TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 24640 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
CES 2013 : Dell, Project Ophelia ile çubuk bilgisayarları ofis bilgisayarına dönüştürüyor Micron, üç farklı form faktöründe ürettiği yeni SSD serisi M500'ü tanıttı HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (10) YORUM YAZ

tarafından 13 Ocak 2013, Pazar 23:20 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

CES 2013 : Bluetooth tabanlı konum belirleme cihazı projesi, ihtiyacın 10 katı bağış toplayarak kapandı
Günlük Haber Ekrem71
10


Bluetooth bağlantısı kullanarak belirli bir mesafe içerisinde değerli eşyalarınızı takip edebileceğiniz farklı çözümler, yatırım projesi sitelerinde sık sık karşımıza çıkıyor.

CES 2013 fuarında boy gösteren Sticknfind, Indiegogo plaftormunda ihtiyacı olan 70 000$ bağış miktarını ona katlayarak, gerçekleşme fırsatı buldu. 

Bluetooth 4.0 Smart teknolojisini kullanarak mobil cihazlarınıza bağlanan Sticknfind, kendisini yerleştirdiğiniz eşyanızın ne kadar uzaklıkta olduğunu, uyumlu mobil uygulaması üzerinden size gösterebiliyor.

4.1mm kalınlığında olan düğme şeklindeki verici, herhangi bir eşyaya kolaylıkla yapışabiliyor ve CR2016 düğme pil ile günlük 30dk kullanımda 1 yıla kadar kullanım süresi sunuyor. 30 metreye kadar mesafesi olan vericiyi, Bluetooth 4.0 uyumlu iOS veya Android cihazınıza kuracağınız uygulama ile takip edebilir, belirli bir mesafe dışına çıkınca mobil cihazınıza uyarı gönderebilirsiniz. Uygulama ile vericinin uyarı sesi çıkarmasını da sağlayabilirsiniz. Bir mobil cihazda aynı anda 20 adede kadar verici kullanabildiğiniz gibi, bir vericiye birden fazla mobil cihaz da bağlanabiliyor.

CES 2013 fuarında da ilgi gören Sticknfind, gelecek ay 50$ karşılığında ikili paket olarak satışa çıkacak. Halen devam eden kampanyada ise 35$ bağış karşılığında ikili pakete sahip olunabiliyor. 
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
ayhan_eee 13.1.2013 23:47:44
Bu Kickstarter furyası değişik işler çıkarmaya başladı.Türkiyeden biri yapsa kimseden destek bulamaz gülerler adamlar 700.000$ topluyor. +1
Zuko 14.1.2013 06:45:54
Bir de alıcısı olsa da onu telefona taksak. Telefon gidince adam bluetooth'u kapatsa bir işe yaramaz. (Aynısı Apple'ın Find My iPhone'u için de geçerli.) ya da sürekli bluetooth'u açmaz kimse, pil endişesiyle. Bir de uygulama mı açık konumda olmalı, anlamadım orayı.

Tüm bunlarla uğraşılacağına her telefona mıknatıs gibi (gibi diyorum, tamamen farklı br şey de olabilir ama mantık aynı olacak şekilde) bir parçası daha olsa. 10 metreyi geçince bizdeki parça ötse daha mantıklı olurdu bence.
+1
Sajuuk 14.1.2013 08:15:07
quote:

Orijinalden alıntı: Erchamion

Bir de alıcısı olsa da onu telefona taksak. Telefon gidince adam bluetooth'u kapatsa bir işe yaramaz. (Aynısı Apple'ın Find My iPhone'u için de geçerli.) ya da sürekli bluetooth'u açmaz kimse, pil endişesiyle. Bir de uygulama mı açık konumda olmalı, anlamadım orayı.

Tüm bunlarla uğraşılacağına her telefona mıknatıs gibi (gibi diyorum, tamamen farklı br şey de olabilir ama mantık aynı olacak şekilde) bir parçası daha olsa. 10 metreyi geçince bizdeki parça ötse daha mantıklı olurdu bence.

Sürekli bluetoothu niye acalim anlamadim? Bir esyayi kaybettik mi bakariz herhalde, hep eşya orda mi diye bakacaksan, ayri bir telefon alsak daha iyi olur zaten.
0
emmrree1990 14.1.2013 08:34:10
Bu anca anahtar icin kullanilir. Anahtari saga sola atip da sonra bulamayip aradigim cok oldu. +1
frostburn 14.1.2013 08:34:50
Hırsızlığın ceza bulmadığı ülkemde sağlam referansı olmayan birine ben de destek vermem açıkçası. 0
Xagdas 14.1.2013 15:35:44
Ciddi alıcıyım. 35'ten mi kapsam yoksa çıksın da 50'den mi alsam? 0
stalker(1979) 14.1.2013 18:23:10
quote:

Orijinalden alıntı: ayhan_eee

Bu Kickstarter furyası değişik işler çıkarmaya başladı.Türkiyeden biri yapsa kimseden destek bulamaz gülerler adamlar 700.000$ topluyor.


Ayhan kardeş bu gifleri nasıl yapıyorsun buraya yazarsan sevinirim
0
Düşünen Biri 14.1.2013 22:09:02
Bağış toplamak için iyi mekan bulmuşlar 0
Zuko 18.1.2013 18:51:43
quote:

Orijinalden alıntı: Sajuuk


quote:

Orijinalden alıntı: Erchamion

Bir de alıcısı olsa da onu telefona taksak. Telefon gidince adam bluetooth'u kapatsa bir işe yaramaz. (Aynısı Apple'ın Find My iPhone'u için de geçerli.) ya da sürekli bluetooth'u açmaz kimse, pil endişesiyle. Bir de uygulama mı açık konumda olmalı, anlamadım orayı.

Tüm bunlarla uğraşılacağına her telefona mıknatıs gibi (gibi diyorum, tamamen farklı br şey de olabilir ama mantık aynı olacak şekilde) bir parçası daha olsa. 10 metreyi geçince bizdeki parça ötse daha mantıklı olurdu bence.

Sürekli bluetoothu niye acalim anlamadim? Bir esyayi kaybettik mi bakariz herhalde, hep eşya orda mi diye bakacaksan, ayri bir telefon alsak daha iyi olur zaten.

Bunun mantığı eşya senden uzaklaşınca ötüp haber vermesi değil mi? Unutulmasın ya da çalınmasın diye? Uzaklaştıktan sonra ne anlamı kalacak?
0
fuckulteli 19.1.2013 02:03:39
quote:

Orijinalden alıntı: Erchamion

quote:

Orijinalden alıntı: Sajuuk
quote:

Orijinalden alıntı: Erchamion Bir de alıcısı olsa da onu telefona taksak. Telefon gidince adam bluetoothu kapatsa bir işe yaramaz. (Aynısı Appleın Find My iPhoneu için de geçerli.) ya da sürekli bluetoothu açmaz kimse, pil endişesiyle. Bir de uygulama mı açık konumda olmalı, anlamadım orayı. Tüm bunlarla uğraşılacağına her telefona mıknatıs gibi (gibi diyorum, tamamen farklı br şey de olabilir ama mantık aynı olacak şekilde) bir parçası daha olsa. 10 metreyi geçince bizdeki parça ötse daha mantıklı olurdu bence.
Sürekli bluetoothu niye acalim anlamadim? Bir esyayi kaybettik mi bakariz herhalde, hep eşya orda mi diye bakacaksan, ayri bir telefon alsak daha iyi olur zaten.
Bunun mantığı eşya senden uzaklaşınca ötüp haber vermesi değil mi? Unutulmasın ya da çalınmasın diye? Uzaklaştıktan sonra ne anlamı kalacak?



Anladığım kadarıyla, madeni para boyutundaki bu cihazı anahtara, cüzdanın içine vs. koyuyorsun veya ikinci bir telefonun arka yüzüne. Sonra hiç kaybetmeyeceğini düşündüğün, yanından hiç ayırmadığın telefonunla bu cihazı yerleştirdiğin eşyalarını takip ediyorsun. Örneğin tv kumandasına bir tane bu cihazdan yerleştirdin kumandayı bulamıyorsun, telefondan kumandayı aratıyorsun koltuğun altından çıkabiliyor ya da anahtarı aratıyorsun telefona vestiyerde olduğunun sinyali geliyor. Bluetooth 4.0 bildiğim kadarıyla sadece iletişim kurduğunda enerji harcadığından sadece arattığımız zaman pil harcıyor.
0
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla