TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 24605 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Manli, GeForce GTS 450 modelini gösterdi Motorola Milestone 2 resmiyet kazandı (+video) HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (82) YORUM YAZ

tarafından 31 Ağustos 2010, Salı 22:12 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

AMD Radeon HD 6700 serisi 256-bit bellek veri yolu desteği ile gelecek
Ekspres Haber Erdi ÖZÜAĞ "Fx57"
82

AMD bir süredir merakla beklenen Radeon HD 6000 serisi ekran kartlarını Ekim ayıyla birlikte kullanıma sunmaya başlayacak. Radeon HD 6700 serisiyle başlayacak ikinci jenerasyon ekran kartları için detaylar arka arkaya ortaya çıkıyor. Elimize ulaşan bilgilere göre AMD Radeon HD 6700 serisinde kullanılacak Bart kod adlı yeni grafik yongası, 256-bit bellek veri yolu desteği sunacak. Bilindiği üzere hali hazırda satışta olan Radeon HD 5700 serisindeki tüm ekran kartları 128-bit bellek veri yolu desteği sunuyorlar.

AMD'nin orta segmentte performans çıtasını yükseltmek istemesinin arkasına yatan en güçlü neden Fusion işlemci ailesi. Yıl sonuna doğru pazara sunulması ve 2011'de iyiyce yaygınlaşması beklenen Fusion işlemci ailesinde, DirectX 11 destekli entegre grafik birimlerine yer veriliyor ve performansın modeline göre Radeon HD 5400-5500 seviyesinde olacağı ifade ediliyor. Durum böyle olunca, giriş seviyesi ekran kartlarında daha yüksek performans için orta segmentte bazı güncellemelere ihtiyaç duyan AMD, Radeon HD 6700 serisinde 256-bit bellek veri yolu desteğine geçiyor. Tabi firmanın bu hamlesinde Nvidia'nın GeForce GTX 460 ile elde ettiği başarının katkısı da yok değil.

Ekim ayında pazara sunulacak Radeon HD 6750 ve HD 6770 modellerine yer açabilmek için Radeon HD 5700 serisinde fiyat indirimine gidilmesi de bekleniyor.

Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
cestvrai 1.9.2010 10:54:13
6770 performans olarak en az 5850seviyesinde olacak gibi gözüküyor.
6870 ise 5970e yakın..
Benim anlamadığım tek parametre 6850'nin 5870'ten yavaş olması...
0
Source 1.9.2010 10:57:17
Bir arkadaş %90 128bit olacak diyordu nerde o? 0
fx57 1.9.2010 11:04:03
@cestvrai, bizim doğrudan bir üreticiden aldığımız ön performans bilgileri;
Hemlock Cayman XT Cypress XT Cayman Pro Cypress Pro yani Radeon HD 5970 Radeon HD 6870 Radeon HD 5870 Radeon HD 5850 şeklinde. Ay içerisinde performansa ilişkin daha belirgin detaylar da ortaya çıkacaktır.
0
emrahrasa 1.9.2010 11:08:07
Bu güzel bir haber, 5700 serisi ile yaşadığım menuniyet, 6700 serisi ile devam edecek gibi görünüyor. 0
lapry 1.9.2010 11:15:41
harika haber cidden,gelsinde 67xx serisi alalım 0
Rwenzori 1.9.2010 11:15:48
Güzel gelişme... 0
devrimdoga 1.9.2010 11:20:20
6770 gerçekten harika bir kart olacak @cestvrai'nin dediği eğer doğruysa biz 5770 ile yetinen adamlarız 5850 ile nasıl bir patlama yaşanacak bir düşünün :D 0
devrimdoga 1.9.2010 11:23:23
quote:

Orijinalden alıntı: devrimdoga

6770 gerçekten harika bir kart olacak @cestvrai'nin dediği eğer doğruysa biz 5770 ile yetinen adamlarız 5850'in gücü ile nasıl bir patlama yaşanacak bir düşünün :D
0
sahafiec 1.9.2010 11:33:13
quote:

Orijinalden alıntı: Source

Bir arkadaş %90 128bit olacak diyordu nerde o?

gelir gelir merak etme, ama kalır mı ve ya yazar mı - o biraz şüpheli.

bakalım bu kartlara ne kulup takacak zamanında HD5770'e düşman olanlar...
0
cestvrai 1.9.2010 12:01:41
Bu arada AMD büyük ihtimalle yeni jenerasyon konsollarda (XBOX + PS3) fusion ile anlaşmalar yapacakmış.. 0
DH Misafiri 1.9.2010 12:15:37
vallahi bu 6700 serileri müthiş gelecek gibi görünüyor.Benim 4 senelik hurdam yenile beni diyor artık. Ben askere gidiyorum 3 ay kadar zaman sonra. Hayırlısıyla geldiğimde muhtemelen fusion cpu iyice oturacak ve 77xx serileri çıkar ve bomba gibi olur.(bu arada 7 uğurlu sayım 7770'e rastlaması tesadüf olamaz heralde) Gpu uyum adına da cpu ile daha iyi eşleşir.Benim için anlaşılan bomba gibi bir sistem bekliyor. 0
yenerbalcı 1.9.2010 12:27:52
GTX 460 256bit neler yaptırıyor

128 bitten 256 bite çıkıyor ( yeni 5770 256 Bit )

128 bitin ileriye gidemeyeceğini anlayabilmişler
0
_Dominic_Toretto_ 1.9.2010 12:36:34
Çok iyi bir gelişme bu. AMD hızını aldı gidiyor. 0
Nm1 1.9.2010 12:39:31
Yeni fiyat performnas kartı belli oldu , forumumuza hayırlı olsun 2. el 5770 lerin de fiyatı taban yapacak gibi duruyor artık. 0
suvari_mertkan 1.9.2010 12:42:00
ya inşallah 350 watt la çalışır... 5770 çalışıyordu... :D çalışmazsa bile 28nm ye geçtiklerinde çalışır herhalde yani umarım galiba sanırsam... 0
Deníz 1.9.2010 12:51:44
4000 serisinde yaptıkları gibi 1 tane 28 nm kart üretirlerse çok iyi olur 0
ghost recon advanced 1.9.2010 12:54:49
iyi ya bu kartın 256 bit olması daha güzel 128 bit olacağına 0
M@U 1.9.2010 12:56:33
192 bit olacağını tahmin ediyordum. Çünkü AMD gereksiz şekilde gpu'yu büyütmek istemiyor. 5.0ghz üstü belleklerle de gerekli bellek bant genişliği sağlanabilirdi. Neyse hayırlısı olsun diyelim. GTX460'a sağlam bir rakip gelecek demektir. Eğer hd6850, hd5870'ten biraz düşük veya ona yakın performans sergileyecekse, hd6770'ten de hd5850'den biraz daha düşük performans sergilemesi beklenebilir. Bu da tam olarak gtx460'ın karşısında bir kart olacağı anlamına gelir. Demek ki Ekim Kasım aylarında gtx460'larda güzel fiyat indirimleri görebiliriz. Tabi AMD kartların fiyatları da önemli olacaktır. 0
KANUNI61 1.9.2010 13:19:09
Nvidia'nın GeForce GTX 460 ile elde ettiği başarının katkısı da yok değil.

allah aşkıne ne başarısı elde etmiş atinin sonlardırmakda oolduğu 5xxx serisine karşı ne başarısı sağlamış
0
Man From Atlantis 1.9.2010 13:22:03
demek ki cayman'in de 384 bit olduğu doğru.. 0
Miasmus 1.9.2010 13:36:37
quote:

Orijinalden alıntı: KANUNI61

Nvidia'nın GeForce GTX 460 ile elde ettiği başarının katkısı da yok değil.

allah aşkıne ne başarısı elde etmiş atinin sonlardırmakda oolduğu 5xxx serisine karşı ne başarısı sağlamış


5850 kadar bi başarısı yok. Ama yaz ayında çıktı ve piyasa ATi ye doydu ve şu an nVidia'nın tek alınabilir kartı (Yüksek ısınma ve aşırı güç tüketimi olmayan). Yani Ati toplamda daha yüksek bir başarı sağlamış olabilir ama GTX 460 diğer nVidia kartların başarısızlığı ve piyasanın ATi ye doymuş olmasından dolayı daha ivmeli bir harekete sahip. Yoksak GTX 460 piyasayı kırıp geçirmiş bir kart değil. Zaman farkından dolayı ortaya çıkan aldatıcı bi sonuç sadece.

Ama dediğim gibi şu an GTX 460 tercih edilebilir bir kart orta seviyede çünkü ne kadar performansı aynı olsada geç çıktı diye yeni gözü ile bakılıyor. Bu yüzden ATi kartların önünde.
0
VenomS 1.9.2010 13:37:45
ben hala 10.8'de yer alan gemini(dual gpulu) modelleri merak ediyorum dikkat etiyseniz tüm segmetlerde bir gemini var ve buna demek oluyor ki 66**,67** 68** (dence 90 olabilir) ve 69** serisinde mutlaka dual gpu kullanışacak gibi buda çok ilginç sistemler oluşturabilir AMD iyi bir planla geliyor ve şu dual gpulu modeller 28nm için iyi deneme yeri olabilir daha az yer ve enerji tüketimi 0
xmms 1.9.2010 13:44:10
256 bit önemli değilde.Kart 16 rop olursa büyük ihtimal öyle olacak 1000 kusur paralel işlemcisi olsa 5830 performansı gibi bişi vericek kanımca.. 0
VeNoM 1.9.2010 13:45:46
quote:

Orijinalden alıntı: Source

Bir arkadaş %90 128bit olacak diyordu nerde o?

?
0
M@U 1.9.2010 13:51:12
quote:

Orijinalden alıntı: KANUNI61

Nvidia'nın GeForce GTX 460 ile elde ettiği başarının katkısı da yok değil.

allah aşkıne ne başarısı elde etmiş atinin sonlardırmakda oolduğu 5xxx serisine karşı ne başarısı sağlamış



F/P' oranı sınıfının en iyisi. Daha fazlasına gerek var mı? Varsa şunları da söylemek mümkün, az ısınıyor, az güç tüketiyor, sessiz çalışıyor, acaip oc oluyor (en kötü ihtimal voltaj ile 850mhz gpu hızı 3900mhz bellek hızı), rakiplerine göre daha kısa ve yine ortak bir platform olarak dx11'de tesselation performansı daha yüksek. Yetmediyse gereksiz özelliklerini de sayabilirim.
0
No Way Out 1.9.2010 13:54:04
6770'in 5850 performansında olacağına inanmıyorum, en fazla default 1GB GTX 460 performansı verir. 0
EMRES754 1.9.2010 14:00:33
6970 e talibim.:D 0
cestvrai 1.9.2010 14:06:51
6770, 5850nin altında performans versin ben bu forumu bırakırım dermişim 0
S@N@Ne!!! 1.9.2010 14:21:49
Doğruysa beklenmeyen bir gelişme. Amd orta seviye bir gpu'yu 256bit olacak kadar büyütmüşse, fiyat olarak yüksek olabilir. 128 ya da en fazla 192bit olmasını bekliyordum.

Performans çıtasıyla birlikte fiyat çıtası da yükselmesin
0
Bionic. 1.9.2010 14:58:57
Gts450<5770<6770=Gtx460=5830<5850=Gtx470<6850<5870<Gtx480<6870<5970<6970

Sıralamanın Böyle Olacağını Düşünüyorum
0
muvaZaa xD 1.9.2010 15:05:30
quote:

Orijinalden alıntı: Source

Bir arkadaş %90 128bit olacak diyordu nerde o?


bendim o yanılmışım ne bileyim yıllardır x770 türünde çıkanlar 128 bit olarak çıkmıştı 4770-5770 olur böyle
0
TiesTorN 1.9.2010 15:07:45
5970 ile 6870 aynı performansta olabilir 0
cestvrai 1.9.2010 15:11:57
5970 ile 6870 bazı oyunlarda kesin aynı performansta olur hatta tesellation kullanılan oyunlarda cift gpu'lu canavarı
geçebilir bile..
0
vidoko 1.9.2010 15:18:10
anlaşıldı nvidianın 460 serisinin önünede set gerecek gibi fiyatlar düşecek veya 460 fiyatında ve performansında bir ürün çıkmak üzre heralde ..:)) 0
=lachesis= 1.9.2010 15:30:27
ekimde parti var 0
Nevi şahsına münhasır 1.9.2010 15:33:23
Bir öngörü havası almış gidiyor. Kavga edenler bile var. Daha kartlar yok ne bu aceleniz? 0
ahmetkep 1.9.2010 15:42:32
Bellek frekans hızlarından ne haber acaba ?
HD 6700 serisi ,GTX 460 a bir darbe mi olacak yoksa ?
0
.45 ACP 1.9.2010 16:00:16
umarim dogrudur.bu durumda bu seride 384 bit haberi de dogru olabilir.bu durumda 28nm'de 512bit beklemek yanlis olmaz sanirim. 0
M@U 1.9.2010 16:03:00
quote:

Orijinalden alıntı: B.i.o.n.i.c

Gts450<5770<6770=Gtx460=5830<5850=Gtx470<6850<5870<Gtx480<6870<5970<6970

Sıralamanın Böyle Olacağını Düşünüyorum

Açıkcası hd5830 ile gtx460'ı aynı (benzer) performans veren kartlar olarak ele almak neredeyse imkansız. Şunu unutmayalım yapılan testler ilk beta 258.80 sürücüsü ile yapılmıştı. Bir sonraki sürücü ile ufak da olsa artışlar yaşandı. Kaldı ki gtx460 ilk testlerde de hd5830'dan daha performanslı bir karttı.

HD6770 ise eğer AMD'nin gtx460'a geciken cevabı olacaksa performansının az da olsa gtx460'tan yüksek olması gerekir. Bu durumda hd5830 ile aynı kabul etmek yanlış olur. Elbette bu kartın performansı, piyasaya çıktığında anlaşılacak ancak hd5830 gibi bir performans beklemiyorum açıkacsı. GTX460'a net bir yanıt olmalı.
0
S@N@Ne!!! 1.9.2010 16:04:42
quote:

Orijinalden alıntı: .45 ACP

umarim dogrudur.bu durumda bu seride 384 bit haberi de dogru olabilir.bu durumda 28nm'de 512bit beklemek yanlis olmaz sanirim.


Aksine yanlış olur.

Amd artık büyük gpu üretmeyeceğini açıkladı. Bit sayısı ne kadar çok olursa, gpu o kadar büyük olur. ddr5 bellekler 7ghz'li hızlara gelmişken ben bit bakımından azalma bekliyorum. 28nm'de 384 bit, 40nm'de 256 bitten çok daha başarısız olur. Ama 40nm için 384bit ve 28nm'de 256bit olursa bir nebze
0
Man From Atlantis 1.9.2010 16:04:59
quote:

Orijinalden alıntı: M@U


quote:

Orijinalden alıntı: B.i.o.n.i.c

Gts450<5770<6770=Gtx460=5830<5850=Gtx470<6850<5870<Gtx480<6870<5970<6970

Sıralamanın Böyle Olacağını Düşünüyorum

Açıkcası hd5830 ile gtx460'ı aynı (benzer) performans veren kartlar olarak ele almak neredeyse imkansız. Şunu unutmayalım yapılan testler ilk beta 258.80 sürücüsü ile yapılmıştı. Bir sonraki sürücü ile ufak da olsa artışlar yaşandı. Kaldı ki gtx460 ilk testlerde de hd5830'dan daha performanslı bir karttı.

HD6770 ise eğer AMD'nin gtx460'a geciken cevabı olacaksa performansının az da olsa gtx460'tan yüksek olması gerekir. Bu durumda hd5830 ile aynı kabul etmek yanlış olur. Elbette bu kartın performansı, piyasaya çıktığında anlaşılacak ancak hd5830 gibi bir performans beklemiyorum açıkacsı. GTX460'a net bir yanıt olmalı.


benim tahminim 6770 5830 seviyesinde, 6830 ise GTX460'dan iyi olcak..
0
buraoca2 1.9.2010 16:08:32
HD 5850 performansı verirse, Bende HD 4850'mi HD 67xx serisi ile güncellerim. Şimdilik pek PC'de oynadığım oyun yok gerçi :D Ama donanımımızda eski kalmasın yani :) 0
unsoulmate 1.9.2010 16:14:51
6770 hiç şüphesiz türkiyedeki satış fiyatı 220-240 $ fiyat aralığında olucak... 0
.45 ACP 1.9.2010 16:16:58
quote:

Amd artık büyük gpu üretmeyeceğini açıkladı. Bit sayısı ne kadar çok olursa, gpu o kadar büyük olur.


28nm'de boyut sorunu olacagini mi dusunuyorsun?40nm'de 384bit'i yapan 28nm'de 512bit'i cok rahat yapar.yine hizli bellek kullansinlar pahali mi olur alan yine alir degisti piyasa.2900 750 liradan ciktigi icin ve parasinin hakki olmadigi icin elestirilmemis miydi?simdi 750 normal bir rakam ekran karti icin.512 bit yapmamalari icin hic bir neden yok pahali olursa diye cekinmelerine gerek yok.ben ust modellerden bahsediyorum zaten butun seriden degil.
0
S@N@Ne!!! 1.9.2010 16:20:53
@.45 ACP ,

Küçük Gpu'yu istesende 512bit olacak şekilde paketleyemezsin. Diğer bağlantılarla birlikte o kadar pin sığmaz

512bit olması demek, daha büyük bir gpu demek. Daha fazla güç harcayan, ısınan ve daha pahalı bir gpu. Ve bu, Amd'nin yol haritasında yok.
0
Man From Atlantis 1.9.2010 16:32:55
aynı zamanda daha kalın pcb gerekli 512 bit için.. şuan 256 bit kartlar 8 katmanlı gf100ler ise 10 katmanlı(384bit).. 512 bitte eğer ramler çipleri 32bitten 64bite geçmezse (ki hiç sanmıyorum) bir kaç katman daha eklenebilir.. maliyet hep bunlar.. 0
S@N@Ne!!! 1.9.2010 16:43:58
Detaylara hiç girmedim. Yoksa verimin düşmesinden tutun daha pahalı bileşenlere, paketleme masrafından tutun soğutucu masrafına, pcb büyüklüğünden tutunda aklınıza gelebilecek hemen hemen her parametrede daha fazla masraf açıyor.

Amd'nin yıllar önce bıraktığı (son ürettiği büyük gpu r600) ve nVidia'nın da kafasına çark etmesini umduğum büyük gpu, bu devirde intihar demek.
0
.45 ACP 1.9.2010 17:41:42
quote:

Orijinalden alıntı: S@N@Ne!!!

@.45 ACP ,

Küçük Gpu'yu istesende 512bit olacak şekilde paketleyemezsin. Diğer bağlantılarla birlikte o kadar pin sığmaz

512bit olması demek, daha büyük bir gpu demek. Daha fazla güç harcayan, ısınan ve daha pahalı bir gpu. Ve bu, Amd'nin yol haritasında yok.




28nm gpular kucuk olacak diye bir sey demedim.mimari degisiyor bir kere boyutu belli degil.transistor sayisini yukseltebilirler falan olur filan olur.nvidia gibi buyuk gpular yapacaklar belki.daha isi guc fiyat boyut belli degil ne yol haritasiymis o?isinsin pahali olsun sorun degil diyorum belki nvidiaya ozendiler simd mimd muhabbeti filan var yeni mimari kucuk hizli gpu seklinde olmayabilir.simdiki gordugun kartlari unut yeni mimari, simdiki kucuk gpulari revize degil.mevcut kucuk gpu mimarisi varken niye yeni bir kucuk gpu tasarlasin ki adam?simdiki 40nm kartlari 28nm'ye gecirip daha da kucultmeyecek ki yeni bisi yapacak ama uretim 28nm olacak.28nm'de gayet de dana gozu gibi gpu yapilabilir.adamlar dusuk guc az isinan kart yaptim 16 milyon sattim da cebime para mi girdi yarisi 300 liralik 5770'di, bas dana gozunu bas iki tokat fermiye 1000 liradan kart sat dedi belki yani daha cikmadan bunun tartismasini yapmanin bir mantigi yok ben 512bit temennimi dile getirdim amin dersin ya da bence olmaz der gecersin.
0
Master_Evil 1.9.2010 17:52:31
6850'de 5870i geçer inş 0
Batuist 1.9.2010 18:13:18
yine 800 adet shader ile gelirse 4870in özellikleri ile oldukça paralel bir seyir izleyecek.. 5770in zaten en büyük eksiği bellek bant genişliği idi.. yüksek çözünürlüklerde 5770 tavsiye etmiyorduk ama şimdi 6770ide rahatlıkla tavsiye edebilecez gibi.. 0
Mete Can Karahasan 1.9.2010 18:18:44
quote:

Orijinalden alıntı: Batuist

yine 800 adet shader ile gelirse 4870in özellikleri ile oldukça paralel bir seyir izleyecek.. 5770in zaten en büyük eksiği bellek bant genişliği idi.. yüksek çözünürlüklerde 5770 tavsiye etmiyorduk ama şimdi 6770ide rahatlıkla tavsiye edebilecez gibi..

Sen ne dersen de, benim kart 1460 mhz'de çalışırken 93.5 GB/s bant genişliği var. Ayrıca önemli olan işlemcisi diye kendimi bir kez daha tekrarlayayım.
0
Esposito Bandolero 1.9.2010 18:21:05
6900 çıkmadığı sürece forever 5970 0
S@N@Ne!!! 1.9.2010 18:35:51
@.45 ACP,

Olaya başka bir noktadan bakıyorsun.

28nm'ye inilince, aynı gpu'yu daha küçük ya da aynı alanda daha çok transistörlü gpu üretebilirsiniz. Ancak Amd aynı nodda nVidia'dan taransistör sıkıştırma konusunda daha başarılı. Her ikisi de 40nm olan gf104'te 1,950 Milyar transistör varken Cypress'ta 2,154 Milyar transistör var. Zar boyutları hemen hemen aynı.

Ayrıca 6000 serisinde 5000 serisine göre kullanılmayan sp'leri kırpıyor. Yani aynı performansı daha da az transistörle verecek. Böylece zar alanını fazla büyütmeden çok daha fazla işlem gücüyle gelecek.

Tüm bu bilgilerin ışığında Amd'den 28nm 512bit bir kart beklemek çok fazla iyimserlik olur. Üst seviyede bile.
0
Batuist 1.9.2010 18:59:07
quote:

Orijinalden alıntı: Mete Can Karahasan


quote:

Orijinalden alıntı: Batuist

yine 800 adet shader ile gelirse 4870in özellikleri ile oldukça paralel bir seyir izleyecek.. 5770in zaten en büyük eksiği bellek bant genişliği idi.. yüksek çözünürlüklerde 5770 tavsiye etmiyorduk ama şimdi 6770ide rahatlıkla tavsiye edebilecez gibi..

Sen ne dersen de, benim kart 1460 mhz'de çalışırken 93.5 GB/s bant genişliği var. Ayrıca önemli olan işlemcisi diye kendimi bir kez daha tekrarlayayım.

ne kıymetli kartın var senin haa... zaten senin kartın 5970den bile hızlı... kimse birşey diyemez o konuda... zaten o konuda meşhursun sen.. 5970ten hızlı 5770 kullanan adam mete....
0
DH Misafiri 2.9.2010 00:12:55
Şuraya yorum yazmayayım diyorum ama yorumları okuduktan sonra kendimi tutamıyorum gerçekten. Bence hepiniz malsınız salaksınız 5770 alıp daha kart çıkmadan ikinci el olarak fiyatını yoklayıp bir an önce çıksa da satıp 6700 serisi alsam diyen hayatında daha çocukken eline oyuncak alıp oynamamış saftirikler full ayarda oyun oynayacağım diye beş para etmez yazılım olarak ''0'' puan alan ATI markasının hala 256 bit olan ekran kartlarına 1000'lerce lira verip bir güzel kazıklanan siz yurdum insanları salak değilsiniz de nesiniz? Siz önce akşam evinize yiecek ekmek götürün birikim yapın kenara para koyun yoksa ilerde aç kalırsınız sizden hiçibir halt olmaz. Hepinize acıyorum. 0
_SeRHaT_ 2.9.2010 00:32:49
Sen internetini kapttırsana. Birikim yap birikim... Tabi önce kafandaki bilgileri bol bol biriktir. 1- Ekran kartında her şey bit değildir demekten biz bıktık siz bıkmadınız. 2- Senin sevmediğin ATI olmasaydı Nvidia 1000 liraya bize hala FX leri satıyor olurdu. (Yanlış anlamayın. Nvidia olmasa ATI de aynısını yapar mıydı? Yapardı ) 3-Elalemin derdi seni mi gerdi? Kedi uzanamadığı ciğere mundar dermiş. Zenginin malı züürdün çenesini yorarmış. (Bu üçünden birini kendin için seçebilirsin) 0
M@U 2.9.2010 01:50:13
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Şuraya yorum yazmayayım diyorum ama yorumları okuduktan sonra kendimi tutamıyorum gerçekten. Bence hepiniz malsınız salaksınız 5770 alıp daha kart çıkmadan ikinci el olarak fiyatını yoklayıp bir an önce çıksa da satıp 6700 serisi alsam diyen hayatında daha çocukken eline oyuncak alıp oynamamış saftirikler full ayarda oyun oynayacağım diye beş para etmez yazılım olarak ''0'' puan alan ATI markasının hala 256 bit olan ekran kartlarına 1000'lerce lira verip bir güzel kazıklanan siz yurdum insanları salak değilsiniz de nesiniz? Siz önce akşam evinize yiecek ekmek götürün birikim yapın kenara para koyun yoksa ilerde aç kalırsınız sizden hiçibir halt olmaz. Hepinize acıyorum.









Ne güzel konuşuyor değil mi?

Bazı kimseler tamamen çeneden yaratıldığı için retorik sanatını gayet başarılı icra ederler, çünkü yapabildikleri tek şey odur. Mesela düşünme yetisi olmayan bu arkadaş gibi.

Yahu adam evine ekmek götüremese, pc ile vga ile vs. ile ne işi olur? Yaklaşık 5 saniye kadar düşünse bunu anlayabilecek arkadaş ama net şekilde görülüyor ki düşünmekten aciz.

Ve bu hali ile hd5770 alıp satanlara acıyormuş...





Bazen tanrı böylelerini karşımıza çıkarır. Neden? Çünkü her şeyi yaratabildiğini göstermek ister.
0
heatblast 2.9.2010 01:58:15
hd6770'in gtx460'ı geçeceğine inanmıyom
hd6770 256 bit olmuşta gpu'da nasıl bir artış var onu söylememişler
birde fiyatıda cep yakar bunun
0