tuş olsaydı diyorum. çünkü tuşların sığacağı bir alan var, ekranda tuş demek ekranın o kısmının film dışında ölmesi demek. ya alttaki boşluğu çok azaltacaksın ya da yer varsa tuş koyacaksın, daha mantıklı.
Batuist 3.5.2012 02:23:41
ics işletim sistemi ile aynı anda kapasitif tuş kullanımına anlam veremiyorum.. o tuşları koymaktansa telefon azıcık daha kısa yapılamazmıydı acaba? zaten deve gibi uzun...
MrDj 3.5.2012 01:32:39
quote:

Orijinalden alıntı: muhamnet

quote:

Orijinalden alıntı: deepbluesee

ciksada gorsek.yoksa iddialarin arkasi kesilmeyecek.henry ford demiski: insanlara ne istediklerini sorsak daha hizli at arabasi isterlerdi.beklentilerin ustunde cikmasi guzel olur.

ya henri ford koltuk yerine 5 kazıklı araç üretseydi? Beklenti her zaman insanların ihtiyacıdır. Fazlası neyse ama bazıları koltuk yerine başka bişey veriyor... ne bluetooth ne flash, ne o, ne bu.... hiçbir ihtiyacımıza bakmıyorlar.... o yüzden henri ford un bu sözü bence çok muteber değil. hem o kadar iyi biliyorduysa oğlunun beklentilerini karşılasaymış...

o kadarini bilemem.samsung'u eskiden sevmezdim fakat simdi galaxy mini kullaniyorum cok memnunum.sempatik geliyor samsung.amerikayi mallarinida sevmem.fakat ios android linux unix windows derken baya ilerlediler.bu ulkede bir gelisme yok.
Aziz Kancar 3.5.2012 01:05:29
Bakiyorum bakiyorum ama s2 nin agirligi sikligi yok sanki yada goz tam alismadi.
exerion 3.5.2012 01:00:16
artık gelsinde s2 ucuzlasın
tugares 3.5.2012 00:46:24
S3 super olacak eski bir s2 kullanıcısıyım evime giren hırsız çaldı telefonumu sagolsun o kullanıyor ben de taksidini oduyorum hala rahat kullansın diye :D simdi de İPhone 4s var ve iOS un sunduklarını sunamiyor android .. Telefon olarakta 4s cok iyi fakat ekrani kontrast olarak yeterli degil bence s2 deli o canlı renkleri bulamıyorum ben :(
river123 2.5.2012 23:58:10
quote:

Orijinalden alıntı: alparslan yagmur

http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-cep-telefonu-modeller-samsung-galaxy-s3-i9500-turkiyede-ilk-farkli-olmak-isteyenlere-84441002/detay abi bu nedir ya??


yarın bir de bakmışsın bu özelliklerle çıkıyormuş galaxy s3 :)
manyakurt 2.5.2012 23:57:21
quote:

Orijinalden alıntı: ZZ RAT

Home tusunu kaldirmadikca telefonda estetik olmayacak, bu kadar acik.


+1
DH Misafiri 2.5.2012 23:56:09
quote:

Orijinalden alıntı: alparslan yagmur

http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-cep-telefonu-modeller-samsung-galaxy-s3-i9500-turkiyede-ilk-farkli-olmak-isteyenlere-84441002/detay abi bu nedir ya??


Hocam bunun gerçeklik payı ne olablir....
genc34 2.5.2012 23:35:40
yüzdük yüzdük kuyruguna geldik az sabir hele, o görsel bu resim hepsi tras artik yarin insaallah görecegüz hep beraber.
alparslan yagmur 2.5.2012 23:33:17
http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-cep-telefonu-modeller-samsung-galaxy-s3-i9500-turkiyede-ilk-farkli-olmak-isteyenlere-84441002/detay abi bu nedir ya??
musivga 2.5.2012 23:25:10
9800 gt ne ola ...yoksa note 2 mi
talerk 2.5.2012 23:06:47
quote:

Orijinalden alıntı: PlayMakers

Canlı yayın olacak mı donanımhaber tarafından ?


ne canlı yayını ha maç mı izliyorsun
engurlu 2.5.2012 22:51:19
Ya arkadaslar cihaz zaten oval..Resimdeki çerçeve cihazın kendine ait değil..Cihazı kamufle etmek için kullanılmış bir kasa yada kılıf gibi birşey..
ZZ RAT 2.5.2012 22:43:31
Home tusunu kaldirmadikca telefonda estetik olmayacak, bu kadar acik.
theyapici 2.5.2012 22:03:55
zaten hertarafı galaxy sarmış isim tuttu uçana kaçana galaxy adını vermişler bu prototiblerde kesin bir galaxy modelidir lakin hangisi olduğu meçhul
KayhanKaan 2.5.2012 21:54:29
quote:

Orijinalden alıntı: 12 Angry Men

ya şu seramik kasa nasıl birşey en çok bunu emrak ediyorum.
Umarım bu olmaz bana çok sıradan bir tasarım gibi geldi keşke Htx one x gibi bir tasarımı olsa ah keşke :(

Seramik kordonlu saatler var hocam.
Yarın bir saatçiye uğrarsan merakını giderirsin beğeneceğinede eminim.
Chandler Bing 2.5.2012 21:45:30
bunun s3 olacağını sanmıyorum. belki samsung 2 model çıkarır, biri s2'nin büyük ekranlısı ayarında, birisi de s3. belki de bugünlük prototip koymuşlardır oraya sırf donanım incelenebilsin diye. bu tasarım gayet ofsayt. galaxy nexus'tan daha kötü bi tasarıma sahip. nexus en azından oval, bu hem oval, hem ovalin etrafında çerçeve var, saçma sapan bir tasarım. altta çok boşluk var, ekran çok emanet duruyor ortada. 4.8 inç olacaksa telefon, o boşluklarla beraber devasa olur. led bildirim, 12 mp güzel.
muhamnet 2.5.2012 21:38:44
quote:

Orijinalden alıntı: deepbluesee

ciksada gorsek.yoksa iddialarin arkasi kesilmeyecek.henry ford demiski: insanlara ne istediklerini sorsak daha hizli at arabasi isterlerdi.beklentilerin ustunde cikmasi guzel olur.

ya henri ford koltuk yerine 5 kazıklı araç üretseydi? Beklenti her zaman insanların ihtiyacıdır. Fazlası neyse ama bazıları koltuk yerine başka bişey veriyor... ne bluetooth ne flash, ne o, ne bu.... hiçbir ihtiyacımıza bakmıyorlar.... o yüzden henri ford un bu sözü bence çok muteber değil. hem o kadar iyi biliyorduysa oğlunun beklentilerini karşılasaymış...
sahoron 2.5.2012 21:33:18
bu galaxy s 2 degil mi saten resimlerde gözüken telefon?
necros76 2.5.2012 21:32:42
site burası:http://www.ntvmsnbc.com/ canlı yayın burdan olacak
5mhmtr7 2.5.2012 21:10:54
Böyle gelirse one x alırım hacııı
DH Misafiri 2.5.2012 21:07:36
koruma uymamis telefona zaten...
Red_Devil33 2.5.2012 21:04:38
sadece panelden ibaret bi telefon yapsalar yok satar yok
DARBE 2.5.2012 20:27:14
evet kesinlikle bu.
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla