TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 26310 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Dünyanın en büyük sosyal ağlarından Twitter'ın üye sayısı 200 milyonu aştı Microsoft, 2011 mali yılı 3.çeyrek sonuçlarını açıkladı HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (81) YORUM YAZ

tarafından 1 Mayıs 2011, Pazar 16:22 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Beyaz iPhone 4'ün siyah iPhone 4'den farkı sadece renk değil
Ekspres Haber Shady
81

Uzun süren bekleyişin ardından geçtiğimiz günlerde satışa sunulan beyaz iPhone 4, renginin dışında başka bir tasarımsal özelliğiyle de siyah iPhone 4'den ayrılıyor; kalınlığı...

Apple'ın "dünyanın en ince akıllı telefonu" diyerek lansmanını gerçekleştirdiği iPhone 4'ün 9.3 mm'lik kalınlığı maalesef beyaz iPhone 4'de biraz daha artıyor. Apple'ın sitesindeki teknik özellikler bölümünde değinmediği bu fark, kullanıcılar tarafından ortaya çıkartıldı.

Bir kullanıcı, beyaz iPhone 4'ü Incase Slider kılıfına yerleşmemesi sonucunda cihazın siyaha göre biraz daha kalın olduğunu farkederken; Marketcircle'dan Ryan Cash, arkadaşının satın aldığı beyaz iPhone 4'ü ele aldığı an siyahına göre daha kalın olduğunu hissettiğini söyledi.

TiPB ise yaptığı karşılaştırma sonucunda beyaz iPhone 4'ün yaklaşık 0,2 mm daha kalın olduğunu söylerken; yayınladığı görselde beyaz iPhone 4'ün bu kalınlığının ön panelden kaynaklandığı görülüyor.

Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
Eric Theodore Cartman. 31.01.2012 00:17:31
Kim ne derse desin Apple...
Cengiz Elektronik 31.01.2012 00:03:24
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Bence zevkler ve renkler tartısılmaz arkadaslar. Ben siyah iphone kullanıyorum ve cok memnunum. Gerisi artık beyaz-siyah kavgası yapanlarda.

Sen kimle konusuyon ?
DH Misafiri 30.01.2012 21:10:47
arkadaşımda ı phone 4s beyazı var.bende siyahı var kalınlıkları eşit. hatta beyaz azıcık daha ince
DH Misafiri 15.12.2011 14:44:27
Siyah her zaman asil durur.Benim vazgeçemeyeceğim bi renk zaten
DH Misafiri 27.08.2011 08:41:41
Bence zevkler ve renkler tartısılmaz arkadaslar. Ben siyah iphone kullanıyorum ve cok memnunum. Gerisi artık beyaz-siyah kavgası yapanlarda.
fearfactory 14.06.2011 03:13:25
quote:

Orijinalden alıntı: Grimmjow JeagerJaques

quote:

Orijinalden alıntı: Neuro_tMr

iphone'cunun düşkünü beyaz kullanır kış günü =))

yaz geliyor

Alakaya maydonoz gel bize prasa prasa ;)
_Maxy_ 14.06.2011 01:25:40
Yıllardır siyah telefon kullandım ve artık beyaz almayı kafaya koymuştum. Özellikle geçmiş nesillerde iPhone'da çok asil duran bir renkti. Bu fikrim beyaz iPhone 4'ü görmemle birlikte değişti. Bana göre çok büyük hata yaptılar ön tarafı beyaz yaparak. Arka beyaz kapak tek kelimeyle mükemmel ona lafım yok. Ancak ön tarafta bembeyaz çerçeve içerisinde simsiyah ekran hiç hoş durmuyor bence. Ekranın sınırları belli olduğu için daha küçükmüş gibi geliyor insanın gözüne. Home tuşu ise çok kalitesiz görünüyor. Bugün inceleme fırsatım oldu, benimki ile yan yana getirdim. Çok çok az bir kalınlık farkı var gibi ama kullanımı etkileyecek bir durum değil.
mlhefe 12.06.2011 12:39:43
beyaz ip4 erkek için uygunmudur sizce ? etraftaki çoğu kişi kız telefonu gibi diyorda
fateeh33 12.06.2011 12:28:20
Beyaz telefon hastası olarak ve tüm hit telefonların beyazlarını kullanmış biri olarak söylüyorum : olmamış .
3GS deki beyaz tadı yok
ahmetcan1588 12.06.2011 12:10:49
ben siyah siparşi verdim ama bi sorun olurmu ürün arabistandan geliyo pasaporta kaydetcem ama hatamı yaptım bilmiyorum herkerz dio iphone 5 cıkcak die
gunbah 11.06.2011 22:22:24
beyaz iphoneu ne yapacaksınız..elime alıp inceledim resmen çin malı sahte iphone a benziyordu..
system electronıc 11.06.2011 15:22:41
ben beyaz iphone 4 aldım eşime,ama kendime alacak olsam siyah alırım..1 sene daha iphone 3g ye devam
Ministry of Darkness 11.06.2011 14:43:10
quote:

Orijinalden alıntı: ^Biotech^


quote:

Orijinalden alıntı: Ministry of Darkness


quote:

Orijinalden alıntı: ^Biotech^

yurtdisindan beyazini getirttim ve seffaf ekran korumasindan taktim. ekran korumasi sensorun calismasini engelliyormus beyazlarda.


Yakından uzaktan alakası yok ben kalın arka ön koruyucu koydum gayet iyi,Beyaz'ın kamerası değiştirilmiş ve çoğu sorunlar çözülmüş ısınma sorunu azalmış....


yazdigima inanmana gerek yok ama biraz nette arastirma yap da oyle yaz bari. kesinlikle her ekran koruyucu degil ama seffaf bazilarinda etkili.


Araştırmaya gerk yok çünkü ben kullanırken gördüğüme inanırım benim üzerindeki ekran koruyucu Zagg vs gibi değil ve sensör gayet iyi çalışıyor inanmamazlık değil !!!
1 9 0 7 11.06.2011 14:34:19
Siyah ver bendede.Diğer iphonelarda beyaz daha iyiydi ama bunda beyaz hoş durmamış sanki bende siyah oldugu için söylemiyorum ne biliyim begenmedim ama gercekten.
^Biotech^ 11.06.2011 13:29:45
quote:

Orijinalden alıntı: Ministry of Darkness


quote:

Orijinalden alıntı: ^Biotech^

yurtdisindan beyazini getirttim ve seffaf ekran korumasindan taktim. ekran korumasi sensorun calismasini engelliyormus beyazlarda.


Yakından uzaktan alakası yok ben kalın arka ön koruyucu koydum gayet iyi,Beyaz'ın kamerası değiştirilmiş ve çoğu sorunlar çözülmüş ısınma sorunu azalmış....


yazdigima inanmana gerek yok ama biraz nette arastirma yap da oyle yaz bari. kesinlikle her ekran koruyucu degil ama seffaf bazilarinda etkili.
Ministry of Darkness 10.06.2011 21:51:55
quote:

Orijinalden alıntı: ^Biotech^

yurtdisindan beyazini getirttim ve seffaf ekran korumasindan taktim. ekran korumasi sensorun calismasini engelliyormus beyazlarda.


Yakından uzaktan alakası yok ben kalın arka ön koruyucu koydum gayet iyi,Beyaz'ın kamerası değiştirilmiş ve çoğu sorunlar çözülmüş ısınma sorunu azalmış....
^Biotech^ 10.06.2011 21:12:50
yurtdisindan beyazini getirttim ve seffaf ekran korumasindan taktim. ekran korumasi sensorun calismasini engelliyormus beyazlarda.
er-soy 02.06.2011 22:47:04
quote:

Orijinalden alıntı: TCMTZ
Bence çıkarılan tüm bu ince-kalın, siyah-beyaz, jb'li-jb'siz, vs tartışmaları apple'in dahiyane reklam politikasının bir parçası.

Nereden bilebiliriz ki "saurik"in apple'in adamı olmadıgını?
İki grup iPhone sever var;

• iPhone olsunda çamurdan olsun,
• iPhone olsun ama jb'siz asla.

Apple bir sekilde satıyor telefonu önemli olan müşteri memnuniyeti degilmi? Talepleri karşılıyor bence.
TCMTZ 02.06.2011 22:00:36
Bence çıkarılan tüm bu ince-kalın, siyah-beyaz, jb'li-jb'siz, vs tartışmaları apple'in dahiyane reklam politikasının bir parçası.
TCMTZ 02.06.2011 21:57:46
quote:

Orijinalden alıntı: Lyrazed

Son Dakika Haberleri Geldi...İşte başlıklar....

Apple yeni nesil insansız iphone u duyurdu.

Apple ve Blackberry arasındaki tartışmaya Minton da katıldı: "N’oluyo lan burda?!"

Aradığı Apple ürününü Mac Store'da bulamayan genç, şansını bir de Taksim Starbucks'da denemeye karar verdi...

Telefonda sevgilisiyle tartışan genç iPhone'una kıyamadı...

Apple iPhone 4'lerde yaşanan sinyal sorunu ile ilgili konuşan Steve Jobs: "Bu teknolojik aletlerin iyi çıkması biraz da nasip kısmet..."




Şaka bir yana bunlar niye kalın ya?Gerçi yukarıda kumpaslada ölçülmüş aynı rakam var ama gözümüze mi inanalım kumpasa mı?


switel 02.06.2011 21:36:20
ya bence apple'in uzerine cok gidiliyor. diger telefonlar sanki cok duzgun
Lyrazed 01.06.2011 11:30:55
Son Dakika Haberleri Geldi...İşte başlıklar....

Apple yeni nesil insansız iphone u duyurdu.

Apple ve Blackberry arasındaki tartışmaya Minton da katıldı: "N’oluyo lan burda?!"

Aradığı Apple ürününü Mac Store'da bulamayan genç, şansını bir de Taksim Starbucks'da denemeye karar verdi...

Telefonda sevgilisiyle tartışan genç iPhone'una kıyamadı...

Apple iPhone 4'lerde yaşanan sinyal sorunu ile ilgili konuşan Steve Jobs: "Bu teknolojik aletlerin iyi çıkması biraz da nasip kısmet..."




Şaka bir yana bunlar niye kalın ya?Gerçi yukarıda kumpaslada ölçülmüş aynı rakam var ama gözümüze mi inanalım kumpasa mı?
lovegod 29.05.2011 20:59:20
ben iphonemi 25.05.2011 de aldım siyahında şebeke eksik olmuyor tek kelime ile süper bir telefon yani telefonun sonu başka yok...
lovegod 29.05.2011 20:57:20
siyah her aman agır durur...
DEsemi22 07.05.2011 07:54:38
quote:

Orijinalden alıntı: mlhefe
beyaz da anten problemi halledilmiş ve kalınlıktan başka değişen bir şey varmı

Hayir ayni o iki bolumden tutunca gene dusuyor sebeke , siyahida denedim beyazida durum ayni ama 2mm kalin o dogru .
apopse 07.05.2011 05:57:53
beyaz süper olmuş.. özellikle ekran karanlık durunca beyazın siyah ekranla uyumu müthiş
mlhefe 06.05.2011 22:37:37
beyaz da anten problemi halledilmiş ve kalınlıktan başka değişen bir şey varmı
JonnyCaqe 03.05.2011 20:11:49
Sadece arkasi beyaz olsa alabilirdim
@bdullah 03.05.2011 20:02:03
Bu arada şu safyadaki ölçümlere bir bakın.
http://www.tipb.com/2011/04/28/white-iphone-4-roughly-02mm-thicker-black-iphone/

Cihazın hiçbir tarafı birbirine eşit değil. Haftasonu kendimde kumpas ile ölçeceğim bu cihazı. Cihaz resmen yamuk.
HackAv 03.05.2011 17:29:40
Beyaz olsun taştan olsun yaw....
T®an©e Addi©T 03.05.2011 17:09:51
quote:

Orijinalden alıntı: More-TR




ilginç
deagle100 03.05.2011 17:06:57
Satan varsa hemen PM:)
AndroM 03.05.2011 15:16:29
Hem beyaz Hem kalın birce kenarları tırtıklı olsaymıs elde kaydırmak zor olurmus :)
wm1tr 03.05.2011 15:13:07
ne kadar çok "kalın" sever varmış
DH Misafiri 03.05.2011 10:45:00
siyah iphone4 + siyah sgp neo hybrid mükemmel ikili.
Tanarri 02.05.2011 09:44:23
quote:

Orijinalden alıntı: toran_aga



Kılıf üreten firmalar için sıkıntı.. :)




bence tam tersi kılıf üreticilerine gün doğdu
DEsemi22 02.05.2011 09:23:40
quote:

Orijinalden alıntı: AlicanNalbat
quote:

Orijinalden alıntı: BlackOssi55

Siyah alanlar beyazi alamayinca siyah dahA guzel diolAr hahaha beyaz SÜPER siyahi kulanmiorum bile duruyor , BEYAZZZ


arkadasım tamam beyazıda güzel sen rahatla :) beyazı alamayınca demissin ama bende 2 adet var beyaz yurtdışı satayım sana :) 1100 tl den :) çünkü beyaz yaramaz çakma duruyo

Yok almayim , ihdiyaci olablara ver sen :D
kutri 02.05.2011 07:53:42
Shield ile kullananlar icin sikinti yok ancak ince kikif, milimetrelik kiliflari kullananlar icin kotu olnus.
sertacarslan 02.05.2011 07:32:04
Allahım, muhabbete bak ya....
Rainbow6 02.05.2011 05:31:44
Apple beyaz iphone ile ilgili boyayi sikayet edip duruyordu bu sefer makinaya iyice yedirdi heralde
Apple muhendisi : himmet usta naptin boyayi
himmet usta : ucuncu kati attim kurusun 4. kata gececem

beyazda farkli materyal kullandiklari asikar yoksa bu kadar beklemezdi .. satis politikasida olabilir beyaz bekleyenin umudu kalmayip siyah aldi simdide iphone4 almayana telefonu satacaklarkendi piyasalarini canlandirmayi iyi biliyo bu adamlar
Jeasme 02.05.2011 02:29:37
quote:

Orijinalden alıntı: Neuro_tMr

iphone'cunun düşkünü beyaz kullanır kış günü =))

yaz geliyor
OverD@Se 02.05.2011 01:29:50
Konu gitgide absürdleşiyor okumak çok eğlenceli
pEgaTR 02.05.2011 01:22:19
Olay ayrı , yorumlar ayrı garip :-))
Neuro_tMr 02.05.2011 00:53:01
iphone'cunun düşkünü beyaz kullanır kış günü =))
speedy_gonzalez 02.05.2011 00:47:26
kalınlığı veya boyu önemli değil beyler.

bu cümleyi hep duymuşsunuzdur ama "mühim olan işlevi" diyorum ;))
78erhan78 02.05.2011 00:42:55
quote:

Orijinalden alıntı: AlicanNalbat
quote:

Orijinalden alıntı: BlackOssi55

Siyah alanlar beyazi alamayinca siyah dahA guzel diolAr hahaha beyaz SÜPER siyahi kulanmiorum bile duruyor , BEYAZZZ


arkadasım tamam beyazıda güzel sen rahatla :) beyazı alamayınca demissin ama bende 2 adet var beyaz yurtdışı satayım sana :) 1100 tl den :) çünkü beyaz yaramaz çakma duruyo

Yapma hocam 1100 e burda o telefobu havada kapacak var bana sat istersen
wosswoss 02.05.2011 00:39:06
antenagate'ten sonra thickness skandalı patlak verecek demedi demeyin
DoomBringér 02.05.2011 00:20:30
quote:

Orijinalden alıntı: Miasmus

kalın olsun beyaz olsun diyenlerin, ne için aldığı anlaşıldı.


horiz 01.05.2011 23:51:18
iphone resmen kapak yapmış arkadaşlar :) kalın olmasının sebebi budur.
greenleafffff 01.05.2011 23:24:29
4 gün önce buraya yazdıgımda millet mal mal espiri yapıyordu , 4 gün sonrasını duyuyorsunuz , ingilizce bilmenin faydaları
AlicanNalbat 01.05.2011 22:48:49
quote:

Orijinalden alıntı: BlackOssi55

Siyah alanlar beyazi alamayinca siyah dahA guzel diolAr hahaha beyaz SÜPER siyahi kulanmiorum bile duruyor , BEYAZZZ


arkadasım tamam beyazıda güzel sen rahatla :) beyazı alamayınca demissin ama bende 2 adet var beyaz yurtdışı satayım sana :) 1100 tl den :) çünkü beyaz yaramaz çakma duruyo
whtswrongstupid 01.05.2011 21:51:28
Vay anasini hemen geri toplatilmali boyle bir hata nasil yapilmis
DEsemi22 01.05.2011 21:45:13
Siyah alanlar beyazi alamayinca siyah dahA guzel diolAr hahaha beyaz SÜPER siyahi kulanmiorum bile duruyor , BEYAZZZ
alpa07 01.05.2011 21:13:21
siyah forever
equator 01.05.2011 20:18:57
SİYAH daha şık daha ağır duruyor
MinPayne 01.05.2011 19:53:15
beyazlar zencileri üzdü.
Batuist 01.05.2011 19:47:37
bence bayanlar için güzel bir seçim olur.. daha hoş durur bir bayanın elinde.. bence hedef kitleside bu.. daha önce benzeri uygulamaları samsung LG gibi birçok üretici yaptı..