TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 26114 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Pantech'den DDR2 bellekli üst seviye akıllı telefon: Sky Vega Xpress Apple, 1 milyonuncu Apple TV'i satmaya hazırlanıyor HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (131) YORUM YAZ

tarafından 21 Aralık 2010, Salı 23:51 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Sınır tanımayan Çinliler iPhone 5'i de üretti!
Ekspres Haber Erdi ÖZÜAĞ "Fx57"
131

Sınır tanımayan Çinli üreticiler bu sefer Apple'dan hızlı davranarak iPhone 5 için videolu tanıtım yaptılar. Geçtiğimiz aylarda kullanıcılar tarafından hazırlanan bir iPhone 5 konseptini esas alan Shanzhai merkezli üreticiler, iPhone 3 ve iPhone 4'ten tasarım izleri taşıyan iPhone 5'in çalışan versiyonuna ait birde video yayınladılar. 3.5-inç ekrana sahip olan ve MTK'nın donanım platformunu kullanan Çin yapımı yeni iPhone 5, yazılım tarafında ise orjinal iOS arayüzüne benzer bir çözüm sunmayı ihmal etmiyor.

Yerel pazarda satışa sunulması beklenen iPhone 5 tahmin edebileceğiniz üzere iPhone ile kıyaslanmayacak kadar ucuz olacak.iPhone 5'te çıktığına göre gözler artık iPad 2'de.

Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
Rhaegar 29.06.2011 00:27:37
Cinliler fenaa
pula 28.06.2011 23:22:47
çinliler hiçbir zaman iyi telefon çıkartamazlar onlar ancak taklit yaparlar kafaları ancak ona çalışır piyasada milyonlarca insanı dolandırdılar
Shizenn 23.06.2011 10:34:54
5800 ezer
Gibson Les Paul 23.06.2011 09:11:00
quote:

Orijinalden alıntı: ewci

ewet hokhok tan gelen emmoglum 5tane iphone 5 getirdi,fiyat 300JAPONYENİ,isteyen pm atsin

300yen mi :D yani 6TL :D yoksa 30.000yen mi
Gencay 23.06.2011 08:54:51
Şu konudaki ilk resimdeki cihaz çok güzelmiş.
Noxco 23.06.2011 04:25:38
Tırnaklara bakılırsa gitarist sanırım adam
Emir 22.06.2011 22:09:11
quote:

Orijinalden alıntı: Şehr-i Hüzün


quote:

Orijinalden alıntı: HiPoKondRiyaK_07


quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

iphone 4g bu fiyatlardan almak akıl işi deyil maliyeti 200 dolar olan telefon türkiyede 2000 tl civarında satılıyor parası cok yada gösteriş meraklısı olmalı bunu alan.bu fiyata son sistem masaüstü pc toplanır :))cin işi çakma telefonlara devam.

iphone 4g den sonrasını okumadım acaba kastığın post sayısı da bu kadar gereksiz mesajlarınla mı dolu

O profil herhangi bir şahsa ait değil. Üye olmayan kişilerin haberlere yorum yapması için var.

çok pis fail oldum
Murat081 22.06.2011 22:06:48
Bu tarz imitasyon ürünlerin haber niteliği taşıdığını düşünmüyorum. Okumak bile vakit kaybından ibaret.
Ignite 22.06.2011 22:01:54
şu çinlilere bı ısınamadım :(
Chidori 22.06.2011 21:59:20
quote:

Orijinalden alıntı: emreee85

kopya yapa yapa işi öğrendi adamlar

Harbiden öyle
WarriorAngel 22.06.2011 21:57:00
Menüdeki akıcılığa bak :)
Şehr-i Hüzün 22.06.2011 21:55:21
quote:

Orijinalden alıntı: HiPoKondRiyaK_07


quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

iphone 4g bu fiyatlardan almak akıl işi deyil maliyeti 200 dolar olan telefon türkiyede 2000 tl civarında satılıyor parası cok yada gösteriş meraklısı olmalı bunu alan.bu fiyata son sistem masaüstü pc toplanır :))cin işi çakma telefonlara devam.

iphone 4g den sonrasını okumadım acaba kastığın post sayısı da bu kadar gereksiz mesajlarınla mı dolu

O profil herhangi bir şahsa ait değil. Üye olmayan kişilerin haberlere yorum yapması için var.
FuK 21.06.2011 15:53:52
quote:

Orijinalden alıntı: emreee85

kopya yapa yapa işi öğrendi adamlar
Emir 21.06.2011 15:46:31
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

iphone 4g bu fiyatlardan almak akıl işi deyil maliyeti 200 dolar olan telefon türkiyede 2000 tl civarında satılıyor parası cok yada gösteriş meraklısı olmalı bunu alan.bu fiyata son sistem masaüstü pc toplanır :))cin işi çakma telefonlara devam.

iphone 4g den sonrasını okumadım acaba kastığın post sayısı da bu kadar gereksiz mesajlarınla mı dolu
FearMaster 21.06.2011 15:41:08
O tırnaklar o ekranı çizmiyor mu? Merak ettim.
DH Misafiri 21.06.2011 15:22:31
iphone 4g bu fiyatlardan almak akıl işi deyil maliyeti 200 dolar olan telefon türkiyede 2000 tl civarında satılıyor parası cok yada gösteriş meraklısı olmalı bunu alan.bu fiyata son sistem masaüstü pc toplanır :))cin işi çakma telefonlara devam.
Balotelsiz 28.05.2011 15:40:23
quote:

Orijinalden alıntı: bimilyon

iPhone 4s

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın


elektrik79 28.05.2011 15:17:45
walla iyi görünüyor
_Max_ 28.05.2011 15:15:10
quote:

Orijinalden alıntı: TechZone


quote:

Orijinalden alıntı: bimilyon

iPhone 4s

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın


koptum yaaa

Şehr-i Hüzün 28.05.2011 14:21:40
quote:

Orijinalden alıntı: 78erhan78

Bende uine yaptilar zannettim hort mus

Sen demesen farketmicektim vallahi.
78erhan78 28.05.2011 14:01:07
Bende yine yaptilar zannettim hort mus
Şehr-i Hüzün 28.05.2011 13:59:08
quote:

Orijinalden alıntı: azizerkan07

kesin bunun ekranı rezisitiftir



Görmüyon mu adamdaki tırnağı? Iyy...
azizerkan07 28.05.2011 13:51:04
kesin bunun ekranı rezisitiftir
Mario Puzo 14.05.2011 17:38:59
iPhone a laf atıyor dediler geldim.
Guaximo 14.05.2011 00:24:16
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

iphone 4g bu fiyatlardan almak akıl işi deyil maliyeti 200 dolar olan telefon türkiyede 2000 tl civarında satılıyor parası cok yada gösteriş meraklısı olmalı bunu alan.bu fiyata son sistem masaüstü pc toplanır :))cin işi çakma telefonlara devam.


Nasılda rahat söylüyorsunuz 200 dolar maliyeti olan telefon diye, sanki baban icat etti, sen seri üretim yapıyorsun.. Ayrıca 2000 değil 1550 tlye vodafonedan alınabiliyor, gösteriş merakı için Iphone alan vardır ama kullanıcıların büyük bir kısmı teknolojisi için alıyor bu cihazı. Son olarak Iphone piyatına son sistem masaüstü pc toplanır ?? Teknolojiden anlamadığınız ortada ama el insaf, Son sistem ekran kartları bile tek başına Iphone fiyatlarına yakın, nasıl topluyorsunuz son sistem bilgisayarı?
wardak 12.05.2011 05:01:45
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

iphone 4g bu fiyatlardan almak akıl işi deyil maliyeti 200 dolar olan telefon türkiyede 2000 tl civarında satılıyor parası cok yada gösteriş meraklısı olmalı bunu alan.bu fiyata son sistem masaüstü pc toplanır :))cin işi çakma telefonlara devam.


hocam bahsettiğin 200$ lık maliyet sadece parça maliyeti. bunları üreten işçilerin/tasarımcıların/muhendislerin maaşları, yapılan reklamlar, cihazların nakledilmesi, satılan "apple store" ların giderleri, üretim giderleri, ar-ge masrafları vs vs gibi pek çok küçük ve büyük giderleri var. e firmanın kar edeceğinide düşünürsek 650/750 $ olan satış fiyatı çok çok abartılı değil. ama tabiki ülkemizde ki karaborsacılar yüzünden iyice tavan yapan fiyatlara diyecek birşey yok. özellikle apple ürünleri inanılmaz fiyatlara satılıyor türkiyede.
Cem 11.05.2011 23:58:23
Hiç bir haber değeri yok. iphone forumunda olmasına bile gerekyok, zaten bi sürü üretim var iphone benzeri.
napolyon94 11.05.2011 23:49:47
iphone killer
DH Misafiri 11.05.2011 18:25:15
iphone 4g bu fiyatlardan almak akıl işi deyil maliyeti 200 dolar olan telefon türkiyede 2000 tl civarında satılıyor parası cok yada gösteriş meraklısı olmalı bunu alan.bu fiyata son sistem masaüstü pc toplanır :))cin işi çakma telefonlara devam.
sweatcan 05.05.2011 17:13:16
bizim dükkanda var yok satıyor :D
mikropzoft 02.02.2011 20:07:23
tasarım olarak başarılı bence
Ka Ta Te Zum ZuM 02.02.2011 19:51:08
atom bombası lazım bitane
webislander 31.01.2011 18:55:02
iphone killer
Angelica 31.01.2011 16:48:56
çin katliamı şart oldu
Volkanbaba 31.01.2011 16:37:27
DH Misafiri 31.01.2011 16:35:02
ıphone ureticisi citi halde hasta kurtulursa ıphone 5 çıkartır ancak
azawarai 07.01.2011 23:17:01
işte ayfon killır
alidesideero 07.01.2011 23:14:38
çinliler tasarımda zevk sahibiler. araba olsun başka aletler olsun. adam çakma I phoneu bile öyle bi yasarımla yapmış ki I phone 3ten daha zevkli. I phone 4 tasarımda yanına bile yaklaşamaz bu telefonun.. fakat dokunmatik ekranın kalitesi, tasarımından çok ekranında gizli.. acaba appleın dokunmatik ekran tecrübesine yetişebilmişler mi? yetiştilerse de şaşırmam. her şeyin fabrikası çinde.. her aletin know-howu bu fabrikalarda çalışan işçilerin beyinlerine kazınıyor bi şekilde.. fanboylara ifrit oluyorum. parası yetmediği halde bütçeyi kastırıp kredi kartına borca gömülüp Iphone almak, sonradan görme 3. dünya ülkelerinde olur. bi yere otursa hemen masanın üstüne I phoneunu koyar. I phone 4 çıktı benim paramsa hala 3e bile yetmiyor. ama uzanamadığım ciğere mundar da demem. bana I pod almak daha mantıklı geliyor : ) ki onu bile yapmam şahsen.. gerek yok..
South Korean 23.12.2010 16:38:18
ilk resim güzel
metinTasci 23.12.2010 16:28:30
quote:

Orijinalden alıntı: *President*


quote:

Orijinalden alıntı: sinancetinkaya

quote:

Orijinalden alıntı: Doritozz
bu tip insanlar genelde kullandıkları nokia 5800'ları dünyanın en iyi telefonu diğer tüm yeni çıkan telefonları da dünyanın 2. en iyi telefonu olarak görürler.Çoğu, almak istediği fakat alamadığı iPhone'a çamur atmaktan büyük haz duyar


Peki ya benim gibi almak istediğinde bir düzine iPhone alabilecek durumda olupta beğenmediği için çamur atanlar ne olacak?
Bu apple'cılar özel bir sanal ordu gibi maşallah. Forumların karanlık köşelerine sinmişler, açılan her konuyu atılan her mesajı didik didik tarıyorlar. Biri iphone hakkında olumsuz birşey söyledimi anında başlıyor salıdırı

Bir başkasını "parası yetmiyorda alamıyor, o yüzden çamur atıyor" gibi cümlelerle küçük düşürmeye çalışmayın

iPhone dediğiniz cihazın kökü kaç para? 3 kuruşluk bir cihazla hava atmaya kalkmayın, yakışmıyor.



Helal.

Sırf bu apaçilik anlayışı yüzünden, Iphone, BMW, 106 GTI, gibi nesne ve markalardan soğuyor ve almıyorum ve kullanmıyorum. Eline Iphone alan kendini dünyanın kralı zannediyor yaw ne ayak anlamadım gitti. daha ne halt olduğunu bilmeden ilk çıktığı gün cep telefonu alanları zaten hiç anlayamadım, telefonla havamı atılır ya her kes alıp kullanabilir bu zıkkımı, alıp kullanıyorda. Kredi kartına taksitle çok kolay herkesin alabileceği bir ürün daha neyin havasını atıyor bu millet, görende Türkiyede ilk Bugatti Veyron'a bunlar biniyoda ayakları yere basmıyo sanır :D ne kadar havadar bir memleketimiz var ya herkes bir hava peşinde :D

Zübüdik bir telefon işte altı üstü.




belki bilirsin forum genel kısmında diğer markaların olmayın apple ürünlerinin ayrı yazıldıgı bi forum var orda var konu cok merak ediyorsan...
*President* 23.12.2010 16:18:54
quote:

Orijinalden alıntı: sinancetinkaya

quote:

Orijinalden alıntı: Doritozz
bu tip insanlar genelde kullandıkları nokia 5800'ları dünyanın en iyi telefonu diğer tüm yeni çıkan telefonları da dünyanın 2. en iyi telefonu olarak görürler.Çoğu, almak istediği fakat alamadığı iPhone'a çamur atmaktan büyük haz duyar


Peki ya benim gibi almak istediğinde bir düzine iPhone alabilecek durumda olupta beğenmediği için çamur atanlar ne olacak?
Bu apple'cılar özel bir sanal ordu gibi maşallah. Forumların karanlık köşelerine sinmişler, açılan her konuyu atılan her mesajı didik didik tarıyorlar. Biri iphone hakkında olumsuz birşey söyledimi anında başlıyor salıdırı

Bir başkasını "parası yetmiyorda alamıyor, o yüzden çamur atıyor" gibi cümlelerle küçük düşürmeye çalışmayın

iPhone dediğiniz cihazın kökü kaç para? 3 kuruşluk bir cihazla hava atmaya kalkmayın, yakışmıyor.



Helal.

Sırf bu apaçilik anlayışı yüzünden, Iphone, BMW, 106 GTI, gibi nesne ve markalardan soğuyor ve almıyorum ve kullanmıyorum. Eline Iphone alan kendini dünyanın kralı zannediyor yaw ne ayak anlamadım gitti. daha ne halt olduğunu bilmeden ilk çıktığı gün cep telefonu alanları zaten hiç anlayamadım, telefonla havamı atılır ya her kes alıp kullanabilir bu zıkkımı, alıp kullanıyorda. Kredi kartına taksitle çok kolay herkesin alabileceği bir ürün daha neyin havasını atıyor bu millet, görende Türkiyede ilk Bugatti Veyron'a bunlar biniyoda ayakları yere basmıyo sanır :D ne kadar havadar bir memleketimiz var ya herkes bir hava peşinde :D

Zübüdik bir telefon işte altı üstü.
Ykaraca 23.12.2010 11:43:17
Biri çinlileri durdursun.
0tt0m@n 23.12.2010 11:31:22
quote:

Orijinalden alıntı: Doritozz
bu tip insanlar genelde kullandıkları nokia 5800'ları dünyanın en iyi telefonu diğer tüm yeni çıkan telefonları da dünyanın 2. en iyi telefonu olarak görürler.Çoğu, almak istediği fakat alamadığı iPhone'a çamur atmaktan büyük haz duyar


Peki ya benim gibi almak istediğinde bir düzine iPhone alabilecek durumda olupta beğenmediği için çamur atanlar ne olacak?
Bu apple'cılar özel bir sanal ordu gibi maşallah. Forumların karanlık köşelerine sinmişler, açılan her konuyu atılan her mesajı didik didik tarıyorlar. Biri iphone hakkında olumsuz birşey söyledimi anında başlıyor salıdırı

Bir başkasını "parası yetmiyorda alamıyor, o yüzden çamur atıyor" gibi cümlelerle küçük düşürmeye çalışmayın

iPhone dediğiniz cihazın kökü kaç para? 3 kuruşluk bir cihazla hava atmaya kalkmayın, yakışmıyor.
atroce 23.12.2010 11:13:02
tasarımı cidden güzel olmuş
Volkanbaba 23.12.2010 09:32:43
Orjinal tasarım yapta alak bu ne böyle çakma model yapaktan başka birşey beceremiyorlar
einhander 23.12.2010 08:02:56
bayılıyorum su cınlı uretıcılere cok yakısıklı yapmıslar ıp5 ı :)
Eric Theodore Cartman. 23.12.2010 07:55:27
quote:

Orijinalden alıntı: Doritozz


quote:

Orijinalden alıntı: 1337


quote:

Orijinalden alıntı: RappeR07

iPhone u alır bu cidden.

@error 404

ilk önce nokia yazmayı öğren

Ha sen ciddisin yani
Saka mi bu?
arkadaslar neye gore bu karari veriyorsunuz bizide bilgilendirin
Yani bosa para veriyoruz o zaman biz kaliteli cihazlarimiza
once neyin ne oldugunu ogrenmek ile baslayin derim
komik yorumlar yapmayalim.

bu tip insanlar genelde kullandıkları nokia 5800'ları dünyanın en iyi telefonu diğer tüm yeni çıkan telefonları da dünyanın 2. en iyi telefonu olarak görürler.Çoğu, almak istediği fakat alamadığı iPhone'a çamur atmaktan büyük haz duyar


ağır fanboy abimiz mesajımı ciddiye almış. lol
Peerless 23.12.2010 02:16:44
Gidin kendi markanızı yaratın böyle çakmalar ile uğraşacağınıza
Doritozz 22.12.2010 23:17:16
quote:

Orijinalden alıntı: 1337


quote:

Orijinalden alıntı: RappeR07

iPhone u alır bu cidden.

@error 404

ilk önce nokia yazmayı öğren

Ha sen ciddisin yani
Saka mi bu?
arkadaslar neye gore bu karari veriyorsunuz bizide bilgilendirin
Yani bosa para veriyoruz o zaman biz kaliteli cihazlarimiza
once neyin ne oldugunu ogrenmek ile baslayin derim
komik yorumlar yapmayalim.

bu tip insanlar genelde kullandıkları nokia 5800'ları dünyanın en iyi telefonu diğer tüm yeni çıkan telefonları da dünyanın 2. en iyi telefonu olarak görürler.Çoğu, almak istediği fakat alamadığı iPhone'a çamur atmaktan büyük haz duyar
GreldoR 22.12.2010 22:51:06
İsterse birebir aynısını veya yarıyarıya daha incesini yapsın, iphonun o seriliği, ekranı ve apple storu olmadıktan sonra hiç bir halta yaramaz...
Fashionality 22.12.2010 21:58:03
fake make ama tasarım fena olmuş
theyapici 22.12.2010 20:49:10
gelirse bir tane çakma ifon 5 alırız artık
xense 22.12.2010 20:32:05
hey allam yaaa. bu adamlarda üretkenlik süper ama yaratıcılık sıfır. acaba apple calışanları bu üründen alıp bakarlar mı? Şaka bir yana bu telefonda tek eksik ios olabilir.. :)
Ahmet© 22.12.2010 20:15:30
quote:

Orijinalden alıntı: speedman



iphone 5 demek


Evet adamlar sıradan gidiyor
speedman 22.12.2010 20:06:14


iphone 5 demek
Batuist 22.12.2010 18:28:51
quote:

Orijinalden alıntı: Error 404


quote:

Orijinalden alıntı: Batuist


quote:

Orijinalden alıntı: Error 404


quote:

Orijinalden alıntı: Error 404

nokıa 5800'dan 10 kat ıyı olacağı kesındır


ben uzun süredır "i" tuşumu kullanamadan yazı mesaj atıyorum kendısı bozuk olduğu ıçın delıkanlı. çok bıleceğıne az otur dınle oku öğren sataşma mıllete sana laf sokan olmadığı müddetçe . anladın mı genç arkadaş ? hadı sana ıyı forumlar oraya buraya ıyı sataşmlar ,)

ya bilerek yaptı kesin arkadaşlar. kendi kendine verdiği cevaba bakın çok ilginç.. kesin bilerek!! ama yinede birisi ss alsın yani :))


arkadaş @error 404 dıye cevap verdığınden, "ı" harfı ıle yazdığım nokıa'yı tekrarlamak ıçın kendı postumu alıntı yaptım arkadaşlar. ama şızofrenı gıbı durmuş harbı , dışardan bakınca ben de güldüm baya

iyi neyse kurtardın durumu bu mesajla
Error 404 22.12.2010 18:20:57
quote:

Orijinalden alıntı: Batuist


quote:

Orijinalden alıntı: Error 404


quote:

Orijinalden alıntı: Error 404

nokıa 5800'dan 10 kat ıyı olacağı kesındır


ben uzun süredır "i" tuşumu kullanamadan yazı mesaj atıyorum kendısı bozuk olduğu ıçın delıkanlı. çok bıleceğıne az otur dınle oku öğren sataşma mıllete sana laf sokan olmadığı müddetçe . anladın mı genç arkadaş ? hadı sana ıyı forumlar oraya buraya ıyı sataşmlar ,)

ya bilerek yaptı kesin arkadaşlar. kendi kendine verdiği cevaba bakın çok ilginç.. kesin bilerek!! ama yinede birisi ss alsın yani :))


arkadaş @error 404 dıye cevap verdığınden, "ı" harfı ıle yazdığım nokıa'yı tekrarlamak ıçın kendı postumu alıntı yaptım arkadaşlar. ama şızofrenı gıbı durmuş harbı , dışardan bakınca ben de güldüm baya
78erhan78 22.12.2010 17:50:24
şu konun başındaki fotoğraftaki teli yapsalar gerçekten çok ağır bir havası var çok süper iphone 5 keşke bu şekil gelse
Doit 22.12.2010 17:42:32
Oba her telefon incelemesinin yorum kısmına yazılan 'IPHONE KILLER' yazılmamış şaşırdım
Batuist 22.12.2010 17:34:15
quote:

Orijinalden alıntı: Error 404


quote:

Orijinalden alıntı: Error 404

nokıa 5800'dan 10 kat ıyı olacağı kesındır


ben uzun süredır "i" tuşumu kullanamadan yazı mesaj atıyorum kendısı bozuk olduğu ıçın delıkanlı. çok bıleceğıne az otur dınle oku öğren sataşma mıllete sana laf sokan olmadığı müddetçe . anladın mı genç arkadaş ? hadı sana ıyı forumlar oraya buraya ıyı sataşmlar ,)

ya bilerek yaptı kesin arkadaşlar. kendi kendine verdiği cevaba bakın çok ilginç.. kesin bilerek!! ama yinede birisi ss alsın yani :))
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla